פורום פגים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רפלקסים
    טלי
    22/05/2008

    בתי נולדה לפני חודש ושבוע בשבוע 33. כל הבדיקות היו תקינות ולמעשה היה עליה לגדול בלבד.
    שאלתי היא: האם הקפיצות שהיא כאילו נבהלת במהלך שינה או כמעט שינה ולעיתים בזמן ערות, קשורות להיותה פגית. ומתי זה חולף.
    גם הנשימות המהירות מדי פעם, שבפגיה אמרו לי שזה אופייני לפגים, מתי הן חולפות.
    בנוסף רופא הילדים שבדק אותה אמר שיש לה כפל עור באיבר המין וציין שזה יפול לבד או שיוציאו לה בהתערבות. האם מדובר על התערבות כרורגית? באיזה שלב מחליטים שיש צורך להתערב, והאם ניתן לעשות משהו כדי לעזור לזה ליפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפלקסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובות תקינות

    ד&
    25/05/2008

    בקר טוב לך,
    הקפיצות בשינה אינן מעידות על כל בעיה שהיא וזה די תקין לגיל של תינוק בתחילת חודש תשיעיע. לא ברורה הסיבה אך זה יכול להיות מסיבות שונות כמו חלומות ואו פחדים. באם זה חולף לבד ולאחר זמן קצר אין לזה משמעות קלינית.
    לגבי הבעיה האנטומית באבר המין קשה לי להתייחס ללא שאני רואה זאת. בכל אופן אין כל סיבה להתערבות כעת מאחר והאבר עובר שינויים עם הזמן ויש לחכות עוד כמה חודשים לאן זה יוביל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי שפיר בשבוע 27
    לימור
    21/05/2008

    שלום,
    עקב cmv בהריון בשבועות 16-19,עלינו לבצע בדיקת מי שפיר לא לפני שבוע 27.
    רופא אחד ממליץ על שבוע 30 על מנת להקטין את הסיכויים לבעיות במקרה של לידת פג
    רופא אחר ממליץ לבצע את הבדיקה בשבוע 27.(שהיתרונות שבכך הם בעיקר ההיבט הנפשי של מתח בהריון, וההיבט האתי שאם עושים הפסקת הריון עדיף כמה שיותר מוקדם ויש הנחת עבודה שבכל זאת הסיכויים ללידה מוקדמת הם קטנים מאוד)

    בכמה שונים סיכויי השרידות (ללא בעיות בעתיד) של פג בשבוע 27 לעומת שבוע 30, בהנחה שבכל מקרה הוא יקבל טיפול להבשלת הריאות לפני בדיקת מי שפיר.
    כמו-כן אם זה רלוונטי, בסקירת מערכות בשבוע 22, עולה שהעובר גדול יחסית למה שהוא אמור להיות (בסדר גודל של כשבוע).

    האם זה יהיה לא אחראי לבצע מי שפיר בשבוע 27?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מי שפיר בשבוע 27

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה סבוכה

    ד&
    25/05/2008

    בקר טוב לך וצר לי על העיכוב בתשובה.
    הבעיה שאת מציגה מסובכת לתשובה.
    ראשית לגבי ההשפעה של CMV על העובר היא לא ודאית ולא מחייבת פגיעה בו גם באם הוא חלה. ישנן אמהות המחליטות על הפסקת הריון מיד לאחר איבחון הזיהום. ישנן המחכות לבדיקה בשבוע 20. איני מבין מדוע לדחות את הבדיקה לשבוע 27 ואו 30 ומה ערך ביצוע הבדיקה אז.
    ברור ששבוע 30 עדיף על שבוע 27 מבחינת פגות באופן מןבהק . השאלה הנשאלת האם תבצעי הפסקת הריון בשבוע כזה באם יתברר שלילד יש נוגדנים למחלה? באם את רוצה לשקות אפשרות כזאת מדוע לא לבצע את הבדיקה בשבוע 20 ולאפשר סיום הריון ללא סיכוי שהילד יישאר בחיים.
    קצב גדילתו עד כה מעודד אך לא שולל מחלה אצלו.
    לסיכום באם הכוונה היא רק לדעת באם הוא חולה עדיף לא לבצע את הבדיקה, באם הכוונה לשקול סיום הריון ההמלצה היא כמה שיותר מוקדם ובאם מסיבה אחרת עדיף בשבוע 30.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה

    לימור
    25/05/2008

    אני כבר בשבוע 23.
    לא ניתן לבצע את הבדיקה לפני שבוע 27, כי הבדיקה אמינה רק אם עוברים 7-8 שבועות ממועד ההדבקה שהוא במקרה המאוחר שבוע 19.

    וכן, במידה והתוצאה תהיה חיובית בכוונתנו לבצע הפסקת הריון.

    אם נניח חס וחלילה שתיווצר לידה מוקדמת של פג. אילו פגיעות בלתי הפיכות יכולות להיות לפג שנולד בשבוע 27, ןאלו לפג שנולד בשבוע 30, ומה ההסתברויות בכל שבוע?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד"ר אילן גור
    25/05/2008

    ללימור צהרים טובים,
    באם ההדבקה היתה בשבוע 19 הסיכוי שייגרם נזק לעובר קטן ולכן מדוע לשקול הפסקת הריון.
    לגבי שבועות ההריון כדאי להתייחס לשיעורי התמותה של 50% בשבוע 27 ו-8% בשבוע 30 על מנת להבדיל בין השבועות. איני חושב שצריך להכניס גם את התחלואה מאחר וזה מסבך יותר את העניין והייתי מצייחס רק לתמותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת מוצקים לפגים בגיל 6 חודשים
    רידר דורית
    19/05/2008

    שלום רב
    אני מטפלת בתאומים שנולדו בשבוע 28, כרגע בני 6 חודשים בדיוק מהלידה. יונקים ואוכלים תמ"ל 3 פעמים ביום. האם ניתן להוסיף להם תזונה משלימה כגון ירקות מבושלים מרוסקים בכפית וכו',או שצריכים להגיע לגיל חצי שנה מתוקן?
    תודה רבה דורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא למהר

    ד''ר אילן גור
    21/05/2008

    לדורית בקר טוב,
    ילדייך בני 3 חודשים גיל מתןקן והם זקוקים לחלב יותר מפירות וירקות
    לא הייתי משנה את הכלכלה אלא בעוד כחודשיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פג שבוע 34
    מירב
    18/05/2008

    שלום רב,
    אני ילדתי לפני שבוע בשבוע 34
    לצערי הרב הילד קצת היסתבך וקיבל פנומטורקס היה מונשם שלושה ימים ולשמחתי הרבה יצא מזה ועכשיו הכל בסדר רק מחכים שיעלה במישקל הוא ללא חמצן ובלי כלום אבל ירד הרבה במשקל וכרגע שוקל 1600(נולד 1800)שאלתי היא האם הוא יכול ליסבול מזה בעציד? כמה זמן לדעתך עודישהה בפגיה? תודה מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פג שבוע 34

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבלנות

    ד''ר אילן גור
    21/05/2008

    למירב בקר טוב,
    צר לי על העיכוב בתשובה אני כעת ב LA
    ראשית עלייך לשמוח שהילד עבר את בעיית הנשימה בשלום
    הסיכויים שלו להחלמה מלאה טובים. עליו לעלות כ400 גרם במשקל וזה יקח כ-שבועיים עד שלושה שב'
    לייך להיות סבלנית ולקוות שיאכל מהר דרך הפה ויעלה במשקל
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב בין הנקה לבקבוק- האכלת יתר?
    גנית
    16/05/2008

    אני אם לתינוקת שנולדה בשבוע ה-31 וחצי במשקל 1.8 ק"ג. בחודש הראשון היא אושפזה בפגיה והוזנה דרך זונדה בחלב אם ששאבתי . לאחר שהצליחה לינוק מהשד ולעלות במשקל היא שוחררה. בתחילה ינקה רק מהשד ועלתה בקצב איטי אך לאחר כחודש כמות החלב מאד ירדה לי ונאלצתי לתת לה תוספות של פורמולה. כיום היא בת 13 שבועות היא יונקת מהשד בתחילת כל האכלה ולאחר מכן אוכלת עוד כ-100מ"ל(פורמולה או חלב שאוב). היא אוכלת כ-8 פעמים ביום ומעלה כ-300 גרם בשבוע ונמצאת כיום במשקל של 4 ק"ג. יש לה לפעמים פליטות קטנות אך לא הקאות.אני ממשיכה לנסות להניק וגם לוקחת מוטיליום אבל לא נראה שזה מספק אותה.
    האם אני מאכילה אותה יותר מדי? האם יש דבר כזה או שהיא אוכלת כמה שהיא זקוקה לו?
    אם אני מאכילה אותה יותר מדי - מה לעשות כדי להרגיע אותה כשהיא רוצה עוד? הציעו לי לדלל את הפורמולה- האם זה פתרון טוב? אני מקבלת מסרים סותרים מכל אחות טיפת חלב ואני מאד מבולבלת. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מפתיע הבילבול

    ד''ר אילן גור
    17/05/2008

    לגנית שהת שלום,
    ראשית אומר לך שהבילבול שלך מוצדק.
    אין כל סיבה שלא יפתרו לך את הבעיה וזה די פשוט.
    מאחר וההנקה חשובה לך כל שעלייך לעשות שה להיניק יחד עם שקילת נסיון. את שוקלת את התינוקת עם בגדיה לפני הנקה ואחרי הנקה. באם היא אכלה 40 גרם עלייך להוסיף לה 50 גרם וכך הלאה עד להשלמה לכמות של 90 גרם בכל ארוחה. באם היא יונקת 60 או 70 גרם עלייך לנסות להניקה כל שעתיים. לא לתת הנקה יותר מ15 דקות. באם ההנקה היא אפסית קרי פחות מ20 גרם ההמלצה תהיה לתת לה ארוחות עם תחליף חלב ןהנקה לאחר מכן להנאה הדדית שלך ןשלה.
    קצב העליה במשקל יהיה תקין בערכים של 150-250 גרם בשבוע.
    אין לדלל את החלב בשום מצב זה לא עוזר אלא מעצבן את התינוקת
    מקווה שהכל יותר מסודר לך בראש ותשתדלי לשאול פחות אנשים ותהיי רגועה יותר
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובר
    לילך
    15/05/2008

    האם זה תקין שאני מרגישה את העובר הרבה מאוד,בצורה מאוד מונוטונית באותה תדירות באותו מקום,תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עובר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקין

    ד''ר אילן גור
    17/05/2008

    לליך שבת שלום
    אני מבין שהעובר מעל שבוע 20 וזהו הריונך הראשון.
    העובר זז ומתנועע בחלל הבטן ואז נוגע ברחם ואת זה את מרגישה. עלייך לשים לב לשני דברים:
    1- שאת מרגישה אותו כל הזמן ובמידה וחולפים 4 שעות ללא תנועה עלייך לשכה על צד שמאל ולוודא תנועה שלו
    2- באם הוא משתולל חזק מאד ובועט בעוצמה לאורך זמן זה יכןל להעיד על מצוקה ואז שוב לשכב על צד שמאל ובאם הוא לא נרגע לפנות לבדיקה.
    בהצלחה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת פגה
    אירן
    12/05/2008

    בתי השניה נולדה פגה. אנחנו רוצים לטפל בה ככה שיהיו כמה שפחות סיבוכים ושתגדל להיות בריאה וחזקה. אפשר לקבל כמה עצות מבעל הניסיון לגבי ההבדל בין טיפול בפג לתינוק רגיל ואיך אפשר לחזק אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת פגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסרים פרטים

    ד''ר אילן גור
    12/05/2008

    ערב טוב לאירן
    חסרים לי פרטים לגבי הילדה
    באיזה שבוע נולדה?
    מה משקל הלידה?
    בת כמה היא היום?
    מה מצבה כיום?
    ללא כל אלה כל ייעוץ יהיה ריק מתוכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    קרנית
    09/05/2008

    בני נולד בשבוע 32 והיום הוא בן 3 חודשים וסובל מגזים. אני יודעת שגזים אמורים לעבור בגיל 3 חודשים, השאלה היא האם אני אמורה לצפות שזה יעבור בזמן הקרוב או שאני צריכה לעשות חישוב לפי תאריך הלידה המקורי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין קשר לגיל

    ד''ר אילן גור
    09/05/2008

    ליעל שבת שלום
    לכל ילד מערכת עיכול משלו ועם סבילות למזון לפי אופיו ולכן זה לא קשור לגיל
    זה יעבור אך תהיי סבלנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בית חולים
    דנה
    09/05/2008

    אני בשבוע 30 בהריון בסיכון ללידה מוקדמת בשל צירים מוקדמים ודינמיקה צווארי. רופא בבית חולים מסויים אמר לי שלא כדאי ללדת בבי"ח לניאדו בהריונות בסיכון או במצבים המצריכים "לידות מיוחדות", כמו קיסרי. מהכרות שלי אני יודעת שב"מצבים רפואיים מיוחדים" שלא בהריון, לניאדו מעביר את הפציינטים לבתי חולים אחרים. באיזה בתי חולים באזור נתניה מתמחים בטיפול בפגים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בית חולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את במקום טוב

    ד''ר אילן גור
    09/05/2008

    לדנה שבת שלום
    את בהחלט במקום טוב ובית חולים לניאדו לא מעביר פגים לבתי חולים אחרים
    יש שם רופאים מעולים ובטוח שילדך/ילדתך יטופלו בכל המקצועיות והמיומנות
    נאחל לך שההריון יסתיים בהצלחה בזמן ללא לידת פג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה מצב פג בשבוע כזה?
    מירב
    06/05/2008

    שלום רב.
    אני נימצאת בשבוע 34 עם פתיחה של 3לחץ דם מעט גבוה וחלבון . לא נותנים לי עכשיו כלום לעצור צירים ואני עם צירים בלי הפסקה.לכן כנראה הלידה תתרחש בקרוב .
    יש להוסיף שאני קיבלתי לפני שבועים קורס של צלסטון.
    רציתי לדעת מה מצב פג בשבוע כזה?ומה הסיבוכים האפשרים?(הערכת משקל 2קילו)
    תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה מצב פג בשבוע כזה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכויים טובים

    ד''ר אילן גור
    06/05/2008

    למירב ערב טוב,
    הסיכוי של הפג טובים מאד. קרוב לודאי שלא יזדקק לסיוע נשימתי וגם אם כן זה לא יהיה מסובך.
    משקלו תקין ונראה שיצטרך להשלים שבועיים בפגיה ואו בתינוקות להשלמת ההריון.
    כמובן שיש יוצאים מן הכלל ואשמח לסייע בידייך באם זה יהיה אחרת ממה שרשמתי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    מירב
    07/05/2008

    מהפה שלך לאלוהים !
    תודה על העידוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למירב

    מאיה
    07/05/2008

    מירב הי,
    היינו במצב שלך לפני 3 חודשים.ילדתי בשבוע 34+2 תאומים והכל היה בסדר.
    היינו שבועיים בפגיה (קצת לא נעים אבל עוברים את זה).
    אל תדאגי,הכל יהיה בסדר.
    בהצלחה.
    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למאיה

    מירב
    08/05/2008

    תודה על תגובתך .קודם כל המון מזל טוב
    יש לי כמה שאלות: האם היו בטיפול נימרץ?
    האם היו זקוקים לעזרה נשימתית?(אם כן איזו?)מה היה משקלם?
    תודה רבה מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות דומות לפגות בתינוק קטן
    אם ל-3
    06/05/2008

    בני, אחד מתאומים בן חצי שנה נולד בשבוע 38 במשקל 2.100. קצב עלייתו במשקל די נמוך, הוא יונק ומתחיל מוצקים ושוקל כיום 5.300. הוא ילד מאוד לא רגוע, נוטה לאי שקט ובכי רב, וגידולו קשה לנו מאוד. בטיפול פיזיוט' הסבירה לי המטפלת, כי הדבר מאפיין פגים ותינוקות במשקל נמוך, בשל חוסר בשלות של המוח. רציתי לשאול האם ידוע לך על כך, האם ניתן כהורים לעשות משהו וכל דבר מעודד נוסף יעזור....
    תודה וישר כוח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא פג

    ד''ר אילן גור
    06/05/2008

    ערב טוב,
    ראשית כל והחשוב מכל ילדך אינו פגמאחר ונולד מעבר לשבוע 37 להריון
    משקל הלידה נמוך אמנם אך בהתחשב בזה שהיה תאום זה לא מראה על בעיה.
    דבר שני, אכן קצב העליה במשקל אינו תקין והוא עלה בממוצע 500 גרם בחודש שזה מתחת לממוצע.
    מעניין כיצד התאום עלה במשקל.
    לילד אין סיבה בשל הרקע סביב הלידה לא לעלות במשקל ועלייך להתייעץ עם תזונאית ילדים ולא עם פיזיוטרפיסטית בעיניין זה.
    חלק חשוב מהאי שקט שלו נובע נבעיות הכלכלה שלו וברגע שבעיה זו תיפטר יש להניח שיהיה פחות באי שקט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקל וגובהה
    ז'אנה
    04/05/2008

    שלום רב
    בתי נולדה בשבוע 26 650 גר, כיום היא בת שנה ועשרה חודשים, המשקל שלה 7 ק"ג והגובהה 76ס"מ ההיתפתחות שלה בסדר גמור ,אבל בהתפתחות הילד אמרו לי לקחת אותה לרופא אנדקרינולוג בגלל שזה מאוד לא נורמלי היא מאוד נמוכה ואני אומרת להם הרי היא נולדה מאוד קטנה וגם אנחנו ההורים גם נמוכים בעלי בגובהה 1,66 ואני האמא 1,52 האם זה בסדר? מה אני אמורה לעשות בבקשה תעזרו לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקל וגובהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את צודקת יותר מהם

    ד"ר אילן גור
    05/05/2008

    איני מבין לעיתים את הצוות המטפל אשר מכניס ללחץ הורים ללא כל סיבה מוצדקת.
    פג שנולד בשבוע 26 שוחרר קרוב לודאי כעבור 4 חודשים במשקל של 2 קג.
    מאז גדל בצורה איטית אך גדל.
    מה יועיל לו אנדוקרינולוג עכשיו ?
    כל שעלייך לעשות זה להמשיך לגדלו בנחת, לעקוב אחרי משקלו וקצב הגדילה שלו ומצוא רופא ילדים אחראי שיודע מעקב פגים מהו לפני המכניסים אתכם ללחץ של חוסר בהורמון הגדילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח קיסרי בתחילת שבוע 37
    ענת
    03/05/2008

    אני בהריון שלישי ומטופלת משבוע 18 באינסולין(8 מנות),אני אמורה לעבור ניתוח קיסרי שלישי,
    מכיון שבדוח ניתוח הקודם התגלה שהיו הדבקויות רבות בבטן ובנוסף צלקת ניתוח בעובי שני מילימיטר, נקבע ניתוח ע"י רופאה בהקדם האפשרי כדי למנוע ניתוח חירום.
    מכיון שהוסת שלי איננה סדירה ישנם שני תאריכי תיקון הוסת,לפי התיקון הניתוח אמור להיות או בשבוע 36.6 או 37.2 .
    הערכת המשקל שבוע לפני הניתוח היא 2600 .
    לאור הנתונים הנ"ל ברצוני לשאול: 1-מה הסקנות לעובר בשבוע כזה? 2-עד כמה סכרת מטופלת ומאוזנת יכולה לפגוע בהתפתחות ראות העובר? 3-האם רצוי לבקש דחייה בניתוח?

    בתודה מראש
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח קיסרי בתחילת שבוע 37

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח בשבוע 37

    ד''ר אילן גור
    04/05/2008

    סיון ההריון בצורה בטוחה לך כיולדת חשוב ביותר ויש לסיימו סביב השבוע ה-37.
    הסיכוי שילד לאם חולת סכרת בהריון יהיה זקוק לטיפול נמרץ אינו גבוה אך קיים. במקרה כזה טובת האם לפני העובר ולכן יש שמור עלייך.
    גם אם הילד יהיה זקוק לטיפולים לאחר הלידה הרי הסיכוי שלו להחלים גבוהים מאד ולא נשקפת סכנה לחייו.
    מכאן שההחלטה על סיום ההריון מוצדקת ונכונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!

    ענת
    04/05/2008

    ברצוני להודות לך על תשובתך המהירה ,תשובתך עזרה לי מאוד.
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורס שני של צלסטון
    מירב
    02/05/2008

    שלום רב,
    זהו הריוני השיש כל ילדי נולדו פגים בין שבוע 32-36 בשל היפרדות שיליה ניסתרת עקב קרישיות יתר ןלכן הרופא נתן לי בשבוע 28שני זריקות להבשלת הריות של 6מ"ג וכעבור 24 שעות עוד 6מ"ג ושוב קיבלתי בשבוע 32עוד סידרה של זריקות אלא בפעם 12מ"ג וכעבור 24 שעות שוב 12מ"ג אני כרגג בשבוע 33שאלתי היא למה לא ממליצים היום על שני קורסים של צלסטון?מה הסיבוכים אפשרים לי ולילוד?ומה יהיה מצבו אם יולד בעוד שבוע?(ביגלל פתיחה ולחץ דם גבוה)אודה לך על תשובה מהירה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קורס שני של צלסטון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלסטון בהריון

    ד''ר אילן גור
    02/05/2008

    למאירה שבת שלום,
    קודם כל מומלץ מאד לתת צלסטון בהריון בסיכון ללידת פגים.
    השאלה באם לחזור על המנה כעבור חודש אינה נושאת תשובה אחת החלטית.
    ישנם הנותנים כעבור חודש מנה שניה וישנם שלא נותנים. לא אלאה אותך בתיאוריות השונות אך עלייך לדבוק ברופאים המטפלים בך ובפרוטוקול שלהם
    לא הוכך כל נזק לאם ואו לעובר ממתן צלסטון ולכן התרופה מומלצת ללא חשש.
    התרופה נועדה להבשלת הריאות ומאחר ובשבוע 34 רב הפגים עם ריאות בשלות באופן טבעי ההמלצה לתת זאת עד שבוע 33 ובמרווחים של חודש ממנה אחת ( שתי זריקות במנה) למנה השניה.
    אז מאחר ואת כבר בשבוע 32 עם 2 מנות טיפול את יכולה להיות שקטה בנושא של הבשלת הריאות לתינוק שייולד במז"ט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך המהירה

    מירב
    02/05/2008

    אני כרגע בשבוע 33+4מרגישה את הלידה קריבה באיזה שבוע לא מפסיקים לידה?הערכת משקל כ-1800האם יצטרך טיפול נימרץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע 34

    ד''ר אילן גור
    04/05/2008

    הסיכוי שילדך יהיה זקוק לטיפול נמרץ אינו גדול אם כי במשקלו יהיה חייב להיות מאושפז בפגיה.
    המקובל לא להילחם יותר מדי כאשר הההריון הגיע לשבוע 34 אך כל יום ברחם באם התנאים טובים לעובר הינו מבורך.
    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פג
    גל
    01/05/2008

    שלום

    בני נולד בשבוע 25 במשקל 700 גרם בגלל צירים שגרמו למחיקה.
    היום הוא בן 2.9 ומתפתח יפה אבל עדיין קטן יחסית לילדים בגן שוקל 12 קילו וגובה 86 ס"מ
    הוא אוכל יפה בגן ובבית
    האם יטפלו בו בהורמון גדילה בעתיד? האם יש סיכוי שבעתיד ישמין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא נראה כך

    ד''ר אילן גור
    02/05/2008

    לגל בקר טוב,
    לפי המשקל והגובה של בנך כעת לא נראה שיהיה זקוק לטיפול בגדילתו
    הדבר תלוי בקצב הגדילה שלו והגבוה שלך ושל אשתך
    יש להמשיך במעקב של משקל וגובה כל 3 חודשים ולראות שהוא שומר על עקומת גדילה נורמלית בדומה לכל ילד אחר
    המלצתי אליך לא לחשוב על זה כלל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום