מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- Audiospongiosaסנדרה08/01/2011
שלום רב. מהי מחלת האודיוספונגיוזה ומה הטיפול בה?
בברכה , סנדרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Audiospongiosa - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011לי אין מושג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה מוזרה באוזןשחר07/01/2011
לאחרונה התחילו לי מעין פמפומים שמורגשים בעור התוף של אוזן שמאל
כאילו מישהו נושף ושואף את עור התוף מה שיוצר תחושה של התנפחות והתכווצות לכיוונים השונים
התחושה מלווה אותי כ-3 ימים ושכיחותה הולכת וגובר וכן עוצמת הפימפום
אם זה קשור, לרוב לאחר צלילה במים יש לי מעין בועות מים באוזן ואני מצליח להוציא אותן ע"י ניעור הראש במהירות או הטיית הראש לצד וקפיצה על רגל אחת, אני חושב שיש לי רגישות גבוהה יותר לבועות המים האלה באוזן מלשאר האנשים שאני מכיר
מה יכולה להיו תהסיבה לתחושה זו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה מוזרה באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011קשה לענות ללא בדיקה, גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחושה מוזרה
שחר10/01/2011אם זה יכול לעזור, אני נוהג להקשיב למוזיקה באוזניות חלק מאוד מאוד רחב מהיום
ובעוצמה יחסית חזקה
החרימו לי את המכשיר לכן הפסקתי לשמוע לחלוטין מוזיקה באוזניות האם יש קשר בין הפסקת בשמיעה המוזיקה באוזניות לבין התחושה באוזן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחושה מוזרה - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011לא נראה לי שיש קשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בסנוסים צד ימין-וגוף תפוס ימיןהילי07/01/2011
היי,
הייתי חולה מה שהתחיל כצינון רגיל (עשיתי חיסון לשפעת)
הסתבך והתחלתי להשתעל מלא וכל הזמן (שיעולים כבדים), ליחות, אף סתום- התחלתי להרגיש כאילו צד ימין קצת נפוח יותר ומשם לא מצליחה להוציא נזלת.
הייתי אתמול אצל א.א.ג- הוא בדק בעזרת המצלמה שמכניסים לאף- ואמר שבפירוש יש לי סינוסיטיס בצד ימין.
נתן לי אוגמנטין 875- 2 כדורים 10 ימים וקלירנס לייבוש.
מאחר והיה לי לפני כחודשיים סיפור של שיעול במשך חודשיים שבסוף קיבלתי אנטיביוטיקה רואיד- לא מיהרתי לקחת האוגמנטין כי רציתי לברר עם זה לא אצטרך משהו אחר גם לשיעול (אם יתפתח שם משהו)- מה גם שפתאום האף אשתחרר ויצא לי פחות נזלת ירוקה
בלילה השתעלתי המון- קמתי בבוקר- ומשיעול חזק פתאום- פתאום חטפתי כאב חד בצוואר ובגב בצד ימין!!! ששיתק אותי.
ובנוסף מה שחשבתי שהשתפר- הפנים בצד ימין- החריף
התחלתי לקחת האוגמנטין- אבל אני מפחדת שהדלקת התתפשטה מהפנים (סינוס- לצוואר ולגוף (עכשיו גם היד ימין כואבת)
האם יכול להיות קשור לדלקת כל הסיפור או פשוט נתפס לי הצוואר והגב וזה מקרין ?
מפחדת שזה קשור בגלל שנתפס דווקא בצד ימין..
אשמח לעצתכם,
הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בסנוסים צד ימין-וגוף תפוס ימין - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011הסינוסים בדר"כ לא קשורים לצוואר, לגב או ליד ימין, כנראה מקור אחר לכאב. אם אוגמנטין לא עוזר ומרגישה עדיין רע- גשי שוב להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון שלא נפסק מזה חודש וחציאמא06/01/2011
רופאים יקרים,
ראשית תודה על הפורום ועל האפשרות לשאול ולקבל תשובות ממומחים. שאלתי:
מאז היותי ילדה סבלתי מאנגינות שטופלו בראפאפן (פנצילין). בתקופת הצבא היה לי גם טיפול מנע של חצי שנה עם ראפאפן וכלום לא עזר. בגיל 40 חל שפור מעצמו. כיום בגיל 45 יש לי תופעה חדשה: כבר שנה שנייה שמגיע פתאום כאב גרון חזק מאוד, של נוטש גם אחרי אנטיביוטיקה. הפעם הכאב כל פעם במקום אחר: שקדים, מאחרי השקדים בתקרה של הגרון, בחיבור בין השקד לגרון. בתור למודת ניסיון וכוח סבל לא מבוטל חיכיתי... היום לאחר שבוע אנטיביוטיקה (רוקסו) עדיין כואב לי מאוד ברמה שקשה לי לבלוע רוק ואני לוקחת כבר כדור נגד כאבים. האיזור מאוד אדום ונפוח אך לא רואים לבן. לימון וכל השאר גם לא מקלים. משטח גרון שעשיתי מראה שאין ממצע. מה עצתכם לכאב כזה שאינו מרפה וכל פעם מתיישב בחלק אחר בגרון זמן כה רב ? תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון שלא נפסק מזה חודש וחצי - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011קשה לענות ללא בדיקה. אולי דלקת/בצקת וכו'. גשי להבדק אצל א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אוזנייםיפעת06/01/2011
שלום
בני בן שנה ותשעה חודשים ומזה 4 ימים הוא עם חום , הרופאים אבחנו אצלו דלקת בשתי האוזניים אך אומרים כי החום לא מהדלקת אלא משהו ויראלי , בכל זאת המליצו על מתן אנטיביוטיקה מסוג מוקסיפן למשך 10 ימים במקביל לטיפות . לפי מאמרים ופורומים אני מבינה כי נמנעים לתת אנטיביוטיקה בגין דלקות אוזניים , אני מאוד מנסה להמנע ממתן אנטיביוטיקה , האם האנטיביוטיקה אכן תפתור את בעית הדלקת או שהדלקת יכולה לעבור מעצמה ..? כמה זמן כדאי לחכות ולא לתת את האנטיביוטיקה ?
תודה
יפעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת אוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011בגיל הזה ניתן לחכות יומיים בלי טיפול, אם אין שיפור בחום או בכאבים יש מקום לטיפול אנטיביוטי לדלקת אוזניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף סתום...שרון06/01/2011
שלום ד"ר,
הבעיה שלי היא: אפי נסתם (בצינון וכ'), אך גם לאחר השתמשותי בתרסיס אף אני לא מצליח להפטר מ- מהאף הסתום אף לאחר כ- חודש. האף נשאר הרבה זמן סתום....ואני נשמע לא טוב, לציין כי עבודתי מצריכה ממני דיבור רב, והדבר מאוד מטריד. (אגב אני סובל עוד מהיותי קטן מנשימה כבדה במקצת..)
אודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חפש מקום ללמוד נשימה בריאה
עזרא נשימה06/01/2011זה יעשה לך גם סדר בנשימה
גם בתיאום נשימה ודיבור
וגם באף הסתום
שווה בדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש פתרון טכני לאף סתום ולנזלת
גלי08/01/2011צריך לסתום את האף עם שתי אצבעות כמו שסותמים אף כאשר יש ריח לא נעים לידך, ואז לעשות את אותה פעולה שעושים עם האף כאשר רוצים לקנח את האף . לא תאמין שבבת האח האף יפתח ולא יהיה סתום. לגבי הנזלת אתה יכול לשטוף את האף עם מים בקצהו כלומר באותה נקודה בה שמים עגיל באף , בקצה של הנחיריים , ושלא יכנסו מים לתוך הנחיריים. אלה שיטות שישמעו אולי פרימיטיביות אבל הן יעילות ואם יש בזה משהו שמזיק אשמח לשמוע מהמומחים. מקווה שעזרתי בקצת לפחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאף סתום... - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011האם בדקת אלרגיה למשהו? גשי להבדק אצל אלרגולוג ורופא א.א.ג שיתאימו לך טיפול מתאים במידת הצורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקוס?אביטל06/01/2011
שלום.
אני בת 31. לאחרונה סבלתי פעמיים בהפרש של ארבעה חודשים מסינוזיטיס(פעמיים ראשונות בחיי) סיימתי לפני כשבוע אוגמנטין במינון הגבוהה שקיים (נדמה לי 875) ושלשום תקפה אותי דלקת שקדים עם חום שלא יורד ביותר מחצי מעלה אפילו עם שני אדוויל 3.88-38.3 הרופא נתן לי ללא משטח גרון פן רפא וי ק500 מ"ג במינוך של סה"כ 2000 מ"ג ליום. שני כדורים פעמיים ביום. שכחתי להגיד לו שיש לי גם לחץ באוזניים והוא לא בדק אותן. שאלותי-
האם נכון מינון כ"כ גבוה ללא משטח גרון?האם נכון לעשות משטח גרון לאחר התחלת אנטיביוטיקה? או לאחר סיום אנטיביוטיקה?
האם תופעה של לחץ באוזניים מוכרת כמלווה דלקת שקדים או שאני צריכה ללכת שוב לרופא שיבדוק את האוזניים?
בתודה מראש,
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטרפטוקוקוס? - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011לא צריך משטח גרון בשביל להתחיל טיפול אנטיביוטי אם קיים חשד לדלקת חיידקית. המינון שקיבלת הוא נכון. אין מקום למשטח לאחר התחלת טיפול. אוזניים יכולות להיות קשורות לדלקת (כאב מקרין).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלה של בלוטת לימפהאבי05/01/2011
שלום,
מזה כחודשיים יש לי הגדלה של בלוטת הלימפה מאחורי אוזן ימין.
בוצע לי אולטרא סאונד שהראה בלוטות לימפה בגודל ומבנה תקינים.
בבלוטת הרוק מימין-הודגם מבנה היפואקואי בגודל -1.3*0.7 ס"מ ללא זרימה בתוכו.
התהליך בעל ספטות והטמלץ המשך מעקב.
הופניתי לבדיקת אף אוזן גרון ומרפאת פה ולסת.
האם זה משהו שאני צריך לדאוג ממנו או שזה משהו חולף והנפיחות היא רק תגובה של דלקת שהייתה לי או משהו כזה והאם היא עוד יכולה לרדת לבד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלה של בלוטת לימפה - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011יש צורך בבדיקה. אולי מדובר בבלוטת לימפה מוגדלת אך יכול להיות גם משהו אחר ולכן יש חשיבות לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרשות פטאומיתקובי05/01/2011
שלום לחברי הפורום
אני בן 55 ובתאריך 18/05/2010 קמתי בבוקר חירש ולחצים באוזן ימין ניגשתי לרופא המשפחה והוא נתן לי כדורים של סטרואידים למשך שבועיים במינון יורד ואפניה לרופא א. א. ג ונישלחתי לבדיקת שמיעה באוזן ימין לא שמעתי כלום והיה לי ירידה גם באוזן שמאל פניתי ל א. א . ג עם בדיקת השמיעה והוא המליץ לי לעבור סידרה של הזרקות סטרואודים לתוך האוזן בבית החולים תל השומר עברתי סידרה של שש אזרקות ולאחר מכן עברתי שוב בדיקת שמיעה בתל השומר ואז הרופא אמר לי שהאוזן מתה ואין מה לעשות בכלל מאז החרשות כל הזמן יש לי צילצולים וקולות של קטלן יתושים באוזן ואני לא ישן בלילות הגשתי תביעה לביטוח לאומי על מחלת מקצוע היות ואני עובד בסביבה רועשת מאוד לפני כשבוע ביטוח לאומי שלח לי הזמנה לבדיקה בבית חולים אסף הרופא הם דורשים בדיקת שמיעה ובדיקת A O E
בשבוע האחרון אני מתחיל לשמוע באוזן ימין אבל חלש שאלתי היא האם בבדיקה שאני אמור לעבור יכולים לגלות שאני מתחיל לשמוע ???
ומה זה הבדיקה A O E
אודה לכם על תשובתכם קובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרשות פטאומית - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011הבדיקה שאני מכיר היא OAE והיא מדווחת לגבי תפקוד תאי שערה ספציפיים (תאים שאחראים על השמיעה). במידה ויש מעט שמיעה הבדיקה יכולה להראות על פעילות של התאים הללו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור האף ושיפור הנשימהדורון05/01/2011
היי!
אני בן 24.
במהלך חיי שברתי את האף מספר פעמים - שיחקתי המון כדורסל.
כבר כ6 שנים שאני סובל מכאבי ראש חוזרים ונשנים ואני חולה בוירוסים באופן תדיר יחסית. אני קם כל בוקר עם מוגלה שאני יורק, אני כבר רגיל למצב הזה.
רופאים שונים אמרו לי שזה בגלל שאני נושם רק מהפה. המחיצה שלי עקומה לחלוטין והנחיר השמאלי בכלל לא נושם. אני מצונן כל הזמן, כאבי ראש ולחצים בראש בדמות סינוסיטיס (עשיתי CT והייתה מליאות קלה אבל זה היה שלושה שבועות אחרי כאבי הראש - האבחנה של הסינוסיטיס לא וודאית).
מידי פעם (פעם בחצי שנה) יש לי כאבי ראש איומים ששום כדור עוזר להעלים, זה בא עם לחצים בראש, כאבים בלסת וכו', תכלס לפי מה שקראתי באינטרנט תיאור די קלאסי של סינוסיטיס.
עכשיו החלטתי לטפל בבעיה הזו אחת ולתמיד... הלכתי לרופא פלסטי מפורסם מאוד (מה שמפחיד אותי יותר - משקיע המון בפרסום) והוא אמר לי שהניתוח שהוא עושה הוא פלסטי בלבד ללא קשר למחיצה כך שלדעתו הנשימה שלי לא תשתפר.
הרופא א.א.ג. בקופ"ח שלי המליץ לי על רופא שהוא מומחה א.א.ג. אך לא פלסטיקאי (עשה השתלמויות פלסטיקה בארץ). בנוסף הרופא אמר לי שאני חייב לתקן את הנשימה כך שבעדיפות ראשונה הנשימה ולא הפלסטיקה. אמרתי לרופא שאני רוצה גם לתקן את העיוות של האף והוא אמר שזה הרופא שמשלב בין שני הטיפולים בצורה הטובה ביותר.
לצערי מהאינטרנט לא ניתן להבין מי רופא טוב ומי לא כי פשוט כל החיפושים וכל התגובות ממומנות. כרגע אני סומך על המילה של הרופא א.א.ג. אצלי בקופה....
האם בטוח ללכת לרופא שאינו פלסטיקאי מומחה אלא א.א.ג. מומחה?
האם יש סיכוי לשיפור נשימתי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפור נשימתי
עזרא נשימה06/01/2011גם לך אני מציע לחפש בנט היכן תוכל ללמוד נשימה בריאה
יש כמה מקומות
תבדוק מה מתאים - ולך על זה,
זה הפתרון לצרות שאתה מתאר
וכדאי קודם כל לנסות כל מה שאפשר בלי לעשות ניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיישור האף ושיפור הנשימה - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011יותר ויותר רופאי א.א.ג עושים ניתוחי אף קוסמטיים בנוסף לניתוחים פונקציונליים, זאת אומרת מטפלים גם ביופי אך גם בתפקוד האף. ולכן בטוח מאוד ללכת לרופא א.א.ג. במידה והמחיצה סוטה ניתוח טוב יכול לשפר משמעותית את הנשימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקסדנה דנה05/01/2011
שלום,
הייתי אצל א.א.ג והוא איבחן שיש לי "ריפלוקס". אני סובלת מכאבים חזקים מאוד כבר כמעט 3 שבועות!!
חשוב לי לציין שאני בהריון בשבוע 15.
מה ניתן לעשות כדי להקל על הכאבים?? האם זה אומר שאצטרך לסבול כך עד הלידה?? ורק אז אוכל לקחת טיפול תרופתי?
אודה לתשובתך,
דנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011ישנם טיפולים לרפלוקס שניתן לקחת גם בהריון כגון לוסק, גשי לרופא נשים מטפל שימליץ לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקדיםיוכי04/01/2011
שלום בחודש אוקטובר ב27 עברתי ניתוח שקדים ושבוע לאחר מכן הוכנסתי שוב לניתוח עקב סיבוך של דימוםולאחר מכן הכל היה בסדר אך מאז יש לי תחושה מוזרה בבליעהוכן כשאני נושמת זה קצת קשה לי הייתי אצל רופא אאג והוא אמר לי שהכל בסדר ותקופת ההחלמה היא כ3 חודשים בינתיים השבוע הרגשתי רע וקשיי נשימה עם כאבים בחזה בבדיקת אקג היתה תקינה אך בבדיקת מאמץ שני רופאים ראו ובעקבות זה הוכנסתי לצינתור שתוצאתו היתה תקינה ושללו את סיבת הלב ונאמר לי לגשת למרפאה שלי וללכת לגסטרו ולמומחה ראות שאלתי היא מדוע יש לי כאבים כאלה ומה קשור ריאות וגסטרו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011כאבים בחזה ובריאות אינם בתחומי. כאבים לאחר ניתוח יכולים להיות לתקופה ארוכה, גשי לרופא שניתח שיציץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות חוזרות.ד"ר רועיעדי04/01/2011
שלום.זה שנתיים בני בן 3וחצי אחרי ניתוח כפתורים בשתי האוזניים. כפתור באוזן אחת נפל אחרי שנה.אבל הכפתור השני עדיין נמצא באוזן וכל הזמן יש דלקות. עכשיו כבר חודשיים בלי הפסקה עם דלקת למרות כל הטיפולים שקיבל .ד"ר מה עלי לעשות הרופא שניתח אותו אמר לי שצריך לעשות הרדמה מלאה ולנתח אותו. אבל עדיין יש דלקת. כבודו מה אתה מציע לי לעשות: האם יש הרדמה מקומית כדי להוציא את הכפתור? מה הפתרון? אודה על הצעתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות חוזרות.ד"ר רועי - תגובה
ד''ר רועי הוד10/01/2011קשה לענות ללא בדיקה. יש צורך בבדיקה מקיפה לראות מה מצב האוזן, האם הכפתור במקום והוא גורם לבעיות וכו'. גשי לא.א.ג. ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה לדלקת וטיפות באוזןגליה04/01/2011
שלום לכם,
הערב התחלתי בטיפול בטיפות אוזניים באוזן ימין, לאחר שסבלתי מכאבים קשים כל היום ואחר הצהריים הרופאה איבחנה דלקת באוזן החיצונית.
חצי שעה לאחר ששמתי את הטיפות התחלתי לשמוע רעשים באוזן, כמו דלת שחורקת או רדיו שלא מכוון טוב. לפעמים זה די חזק. כמו כן אני שומעת קולות קצת עם הד. וגם, סליחה על התיאור, מהאוזן יצאה מעט הפרשה שנראית בצבע קובה יותר לצבע דם ולא להפרשה של אוזן.
האם אלה תופעות מוכרות? האם להמשיך בטיפות? בשעה זו הרופאה שלי בר לא מקבלת...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לדלקת וטיפות באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011קשה לענות ללא בדיקה, הטיפול ההתחלתי בדלקת אוזן חיצונית הוא טיפות, יכול להיות שבשילוב עם הפרשה או לכלוך ראית צבע מעט שונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה
גליה04/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בסינוסיםויקי04/01/2011
הבן שלי בגיל 13. סובל מחום גבוה ונזלת קשה.
הוא נשלח לעשות צילום סינוסים וזו התוצאה:
"הצללה במערת המצח. סטייה קלה של מחיצת האף לימין"
1. מה משמעות התשובה? יש דלקת בסינוסים?
2. הוא מקבל כרגע מוקסיפן בכמות של 1000 מ"ג ביום. האם זה הטיפול הנכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בסינוסים - תגובה
ד''ר רועי הוד04/01/2011יש סיכוי שמדובר בדלקת של סינוסים אך יכול להיות ומדובר במחלה ויראלית בלבד. כמה זמן הוא כבר סובל? כאבי ראש? במידה ויש סינוסיטיס הטיפול המומלץ הוא אוגמנטין יותר ממוקסיפן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

