מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ירידה בשמיעה אצל בת שלושמיכל13/12/2010
שלום,
אתמול הבחנתי שלבתי יש ירידה משמעותית בשמיעה. פתאום הכל הסתדר, לאחרונה שואלת הרבה "מה" וצריכים לבקש מספר פעמים ובקול רם, עד שצועקים לבסוף... יש לציין שבעבר שמעה נהדר ואפילו דברים שאנחנו לא הבחנו בהם, אני מאוד מוטרדת. היא שומעת אבל רק בדציבלים גבוהים למדי, מתקרבת כדילשמוע ואם מדברים שלא בפניה היא מתקשה יותר. היא הייתה חולה לא מזמן, אבל עכשיו כמעט וכבר לא מנוזלת.
רציתי לדעת אם פרט לנוזלים, שנאי מבינה שהם דבר חולף, זו עלולה להיות בעיה חמורה יותר או כרונית. אני מבוהלת. היא מדברת נהדר ומאוד מוזיקלית, וכאמור מעולם לא הייתה לנו בעיה כזו איתה. יש לנו תור לרופא ילדים היום אבל תור לב. שמיעה נקבע רק לעוד כחודש. מה עוד יש לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בשמיעה אצל בת שלוש - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010בד"כ המדובר בנוזלים בלבד יש לבצע בדיקת שמיעה ולהגיע לבדיקת א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול עם ליחהאילנה כ12/12/2010
בוקר טוב!
מזה שנה וחצי אני משתעלת שיעול צווחני עם ליחה וריר , מספר התקפי השיעול כ- 4 פעמי ם ביום , בזמן השיעול אני יורקת ליחה צהובה בהירה וליחה שקופה בדומה לנזלת שיורדת מהאף .השיעול מלווה בשריקה חזקה , שגורם גם לשתן לרדת .
מהתקופה שתקף אותי השיעול אין לי נזלת שיורדת מהאף , בעבר היה לי בעיות של סינוסטים , אףמזה כ- שנתיים או שנה וחצי אין לי התקפים בסינוסים .
להלן הבדיקות שבצעתי במשך שנה ושלושה חודשים :
1. רופא ריאות - לא מנצא בעייה.
2. מבחן תיגר - ב- 2009 נמצא תיקן .
3. מבחן תיגר ב- 12.2010 נמצא שיש אסטמה קלה.
4 בוצע בדיקה עם נזופרינגוסקופ - להלן רישום הרופא = מיתרי הקול חלקים דו צצדית עם תנועה תקינה בפונציה ואלקולה ופיריפורמי - תקין .
5. נבדק גסטרו סקופיה - נמצא בקע סרעפתי קטן , ואדמומית קלה בכיבה , נשלח בדיקה ל= HP נמצא תיקן .
טופל ב כדורי לנטון , לא עזר , בכדורי נקסיום לא עזר .
CT ראש מיום 28.2.10 ובוא רשום שיש נפיחות קלה של הרירית בשני הסינוסים המקסילריים. הצללה בחלק הימני של סינוס פרונטלי ובתאים אטמואידליים.
לטענת אופא ריאות כנראה שיש שילוב של שני הדברים :
1. אסטמה קלה .
2. כנראה דלקת כרונית בסינוסים , ובנוסף בדק את ה- סידי של הראש ולהלן הבחנתו שהסינוסים מלאות אתמואידלים וסינוס פרונטלי בעיקר הימין.
יכול להיות שיש זליגה של נזלת לתוך הפה שגורם לי להשתעל ולהוציא כל כמה שעות ליחה .
כרגע אני מטופלת :
1. משאף קיו ואר 1000 אוטוהלר שתי שאיפות פעמיים ביום .
2. תרסיס לאף אבאמיס 2 לחיצות פעמיים ביום.
הטיפול למשך חודש ימים על מנת לראות הטבה , ולאחר מכן להמשיך בירור.
לשאלתי ?
איך אפשר לעלות על זליגת הנזלת לתוך הפה? אבקשך להסביר את התהליך, ומה הטיפול לפיתרון הבעייה.
אודה לתשובתך בהקדם.
אילנה כהן
, .
נבדקתי אצל מספר רופאים ובינהם אף אוזן גרון .
בבדיקה אצל אף אוזן גרון לא נמצא בעייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול עם ליחה - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010כשיש נזלת רבה לעיתים היא זולגת מאחור לגרון וניתן להבחין בכך בבדיקת א.א.ג
תרופות מיבשות נזלת יכולות למנוע את התופעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש מתחת לסנטר?12/12/2010
שלום,
אני מרגישה ממש גוש בצד ימין מתחת לסנטר (ניתן ממש להזיז אותו בתוך העור והוא לפעמים על עצם הסנטר או מעליה, תלוי איך תנוחת הראש)
רציתי לדעת אם יש אפשרויות חוץ מסרטן..?
מה זה יכול עוד להיות? ומה הסיכויים לכל דבר?
גיליתי את זה לפני כ-4 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש מתחת לסנטר - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010ברור. לא כל גוש זה סרטן !!
יש להגיע לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמניסיון
שרון22/12/2010זה באמת מפחיד לימצוא גוש ...לא משנה איפה
אצלי זה קורה כשיש לי פצע בחלל הפה או בחניכיים
אולי גם לך?תבדקי
יכול להיות שזו בלוטת לימפה קטנה ואם כך אז זו תופעה נורמלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה מעל האף - ילדים דחוף!אורלי12/12/2010
שלום,
בני בן ה-3.5 נפל לפני כשלושה ימים וקיבל מכה בן העיניים . מכה מדופן של השולחן.
הייתה לו נפיחות שהחליפה צבעים מכחול לסגול. הוא מרגיש טוב רק שהנפיחות לא ירדה.
ביקרתי היום אצל רופא ילדים אשר הפנה אותי בדחיפות לרופא אף אוזן גרון ולצילום
שאלתי היא : האם אפשר לדחות את הצילום עד לעוד שבוע מהנפילה או שרצוי באמת ללכת לטיפול. ושיש במקרים כאלה מה לעשות או שהנפיחות תרד מעצמה כמו מכה שמקבלים במצח ונוצרת "גולה" . יש לציין שהילד מרגיש טוב .
תודה
אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכה מעל האף - ילדים דחוף! - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010קשה לומר מה החומרה ללא בדיקה. יש לגשת לבדיקה ללא צילום והרופא יראה אם אכן צילום נדרש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף סתום כל הזמןדקלה11/12/2010
שלום, אני בת 32 ומצוננת רוב השנה ובמיוחד בסתיו ובחורף כל הזמן עם אף סתום ובגלל זה אני נושמת דרך הפה וזה מלווה בנחירות .... הלכתי לרופאת אף אוזן גרון והיא נתנה לי תרופה שלא כ"כ עוזרת ואמרה שאפשר לתת זריקה.
מה אפשר לעשות?
תודה מראש על עזרתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף סתום כל הזמן - תגובה
ד''ר אביגיל ארד11/12/2010יתכן ומדובר בנזלת אלרגית. כדאי לעשות בדיקות אלרגיה. הזריקה היא זריקת סטרואידים. תועיל לזמן מה אולם לא לתמיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
דקלה15/12/2010בוקר טוב,
אני אלרגית לקרדית האבק.. האם יש קשר בין השניים?
האם עקב שינה עם פה פתוח יכולה לפגוע בירידה בזכרון??
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבון באוזנייםליאורה11/12/2010
אני מסבן את אוזניי כל יום במקלחת עם סבון נוזלי רגיל לאחרונה יש לי כאבי אוזניים בעיקרי כשאני לוחץ עליהם האם זה בגלל הסבון ואיזה נזק יכול להגרם מסבון באוזניים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבון באוזניים - תגובה
ד''ר אביגיל ארד11/12/2010דלקת אוזן חיצונית עלולה להיגרם מחיידק שנמצא במים ואז יש כאבים. כאב בלחיצה יתכן גם כשיש פקק שעווה. גם מפרק הלסת יכול להקרין לאזור זה. כדאי לגשת לרופא א.א.ג לבדיקת אזניים. למען האמת, אין צורך לסבן כל יום את פנים האזניים ובטח לא לייבש לאחר מכן בעזרת מקלונים עם צמר גפן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות מעל הגבותדנה11/12/2010
לבן שלי מידי פעם מופיעה נפיחות מעל הגבות.
הוא סובל בדרך כל מנזלות על רקע אלרגי אבל באופן קל שלא דורש טיפול.
האם יש תופעה של נפיחות באיזור המצח על רקע אלרגי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות מעל הגבות - תגובה
ד''ר רועי הוד11/12/2010נפיחות כזו יכולה לרמז על מעורבות של הסינוס הפרונטלי (מעל עין) בתהליך דלקתי/אלרגי. בפעם הבאה שזה קורה גשי לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלת בלוטות לימפהענת10/12/2010
שלום.
מזה 3 ימים עם צינון קשה וכאבי גרון ושיעול. ללא חום. בנוסף, התנפחו לי במיוחד בצד ימין בלוטות הלימפה . אחת מתחת ללסת והשנייה באמצע הצוואר בצד הצוואר לכיוון אחורי הצוואר. אני תמיד רגילה שרק בלוטות מתחת ללסת גודלות לי.
הייתי אצל רופא שאמר שאלו בלוטות לימפה בגלל המחלה. האם זה הגיוני שגם בצדדי הצוואר - ממש בצד (ולא רק בקדמתו) פתאום יגדלו בלוטות????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת בלוטות לימפה - תגובה
ד''ר רועי הוד11/12/2010יכול מאוד להיות. צריך לעקוב ולראות שחוזרות למימדים תקינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה!אני10/12/2010
שלום,
אני בד"כ לא אחת שנלחצת מדברים שקורים בגוף.
אבל עכשיו יש צירוף של 3 תסמינים....לכן התחלתי להלחץ.
3 הדברים:
בחצי שנה האחרונה יש לי הרבה ליחה, במיוחד באמצע הלילה, היא ליחה שקופה, לפעמים עם ממש חלקים לבנים כאלה...
לפני שבוע- הייתי לי פתאום ליחה אדומה, נלחצתי וירקתי כמה פעמים... בערך 5 פעמים זה היה ממש ליחה עם דם. מהליחה החמישית כבר זה היה רגיל. מאז זה לא קרה שוב.
אתמול פתאום סתם בנגיעה בגרון הרגשתי בליטה קטנה בצד, ובצד השני לא מרגישים אותה........ אני בטוחה שאם לא הייתה הליחה האדומה- לא הייתי אפילו מתייחסת לבליטה.... אבל איכשהו אני מרגישה שלא סתם קורים כל הדברים האלה...
אני אציין שאני בת 26 ולפני שנה וחצי הפסקתי לעשן
הדברים האלה לא מפריעים לי ביום יום, לא כואבים,אני לא סובלת מהם.
רק מדאיגים אותי ואני רוצה לדעת מה האפשרויות? לשכוח מיזה ?זה רציני? ? והאם חוץ מסרטן, יש עוד אופציות?
תודה
וסליחה על האורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה! - תגובה
ד''ר רועי הוד11/12/2010קשה לענות ללא בדיקה מקיפה. יכול להיות שום דבר, שינוי אנטומי, דלקת, סימני רפלוקס וכו'. לא הייתי קופץ למסקנה של גידול ונלחץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת רוק בעייתיתמאיה10/12/2010
שלום, בבדיקת מיפוי בלוטות רוק שעשיתי בשל טעם רע בפה בלילות התקבלה תוצאה לפיה קיימת ירידה בקליטה בבלוטה מנדיבולרית מימין, עם כמעט ללא תגובה למתן מיץ
לימון. מה זה אומר? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת רוק בעייתית - תגובה
ד''ר רועי הוד11/12/2010שהיא מתפקדת פחות טוב משאר הבלוטות, אם אין סימפטומים אחרים אין טיפול למצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב בלוטותרועי09/12/2010
שלום ד"ר
אשמח לעזרתך לגבי מעקב בלוטות הייתי היום בUS צוואר מצ"ב המעקב:
ב-02.09.2010 עברתי US צוואר בו נכתב:
"בלוטות לימפה בצוואר דו צדדית הגדלות ג'וגולודיגסטריק עד 3 ס"מ, בציר האורך מימין כנראה תגובתיות בלבד"
ב- 03.09.2010 עברתי CT צוואר שם נכתב:
"קשריות לימפה אחדות בקוטר מירבי של 9 מ"מ ציר ארוך באיזורים התת ליסטיים, שאר איברי הצוואר שמורים אין לזהות פתולוגיה ברורה"
היום ה-09.12.2010 עברתי US צוואר למעקב שם נכתב:
"בלוטות לימפה בעלות אופי תגובתי באורך עד 20 מ"מ במשולש קדמי משני צדדים"
אשמח לדעת מה אני אמור להסיק מכך? האם יש סיבה לדאגה כלשהי?
תודה רבה
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקב בלוטות - תגובה
ד''ר דן גוטמן09/12/2010לא ניתן להסיק מכך דבר ואין מדובר בתשובה חריגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
רועי14/12/2010ראשית תודה רבה על התגובה
שאלה:
האם יכול להיות שבגלל ששבועיים היתה לי עצם של דגם תקועה בגרון
והיא התמוססה בריריות (על פי מומחה אאג) האם זה יכול לגרום להגדלת הבלוטות כתגובה? הבלוטות שלי מוגדלות טיפה כבר 4 חודשים מאזה המקרה הזה
תודה רבה
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/12/2010לא נראה לי. עצם לא " מתמוססת"
יש לגשת לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקדיםס09/12/2010
שלום
1. האם ניתוח לכריתת שקדים, יכול לעזור בהפסקת ליחה כרונית ונזלת כרונית?
2. האם מי שעובר ניתוח כזה חשוף יותר למחלות ולזיהומים? כי ידוע ששקדים מסננים כניסת חיידקים.
3. והאם זהומים כאלה יכולים אף להגיע ללב, לגרום לסיבוך ואף למוות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקדים - תגובה
ד''ר דן גוטמן09/12/2010אין קשר בן ניתוח שקדים להקטנת הליחה
לאחר ניתוח שקדים הגוף אינו חשוף יותר לזיהומים ממש לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להתעטש נכון?מונרו09/12/2010
שלום!
השאלה שלי היא די משעשעת אבל יש לי ילדה בת 5 עוד מעט, וכשהיא מתעטשת היא מתעטשת פנימה (אלוהים יודע ממי היא למדה את זה..)
הרפלקסים האימאיים שלי אומרים לי שעיטוש נכון זה עיטוש קולני שמרעיד את הבית, ושעיטוש לא נכון זה עיטוש פנימי עם פה סגור שלא משרת את מטרת העיטוש לנקות את תעלת האף מטורדנים לא רצויים, ואולי גם יכול לגרום לנזק (?) של התפוצצות פנימית של נימי דם בתוך האף.
האם האינטואיציה שלי נכונה?
האם אני צריכה להנחות את הילדה ללמוד להתעטש עיטוש חיצוני ולא פנימי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך להתעטש נכון? - תגובה
ד''ר דן גוטמן09/12/2010לא יודע מה לענות על השאלה הזו
אולי כדי לך לנסות להנחות אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה על בסיס הלשוןיוליה09/12/2010
שלום, לפני שבועיים הופיעה לי באופן פתאומי תחושה שמשהו מציק בגרון בצד אחד. זה לא מפריע לא לנשימה ולא לבליעה ולא כואב, מורגש בעיקר בבליעת רוק ובמיוחד כשהפה קצת יבש. עד כמה שאני יכולה להרגיש הבליטה היא על בסיס הלשון ולא בגרון (נדמה לי שאפילו הצלחתי לראות משהו במראה), בנוסף אני חייבת לציין שאני בהריון שבוע 5, מאוד מטריד אותי מה זה יכול להיות? לאיזה רופא עדיף לפנות? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה על בסיס הלשון - תגובה
ד''ר דן גוטמן09/12/2010יש לפנות לאף אוזן וגרון לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תעלת אוזן צרהאתי08/12/2010
אני בת 33 וסובלת מתעלת אוזן צרה ולכן האוזן שלי צוברת שעווה ,
רציתי לשאול מהי הסיבה לתעלת אוזן צרה?
והאם יש טיפול.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תעלת אוזן צרה - תגובה
ד''ר דן גוטמן09/12/2010אין לכך סיבה ויש להגיע לא.א.ג לצורך ניקוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

