מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גודש באףמיקי03/02/2011
כבר יותר מחודש אני סובלת מאף סתום. בכללי אני מרגישה טוב רק האף מאוד מטריד אותי כיוון שהוא סתום בחלקו הפנימי כך שלא ניתן לקנח את האף ויש הרגשה שהנזלת יורדת מהגרון במקום מהאף. ניסיתי תרסיס ונשימת אדים חמים אבל זה עוזר רק למספר דקות. בלילה אני מרגישה הרבה יותר טוב וברגע שאני קמה מהמיטה המצב חוזר לקדמותו והאף עושה בעיות. חשבתי כבר שאולי אני סובלת מסינוסיטיס כיוון שהנזלת יוצאת מהגרון במקום מהאף אך קראתי קצת ואין לי את שאר הסימפטומים וגם הנזלת היא סמיכה ושקופה אצלי כך שלדעתי סינוסיטיס זה לא המצב. אני צריכה לציין שאני בהריון כך שטיפול תרופתי גם לא טוב כרגע. האם יש לכם השערה מה יכולה להיות הבעיה ואיזה טיפול יכול להועיל לי?
אשמח מאוד לתשובה
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודש באף - תגובה
ד''ר דן גוטמן05/02/2011צריך לגשת לבדיקה מדוייקת של האף. רק על סמך מה שכתוב כאן אי אפשר לומר מהיא האבחנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אנטיביוטי מונענועם03/02/2011
שלום ,
בני בן שנה וסובל מדלקות אוזניים חוזרות.
הרופא המליץ על חודש אנטיביוטיקה כטיפול מונע.
אתמול בביקורת החליט להמשיך עוד חודש היות והוא רואה שזה עובד.
האם מקובל לתת אנטיביוטיקה לזמן כה ממשוך?
איך דרך אחרת למנוע את הופעת הדלקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אנטיביוטי מונע - תגובה
ד''ר דן גוטמן05/02/2011טיפול מונע נמשך בן 3-6 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קינוח אףא02/02/2011
לאחרונה שאני מקנחת את האף, במקביל לקינוח יוצאים לי נוזלים מהעין הימנית, ממש כמו מים ובכמות לא מעטה, האם זה מעיד על בעיה כלשהיא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קינוח אף - תגובה
ד''ר רועי הוד02/02/2011יש צורך בבדיקה למרות שנשמע תקין מפני שצינור הדמעות מחובר מהעין לאף ולכן בקינוח לחץ יכול לגרום לנוזל לצאת מהעין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעוטה עם דלקת באוזןהילה02/02/2011
שלום.
יש לי ילדה בת שנה ושמונה חודשים, שכבר חודש וחצי מראה סימני עצבים, תסכול, בכי מרובה וחוסר תיאבון. יש לציין, שמדובר בילדה שמחה ואנרגטית, והאינסטינקטים שלנו אומרים לנו שזו לא התמרדות של גיל שנתיים, אלא אכן מסכנות ותסכול.
למרות שהיא לא מתלוננת על כאבי אזניים, החלטנו לבדוק אותה אצל רופא אף אוזן גרון, שקבע שיש לה דלקת קלה באוזן ונתן לנו טיפול באזניל למשך 5 ימים.
לאחר הטיפול, משלא היה שיפור אצל הילדה, חזרנו לרופא, שקבע שעדיין יש דלקת באוזן, והפעם נתן לנו מוקסיפן ל- 10 ימים.
תוך יומיים מתחילת הטיפול ראינו שיפור אדיר! התיאבון והמצב רוח חזרו לגמרי!
אבל... תוך שבוע- שוב אותן תופעות! אין תלונה על כאבי אזניים אך שוב יש תסכול וחוסר תיאבון.
רציתי לדעת- האם ייתכן וגם המוקסיפן לא עזר לדלקת?
האם הגיוני שהיא כלל לא מתלוננת על כאבי אזניים, למרות הדלקת?
האם יש דבר כזה דלקת אזניים כרונית שלא עוברת???
אם כן- מה הפתרון?
אנחנו די מיואשים, כי לא יודעים מה לעשות...
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעוטה עם דלקת באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד02/02/2011יכול להיות ומוקסיפן לא עזר מספיק. יכול להיות שהיא לא תתלונן אך קיימת דלקת. יש דלקת שלא עוברת, או כתוצאה מאנטיביוטיקה לא מתאיה/חלשנ מדי או חיידק עמיד. יש צורך בבדיקה כדי לדעת מה להמליץ לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מהאףרונה01/02/2011
שלום
בשבועות האחרונים שמתי לב כי האף שלי נוטה לדמם לעתים תכופות
לעתים כשאני מחטטת באף יש דימום קל, זאת אומרת רק על האצבע... בימים האחרונים אני סובלת משיעול וכאבי גרון יש עם גודש באף (לסירוגין... ).. קינחתי די חזק את האף שלי עכשיו וירד ל יהמון דם, זאת אומרת לא נזל לי מהאף אבל כל פעם שהכנסתי נייר כדי לספוג הוא יצא ממש ספוג דם... האם זה משהו מדאיג? או שזה כנראה מהקינוח\חיטוט ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מהאף - תגובה
ד''ר רועי הוד02/02/2011לא נשמע מדאיג, כנראה מהיובש והצינון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה נפוחהאליה01/02/2011
שלום אתמול הרגשתי בלוטה בצוואר מין הסנטר לאוזן ...
הבלוטה זזה ומורגשת רק כשראשי כלפי מטה.
הלכתי לרופאת המשפחה והיא אמרה שהבלוטות שלי תקינות לחלוטין ובכלל לא נפוחות כשהראש ישר!!
אבל כשאני מרכינה את ראשי היא מורגשת וזזה לה מה זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה נפוחה - תגובה
ד''ר רועי הוד02/02/2011אין לי מושג ללא בדיקה שלך, יכול להיות ומדובר בבלוטת לימפה מעט מוגדלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקטרין אורל ג'ל ובזהפיברטג'ו01/02/2011
התחלתי לקחת דקטרין אורל ג'ל בשל פטריה בלשון: כפית אחת פעמיים ביום למשך שבועיים. אך במקביל אני לוקח סימבסטטין ובזפיברט. האם עלי להפסיק לקחת סימבסטטין ובזפיברט למשך שבועיים או שזה לא קשור.
תודה מראש
ג'ו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקטרין אורל ג'ל ובזהפיברט - תגובה
ד''ר רועי הוד02/02/2011לא מכיר קשר בין החומרים אך כדאי לשאול רופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםמור שלום01/02/2011
שלום ד"ר,
אני סובלת כרונית מהליטוזיס ובשנה האחרונה גם מגוש בגרון שמרגיש כמו גוש של ליחה שלא יוצא כלל ומפריע מאוד. בעת פיהוק לדוגמא עולה לי טעם מאוד לא טוב (שכנראה מלווה גם בריח).
רופא א.א.ג המליץ לי לעשות ניתוח smr.
זאת לאחר שטופלתי בתרסיסים שונים כגון - סטרונאז ופליקסונאז (אם אינני טועה בכתיב..) ובכדורים עבור נזלת אלרגית.
חשוב לי לציין כי אני לא מרגישה שיש לי נזלת בכמות רבה, כמעט ואינני צריכה לקנח את האף ואני נושמת בד"כ מאף ולא מהפה.
האם נשמע לך שיכול לעזור?
אודה מאוד לעזרה כי אני נואשת.
יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר רועי הוד02/02/2011קשה לענות ללא בדיקה, אם יש סטייה של מחיצת האף וקשיי נשימה דרך האף, ניתוח SMR יכול לעזור, בשאר המקרים יש צורך בבדיקה כדי לדעת מה הבעיה שלך ולמה יש ריח רע מהפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכבה לבנה על הלשוןאנונימי01/02/2011
יש לי בעיה כבר הרבה זמן יש לי מעין שכבה לבנה על הלשון,
פניתי בתחילה לרופא אף אוזן גרון והוא נתן לי משחה בנוסף הלכתי לופא שיניים שניהם אמרו שהכל בסדר מכיוון שהבעיה המשיכה פניתי לרופא אף אוזן גרון נוסף והוא חשד שיש לי קנדידה אז הוא נתן לי כדורים מיוחדים, זה לא עזר אז הוא הפנה אותי לעשות בדיקת מעבדה ושם לא גילו כלום,
חזרתי לרופא משפחה, סיפרתי לו הכל והוא המליץ לעשות בדיקות דם וחשב שאולי חסר לי ויטמין B12,
עשיתי בדיקות דם הכל היה תקין אבל יש לי כולוסטרול ברמה קצת יותר מהממוצע (לא בהרבה) לקחתי גם את הויטמין B12 אבל לא עזר כלום,
אח"כ אמרו לי לפנות לרופא גסטרו שם אמרו לי שאין לי כלום אז התעקשתי לעשות בדיקה ואמרו לי שיש בדיקה שבודקת אם יש לי חיידק בקיבה גם שם לא מצאתי תשובות כי התוצאה היתה תקינה,
חזרתי לרופא משפחה וסיפרתי לו הכל והוא אמר לי לנסות להגיע לרופא פה ולסת,
עדיין לא הלכתי לרופא פה ולסת... כי אני מרגיש מטורטר כי לא יודעים מה זה.
יש לכם מושג מה יכול להיות הדבר הזה? ולמי כדאי לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכבה לבנה על הלשון - תגובה
ד''ר רועי הוד02/02/2011או אא.ג או פה ולסת, אין לי פיתרון אחר לצערי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף סתוםישראל01/02/2011
לאשתי יש בעיה קטנה היא מצוננת כמעט כל החורף וכמעט כל הזמן האף סתום בעיקר
בלילה היא משתמשת באוטריוין אבל כשזה נגמר היא ממש לא ישנה
בנוסף היא בהריון אז גם כך נשימתה כבידה עליה..
האם זו גזירת חורף או שיש פיתרון?
הרם יתכן שזה מצביע על בעיה כל שהיא שמצריכה טיפול משמעותי יותר אשמח לתשובה
[
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף סתום - תגובה
ד''ר רועי הוד02/02/2011לא מומלץ אוטריבין בהריון. יש גודש אפי בעיקר בהריון אך אם היה קיים גם לפני יכול להיות ומדובר באלרגיה כלשהי. שתיגש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזלים באזניים- דחוףנחמה01/02/2011
שלום, שמי נחמה אני בת 25 כבדת שמיעה מלידה (עקב מחלת אדמת בהריון שהיה לאימי)
היתי חולה בשפעת לפני כשבועיים למשך שבוע, מתחילת החולי עד עכשיו אני לא שומעת מאומה עם המכשיר שמיעה (ללא המכשיר אני לא שומעת כלום, באופן קבוע)
פניתי לרופא א.א.ג הוא אמר לי שיש לי נוזלים אוזניים ונתן לי כדורים (בשם לורטדין) ע"מ לייבש את הנוזלים ואין שום שיפור.
אני לא שומעת כלום. קשה לי מאד לתפקד ביומיום. אני חייבת פיתרון מיידי. המליצו לי על שאיבת נוזלים, נרות הופי, דיקור סיני- יפני.
מה אתם ממליצים לי?? מה הכי יעיל ומיידי? האם יכול לגרום לי חלילה נזק לשמיעה?
אשמח מאד מאד באם תגיבו בהקדם האפשרי.
תודה רבה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזלים באזניים- דחוף - תגובה
ד''ר רועי הוד02/02/2011הכי יעיל להמתין, לורסטין יכול לעזור בנוסף גם טיפות אף. יעבור תוך מספר ימים/שבועות. בדר"כ לא יגרום לנזק לשמיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק סטרפטוקוקוסדניאלה31/01/2011
לבני בן ה 4 התגלה היו שיעולים רבים לפני שלושה ימים ואודם חזק בגרון.
בבדיקת משטח התגלה חיידק סטרפטוקוקוס קבוצה A .Strep.pyog.gr.A Strep.pyog.gr.A ,ק יבל אנטיביוטיקה מוקסיוויט 5 CC
של 250 פעמיים ביום. הוא שוקל 17 ק"ג.המינון נראה לי שגוי.בעבר אצל רופא אחר קיבל 8 CC פעמיים ביום. מה המינון הנכון?
תודה
דניאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק סטרפטוקוקוס - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011המינון הינו 50-60 מיליגרם לקילו ליום מחולק לפעמיים או שלוש. לפי 60 לקילו הוא צריך 7CC שלוש פעמים או 10CC פעמיים. עשרה ימי טיפול מלאים. אם המינון לא היה מלא כדאי שבוע אחרי סיום הטיפול לעשות שוב משטח גרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלאי חום באוזן ימין, ושמיעת דפיקותבת שבע31/01/2011
שלום רב,
אני בת 38.5 ותקופה האחרונה החלו לי רגעים של גלי חום באוזן ימין בלבד. לעיתים הפרש מס' ימים ולעיתים יותר. האם יכול להיות שזה שייך לתופעות של גיל המעבר למרות שלא נראה לי, או שמא דבר זה אומר משהו אחר?
2. לעיתים בעת שכיבה על הצד אני שומעת ומרגישה כמו את דפיקות הלב, לעיתים זה קצת לא נעים ולעיתים אני פשוט משנה תנוחה.
אשמח לשמוע את דעתם בנדון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלאי חום באוזן ימין, ושמיעת דפיקות - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011גלי חום באוזן המלווים לעיתים בהאדמה של האפרכסת הם שכיחים וסיבתם לא ידועה. נראה שאת קצת צעירה לגיל המעבר. לגבי שמיעת הדופק בשכיבה על הצד - גם זה מוכר ואין לכך משמעות קלינית. לפעמים שינוי קל בתנוחת הצואר יגרום לרעש לחלוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חד באוזן במצב שכיבהאסתי31/01/2011
בת 60+,מזה כשנה אינני יכולה להניח את אוזן הימנית על הכרית כיון שאני חשה כאב חריף בעימקי האוזן המתפשט לכל הצד הימני. הכאב מעיר אותי מהשינה ואני נאלצת למצוא תנווחה שהאוזן לא תשכב על הכרית.
כשאני מרימה את ראשי מהכרית ,לאחר מספר שניות הלחץ ואי הנוחות עוברים.
בשבוע האחרון החלתי לסבול מאותה תופעה אם כי בעוצמה יותר חלשה באוזן שמאל.
הייתי מספר פעמים אצל רופאת אאג שלא מצאה סימני דלקת.
אני מודאגת תחושת האי נוחות וכאב מעל אפרכסת צד ימין החלה להטריד אותי לאחרונה גם במצבי עירות ולא רק בשכיבה על האוזן.
אודה לעצתכם כיצד להמשיך לברר/לטפל בנדון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב חד באוזן במצב שכיבה - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011יתכן ומדובר בכאב המוקרן מאיבר שכן. שכיח מאד שמדובר בכאב ממקור מפרק הלסת. הכאב מוקרן לתוך האוזן. בשכיבה על הצד יש לחץ על הלסת והכאב מופיע. הטיפול הוא בחימום מקומי, מזון רך, טיפול בשיניים אם יש בעיות, תרופות נוגדות דלקת. גשי לרופא השיניים או פה ולסת אם רופאת א.א.ג שלך לא הציעה טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידות ושיעול - לד"ר ארדיעל31/01/2011
בחודשים האחרונים סובלת מספר פעמים משיעול יבש וכואב, צרידות וגוש בגרון. מטופלת בלנטון 60 ביום אך בתקופה האחרונה יש לי די הרבה צרבות בשעות הלילה.
מבינה שזה יכול להיות קשור. רופאת המשפחה אמרה שלנטון 60 זה מינון מקסימלי ולא ניתן להגדיל מינון.
נתנה לי משאף קיו ואר. בפורום ראיתי שנותנים בודיקורט. האם זה אותו דבר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות ושיעול - לד"ר ארד - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011קיוואר ובודיקורט שניהם משאפים המכילים סטרואיד, כך שאין הבדל גדול. אם יש לך צרבות למרות טיפול מכסימלי בלנטון, כדאי לגשת לגסטרואנטרולוג. יתכן שיש להחליף תרופה או לקחת שילוב תרופות. רפלוקס יכול לגרום לתסמינים שאת מתארת אולם ישנן גם מחלות ויראליות שונות הגורמות לדלקת בקנה הנשימה ומיתרי הקול עם תסמינים דומים. גשי לבדיקת א.א.ג בנוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
יעל05/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

