מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שימוש ב-A-cerumenעידן17/12/2010
לרופא המשיב שלום!
קיים תכשיר בשם A-cerumen, שמטרתו לפרק פקקי שעווה ולשמור על הגיינת האוזן (מכיל: TEA - Cocoyl Hydrolysed Collagen, Coco-Betaine, PEG 120 methyl glucose dioleate).
בעלון המצורף לתכשיר מצויין שיש להשהות את הנוזל במשך דקה לפחות בתוך כל אוזן, ולאחר מכן לשטוף בתמיסה סטרילית - Saline.
שאלתי היא, עד כמה הכרחי ונחוץ להשתמש בתמיסת Saline דווקא, והאם לא ניתן להסתפק בשטיפה עם מי ברז רגילים, או לחילופין פשוט לספוג את הנוזל עם צמר גפן או בד כלשהו?
תודה ושבת שלום, אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש ב-A-cerumen - תגובה
ד''ר רועי הוד18/12/2010לא חייבת להיות תמיסת סליין, גם מים רגילים או ספיגה בעזרת מקל אוזניים תעשה את העבודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד מציק בגרוןמיכלי16/12/2010
שלום,
מזה מספר חודשים יש לי גרוד מציק בגרון. הוא בא והולך, אבל בעיקר בערב הוא מאוד מציק לי.
הייתי אצל רופא אא"ג שעשה לי US ואמר שהכל בסדר גמור ויכול להיות שזה אלרגיה.
התחלתי לקחת אריוס (מזה כשבוע) ואין שיפור משמעותי.
האם להמשיך? ייתכן שהאריוס עוד לא השפיע?
במידה ולא - האם יש טיפול נוסף נגד האלרגיה? האם ייתכן שלא מדובר באלרגיה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד מציק בגרון - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010יתכן ומדובר ברפלוקס ויש לבדוק את זאת ע"י א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול עם ליחה
אילנה כ03/01/2011בהמשך לבעייה שלי נבדקו שוב שתי דברים :
1. בוצע מבחן תיגר ונמצא שיש אסמה קלה .
2. בוצע ct במערות הפנים ללא חומר ניגוד ונמצא :
הבדיקה בוצעה בחתכים אקסיאליים גקים וצפופים ללא הסזרקת חומאר ניגוד לתןך הוריד ושיחזור קורונלי וסגיטלי.
הסינוסים המקסילריים : מאווררים.
הסינוסים האתמואידליים : מאווררים.
הסינוס הפרונטלי : מאוורר.
הסינוס הספנואידלי : נפיחות קלה על הרירית.
חלל האף : הקונכיות מראות ציפוי רירי תקין. מחיצת האף סוטה שמאלה .
הנזופרינקס : הרקרמות רכות השרירים והדשומן הבינשרירי הודגמו תקינים.
סיכום: מנפיחות קלה של הרירית בסינוב הספנואידלי .
לשאלתי ?
1. יכול להיות שהנזלת נכנסת לחלל הגרון ולטא יוצאת מהאף בשל מחיצת האף שסוטה שמואלה וכתוצאה מכך זה גורם לשיעול עם ליחה ?
2. האם ניתן לפתור בעייה מעין זו ,ובאיזה דרך? דרך תרופה? או ניתוח?
אודה לתשובתכם בהקדם המצב הוא בלתי נסבל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח סינוסיםאלכסנדר16/12/2010
שלום! שמי אלכסנדר, בן 43. לפני שנתיים עברתי הרמת סינוס לצורך השתלת שיניים. הכל היה בסדר אבל כחצי שנה סובל מי אירועים חוזרים של נזלת מוגלתית יותר מימין וליחה מוגלתית. בכל אירוע קיבלתי אנטיביוטיקה ללא הטבה. בדיקת CT -מחלה מימין בלבד מקסילרי ורפנטל ריסס. אוסטיום אקססורי מימין. נראים שתלי שיניים בולטים מעט לחלל מקסילרי יותר מימין.
המלצה אחרי ביקור במרפאת חוץ של מרכז ברזילי: ניתוח סינוסים אנדוסקופי (פתיחה של מעברים בין הסינוסים לאף) לצורך החלמה מלאה של הרירית.
השאלה שלי היא: למי (מומחה בסינוסים)לפנות כדי לקבל חוות דעת נוספת ובמידת הצורך איזה רופא ואיפה יכול לבצע את הניתוח עם הצלחה מירבית?
שמעתי המלצות על דר. יניב איתן במרכז רבין
חשוב לציין שהנני מבותח בקופת חולים מאוחדת.
טל: 0544570357* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח סינוסים - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010רובינו מבצעים את הניתוחים הללו כולל ד"ר יניב מאצלינו מבלינסון. אנחנו לא נוהגים להמליץ כאן על רופא כזה או אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת הפארוטיסשולי16/12/2010
שלום רב,
אני בת 34, בריאה בדר"כ.
לפני כחודשיים נמצא גידול שפיר בבלוטת הפארוטיס (לאחר fna) . הומלץ על ביצוע ניתוח. היות ומדובר בניתוח מסובך להבנתי (עקב סיכוי לפגיעה בעצב הפנים), התחלתי לחפש מנתח - האם תוכלו להמליץ לי על רשימה של כמה מנתחים כי הבנתי שלא כל כירורג א.א.ג מנתח את הפארוטיס. בנוסף- עד היום לא היו לי כאבים בבלוטה (קלים מאוד) היום אני מרגישה כאבים כמו דקירות מתחת לאוזן- מה יכולה להיות הסיבה לכאב?
מודה מראש על התשובה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת הפארוטיס - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010כולנו מבצעים את הניתוחים הללו כולל אצלינו בבלינסון. אנחנו לא נוהגים להמליץ כאן על רופא כזה או אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרסיס סטרואידים לאףיאיר16/12/2010
שלום.האם תרסיס "סטרונאז AQ" הינו בעל פעילות מפחיתה דלקת במערות האף?
האם קיים הבדל באפקט הטיפולי בין תרסיס זה לבין פליקסונייז/נזוקורט או שכולם מתאימים לאיזון סינוזיטיס על רקע דלקת אלרגית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרסיס סטרואידים לאף - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010אין הבדל וכל התרסיסים הללו טובים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בנוגע לאנטיביוטיקהלירון15/12/2010
יש לי דלקה גרון, והרופא הביא לי אנטיביוטיקה PEN-RAFA VK 500
והוא לא אמר לי מתי לבלוע.. אחרי אוכל.. לפי אוכל..
אמא שלי אומרת שאנטיביוטיקה תמיד טוב לקחת בייחד עם אוכל,
אבל מישהו אחר שנראה לי קצת יותר מבין, אמר לי שצריך לקחת על בטן ריקה, ושעתיים לפני האוכל..
מה אתה אומר? מתי צריך לקחת?
אני ממש לא יודעת.. בינתיים לקחתי על בטן ריקה..
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוגע לאנטיביוטיקה - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010ניתן לבלוע עם האוכל אבל לא עם דברי חלב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבצס חוזרחולה אבצס15/12/2010
שלום, לפני כשנה (ינואר) קיבלתי אבצס בגרון בצד ימין, דבר זה הוביל לשבוע אשפוז בבית חולים שבסופו נוקז האבצס ולאחר יום יומיים שוחררתי הביתה ללא תופעות לוואי מלבד ליחה מוגברת, כיום שנה אחרי שוב התנפח לי הגרון אך הפעם בצד שמאל ואני מפחד מאוד להתאשפז שוב בבית חולים למשך תקופה ארוכה שכזו, מה ניתן לעשות על מנת למנוע את המקרה והאם אפשר לטפל בבית? גילי הוא 17 וחצי ואני לומד בכיתה י"ב כרגע הדבר יכול לשבש את הלימודים כרגע אני מרגיש טוב אך מניסיון קודם אני מאמין שעד מחר אני ישכב במיטה עם חום.. תודה רבה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבצס חוזר - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010כאשר יש אבסס הוא לא יחלוף לבד ללא ניקוז וטיפול. כאשר האבסס חוזר יותר מפעם אחת אנחנו ממליצים אגב על ניתוח לכריתת שקדים בנוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת כרוניתקרן14/12/2010
שלום,
בתי בת 6, בריאה בדר"כ.
סובלת מנזלת כרונית באופן קבוע. בכל עונות השנה, שקר או חם וכמובן שמתגבר כשמקוררת וכדו'.
מדובר בנזלת שקופה.
לפני מס' ימים נשלחנו ע"י א.א.ג לצילום, הצילום תקין ללא פוליפים מוגדלים.
מה עלי לעשות ? האם מדובר באלרגיה ?
למי לפנות ?
הרופא שלח אותנו להתייעצות נוספת עם רופא א.א.ג. בבי"ח, התייעצות הקבועה לחודש הבא.
"הסחבת" גדולה ולא נגמרת ובנתיים בתי סובלת בצורה משמעותית.
אודה לתשובתכם
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת כרונית - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010אם אין המדובר בפוליפ מוגדל יש לנסות טיפול בתרסיס מסויים וכן סירופים מסוימים שינתנו לאחר בדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה מובילית בריצפת האף נחיר שמאלאורית14/12/2010
הייתי בבדיקה אצל אא"ג , נמצא כי יש לי בליטה מובילית ברצפת האף בנחיר השמאלי בערך כשנה עם דימום לסירוגין רק כשאני מקנחת את האף או נוגעת בבליטה..רציתי לדעת ממה זה נגרם? הרופאה המליצה להוציא בניתוח , רציתי לדעת יותר על הניתוח והאם זה הכרחי?? כמו כן האם אפשר להוריד את הבליטה בלייזר ולמי אני פונה לשם כך??
תודה רבה מראש , אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה מובילית בריצפת האף נחיר שמאל - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010קשה לומר מה הבליטה לא בדיקה.
ושאלה נוספת מדוע לייזר?
לייזר זה לא מילת קסם שמהווה תחליף למילה ניתוח.
יש ניתוחים המבוצעים עם לייזר וישנם שלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מהפהמירית14/12/2010
אני אישה בת 37, סובלת כבר שנים מריח רע מהפה לאורך כל שעות היממה. נבדקתי אצל גסטרו והוא לא מצא שום בעיה במערכת העיכול ונבדקתי אצל רופא שיניים שגם הוא לא מצא בעיה בחלל הפה. שמעתי שזה יכול לנבוע מהשקדים. האם זה נכון? ואם זה נכון, האם רופא אף אוזן גרון יכול לפתור לי את הבעיה לתמיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע מהפה - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010קודם כל צריך לאבחן את הבעיה לפני שנוכל לומר אם ניתן לפתור לתמיד. ברפואה אין תמיד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן "סתומה"מור גוטמן13/12/2010
שלום וברכה,
אני בת 24, לפני כחודשיים חזרתי מחו"ל. במהלך הטיסה הרגשתי מעין "פיצוצים" בשתי האוזניים.
הימנית נפתחה לאחר זמן קצר, ואילו השמאלית, מאז מרגישה לי כאילו היא סתומה.
לפרקים נדמה שהיא נפתחת אך מאז אני מרגישה כי היא לא חזרה לקדמותה, וכי אני שומעת עמום יותר (לא בטוחה שמדובר בירידה בשמיעה, אבל בהחלט עמום יותר).
האם מדובר בתופעה הגיונית? גם לאחר חודשיים?
תוך כמה זמן זה אמור לעבור?
מה עליי לעשות?
האם יש מקום לחשוש מחור בעור התוף או מיני הפתעות לא נעימות מעין אלו?
תודה על העזרה, אתם עושים עבודה נהדרת! (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן "סתומה" - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010יש לגשת לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן ימיןדלית13/12/2010
זה זמן רב אני מרגישה זרמי חום מכיוון האף (פנימי) לאפרכסת אוזן ימין.ללא כאבים.
מה זה יכול להיות ומה הגורם לתופעה? התופעה הנ"ל מלחיצה אותי מאוד.
מקוה לקבל תשובה מהמומחים בנושא, בתודה דלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן ימין - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010זה נראה לי כמו משהוא נוירולוגי אולם למען הסדר הטוב יש לגשת לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר ארדמיכל13/12/2010
ד"ר שלום רב
היייתי אצלך לפני כשנה עם בתי בת ה5.5 (כיום) עקב תלונה על ירידה בשמיעה. תוצאת בדיקתך העלתה נוזלים באוזניים.ביצענו אז בדיקת שמיעה אשר הראתה ירידה קלה בשמיעה. לאחר המלצתך ביצענו בדיקה חוזרת בקיץ אשר הראתה שיפור במצב.
בימים האחרונים אנו עדים שוב לירידה בשמיעה (אחרי כל מילה/משפט הילדה אומרת "מה את/ה אמרת?"). כמובן שלאחרונה מנוזלת רבות וביום שישי האחרון חזרה מהגן עם תלונות על כאב באוזן (מעולם לא התלוננה על כאבי אוזניים, וגם מעולם לא סבלה מדלקת)
לאחר שהכאב התגבר וחזר שוב (לאחר 3 שעות ממתן משכך כאבים )והתחיל להופיע חום ,בדק אותה רופא ילדים אשר קבע אדמומיות קלה באוזן.הוראותיו כללו אוטידין במקרה הצורך.
לא השתמשו באוטידין משום שהפסיקה להתלונן על כאב. החום נמשך יומיים בלבד. (חזרה היום לגן).
יש מה לעשות לגבי הירידה בשמיעה? פשוט להמתין לסיום הנזלת? לקיץ?
הילדה לא שומעת ... על כל משפט שלי אני צריכה לחזור בקול רם...
תודה לך
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר ארד - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010הירידה בשמיעה ככל הנראה נובעת מנוזלים באוזניים. נוזלים כאלו גורמים גם לנטיה לדלקת וזה ככל הנראה מה שקרה.
אם התופעה ממשיכה יש לגשת לבדיקה חוזרת אז נראה מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיס ממושךברוריה13/12/2010
מזה חודש וחצי-חודשיים אני סובלת מסינוסיטיס לחילופין, כל פעם שיפור עם מתן אנטביוטיקה (זינט, ציפרו, רוקסו וכעת אני בטיפול של אוגמנטין) ואחרי ההפסקה החמרה מחדש. כעת אני מטופלת באוגמנטין, בתחילה דרך הוריד באשפוז 3 ימים וכעת דרך הפה.
בצילום מערות פנים הצללה חלקית של שני הסינוסים המקסילריים, יותר מימין. פרונטליים לא מפותחים. הצילום בוצע כשהגעתי למיון עם כאבים עזים בפנים וסחרחורות. בבדיקה אנדוסקופית נצפה מוגלה ברצפת האף (לא ברור מה מקור), בוצע ניקור לסינוס המקסילרי הימני ויצא משם נוזל ציסטי צהוב וצלול, בוצעה שטיפה לסינוס. זאת אחרי יומיים של רוקסו שהוחלף לאוגמנטין דרך הוריד.
השתחררתי מאשפוז אחרי הטבה. יום אחרי האשפוז המשיך השיפור והפסיקה הנזלת המוגלתית די כליל.
אך לאחר מכן הכאבים התחזקו בחלק העליון של האף בין האף לעיניים (קצת מתחת לעיניים) ומאחורי העיניים. הכאבים באים בהתקפים באים והולכים בצורה של לחץ או התכווצות כואבת. הם מופיעים תוך זמן קצר מרגע שאני מתכופפת למטה או משעינה את הראש לאחור.
הנזלת כעת שקופה לחלוטין.
קבעתי תור לCT ל-28.12 מכיוון שאני מועמדת לניתוח של הסינוסים להרחבתם עקב מבנה צר וסינוסיטיס חוזר. האא"ג שהייתי אצלו אמר לי לבצע אותו רק אחרי תום הדלקת.
האם הכאבים קשורים לסינוסים? הם לא קשורים ע"פ הצילום מערות פנים שבצעתי שבוע שעבר. האם דחוף לחזור לאא"ג או שאם אני מסתדרת יחד עם אופטלגין, ניתן להמתין עד יום חמישי, יש לי ביקורת בבי"ח בו אושפזתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרטים נוספים
ברוריה14/12/2010שכחתי לציין, נבדקתי אצל נוירולוג בזמן האשפוז, והבדיקה היתה התקינה.
היו לי הבוקר כאבים מעל לשיניים מיד כשנגסתי במשהו (לא קשה ולא קר)
מעל ללסת העליונה מימין.
זה קשור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים נוספים - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010מאוד קשה לומר מה האבחנה רק מהמידע מעל האינטרנט ללא בדיקה התרשמות ושקילת כל הנתונים. יש לגשת לבדיקה וכמובן ה CT מדוייק הרבה יותר מצילומי הסינוסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידותבר13/12/2010
שלום,
לפני מספר ימים קמתי עם גרון מעט כואב ושורף, לא משהו רציני ואני מעט מנוזלת ומאז כבר שלושה ימים אני בלי קול בכלל. בחיים לא קרה לי שעד כדי כך איבדתי את הקול ולכל כך הרבה זמן. אני משערת לעצמי שזה אמור להשתפר עם הזמן, נכון?
אני מרגישה טוב חוץ מזה.
האם אני צריכה להבדק או שזה משהו חולף? אם צריך להבדק - האם ללכת לרופא משפחה או ישר לרופא אף אוזן גרון?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010זה ככל הנראה לרינגיטיס שזה דלקת במיתרי הקול ואם לא יחלוף יש לגשת לבדיקת א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

