מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הליקסאנג'לה31/01/2011
לפני חודש וחצי בערך עשיתי הליקס. עוד לא החלפתי את העדיל הרפואי ואני מאמינה שבגללו כואב לי להישען על האוזן כי הוא יחסית גדול. ממש מתחת לעגיל העור שלי התקלף עוד מלפני שבועיים שלושה וזה כבר היה נראה כאילו זה מבריא. לפני כמה ימים התעוררתי ואיפה שהיה הקילוף צמחה מין בלוטה. כמעט למשך כל הזמן כמעט מאז שעשיתי את העגיל (זה נהיה שבועיים שלושה אחרי) החלק שליד העגיל קצת התנפח ולפעמים הוא קצת אדום.
יכול להיות שזה זיהום? יכול להיות שזה סתם בגלל שהעגיל הרפואי גדול יחסית לאוזן שלי? (צירפתי תמונה אם זה עוזר)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקס - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011אוי, כמה שאני לא אוהבת עגיל במקום שיש סחוס...!!!! תנוך האוזן חסר סחוס וזיהום שם קל יותר לריפוי. עגיל במקום של סחוס הגורם לזיהום יכול לזהם את כל האפרכסת ולגרום לעוות הסחוס. עברו מספר ימים מאז השאלה שלך. אם אין כל שיפור במצב או שהאוזן כולה כבר תפוחה ואדומה אני ממליצה טיפול אנטיביוטי מתאים גם מקומי וגם דרך הפה ולהוציא את העגיל. הגוש האדום הינו גרנולומה קטנה. זוהי ריקמה הגדלה לעיתים במקום שיש דלקת וזיהום. גשי מייד לרופא א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון וצרבתקרן31/01/2011
מעל שבוע אני סובלת מכאבי גרון, שמתגברים לקראת ערב, חזקים בלילה וחלשים במשך היום. לעיתים סובלת מטעם מר (לא חמוץ) בפה. יום אחד קמתי "ללא קול" והוא חזר בהדרגה במשך היום, אבל באופן כללי אני יחסית צרודה כל הימים האלה.
מעבר לכך אני מרגישה טוב.
במשטח גרון לא מצאו כלום. רופא אף-אוזן-גרון בדק ולא מצא כלום והוא טוען שזו צרבת ונתן לי כדורים סותרי חומצה שבינתיים לא מועילים.
זה נראה לי לא כ"כ הגיוני, כי מעולם לא סבלתי מצרבות (חוץ מבסיום ההריון) ובכל מקרה - צרבת לא זכורה לי במתכונת זו.
אשמח לקבל הסבר לתופעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון וצרבת - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011רפלוקס לגרון היא תופעה בה מיצי קיבה עולים לגרון,. לא תמיד זה מלווה בצרבת. לרוב לא. לעומת זאת התסמינים הם של כאבי גרון, אי נוחות בגרון , יובש בגרון, צרידות, כחכוח, תחושת ליחה או גוף זר בגרון. לעיתים שעול או טעם לא נעים. אם הרופא חשב שמדובר בכך הטיפול הוא בכדורים סותרי חומצה למשך כחודש לפחות וכן הימנעות ממזון המעודד הווצרות חומצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפעתAna31/01/2011
לרופא שלום
הייתי רוצה לדעת מה דעתך על מכשירי האדים בעת שפעת במיוחד בלילה שהאף סתום או שיש שיעול שלא נותן לישון. ואם כן איזה יותר עדיף עם אדים קרים או חמים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפעת - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011אדים חמים מתאימים יותר למצבי נזלת. אדים קרים לשעול או לבצקת כמו בסטרידור או שעול נבחני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראשי לאחר ניתוח אףמשה31/01/2011
שלום רב,
אני בן 20, עברתי בעבר פעמיים ניתוח לכריתת שקד שלישי עקב גדילה חוזרת שלו. ביום שלישי שעבר עברתי ניתוח לצריבת הקונכיות (באמצעות גלי רדיו) ולכריתה חוזרת של שקד שלישי ששוב גדל.
הניתוח עבר בהצלחה וההחלמה הייתה דיי טובה בימים הראשונים. הוציאו לי את הפדים מהאף כבר ביום שלאחר הניתוח, שכן היו יבשים וכמעט ולא היו דימומים.
הרופאים הורו לי לא לקנח את האף או להתעסק איתו, למרות שנזלת רבה המשיכה לצאת לי. האף נסתם כבר מההתחלה ונזלת מוגלתית וירוקה כהה כל הזמן נזלה. בהתחלה עם קצת דם, לאט לאט והדם כבר נעלם. גם מהגרון. עדיין האף סתום כמעט לגמריי ואני נושם מהפה כבר שבוע.
ביומיים האחרונים התחילו לי כאבים מתחת לעין שמאל (חשוב לציין כי אני מרגיש שהנחיר השמאלי של האף הרבה יותר חסום מהימני), בנוסף כאבים כאשר הייתי מזיז את הראש ובעיקר כאשר מביט כלפיי מטה, מן לחץ שכזה. אך לקחתי אופטלגין והכאב נעלם לחצי יום-יום. מאתמול בלילה החלו לי כאבי ראש חזקים בצד שמאל, ממש בצד העין וקצת מעליה. הכאבים באים והולכים, אך שוב עם משכך כאבים הם טיפה התחלשו. עדיין יש כאב רב כאשר מביט מטה (מן לחץ שכזה). כל זה כאשר האף עדיין סתום בשני הצדדים, כאשר בצד שמאל אני מרגיש שיותר סתום.
חשוב לציין, אין כל חום או כאבים אחרים בגוף.
האם זה תקין או שמא התפתח כאן משהו אחר?
בתודה,
משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראשי לאחר ניתוח אף - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011התאור נשמע כמו תאור של סינוסיטיס, דלקת בסינוסים. זה יכול לקרות כאשר פתח הסינוסים נסתם כתוצאה מנפיחות באזור. כבר עברו מספר ימים מאז שאלתך, אולם אם התופעות נמשכו ממליצה לגשם לרופא ולקבל תרופות להורדת גודש ואנטיביוטיקה. לגבי האף - אני ממליצה למנותחים לעשות שטיפות של האף בתרסיס מי מלח ולקנח את האף בעדינות החל מיממה לאחר הניתוח. כך ההפרשות יצאו החוצה ולא יהיו יותר מדי קליפות באף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצד האוזןחנה31/01/2011
יש לי כאב בצד האזן השמאלית (לכיוון הלח).- איני יודעת את שם העצם.
הכאב אינו רצוף . מה הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בצד האוזן - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011כאב קידמית לאוזן לכוון הלחי יכול לבוא ממפרק הלסת. זה קורה לעיתים כשלועסים מסטיק, לאחר טיפול שיניים ממושך או אצל המהדקים או חורקים שיניים בלילה. ולעיתים ללא סיבה נראית לעין. אם בזה מדובר הטיפול הוא מזון רך בלבד. לא ללעוס מסטיק. לחמם את האזור ולקחת תרופות נוגדות דלקת כגון אדוויל או משפחתו המורחבת. ברור שרצוי להיבדק לפנ שמחליטים על הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת BERAמיה פ30/01/2011
אלו תוצאות בדיקת BERA שנערכו לבני בן שנה וחודשיים:
סף בהולכת אויר-DB באוזן ימין: 40, באוזן שמאל: 35
יש עוד טבלה המפרטת תגובות...
BC: תקין
לסיכום: עדות לליקוי שמיעה, ככל הנראה הולכתי דו צדדי.
מה זה אומר? האם זה יכול לנבוע מנוזלים? האם זה ליקוי שמיעה שאפשר לתקן?
אשמח לקבל עוד קצת פרטים.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת BERA - תגובה
ד''ר דן גוטמן31/01/2011כן ככל הנראה ליקוי השמיעה נובע מנוזלים אבל יש לבדוק אותו בעין ולא להסתמך רק על ה BERA
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקב בעור התוף וטיסהליטל30/01/2011
שלום,
כתוצאה ממכה חזקה שקיבלתי באוזן (לפני כ- 3 שבועות), יש לי נקב בינוני בעור התוף (לפי דברי רופא אאג). גם השמיעה קצת נפגעה.
האם אני יכולה לטוס בעוד שבוע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקב בעור התוף וטיסה - תגובה
ד''ר דן גוטמן31/01/2011כן לא צריכה להיות בעיה בטיסה להפך הנקב מגן מתחושת לחץ בעת המראה ונחיתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת פוליפ בגרוןאור30/01/2011
שלום,רציתי לדעת האם זה נורמאלי כאב בגרון לאחר ניתוח להסרת פוליפ ממיתרי הקול לאחר חמישה ימים,קושי בבליעה,חצי לשון רדומה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת פוליפ בגרון - תגובה
ד''ר דן גוטמן31/01/2011ההסבר לכאב לדעתי הוא לא מהניתוח כי אם מההרדמה והצינורות בעת הניתוח שלוחצות על הלשון ולעיתים גורמות לפציעה שם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק באזנייםארנון30/01/2011
מציק לי מאד שאני שומע את הדופק שלי לעיתים קרובות. האם יש לתופעה זו משמעות מבחינת זרימת הדם למוח? האם יש לזה משמעות מבחינת מצב כלי הדם שעוברים ליד האזניים. האם דרוש טיפוך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק באזניים - תגובה
ד''ר דן גוטמן31/01/2011אין לזה משמעות מבחינת זרימת הדם למח אולם צריך לבדוק את האוזניים ולעיתים להשלח לבדיקות נוספות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמום מהאףרונית30/01/2011
שלום
בעלי מדמם מהאף לעיתים קרובות זה יכול להיות גם כשהוא ישן ובכל מזג אויר.
מה הסיבה לכך ממה זה נובע והאם יש דרך טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמום מהאף - תגובה
ד''ר רועי הוד30/01/2011ישנן סיבות רבות לדמם אפי: נוגדי קרישה, לחץ דם גבוה, זיהום אפי, נזלת מוגלתית, גידולי וכו'. יש צורך בבדיקה של החולה וההיסטוריה הרפואית כדי לדעת לאבחן ולטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח כפתורים עקב נוזלים באוזנייםביטון אורנית30/01/2011
בתי בת ה-3 סובלת מנוזלים תקופה ממושעת של שנתיים בערך בשתי האוזניים.
בהתחלה הייתה ירידה של כ- 45 דציבל בשתי האוזניים ועם הזמן השתפר המצ"ב וכרגע עומד על ירידה של 30 דציבל באוזן ימין ו-15 דציבל באוזן שמאל.
בעבר קיבלה סירופ "אריוס" שלא הועיל ולאחרונה קיבלה "לורתרים" למשך חודש.
היא לא סובלת מדלקות באוזניים אלא בעיקר מנוזלים המלווים בכאבים לעיתים ובזמנים מסויימים כאשר היא חולה ישנה הרגשה כאילו אינה שומעת ומחפשת את השפתיים כדי להבין מה אומרים לה.
אני רוצה לציין שאין בעיה בדיבור, להיפך יש לילדה שפה עשירה מאד ואפילו מדוייקת של מילים.
כרגע קיבלנו הפנייה לניתוח כפתורים.
האם יש פתרון אחר בצורת טיפות הומהופאטיות לייבוש הנוזלים ואם לא אז מהם הסיכונים או אחוזי ההצלחה בניתוח כפתורים?
אודה אם אקבל את התשובה גם במייל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח כפתורים עקב נוזלים באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד30/01/2011לא מומחה בטיפול הומאופתי ולכן לא יכול לעזור. בנוגע להכנסת כפתורים, ניתוח סה"כ פשוט שיכול לשפר את מצב השמיעה ולאוורר טוב את האוזן, צריך רק לקחת את הסיכונים שבניתוח: כפתור שלא נפלט ויש צורך להוציאו בניתוח, חור שנשאר לאחר יציאת כפתור עם צורך לסגירתו בניתוח וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות לימפה נפוחותשרה30/01/2011
לאמי התנפחו בלוטות הלימפה הצוואריות והן מרגישות מאוד למגע + חולשה והיתה גם מחלת חום. ישנו חשד למחלת הנשיקות. בינתיים עשתה אולטרא סאונד באזור הבלוטות שם הודגמו גושי בלוטות לימפה סולידיות היפואקואיות וחלקן מאבדות את הצורה האובלית התקינה. מחכים לתוצאת בדיקת הדם למחלת הנשיקות.
שאלתי - האם במחלת הנשיקות יתכן שבלוטות הלימפה גדלו ואיבדו את צורתם האובלית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות לימפה נפוחות - תגובה
ד''ר רועי הוד30/01/2011כן יכול להיות. יש צורך שהמחלה תירגע ותחלוף ואז לראות אם יש בלוטות לימפה חשודות בבדיקה או בסונאר צווארי. כעת לא הייתי נלחץ מהמצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה המהיר ויפה לראות
שרה30/01/2011פורום שמנוהל בצורה מסודרת ומועילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרון בחו"ללירן30/01/2011
שלום.כואב לי הגרון ואני רואה נק' לבנה ליד הענבל.בדר"כ בארץ הרופא נותן לי רפאפן כי תמיד יוצא בבדיקות שאני צריכה אנטיביוטיקה.לקחתי 3 ימים סטרפסילס והנק' עדיין קיימת ומציק לי הכאב.כשנסעתי לחו"ל ביקשתי מהרופא שייתן לי תרופה לכאבי גרון כי חששתי שזה יקרה לי והוא נתן לי מוקסיפן 500 מ"ג.האם אני יכולה לקחת אותו? כמה פעמים עליי לקחת אותו בכמה ימים? יש לי ריפלוקס, האם בטוח לקחת אותו כשיש ריפלוקס והאם אני יכולה לקחת אותו אחרי האוכל אחרת זה יעשה לי בעיות בבטן?אני גם נוטלת כדורי ברזל 200 מ"ג.האם זה מתנגש? מותר לקחת את המוקסיפן כשלוקחים ברזל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גרון בחו"ל - תגובה
ד''ר רועי הוד30/01/2011קשה לי לענות על שאלות כה רבות ללא בדיקה. אם הרופא חשב שיש מקום לטיפול אנטיביוטי אז תקחי את התרופה. לוקחים 3 פעמים ביום. בדר"כ בין שבוע ל-10 ימים. לוקחים עם האוכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימת eustechian tubeע29/01/2011
שלום רב,
מזה שנים אני סובל מגירויי באוזן ימין ובגרון. גרוי זה מחמיר בעיקר בעת הצטננות. הייתי אצל רופא אא"ג שלא הצליח לאבחן שום בעיה. האם יכול להיות שהבעיה נובעת מחסימה או גרוי ב- eustechian tube. אם כן, כיצד ניתן לאבחן זאת? האם קיים טיפול לשטיפת האיזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימת eustechian tube - תגובה
ד''ר רועי הוד30/01/2011איבחון ניתן לעשות על פי הסתכלות עם סיב לתוך האף ולראות אם יש חסימה הנראית לעין של EUSTHECHIAN TUBE, לא מכיר שטיפה מיוחדת לאיזור. גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה. בהחלט שאבדק
ע30/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי לבלוע, בחילות קשותרונה29/01/2011
שלום
אני סובלת מבחילות נוראיות, טעם רע בפה, הרגשה כללית לא טובה, צרבות וכאבי בטן עליונה ועצירויות לסירוגין
רציתי לדעת האם כל זה קשור לחיידק הליקובקטר פילורי שמצאו אצלי? יש לי גם נדודי שינה בנוסף.. ובחילות מאוד מציקות. לאחרונה גם אני סובלת מליחה בגרון (אך בקושי משתעלת).. האם כל זה זה בגלל החיידק? והאם הליחה נגרמת בגלל הצרבת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי לבלוע, בחילות קשות - תגובה
ד''ר רועי הוד30/01/2011מי שמומחה לטיפול ואבחון הליקובקטר הוא רופא גסטרו, גשי להבדק או תפני אליהם בפורום המתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

