פורום פגים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתיה
    אני
    17/08/2008

    בוקר טוב בני בן החצי שנה שוקל 5900 נולד קצת קטן. כעת הוא ניזון בעיקר ממסימילק, אנחנו מנסים פירות וירקות וזה לא כל כל הולך. כאשר הוא שותה תחליב חלב הוא לא רוצה יותר מ 100 בכל פעם. האם אתה חושב שבימים החמים צריך לתת לו לשתות מים? או בלילות כאשר הוא מתעורר האם עליה זו נראת לך בסדר? הוא נולד 2500. תודה יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה תקינה במשקל

    ד''ר אילן גור
    17/08/2008

    לדלית ערב טוב,
    העליה במשקל תקינה לגילו
    לגבי שתיה אין כל צורך להוסיף מים מאחר ומרבית התזונה שלו הינה חלב המכיל בעקר מים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר לא פג
    דפנה
    16/08/2008

    נולד 1950 גרם (שבוע 37+6 - כנראה נעצר בגדילה ברחם בשבוע 34), לאחר שבוע שקל 2 קילו והיום בגיל חודש הוא כבר 3200. אוכל טוב סימילאק וגדל יפה. כמה שאלות: 1. האם אפשר להפסיק על הסימילאק לפגים ולעבור לסימילאק רגיל? (עקב קושי בלערבב את הגושים שהבנתי שקיים רק בסימילאק של הפגים), נאמר לי שהוא צריך להמשיך עם הסימילאק הפגים, אם כן, מה ההיגיון אם הוא כבר לא פג? 2. הוא אוכל לא ממש קבוע - לפעמים רעב כבר אחרי שעתיים ולפעמים 3 שעות. לעיתים נראה שאוכל יותר מדי ופולט, שאלתי היא - האם יכול להיות שהוא "סתם מבקש" לאכול למרות שלא רעב ואנחנו נותנים לו יותר מדי? (אוכל כ-500 ליום, יש ארוחות של 100 ויש של 40). והאם מערכת העיכול שלו עדיין לא הסתדרה ובגלל זה יש לו הרבה גזים ומתאמץ אחרי כל ארוחה? או שזה טבעי ככה שיש לו גזים ונראה שסובל מכאבי בטן? 3. מתי הסדר יום שלו יסתדר ויאכל ארוחות קבועות יותר בכמויות שוות? 4. האם להעיר אותו במשך היום אם עברו 3 -4 שעות מאז שאכל פעם אחרונה או לחכות שיתעורר (נאמר לנו שזה מסוכן כי עלול להתייבש אם לא אוכל כל 3 שעות) תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבר לא פג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טס במשקל

    ד''ר אילן גור
    17/08/2008

    לדפנה בקר טוב,
    ראשית והחשוב מכל ילדך אינו פג אלא נולד בחודש תשיעי המשקל נמוך. אין כל הגיון בלהאכילו במטרנה פגים המיועדת בעקר לפגים קטנים ומספקת מלבד יותר קלוריות גם מלחים ומינרלים התואמים את גדילתם. ילדך עלה המון במשקל בחודש הראשון לחייו למעלה מ50% יותר ממה שצריך היה וזה מסכן אותו. עלייך לעבור לחלב רגיל מיידית ולרדת במויות האוכל. אין צורך להעירו לאוכל ולשאוף להגיע לכמות של 150-180 מ"ל ( גרם ) לק"ג כלומר כיות בין 500 ל- 600 מ"ל ליממה או במקרה שרוכל 8 ארוחות היממה לכמות מירבית של 75 מ"ל לכל ארוחה.
    ילדים שמנים אינם בריאים ויש לזה השלכה לגבי מחלות בעתיד כמו יתר לחץ דם ומחלות לב.
    מקווה שאני מספיק ברור ומאחל לו תזונה נכונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפלקסים בגיל 6 חוד'
    הילה
    15/08/2008

    היי דוק' , אני חייבת לציין שאתה עושה עבודת קודש ותודה לך על כך !!!! העלתי כמה שאלות ויש לי אחת נוספת: בני נולד פג ללא בעיות מיוחדות רק של משקל נמוך מאוד וכעת בן 6 חוד' במשקל תקין לחלוטין ( צוחק, מתהפך וכו וכו )אבל...נשארו לו עוד רפלקסים מיום היוולדו כמו:רעידות מדי פעם ברגליים ולעיתים הוא נורא נבהל גם בסיטואציות רגועות כשפתאום מדברים איתו (בלחש) או כשפתאום מלטפים אותו. האם לדעתך זה מצריך בדיקה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפלקסים בגיל 6 חוד'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרוב לודאי תקין

    ד''ר אילן גור
    17/08/2008

    להילה בקר טוב,
    תודה על המחמאה, התגובות של ילדך לא חריגות ביחס לתינוקות אחרים ולא מעידות על פגיעה כלשהי. חלק מהן בגלל רגישות יתר שלך. באם כל שאר הדברים בגדר התקין איני רואה סיבה לדאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גאראמיצין
    יעל
    13/08/2008

    שלום , אבקש לדעת האם אין אנטיביוטיקה אחרת מעבר לאנטיביוטיקה הזו לצורך פג שעבר הנשמה למשך 24 שע' . והאם אין איזשהוא נוהל שכאשר נותנים אנטיביוטיקה שגורמת לנזקים אז צריך לידע את ההורים בנושא זה ואת ההשפעות לעתיד של התרופה הנ"ל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גאראמיצין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראיה לא נכונה

    ד''ר אילן גור
    15/08/2008

    ליעל בקר טוב,
    התרופה הנקראת גאראמיצין הינה תרופה מעולה המצילה חיים של אותם פגים שנולדים עם זיהום מולד . רב החיידקים של הזיהום הנוצר ברחם רגישים לסוג זה של אנטיביוטיקה וכך ניצלים מסיבוכים קשים.לכל תרופה יכולה להיות תופעת לואי זו או אחרת והיא ניתנת לשימוש בתנאים מסויימים המבטיחים שלא ייגרם נזק. לתרופה זו יש עדות לפגיעה בשמיעה באם משתמשים בה בצורה לא נכונה. המינונים ידועים ומאד בטוחים, במידה ונותנים אותה מעל 3 ימים לוקחים רמה של התרופה בדם להבטיח שהיא לא אזור גבוה העלול לסכן את השמיעה. במידה ומטפלים בתינוק עד 3 ימים אין צורך לבדוק רמות מאחר וזמן קצר כזה לא משפיע על השמיעה.
    באם תפתחי עלון של כל תרופה כולל למשל תרופה שכיחה כמו אקמול תראי את הסיכוי לתופעות לואי קשות ולמרות זאת כלם משתמשים בתרופות והרב המכריע ( למעלה מ-99%) לא נפגע.
    האם בגלל הסיכוי לתאונת דרכים לא תנהגי? האם בגלל סכנת טביעה לא תיכנסי לים?
    אני בכוונה מרחיב בתשובה לשאלתך מאחר וזה סימפטום של חוסר אמון של החולים ברופאים והרצון לקחת אחריות על טיפול ללא ידע בתחום וללא הבנת ההשלכות של טיפול ואו חוסר טיפול במחלות שונות.
    אני חושב שיש ליידע חולים ומשפחות של חולים במה שעושים לחולים ומה המטרה של הטיפול אך לא להתייעץ עם המשפחות ואו החולים בכל טיפול וטיפול אחרת נאבד את היכולת להגיב מהר למצבי חירום ונפגע בחולים פגיעות לא הפיכות.
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס' שאלות
    ענבר
    10/08/2008

    שלום ד"ר גור, בני נולד בשבוע 32 במשקל 1.574 ק"ג. היום בן 3 חודשים כרונולוגית ובן חודש מתוקן. ניזון כעת ממטרנה סנסטיב ועולה יפה במשקל. 1. עד מתי אתה ממליץ להמשיך עם המטרנה סנסטיב (אולי כדאי לעבור כבר למטרנה רגילה)? 2. הוא ישן כ- 18 שעות ביממה (וכשהוא ער הוא עירני). האם זה לא הרבה מידי? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מס' שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלכלה

    ד&
    12/08/2008

    לענבר בקר טוב, מטרנה סנסיטיב מומלצת עד גיל חצי שנה לפחות והמטרה לא רק עליה במשקל אלא תוספות של מינרלים ומלחים בהתאם לצרכים של הפג שגדל. לגבי השינה ניתן רק לברך על כך ולדעת שזה לא יימשך לעד והוא יתעורר ויהיה פעיל שעות רבות יותר בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה,עוד שאלה קטנה
    יעל
    08/08/2008

    הוא אוכל סימילאק ועושה קקי, רק כל 3 ימים,האם זה נורמלי? יש דרך לצמצם את הימים הממושכים האלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה בתחום הנורמלי

    ד&
    12/08/2008

    ליעל בקר טוב, אין כל צורך להילחם בזה ולהגביר את תדירות הצואה , באם הוא לא מתלונן ולא סובל זה תקין ולא מחייב טיפולואו החלפת מזון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי פג בן חודש,ילדתי בשבוע 34
    יעל
    08/08/2008

    כעת הוא שוקל 2800,מאיזה שלב אפשרי לצאת איתו החוצה? איך אלביש אותו בחוץ? ומאיזה שלב אפשר להפסיק להאכיל(סימילאק)כל שלוש שעות? האם ישנה אפשרות לתת לו גם מים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן חודש

    ד''ר אילן גור
    08/08/2008

    ליעל שבת שלום,
    התינוק שלך הגיע כעת לבשלות ויש להתייחס אליו כאל תינוק רגיל
    הייתי ממליץ לצאת עמו לטיולים במשך הבקר ולא להכניסו למקומות הומים כעת אלא בעוד חודש.
    אין כל סיבה לתת לו מים מאחר והכלכלה שלו מבוססת על מים בעקר.
    לגבי האכלה כל 3 שעות ההמלצה היא עד 3 קג ןאח"כ אפשר לפי דרישתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגים וטיסות לחו"ל
    גנית
    08/08/2008

    ד"ר גור שלום רב, אני אם לתינוקת שנולדה בשבוע ה- 31.5 וכיום בת 6 חודשים (4 חודשים גיל מתוקן). בתי נולדה בלידה רגילה במשקל 1.8 ק"ג וללא צורך בהנשמה. אנחנו גרים באוסטרליה ורוצים לטוס לביקור בישראל בראש השנה. האם בטוח לטוס עם תינוק שנולד פג- בעיקר כשמדובר בטיסות ארוכות? האם יש צורך להצטייד בערכה של מסכת חמצן לתינוק? מהם הסיכונים? תודה על הסיוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגים וטיסות לחו"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין כל בעיה.

    ד''ר אילן גור
    08/08/2008

    לגנית שבת שלום,
    אין כל בעיה לטוס עם ילדך. הוא כבר לא פג והינו תינוק לכל דבר.
    במיוחד לאור העובדה של נזקק לחמצן ואו הנשמה הרי הטיסה בטוחה ואין צורך בכל טיפוך תומך.
    לגבי טיסה ארוכה זוהיא בעיה של כל תינוק ולא של פגים.
    נסיעה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינפמיל
    מור
    07/08/2008

    ד"ר אילן שלום, שמי מור ואני אמא של יואב שנולד בשבוע 33 במשקל 1.522 גרם לפני כשלושה חודשים. יואב שוקל היום קרוב ל-4 קילוגרם. בשבוע האחרון החמירה בעיית הריפלוקס של יואב -כאבים עזים ובכי רב סביב האוכל בנוסף להקאות שהיו מס. פעמים בשבוע. לאור כך י,לאחר בדיקה של הרופא יואב מקבל לוסק ובנוסף לחלב האם -אינפמין. האם ישנה אפשרות שהאינפמין גורם לכאבי בטן? עצירות? כיוון ששמתי לב שכאשר יואב מקבל בשתי ארוחות רצוף אינפמין-זה מיד מתבטא בכאבי בטן. יש אפשרות כזו? מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אינפמיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן

    ד''ר אילן גור
    08/08/2008

    למור שבת שלום,
    קשה לי לענות לך מכאן על מקור כאבי הבטן באם יש כאלה.
    ראשית לגבי מצבו הכללי הרי הילד עולה יפה במשקל ומתפתח כנראה בצורה תקינה.
    הייתי ממיעץ לך להגיע לרופא שלו בזמן כאבי הבטן על מנת לוודא שאכן סובל מבעיות בבטן ולא מכבעיה אחרת.
    איני מכיר בעיה של אנפמיל וכאבי בטן אך יכול להיות מצב של חוסר התאמה של מזון מסוים לילד שלך ואז כדאי יחד עם הרופא שלך לנסות כלכלה אחרת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זחילה
    אני
    07/08/2008

    בוקר טוב האם לדעתך צריך לדרבן לזחילה או לתת לילד להגיע לכל שלב בקצב שלו? ושאה נוספת מאיזה גיל נותנים דייסה לתינוק ואם אתה ממליץ על דייסה לפני השינה? תודה ויום מקסים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זחילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זחילה,

    ד''ר אילן גור
    07/08/2008

    לאושר בקר טוב,
    לגבי זחילה וכל שלב בהתפתחות המוטורית אין כל סיבה לדחוף או להאיץ ותני לילד להגיע לזה לבד. לגבי דייסה אין כל סיבה לתת לילד תוספת קלוריות באם הוא עולה יפה במשקל. דייסה לא מרדימה ילדים ולכן אין לזה אפקט לשינת לילה ארוכה יותר.
    לגבי פירות וירקות ההמלצה הינה מגיל 6 חודשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות בקשת
    הילה
    06/08/2008

    היי דוק' , כיצד ניתן לפתור בעיה של הקאה בקשת לפחות פעם בשבוע אצל פג (....לשעבר)??? נולד בשבוע 35+5 במשקל 1.749 ק"ג ,כיום בן 5.5 חודשים משקל 7.3 ק"ג .זנטק לא עזר והוא גם פולט/מקיא אותו . אוכל נאושור כמות 600-700 CC ביום. תודה רבה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקאות בקשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא צריך למנוע.

    ד''ר אילן גור
    07/08/2008

    להילה בקר טוב,
    תינוק שעלה 5.5 קג בחמישה חודשים הינו בריא וההקאות נובעות מהאכלת יתר. לא הייתי עושה כלום להקאה מדי פעם שזה שכיח מאד בתינוקות ללא קשר לפגות.
    כל הטיפולים שהוא מקבל לא נראים לי רלבנטיים היום אלא באם לא ציינת שהוא בטיפול זמן רב על רקע של אבחנה כלשהי שמצאו אצלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פג גבולי
    יעל
    06/08/2008

    שלום, בני נולד בשבוע 35.4 לאחר פקיעת הקרם הרירי בשבוע 35 ואז תוך שלושה ימים ירידת מים ולידה. נולד במשקל 2.5. לא היה בפגייה. קיבל סוכר ושהה עוד מספר ימים בבית החולים בגלל צהבת גבולית. בבית החולים ינק וקיבל תוספות. עלה במשקל יפה. הוגדר כ- 'חזק' אני בת 33. הריון הושג לאחר 3 שנים וטיפולי הפרייה מספר שאלות: 1. האם ידועה סיבה ללידה מוקדמת? עם מי אפשר להתייעץ לגבי זה? 2. היום רק יונק. בלילה ישן ומתעורר כל מספר שעות לאוכל אבל ביום רוב הזמן ער וחסר שקט. רק הנקה וטיולים מרגיעים אותו. האם קשור ללידה המוקדמת? האם יש פתרון? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פג גבולי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין- הוא בן חודש וחצי.

    יעל
    06/08/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פג גבולי

    ד''ר אילן גור
    07/08/2008

    ליעל בקר טוב,
    אין סיבה מוגדרת ללידה מוקדמת בכלל ולירידת מים מוקדמת. ישנן סיבות רבות לכך והייתי ממליץ לך לעיין בתשובות קודמות.
    בקצרה בין הסביות השכיחות לירידת מים מוקדמת יכולה להיות זיהום של מי השפיר, אס"ק צואר הרחם, הריונות מרובי עוברים, ועוד..
    בנושא זה עלייך להתייעץ עם רופא הנשים שלך.
    לגבי התנהגותו של התינוק נראה שהוא ניזון יותר משי וקשה לו לישון במשך היום. כמה הוא שוקל היום?
    בנושא זה התייעצי עם רופא הילדים שלך ואו אחות טיפת חלב.
    לגבי ההתפתחות שלו לא צפויה כל בעיה בעתיד.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    יעל
    07/08/2008

    שוקל היום 4115- בן חודש ושלושה שבועות. לא נראה לי שהוא אוכל יותר מידי. אני מניקה אותו וברוב הפעמים לא רגוע, בוכה מאוד ורק עוד הנקות מסייעות. למשל בשעות הבוקר אני מרגישה שהוא לא שבע עד הצהריים. וגם בשעות אחה"צ עד הערב. מצד שני טיול עוזר להרגעה גם כן.אז אני כבר מבולבלת. אבל אני מרגישה שכל היום אני סביב ההנקה. הרבה פעמים כבר מרגישה שלא יוצא כלום. ויש לי כבר כאבים (מנסה לשחק איתו, להרים אותו וכו. לא ממש עוזר') תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עולה המון במשקל

    ד''ר אילן גור
    07/08/2008

    בהנחה שהוא ירד במשקל בשבוע הראשון והשלים את משקל הלידה לאחר 10 ימים הרי ילדך עלה 1600 גרם במשך 5 שבועות שזה מעל 300 גרם בשבוע. העליה המומלצת במשקל הינה 200 גרם בשבוע. הנקודה שאת מנסה להרגיעו כל הזמן על ידי הנקה כאשר הוא אומר לך שהוא רוצה תשומת לב ומשחק ( לכן הוא נרגע בטיולים ). מכאן כל שעלייך לעשות זה להאכילו בצורה מסודרת כל 3 שעות למשך 20 דקות הנקה בלבד ובשאר היום להשתשע עמו ללא האכלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל
    07/08/2008

    לפי החישוב שלי- 7 שבועות- 240 גרם לשבוע בממוצע. עדיין מעל הנורמה? יופי. אנירגועה שהוא עולה במשקל. אנסה לקחת את המלצתך, למרות שאני ממש מנסה להחזיק אותו לנענע, לשחק (אולי לא יודעת איך...) וכשאני לוקחת אותו, הוא נוגח עם הראש ומנסה למצוץ וממש צורח. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פזילה
    קרנית
    05/08/2008

    יש לי תאומים בני חמישה וחצי חודשים שנולדו בשבוע 32. לשניהם יש מין פזילה קלה באחת העיניים(לפעמים זה נראה פזילה ולפעמים זה נראה בסדר). קראתי בכל מיני מקומות שזה נורמלי עד גיל חצי שנה. השאלה שלי היא האם גם בעניין הזה אני צריכה לתקן את הגיל ולחכות עד גיל שמונה חודשים(חצי שנה מתוקן) כדי לראות אם זה מסתדר? או שבמקרה הזה לא צריך לתקן את הגיל ולבדוק את זה כבר עכשיו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פזילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פזילה

    ד''ר אילן גור
    06/08/2008

    על מנת להיות שקטה ממליץ שרופא ילדים יבדוק קודם.
    לפי דברייך זה נראה תקין אך שוב כדאי לבדוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה
    שרית
    04/08/2008

    ערב טוב בני הקטן לא מעוניין בפירות וירקות מה עליי לעשות? הוא פשוט מקטר ומקטר.... תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בו כמה הוא?

    ד&
    05/08/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצי שנה אך נולדש בחודש השמיני

    שרית
    05/08/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להתעקש ולא להתייאש

    ד''ר אילן גור
    06/08/2008

    דלית בוקר טוב,
    תתחילי קודם עם ירקות הכוללות תפוח אדמה, גזר, קישואים, ועוף ( שוקיים ) ובמידה ולא יאכל תנסי להמתיק זאת.
    לא הייתי מתעקש להאכילו באם אינו רוצה ומחכה עוד חודש ואולי חודשיים עד שיתרצה..
    אפשר להסתדר רק עם חלב גם עד חודש שמיני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אכילה
    ז'אנה
    04/08/2008

    שלום ד"ר אילן גור! ילדתי בת בשבוע 26 650גר, כיום היא בת שנתיים שוקלת 7500 ק"ג, הבעה שלנו שהיא לא יודעת ללעוס היא מקיעה את כל האוכל אם יש חתיכה קטנה על הלשון שלה בהתפתחות הילד אמרו לי שזה רפלוקס מאוד גבוה אצלה בגלל הצינורות הנשמה שהיו לה, ועוד אמרו לי כל יום לעשות ניסיונות לתת לה ביסקביטים שנמס בפה, במבה,לחם. כל יום אנו מנסים וזה לא משתפר מפעם לפעם או שהיא מקיעה או ישר מוציאה את זה מהפה ולא רוצה לנסות עוד היא כבר פוחדת מזה . מה אתה חושב על זה. ועוד רציתי לשאול אותך היא אוכלת 3 פעמים ביום דייסות-סולת, 8 דגנים, שיבולת שועל, קונפלור כל פעם אני מחליפה דייסה אם סימילק 140 cc, פעם אחד יוגורט גמדים, או דניאלה 5% שומן, פעם אחד 120?? פירות -בננה, תפוח או כל פרי אחר אם ביסקביטים הכול טחון בבלנדר כמובן , פעם אחד מרק אם בשר הודו וירקות וזה גם טחון - 130??. ומים 200cc ביום,זה מה שהיא אוכלת העם זה בסדר מה אתה אומר על זה מאוד חשוב לי לדעת כי הרבה דברים יש שהיא לא אוכלת בגלל הרפלוקס הזה ואני כבר לא יודעת מה לעשות איך לעזור לה בזה שהיא תתחיל כבר לאכול כמו ילד רגיל,היתפתחות שלה בסדר גמור היא ילדה מאוד מפותחת כבר מדברת הרבה הרבה מילים מבינה הכל הבעה היקרית זה האוכל כי כל הניסיונות לא עוזר לה ואני רוצה לדעת זה מה שהיא אוכל ביום זה מספיק לה, לא הכמות אני מתקבנת לויטמינים שהיא צריכה לקבל בגיל שלה, בטיפת חלב אחות אמרה לי שהיא חושבת שזה בסדר אבל מה אתה חושב? תודה רבה לך מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפניה למרפאת אכילה

    ד&
    05/08/2008

    לגאנה בקר טוב, בעיות אכילה הינן חלק מהסיבוכים הנצפים בפגים. קיימית מרפאות המטפלות בהפרעות אכילה הכוללים מומחים בתחום המסייעים בשיפר האכילה. מאד ממליץ שילדתך תיבדק שם ותקבל הדרכה יחד אתך. אין טעם לעכב זאת וככל שתמהרי לטפל בבעיה היא תשתפר. לא נראה שמדובר פה ברפלוקס אלא בבעיות במנגנון הבליעה. לגבי התזונה היא טובה אך לא מספקת להמשך גדילה תקין לאורך זמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום