מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נכנס המקל...אלי14/02/2011
בוקר אור ומבורך..
היום כשניקיתי את אוזני עם מקל האוזניים הארור נבהלתי משום מה לפתע והמקל מצא דרכו אל תוך אוזני עמוק עמוק ויצא החוצה לאחר מכן הרגשתי כמו מין ריק באזני היפה ו.. אוויירר יוצא דרך האוזן כאשר אני סותם את אפי (יש לציין כי במצב זה זה עוזר רבות עקב היותי מצונן ;-) סתם..) שאלתי היא מה זה והאם זה בר טיפול ? לו היה זה גזר, החרשתי אך כייון שהיה זה מקל וכידוע לחלקנו יש סיוט ממקלות אז..
בברכת תודה ויום טוב,
אלישי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכנס המקל... - תגובה
ד''ר רועי הוד15/02/2011יכול להיות שגרמת לנקב בעור התוף, גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת באף?מקסים14/02/2011
דוקטור שלום רב,
אמא שלי בת 73 סובלת כבר כחצי שנה מנזלת לעתים סמיכה לעתים דלילה,
קליפות באף ,פצע בתוך העף (דיי עמוק ) שלא מחלימה ובזמן האחרון גם מכאבים
באף ובסביבו.
רופאים דיברו על דלקת בפרזדור האף, אלרגיה וכ"ד אך ספרי ,ג'ל, בקטרובן ואאוגמנטין לא שינו את המצב.
צילומי רנטגן, CT ומשטח תקנים. היציעו לעשות ביאפסיה מאזור הפצע.
האם זה מוצדק ? ישנו טיפול או בדיקה נוספת שכדאי לבצע ?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת באף? - תגובה
ד''ר רועי הוד15/02/2011ללא בדיקה קשה לענות אך פצעים באף שלא מתרפים מצריכים ביופסיה ברב המקרים. בדיקה טובה של האף והסינוסים יכולה לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל באוזןאורית13/02/2011
אני לאחר דלקת אוזניים , ונשארו לי נוזלים באוזן והאוזן די סתומה . האם פעילות גופנית עלולה להזיק לתקופת ההחלמה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזל באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד15/02/2011לא, הנוזלים יספגו בעצמם ברב המקרים תוך מספר שבועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באוזן ימיןרייצ'ל13/02/2011
שלום.
אני עם כאבי אוזנים כמעט שבוע קיבלתי אנטיביוטיקה צפרול 500 מ"ג וטיפות אוזנים הכאבים באוזן ימין חזקים מאוד(אין חום) בבוקר הייתה תחושה של וואקום כשניקתי את האוזן יצא שעווה כהה מאוד שפתחה לי קצת את השמיעה..אבל עדין יש כאבים חזקים..
מה לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באוזן ימין - תגובה
ד''ר רועי הוד15/02/2011לגשת לבדיקת רופא חוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מנייר אבל ...דודי13/02/2011
שלום, אני כיום בן 35.
לפני כ-5 שנים קיבלתי התקף ורטיגו (סחרחורת אמיתית) אשר הפיל אותי לכמעט 4 שעות. מאז היו לי עוד כ-4 התקפים זהים כשהתדירות בינהם הלכה ופחתה. האחרון היה לפני שנתיים. בד בבד התחלתי לסבול מכמה תופעות שמתגברות עם הזמן :
- יותר ויותר כאבים באים והולכים באזור האוזן הפנימית בעיקר בזמן שכיבה.
- טשטוש ראיה שנמשך כמה שניות (דומה להרגשה של חלום בהקיץ).
- רגישות והרגשת צרימה מצלילים גבוהים או מתכתיים.
- לעיתים, הרגשה כאילו אני עומד על רפסודה וצריך ליצב עצמי כל הזמן.
- לעיתים, סוג של עמימות, כאילו אני פה ואני לא פה.
כל אלה גוזלים המון אנרגיה, ובעיקר משרים עלי תחושה לא נעימה.
ישנה תחושה מתמדת שאיכות החיים שלי נפגעה ביחס למה שהייתי כמה שנים
אחורה. כאילו ה-100% מתחיל עכשיו ב-80% ביום טוב. ההרגשה היא כמו עצם שבורה בגוף, כשהגוף חלש או כשקר בחוץ המקום כואב יותר והסימפטומים חזקים יותר.
בתקופות בהן הסימפטומים מתגברים אני מפחית משמעותית את כמויות הנתרן,
צריכה של חומרים משמרים, אלכוהול וכו' שבכל מקרה אני צורך באופן נמוך.
אני לא סובל מטנטונים אבל פה ושם פוגש אותם באופן אקראי,
ותודה לאל כל הבדיקות שעשיתי החל מ-MRI, שמיעה, ENG וכו' תקינות.
הייתי אצל מספר רופאי סחרחורת וכמוכן עברתי סדרה של טיפולי אוקופנטורה
שמקלים באופן מסויים על התופעות. אני די נגד אגריסק ודומיו שרק מכההים
את החושים ולא מטפלים בבעיה.
מה עוד אפשר לעשות ?
קראתי היום על Recurrent Vestibulopathy שנשמע יותר קרוב אלי מאשר
מנייר ובכל זאת אני לא יודע לקראת מה אני הולך ומה עוד אני יכול לעשות.
כל עצה, רעיון, לכל טיפול שהוא נסיוני ככל שיהיה ייתקבל בברכה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מנייר אבל ... - תגובה
ד''ר רועי הוד13/02/2011לצערנו בתחום הסחרחורות אין המצאות מדהימות, לא כל האינפורמציה קיימת. אם כל הבדיקות תקינות ויש התקף פעם בכמה שנים, אין משהו שאני מכיר שאפשר לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפ באף וסינוסיטיסמירה13/02/2011
שלום רב,
בתי בת ה-15 סובלת מזה כשנה במה שהסתבר בדיעבד כסינוסיטיס כרוני ופוליפ. תחילה התלוננה על גירוד בגרון, כאבי ראש וכאבי אזנים.
טופלה באוגמנטין לפני כ-5 חודשים ולפני כחודשיים בזינט. מאחר והטיפול לא הועיל ורופאי אאג טענו שאין לה כלום הופנתה לבסוף ל-CT מערות הפנים ולהלן ממצאי הסריקה:
מודגמת עכירות מלאה כמעט בכל מערות הפנים, כולל סינוסים מקסילריים, תאים אטמואידליים וסינוסים פרונטליים.
חשד לפוליפ בחלל האף משמאל בקוטר כ-1.1 ס"מ.
קונכה תחתונה מימין היפרטרופית.
מחיצת האף סוטה לימין.
OMC חסומים משני הצדדים
סיכום: פנסינוסיטיס ופוליפ נזאלי משמאל כמתואר.
לפי הממצאים הופנתה לניתוח.
וכעת משתמשת בתרסיס אלגרו.
כמו כן ביצעה בדיקה אצל אלרגולוג ולא נמצא שהיא אלרגית למשהו.
בשבוע הבא אמורה להגיע לבדיקה בבי"ח והאלרגולוג המליץ שתקבל זריקת קורטיזון ואוגמנטין.
כעת סובלת מכאבי ראש חזקים מאוד במשך כל היום, כאבים בארובות העיניים וכאבי אזניים.
האם ממומלץ לקבל זריקת קורטיזון? האם יכול לעזור או למנוע את הניתוח?
איפה מומלץ לעבור את הניתוח? ועל ידי מי? האם משלבים בזמן הניתוח את ניקוי הסינוסים, הסרת הפוליפ ותיקון מחיצת האף? כיצד ניתן למנוע שלא יחזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ באף וסינוסיטיס - תגובה
ד''ר רועי הוד13/02/2011קורטיזון לא יבטל את הניתוח, הוא יכול להקטין את גודל הפוליפ ולהוריד קצת בצקת. באותו ניתוח ניתן לבצע הכל, כחלק ממחלקת א.א.ג במרכז רפואי רבין, ממליץ על הצוות שלנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרוןבר12/02/2011
שלום , אמרו לי בפורום הזה שאי נוחות בגלל סיבה כלשהי שלא נוח באזור הצוואר יכול לגרום להתכווצות שרירים באזור הצוואר , ומשם להפרעות בקול זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרון - תגובה
ד''ר רועי הוד12/02/2011בתאוריה יכול להיות, לא מובן לי כל כך הסיפור. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לשיפור השמיעהדורין12/02/2011
שלום לך
אני בת 50 וישי לי ירידה בשמיעה כבר 5 שנים ואני מרגישה שהשמיעה הולכת ונחלשת וזה מאוד מפריע לי בחברה בעיקר.
מצבי הוגדר כאוטוסקלרוזיס
אני גם סובלת לצערי מטיניטוס שבא ונעלם
הומלץ לי על ניתוח לשיפור השמיעה אך אני חוששת גם מעצם ניתוח הרדמה מלאה וגם האם השמיע אכן תתוקן?
מה זמן ההחלמה לאחר ניתוח כזה?
כמה ימים נשארים לאחר הניתוח?
כמה זמן אורך הניתוח?
לגבי מכשיר שמיעה יש לי הפרשה מוגברת של שעווה ולא הומלץ לי.
ממתינה לתשובה
בתודה מראש
שרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לשיפור השמיעה - תגובה
ד''ר רועי הוד12/02/2011אם הבעיה היא אוטוסקלרוזיס, ניתוח סטפדוטומיה נותן 90-95% אחוזי הצלחה. החלמה של מספר ימים בבית חולים ולאחר מכן בבית. ניתוח בערך של שעה וחצי. מכשיר שמיעה יכול להיות אלטרנטיבה לניתוח, תלוי ברצון החולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך שאלה נוספת
דורין12/02/2011האם הניתוח הוא בשתי אוזניים או רק באחת כל פעם?
בתודה מראש
שרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך שאלה נוספת - תגובה
ד''ר רועי הוד13/02/2011אחת כל פעם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונכה בולוזה בילדקרן12/02/2011
שלום ד"ר
האם קונכה בולוזה זה קונכיות מוגדלות עקב גודש בהן ?
והאם קונכה בולוזה יכול לעבור מעצמו כלומר שהקונכיות יקטנו חזרה?
למשל כשהסיבה לקונכה בולוזה הוא גורם אלגרי כלשהו ודואגים שהילד לא יחשף אל אותו גורם יותר, האם זה יתכן שהקונכה בולוזה במקרה שכזה תעבור מעצמה.
תודה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונכה בולוזה בילד - תגובה
ד''ר רועי הוד12/02/2011קונכה בולוזה זאת קונכיה שיש בתוכה אויר, זה יכול לגרום לכך שהיא תהיה מוגדלת ותחסום את הפתח לאחד הסינוסים באף מה שעלול לגרום לדלקת, בנוסף יכולה לגרום לצמצום במעבר האויר באף. הטיפול במצב הוא ניתוחי אך לא בכל מצב, רק אם יש בעיות כפי שתיארתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהדור 511/02/2011
שלום רב
אני בת 49, סובלת מזה תק' ארוכה מצפצופים/זמזומים באזניים שהתחילו בסמוך ל"סדרת" התקפי סחרחורות שהיתה לי, לאחרונה אני סובלת מכאב, שאני לא ממש יודעת להגדיר אוזן ימין, משהו מעין פעימות כמו רעש של דופק תמידי באוזן, כאילו שהיא אטומה ורק דופק,דופק,דופק.
האם מדובר באיזושהי תופעה מוכרת? מה עושים?
אודה על תייחסות מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד''ר רועי הוד12/02/2011נקרא טנטון פולסטילי(בקצב הלב), יש צורך בבדיקה שלך וככה"נ בבדיקות נוספות. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן ימנית סתומהבטי11/02/2011
מזה תקופה אני סובלת מסתימה באוזן ימין אין בה שעווה קיבלתי שתי תרופות DESOREN ו-CILOAN אני לא מרגישה שיפור במצב. הרופא המטפל שלח אותי לעשות משטח של האוזן לבדוק אם אין פטריה או זיהום אחר וכדי לתת לי אנטיביוטיקה מתאימה. התשובה שקיבלתי מהמעבדה EAR CULTUER -ממצה ו-NO GROWTH , אבקש לסייע לי בתוצאות וכמו כן האם ניתן לתת לי יעוץ איזו תרופה לקחת ואיזה בדיקות כדאי לי עוד לעשות, אין לי כאבים אך זה מאוד מציק לשמוע באוזן אחת. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן ימנית סתומה - תגובה
ד''ר רועי הוד12/02/2011אין צמיחה בתרבית. קשה לי לענות ללא בדיקה, יכולות להיות סיבות רבות להרגשת אטימות, גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוזן ימנית סתומה
בטי12/02/2011תודה על תשובתך כבר כמעט חודש אני נמצאת בטיפול בבעיה ועדיין אין פתרון לפי תשובתך אין בעיה של דלקת או פטריה אבל אני מרגישה כאילו איזה גוש סותם לי את האוזן וזה מאוד לא נעים אשמח לקבל תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוזן ימנית סתומה - תגובה
ד''ר רועי הוד12/02/2011שוב, קשה לי לענות ללא בדיקה, אולי לכלוך, אולי נוזלים מאחורי עור התוף, אולי בעיה אחרת. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות לימפה נפוחותשרי11/02/2011
נמצאת בבירור של בלוטות ללימפה נפוחות וכואבות שהתנפחו שבועיים לאחר סיום שפעת.
ספירת דם יצאה תקינה שקיעת דם 45.
כיוון שאני חוששת מאוד רציתי לשאול- האם ספירת הדם בלימפומה נפגעת ורואים תאים לא תקינים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות לימפה נפוחות - תגובה
ד''ר רועי הוד12/02/2011בדר"כ כן. לאחר תהליך זיהומי בלוטות לימפה יכולות להיות נפוחות גם מספר שבועות. גשי לרופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אוזנייםל11/02/2011
שלום לפני כשבוע בערך קיבלתי מהרופאה מוקסיויט 500 מ"ג כי האוזן שלי הייתה אדומה וממש כואבת הייתי חולה עם שיעול וחום לאחר 3 ימים הרגשתי טוב יותר ובטיפשותי הפסקתי את הטיפול האנטיביוטי,חזר לי כאב נוראי באוזן השנייה ההפסקה הייתה יום וחצי בדיוק חזרתי לשתות את האנטיביוטיקה שוב וכבר עברו יומיים ואין שיפור הכאב נורא וגורם לי לחוסר איזון וכאביי ראש בעוד כשבוע אני טסה לחו"ל ואני מודאגת מהלחץ בטיסה אשמח לעזרתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת אוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד12/02/2011קשה לעזור על דפי האינטרנט, גשי להבדק כדי שיראו אם יש דלקת ואם יש צורך בטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח יישור מחיצה באףחן11/02/2011
היי,
אני בת 20, וסובלת מעוקם של המחיצה באף. אני לא נושמת מהפה וכבר רגילה לזה. כשהייתי קטנה אמרו לי לחזור שאגדל כדי להיות בטוחים שהיא לא משתנה. חזרתי והרופא ממליץ לי לעשות ניתוח ליישור המחיצה.
סיפרו לי שההחלמה קשכה, כואבת, ולפעמים אף לא עוזזרת.
האם מומלץ לעשות את הניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו ששכחתי לציין,
חן11/02/2011בהתחלה חשבו שזה בגלל פוליפים, עשו לי את הניתוח הזה בגיל 11, אבל הבעיה עדיין קיימת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח יישור מחיצה באף - תגובה
ד''ר רועי הוד11/02/2011זה לא ניתוח של חיים או מוות, נועד לשפר את איכות החיים, בידיים טובות תיקון של מחיצה סוטה יכול לעשות שינוי משמעותי בנשימה דרך האף. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשת צריכה עזרה דחופהאמא מודאגת11/02/2011
אני בת 42,לאחרונה מעט הצטננתי ואני מרגישה את האזנים סתומות ומעין רעש מטריד .האם זה קשור לנזלת .?איך מתפטרים מהרעש? אני כבר יוצאת מדעתי ומתקשה לתפקד בבית.אודה לכם על תשובה מהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת צריכה עזרה דחופה - תגובה
ד''ר רועי הוד11/02/2011בדר"כ נוזלים באוזניים הם חלק מהצינון, הרעשים הם הרבה פעמים כתוצאה מהנוזלים או כתוצה מירידה בשמיעה שתסתדר ככל שיעברו הימים. במידה ולא מסתדר, פני לרופא, יש לכך טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

