מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות בתוף של האוזןדיקלה24/01/2011
אתמול בלילה הרגשתי מאין עיקצוצים באוזן שמאל, כמו מחט חדה שעוקצת אותי שוב ושוב. בלילה לא יכולתי לישון עלייה ופתאום התחלתי להרגיש שהאוזן כאילו נסתמת לי ואם אני נוגעת בה אני מרגישה מאין צמרמורת באיזור הזה, רגישות מתחת לאוזן, מצדדיה ובאוזן עצמה. ההרגשה היא כאילו שהאוזן לא מתפקדת.
מה זה יכול להיות?
עליי לציין שבשבוע האחרון סבלתי משפעת קשה אבל עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בתוף של האוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011יכול להיות ומדובר בדלקת אוזן תיכונה, גשי להבדק לראות אם יש מקום לטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 3 שקדיםשלום23/01/2011
אני עומד לפני גיוס בקרוב
יש לי 3 שקדים(זה אובחן בגיל קטן ולא עשיתי ניתוח)
רציתי לדעת אם זה מוריד פרופיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 3 שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד24/01/2011לא חושב אך אני לא בעניינים עם פרופיל צבאי. גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מהאףשלום23/01/2011
אני בן 18
וכבר מספר שנים שיורד לי דם מהאף בלי סיבה
פעם זה היה כל יום:S
ולפעמים זה נעלם לתקופות של חודש חודשיים
עכשיו כל כמה ימים התופעה חוזרת
???
דבר נוסף אני כל הזמן מצונן או שהאף שלי סתום( גם בקיץ)
(יש לי 3 שקדים אולי יש קשר?)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מהאף - תגובה
ד''ר רועי הוד24/01/2011קשה לענות ללא בדיקה.צריך לבדוק אם יש מקור דמם ולצרוב אותו במידת הצורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה מרובהסולית23/01/2011
התחלתי לצאת עם מישהו בעל ליחה מוגברת.
זה די דוחה, בהתחשב בעובדה שהוא כל הזמן מנסה לשחרר ליחה מהגרון או מהאף או מהשד יודע. והרעש שמלווה את הפעולה- גועלי. (אנחנו צעירים מאוד)
כשדיברתי איתו על זה, הוא גימגם משהו כמו 'אין מה לעשות, הייתי אצל רופא ונאמר לי שזה יבלות בגרון'
באמת שאין מה לעשות, או שיש טיפול תרופתי או משהו בסגנון?
זה עובר לבד?
זה מתגבר עם השנים?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה מרובה - תגובה
ד''ר רועי הוד24/01/2011צריך לבדוק אם יש לכך סיבה ואם יש טיפול שניתן לתת, שיגש להבדק אצל א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה במערכות העצבים בגוףעופר23/01/2011
שלום לך דר'
חליתי במחלה שנקראת "complex regional pain syndrome " crps מחלה קשה זו פוגעת במערכות העצבים בגוף וגורמת למגבלות קשות ביותר.
בין יתר כאביי מזה זמן אני חש כאבים דוקרים עמוקים בחלק קידמי של ראשי ובאוזניי, תחושתי היא ששמיעתי נחלשת מדיי פעם, קיים טינטון תמידי במיפוי עצמות התגלה קליטה מוגברת בעצם פורנטלית, עלי לציין כי אני לא נוטל תרופות כלל עקב רגישות ותופעות לוואי קשות כגון כאבי בטן, סחרחורות, גרון יבש ועוד. יש עימי אישור לצריכת מריחואנה רפואית ואכן רק שימוש במריחואנה ממתן את כאביי.
בעייון באינטרנט גיליתי כי קיים קשר ישיר והדוק בין מחלתי שניחשבת למחלה נוירולוגית לבין ירידה בשמיעתי והטינטון הקיים.
אודה לך על התיחסותך לנושא זה , אני בחרדות נוכח התפשטות המחלה בגופי.(מחלה זו מוכרת ע"י המוסד לביטוח לאומי אשר קבע כי אצלי היא רב מערכתית ,נכותי הנירולוגית/אורתופדית, היא 70% + 15% נכות פסיכיאטרית+10%טנטון) במידה ואכן קיים קשר סיבתי בין מחלתי הנירולוגית /אורתופדית לבין כאביי בראש ובאוזניי.והירידה בשמיעתי.. אשמח להיבדק על ידך ולקבל חוות דעת...
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה במערכות העצבים בגוף - תגובה
ד''ר רועי הוד24/01/2011קשה לי לענות ללא בדיקה שלך, ביצוע בדיקת שמיעה ובדיקות נוספות. יכול להיות שיש קשר בין המחלה הנוירולוגית לטנטון אך יכול להיות גם שלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם מהאףתומר ויני23/01/2011
ראיתי תגובות בפרום על הנושא אבל אני לא בטוח לגביהם
אני בן 28
וכבר יותר משבוע אני קם בבוקר עם אף קצת סתום ושאני מוציא את הליכלוך אני נושף
אותו החוצה וכל הזמן זה עם דם .
וזה רק כשאני קם בוקר ככה במהלך היום בעבודה אין לי כלום האף לא סתום ואני נושם רגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם מהאף - תגובה
ד''ר רועי הוד24/01/2011כנראה שלאור מזג האויר, היובש, הגוש האפי וכו אתה מדמם מעט, לא הייתי מתרגש אך אם זה מטריד אותך גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיס-נוזל מעל לשן?לינוי23/01/2011
היי,
בשבוע האחרון שמתי לב לכך שכשאני מזיזה את הראש מהר מלמטה למעלה [כשאני מסדרת את השיער ומרימה את הראש, בעיקר,] אני חשה בנוזל שזז מעל לשן בלסת העליונה, צמוד לשן בינה.
התייעצתי בפורום רפואת שיניים [כי חשבתי שמדובר בציסטה בשן] אך הרופא שם טען שהתיאור נשמע כמו סינוסיטיס.
עליי לציין כי אין כאב כלל באיזור.
לפני כשבועיים סבלתי משפעת [חום גבוה וכו'] כולל נזלת ושיעול שהשתפרו אמנם-אך לא עברו לגמרי.
אני סובלת יחסית הרבה מסינוסיטיס וכאבים שמתמקדים בעיקר באיזור המצח ומתחת לעיניים [כשאני מורידה את הראש ומסתכלת למטה במשך כמה שניות רצופות].
מה זה אומר?
האם לקבוע תור דחוף לאאג?
אני ממש מודאגת מהמצב...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס-נוזל מעל לשן? - תגובה
ד''ר רועי הוד24/01/2011אין צורך בתור דחוף אך אם זה מציק לך ויש חשד לסינוסיטיס, גשי להבדק, אולי מגיע לך טיפול אנטיביוטי מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי אוזנייםירון23/01/2011
שמעתי אנשים שאמרו לי שמומלץ לנקות את האוזניים בקיסמי אוזניים פעם ב-כמה ימים.
אני מנקה כל יום אחרי מקלחת.
מה עדיף? מה מומלץ? או שזה לא משנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי אוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד24/01/2011ניתן לנקות אך לא לחדור עם המקל עמוק לתוך התעלה, עדיף לנקות רק את החלק החיצוני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נייר טואלט שנשאר תקוע באוזן.איתן ברצלונה22/01/2011
שלום רב,
אני בן 31.
הייתי במסיבה,ומכיוון שהרעש היה חזק מדי,שמתי בתוך האוזן פיסת נייר טואלט מגולגל שישמש כאטם.
בסוף הערב,כשניסיתי להוציא אותו,הוא בטעות נכנס לי פנימה אל תוך האוזן.
מה עלי לעשות?
האם ישנה דרך להמיס אותו או להוציא אותו ללא ניתוח?
יש לציין שאין לי כאבים או נפיחות.
אודה לתשובתכם המהירה,
איתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נייר טואלט שנשאר תקוע באוזן. - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011אם חתיכה נשארה בפנים ניתן לנסות לשטוף אותה החוצה ע"י מים אך לא עם זרם חזק שיכול לגרום נזק. ניתן גם לפנות לרופא א.א.ג שיוציא לך אותה ללא צורך בדר"כ בניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקק לתינוק בן שנהדניאלה22/01/2011
שלום רב,
הופנתי על ידי רופאת משפחה הואיל ולבני יש פקק באחת האוזניים והתחלה של פקק באוזן השנייה.
1. האם בגילו ניתן לטפל אצל אף אוזן גרון או שעדיף בבית? אם בבית מה לעשות?
2. האם יכול להיות שהפקק באוזן פוגע לו מעט בשמיעה ועוצר את ההתקדמות בדיבור שהתחילה אצלו ונעצרה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקק לתינוק בן שנה - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011קיבלת תשובה בתחתית הדף.בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקק לתינוק בן שנה וקצתדניאלה22/01/2011
שלום רב,
הופנתי על ידי רופאת משפחה הואיל ולבני יש פקק באחת האוזניים והתחלה של פקק באוזן השנייה.
1. האם בגילו ניתן לטפל אצל אף אוזן גרון או שעדיף בבית? אם בבית מה לעשות?
2. האם יכול להיות שהפקק באוזן פוגע לו מעט בשמיעה ועוצר את ההתקדמות בדיבור שהתחילה אצלו ונעצרה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקק לתינוק בן שנה וקצת - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011לא משנה אם מטפלים בבית או אצל רופא א.א.ג. אם בבית ניתן לשים טיפות צרומול להמסת הפקק או מספר טיפות שמן פרפין. בדרך כלל פקק לא גורם להתפתחות שפה אבל אולי קיימים נוזלים מאחורי עור התוף שאותם יראו רק אם הפקק ינוקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדנואידים לתינוקת בת עשרה חודשיםרעות20/01/2011
שלום, בתי אובחנה כסובלת מאדנואידים מוגדלים, הדבר גורם לה לנחרות, נשימה דרך הפה, נזלת קבועה (חומרה משתנה) וכתוצאה מכך היא מתעוררת מספר פעמים לאורך הלילה. היינו בשניידר ואמרו לי שהיא זקוקה לניתוח אך שהתור הוא בערך כחצי שנה (מינוס פלוס) בנתיים הילדה סובלת.
האם יכול להיות שהקושי בנשימה גורם להפרעה בהתפתחות דברים אחרים- היא מקשקשת פחות מבעבר, עדיין לא מתיישבת לבד וכו'.
- האם בגילה היא צעירה לניתוח (10.5 חודשים), או שהשיקול של ההפרעה עבורה גדול יותר?
- בהנחה שהיא תעבור ניתוח בחודשים הקרובים ב"ה, האם תהיה השפעה לתקופה בה נשמה מהפה על התפתחות החיך, חוזק הלשון וכו' או שבגלל שהיא קטנה לא ישארו משקעים?
- כל הרופאים אומרים שאין מה לעשות עד הניתוח (חוץ מאולי לישון עם פלג גוף עליון מוגבה קצת) זה נכון?
- מי מלח עוזרים בהצטננות רגילה, האם הם עוזרים גם בנזלת הכרונית הזו (לפחות לאותו רגע)? אני לא בטוחה ולא רוצה סתם לשים לה....
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדנואידים לתינוקת בת עשרה חודשים - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011מי מלח לא מזיקים ולכן את יכולה לנסות. יש גם כאלה שהולכים לחדרי מלח לשיפור הנשימה- זה לא יפתור את הבעיה. מעל גיל שנה-שנה וחצי ניתן לנתח אדנואידים במידה והם גורמים להפרעה משמעותית בנשימה. אם היא תעבור את הניתוח בחודשים הקרובים לא מאמין שישארו איזהשהם "משקעים".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיסתומר20/01/2011
הלכתי אתמול לרופא משפחה אחרי שתיית אנביוטיקה בגלל סינוסיטיס(גמרתי אותה לפני כחודש) ושתיית קלרינז (לפני כשבועיים)
חזרתי אליו אתמול בגלל כאבי ראש חזקים והוא שלח אותו לצילום של הסינוסים הצילומים מצורפים.
מה רואים מהצילומים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום שני
תומר20/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנה התמונה
תומר20/01/2011לא עלה בהודעה הקודמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסינוסיטיס - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011קשה להגיד אם קיים פוליפ בסינוס המקסילרי משמאל או עיבוי של הרירית, צריך לבדוק אותך ולהתרשם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת כרוניתיוכי19/01/2011
אני בת 57 ובשנים האחרונות האף נוזל בכל ימות השנה. כמו כן במקביל התחלתי לנחור - תופעה שלא היתה קיימת עד כה. שאלתי: מהן הסיבות לנזלת שנוזלת? והאם יש קשר לנחירות? האם יש לכך פתרון. תודה על תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת כרונית - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011קשה לענות ללא בדיקה. האם בדקת אלרגיה למשהו? יש מצב שנקרא ריניטיס אלרגית/לא אלרגית- ניתן לתת טיפול אך יש מצבים בהם הוא לא אפקטיבי. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון שבר באףReut19/01/2011
שלום,
אימי נפלה שבוע שעבר ונחבלה בפנים (נפיחות בחלק העליון של האף ומתחת לעיניים עם שטפי דם מתחת לעיניים), בבית החולים אמרו לה לחזור בעוד שבוע על מנת לראות אם יש שבר באף ולאחר שבוע כשבאה לבדיקה אמרו לה שייתכן ויש שבר באף אך ללא תזוזה ולכן אין מה לעשות רק להמתין.
במהלך השהות שלה בבית החולים לא עשו לה צילום רנטגן של הפנים.
האם ניתן לאבחן שבר ללא צילום? האם עלינו להתעקש שיבצעו את הצילוםואם שבוע לאחר הנפילה זה מאוחר מידי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון שבר באף - תגובה
ד''ר רועי הוד22/01/2011לא תמיד חייבים צילום לאבחון שבר, חשוב להסתכל על מבנה האף ולמשש, גם אם יש שבר בצילום אך האף נראה יציב וישר- אין מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר יציב באף ??
לימור קרסנובס11/08/2012בני בן ה-15 נפצע כשהיה בשיט אבובים באילת ובבית החולים יוספטל אוחן שבר יציב (לאחר צילום) וסטייה של האף...הוסבר לנו שיש לחכות כשבוע עד שהנפיחות תרד ורק אז תתבהר התמונה ויידעו איך ואם בכלל לטפל
שאלתי היא: 1 מה הכוונה שבר יציב?
2. האם לא מסוכן לחכות כשבוע ורק אז להגיע שוב לבית החולים..הריי אצל ילדים
השברים מתאחים יחסית מהר ואז האף יקבל את הצורה ויתאחה עם הסטייה
3. האם ניתן "להחזיר" את האף בהרדמה/טשטוש כי זה כאב נוראי??
אשמח אם תוכלו לעזור לי
בברכה ותודה מראש
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר יציב באף ?? - תגובה
ד''ר רועי הוד11/08/2012בדר"כ ממתינים מספר ימים עד שבוע כדי שהנפחות תרד ואז נקבל רושם טוב יותר של המבנה הגרמי (עצם) של האף, יש בערך עד 10 ימים כדי להחזיר את האף למקום. יציב אומר שאין תזוזה. ניתן לבצע הרדמה מקומית, טשטוש או הרדמה כללית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

