מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח פוליפים לפני 4 שנים, הם חזרופאני04/01/2011
שלום רב, יש לי כמה שאלות.
האם יתכן שאחרי 4 שנים אני שוב מאד סובלת מנזלת,נחירות חוסר חוש ריח לחלוטין ובנוסף אני מרגישה וגם רואה את הפוליפ בנחיר השמאלי?
שאלה נוספת, האם ניתן לעבור שוב את הניתוח כשאני 5 חודשים אחרי לידה ומניקה הנקה מלאה. האם אפשר להניק אחרי הניתוח ? האם בתי חולים מאפשרים אישפוז יחד עם התינוקת במקרה כזה ?
ושאלת השאלות, איך זה חזר כל כך מהר? תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פוליפים לפני 4 שנים, הם חזרו - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011פוליפים נוטים לחזור ועל כן 4 שנים אחרי יש סיכוי גבוה שהם חזרו וגורמים לכל הסימפטומים המתוארים. 4 שנים זו תקופה ארוכה לחזרה, יש כאלה אצלם הפוליפים מופיעים שוב לאחר מספר חודשים. אין דחיפות בביצוע הניתוח ולכן ניתן לדחות אותו עד שתפסיקי להניק, בדר"כ לא מאשפזים עם המנותח את התינוק שלו ועל כן יש צורך לשאוב ולתת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקענת04/01/2011
בחודשים האחרונים אני ובני משפחתי חולים כל הזמן בסטרפטוקוק A , נדבקים אחד מהשני. הפעם רופא משפחה הציע שניקח כל המשפחה ביחד אנטיביוטיקה, גם מי שלא חולה. לי ולבעלי ניתן זינט. רציתי לדעת האם זה טיפול נכון ויעיל? האם באמת יש צורך בזינט ולא באנטיביוטיקה פחות חזקה? מטריד אותי לקחת אנטיביוטיקה כשלא חולים. האם זה הפתרון היחיד במצב כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטרפטוקוק - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011טיפול בדר"כ במוקסיפן/אוגמנטין/דלצין ולאו דווקא זינאט. בדר"כ אם יש דלקת גרון ונשאות לסטרפטוקוק יש המלצה לקבל טיפול כדי למנוע סיבוכים שונים שיכולים להופיע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריסוס הרדמה בהוצאת משקעים מהשקדיםשרון04/01/2011
האם התחושה כתוצאה מריסוס הרדמה היא כמו שמרדימים את החניכיים אצל רופא שיניים?
האם אח"כ קשה לבלוע בגלל ההרדמה?
כמה זמן אח"כ, המקום רדום והאם כל הגרון רדום או רק צד אחד של השקדים כלומר רק הצד בו יש משקעים?
אם זה ללא הרדמה האם הכאב נסבל? והאם ביצוע ההרדמה נתון לבחירתו של החולה ?
ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריסוס הרדמה בהוצאת משקעים מהשקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011הרדמה מקומית של השקדים דומה מאוד להרדמת שיניים, יש ירידה בתחושה בבליעה לאחר מכן, בערך חצי שעה. לא תמיד יש צורך בהרדמה להוצאת משקעים מהשקדים, תלוי בסבילות של החולה לפרוצדורה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמיעה חזקה מידיעדי03/01/2011
אני בת 23, ומאז ומתמיד שמעתי כל רחש. עוד מהיותי ילדה יכלתי להתעמק בסדרת טלויזיה ולשמוע שיחה שלמה מן הצד, ובאופן לא רצוני להתמקד בשניהם.
כיום, המצב כבר מוציא אותי מדעתי. אני מסוגלת לשמוע מתוך חדר עם דלת סגורה רעשים מינורים של הקלדה מחדר מרוחק, ושיחות טלפון שנעשות מדיבורית באוטו בלתי נסבלות עבורי. לאחר רעשים כאלה לרוב אני סובלת מכאב ראש, לא מסוגלת להישאר במקומות הומי אדם והופכת עצבנית...
האם ייתכן שהשמיעה שלי חזקה מידי? האם יש משהו לעשות בנידון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וואווו,כאילו אני כתבתי את זה......
דניאל14/02/2013חיפשתי מידע בנושא ונתקלתי בתגובה שלך.
מאז ההריונות המצב אצלי אפילו נהיה גרוע יותר. אני משתגעת..
מהזמן שהעלית את ההודעה ישנו שיפור.??.. מה עשית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמיעה חזקה מידי - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011למצב קוראים היפראקוזיס, אין הרבה מה לעשות כנגדו פרט להסתגלות למרות שהיא קשה מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בנחיר..רומי03/01/2011
דוקטור שלום,
בימים האחרונים יש לי כאבי חניכיים מעל השיניים האמצעיות עליוניות, הבחנתי גם (במגע) בגוש קטן בתחתית נחיר שמאל,קרוב למחיצה..כואב בלחיצה..
מה זה יכול להיות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בנחיר.. - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011יכול להיות ומדובר באבצס אפי, גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח באוזנייםסופיה03/01/2011
ביתי בת 4.5 אינה שומעת טוב לאחר בדיקה אצל רופא אף אוזן גרון נאמר לי שיש לה נוזלים באוזניים ויש לעשות ניתוח צינוריות ,
לאחר בירור לגבי הניתוח שמעתי שישנו מכשיר להוצאה או יבוש הנוזלים הנקרא איירפופר
האם רופא אף אוזן גרון ממליצים עליו או שעלי לחזור שוב לרופא כדי להתייעץ איתו .
והאם מישהו מהרופאים מכיר שיש יעילות במכשיר כיוון שהמחיר לא זול
האם כדאי לנסות לפני קביעת תור לניתוח .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011הניסיון במכשיר לא מי יודע מה והוא עולה קרוב ל-1000 ש"ח אם אני לא טועה, ברב המקרים הוא לא יפתור את בעיית הנוזלים, אולי רק זמני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייבוש נוזליםדליה שנער03/01/2011
בהמשך לבדיקת סינון השמיעה בבי"ס שנאמר בה שהשמיעה לא תקינה, פנינו למומחה א.א.ג.
הוא אמר שנשמע שהכל בסדר, דיבור מפותח והיסטוריה תקינה.
ראה מעט נוזלים באזניים ושלח לבדיקת שמיעה כי הם יידעו הכי טוב.
השאלה שלי אם כדאי לתת לה את התרופה שהוא רשם (סירופ דסלוראטאדין) על מנת לייבש את מעט הנוזלים שיש שם. זה לא יעבור לבד? יש טעם בזה?
היא בת 6.5.
השאלה שלי היא האם כדאי לתת לה לפני בדיקת השמיעה או לחכות לתוצאות הבדיקה?
המליצו לי שהיא יכולה לנפח בלונים, או ללעוס מסטיקים וזה יעזור לנוזלים להתנקז, או במקום הסירופ הזה, לתת את הסירופ "סירופלא".
אשמח לתשובתך המקצועית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייבוש נוזלים - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011נוזלים בדר"כ מתייבשים לבד, כדאי לבצע בדיקת שמיעה כולל טימפנומטריה כדי לראות אם קיימת ירידה ואם כן אם היא על רקע נוזלים, לא הייתי מטפל עד ביצוע הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודש באףמירי03/01/2011
הבן שלי בן 9, סובל כל הזמן מגודש באף,ובנוסף הוא מרגיש שכל הזמן האוזנים שלו סתומות, (יש לו כל הזמן שעווה באוזניים), האם אחד משפיע על השני ?מה עושים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודש באף - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011גודש באף לא קשור ללכלוך באוזן חיצונית. יש לבדוק את מצב האוזניים ואם אין נוזלים מאחורי עור הצוף, במקרה כזה יכול להיות קשר בין השנייים ואז צריך לראות איזה טיפול ניתן להציע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוש הריחחגית03/01/2011
תודה על תשובתך, שאלה נוספת לי אלייך ,
במידה וחוש הריח נפגע האם הוא יחזור לקדמותו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוש הריח - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011רב הסיכויים שיחזור לקדמותו ברגע שהדלקת או בגודש יעלמו אך ישנם מקרים בהם חוש הריח לא יחזור. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אוזניים ללא דלקתאריאל02/01/2011
אני סובל מכאבים חדים באוזן מזה כשבוע.
מומחה אאג לא זיהה דלקת באוזן.
מזה כיומיים יש גם כאב נקודתי באזור הקרקפת.
מה לעשות?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי אוזניים ללא דלקת - תגובה
ד''ר דן גוטמן03/01/2011זה נשמע כמו כאב ממקור נוירולוגי או סוג של כאב ראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוש הריחחגית02/01/2011
שלום,
לפני כחודש ימים עברתי ניתוח בהרדמה מקומית ממסה ציסטית בנזופרינקס.
הציסטה נשלחה לביופסה והתקבלה תשובה שאין ממצאים פתלוגיים.
לפני כשבוע ימים התקררתי מאוד והייתי מנוזלת.
בשלושת הימים האחרונים נעלם לי חוש הריח לגמרי כך שאיני מריחה דבר.
חשבתי כי חוש הריח נעלם בגלל ההתקררות והנזלת.
מכיוון שאני מרגישה פחות מנוזלת ומקוררת, החשש שלי כעת הוא כי חוש הריח נפגע כתוצאה מהניתוח.
חשוב לציין שלאחר הניתוח היה לי חוש ריח אך רק בשלושת הימים האחרונים הוא נעלם.
אשמח לדעת אם יתכן ויש קשר בין הניתוח לחוש הריח, האם יתכן כי ניתוח מסוג זה עלול לפגוע בחוש הריח ?
אשמח לתגובתכם.
תודה ויום טוב,
חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוש הריח - תגובה
ד''ר דן גוטמן03/01/2011ברור שחוש הריח אינו נפגע מהניתוח. צינון כן גורם לעיתים לפגיעה בחוש הריח. יש לגשת לבדיקת א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבצס באוזן החיצוניתעינת02/01/2011
לפני כ- 10 שנים נותחתי ניתוח לכריתת אבצס שהופיע בחלקה העליון והחיצוני של האוזן. מאז הכל היה בסדר. לפני יומיים חשתי שוב את הרגישות והלחץ שהיה קיים בעבר לפני הניתוח (באחת מהאוזניים). עקב דלקת בדרכי השתן, אני נוטלת כדורי זינט 250 מ"ג. 1. האם אנטיביוטיקה זו תטפל גם בבעיה שהופיעה כעת באוזן? (אני מורחת גם סינטומיצין.)
2. האם יש מקום לקבוע תור לרופא א.א.ג? במידה ויש צורך לבצע ניקוז, האם הפעולה נעשית בהרדמה מקומית?
3. האם אין מנוס מניתוח נוסף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבצס באוזן החיצונית - תגובה
ד''ר דן גוטמן03/01/2011בוודאי שיש לגשת לא.א.ג. הטיפול האנטיביוטי אינו מועיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לשריטה בגרוןלילך02/01/2011
שלום רב ,
ביום שישי אכלתי אגרול ובלי לשים לב בלעתי את הביס האחרון שהוא הכי קשה כמעט בלי ללעוס והרגשתי שזה תקוע לי בגרון וניסיתי לבלוע מהר.
מאז אני מרגישה כאב בגרון ויש לי שיעולים מזה.
יש איזה משהו שאני יכולה לקחת בגלל זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש לשריטה בגרון - תגובה
ד''ר דן גוטמן03/01/2011לא אין צורך או אפשרות לטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלות במיתרי הקול ושירהזמר02/01/2011
שלום רב, אני מתעסק בשירה, ולאחרונה שמעתי שמשימוש לא נכון או מאומץ של מיתרי הקול יכולות להיווצר יבלות שגורמות לצרידות ובעיות ביצירת הקול. הדבר מפריע לי מאוד ואני מפחד, מפני שאני מתעסק בשירה, ושירה זה החיים שלי....וגם שמעתי שקשה מאוד לטפל ביבלות ואם זה נוצר, זה כמעט תמיד לצמיתות...חשבתי ללכת לבדוק האם יש לי יבלות, מכיוון שבזמן האחרון הקול שלי מתעייף מהר מאוד משירה, אין לי צרידות או משהו, אבל הנושא הזה העלה בי חששות...ואם במקרה ויש לי, עלי לעזוב את השירה לנצח? ובמיוחד אם אני אזדקק לניתוח??? או שגם במקרה של ניתוח אוכל לחזור לשירה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יבלות במיתרי הקול ושירה - תגובה
ד''ר דן גוטמן03/01/2011מה שכתבת נכון אולם אינו קורה לכל הזמרים כמובן.
אם מופיעה צרידות יש לגשת ולהיבדק. במידה ומופיעות יבלות יש לקבל טיפול מקלינאית תקשורת ורק במקרים קיצוניים עושים ניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקדים ופוליפיםמירי01/01/2011
בני בן 9 , אמור לעבור ניתוח שקדים בגלל פאפה, בהתיעצות עם ראומטולוג הוא הציע שיש לעשות ניתוח שקדים ואנדואידים(לטענתו בפאפה מומלץ לעשות את שניהם), כדי שזה יצליח,
רופאת אף אוזן אמרה שהיות שלפי הצילום אין הגדלה של האנדואיד, אין צורך לעשות ניתוח פוליפים,רק לשקדים בלבד
שאלותי:
1. היות שבני סובל רבות פרט לפאפה, מגודש באף מאז היותו קטן, האם מומלץ לעשות ניתוח פוליפים אפילו שלפי הצילום אין הגדלה ?
2. האם במהלך ניתוח השקדים הרופאה יכולה לראות את הפוליפ אם הוא גדול/מפריע ואז להחליט לכרות גם אותו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקדים ופוליפים - תגובה
ד''ר אביגיל ארד01/01/2011במהלך ניתוח השקדים הרופא יכול בקלות לראות את האדנואידים ואם הם מוגדלים להוריד אותם. זה לא מסבך את הניתוח במיוחד וההחלמה לא יותר קשה. ההחלמה מניתוח השקדים היא היותר קשה ומכאיבה. כדאי שתסכמי זאת עם הרופאה שלך כדי שבהסכמה לניתוח עליה את חותמת לפני הניתוח, יצויין גם הסרת אדנואידים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר ארד
מירי02/01/2011תודה.... האם רואים במהלך הניתוח דברים ברורים יותר מהצילום ?
ושאלה שניה אם לא רואים במהלך הניתוח פוליפ מוגדל, האם מיותר לעשות ניתוח פוליפים?-למרות ש...א. יש לו גודש באף בתדירות גבוהה והוא יחסית גדול (גיל9 )
ב. הראומטולוג אמר שבספרות במקרי פאפה מורידים גם
את האנדואידים ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

