מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קובליישןס16/01/2011
שלום,
אני בת 36 , ויש לי חורים בשקדים.
מעוניינת לעבור ניתוח בטכנולוגית הקובליישן. שמעתי שיש שתי אפשרויות לטכנולוגיה זו, האחת כריתה , והשניה הקטנה (שיוף) השקד.
1. על איזה אפשרות היית ממליץ?
היות ואני בת 36 ויש יותר סיכונים לדימום בגילי , אני מתלבטת.
2. האם שמעת על מיקרים שאנשים עשו ניתוח בשיטת הקובליישן עם האפשרות של הקטנת השקדים (ולא הכריתה) אך לאחר זמן התלוננו שהשקד לא שויף דיו ועדיין נשארים להם שיירי מזון בשקדים? נראה שכריתה היא השיטה האפקטיבית, אך מפאת גילי אני חוששת, אשמח לעזרתך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קובליישן - תגובה
ד''ר דן גוטמן17/01/2011בוודאי ששמעתי על אנשיםשעזו את הניתוח בשיטת הקובלציה. הרי אני מנתח ומנתח הרבה בשיטת הקובלציה.
כשאין דלקות שקדים למעשה אין צורך להוציא את כל השקד אלא רק ל"שייף" אותו על מנת לבטל את השקעים והחריצים. את זאת ניתן לעשות בשיטת הקובלציה. ההחלמה מהירה יותר. לעיתים רחוקות עדיין נשארים חריצים והבעיה אינה נפתרת אולם כאמור רק לעיתים רחוקות.
ניתן גם להוצא את כל השקד אם כי הפעולה כרוכה ביותר כאבים
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעשים בתדר נמוךרפאל15/01/2011
מזה מספר חודשים ובעיקר בתוך בתים מתריד אותי מן "רעש פנימי" או זמזום בתדר נמוך, כאילו עובד בסביבה מנוע או מכונה שמייצרים גלי קול או זמזומים - תופעה מתרידה , לאחר בירור מספר פעמים עם אנשים אחרים נוכחים, רק אני שומע רעשים אלו, מה יכולה להיות הסיבה לתופעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעשים בתדר נמוך - תגובה
ד''ר רועי הוד16/01/2011יש לכך הרבה סיבות ורק בחלק ניתן לטפל או לעזור. האם הצלצול בקצב הלב? מומלץ להתחיל בבדיקה ובדיקת שמיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טינטון קצריואב14/01/2011
שלום,
מספר פעמים בחודשיים האחרונים חוויתי צלצול גבוה באוזן ימין שארך בין 5 ל-10 שניות.
אינני יכול לשייך זאת לפעילות מסויימת שעשיתי. אני חושב שלרב זה קרה בזמן מנוחה.
אמי סובלת מטנטון קבוע, שהתחיל כמה ימים אחרילחץ באזניים בזמן נחיתת מטוס, ומאז לא נעלם.
האם יכול להיות קשר לכאבי גב / צוואר כרוניים?
אני מודה לכם מראש על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טינטון קצר - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011לא נראה לי קשור עם כאבי הגב או הצוואר. במידה וממשיך- גשי להבדק אצל רופא א.א.ג, לפעמים קיימת ירידה בשמיעה שמתחילה כצפצוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפעת האוזן??טל14/01/2011
שלום רב,
אני בת 32 , בריאה בדר"כ. אתמול בילית מספר שעות במיון לאחר שבמשך כ- 10 שעות חוויתי סחרחורות חזקות ביותר ברמות שבחיים לא נתקלתי בהן. כל ניסיון שלי לנסות ולהרים את הראש נחל כישלון שהתלווה בבחילה עזה ואחריה הקאה.
הסחרחורת דעכה מהשעה ה-9 ואילך עד שנעלמה לחלוטין.
בבית החולים שללו בעיה ניורולגית כלשהי ושלחו אותי לא.א.ג שם הרופא בדק אותי אמר לי שמדובר בשפת הדיוטות "שפעת האוזן :שזו תופעה מוכרת אך לא מוסברת שתוקפת אנשים בריאים לגמרי ונעלמת כמו שבאה.
הוא אף ציין שיש אנשים שהדבר נמשך אצלם מספר ימים!!!!
בכל מקרה , הייתי שמחה לקבל קצת יותר מדי על מה שמבחינתי אניגמה, ולא מצאתי באינטרנט מידע בנושא שפעת האוזן כפי שהרופא הגדיר.
תודה רבה ,
בתקווה ליום ללא סחרחורת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפעת האוזן?? - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011זה לא בדיוק שפעת האוזן אלא איזה תהליך ככה"נ זיהומי ויראלי (לא ברור הסיבה האמיתית) שעלול לגרום לסחרחורת סיבובית, בספרות נקרא גם VESTIBULAR NEURITIS. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בטלפון רגיל ופגיעה בשמיעהאני13/01/2011
שלום רב. אשמח לדעת אם יכול להיגרם נזק לאוזן/פגיעה בשמיעה/ירידה בשמיעה משימוש רב בטלפון רגיל -נייח על האוזן. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בטלפון רגיל ופגיעה בשמיעה - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011טלפונים סלולריים מיוצרים כדי שיוכלו לשדר בעוצמה שלא תזיק לשמיעה אך יש דיווחים על פגיעה בשמיעה אצל חולים שדיברו שעות ארוכות בטלפון. קשה להגיד אם זו השפעה של העוצמה או הקרינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר רועי הוד
אני15/01/2011ד"ר שלום, בהמשך למה שכתבת לי- אני שואלת לגבי טלפון נייח. אני עברתי לפני מספר שנים ניתו נאורומה אקוסטית בהצלחה. אולם כידוע בניתוח זה אין לי שמיעה באוזן אחת. אני כמעט ולא מדברת בנייד סלולרי באוזן שבה אני שומעת- רק ברמקול. אבל כן מדברת הרבה מטלפון נייח. שאלתי היא האם זה יכול לפגוע באוזן באיזשהו אופן? תודה רבה לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר רועי הוד - תגובה
ד''ר רועי הוד16/01/2011בדרך כלל טלפון נייח לא יפדע בשמיעה משום שעוצמתו לא גבוהה מדי והוא לא עובד על קרינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרק שנכנס לאוזן-דחוףלא משנה13/01/2011
שלום,היום הייתי בטבע,ונכנס לי חרק לאוזן.
אני בטוחה ב-100% שנכנס לי חרק לאוזן כי הרגשתי איך הוא נע לי בתוך האוזן,אך לא הצלחתי להוציא אותו..
הלכתי לרופא א.א.ג הוא בדק ואמר שאין לי ממה לחשוש וכי אין שום זכר לחרק או למשהו אחר.
אך אני עדיין מרגישה עמימות באוזן,והאוזן שלי כואבת וגם הראש בצד של האוזן (צד ימין)
האם אני יכולה באמת להיות רגועה כי אין לי שום דבר באוזן? או שאולי הוא זחל עמוק יותר והרופא לא ראה?
יש אפשרות שהוא יעבור לי לראש (למוח)? ויגרום לזיהום ?
מה ההשלכות במקרה שלא מוציאים את החרק מהאוזן,הוא יכול לצאת לבד?
אני מבקשת לענות לי על כל השאלות,אני נורא מודאגת.
תודה רבה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרק שנכנס לאוזן-דחוף - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011בבדיקת א.א.ג טובה ניתן לראות אם יש או אין חרק, במידה ואין חור בעור התוף, אין סיכון שהחרק יעבור אותו ויגיע למקומות עמוקים יותר. לא יעבור למוח ויגרום לזיהום. אם לא מוציאים יכול לגרום לתהליך זיהומי מקומי, כאבים, רגישות וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות באוזנייםאבראהים13/01/2011
אני כבר 3 ימים שומע כל מני הפרעות באוזניים וזה מאוד מעצבן אותי ומרגיז אותי ונהיה לי כאב ראש מזה. אני מרגיש בדיוק כשאנו בתוך מטוס בזמן המראה האוזניים נסגרות. מה זה יכול להיות? זה פתאום קרה לי, ובחיים לא היה לי בעיות באוזניים.
אשמח לקבל תשובה לבעיה הנוראית הזאת.
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות באוזניים - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011יכול להיות ומדובר בנוזלים, דלקת וכו'. גש להבדק, לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירטיגואיציק13/01/2011
עקב דלקת באוזן ובדיקת אוזניים שנעשתה התקבלה התשובה-
וירטיגו ללא ניסטגמוס ספונטאני וירטיגו לא ממקור א.א.ג
רציתי לדעת מה הכוונה ואיזה בדיקות נוספות עליי לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וירטיגו - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011אם בדיקת א.א.ג תקינה יש להבדק ע"י רופא מטפל, נוירולוג וכו'. יכול להיות וביצוע בדיקת שמיעה ו-BERA.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינון ללא חום עם המון נזלתבן12/01/2011
לא ברור- התעוררתי היום בבוקר בסדר, אחרי שעתיים התחלתי להתעטש (ישנתי ללא חולצה אך עם פוך) ועכשיו אני לא מפסיק לנזול אחרי שעתיים סיימתי כבר שלושה גלילי נייר טואלט- אין לי חום אבל התעטשויות בלתי פוסקות ונזלת מאוד מימית וחולשה, זיעה והרגשת שחם לי כל הזמן
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינון ללא חום עם המון נזלת - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011גש לרופא מטפל, אולי מדובר במחלה ויראלית בלבד ללא צורך בטיפול כלשהו פרט למנוחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דף מהאףנורית חדד12/01/2011
בני בן 12 ומאז שהוא קטן יורד לו דם מהאף. עשינו לו כמה פעמיים צריבה ועדיין יורד לו כמיות גדולות של דם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דף מהאף - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011מה השאלה? זה לא תקין, כדאי להבדק אצל א.א.ג ולראות מה מקור הבעיה. בדיקות הדם תקינות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מהפהרינה12/01/2011
שלום !
הייתי רוצה מאוד לדעת אם יש קשר בין הפרשת יתר מהאוזניים ,לריח רע מהפה.
ואם כן ,האם יש איזשהו פיתרון?
בתודה מראש
רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע מהפה - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011לא מכיר קשר בין הפרשה אוזנית לריח מהפה למרות שהמערכות קשורות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח כפתוריםהדס11/01/2011
שלום רב, בני בן שנתיים ושלושה חודשים. נולד עם שפה שסועה, ועבר תיקון בגיל 5 חודשים. מזה מס' חודשים סובל מדלקות אוזניים שגורמות לחום גבוה. עקב החום בני מפרכס . עשינו בדיקת שמיעה, ונמצאה ירידה קטנה בשמיעה (15 דציבל). בצילום פוליפים נמצא כי השקד השלישי מעט מוגדל, וכי המעבר לאוויר צר. רופאת אא"ג הציעה כי נעשה ניתוח כפתורים והוצאת השקדים. רופאת הילדים הציעה להימנע מניתוח ורשמה לבני סירופ בשם אריוס AERIUS - שנראה כי עוזר לבני מאוד. שאלתי: האם כדאי להימנע מניתוח? האם הבעיה יכולה להסתדר? אני פוחדת שוב להכניס את הבן לניתוח.
בתודה, הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח כפתורים - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011כמובן שעדיף תמיד להמנע מניתוח. הבעיה יכולה להסתדר ככל שיגדל אך ללא בדיקה קשה לי לענות מה הסיכוי לכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקד מוגדל מאד וכואבדליה11/01/2011
הנני בת 56 מאז ילדותי סבלתי מדלקות גרון בשקדים בתכיפות -סטרפטוקוקוס
בגיל 40 עברתי כריתה של שקד ימין ומאז יחסית המצב נרגע
בשנה האחרונה אני סובלת משקד מוגדל כ- 20 מ"מ וכאב ללא חום
נראו נקודות לבנות שבבדיקה לא הראו חיידק.גם באוזן השמאלית מרגישה טנטו ותקתוקים
עברתי בדיקת סי טי עם חומר ניגוד ושם אין להכיר בכלי דם חריגים הבלוטות קטנות משמאל .באזור האורו פרינקס נראית סגירה של דרכי הנשימה בעקבות מלאות משמאל עי רקמה רכה כמעט עגולה בקוטר 20 מ"מ אין לדון על טיב התהליך
בסיכום :גוש בקוטר 20 מ"מ באורופרינקס משמאל.
נקבע לי תור רק בעוד כמה ימים לרופאה ואני די בלחץ האם יש שם בעיה של גידול ממאיר
או שפיר ומה הטיפול
אבקש תשובה דחופה כי המתח מהבדיקה פשוט הורג
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד מוגדל מאד וכואב - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011קשה לי לענות ללא בדיקה אך מסה באורופרינקס בגודל 2 ס"מ מצריכה בדיקת א.א.ג והערכה לגבי המשך הבירור/טיפול. גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיס?אני11/01/2011
שלום. בן 32. מזה תקופה ארוכה חש בכאבים בין העיניים, מלווה בכאבי ראש חזקים. האף לעיתים סתום ולעיתים לא, אך התחושה היא שהסתימה נמצאת גבוה יותר (גבוה מאיזור הנחיריים) ממש בין העניים פנימה ואפילו למעלה מזה. שאני מתכופף (מוריד את הראש) הכאב מתעצם.
האם מדובר בסינוסים? מה הם דרכי הטיפול? כרגע אני לוקח אקמול שעוזר ל2-3 שעות אך לאחר מכן הכאב חוזר. אין נזלת כמעט אך לעיתים נדירות, בקינוח האף, יוצאים גושים בצבע ירוק/אפור.
האם מומלץ לפנות לרופא משפחה או רופא אא"ג ?
בהנחה שמדובר בסינוסיטיס האם קיים טיפול תרופתי להוצאת הגוש או שצריך טיפול כירוגי לשאיבתו? האם עליי לבצע צילום של מערות הפנים על מנת להגיע לאבחנה טובה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס? - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011לפי הסיפור נשמע כסינוסיטיס. הטיפול בסינוסיטיס הוא לרב אנטיביוטי. מומלץ לפנות לרופא א.א.ג. בדיקה טובה יכולה לתת אבחנה ללא צורך בצילום. במקרים בהם טיפול אנטיביוטי לא עוזר או שקיימת בעיה אנטומית- יש מקום לטיפול ניתוחי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לווי של מכשירי שמיעהליבי11/01/2011
יש לי OTOSCLEROSIS באוזן ימין כבר מספר שנים. לאחרונה הותאם לי מכשיר שמיעה בעל 3 תכניות. הרכבתו מקשה עלי מאוד, שכן אני עובדת בסביבה רועשת בעיקר(מורה). ללא המכשיר אינני שומעת- ואיתו אני שומעת רעשים של תחנת רדיו לא מכוונת בשתי האוזניים. האם התופעה מוכרת ומה ההמלצה במקרה כזה?
בתודה ליבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לווי של מכשירי שמיעה - תגובה
ד''ר רועי הוד15/01/2011בהקשר לתפעול/תכנות מכשירי שמיעה יש צורך לפנות לטכנאי/חברה שסיפקה לך את המכשיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לפנות לקלינאית תקשורת
רעות21/01/2011התאמת מכשיר שמיעה עשויה לעיתים לארוך מספר פגישות בדיוק מהסיבה שתיארת. לאחר שיודעים מה הרעשים שמפריעים ובאיזה סביבה יש לחזור לקלינאית שתתקן ותכוון את התוכניות במכשיר. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

