מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח שקדים לילדתמי26/12/2010
שלום שמי תמי אני אמא לילד בן 3.10 שנים היום הינו אצל רופא א.א.ג יש לילד שלי שקדים מוגדלים והוא סובל כבר חצי שנה מדלקת בשקדים (2)
הוא נוחר בלילה הקול שלו השתנה ונושם גם בכבדות בלילה והשקדים די גדולים גם שהוא מרגיש טוב.
הרופא המליץ על ניתוח הורדת שקדים לפי התסמינים הללו והמליץ שהניתוח יעשה במכשיר מיקרודברידר.
השאלה שלי היא הם לפי תסמינים אלו כדאי לנתח?
והאם המכשיר הזה יעיל?
אשמח לתשובה תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים לילד - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010האם בדקו גם שקד שלישי? יכול להיות וגם זה תורם לנשימה הכבדה. קשה לענות על שאלתך רק לפי תסמינים, יש צורך גם בבדיקה, אני מאמין שאם רופא א.א.ג המליץ על ניתוח הוא בדק ומצא שיש צורך. מיקרודברידר נכנס לשימוש בשנים אחרונות, מי שמנתח איתו מאוד מרוצה מהתוצאות הניתוחיות. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי בבליעהיאיר26/12/2010
ד"ר שלום!
אני בן 21, וכבר מס' שנים (בערך 4), אני סובל מבעיה שאני מגדיר כ"מוזרה":
לעיתים (קורה אחת לחודש בממוצע..) במהלך בליעת אוכל, אני מרגיש פתאום שהאוכל נתקע בגרון, "באמצע הדרך", ואיני מצליח לבלוע אותו עד הסוף. במצבים קיצוניים אני נשאר חסר אונים במצב לא נעים זה מס' ארוך של דקות.
הבעיה לא נפתרת בעזרת שתיית משקאות, שכן גם הם "נתקעים" בחסם שנוצר.
אני לא חושב שמקור הבעיה הוא בלעיסה או באכילה מהירה מדי, שכן מאז שזה התחיל אני נזהר מאוד, אוכל לאט ולועס היטב. סימן נוסף הוא שזה קורה במאכלים קשים ורכים כאחד (כדוג' קוטג'), וזה מרגיש יותר כהפרעה בפעולת הבליעה.
האם הבעיה מוכרת והאם יש דרך לטפל בה?
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי בבליעה - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010יש צורך בבדיקה לצורך אבחון הבעיה במידה וקיימת וטיפול מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלי רדיו לטיפול בסטייה במחיצת האףמורן26/12/2010
שלום,
לפני למעלה משנה נפצעתי בפעילות ספורטיבית והמחיצה שלי באף קיבלה סטייה רצינית בצורת S, כך שבקושי יש מעבר אוויר בנחיריים.
התייעצתי עם מספר רופאים, ומאחר שאני לא ממהר לניתוח, אחד הרופאים הציע לי תמורת 3000+ שקל לעשות טיפול בגלי רדיו כדי להקטין את הקונכיות ולשפר את זרימת האוויר.
הרופא לא הבטיח תוצאות, ואמר שהאפקט יהיה קטן יותר מהשימוש באוטרייווין (שבו אני משתמש בפעם לפעם בימים "קשים").
האם כדאי להוציא את הסכום?
נשמע לי קצת שהדוקטור אצה לעשות עלי כסף קל... אני צודק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלי רדיו לטיפול בסטייה במחיצת האף - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010בעיה במחיצת האף היא בעיה אנטומית ולכן הטיפול בה הוא על ידי ניתוח בלבד, אף טיפול תרופתי לא יעזור אלא יקל במעט בלבד. אם בנוסף יש הגדלת קונכיות- טיפול תרופתי, גלי רדיו או ניתוח יכולים לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חוזרים בגרון אחרי אנטיביוטיקהגל26/12/2010
לפני שבועיים נתגלו בגרון שלי אפטות + נפיחות בבלוטות הצוואר.במשטח נמצא סטרפטוקוקוס. טופלתי 10 ימים בפנצילין. בשבת - (4 ימים אחרי סיום התרופה) שוב הופיעו כאבי גרון חזקים מאוד + כאבי אזניים. האם ייתכן שהטיפול לא התאים? יש צורך שוב במשטח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חוזרים בגרון אחרי אנטיביוטיקה - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010יכול להיות והחיידק אינו רגיש מספיק לאנטיביוטיקה. אין צורך במשטח חוזר. גש להבדק, אולי יש צורך בבדיקות דם לשלילת מחלה ויראלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בשמיעהאסנת25/12/2010
לפני כשבועיים, הייתי מאד מקוררת,נזלת שיעול,ליחה נמשך כשבוע, יום שישי שעבר התחילה להיסתם אוזן שמאל ולאחר כמה שעות התחיל לכאוב כאבי תופת
הרופאה אמרה שיש לי דלקת באוזן התיכונה ונתנה לי ציפרודקס 500 בוקר ו500 ערב, וכן קלרינס לטיפול בליחה ובנזלת,אני מסיימת היום את הכדוריםאמנם מאד כאבים אין,אבל ירידה בשמיעה יש וכל פעם שאני מדברת או אוכלת אני מרגישה ערבול של נוזלים בפנים,האם השמיעה שלי נפגמה ומה עלי לעשות האם יש לי עדיין דלקת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בשמיעה - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010סביר להניח כי מדובר בנוזלים באוזן תיכונה לאחר דלקת, מצב כזה יכול להמשך גם מספר שבועות. גשי להבדק אצל א.א.ג- שישלול סיבות אחרות לירידה בשמיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת באוזן ימיןבטי25/12/2010
בבדיקה אצל רופא אוזניים עקב ירידה בשמיעה באוזן ימין כתוצאה מסתימה התברר שיש לי בצקת באוזן מאז במשך שבועיים אני מטופלת ב-desoren ו- ciloxan פעמיים ביום, האם הטיפול מתאים והאם הבעייה תיפתר או שיש טיפול נוסף שייסייע לי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת באוזן ימין - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010בד"רכ לאחר שבועיים הייתי מצפה לשיפור. במידה ולא עוזר- יש טיפול אנטיביוטי דרך הפה שיכול לעזור. גשי לרופא א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מהאףעינר24/12/2010
לד"ר שלום רב,
אני בן 27 בחור בריא בדרך כלל.
מזה זמן מה שאני מקורר,לאחרונה היה לי חום בתחילת השבוע של 38.4 במשך יומיים,התחלתי לקחת מוקסיפן וסינפוד (לא זוכר איך מבטאים את השם ,לאף ובשביל הליחה) .נוכחתי לראות שיש לי דימום על הבוקר איך שאני מתעורר מהשינה,ואחרי כמה דקות זה נפסק.והיום במהלך המקלחת היה לי דימום גם כן.
האם זה קשור למחלה? האם זה מסוכן?
חום כבר אין לי.ואני עדיין צורך אנטיבוטיקה
בתודה
עוז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מהאף - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010כנראה שהמחלה גרמה ליובש של האף מה שגורם לדימום. לא נשמע מסוכן. אם ימשיך- גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעלו למען העברת הפורום לידיאלון24/12/2010
רופאים אחרים. יש כאן תגובות שצריכות מענה דחוף ולא יתכן שתיקחו על עצמכם לנהל פורום אם אתם לא מסוגלים לכך. עם כל הכבוד, יתכן מאוד שפגעתם באלפי אנשים בכך שלקחתם על עצמכם משימה שאתם לא עומדים בה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעלו למען העברת הפורום לידי - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010אלון היקר. הפורום לא נועד לתת תשובות למקרים דחופים, לשם כך יש חדר מיון או רופאים בקהילה. צוות הרופאים בפורום עושה את המיטב כדי לתת מענה מהיר לשאלות הגולשים (מה שקורה ברב ימות השנה) המתעניינים בייעוץ נוסף שלא מחליף ביקור או בדיקה אצל רופא מומחה. מצטערים על העיכוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן מתחממתיוסי22/12/2010
לבן שלי יש תופעה שהאוזניים מתחממות ומאדימות, בד"כ שניהם אבל
לפעמים רק אחת. לא ידועה לי סיבה או סיטואציה או משהו שיכול להצביע על הסיבה,
האם זו תופעה מוכרת ומה ניתן לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן מתחממת - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010תופעה מוכרת. אין מה לעשות והיא לא מסוכנת בפני עצמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר ללכת לעבודה?איתי22/12/2010
שלום
אובחנה אצלי דלקת בגרון (בעקבות שיעול וצינון) וקיבלתי אנטיביוטיקה "זינט" למשך שבוע וכן "רקוד" נגד שיעול.
האם אני נחשב מדבק לאורך כל הטיפול, או שמותר לי ללכת לעבודה בשלב מסוים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר ללכת לעבודה? - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010לאחר יומיים טיפול הסיכוי להדבקה נמוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיפרוספאן לחוש הריח והטעםלירון22/12/2010
שלום.אני בן 28 ומזה כמה שנים סובל מירידה משמעותית בחוש הריח והטעם.
הנ"ל על רקע סינוסיטיס אלרגי.
שימוש במשך כחודש במספר תרסיסים לאף על בסיס קורטיזון עזר באופן חלקי מאוד ולא מספק.גם כדורים אנטיהיסטמינים לא עזרו.
האם טיפול חד פעמי בזריקת דיפרוספאן יכול לעזור משמעותית?
האם בהזרקה חד פעמית יש סכנות ותופעות לוואי משמעותיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיפרוספאן לחוש הריח והטעם - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010גם דיפרוספן זה סטרואיד ועל כן יכול להיות שיפור אך הוא לא יהיה קבוע, למספר שבועות-חודשים. תופעות הלוואי קשורות להיותו סטרואיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול ודימום מהאףיוליה22/12/2010
שבוע שלם אני משתעלת רק בלי שום חום או נזלת, הנזלת מופיעה רק בזמן שיעול, כאשר שיעול מופיע בהתקפים כמה פעמים ביום במיוחד לפני שינה ובבוקר, ישעולים חריפים עד התקפי הקאה. חשבתי שאולי זאת אלרגיה שלי לתקופת מעבר שבתהליכי הוכחה כי כל חצי שנה אביב וסתיו אני משתעלת למשך שבועיים. מה שמדאידג אותי זה שהנזלת שמופיעה לי באמצע השיעול מלוות בדם, לא שאני מכנחת את האף הרבה או בעוצמה סתם ככה כמות דם לא גדולה שממש נזל מהאף כמו בקבלת מכה, כמות קטנה אבל משאירה מקום לדאגה, מה יכול לגרום לכך?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול ודימום מהאף - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010כנראה המחלה גורמת ליובש אפי שיחד עם שיעול שמעלה לחץ של כלי דם גורם לדימום אפי. לא נשמע מדאיג. אם ממשיך גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקע22/12/2010
שלום
אני בת 30 ומאז שהייתי ילדה אני חולה בדלקת גרון סטרפטוקוקית לפחות שלוש פעמים בחורף. הדבר מלווה בנפיחות משמעותית בשקדים וחום של מעל 38.5
הטיפול שאני מקבלת הוא אוגמנטין או רפאפן.
לפני שבוע חליתי (פעם 2 החורף הזה) וקבלתי אוגמנטין.
הפעם חוויתי 2 תופעות שעוד לא היו:
1. היה לי (ועדיין יש) ליחה דמית- במיוחד בבוקר כשאני קמה יש לי ממש גוש דם גדול
שיוצא כליחה.
2. אני מרגישה שיש לי עצם זר בגרון- בבליעה- אולי זה הענבל, שקיבל צורה משונה- הוא לא סימטרי אלא נוטה לצד אחד.
שאלותיי הן:
1. האם עניין הדם בליחה צריך להדאיג או שזו תופעה שכיחה?
2. מה הטיפול במקרה של ענבל שמפריע או שיש בו דלקת?
3. האם שתי התופעות הנל יכולות לרמז על בעיה אחרת (כמו למשל גידולים למניהם באזור הפה והגרון??)
4. כיצד ניתן להתמודד עם זיהומי סטרפטוקוק חוזרים??
תודה רבה
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטרפטוקוק - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010יכול להיות דם בליחה בדלקת שקדים. לא מדאיג אך אם ממשיך גשי להבדק. טיפול בענבל בצקתי או דלקתי- אנטיביוטיקה או סטרואידים. כדי לשלול סיבה אחרת חוץ מדלקת יש צורך בבדיקת רופא. לטפל בזיהומים חוזרים או טיפול אנטיביוטי מונע לתקופה ארוכה או כריתת שקדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיס עברתי ניתוח בגיל 16קרינה22/12/2010
שלום רב ..
אני קרינה ואני בת 19 אני סובלת מסינוסיטיס מגיל 14 עברתי ניתוח בגיל 16 ובמצבי השתפר לשנה ואז התחיל לי מחדש אבל אני מרגישה שזה התגברר לי היו לי המון התקפים של שיעול הייתי אצל הרופא והוא כתב לי ככה ומעניין אותי מה זה אומר ומה ההבחנה שלו אומרת..
נ.ב ועשיתי צילום רנטגן והצילום מראה שהסינוסיטיס חזר וסיימתי אנטיביוטיקה ואני עדיין מרגישה כאבי ראש חוזרים ונזלת ירוקה
ממצאים ומדדים: מצב כללי טוב ללא סימני כח"צ גרון אודם קל ללא תפליטים בלוטות לימפה תת לסתיות וצוואריות לא נמושו מוגדלות,ראות אקספיריום לא מוערך.
כניסת אוויר טובה ושווה דו"צ נשימה בועית ללא חרחורים או ציפצופים
אבחנות:
sinusitis, acute, maxillary
והייתי רוצה לדעת מה הטיפול ומה הרופאים יעשו לי או יתנו לי עכשיו עוד בדיקות תרופות ?
בתודה מראש קרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010הטיפול בסינוסיטיס הוא אנטיביוטי ובמידת הצורך- ניתוחי. ללא בדיקה קשה לענות לגבי הטיפול המתאים עבורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף מאד.. חייב עזרהאלון22/12/2010
שלום, אמי מתלוננת על כך שאינה שומעת באוזן ימין והלכה לרופא והרופא הפנה אותה לMRI ראש ונתן לה קורטיזון הטענה היא שמדובר ב"אבדן שמיעה פתאומי" והוא הכין אותה לכך שיתכן שתהיה חירשת באוזן זו. גם באוזן השניה התופעה מתחילה. מה היא יכולה לעשות כדי להציל את שמיעתה? מה היית ממליץ? צריך תשובה בדחיפות. נ.ב הבנתי שמדובר בתופעה שנקראת "דלקת בעצב השמיעה".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו.. המצב מחמיר
אלון22/12/2010אמי מאושפזת במצב של 100% אבדן שמיעה באוזן ימין. אנא מכם חזרו אליי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענו.. המצב מחמיר - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010אם אמך מאושפזת אז היא מקבלת טיפול בסטרואידים וזה הטיפול היחיד שהוכח כיעיל באובדן שמיעה פתאומי. אין טיפול אחר יעיל. אין דבר לעשות כדי למנוע ירידה, לא יודעים מה הסיבה המדויקת לירידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

