מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חסימת רעשיםinna07/02/2011
שלום,
זה מספר שנים שאני משתמשת באטמי אזניים באופן קבוע - בלימודים, בשינה, בנסיעות יש לי אזניות מיוחדות שנכנסות לתוך האוזן ומגנות בין היתר מרעשים.
יוצא שאני מבלה את רוב שעות היממה עם אטמים בתוך האוזן.
הבעיה היא שיש לי כבר די הרבה זמן הפרשות מהאזניים וגם דלקות חוזרות.
האם ישנו פיתרון אחר לחסימת רעשים יומיומיים חוץ מהתקנים בתוך האוזן? או אולי אזניות "מאווררות" יותר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימת רעשים - תגובה
ד''ר רועי הוד08/02/2011לא מכיר אלטרנטיבה לחסימת האוזניים נגד גלי קול. למצב קוראים היפראקוזיס ופרט לאטמים מסוגים שונים או הסתגלות למצב אין הרבה מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידקלימור07/02/2011
3 ימים כאבים בצלעות,אתמול התחילו כאבי גרון בבליעה ודופק מואץ,וגם כאבים ברגליים והראש צמרמורת,הלכתי למוקד הפנו אותי לבית חולים עשו לי צילום תקין אקג תקין בדיקות דם תקין .אאג בדק אותי אמר שיש ליחה צהובה תקועה שם במעברים ונתן לי אוגמנטין 10 ימים 875 מג 2 ביום.שיחררו אותי היום שוב הייתי אצל הרופא המשפחה והוא אמר שבבדיקת גרון שהוא עשה רואה תפליטים לבנים ואמר שזה חיידק...אני חלשה מאוד הרגליים כאבי תופת חולשה ודופק מואץ מאוד מה חיידק יכול לגרום לכך?כמה ימים עד שזה יוקל עד השפעת אוגמנטין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק - תגובה
ד''ר רועי הוד08/02/2011לפי התאור של מצבך ובדיקות דם תקינות יכול דווקא להיות שמדובר במחלה ויראלית כגון מחלת הנשיקה, טיפול אנטיביוטי לא ישפר את המצב, הזמן יעשה את שלו. אם את לא רגועה גשי לבדיקת א.א.ג חוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אוזנייםויק07/02/2011
שלום, אני סובלת מכאבי אוזניים כבר שבוע וקצת.. לפני 5 ימים ביקרתי אצל רופא אף אוזן גרון מומחה ...הוא עשה לי שאיבה וניקה לי את האוזן ביסודיות ! נתן לי מרשם אנטיביוטיקה אוגמנטין 875 מ"ג ... אני לוקחת את הכדור כבר כ4 ימים אבל הכאב באוזניים ממשיך וממשיך ... הכאב נחלש מידי פעם אבל עדיין קיים... אני מרגישה קצת שאיבדתי את השמיעה באוזן השמאלית... והכי גרוע אני מרגישה תמיד מים באוזן מין נוזל צהצב ... כשאני מכניסה אטבי אוזניים ומוציאה אני מוצאת שאריות כאלה של חומר צהוב ... האוזן נורא כואבת לי ... והכי חשוב שאני מתגייסת עוד יומיים בערך .... השאלה האם זה נורמלי מה שמתרחש ומתי הכאב יעבור !??!?!
תודה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי אוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד08/02/2011נורמלי זה בטוח לא, השאלה אם מדובר בדלקת, לכלוך רגיל של האוזן וכו'. הייתי ניגש לבדיקה חוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון אוזןאדם06/02/2011
במשך חודש כואב לי הגרון מאוד בכל עת שאני בולע, הכאב מוקרן עד לאוזן. כבר עשיתי שלושה משטחים, וכולם נקיים. מה זה יכול להיות? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון אוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד08/02/2011יכולות להיות מספר סיבות לכאב ולכן הייתי ניגש להבדק אצל רופא א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרת שמיעה לאחר הוצאת פקקטל06/02/2011
מהו טווח הזמן בו עליי לצפות לחזרה מלאה של שמיעה באוזן ממנה הוצא פקק ע"י א.א.ג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרת שמיעה לאחר הוצאת פקק - תגובה
ד''ר רועי הוד08/02/2011כבר לאחר הניקוי תהיה הטבה בשמיעה במידה והפקק גרם לבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושות נוראיות בגרון-שני06/02/2011
אני בת 31 גילו לי לפני כשנה אסטמה,במקביל החלו לי נזלת אחורית וסינוסיטיס ונזלת-עשיתי טסטים לאלרגיה -יש לי אלרגיה לאבק ומטופלת באריוס. תחושות של צריבה בגרון אובחנה עי א א ג כרפלוקס וטופלתי בלנטון,עשיתי גם גסטרוסקופיה שיצאה תקינה -ורשמו שאין עדות לרפלוקס.
מזה כחצי שנה אני סובלת מכאבים חזקים בגרון ,תחושה כאילו הגרון נמתח מחנק ומשהו תקוע בגרון- הייתי אצל ר משפחה גם אצל וא א ג שהתבוננו בגרון חיצונית ואמרו שאין כלום... רופא הריאות שלי גם עשה לי בדיקות תפקודי ריאות וטען שזה לא קשור לאסטמה.
חזרתי אליהם כבר מס' פעמים כי זה לא עובר ואני מרגישה מיואשת,כי בנוסף להכל גם האף נסתם לי המון במהלך היום ,בלי נזלת,הקונכיות פשוט חוסמות אותו.. והתחושות יש לי בגרון ואף סתום פלוס אסטמה מפריעות לי בתפקוד לגמרי!
שאלתי היא-האם מספיק שרופא א א ג יסתכל לתוך הגרון מבחוץ מבלי לעשות בדיקה פולשנית כמו סיב אופטי או צילום?
אני קוראת עכשיו בפורום ורואה שאנשים מקבלים בדיקה של סיב אופטי צילום או סיטי ואני כבר חצי שנה סובלת ואומרים לי שזה כלום מבלי לבדוק פנימית ,אני פשוט פותחת את הפה/אף הרופא מתבונן שבידו פנס שמאיר את הפה שלי וזהו.
אני מרגישה נואשת כבר , לדעתכם יש טעם לפנות לרופא א א ג באופן פרטי או שזה מיותר,האם זה מוצדק שאני מרגישה שלא בדקו אותי כראוי או שאני טועה..??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושות נוראיות בגרון- - תגובה
ד''ר רועי הוד08/02/2011אני חושב שלאחר זמן רב בו את מתלוננת על כאבי בליעה/גרון- יש צורך בבדיקת א.א.ג מקיפה יותר: סיב אופטי, מראה- על מנת שיתרשמו ממצב הגרון העמוק. הדמיה כלשהי אפשר יהיה לעשות לאחר מכן במידה והבדיקה תהיה תקינה אך עדיין ימשכו הסימפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה מקבל באופן פרטי?
שני09/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה מקבל באופן פרטי? - תגובה
ד''ר רועי הוד09/02/2011לצערי עדיין לא :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשני- לתחושות נוראיות בגרון.
מירית20/02/2011שלום שני.
אני בת 50 ועברתי בדיוק אותו תהליך כמו שלך ועם אותן תחושות כאילו סיפור שחוזר על עצמו.
וגם אצלי כאבי הגרון הולכים וחוזרים כאבים איומים כאילו משהו תקוע בגרון גם אצלי לא נעשה כלום ולא נתנו לי שום טיפול למעט מה שאת קיבלת , הדבר היחידי שאכן עשו לי הוא צילום מערות האף שיצא תקין.
האם נמצא כבר פתרון לבעיה שלך או האם הלכת באופן פרטי לרופא .?
מיואשת ממש כמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צווארבר06/02/2011
ראיתי שנכתב פה למטה בהודעות על חוסר נוחות של משהו שיכול לגרום לשריר תפוס בצוואר וכאב בצוואר , הכאב הינו רק תחושתי בלבד נכון? , וההפרעות בקול הם זמניות נכון?
כי לפעמים יוצא מצב שאני שמה משהו לא הכי נוח פעם פעמיים בשבוע רק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר - תגובה
ד''ר רועי הוד08/02/2011לא מבין את הבעיה שאת מתארת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי אפשר יותר!חנה06/02/2011
כבר כמה חודשים שיש לי דפיקות והלומות חזקות באזור האוזניים/ראש/ - רק אם אני לוחצת על הצוואר בצורה מסוימת זה מפסיק לכמה שניות
בזמן האחרון זה מתחזק ובלתי נסבל-במיוחד בשינוי תנועה של הראש, הייתי אצל רופא אוזנים בדק ואמר שלא רואה כלום והכל תקין שלח אותי לבדיקת שמיעה ולדופלקס עורקי צוואר וגם הם יצאו תקינים.
מה עכשיו? הרי זה לא הגיוני שיש לי משהו ולא ימצאו מה
ובסוף יהיה מאוחר מדי.מה להציע להם עכשיו? אולי צילום? שמישהו יראה כבר מבפנים מה הולך?
הרופאה פשוט ישבה מולי וגיחכה וזה לא מתאים לי , בבקשה אני צריכה את עצתכם,תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי אפשר יותר! - תגובה
ד''ר אביגיל ארד06/02/2011אמנם לא שכיח כל כך אבל קיימים מצבים בהם נשמע הדופק באוזניים כתוצאה מסמיכות כלי דם תקין או פתולוגי לאוזן. לא ציינת בת כמה את ואם לחץ דמך תקין. במקרים שיש חשד כזה הבדיקה המתאימה היא mra. זהו MRI עם אנגיוגרפיה ביחד. אם רופאת אאג שלך לא יכולה לתת בדיקה כזו, גשי לנוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזופרינקסאייל06/02/2011
שלום רב,
מזה חודשיים אני סובל מגודש בגרון (יותר נכון באף).
טופלתי בכדורי אריוס, אח"כ מוקסיפן (את המוקסיפן לקחתי מהרופא משפחה) - שניהם לקחתי 10 ימים וזה לא עזר.
עשיתי בדיקת משטח גרון ויצא חיובי ואז לקחתי 10 ימים אוגמנטין שגם לא עזר.
שוב עשיתי משטח גרון (3 ימים אחרי סיום האנטיביוטיקה), אך הפעם, הבדיקה יצאה שלילי.
עוד 10 ימים אני עומד לעבור C.T צוואר רקמות רכות.
הייתי אצל 2 רופאי אף אוזן וגרון. האחת כפי שציינתי נתנה לי אריוס ושלחה אותי לרופא מומחה נוסף שיבדוק אותי דרך בדיקת תצפית פייבר, בה הרופא חושב שיש לי פוליפים והמליץ על ה - C.T.
האם יש משהו שאני יכול לעשות בינתיים?. קשה לי להירדם. במהלך היום זה פחות מפריע לי. אני גם מתקשה לעשות ספורט כי היובש משגע אותי. האם זה וירוס שיקח חודשים עד שיעבור? אני ממש אובד עצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזופרינקס - תגובה
ד''ר אביגיל ארד06/02/2011לא ציינת בן כמה אתה. חסימה אפית יכולה להיות בגלל הגדלת רקמה לימפתית בלע האפי - אדנואידים. הגדלת קונכיות האף. מחיצה עקומה או פוליפים אלרגיים באף. הטיפול הוא לפי הממצא. אם נבדקת עם סיב אופטי הרופא יכול לגלות את הדברים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזופרינקס
אייל06/02/2011ד"ר אביגיל ארד שלום,
בהמשך למכתב הקודם, אני בן 28, הרופא שעשה לי את הבדיקה לפי הסיב אופטי,
חושב שיש לי פוליפים אלרגיים באף והמליץ שאעבור C.T צוואר רקמות רכות כדי לוודא שאכן זהו מצבי.
בהנחה שאכן יש לי פוליפים, מה לדעתך צורת הטיפול המתאימה?
כמו כן, אני לא מעשן, לא סובל מאסטמה, יש לי חוש טעם וריח, אין לי נזלת וכו'
ההרגשה היא של גודש בגרון שמסרב להתנקות ממני למרות שאני מנסה לשתות תה, דבש וסוכריות מציצה.
שאלה נוספת בתור "קלוסטרפוב", האם אותה בדיקת C.T היא במקום סגור וצר או שזה בחלל חדר רגיל (האם מכניסים אותי למעין "תעלה")?
תודה,
אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזופרינקס - תגובה
ד''ר אביגיל ארד26/02/2011מכשיר ה CT הוא מכשיר פתוח ואין תחושת קלוסטרופוביה כפי שיש כנראה ב MRI. חשוב לדעת מה מצב האף והסינוסים. הפוליפים האלרגיים הם באף. בנזופרינקס זה לא פוליפים. בטעות אנשים קוראים לאדנואידים פוליפים. עשה כעצב רופאך וכך תתקדמו גם בטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרוןבר05/02/2011
אני עושה קוקו ומניחה תוספת על שערי על הקוקו עצמו למטה ואם אני שמה גומיה עבה טיפה אני לפעמים לא זזה כל כך בנוחיות זה נראלכם יכול לתפוס לי את הצוואר ולגרום למחלות כגון דלקת גרון או בפה או משהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרון - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011אי נוחות בצואר מסיבה כלשהי, כגון בגד לא נוח, קוקו, כפי שאת מתארת, או תנוחה לא נוחה בעבודה או בשינה, עלולים לגרום להתכווצות שרירים בצואר. זה אינו גורם לדלקת גרון או פה, אבל בהחלט לכאבים בצואר. אפשר גם להרחיק לכת ולאמר כי צואר תפוס יכול לגרום להפרעה בקול ולכאב גרון בשל כך, אבל זה באמת כבר רחוק. אל תלכי עם מה שלא נוח לך. מיצאי סידור נוח יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרון
בר06/02/2011מה זאת אומרת הפרעה בקול? אני יכולה לאבד תקול שלי??!?!! או שזה רק זמנית?
וכאבי גרון איך התכווצות משפיעה על הגרון עצמו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרוןבר04/02/2011
שלום , אני שמה תוספות שיער יכול להיות שבגלל התוספות שיער נהיה לי חיידק בפה?
כאילו בלוטות הגרון כואבות והפה עצמו ונהיה לי חום , יכול להיות שזה בגלל תוספות שיער?! או שלא?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרון - תגובה
ד''ר דן גוטמן05/02/2011ממש אין קשר בן זה ובן זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזןשני04/02/2011
שלום,
רציתי לשאול האם הליקס (עגיל בחלקה העליון של האוזן) מסוכן?, אם כן מה הסכנות.
האם יש קשר לאיבוד השמיעה ולבעיות בהריון כתוצאה מעשיית הליקס?
תודה ושבת שלום
שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן - תגובה
ד''ר דן גוטמן05/02/2011הרבה פעמים ביצוע של ניקוב בהליקס גורם לזיהום של האפרכסת מאחר והעגיל עובר ממש בסחוס וזה יותר פתח לזיהום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ליישור מחיצהדקלה03/02/2011
אבקש המלצתכם לרופא המבצע ניתוח לשם יישור מחיצת האף באזור המרכז. .
אודה לעזרכתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח ליישור מחיצה - תגובה
ד''ר דן גוטמן05/02/2011ניתוח לישור המחיצה הינו אחד הניתוחים הנפוצים במסגרת א.א.ג
כולנו כל רופאי הפורום מבצעים ניתוחים אלה בהצלחה יתרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להימנע ממחלותש03/02/2011
אני מקפידה על תזונה נכונה: הרבה פירות, ירקות, מוצרי חלב וכו', ועדיין נהיית חולה יותר מאנשים אחרים בסביבתי, שהתזונה שלהם לכאורה פחות טובה משלי. מה יכולה להיות הסיבה לכך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך להימנע ממחלות - תגובה
ד''ר דן גוטמן05/02/2011תזונה טובה זה חשוב אם כי לעיתים נטיה להדבק אינה קשורה רק לתזונה. אין הסבר מניח את הדעת מדוע אנשים מסוימים נוטים לחלות ואנשים אחרים לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ENGסנדו מזור03/02/2011
שלום רב
עברתי בדיקת ENG לבירור סחרחורות לסירוגין וטינטון תמידי ,התוצאה הייתה קשה באותו יום לא הייתה לי סחרחורת אבל בזמן הבדיקה ואחריה הופיעה סחרחורת שנמשכה כשעתייםוחלפה.
על מה זה מעיד,ומה עם טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ENG - תגובה
ד''ר דן גוטמן05/02/2011ברור, הבדיקה עצמה במהלכה מזריקים מים חמים וקרים אמורה לגרום לסחרחורת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהENG
סנדו מזור05/02/2011שלום ותודה על התשובה ,ועוד שאלה האם עצם העובדה שהופיעו סחרחורות וחלפו מראה שהבדיקה בסדר או שזה מראה על ממצא חולני?
תודה סנדו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

