פורום פגים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מטרנה או נאושור
    לינוי
    17/07/2008

    ביתי בת 5 חודשים מתוקן, היא נולדה בשבוע 28 כרגע, היא היתה אוכלת נאושור והנקה, כרגע הפסקתי להניק והיא עושה בעיות עם כל ארוחה של נאושור, חשבתי שזה לא טעים לה ונתתי לה מטרנה חלבית שלב 1 והיא אכלה בעיות, האם אני יכולה לעבור למטרנה שהיא אוהבת יותר? או שכדאי להתעקש על נאושור? אציין שהיא מתפתחת יפה מאד בהתאם לגילה המתוקן ושוקלת 5.800 (נולדה קילו) וכן מתי אפשר להתחיל עם פירות וירקות? ואיזה עדיף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מטרנה או נאושור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטרנה

    ד''ר אילן גור
    18/07/2008

    ללינוי בקר טוב,
    אין כל מניעה לעבור למארנה בגילה ובמשקלה הנוכחי.
    אני דוגל קודם כל ללכת עם הילדים בנושא האוכל וזוהי דוגמה מצויינת לא5 להתעקש על אוכל שאינה אוהבת.
    גם במטרנה יש את כל מרכיבי המזון החיוניים עבורה.
    רצוי גם להתחיל עם ארוחות של פירות וירקות וכדאי שתפני לטיפת חלב לקבל ייעוץ לגבי המזון שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחצי
    אורית
    17/07/2008

    בני בן שנה וחצי, נולד בשבוע 34 להריון במשקל 1950 גרם. בגיל שנה וחצי שוקל 10.5 ק"ג וגובהו 82 ס"מ. הילד לא אכלן גדול. הוא גדל מהתחלה על אחוזון 10-25 הן מבחינת הגובה והן מבחינת המשקל. האם גודל זה יכול להוות בעיה בעתיד (ילד נמוך? - הוריו לא נמוכים 167/180 אבא/אמא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לזה משמעות

    ד''ר אילן גור
    17/07/2008

    לאורית ערב טוב,
    מדידות בשנים הראשונות לחיים אינן מנבאות גובה ומשקל עתידי
    לא הייתי מנסה לתרגם אחוזונים לגובה בגיל 18.
    עלייך להמתין בסבלנות ולעקוב אחר ההתפתחות שלו באופן אינדיבידואלי ללא שקר אליכם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האכלה
    חנית
    14/07/2008

    שלום וערב טוב! מדוע מבקשים לא לתת לתינוק אוכל מוצק לפני גיל חצי שנה? ואם בני נולד בשבוע 35 אני צריכה לחכות חודש נוסף?ומה אתה ממליץ ירקות ופירות? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האכלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האכלה

    ד''ר אילן גור
    15/07/2008

    לגלית לילה טוב,
    הסיבה להאכלת חלב עד גיל חצי שנה ללא דיאטה אחרת היא בשל העובדה שצינוקוצ זקוקים לחלב יותר מדיאטה אחרת בזמן הגדילה המהירה קרי בחצי השנה הראשונה. אין כל מניעה להתחיל עם פג שנולד בגיל 35 שבועות באכילת מוצקים בגיל חצי שנה ללא שיחכה עוד חודש.
    לגבי מה בדיוק להכין ממליץ לך להתייעץ עם אחיות טיפת חלב ואו רופא הילדים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטות במוח
    ורד
    13/07/2008

    שלום, בתי בת 6.5 שבועות, נולדה בשבוע 33 בבדיקת אולטרסאונד במוח בביה"ח גילו לה: sub ependimal cysts. היו שתי ציסטות במוח. בבדיקת אולטרסאונד שערכנו לפני 4 ימים, של מעקב ציסטות סב-אפנדימליות, הממצאים: בבדיקת מח התינוק דרך מרפס קדמי, אין עדות לדמם או הריבה של החדרים. גם הפעם מזהים ציסטות סב-אפנדימליות. מימין במידות 7*4 מ"מ גדלה במעט בהשוואה לבדיקה הקודמת. משמאל 3*4 מ"מ קטנה משמעותית בהשוואה לבדיקה הקודמת. יש לציין כי הימנית הפיעה בבדיקה האחרונה ולא בראשוהב בתאריך 28.5.2008. בבדיקה הנוכחית מעט נוזל אקסטא-אקסיאלי שכמותו גברה בהשוואה לבדיקה הקודמת ולא היה בבדיקה הראשונה. אנא!! הסברים! ממש לחוצה. יש לנו תור לרופא מחר, אך אשמח לשמוע את דעתך. ורד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטות במוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשה לתת דיעה

    ד''ר אילן גור
    14/07/2008

    לורד בקר טוב,
    את מסרת רק מידע על בדיקת ה US ראש ללא לציין כל פרטים נוספים חשובים שיכולים לתת הסברים על הימצאות הציסטות במוח ומשמעותם.
    התינוקת נולדה בשבוע 33 אך לא ציינת באיזה משקל. לא ברור מה היה במהלך ההריון האם גם אז נצפו ציסטות אלה בUS של העובר.
    מה היתה סיבת הלידה בשבוע 33 להריון, מה היה המהלך בפגיה, האם היתה מונשמת? האם היה זיהום אצל התינוקת?
    מה קורה איתה היום ? כיצד היא מתפתחת?
    אין לבודד מימצא בבדיקת US ראש מהתינוק ומההריון שלו והלידה שלו.
    אני מקווה שהרופא שלך המכיר את כל הסיפור יתן לך תשובה ברורה ומבוססת על המימצאים האלה והמשמעות לגבי העתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון פרבנר
    פולינה
    11/07/2008

    לרופא שלום רב, בני נולד פג בשבוע 31 במשקל 700 גר'. היום בן שנה וחודש כרונולוגי, שוקל 6 ק"ג. התפתחותו בעיניי איטית, אך לדברי רופא בסדר בהתחשב בפגות. רציתי להתייעץ איתך בנוגע לחיסון פרבנר. המליצו לנו לתת לו חיסון זה והתכוונו לעשות זאת ב3 מנות (7 ח', 9 ח' ושנה), אבל לקראת החורף הוא חלה בRSV ולאחר מכן סבל מצפצופים בריאות, שיעולים וכד' וטופל באינהלציות. בשלב כלשהו העלו שכנראה הוא אסמתי. בגלל שרוב החורף התעסקנו בנושא הבריאותי לא יצא לנו לחסנו. עכשיו הוא ב"ה נראה בריא, לא משתעל, לא מטופל בשום דבר ולכן התחלנו לחשוב על החיסון מחדש. בגיל שנה כרונולוגי הוא קיבל חיסון MMR ולקראת גיל שנה ו4 ח' יקבל חיסון מחומשת (דחף). רציתי לשאול, בבקשה: 1) האם לדעתך מומלץ לעשות חיסון פרבנר לבני? 2) במידה וכן, כמה מנות עליו לקבל ובאילו גילאים בהתחשב בחיסונים שמקבל בטיפת חלב? ועוד שאלה ברשותך, איך ניתן לדעת בוודאות אם בני אסמתי ומה זה אומר מבחינתי? יש דברים שכדאי להמנע מהם או לחילופין שמומלץ לעשות? תודה מראש ושבת שלום, פולינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון פרבנר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון

    ד''ר אילן גור
    11/07/2008

    לפולינה ערב טוב.
    החיסון מאד מומלץ לבנך לאור כל מה שעבר וכל מה שעלול לעבור בתקופת החורף
    ההמלצה לגילו כעת הינה 2 מנות של החיסון בהפרש של חודשיים
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך נסיעה לחופשה+בעיות שינה
    קארין
    08/07/2008

    בהמשך להודעה הקודמת ברצוני להוסיף שאנו טסים ולכן הינני מעונינת לדעת אם יש איזשהי דרך להקל עליה לעבור את הטיסה (אני איני מניקה יותר) ע"מ שלא תסבול במהלכה. שאלה נוספת שאינה קשורה הינה בעיה שקיימת כבר 3 שבועות והיא שקשה לה להירדם גם בשעות הבוקר וגם בשעות הערב. כל ניסיון להרדים אותה לוקח המון זמן ומלווה בבכי חזק מאוד בעיקר כששמים אותה במיטה. האם הסיטואציה הזו מצריכה בדיקה רפואית או שזוהי התנהגות שאופינית לפגים או תינוקות בכלל (שמעתי שזה נקרא ויסות ריגשי) כשהם עייפים ולא מצליחים לישון. תודה מראש על העזרה, קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חופשה חלק ב'

    ד''ר אילן גור
    08/07/2008

    לגבי טיסה אין כל סיבה שתסבול וזה בראש שלנו שילדים סובלים מטיסות. הבכי שלהם בד"כ נובע משעמום, חוסר מעש ולעיתים רגישות קלה באוזן שניתן לפתור אותה במתן שתיה או חלב בזמן ההמראה והנחיתה.
    לגבי השינה זה כנראה בעיה רגשית שעלייך לנסות להבינה ולפתור אותה. בדיקה רפואית לא תזיק במקרה הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ויום טוב

    קארין
    08/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך
    שירן
    07/07/2008

    שלום ד"ר גור ראשית תודה לתשובתך בקשר לבני שנולד פג שבוע 24 והיום הוא בריא מלבד רגישות בריאות בשנתיים הראשונת גם לא היו בעיות התפתחות והוא היום בן 3.5 (עבר נתוח דוקטוס ונק) מדוע למעשה חברות הביטוח עושות בעיות לבטח את הפגים? האם צפויות להם יותר בעיות בריאותיות בעתיד? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בהמשך לתשובתך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין כל סיבה

    ד''ר אילן גור
    08/07/2008

    חברות הביטוח הינו חברות שמטרתן להרוויח כסף והרבה. הם לא סוציאליסטים ואינם מחוייבים לבטח כל אחד. הסירוב שלהם לבטח פג לשעבר בגיל 3.5 שנים תמוה ואינו מבוסס על ידע כלשהו. עצה לא רפואית שאני יכול לתת לך זה להפסיק את כל הביטוחים שלך עם חברה כזאת ולעבור עם כל תיק הביטוח שלך לחברה אחרת והם ישמחו לקלוט את התינוק שלכם כאחד האדם.
    איני צופה לכל בעיה בריאותית מיוחדת בתינוק שלכם בשלב הזה של חייו ולכן הגישה של אותה חברה פסולה בעיני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיעה לחופשה
    קארין
    07/07/2008

    שלום, ביתי בת שבעה חודשים כרונולוגי, נולדה בשבוע 27+6 ובמשקל 1150. כיום שוקלת 6 קילו ומתפחת כראוי לתינוק בגיל זה. אנחנו מעונינים לנסוע לחופשה באילת וברצוננו לדעת מהי התנהגות המומלצת עם ביתי במהלך החופשה ( הכוונה מבחינת שהיה בחוץ, כניסה לבריכה, והאם לתת יותר מים לשתייה) תודה וערב טוב, קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נסיעה לחופשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חופשה נעימה

    ד''ר אילן גור
    08/07/2008

    לקארין בקר טוב,
    תתיחסי לתינוקת שלך כתינוקת רגילה ולא כפגית לשעבר.
    יש להימנע מלחשוף אותה לשמש ישירה לזמן ארוך ולגבי שתיה לא לדחוף לה במויות גדולות מאחר והיא לא מאבדת הרבה נוזלים והמזון שלה מורכה בעיקר מנוזלים כך שזה לא חסר לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכוי לחלות בבית החולים
    טלי
    06/07/2008

    שלום רב, נולדה לי פגה במשקל 2 קילוגרם כרגע היא מאושפזת עקב בעיות נשימה, אני חוששת שתחלה בבית החולים, האם יש סיכוי גבוה לכך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיכוי לחלות בבית החולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסיכויים נמוכים

    ד''ר אילן גור
    07/07/2008

    לטלי בקר טוב,
    ראשית מזל טוב על הלידה. הילדה שלך חולה וזקוקה לטיפול שיכול להינתן רק בבית חולים ולכן היא חייבת אישפוז.
    רוב המאושפזים בבתי חולים מחלימים ולא נהיים חולים יותר אז עדיין בית החולים הוא מקום חיובי ולא מלכודת של מחלות קשות.
    תמיד קיים סיכון של הידבקות במחלה אחרת מהמחלה בה אושפז חולה מסוים אך הסיכוי לכך קטן מאחר והצוות המטפל מודע להדבקות ממחלות ומטפל בחולים בנורמות נכונות ןמןנע בעיה זו.
    השאלה שלך מביעה חוסר אימון בבתי החולים ועל כך יש להצטער.
    אני בטוח שילדתך תחלים במהרה ותשוחרר לביתה ללא סיבוכים מיותרים והחוויה של שהיה בבית חולים איתה תשפר את האמון שלך במוסד הרפואי החשוב הזה שמטפל בכ"כ הרבה חולים בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מתמ"ל פג ???
    הילה
    03/07/2008

    היי דוק' , רקע קצר משאלה שלי בעבר : פג בשבוע 35+5 משקל לידה 1,749 ק"ג ,כעת בן 4.5 חודשים משקלו 6.6 ק"ג ,בעצתך לא נלחמתי איתו יותר בכמויות אוכל ואכן חיינו השתנו, כבר אין בכי והשתוללויות באוכל אז תודה רבה ..... ובנוסף הוא אוכל סימילאק נאושור בלבד ,בפגייה באיכילוב הומלץ לנו עד גיל 9 חודשים להשתמש בנאושור אבל לא נראה לי שהם חשבו שהוא ייעלה כל כך הרבה במשקל בזמן כל כך קצר ,ולשאלתי... האם כדאי כבר לעבור לסימילאק רגיל (לא מעניין אותי שהוא יגדל לרוחב ) . תודה רבה לך.... הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר מתמ"ל פג ???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חכי עד גיל חצי שנה.

    ד&
    04/07/2008

    להילה בקר טוב, אכן משמח אותי שההצעה סייעה לכם. הניאושור אינו מכוון רק לקלוריות אלא לתוספת למינרלים וחומרי בניה אחרים החסרים בפגים ההמלצה היא אכן לחכות עד גיל 9 חודשים אך במקרה של תינוקך שנולד בשבוע 35 הייתי ממשיך עם הכלכלה הזאת עד גיל חצי שנה שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה שתי שאלות
    שירן
    03/07/2008

    שלום ד"ר גור בבקשה עזרתך. בתי בת חודשיים ואני מניקה אותה. אני מטופלת מאתמול ברפאפן 500 מ"ג 3 פעמים ביום בגלל חשש לחידק בגרון. נראה לי שבתי מנומנמת יותר מהרגיל, האם זה קשור לאנטיביוטיקה שאני לוקחת? שאלה נוספת בקשר לבני שנולד פג בשבוע 24 הוא בריא בן 3.5 ועבר את החורף האחרון ללא משאף אבל בחודשיים האחרונים היו לו 3 מחלות חום וירליות שטופלו רק באקמול, האם כדאי לעשות לו בדיקות דם או שזה נורמלי? המון המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה שתי שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    ד&
    04/07/2008

    בקר טוב לך, א- הרפפן לא משפיע על ילדתך ואת יכולה להמשיך להיניק ללא חשש. באם הילדה ממשיכה להיות אפטית יש לברר את הסיבה מהצד שלה ולא משלך. ב- התינוק שלך כבר לא פג ולא צריך להתייחס אליו כאל כזה. המחלות שבהן חלה די שכיחות בקבוצת גיל כמו שלו ולא הייתי מייחס לזה חשיבות מיוחדת אלא כמו לכל ילד רגיל בגילו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להצעתך...
    חגית
    03/07/2008

    ד"ר אילן גור בהמשך להצעתך, התייעצנו כבר עם דיאטנית/ תזונאית, אנחנו מעשירים להם את האוכל כמה שאפשר לא נראה לי שאפשר יותר, בשמן ניסינו פוליקוז.עדיין הילדים לא משמינים ונשארים כל הזמן סביב אותו משקל.באמת הם מאוד פעילים אך רוב הילדים בגיל הזה כך. יכול להיות שהם רגישים לחלב והגוף שלהם לא סופג את המטרנה??? לאיזה כיוונים אפשר לפנות אני כבר ממש מתוסכלת כי משהו פה נראה לי לא הגיוני...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בהמשך להצעתך...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצעה

    ד&
    04/07/2008

    ההצעה היחידה שנותרה לתת לך זה להתייעץ עם רופא מהפגיה שטיפלת בהם על מנת שיעשה סדר חיארגן את הטיפול והמעקב. לעיתים הראיה הכוללת של רופא כזה עם נסיון במעקב של פגים יכול לכוון אותך מול כל תתי המקצוע ברפואה שאתם התייעת. נסי זאת זה בטח יקדם אותך ואותם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האכלה
    חנית
    02/07/2008

    הי בני בן כ 5 חודשים נולד בשבוע 35, עלה יפה במשקל אך הדבר מלווה בהרבה מאמצים באכילה כאשר הוא מפסיק אחרי 60 הוא אינו מעוניין להמשיך לאכול וכשאני מתעקשת הוא ממשיך ואוכל יפה, מה לדעתך עליי לעשות להמשיך להתעקש או לתת לו להחליט מתי מפסיקים? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האכלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתמול

    ד''ר אילן גור
    03/07/2008

    בקר טוב,
    הפסיקי להילחם במשקלו כאילו זו משימה העיקרית בגידולו.
    הוא יעלה במשקל גם ללא מלחמות
    שבוע 35 קרוב מאד לבשלות ולכן הצפי שהוא ישיג את גדילתו ללא בעיות מיוחדות
    זוהי תשובה כוללנית מאחר ואין לי כל פרטים על משקל הלידה וקצב העליה במשקל בחודשים האחרונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך...
    חגית
    01/07/2008

    שלום ד"ר! בהמשך לתשובתך ,אני אכן שוקלת את ילדיי אחת ל-3 חודשים. הילדים עולים משהו כמו 200 גרם במשך תקופה זו. אני עדיין מודאגת כיוון שהילדים אוכלים יפה אבל פשוט לא גדלים. יחסית לפגים הם לא נולדו כ"כ קטנים 1758, 1850... הפחד שלי שאנחנו מפספסים משהו ואולי כן ישנה סיבה לכך שהם בקושי עולים במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בהמשך לתשובתך...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד&
    02/07/2008

    לחגית בקר טוב, באם משקלם עולה ב-200 גרם ב-3 חודשים אכן ישנה בעיה. המלצתי לך היא להיוועץ עם מומחית לתזונת תינוקות אשר תבנה לך דיאטה המכילה תוספים עשירי אנרגיה למזון וכך להגדיל את כמות הקלוריות. אני אישית מאמין שהילדים אשר מתפתחים היטב, פעילים ולמאי חיים בריאים בגופם ובנפשם יותר מאלה ששמנים ונראים כמו " בטטות" ללא שמחת חיים וללא פעילות אקטיבית. בסיכום: לאחר התייעצות עם מבינה בתזונת תינוקות אני מקווה שהרוגע יחזור אלייך והתינוקות יגדלו בקצב שלהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונאית

    חגית
    02/07/2008

    ד"ר אילן גור מצטערת שאני משגעת אותך... אבל התייעצנו כבר עם דיאטנית/ תזונאית. אנחנו מעשירים להם את האוכל כמה שאפשר לא נראה לי שאפשר יותר, בשמן ניסינו פוליקוז.עדיין הילדים לא משמינים ונשארים כל הזמן סביב אותו משקל.באמת הם מאוד פעילים אך רוב הילדים בגיל הזה כך. יכול להיות שהם רגישים לחלב והגוף שלהם לא סופג את המטרנה??? לאיזה כיוונים אפשר לפנות אני כבר ממש מתוסכלת כי משהו פה נראה לי לא הגיוני...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונאית

    חגית
    02/07/2008

    ד"ר אילן גור מצטערת שאני משגעת אותך... אבל התייעצנו כבר עם דיאטנית/ תזונאית. אנחנו מעשירים להם את האוכל כמה שאפשר לא נראה לי שאפשר יותר, בשמן ניסינו פוליקוז.עדיין הילדים לא משמינים ונשארים כל הזמן סביב אותו משקל.באמת הם מאוד פעילים אך רוב הילדים בגיל הזה כך. יכול להיות שהם רגישים לחלב והגוף שלהם לא סופג את המטרנה??? לאיזה כיוונים אפשר לפנות אני כבר ממש מתוסכלת כי משהו פה נראה לי לא הגיוני...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטרנה או סימילק
    חנית
    30/06/2008

    הי, בעקבות פרשת רמדיה אמהות רבות נוהגות כעת לשלב בין סימילק למטרנה בטענ ה שלו ייחסר לתינוק איזשהו ויטמין שהוא צריך, מה דעתך על כך? אם אני אשלב בין שני הפורמולות הללו יכולה להיווצר בעיה במערכת העיכול של התינוק? שאלה נוספת מה דעתך על החיסון הפרטי נגד דלקת ריאות? האם אתה ממליץ? תודה רבה והמשך יום מקסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מטרנה או סימילק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין הבדלים

    ד&
    01/07/2008

    בקר טוב לך, איני רואה כל הבדל בין שני סוגי החלב שציינת ולכן אין צורך בהמלצה זו או אחרת. לגבי החיסון מאד מומלץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום