מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול ראשוני לשבר באףמשה29/01/2011
ביום חמישי האחרון נפצעתי באף במהלך משחק כדורסל. האף התנפח ושינה צורה כל זאת כמעט ללא דימום. בחדר מיון איבחנו אצלי שבר באף וההמלצה של הרופא הייתה להמתין שבוע ורק אז לבוא לטיפול שבו יזיזו את עצמות האף השבור ויקרבו אותם על-מנת שהאיחוי יעשה בצורה טובה.
השאלה שלי היא האם לא כדאי לעשות זאת מיידית ?
למה להמתין שבוע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ראשוני לשבר באף - תגובה
ד''ר רועי הוד29/01/2011בדר"כ מנסים להחזיר במקום אם לא קיימת נפיחות רצינית שמקשה על הערכה נכונה של מבנה האף. אם הבצקת ירדה, גש להבדק אצל פלסטיקאי שיראה אם יש מקום להחזרה למקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול ראשוני בשבר אף
משה31/01/2011תודה על התשובה.
שאלה נוספת באותו עניין - האם ניתן לבצע תיקון שבר אף ובאותו מעמד ניתוח פלסטי לתיקון/יישור הסחוס ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול ראשוני בשבר אף - תגובה
ד''ר אביגיל ארד05/02/2011ניתוח פלסטי או ניתוח הכולל יישור מחיצת האף, זה כבר אופרה אחרת...בשבר כמו שלך עושים החזרה "סגורה" ללא חתכים. ניתוח מחיצה או ניתוח פלסטי כולל חתכים ברירית האף. זה לא נעשה באותה פעם. לעומת זאת - אם לאחר איחוי השבר עדיין האף יהיה עקום ותרצה ניתוח פלסטי ו\או ניתוח מחיצה - אפשר לשלב בין שניהם ואף רצוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלל סימפטומים מתישים...רונה28/01/2011
שלום.. מזה ארבעה חודשים אני סובלת משלל סימפטומים שהתחילו בפיסורה... משם התקדמו לעצירות, צואה רירית ורכה (לעיתים שלשול), בחילות חזקות וצרבות, קשיי בליעה (אני מנסה לבלוע והתהליך נתקע באמצע וחוזר, לעתים אני יכולה לנסות אפילו במשך 5-10 שניות לבלוע עד שאני מצליחה) וכאבי בטן עליונה (כמו קרקורים בבטן במשך כל היום), נדודי שינה וכו'...בשבוע האחרון גם יש לי הרגשה של ליחה בגרון.. יכול להיותש זה מהתקררות או אולי מהצרבות והבחילות שיש לי.. כל זה מלווה בתחושת יובש בפה וטעם חמוץ-מר בחלל הפה.. כל ההרגשות האלה גורמות לי לחוסר תאבון , הרגשה כללית רעה והכי חשוב- אני בקושי שותה... אני משתדלת להימנע מקפאין, אלכוהול, מאכלים שומניים ומטוגנים , עגבניות (בכללי אני כמעט ולא אוכלת ירקות בזמן האחרון). כל מה שאני אוכלת במשך רוב היום זה לחם מחיטה מלאה, קוטג' 3% וביסקוויטים קטנים (ללא שוקולד, פרווה). אני די מיואשת מההרגשה הזאת .. יש לציין שהקשיים בבליעה זה לא בזמן הארוחה אלא בזמן שכיבה, ישיבה, עמידה וכו'... אני מדוכאת בחודש האחרון ובקושי יוצאת מהבית בגלל כל הדברים האלה.. אני מטופלת אצל גסטרו בנוסף.. אה ויש לציין שמצאו אצלי את חיידק ההליקובקטר (כל שאר הבדיקות יצאו תקינות - בדיקות דם, שקיעת דם, ספירת דם, ASCA ANCA, CRP) .. אבל הבנתי שבעיות בבליעה זה לאו דווקא קשור אליו.. האם תוכלי לחדד לי בבקשה האם יש קשר בין כל הסימפטומים הללו לקשיי בליעה? מה יכול לגרום לקשיי בליעה כאלה מציקים וקשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון טעות
רונה28/01/2011סליחה, התכוונתי לשאול האם יש קשר בין כל הסימפטומים האל ולחיידק ההליקובקטר ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלל סימפטומים מתישים... - תגובה
ד''ר רועי הוד29/01/2011יכולות להיות סיבות רבות לקשיי בליעה: רפלוקס, זיהום, בצקת, בעיות במנגנון הבליעה וכו'. יש צורך בבדיקה שלך ושל כל הבדיקות שעשית על מנת שיהיה אפשר לנסות לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקיפה וטנטוןאלי28/01/2011
שלום.
האם תקיפה גופנית, בצורת סטירה חזקה, יכולה להזיק לאוזן הפנימית, עד כדי גרימת טנטון קבוע, או החמרה ממשית של טנטון קיים ?
האם שבלול האוזן יכול להינזק ממכת סטירה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקיפה וטנטון - תגובה
ד''ר רועי הוד29/01/2011התשובה היא כן, מכה חזקה באיזור האוזן יכולה לגרום לנזקים אנטומיים שיכולים להתבטא בירידה בשמיעה, טנטון וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן נוטה להיות אדומהמאור28/01/2011
שלום, אוזן שמאל שלי נוטה לשנות צבע לאדום ולהתחמם, זה קורה בכל יום. זה לא כואב, לא מגרד ולא כלום, זה פשוט קצת מוזר, זה קורה על בסיס קבוע והיא נהיית ממש חמה. אין שום פירסינגים באוזן הזו. ממה זה יכול להיגרם והאם זה מסוכן? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן נוטה להיות אדומה - תגובה
ד''ר רועי הוד29/01/2011לא נשמע מסוכן, כנראה לאוזן שלך אספקת הדם רבה והיא נוטה להתחמם ולהאדים לפעמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוווי משקל וכבדות בשכיבהברכה27/01/2011
מה הטיפול לבעיות שווי משקל ולחץ בשכיבה?
האם המקור ששיך לאוזן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוווי משקל וכבדות בשכיבה - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011קשה לענות לך ללא בדיקה. יש הרבה סיבות למצב, לא כולן קשורות לאוזן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבן בבלוטת הרוקאורי27/01/2011
אתמול החלה לי נפיחות ותחושה לא נעימה בשעת האכילה, בבוקר המצב היה יותר טוב אך כשאכלתי בצהריים החל האזור שמתחת לאוזן ימין להתנפח, והיה לי קשה לאכול.
רופא המשפחה אמר שזה כנראה אבן בבלוטת הרוק.
ואכן בערב הרגשתי שאפילו סחיטת לימון גרמה לי לנפיחות ולתחושה לא נעימה.
אני אמור לפנות לאולטרה סאונד בתחילת השבוע הבא.
רציתי דעת מה מקובל היום ברפואה לעשות במצבים כאלו , אשמח לתשובה מהירה.
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבן בבלוטת הרוק - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011אם יש דלקת נותנים אנטיביוטיקה. אבן ניתן להוציא בשיטה אנדוסקופית או לרסקה ע"י גלים מיוחדים. פנה לרופא פה ולסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת מעבדהרויטל27/01/2011
שלום,
כואב לי קצת הגרון ותחושה כללית של עייפות.
הרופאה עשתה לי משטח גרון ונתנה לי אנטביוטיקה במקרה שיהיה
חיידק.
התשובה שקבלתי היא: STREP.BETA HEMOLYTICUS NON A
לקחת את האנטיביוטיקה?
תודה, רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת מעבדה - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011אני הייתי לוקח את האנטיביוטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה של גוש זר בגרוןיעל27/01/2011
אני סובלת מזה כשנתיים מתחושה של גוף זר בגרון , אני כל הזמן מכככת בגרוני כאילו להוציא ליחה (שלא יוצאת)והדבר מתגבר מיד לאחר אכילה , מעולם לא סבלתי מרפלוקס
או צרבת. לפני כחצי שנה פניתי לרופא אף אוזן גרון הסתכל עם מראה בגרוני ואמר שלדעתו מדובר ברפלוקס ונתן לי טיפול תרופתי למשך שלושה חודשים (לוסק) היות וזה לא עבר פניתי לרופא א.א.ג נוסף שהוא טען שבכלל לא מדובר ברפלוקס אלא באלרגיה ונתן לי טיפול אנטי אלרגי - אני כבר 7 ימים עם טיפול זה וכמובן שגם זה לא עוזר... מה עכשיו? האם להפסיק את הטיפול האנטי אלרגי ?(ניתן לי ל-15 יום ) מה יכולות להיות הסיבות למה שאני מתארת? האם אולי עליי לפנות לרופא גסטרו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה של גוש זר בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011אין לי מושג מה זה ללא בדיקה. גשי לחוות דעת נוספת, פחות נראה לי קשור לגסטרו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באוזן לאחר ניקוי אצל רופארוני27/01/2011
שלום
אתמול בערב הלכתי לרופא אף אוזן גרון על מנת לבצע שאיבת אזניים מאחר והן נסתמות לאחר השינה. הרופא אמר שהדונג יבש ולכן לא יכול לשאוב וניקה לי אותן והוציא דונג יבש.
הניקוי מעט כאב. הוא טען שלא הצליח לנקות הכל ונתן לי מי חמצן לטיפטוף ואמר שאחזור אליו אם "הסתימות" לא תעבור.
מאז האוזן נסתמה לי וגרוע מזה - ממש כואבת.
האם זה נורמלי ויעבור? או שנפצעתי באיזושהי צורה ?
האם עליי לחזור לרופא בשל הכאב ? או שמדובר על כאב תקין שיחלוף בקרוב ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב באוזן לאחר ניקוי אצל רופא - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011יכול להיות ונפצעת בניקוי. בדר"כ חולף לאחר מספר ימים, אם לא- גשי לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן ימין סתומה ומצפצפתטל26/01/2011
מה צריך לעשות?
ניסיתי טיפות אוזניים לא עזר. זה כבר כשבועיים מציק לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן ימין סתומה ומצפצפת - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011אם זה לכלוך נוקשה שמן פרפין או טיפות צרומול ימיסו אותו ואולי יפתחו את האוזן. אם לא עוזר, גשי להבדק, אולי מדובר בתהליך דלקתי או לכלוך נוקשה מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון שאינו עוברחיים26/01/2011
יש לי כאב גרון קל יחסית בזמן הבליעה שנמשך כמעט חודש ועדיין אינו חולף. אין תסמינים נוספים לכאב (חום, עייפות,צרידות וכו). מה זה עלול להיות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון שאינו עובר - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011יכול להיות דלקת, בצקת וכו'. גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוקסיויט ודימום מהאףמיכל25/01/2011
שלום רב,
אתמול הייתי אצל רופאת המשפחה שלי בשל הצטננות וכאב בשן העליונה בצד ימין (אחרי שרופא השיניים בדק ושלל בעיות שם). היא שלחה אותי לצילום מערות פנים ושם נמצאה 'הצללה בסינוס מקסילרי מימין' (ציטוט מהפיענוח של הצילום). היא נתנה לי מוקסיויט 500 מ"ג, 3 פעמים ביום למשך עשרה ימים. התחלתי לקחת אותם אתמול.
היום שמתי לב שבכל פעם שאני מקנחת את האף יוצא מעט דם יחד עם הנזלת - זה יוצא רק בעת הקינוח ואני לא מדממת מהאף מעבר לכך. ניסיתי להשיג את הרופאה בטלפון אך ללא הצלחה ולכן רציתי לשאול האם זה נורמלי או שיש צורך בהפסקת הטיפול?
תודה מראש.
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקסיויט ודימום מהאף - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011נורמלי, יכול להיות ויש דלקת אף וסינוסים ויובש באף שגורם לדמם בעיקר בקינוח, לא הייתי נכנס ללחץ. אם ממשיך פני לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוחס25/01/2011
שלום,
בת 36, יש לי בעיה של חורים בשקדים ואני מעוניינת לעבור ניתוח קובליישן, לניתוח יש שתי אופציות, 1) מיזעור(שיוף) השקדים או
2) כריתה.
בשיטת המיזעור-שיוף שקדים תיתכן האפשרות שלא כל שכבת החורים תוסר ואנשים לעיתים חוזרים שנית על הניתוח, כי עדיין נתקעו להם שיירי מזון הגורמות לריח רע חזק מהפה.
האם עדיפה שיטת הכריתה ? כי ישנו סיכוי שהניתוח הראשון של מזעור השקדים לא יסיר את כל החורים ואז אצטרך לעשות שני ניתוחים , אני מתלבטת מכיוון שבכריתה יש סיכוי לדיממומים במיוחד בגילי המבוגר.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011קובליישן היא שיטה טובה לכריתת שקדים, מכיוון שאין צורך בכריתה של כל השקד ויש אפשרות להשאיר את המעטפת שלו, ניתן לשייף את השקד ולהשאיר את המעטפת מה שיגרום לפחות כאבים, פחות סיכוי לדימום וככה"נ יגרום להעלמת הריח הרע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בהריוןעדן25/01/2011
שלום, מאז שנכנסתי להריון תדירות השימוש באוטריווין עלתה לארבע פעמים ביום.
זה גורם לי ללחצים בראש וקושי בנשימה. האם אתם מבצעים ניתוח להצרת הקונכיות בזמן הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח בהריון - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011לא מומלץ על שימוש באוטריבין בזמן הריון.....
ניתן לנתח אך בדר"כ מעדיפים להמתין אם אין דחיפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ליישור מחיצת האףמיכאל24/01/2011
שלום רב,
אני עומד לעשות ניתוח ליישור מחיצת האף.
בטרום ניתוח התגלו לי בעיות קרישה בדם.
לאחר בירור אצל המטולוג, התברר שיש לי רק 22% של מרכיב הדם פקטור 7.
נאמר לי שאוכל לעשות את הניתוח אם אקח לפני ואחרי הניתוח כדורים (הקסאקפרון). למרות שזה אמור לפתור את הבעיה, הרופא המנתח ממש נבהל והמליץ לא לעשות את הניתוח מחשש לדימום יתר.
אני לא יודע מה לעשות? האם הסיכון הוא כל כך גדול למרות השימוש בכדורים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח ליישור מחיצת האף - תגובה
ד''ר רועי הוד27/01/2011הניתוח הוא לשיפור איכות החיים והוא לא עניין של חיים ומוות. במידה ויש אישור לביצוע הניתוח מההמטולוג המטפל אנחנו בביליניסון ננתח אותך תחת הקפדה על כל ההמלצות שלו כולל הקסקפרון לפני ואחרי הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

