מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בצקת באוזן ימיןבטי01/01/2011
לד"ר רועי הוד תודה על תשובתך, האם יחול שינוי ואשמע כרגיל על ידי טיפול אנטיביוטי דרך הפה כפי שהצעת? הבעיה באוזן מאוד מציקה אין אומנם כאבים אבל הייתי רוצה לדעת אם יש פתרון לבצקת שנוצרה, ממה בכלל נוצרה הבצקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת באוזן ימין - תגובה
ד''ר אביגיל ארד01/01/2011לפי התיאור שלך בשאלה הקודמת נראה כי מדובר בדלקת אוזן חיצונית. ניתן להוסיף אנטיביוטיקה מקבוצת הקווינולונים אולם טיפות בדרך כלל מספיקות אצל אנשים בריאים. אם הכאבים חלפו יתכן שרק יש הפרשה בתעלה אותה צריך לשאוב. כמו כן חשוב להקפיד לא להרטיב את האוזן בזמן הטיפול כי אחרת קשה מאד להחלים. אם האוזן עוד לא נפתחה או שיש עדיין כאבים גשי לרופא א.א.ג. להמשך טיפול. המצב הפיך ואת תשמעי לאחר מכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבצקת באוזניים
ציפי22/04/2011בעיקבות תחושה של לחץ באוזניים ורגעים של הפרעות בשמיעה, פניתי לרופא והוא טען שיש לי נוזלים באוזניים , בשל ביקור חוזר ובדיקה דרך האף הוא גילה שיש לי בצקת באוזניים והפנה אותי לבדיקת ct . אתמול במהלך השינה חשתי סחרחורת וחוסר שיווי משקל כשהלכתי לשירותים בלילה . הייתי רוצה לדעת מה קורה לי באוזן וכיצד ניתן לפתור בעיה זו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבצקת באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד01/05/2011קשה לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיס ואוזניים סתומותטלי31/12/2010
שלום ,
אני בת 30 מזה כ4 חודשים סובלת מכאבים בלסת שאובחנו כ"שריר תפוס בלסת"
בשבוע האחרון סובלת מסתימת אוזניים ( ברמה שאני שומעת פחות טוב) + שיעול ונזלת ליחה כתומה עם כתמי דם .
הבוקר ביקרתי אצל מומחה אף אוזן גרון שעשה בדיקה באמצעות החדרת סיב אופטי לאף וטען כי יש לי סינוסיטיס ונתן לי טיפול אנטיביוטי אוגמנטין .
לא היה לי חום . האם נדרש צילום כדי להיות בטוחים שזהו הטיפול ?
לא הבנתי מדוע האוזניים נזתמו לגמריי במשך 6 ימים וזה ממש מדאיג אותי שהם לא נפתחות . האם פעילות האנטיביוטיקה אמורה לשחרר גם את האוזניים ?
מה עוד אפשר לעשות ? לא סבלתי מזה בעבר זה אומר שזה יהיה כרוני ??
יש דרך להקל על ה"סתימות " באוזניים ??
תודה
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס ואוזניים סתומות - תגובה
ד''ר רועי הוד01/01/2011לא חייבים צילום אם קיים חשד קליני. מערכת האוזניים קשורה גם לאף ולכן אם יש סינוסיטיס ואף סתום עלולים להצטבר נוזלים שככה"נ יספגו תוך מספר ימים/שבועות. הזמן יעשה את שלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיס ?nissim31/12/2010
שלום רב,
לאחר שבוע של נזלת וליחה צהובה/ירוקה נשלחתי ע"י הרופא לצילום מערות הפנים ואילו התוצאות "תפיחות רירית בסינוס מקסילרי ימני" האם זה בהכרח מצביע על סינוסיטיס ? הליחה לבינתיים כמעט ופסקה (יש עדיין מעט ליחה בבוקר) אך נחיר (צד ימין) סתום ודרך אגב זה באופן תמידי שאחד מהנחיריים שלי נסתמים לסירוגין ואני חי עם זה כבר 39 שנה. מה דעתך לסוג הטיפול ? האם אנטיביוטיקה או טלפסט 180 ? האם הליחה מצביעה בהכרח על זיהום ומחייבת אנטיביוטיקה ? באופן כללי מרגיש לא רע. תודה מקרב לב על תשובתך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס ? - תגובה
ד''ר אביגיל ארד01/01/2011עיבוי רירית בסינוס יכול להיות במצב שאחרי דלקת - סינוסיטיס, אבל גם מצב כרוני, למשל אצל אלרגיים. אם הנזלת פחות מוגלתית ואין כאבים, לא תמיד צריך אנטיביוטיקה. אני הייתי ממליצה על מורידי גודש בצורת כדור כמו טלפסט או אנטיהיסטמין אחר, וכן תרסיס לאף, כגון התרסיסים הסטרואידליים הניתנים במצבי אלרגיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בגרון+טעם של דם בפהדני31/12/2010
כשאני משחק כדורגל,כדורסל,רץ ריצות שהן בשביל המהירות ולא בשביל המרחק (כמו 1000 ק"מ ו2000 ק"מ) אני מרגיש כאבים ממש עזים בגרון ויש לי טעם של דם בפה (למרות שלא יוצא לי משם דם).
כשאני רץ ריצות למרחקים ארוכים (7 ק"מ) במהירות סבירה (12 קמ"ש) זה לא קורה לי בכלל.
נבדקתי אצל רופא אף אוזן גרון והוא לא מצא כלום.
כתוב: "ממצאים: פה ולע+לרינקס+אף+צוואר ללא ממצא למעט ליחה אחורית. אנדוסקופיה של דרכי נשימה עליוניים-ללא עדות לדלקת או שאת או מקור דמם."
עברתי גם בדיקת מאמץ והיא הייתה תקינה.
מה זה יכול להיות?
האם אני פשוט צריך לשפר את הכושר שלי בספרינטים,אינטרוויאלים וכו'? או שזאת בעייה שדורשת טיפול?
*יש לציין שאני לא מעשן ובד"כ בריא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בגרון+טעם של דם בפה - תגובה
ד''ר אביגיל ארד01/01/2011לא ציינת בן כמה אתה. יתכן שבזמן מאמץ מהיר וחזק אתה מתנשף יותר, נושם דרך הפה ואז הגרון כואב. אין לי תשובה לגבי הטעם של הדם. בכל מקרה, אם יש כאבים באזור הגרון בזמן מאמץ חשוב לעשות גם בדיקת לב במאמץ. כאב בגרון יכול להיות מוקרן גם מהחזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דני01/01/2011אני בן 19.5.
וכתבתי שעברתי כבר בדיקת מאמץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש באף שמעיר בלילהרמי31/12/2010
שלום !! רציתי בבקשה לדעת יש לי יובש באף ממש חזק אני למשל מתוערר בלילה אז היובש ממש חזק ולא נותן לישון .ביום שאני בעבודה אפשר לסבול אבל שאני הולך לישון באמצע הלילה אני מתעורר מיובש ממש חזק באף ,חשבתי אולי על רעיון אולי לקנות מכשיר אדים שנותן לחות בחדר וכך אולי האף לא יהיה יבש האם זה יכול לסדר את הבעיה ? כי אני ממש סובל בלילה !!! תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש באף - תגובה
ד''ר רועי הוד01/01/2011מכשיר אדים יכול להקל בהרגשת היובש, גם מריחה של וזלין בחלל האף לפני שינה יכול לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות דחופהאבי2630/12/2010
בת 27. סובלת כל הזמן מנוזלים באוזניים, דלקות, סינוסיטיסים חוזרים וכו'. (בין היתר חשד לקרוהן ורפלוקס). היום ב- 30/12 עשיתי צילום מערות הפנים והתשובה שנכתבה לי היא "הצללה במערת המצח משמאל". רציתי לשאול מה משמעות תשובה זו? האם לפנות לרופא המשפחה? א.א.ג?
האם בגילי ניתן לעשות ניתוח כפתורים כדי שאפסיק כל הזמן ליטול אנטיביויקות?
אשמח לתשובתכם המהירה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות דחופה - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010צילום שמראה על עירפול יכול לרמז על מלאות בסינוס הספציפי, בנוסף לתלונות קליניות כגון כאבי ראש או נזלת, יכול להיות שיש לך סינוסיטיס, במקרה כזה ניתן להתחיל טיפול אנטיביוטי. גשי לרופא א.א.ג שיבדוק את האף, האוזניים וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש באף כבר קרוב לחודשייםשיר30/12/2010
שלום,
יש לי יובש באף כבר קרוב לחודשיים וכל יום יומיים יורד לי דם כי מתייבשת לי מלא נזלת ופוצעת את הנימים. ממש כואב לי לגעת באף (מבחוץ). האם יש משחה שמנונית או משהו שיכול לעזור לפצעים?
תודה
שיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש באף - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010ניתן לבצע שטיפות אף עם מי מלח כדי לנקות את ההפרשה היבשה ולשים משחה כגון וזלין עם האצבע לתוך האף לצורך לחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה במערת הלסט. מה עושים ?יוגב אשכנזי29/12/2010
שלום רב,
לאחרונה אני סובל מכאבי ראש כמעט יומיומיים.
נוירולוג הפנה אותי ל CT וביקשתי גם שיפענחו את החלק של הסינוסים מכיוון שעברתי בעבר 2 ניתוחי FESS.
להלן הממצאים המדאיגים :
ציסטה קטנה מרטנציה באספקט הלטרלי של מערת הלסט משמאל.
ציסטה מרטנציה בבסיס מערת הלסט מימין.
פרט לנ"ל מערות הלסט מאווררות היטב.
היפרטרופיה בינונית של רירית לוע האף.
עיבוי הקונכות התחתונות משני הצדדים.
קונכה בולוזה זעירה משמאל.
מה זה אומר ?
האם יש טיפול תרופתי ?
האם אני חייב לעבור ניתוח ?
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה במערת הלסט. מה עושים ? - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010זה אומר כמו שכתוב-נוכחות ציסטות קטנות בסינוסים. לא מכיר טיפול תרופתי שיכול להעלים אותן.בדר"כ אם גורמות לבעיות כגון כאבי ראש, הפרשה אפית רבה, חסימה אפית- הטיפול הוא ניתוחי. גש לרופא א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר ל engzuv28/12/2010
נישלחתי לבדיקת eng. התבקשתי להיות בצום כ3 שעות לפני הבדיקה. מדוע? אבקש הסבר לגבי אופן ביצוע הבדיקה .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר ל eng - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010אין לי מושג למה צריך להיות בצום לפני הבדיקה, כנראה בגלל שאפשר להפיק בה תחושה לא נעימה של סחרחורת ולכן יש סיכוי לבחילות והקאות אחריה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
zuv31/12/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהליאת28/12/2010
שלום,
אני צריכה עזרה דחופה
לפני כמה ימים כאב לי הצוואר ,נגעתי בעורף והרגשתי גולה,זה קרוב ללסת,אני ממש חוששת,זה יכול להיות גידול?זה לא ממש בולט,
יש לי תור לרופא רק בשבוע הבא
אז תחזרו אליי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010נשמע כבלוטת לימפה תגובתית לזיהום כלשהו. בד"רכ חולף לאחר מספר ימים, אם לא, גשי להבדק קודם אצל רופא משפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של CT נזופרינקסחני27/12/2010
רקע - חולת אסמה, ללא חוש ריח, נוזלים באוזניים עם ירידה בשמיעה.
לאחר ניתוח כפתורים עם כאבים חזקים בצד שמאל, בוצע CT להלן הפיענוח:
נצפו קישריות לימפה מרובות בקוטר עד 15 מ"מ תת ליסתיות.
כמו כן קישירות לימפה מרובות בקוטר עד 10 מ"מ בצואר אחוריי משני צדדים.
נצפתה הסננה של ספטות הגרמיות. כמו כן סינוס מקסילרי מצד שמאל מוצל בצורה חלקית.
סינוסים פרונטאליים מוצלים.
הממצא נראה חשוד POLYPOSIS NASAL
הופניתי ע"י הרופא המקצועי א.א.ג ליעוץ של רופא המתמחה באף וסינוסים.
נקבע לי תור לתאריך 31/1/2011.
האם עלי להתעקש לרופא אחר עם תור יותר מוקדם או לחכות.
אבקש התייחסותכם בהקדם.
תודה רבה מקרב לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות של CT נזופרינקס - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010נראה שיש מלאות של האף וחללי הסינוסים בפוליפים רבים, זה יכול לגרום לכל הסימפטומים אותם אתה מתאר. יש טיפול תרופתי (בד"רכ יעיל חלקית) וטיפול ניתוחי. אין דחיפות בבדיקה אלא אם כן הסימפטומים בלתי ניסבלים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחירותמיכל27/12/2010
שלום רב,
בן זוגי בן ה-50 סובל מנחירות בשנתיים האחרונות. ברצוני לשאול כיצד ניתן לאבחן ולטפל בבעיה במסגרת קופות החולים? אני חברים ב"כללית"
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נחירות - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010לנחירות סיבות רבות. מתחיל במשקל גבוה. ניתן לפנות לד"ר גידי בכר, רופא בכיר במחלקת א.א.ג בילינסון שמתעסק בתחום במוסדנו. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיתוק מבוך+סחרחורתאורלי27/12/2010
מה ניתן לעשות כשיש שיתוק מבוך של33% ?האם בעיה זו יכולה לעבור עם הזמן ואם לא האם קיים ניתוח ועד כמה הוא יעיל?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיתוק מבוך+סחרחורת - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010אין מה לעשות עם שיתוק מבוך. לא מכיר ניתוח שיכול לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריתת שקדיםס27/12/2010
שלום,
אני בת 36 ומעונינת לעבור ניתוח לכריתת שקדים:
תוצאות בדיות דם:
PT-INR 1.24
PT-SEC 16.4
APTT-R 1.29
אני מבינה שעברתי את מדדי הנורמל, והדם אצלי נקרש איטי יותר.
1. אני יודעת שיש סכנה לעשות ניתוח עקב גילי המבוגר, מדדים אלה של בדיקות הדם מסכנים אותי אף יותר?
האם לאחר כריתת שקדים יש סיכוי ליותר מחלות ,זיהומים, שפעות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010במצב כזה רצוי לחזור על בדיקות הדם, יכול להיות ומדובר בטעות מעבדה בלבד. גילך לא מהווה סיכון ניתוחי, עדיין אותו סיכוי לדימום לאחר ניתוח, כאבים בבליעה שיכולים לקחת גם שבועיים. לאחר כריתת שקדים אין יותר סיכוי לדלקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מהאוזןאיילת27/12/2010
לילד שלי בן ה12 יש ריח רע מאוד מהאוזן במיוחד שהוא מנסה לנקות. נסתמות לו האוזניים וזה מטריף אותו ממש. הוא מסרב ללכת לרופא. יש טיפול בבית? (ניסיתי צרמול ומי חמצן לא עזר) גם לילדה בת ה6 יש משהו דומה בלי ריח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע מהאוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד31/12/2010קשה לענות ללא בדיקה. ריח רע מהאוזן יכול לרמז על דלקת/נוכחות גוף זר וכו'. מומלץ להבדק. מי חמצן וצרומול יכולים לעזור בלהמיס את הלכלוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

