מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מרכזלינוי22/02/2011
בזמן האחרון בזמן שאני אוכלת ניתקע לי האוכל בגרון ואני מרגישה שהאוכל לא ניכנס ואני מרגישה בגרון גם כמו משהו תקוע זה מסוכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרכז - תגובה
ד''ר אביגיל ארד26/02/2011יתכן ומדובר בנפיחות באזור פתח הושט עקב רפלוקס. לעסי היטב. שתי הרבה מים. הימנעי ממזון חריף, חמוץ או מטוגן וגשי לרופא א.א.ג שיבדוק את פנים הגרון שלך באמצעות סיב אופטי או מראת גרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בסינוסיטיס אלרגייאיר22/02/2011
שלום.אני בן 28 ומזה כמה שנים חלה אצלי ירידה משמעותית בחוש הטעם והריח.
לאחר בדיקות אף אוזן גרון וצילום C.T מערות האף התקבלה תמונה של סינוסיטיס על רקע אלרגי. טסטים אלרגיים יצאו ללא ממצא.
שימוש בפליקסונאז למספר שבועות מביא להקלה חלקית.
רופא אף אוזן גרון ממליץ "לתקוף" את הבעיה ממספר כיוונים:
א.הזרקה חד פעמית של דיפרוספאן 1CC להקטנת פוליפים.
ב.המשך שימוש בתרסיס סטרואידי למניעת צמיחת מחודשת של פוליפים.
ג.שימוש יום-יומי בכדור אנטיהסטמין כמו לורסטין.
האם הטיפול המוצע אכן יכול לפתור את הבעיה?
האם שימוש בתרסיס ובכדור צריך להיות לכל החיים? הרי בטסטים לא אובחנה אלרגיה ספציפית!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בסינוסיטיס אלרגי - תגובה
ד''ר אביגיל ארד26/02/2011הטיפול שהרופא שלך מציע נראה הגיוני ביותר. לעיתים כשהסינוסים ממש סתומים יש צורך לבצע התערבות כירורגית - ניתוח בשם ESS בו מנקים את הפוליפים ומרחיבים את פתחי הסינוסים לצורך אוורור טוב של מערות הפנים. גש למומחה לאף וסינוסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כולאסטאטומה יכולה לחזור 3 פעמיםיעל21/02/2011
שלום
בתי בת 18 עברה כבר פעמיים ניתוח כולאסטאטומה. הניתוח השני היה לפני שנתיים. בשבועיים האחרונים כואבת לה האוזן ונוזלת מאוד. רופא הילדים אמר שייתכן שהגידול חזר. האם זה אפשרי בפעם השלישית. האם יש דרך למנוע זאת? למי כדאי לפנות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם כולאסטאטומה יכולה לחזור 3 פעמים - תגובה
ד''ר אביגיל ארד26/02/2011כולסטאטומה יכולה לחזור. ממליצה לפנות למנתח אזניים. או לזה שניתח אותה בעבר או למישהו אחר. יתכן שההפרשה היא דלקת בגלל חדירת מים והבעיה תיפתר עם טיפות והימנעות ממים. קודם גשי לא.א.ג באזור מגורייך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי הצמדות של מיתריםאפי21/02/2011
אני משמשת כמורה זה חמש שנים. בבדיקה של מיתרי הקול הרופאה גילתה אי הצמדה של המיתרים והמליצה על טיפול בדיבור.
שאלותיי הן האם הבעיה הזו היא פנימית, כלומר, בעיה אנטומית?
מה ממצא זה אומר מבחינת קבלת קביעות לעבודה?
ראוי לציין שלעיתים רחוקות יש לי צרידות קלה - לא דבר כזה שגורם לי להפסקת הדיבור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובה מהירה מצדכם
אפי23/02/2011אשמח לתגובה מהירה מצדכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאי הצמדות של מיתרים - תגובה
ד''ר רועי הוד24/02/2011יכול להיות ומדובר בבעיה אנטומית או מצב לאחר ניתוח. לא מבין בבירוקרטיה ולכן לא יודע לגבי קביעות. גשי לקלינאית תקשורת כשלב ראשון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיס כרוני ?מיכל נ.21/02/2011
שלום,
הייתי רוצה לדעת מהן האינדיקציות/סימפטומים לסינוסיטיס כרוני.
אני בת 32
ומסתובבת באופן קבוע עם אף "סתום"
קשה לי לנשום דרך האף (במיוחד בפעילות ספורטיבית)-למרות שעברתי לפני 10 שנים ניתוח ליישור מחיצה
אני גם סובלת מנזלת אלרגית בעיקר בחילופי עונות
והכי חשוב - כל הצטננות הכי קטנה בחורף - מיד עולה לסינוסים (גם מעל העיניים וגם מצידי האף)
האם זה סינוסיטיס כרוני?
תודה רבה
ויום טוב :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק אל תשכחו לענות...
מיכל נ.22/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסינוסיטיס כרוני ? - תגובה
ד''ר רועי הוד24/02/2011סיבוסיטיס כרונית הוא דלקת סינוסים של מעל 12 שבועות ברציפות. מה שאת מתארת זה ריניטיס (דלקת של האף) כנראה כתוצאה מאלרגיה. גשי לרופא א.אג להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אףשגיא20/02/2011
אני רוצה לעשות ניתוח אף בקרוב - איזה רופאים פרטיים נחשבים לרופאים הטובים ביותר בארץ לניתוחי אף?
איך אפשר לקבל מהביטוח כסף לניתוח כזה?
ועוד שאלה- יש סימולציה באינטרנט של איך יכול לצאת האף לאחר ניתוח?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011ישנם המון רופאים טובים, לא יכול להמליץ על מישהו מיוחד.
פנה לביטוח הפרטי שלך לגבי החזרים.
לא מכיר סימולציה באינטרנט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים הגרוןיוסי20/02/2011
אני סובל מזה חודשים רבים מכאבים באיזור השקדים ימין ושמאל נעשו מס' רב של ביקורים אצל רופא אא"ג שביצע אנדוסקופיה פיבר אופטית מס' פעמים אך ללא ממצא מיוחד,הכל תקין לדעת הרופא, כמה פעמים נראה אודם בארטנואידים, ניתן טיפול של לנטון ותרסיס סטרואידים בשאיפה בהתחלה עם הטבה אך לאחר כמה זמן חזרו הכאבים בוצע ביקור אצל גסטרולוג מומחה, שהרופא אמר לדעתו יכול להיות בעייה גסטרולוגית(יש עבר של ibs) הגסטרולוג שלל בעיה גסטרולוגית בהקשר הזה. הרופא אא"ג עדיין דוגל שזה בעיית גסטרו ו/או מתח(יש לציין שאני לא חש מתח או לחץ).
אני שואל מה ניתן לעשות הכאב נמשך ומפריע? האם יש איזה בדיקה שניתן לעשות(הרופא אמר שזה שהאנדוסקופיה זה הדרך הכי טובה ואין משהו אחר) או פיתרון אחר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים הגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011באמת עברת הרבה בדיקות טובות, אין לי רעיון נוסף לבדיקה בשלב זה. מה עם הדמיה כלשהי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה...
יוסי20/02/2011תודה רבה על התגובה ד"ר...
מה הכוונה הדמייה? שאלתי את הדוקטור והוא אמר שהכי טוב זה המצלמה שהוא עשה כמה פעמים (אנדוסקופיה) ואין משהו שהוא מכיר טוב יותר כי זה מגיע וממחיש את המצב...
בגלל זה אני עובד עצות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה... - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011נשמע שהוא עשה לך בדיקות טובות, הדמיה זה צילום כלשהו להדגים את מצב הגרון/צוואר וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה..
יוסי20/02/2011אז לדעתך לא ניתן לעשות כלום חוץ ממה שנעשה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון חריף וממושך-מירית20/02/2011
מזה 4 ימים כאב גרון חזק ביותר , משטח גרון נקי, רופאת א.א.ג אומר שהגרון אדום וצריך לחכות שהכאב יחלוף , כמו כן ליחה כבדה וסמיכה כבר תקופה ארוכה מאוד וכאבי הגרון חוזרים זו הפעם החמישית בחודשיים האחרונים שאני חולה עם כאב גרון יש שלושה ימי הפסקה ושוב כאב גרון , גם מלווה בשיעול וצרידות. מה זה אומר , יש מה לעשות כדי שהכאב לא יחזור ואיך להקל עליו . האם יכולה להיות סיבה אחרת לא ווירלית. ( רוצה לציין כי אני בת 50 ועשיתי חיסון נגד שפעת השנה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון חריף וממושך- - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011נשמע כמחלה ויראלית אך יש לבצע בדיקה מקיפה כולל בדיקות דם לראות אם עולים על מקור הזיהום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח מחצית אף והורדת קנוכיות תחתונמתן20/02/2011
לפני חודש עברתי ניתוח SMR ו BIT להורדת קנוכיות תחתונות עקב חסימה אפית.
האף כבר הרבה פחות כואב, הנשימה יחסית סבירה, אם כי לא ניתן לציין בשיפור ניכר לאחר הניתוח, הבעיה העיקרית היא שההפרשות מהאף מלוות בריח כלל לא נעים. ריח 'מסריח'!
מה שאף פעם לא היה לי.
מה עשו לי בניתוח שההפרשות יוצאות בריח מגעיל כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח מחצית אף והורדת קנוכיות תחתונ - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011כנראה שאריות של קרוסטות יבשות מחלל האף, בצע שטיפות אף עם מי מלח להקלה בחסימה וניקוי ההפרשות. אם לא מסתדר- פנה לרופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרוגרת וקולאבירן19/02/2011
היי אני בן 18, אני דיי מפותח, יש לי זיפים, שיערות ערווה וכו', והתחילו להיות לי שיערות בחזה קצת. גם יש לי גרוגרת. השאלה היא האם יש קשר בין גרוגרת בולטת לעומק הקול? האם יכול להיות אדם עם גרוגרת בולטת וקול גבוה? (יש לי גרוגרת ממוצעת מינוס, וקול גבוה, וכבר הקול שלי העמיק ממזמן, וזה דבר שאני אוהב כי אני שר...)
ועוד שאלה, קצת טיפשית, אבל היא ככה...שמעתי שיש ניתוחי קול להגבהת קול, האם הדבר טוב לזמרים שיש להם קול נמוך לדוגמא ורוצים קול גבוה? או שזה פגיעה עם השלכות לצמיתות בשירה? (שאלה לידע כללי) וכנ"ל לגבי ניתוח לשיטוח הגרוגרת, אם זה פוגע, אפשרי, או סתם ניתוח טיפשי....
תודה רבה ומצטער על הטירחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרוגרת וקול - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011לא מבין את השאלה ולמה היא חשובה. לא ממליץ על ניתוח לשינוי עוצמת הקול, זה יכול לגרום להרעה במצב הקול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טינטוןyoko5519/02/2011
האם יש אפשרות שיש לי טינטון באוזן ימין בעקבות פריצת דיסק צווארית ? {יש לי גם יובש בעין ימין אך השאלה היא על האוזן בפורום זה
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טינטון - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011לא מכיר קשר בין פריצת דיסק לטנטון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה של יובש בפהצבי19/02/2011
שלום
אני בן 25 מעשן. לאחרונה ככמה חודשים מרגיש תחושה של יובש בפה למרות שאין באמת יובש וזה רק תחושה. לפני התחושה היו גם רגעים של כאב בגרון ועקצוץ מתחת ללשון. סמתי לב שהרוק נהיה פחות סמיך כמו המים. הכאב ירד אחרי שהחלפתי סוג סיגריות. עשיתי בדיקת דם כדי לבדוק את בלוטת הטריס ויצא בסדר.
כעט מעשן פחות ומנסה להפסיק. האם עלי לעבור בדיקות נוספות? או שזה מספיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה של יובש בפה - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011כדאי שרופא משפחה או רופא א.א.ג יבדוק אותך ויתרשם אם קיימת בעיה כלשהי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות מאחורי האוזןליטל שרון19/02/2011
שלום
אני נמצאת כרגע בדרום אמריקה ומזה כמה ימים קיימת לי נפיחות מאחורי האוזן השמאלית
בהתחלה היתה מעין בליטה ועכשיו היא מלווה בנפיחות מסביב
אני סובלת מכאבים באזור שמקרינים על שאר האוזן
מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם ישנה תרופה שיכולה להקל על הכאב?
אני רוצה לחסוך ביקור אצל רופא מקומי כי אני לא יודעת אם לסמוך על האבחנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות מאחורי האוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011נשמע כמו תהליך דלקתי של בלוטת לימפה. כל דבר נגד כאב יכול לעזור, אם לא קטן ניתן לתת טיפול אנטיביוטי למספר ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון חוזר, האם מותר לקחת מוקסיפללא תיווך19/02/2011
לפני 10 ימים לקחתי מוקסיפן במשך שלושה ימים בגלל שפעת עם דלקת גרון שהתפשטה קצת לאוזניים. אתמול חזר לי כאב הגרון ויש קושי בבליעה ותחושת צריבה בגרון וגם הרגשה שזה "מושך" את האוזן. האם אחרי הפסקה של שבוע אני יכולה לקחת מוקסיפן על דעת עצמי 3 פעמים ביום למשך 5 ימים? נראה לי ש 3 ימים בלבד לא הספיקו ולכן הדלקת חזרה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון חוזר, האם מותר לקחת מוקסיפ - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011כנראה ששלושה ימי טיפול לא הספיקו, לא הבנתי למה לשפעת נתנו אנטיביוטיקה?!
גשי לרופא לפני שאת מתחילה טיפול על דעת עצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באףצ18/02/2011
בת 37, סובלת שנים רבות מנזלת כרונית, גם הרבה זמן שיש לי כאבים בתוך האף לפעמים גם מדמם, וממש כואב לי לקנח את האף אך אין לי ברירה כי כל הזמן סובלת מנזלת, קניתי מי מלח לא עוזר ואף קיבלתי טיפות טבעיות לאף גם לא עוזר לנזלת ואף לא לכאבים. מה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
צ20/02/2011פניתי אליכם אך לא קיבלתי תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים באף - תגובה
ד''ר רועי הוד20/02/2011קשה לי לענות לך ללא בדיקה. צריך לראות מה הבעיה ואז להציע טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

