מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אולקוס....אנט25/04/2011
שלום... שמי ג'ולי ואני בת 21.. לפני כחודשיים גילו לי אולקוס לאחר שנמצא גם חיידק הליקובקטר והסימ]פטומים הנלווים היו בחילות קשות, צרבות קשות, עייפות, כאבי בטן עליונה, שינויים ביציאות וכו'...
אובחן אולקוס בקיבה ודלקת בתריסריון.. החיידק הושמד לאחר טיפול אנטיביוטי ואנחנו בבירורים לגבי הביופסיה שיצאה מחשידה למחלת הקרוהן.
יש לציין שיש ימים שאני ממש סובלת מבחילות מאוד קשות וצרבות קשות ותחושת שריפה ברום הבטן...
אני שמה לב גם שמדי פעם יש לי גרעפסים שמלווים במיצי קיבה בטעם מר כזה... ואז אני בולעת את זה בחזרה וזה מעט שורף... בגסטרוסקופיה מעבר וושט נמצא תקין.. נמצא דואודאניטיס ואולקוס בקיבה... האם הגיוני שאם בגסטרוסקופיה לא מצאו שום דבר בושט , האם הגיוני שמדובר ברפלוקס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולקוס.... - תגובה
ד''ר רועי הוד01/05/2011זו שאלה לרופא גסטרואנטרולוג. רק לציין שלפעמים ניתן לראות סימנים לרפלוקס בגרון בבדיקה עם סיב אופטי אצל רופא א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים באוזן וכאביםיעלאוריה25/04/2011
לפני 7 חדשים היו לי מים באוזן כתוצאה מסינוסיטיס, ניקרו את עור התוף והוציאו את המים אבל המים חזרו, ויש כאבים. ונפיחות. אני מועמדת גם לניתוח באוזן השניה להורדת גידול שפיר בבלוטת הפרוטיס. אני בלחץ ולא יודעת מה לעשות עם המים שחוזרים, אני הולכת לרופא הכי טוב והוא לא נותן לי פתרון, רק מראה מבט מודאג...... מי מומחה להוצאת מים מהאוזן, האם אפשר לעשות זאת בדרך אלטרנטיבית, כמו דיקור סיני וכדומה.אנא תשובתכם בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים באוזן וכאבים - תגובה
ד''ר רועי הוד01/05/2011נוזלים באוזן בדר"כ לא מצריכים ניקור של עור התוף, ניתן לטפל בתרופות שונות. אם יש נוזלים באוזן אחת זמן רב יש צורך בבדיקה של גב האף (נזופרינקס) לראות אם יש סיבה לכך שהנוזלים מצטברים שם. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוחס24/04/2011
שלום,
בת 36.
אני 17 יום לאחר ניתוח לכריתת שקדים , מרגישה שחצי מהלשון שלי עדיין לא חזרה לעצמה, והיא רדומה בנוסף אני לא מרגישה טעמים, מתי המצב יחזור לקדמותו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ניתוח - תגובה
ד''ר רועי הוד01/05/2011יכול לקחת מספר שבועות מהניתוח, בסוף יחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד קולאסי23/04/2011
אני בן 60 איבדתי קול לפני שלושה ימים. האם המצב הנפשי הקשי והבעיות במשפחה יכולים להיות סיבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבוד קול - תגובה
ד''ר רועי הוד01/05/2011יכול להיות אך לפני זה יש סיבות רבות אחרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חךאלינור21/04/2011
יצא לי ג'ולה כואבת בחך מה זה יכול להיות ולאיזה רופא לפנות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חך - תגובה
ד''ר רועי הוד01/05/2011יכול להיות גידול שפיר של עצם או פצע, גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מהאוזןרוני21/04/2011
אני בת 22 ויש לי ריח רע מאוזן אחת ללא כאבים.
האוזניים שלי רגישות מאוד ולעיתים קרובות יש לי כאבים חדים. כבר כשנה יש לי בלוטות מאחורי האוזניים (כנראה בלוטות לימפה מוגדלות שלעיתים כואבות ולעיתים סתם מפריעות בגלל הגודל שלהן..)
בעבר- כשכאבו לי האוזניים ביקרתי אצל מספר רופאים. אחד אמר שיש לי דלקת באוזן החיצונית שנגרמת מניקוי יתר של האוזניים, ואחרים אמר שיש לי דלקת ממים מזוהמים (למרות שאיני נכנסת לבריכות שחיה או ים).
אחד הרופאים הבכירים רצה לבדוק אותי עם מכשיר שמכניסים דרך האף והוא בודק משהו באוזניים ובסינונים. מרוב הפחד והלחץ לא הסכמתי לבדיקה- דבר שאני מתחרטת עליו כעת.
הבלוטות שיש לי מאחורי האוזניים מאוד מטרידות אותי, בעיקר כי אין להן סיבה (כך אומרים הרופאים) והמידע שמצאתי באינטרנט לא מנחם במיוחד.
השאלה שלי היא ממה נובע הריח הרע מהאוזניים? מהם הבלוטות שיש לי מאחורי האוזניים? איך אפשר לטפל בזה, אם בכלל?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע מהאוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד01/05/2011קשה לענות ללא בדיקה, גשי להבדק, אולי מדובר בדלקת אוזן תיכונה או מחלה אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד באוזנייםיפית20/04/2011
יש לי גירוד באוזניים מאז שנסתמו לי האוזניים ורופא אף אוזן גרון נתן לי את הטיפות אזניים "החדישות" של מכבי קוראים להם:מכבי קליר.הבעיה היא שמאז שהתשמשתי בהם האוזניים שלי לא מפסיקות לגרד.ואז הרופא נתן לי משחה שקוראים לה:דרמלר DERMALAR והמשחה כלל לא עוזרת לי כי האוזניים עדיין מגרדות בלי סוף וכבר אני פוחדת שגרמתי להם נזק מרוב שאני מגרדת.
אנא עיזרו לי ותנו לי פתרון לגירוד הבלתי פוסק הזה אני פשוט סובלת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד01/05/2011אני אוהב משחה בשם טרידרם כדי להתגבר על גרד בתעלות האוזניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזניים סתומותרעות19/04/2011
שלום רב,
כל כמה חודשים אני סובלת מאזניים סתומות. הכל נשמע נורא רועש כאילו שיש משהו באזניים שחוסם את השמיעה. לשבת בחדר עם רדיו ואנשים נוספים הופך לבלתי נסבל.
הנחתי שזה קשור לצינון או נוזלים, פניתי ל-3 רופאי אף אוזן גרון וכולם אמרו לי שאינם רואים דבר. קבלתי כדורים לייבוש נוזלים, זה עוזר באופן זמני או לא עוזר כלל.
שלחו אותי לבדיקת שמיעה והשמיעה שלי תקינה לחלוטין כשאני לא נמצאת בתקופות "הצינון/נוזלים".
חשוב לי לציין שאני מצוננת ברוב השנה כך שניסיתי את כל טיפולי הנוסידקס וחבריו.
לא לשמוע טוב מקשה עליי רבות, אשמח לדעת אם יש לך רעיון במה מדובר וכיצד ניתן לטפל בבעיה.
תודה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אזניים סתומות - תגובה
ד''ר רועי הוד19/04/2011אין לי מושג מה הבעיה ולכן לא יודע מה הפתרון. אם בדיקת השמיעה תקינה ובדיקות רופאים חוזרות תקינות- כנראה שאין דבר. הדבר היחיד שיכול להיות זה נוזלים. אם את מצוננת רב השנה הייתי ניגש לבצע בדיקת תבחיני אלרגיה, אולי יש משהו אליו את אלרגית וגורם לכל זה?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה על ההתייחסות המהירה
רעות19/04/2011העליתי את עניין בדיקת האלרגיות ואמרו לי בזמנו שזה לא ממש רלוונטי.
אחד הרופאים ציין בפניי שייתכן וישנה בעיה ב"אוזן הפנימית" ואת הדבר לא ניתן לבחון.
האם זה נשמע לך סביר?
אני די בטוחה שזו בעיה של נוזלים, אך טיפות לא חודרות ואז זה משאיר את כל כדורי הצינון למיניהם.
האם נראה לך שיש בדיקה נוספת שאפשר לבחון בה את העניין?
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה על ההתייחסות המהירה - תגובה
ד''ר רועי הוד19/04/2011תבחיני אלרגיה יכולים לעזור כי זה נשמע שיש גודש אפי שיכול לגרום לנוזלים באוזן תיכונה ולהפרעות שמיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבדוק זאת! תודה ושבוע טוב
רעות19/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלתאנה18/04/2011
היי, בימים האחרונים אני ממש מנוזלת אבל לא מצוננת - אין חום, שיעולים או כאב גרון. רק נזלת. אנחנו בדיוק עוברים דירה, אולי זה בגלל האבק? לא מספיק חמצן מגיע למוח ולכן אני מרגישה זוועה. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת - תגובה
ד''ר רועי הוד19/04/2011אין הרבה מה לעשות עם נזלת, תחלוף ככל הנראה לבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור בגרוןדנה18/04/2011
שלום
אני מרגישה שיושב לי כדור באמצא הגרון ויש לי קצת שיעול יבש.
כל הזמן הוא שם !זה כבר שבוע ימים !
האם אני צריכה לדאוג?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדור בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד19/04/2011לא יודע, האם בלעת כדור? אם כן גשי להבדק, יכול להיות ותקוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיהבר17/04/2011
בחודש האחרון יש לי בעיה שחוזרת על עצמה.
אני מרגישה מין משהו קטן תקוע לי בגרון, בחלק העליון של הגרון, ואז אני דוחפת אותו כמו שמעלים ליחה, אל תוך חלל הפה,
ומוציאה אותו. קטן מאוד, בגודל של נמלה בערך, צבע בהיר, אך זה ממש מוזר כי יש לו ריח חזק של צואה, וכל פעם שאני מוציאה אותו מתוך הפה שלי, הריח נדבק לאצבעות שלי וזה ממש מגעיל, אין לי מושג איך זה קורה ולמה זה קורה, אפשר לקבל הסבר?
ואם התופעה מוכרת, איך מפסיקים את זה?
פשוט יוצא לי מהגרון חלקיק קטן עם ריח חזק מאוד של צואה. וזה ממש לא נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה - תגובה
ד''ר רועי הוד19/04/2011נשמע כמו אבן שיושבת בתוך השקדים (טונסילוליט) ולפעמים יוצאת עצמונית ולפעמים צריך לעזור לה. בדר"כ מלווה בריח רע. בבדיקת א.א.ג יכולים לראות אם זאת הבעיה ולנסות לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה... וגם...
בר22/04/2011האם האבן הזו מסוכנת? יכולה לגרום למשהו? או שהיא יכולה לשבת שם, מידי פעם להוציא את מה שהיא מוציאה וזהו, בלי שום פגיעה????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה... וגם... - תגובה
ד''ר רועי הוד01/05/2011לא מסוכנת, רק גורמת לאי נוחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת לימפהשאלה17/04/2011
שלום רב,
אני בת 28, בריאה בדר"כ. לפני כחודשיים התחלתי לסבול מכאבים בצוואר ובאוזניים. פניתי לרופאת א.א.ג שאמרה שהמקור לכאבים הוא בבולטות הלימפה. עשיתי אולטראסאונד ואלה היו התוצאות:
באזור סוב-מנדיבולרי משני הצדדים הודגמו מספר בלוטות לימפה מוגדלות שנראות תגובתיות, הגדולה מימין במימדים כ- 2.5X1 ס"מ.
מה זה אומר? האם מדובר בדלקת? מה דעתכם?
חג שמח ותודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת לימפה - תגובה
ד''ר רועי הוד19/04/2011בלוטות תגובתיות לתהליך זיהומי כלשהו, הן כנראה תקינות וילכו ויקטנו עם הזמן, אם לא ניתן לתת טיפול אנטיביוטי קצר טווח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות שקדיםשמואלה17/04/2011
אני בת 50 ומזה שנים אני סובלת מדלקות בשקדים (כבוגרת).
הנישנות בכל שנה. כעת אני סובלת שוב מגרון אדום ונפוח שקדים נפוחים עם אפטות גם בעומק הגרון. מקבלת טיפול אנטיביוטי(רפפן) ולאחר יומיים חל שיפור אך הכאב חזר לאחר שבוע והפעם הוא ממוקד בצד ימין בין האוזן לגרון.
כיצד מומלץ לטפל בבעיה והאם יש פיתרון למניעת הישנות הבעיה בכל שנה
תודה
שמואלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד19/04/2011חולים עם דלקות שקדים חוזרות במשך שנים יכולים לנסות שני דברים:
1. טיפול מונע באנטיביוטקיה במינון נמוך לתקופת זמן ארוכה.
2. ניתוח לכריתת שקדים.
גשי לרופא א.א.ג שיכול לבדוק ולהמליץ על אחד מהשניים במידת הצורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטייה חוזרת במחיצת האף לאחר ניתוחמ.17/04/2011
שלום,
יש לי סטייה משמעותית מאוד במחיצת האף מזה למעלה משנתיים, בעטייה אני בקושי מסוגל לנשום מהאף.
הסטייה קרתה במסגרת אימוני איגרוף בהם אני לוקח חלק באופן קבוע.
בהתייעצות עם רופא מומחה לפני למעלה משנה, הוא הסביר לי שאם אני בוחר בניתוח, איאלץ להפסיק להתאמן מאחר שחוזק המבנה לאחר הניתוח יהיה נמוך יותר, ובמקרה של מכה חוזרת למקום עלולה הסטייה לקרות שוב.
השאלה שלי האם האבחנה הזו היא חד משמעית,
והאם יש דרך להפחית את הסיכוי לסטייה חוזרת,
או לבצע את הניתוח, כך שהסטייה תהיה קטנה יותר אם תקרה שוב.
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטייה חוזרת במחיצת האף לאחר ניתוח - תגובה
ד''ר רועי הוד19/04/2011הוא צדק במה שאמר, באנשים כמוך שנפגעים לעיתים קרובות סיכויי הצלחת הניתוח לטווח ארוך נמוכים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת לימפה בצווארדנה17/04/2011
לפני שנתיים בערך מצאתי במישוש בצוואר שני בלוטות לימה נפוחות בצד ימין לאחר התקררות שהיו נפוחות קצת לאחר זמן מה ירדה קצת הנפיחות אך עדיין כשנוגעים מרגישים את הבלוטות רופא א.א.ג אמר שהכול בסדר ושזה כלום .
עכשיו לאחר שנתיים יצא לי בצד השני של הצוואר בלוטה קטנה בצד שמאל
רציתי לדעת האם זה בסדר שיצא עכשיו אותו דבר גם בצד השני ??.
האם זה בסדר שארי שנתיים שבצד שמאל זה אותו דבר ולא משתנה עכשיו יצא גם בצד ימין ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת לימפה בצוואר - תגובה
ד''ר רועי הוד19/04/2011כנראה בלוטות לימפה תגובתיות שחולפות ללא כל טיפול, במידה ולא ניתן לטפל אנטיביוטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

