מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פענוח בדיקת VNGקובי29/05/2011
בבדיקת VNG שעשיתי נכתב בסיכום: בתמרון ע"ש הולפייק לשמאל בשכיבה, הופיע ניסטגמוס הוריזונטלי כמפורט לעיל, אשר לא הודגם בבדיקת ה roll test.
בבדיקה עצמה נרשם נירשם ניד הוריזונטלי לשמאל בשכיבה ללא תחושת סחרחורת. בבדיקה נרשם כיוון ומהירות הניסטגמוס LB 6DPS
האם מישהו יכול להגיד לי מה משמעות הבדיקה? וכמה זה חמור אם בכלל???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת VNG - תגובה
ד''ר דן גוטמן30/05/2011על פי התשובה הזו לא ניתן להסיק דבר. בדיקת ה ENG מכילה בדיקות שונות ולא רק את המשפט שציטטת. מה כתוב בתשובה בשורה התחתונה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר' דן שלום - להלן סיכום הבדיקה
קובי30/05/2011סיכום והמלצות
לא נירשם ניד ספונטני
ביצוע תקין של בדיקות האוקולר מוטור
בתמרון ע"ש הולפייק לשמאל בשכיבה, נרשם ניד הורוזנטלי לשמאל, כמפורט ללא תחושת סחרחורת
לא נרשם ניד תנוחתי
בדיקת roll test שלילית
בדיקה קלורית ערכי הבדיקה בתחום הנורמה
לסיכום: בתמרון ע"ש הולפייק לשמאל בשכיבה, הופיע ניסטגמוס הורזונטלי כמפורט לעייל, אשר לא הודגם בבדיקת ה roll test
וכפי שציינתי בבדיקה עצמה (הולפייק) כתוב תמרון לצד שמאל: הורזונטלי LB 6dps
השאלה שלי מה זה אומר התוצאה והאם זה חמור?
ושאלה שניה האם יש פתרון?
ושאלה אחרונה האם זה יכול לפגוע לי ברשיון נהיגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסטאומה באוזןגלית29/05/2011
שלום רב, יש לי אוסטאומה באוזן ימין האוזן סתומה עכשיו, עשו ניקוי עם צרומן וזה סתם את האוזן עוד יותר כי לא ניתן להגיע לשם האצם מפריעה, אני מחכה לניתוח לכריתת אוסטאומה, מה ניתן לעשות בנתיים כדי לשחרר את הסתימה, האם שמן פראפין יכול לעזור במצב כזה. בנוסף רציתי לדעת מהם הסיכונים בניתוח שכזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוסטאומה באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד29/05/2011שמן פרפין יכול לעזור להמיס את הלכלוך אל בגלל האוסטאומה התעלה תחסם בקלות שוב. סיכונים של דימןם, זיהום, כאבים וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוסטאומה
גלית29/05/2011אז לא הבנתי אני יכולה להשתמש בשמן פרפין או שלא ממומלץ. למה הכוונה שיגרום לדימום הניתוח או השמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוסטאומה - תגובה
ד''ר רועי הוד29/05/2011שמן פרפין מרכך את הלכלוך שקיים באוזן, אין שום בעיה להשתמש בו, זה יכול לנקות את הלכלוך הקיים, אם יש אוסטואומה הלכלוך ימשיך להצטבר. הפיתרון- ניתוח. כל מה שציינתי הוא סיכון בניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה ולסליחה על ההפרעה
גלית29/05/2011אני מבינה שתמיד יהיה ליכלוך עד הניתוח אני ממתינה לתאריך לניתוח אבל בנתיים האוזן סתומה ושאיבה לא עזרה אני מרגישה כאילו שהאוזן סתומה אחרי צלילה וזה פשוט משגע אותי, אז השאלה שלי האם בנתיים השימוש בשמן יעזור לשחרר את זה קצת עד לניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה ולסליחה על ההפרעה - תגובה
ד''ר רועי הוד29/05/2011לא בטוח שישחרר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דזורןתמר29/05/2011
קיבלתי מהרופאת א.א.ג. מרשם לדזורן כפעולת מניעה לבני בן השנתיים וחצי (לשים מיד לאחר כל ביקור בים/בריכה) כיוון שבקיץ שעבר סבל מדלקת אוזניים חריפה.
א. האם זוהי המלצה נפוצה?
ב. האם כדאי להגביל באופן כללי את כמות הביקורים בבריכה/ים?
ג. האם דזורן ודקס-אוטיק זה אותה תרופה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דזורן - תגובה
ד''ר רועי הוד29/05/2011לא מכיר המלצה כל כך גורפת, למה לטפל אם אין סיבה?
אפשר ללכת לבירכה ולים רק להקפיד על אטם טוב.
דזורן ודקסאוטיק דומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי האטמים
תמר29/05/2011תודה רבה על תשובתך ושאלה נוספת לגבי האטמים: האם אטמי אזניים פשוטים (שניתן לקנות בכל בית מרקחת) מספיקים או כדאי לעשות לו אטמים מותאמים אישית.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי האטמים - תגובה
ד''ר דן גוטמן30/05/2011צריך לוודא שהאטמים מתאימים לטבילה במיים וכמובן ניתן בעלות כספית גבוהה יותר להתאים אטמים על פי מידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשה שהרוק לא נבלעor27/05/2011
שלום,
לאחרונה יש לי בעיה בבליעת רוק,כשאני בולעת רוק מדי פעם אני מרגישה שהרוק לא נבלע,
ואני מרגישה קוצר נשימה ודופק מהיר.
כמו כן אני גם מרגישה מזה כמה ימים תחושה של משהו תקוע בגרון,אשמח אם תייעצו לי מה לעשות בהקדם.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי בבליעת רוק - תגובה
ד''ר דן גוטמן28/05/2011התסמינים הללו בד"כ מעידים על לחץ או מתח נפשי אולם כמובן כדאי להבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירויים חוזרים ומחלות בגרוןלירן27/05/2011
שלום
בשנה וחצי האחרונות יש לי מחלות נשנות - לרוב וירוסים
בחודשיים האחרונים זה בלתי נסבל כמעט כל שבוע
טיפלתי כבר בשלל טיפולים - לפעמים אנטיביוטיקה כשהיה קצת סינוסיטיס(כעת אין) או כשהרגשתי לא נעים בבליעה+כאבי ראש, וכן ניסיתי וכל מני תרסיסים נגד נזלת.
כדורי מציצה לא מרגיעים ולפעמים להפך. כרגע נאלץ לירוק רוב היום
הגירוי, שחזר שוב השבוע לאחר 10 ימי אוגמנטין, כמו תמיד מפריע לי לדבר, שלא להזכיר את העובדה שאני מתפרנס מעבודה כמנצח מקהלות וזמר.
בקופח כללית השבוע הוחדר שוב צינור לגרון - הגרון מאד אדום אך לא ראו משהו... וכן ממתין לתשובת משטח שעשתה האחות ונתנה רושם שהוא תקין, טרם התוצאה.
צילום ריאות תקין
הרופאה שלחה אותי לעשות את בדיקת הנשיפה ביום ראשון ונתנה אומפרדקס כי הזכרתי שמתישהו השבוע גם צרב בחזה..מה שהפליא הוא שהיא אמרה לי לחזור עוד חודש - זאת לאחר שהסברתי שאני מתפרנס מהגרון
בקיצור למה כלכך מסובך לאבחן את העניין.
אני כרגע לא מצליח לילה שני רצוף והגירוי הוא רק בגרון. לא בחזה ולא באף/אוזן/ראש
ולקחתי סוכריות טמס וגם אומפרדקס
במה לדעתכם מדובר?.??...מה לעשות????????????????????
בתודה
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירויים חוזרים ומחלות בגרון - תגובה
ד''ר דן גוטמן28/05/2011קשה יהיה כאן לאבחן ולטפל בבעיה שכל כך הרבה רופאים ראו בדקו ונכשלו.
לעיתים הסיבה היא אכן בכלל רפלוקס מהקיבה ולעיתים משהוא אחר.
אין תשובה חד משמעית למה בדיוק הסיבה ללא בדיקה מקיפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד ימיןאליה26/05/2011
שלום. מזה כארבעה ימים יש לי כאבים בצד ימין המקרינים לאוזן ולכיוון הרכה.הכאב מתבטא בדקירה באוזן ובכלל בצד ימין.הכאבים באים וחוזרים אך לא ממש נעלמים..בתחילה חשבנו שמדובר בכאבי שיניים וחניכיים מה שנשלל ע"י רופא שיניים. רופא השיניים אמר שאולי מדובר בכאבי מפרק בפנים. למה כוונתו?ומה עלי לעשות?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצד ימין - תגובה
ד''ר דן גוטמן28/05/2011לעיתים פרק הלסת הנמצא ממש ליד האוזן הינו מקור כאב הקורן לאוזן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוטוסקלורוזיס לאחר התאמת מכשיריםעדי ב.26/05/2011
אני בן 43. הובחנה אצלי מחלת אוטוסקלורוזיס. ע"פ מספר בדיקות שמיעה שבצעתי, העצב במצב טוב.
לפני כשנה התאמתי מכשירי שמיעה פנימיים cic.בהתחלה זה נראה די מבטיח, ללא ספק השמיעה השתפרה, יחד עם זאת ככל שעבר הזמן התחלתי לגלות את הבעיות -
1. במקום הומה אנשים כגון חדר אוכל, קשה מאוד ללכת עם המכשירים בגלל הרעש הסביבתי.
2. יש בעיה לדבר בטלפון עם המכשירים
3. קשה לי באופן אישי ללכת עם המכשירים יותר ממספר שעות ברצף.
4. לגבי חלק מהאנשים, עדיין קשה לי להבין מדי פעם מה הם אומרים. שיחה מול 80 אחוז מהאנשים דווקא בסדר. כנראה תלוי בטון.
5. הקול לא תמיד נשמע טבעי.
6. אם יש שיחה מעט קולנית ומרובת משתתפים, אני מסיר את המכשירים ושומע טוב יותר.
לאור כל אלה, אני שוקל לעבור ניתוח.
שאלתי העיקרית - במידה והניתוח עובר בהצלחה, האם כל החסרונות שמניתי לגבי מכשירי השמיעה אינם חלים גם על ניתוח (התקנת פרוטזה).
כמו כן רציתי לשאול האם אין זה אפשרי לפתוח את האוזן ורק לנקות את גרם העצם שהצטבר ומפריע לתנועה.
מקווה שלא כתבתי ארוך מדי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוטוסקלורוזיס לאחר התאמת מכשירים - תגובה
ד''ר דן גוטמן28/05/2011אוטוסקלרוזיס הינה מחלה הניתנת לטיפול ניתוחי בהצלחה גדולה עם אחוזים גבוהים של הצלחה
אם הניתוח מצליח השמיעה חוזרת לרמה כמעט נורמלית ואין צורך בכלל במכשירי שמיעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול,ציסטה שבוע לאחר טיפול פוריותויקי24/05/2011
שלום!
לפני 4 שבועות הופיע לי גוש בגודל יותר מ 20X30 ממ
בצוואר בצמוד לקוטב התחתון של בלוטת הפרוטיס משמאל.
(אף פעם לא היה לי דברים כאלה.)
זה הופיע שבוע לאחר הזרעה!
עשיתי ביופסיה וזה התשובה:
Fluid, macrophages, neutorphils, consistent with inflamed cyst content
השאלה שלי: האם הגידול (או ציסטה) יכול להיות תוצאה מטיפול פוריות או הזרעה?
חשוב לציין שבטיפול הזה קיבלתי:
1. IKACLOMIN 50MG 10TAB - קיבלתי 5 כדורים
2. ESTROFEM 2MG 28TAB - בערך 7 ימים, כל יום 3 קיבלתי כדורים
3. OVITRELLE 250 מזרק
ובסוף הטיפול קיבלתי הזרעה.
כמו שציינתי, שבוע לאחר הזרעה הופיע לי גוש.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול,ציסטה שבוע לאחר טיפול פוריות - תגובה
ד''ר רועי הוד25/05/2011נשמע כציסטה, לא מכיר קשר בין טיפול הפריה להופעת ציסטיה בבלוטת הפרוטיס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת שמיעהמלי22/05/2011
שלום !
אני בת 46 חולת סכרת סוג 2 ביצעתי בדיקת שניעה עקב סחרחורוח ואי יציבות שאני סובלת מהם ב-3 חודשים האחרונים .
להלן תוצאת הבדיקה
LT RT
25 25 = S.R.T
100% 96% = DISC%
60 60 = DB
בדיקת טימפונומטריה אוזן ימין + שמאל = A
שאלותיי ?
מה אומרות הבדיקות ? האם מצריך טיפול ?
האם יש ירידה משמעותית בשמיעה ? ממה הירידה בשמיעה נגרמה ?
אודה על תשותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת שמיעה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/05/2011הבדיקות אומרת שסה"כ האוזניים שומעות, ירידה קלה דו"צ. לא מצריך טיפול אלא אם את מרגישה ירידה משמעותית בשמיעה (לא סביר).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוח כפתורים + אנדואידיםאמא22/05/2011
שלום בתי בת ה - 4.5 עברה לפני 3 שבועות ניתוח כפתורים + אנדואידים הניתוח עבר בשלום אבל מאז הניתוח אנו מריגשים שינוי בקול של בתי נשמע שהיא מדבר יותר מהאף מאשר הפה הדיבור שלה נהיה לא ברור יותר ממה שהיה לה עד היום מה עושים ? האם זה יעבור האם זה קשור לניתוח אודה על תשובה כי יש לי תור לרופא רק עוד 3 חודשים ואני לא רוצה לחכות ושהיא תתרגל לסוג של דיבור כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ניתוח כפתורים + אנדואידים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/05/2011הייתי פונה לרופא לפני. ברב המקרים הדיבור מסתדר ככל שחולף הזמן, זה נובע מברחית אויר לכיוון האף. האם היא אוכלת טוב? לא יוצא דבר מהאף שאוכלת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לאחר ניתוח כפתורים+ אנדואים
אמא23/05/2011כן היא אוכלת טוב לא יוצא לה אוכל מהאף בזמן אכילה והיא לא מקוררת או יש נזלת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ושאלה...
לילווו24/05/2011קודם כל, גם אצלינו זה ככה, הוא עבר ניתוח בינואר ומאז הוא מדבר כאילו סותמים לו את האף עם מקל כביסה...אני מקווה שזה ישתפר.
אבל יש לי שאלה- האם הוא יכול להיכנס למים בריכה /ים עם אטמים והלרטיב את הראש?
ז"א הוא יכול לקפוץ למים הוא להכניס להרטיב את הראש או שממש אסור?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לאחר ניתוח כפתורים+ אנדואים - תגובה
ד''ר רועי הוד25/05/2011אז להמתין מספר שבועות, אמור להסתדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר אבל לא ענית לי
לינור25/05/2011האם הוא יכול להכניס את הראש למים בבריכה ובים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר אבל לא ענית לי - תגובה
ד''ר רועי הוד29/05/2011אם יש כפתורים מומלץ ללכת לים ולבריכה עם אטמים טובים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזנייםפאטריק דולי21/05/2011
אני גננת ובמהלך 3 השנים האחרונות נידבקתי בדלקות אזניים חוזרות ונישנות עד שהפסקתי לגשת לקופ"ח ולקחתי נורופן ואוטריוין על דעת עצמי. הפכתי רגישה נורא באזניים : לא סובלת רעשים, לא יוצאת לרחוב בשיער רטוב (גם בחמסין) וכל רוח קרירה גורמת לי לדחוף צמר גפן לאוזניים. אין לי ספק שיש ירידה בשמיעה (לא מזהה כיוון של רעש מאחורי, לא שומעת כשמדברים אלי מהחדר השני..) מדי פעם יש לי דקירה או סידרת דקירות באוזן אחת או בשתיהן וחוסר יציבות (קל יותר ממה שחוויתי 4 חודשים כשהיה לי ורטיגו..) או סחרחורת. איכות חיי נפגעה, למרות שאני פועלת בהתאם לעצות מטפלים ורופאים : הפכתי צימחונית, עושה הליכות 4 פעמים בשבוע, מדיטציה, ויטמינים, דיקור ומה לא !!! מה לדעתכם אוכל לעשות כדי לעצור הידרדרות נוספת ואף להירפא ? אודה לכם מראש על התיחסותכם לבעייתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/05/2011קשה לי לענות מה את יכולה לעשות ללא בדיקתך, צריך לבדוק מה הבעיה (אם בכלל) ולראות איך לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזופגיטיס- דלקת הוושטליעד20/05/2011
בחודשיים האחרונים אני סובלת מכאבים חדים בגרון בעת בליעה כשההרגשה הינה של משהו מתקוע בגרון ומקשה על בליעה.
מרופא המשפחה קיבלתי פעמיים אנטיביוטיקה וביום חמישי האחרון לאחר שאבדה סבלנותי הלכתי לרופא א.א.ג
בבדיקה שעשה בעזרת מראה סבר כי מדובר בדלקת בוושט REFLUX ESOGHAGEAL
ולשם כך קיבלתי כדור לפעמיים ביום חצי שעה לפני הארוחה.
א. אני בת 30 ומעולם לא סבלתי מתופעה כזאת, מדוע זה מופיע (לא שיניתי כלל את הרגלי החיים שלי) פרט להריון שעברתי.
ב. כמה זמן צריך לעבור עד שהכדור משפיע כי היום, שלושה ימים אחרי זה לא ממש עוזר.
ג. מה ניתן לעשות בכדי ל"היפטר" מהדלקת לתמיד.
האם כדי לחזור לחוו"ד נוספת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אזופגיטיס- דלקת הוושט - תגובה
ד''ר רועי הוד22/05/2011רפלוקס(עליה של מיצי קיבה לגרון) יכולה להופיע פתאום, בעיקר בזמן הריון. הטיפול בדר"כ מתחיל להשפיע לאחר שבועיים. אם לא משתפר לאחר מספר שבועות- גשי לבדיקה נוספת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בפה ובעינייםיורם20/05/2011
שלום ותודה מראש, אני סובל מיובש בעת השינה בלילה
( אני קם מספר פעמים בלילה להרטיב את הגרון), בנוסף העיניים שלי אדומות לאחר נהיגה ממושכת , צפיה במחשב ובטלויזיה. מה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בפה ובעיניים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/05/2011קשה לי לענות ללא בדיקה. גש להבדק אצל רופא עיניים ו/או א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איירפופריערה19/05/2011
מדוע רופאי א.א.ג אינם משתמשים במכשיר איירפופר או במשהו דומה?
בעבר הדבר היה נהוג משהו שדומה לצפצפה של אופניים( מגומי כתום) .
לאור התוצאות הטובות של המכשיר כיום אני מחפשת אותו. הוא מאוד יקר ולא ניתן להשאילו.
רופא א.א.ג שלי אמר שכדאי לי לנסות. אני סובלת מדלקות אוזניים חוזרות ובעקבותיהן הצטברות נוזלים וירידה בשמיעה. ( אני כבת 50)
בתודה מראש יערה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איירפופר - תגובה
ד''ר רועי הוד22/05/2011לא הוכח שאיירפופר יעיל יותר מכל טיפול אחר כצמצום נוזלים באוזן תיכונה. הוא יקר ולכן לא ממליץ סתם לקנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרף להמלצה, מכשיר פשוט ויעיל
יואב30/10/2011מנסיון אישי, המכשיר עובד, פותח את התעלה ומאפשר אוורור של האוזן התיכונה וניקוז הנוזלים המצטברים בה. חוסף אנטיביוטיקה, ניתוח כפתורים וסבל רב. מומלץ בחום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא המשפחה שלנו הוא זה שהמליץ
רחל24/05/2011הילדה שלנו מהיום הראשון הגיבה לטיפול, וכבר יש שינוי עצום בשמיעה.
המכשיר לא עלה לנו זול בסביבות 1000 ש"ח אבל זה עדיין הרבה יותר זול מהניתוח שרופא א.א.ג המליץ לעשות,גם פחדתי שילדתי תעבור ניתוח בגיל כה צעיר , אגב הוא בכלל לא סיפר לנו על המכשיר שזו ממש חוצפה.
ממליצה בחום לנסות את המכשיר לכל אלו שאמורים לעבור ניתוח כפתורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא המשפחה שלנו הוא זה שהמליץ - תגובה
ד''ר דן גוטמן30/05/2011אני חייב להוסיף תשובה גם כן ( בתור רופא א.א.ג שמנתח ומבצע כמובן ניתוחי כפתורים)
אמנם ציינת שהמכשיר לא יקר אבל יותר " זול" מהניתוח. נשאלת השאלה האם המכשיר עוזר- אני לא בטוח.
תנסו ותראו אם עוזר מה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מוזמנת לקנות אותו ממני, הוא חדש
לילווו24/05/2011לגמרי! הבן שלי לא רצה להשתמש בזה אז קשה לי הלגיד לך מה היעילות של זה.
בכל מקרה אם את רוצה לדבר איתי על זה המייל שלי:[email protected]
אמשח לענות לך מנסיוני ואולי אפילו נעשה עסקה:-)....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מוזמנת לקנות אותו ממני, הוא חדש - תגובה
ד''ר רועי הוד25/05/2011שמח שעזר לכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיערה,את רוצה לקנות מכשיר חדש לגמרי?
לילווו29/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דר הוד
לירן אלעל19/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהאאא19/05/2011
שלום רב,
בזמן האחרון יש לי כל הזמן הרגשה של ליחה בגרון, מה שגורם לי כל הזמן להשתעל ולנסות לנקות את הגרון.
אין לי כאבי גרון או סימפטומים אחרים.
מה זה יכול להיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/05/2011הרבה סיבות, גשי להבדק אצל רופא מטפל או א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
אאא26/05/2011תודה על התשובה.
השיעול וליחה הופיעו כמה ימים אחרי שהפסקתי לעשן. מאז עברו כבר שבועיים ועדיין יש לי שיעול עם ליחה שמסתובבת בגרון.
האם תופעות אלו אופייניות לתהליך הפסקת עישון?
מזכירה שצילום רנטגן לפני שבועיים- תקין לחלוטין.
בדיקה אצל פולמולוג: כניסת אוויר טובה, אקספריום תקין, תיפקודי ריאות תקינים (הפרעה חסימתית קלה).
FVC=103%
FEV1=88%
FEV1/FVC=0.76
בשלב זה אין עדות למחלה ריאתי משמעותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד29/05/2011תופעה אופיינית להפסקת עישון. כנראה הריאות מנקות את עצמן מכל העשן והחומרים. במידה ולא יחלוף גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתגובה ספציפית תודה
לירן28/05/2011יש לי בעיה כרונית בגרון. מזה שנה מחלות חוזרות, כאבים, חיידקים.
הייתי אצל רופאים מספר פעמים.
בחודשיים באחרונים זה החמיר - הייתי לפני כשבועיים אצל רופאה שאמרה שיש סינוסיטיב בצד שמאל. אנטיביוטיקה ועבר.
אך עדין הגרון - ליחה בלתי נגמרת, מפריעה לישון.
הרופאה אמרה שאינה רואה בעיה במיתרים. עם זאת גרון אדום מאד
כשאמרתי שהיתה צריבה בחזה פעם אחת נתנה לי אומפרדקס והפניה לבדיקת נשיפה. והזמינה אותי לעוד חודש(למרות שהסברתי שאני זמר ועובד עם מקהלות והעניין דחוף)
עשיתי גם צילום חזה לכל מקרה - שיצא תקין.
מחר תהיה תשובה למשטח גרון - האחות נתנה תחושה שאין משהו מיוחד.
כמו כן ניסיתי לזמן תור לאלרגולוג בתל השומר - כל התורים רחוקים, כמו גם שאר התורים. אני נאלץ לסוע לאריאל(אני תושב רמת גן) לשם בדיקת נשיפה
בקיצור אין כיוון כרגע. לא נוח לי לדבר, לישון ובוודאי שלא לשיר.
חוץ מזה אין לי שום כאבים. בן 33, בריא עד לפני כשנה...
מה עושים???.?..?.??????
אני מנסה לקבוע תור לדר נגריס בביילינסון - מה שגם נראה כמשימה בלתי אפשרית.
בתודה על כל עזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתגובה ספציפית תודה - תגובה
ד''ר רועי הוד29/05/2011קשה לי לענות על כל כך הרבה אינפורמציה ללא בדיקה שלך. קבע תור למרפאת א.א.ג- התורים לא כל כך רחוקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

