מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי יציאותשואל13/03/2013
היי,
לאחרונה שמתי לב כי כשאני בשירותים , מבנה הצואה ההתחלתי הוא עבה (בערך בגודל מטבע של 10 אג') ואחר כך היא הופכת להיות צרה , ומחולקת לחלקים.
השאלה היא האם זה תקין , או שזה מעיד על בעיה במעי.
אני מבקר בערך פעם ביום בשירותים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי יציאות - תגובה
ד``ר עופר פורים18/03/2013לא כתבת את גילך אם הוא מעל 50 הייתי ממליץ לך לגשת לבצע קולונוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפים במעינילי11/03/2013
שלום לד'ר-עברתי לאחרונה קולונסקופיה ונמצאו במעי שבעה פוליפים שאחד מהם ססיסלי 2 ס'מ שהוסר במלואו. הרופא הסיר לי רק ארבעה פוליפים והשאיר שלושה,האם זה תקין? והאם אני צריכה לעשות בדיקות אחרות בקופה שאלייה אני שייכת? תודה מראש על התייחסותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפים במעי - תגובה
ד``ר עופר פורים18/03/2013שלום נילי
אין ספק שיש צורך בקולונוסקופיה חוזרת והסרת שאר הפוליפים ודגימתם בהתאם לכך יש צורך אח"כ להחליט אם יש צורך בברור גנטי לאור מספר הפוליפים הגדול שנמצא אצלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות דמיות וגידולחנה10/03/2013
בת 39 בריאה מזה מס' שנים מדממת רקטלית ולא נבדקתי לאחרונה נבדקתי אצל פרוקטולוג שמצא גוש בקוטר 4ס"מ וחשד שהוא ממאיר הכינו אותי שצריך ניתוח אך לשמחתי בקולונסקופיי'ה מצאו פולפ 1 ס"מ ברקטום והורידו אותו ופוליפ בסיגמה בקוטר 4 ס"מ וכרתו אותו נשלחו לבדיקה שאלתי האם יורד החשש שזה ממהיר???? לבנתיים בטלו את בדיקת הסי טי אודה על תשובה מהירה שתפיג ל את החששות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות דמיות וגידול - תגובה
ד``ר עופר פורים18/03/2013שלום חנה
יש צורך לקבל את תשובות הפתולוגיה פוליפים כאלה הם גדולים מאוד ואומנם הם יכולים להיות שפירים אך יש צורך לוודא הגסטרואנטרולוג לא יכול לדעת האם פוליפ ממאיר רק לפי המראה אלא רק לשער רק לאחר התשובה הפתולוגית שתקבלי מהגסטרואנטרולוג שלך ניתן יהיה לדעת מה אופי הפוליפ ואז ניתן יהיה להחליט אם יש צורך ב CT.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשוליםלימור08/03/2013
פרופ שלום
אני בת 39 יש לי שלשולים כבר חודש וחצי לפעמים מיימים לפעמים דייסתים בערך שלוש פעמים ביום מלווה בכאבי בטן ובקיבה לא חזקים. רופא המשפחה נתן לי לעשות במשך שלושה ימים רצופים תרביות צואה שיצאו תקינות ובנוסף החליט על טיפול אנטיביוטי למשך חמישה ימים. היום אני ביום השלישי של האנטיביוטיקה והמצב אותו דבר. לפני כ 4 שנים היו לי גם שלשולים יותר מחודש הייתי אצל גסטרו עשיתי קולונסקופיה שיצאה תקינה הרופא רצה לעשות גסטרוסקופיה בזמנו בגלל המוגלובין 11.8 אך אני נרתעתי מהבדיקה.
בדיקות דם לצילאק שלילי. בנוסף לפני שלוש שנים הליקובקטור פלורי טופל באנטיביוטיקה
מה עליי לעשות עכשיו?????
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים - תגובה
ד``ר נתן גלוק10/03/2013לחזור שוב לרופא גסטרו לראות האם יש צורך בבירור שלשול כרוני.
קצת מוקדם מדי להעריך תגובה לטיפול האנטיביוטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח של כריתת צקוםרונדו24/02/2013
שלום רב,
אמא שלי, בת 88, עברה לנפי שבעה חודשים ניתוח לכריתת צקום-cecum- עקב גידול ממאיר שנתגלה בו ולאחר ביופסיה נקבע שדרגת הגידול הייתה 3 . זאת לאחר שבלוטת לימפה אחת הייתה נגועה במחלה מוך 16 שהוצאו בניתוח. היא מקבלת כבר כמעט חצי שנה כדוריXELODA במינון מופחת של 2000 מ"ג ליום ומלבד עייפות קטנה אין לה תופעות לוואי.
בבדיקות דם וכן בבדיקת CT ללא חומר ניגוד נאמר ש"אין עדות להישנות או פיזור המחלה.ואולם נתגלתה מחלת טרשת עורקיםבאאורטה ובעורקי הכסל".
בעוד כחודש היא תפסיק את לקיחת כדורי הכימתרפיה והיא נתונה בחרדה גדולה מפני חידוש המחלה.
שאלתי:1- בבדיקות דם נתגלה שהמרקר CEA עלה ל-11 אך האונקולוג אמר שזאת תוצאה של לקיחת הכדורים. האם זה נכון והאם הפסקת הכדורים עשויה להביא לירידה בערכי המרקר?
2- מה הבדיקות המומלצות שהיא צריכה לעבור ובמשך כמה זמן? האם היא צריכה לעבור קולונוסקופיה או סי.טי נוספים?
3- לפני הניתוח היא סבלה מאנמיה קשה וההמוגלובין היה 7. לאחר הניתוח מטופלת בכדורי ברזל Gentle Iron -שלושה ליום. האם היא צריכה להמשיך לקחת כדורי ברזל? בבדיקה האחרונה ערכי ההמוגלובין הראו 12 והיא עלתה במשקל כמעט 4 קילוגרם מאז הניתוח.
4- מה ניתן לעשות בנושא טרשת העורקים? היא מטופלת בכדורים נגד לחץ דם וכולסטרול.
בתודה מראש ובאיחולי כל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח של כריתת צקום - תגובה
ד``ר נתן גלוק03/03/2013שלום רב,
1) מעקב קולונוסקופיה מומלץ בחלוף שנה מהניתוח.
2) מעקב CT בוצע כבר ולכן יומלץ רק אם תהיה אינדיקציה לכך (עלית מרקרים, תלונות)- ובידי האונקולוג
3) ברזל לוקחים עד לעליה של ערכי הפריטין (מחסני הברזל בגוף) מעל 100. בדיקת דם פשוטה.
4) הטרשת תלוית גיל והטיפול הוא איזון גורמי סיכון כמו לחץ דם וכולסטרול- בדיוק מה שהיא עושה
5) אם מדובר בחרדה קשה ניתן לטפל.
6) ענין המרקרים מציע לסמוך על האונקולוג- זה נסיונם והמקצועיות שלהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך, דוקטור
רונדו03/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר ניתוח של כריתת צקום - תגובה
ד``ר עופר פורים18/03/2013ברצוני להוסיף לתגובה
1. CEA יכול לעלות זמן מתן קסלודה צריך לחזור על הבדיקה לאחר כחודש מסיום הטיפול באם עדיין CEA מעל 5 ישנה סיבה לגשת לאונקולוג ולשקול ביצוע הדמיה כמו CT או PETCT
2. מעקב אחרי אימך הוא קולונוסקופיה לאחר שנה ו-4 שנים ו CT ב-3 שנים ראשונות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות מרובותחנה17/02/2013
לפני כחצי שנה היו לבן שלי שילשולים במשך 10 ימים בהם גם ירד במשקל כ-4 ק"ג (הבן בן 19). מאז הולכים ובאים כאבי בטן, שלשולים, חוסר נוחות , יציאות מרובות לאחרונה 6-7 ביום (ללא ירידה במשקל), פעמיים אף עם דימום קל
בבדיקות צואה שונות לדם, פרזיטים וכו' נמצא שלילי.ניסה לבצע הימנעות מחלב, מטוגנים אך דבר לא עזר.
מה יכולה להיות הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות מרובות - תגובה
ד''ר אליזה טיומני20/02/2013בהחלט -לפי סיפור שאת מוסרת יש מקום לבצע בירור מערכת העיכול לשלול דלקת במעי.כדיא לפנות לשם כך לרופא גסטרו
בהצלחה-ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן תחתונה.שמואל.13/02/2013
בן 33 , אני סובל זה כשנה מכאבים בבטן תחתונה צד ימין, יש לי המוגלובין קבוע 15.5 השאלה היא אם רמת ההמוגלובין מראה שאין דימום סמוי מהמעי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בבטן תחתונה. - תגובה
ד''ר אליזה טיומני15/02/2013תלוי מקצב הדימום אשר גם יכול להיותר לסירוגין .
בברכה
דר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר נורמלקס לפני V קפסולה?רותתי11/02/2013
האם מותר נורמלקס לפני בדיקת וידיאו קפסולה?נ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר נורמלקס לפני V קפסולה? - תגובה
ד``ר נתן גלוק11/02/2013כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלה גסטרויגאל05/02/2013
מה זה אארופגיה ומה דרכי טיפו מי מה נוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלה גסטרו - תגובה
ד``ר נתן גלוק05/02/2013בליעת אויר מוגזמת הגורמת לגיהוקים.
הטיפול בעיקרו התנהגותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלה דלקתית בעייםאסף04/02/2013
שלום ..אני בן 36 לוקה במחלה ראומטית קשה מאוד שנקראת אנקילוזינג ספונדליטיס
מזה 10 שנים המחלה פגעה לי ברוב המפרקים הגדולים בגוף.מטופל כמה שנים כבר
בתרופת אנברל 50 מ"ג לשבוע.בנוסף למחלת המפרקים אני גם לוקה במחלת מעיים
דלקתית שנקראת iritble bowel ibd .מטופל בנירבקסל כדור בבוקר וכדור בערב
ובנוסף יש לי שלשולים כרונים מעל 5 פעמים ביום וזה מלווה בהתלקחויות בזמן צואה
ובזמן הטלת שתן וכל דבר שאני אוכל ניגש לשירותים.
1:האם מחלת המעי שאני לוקה בה הינה מחלת קרוהן?
2:האם מחלת המעיים היא משנית למחלת המפרקים הראומטית שאני לוקה בה?
3:האם יש תרופה יותר יעילה מהנירבקסל שתעזור לי?
4:האם אצלי מדובר בחומרה כלשהי במחלת המעיים לפי ההסבר שלי?
כל מה שרשמתי על המחלה זה לאחר שעברתי בדיקת קולונוסקופיה ונלקחו ממני
חלק לבדיקת ביופסיה....תודה עבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלה דלקתית בעיים - תגובה
ד``ר נתן גלוק05/02/2013אתה צריך מעקב אצל גסטרואנטרולוג מומחה שיקבע האם מדובר במחלת קרוהן או מעי רגיז. למי שיש מחלת מפרקים כמוך הסיכוי שיש קרוהן עולה היות והמחלות הולכות יחדיו.
נירבקסל זה לא טיפול למחלת קרוהן וגם לא אנברל ולכן חשוב לשלול באופן סופי מחלת קרוהן על מנת לא לפספס את הטפול הנכון במעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים כמו סכיןמשה03/02/2013
שלום רב,
כבר מזה כחודשיים כשאני יושב בשירותים, בזמן היציאה (של הצואה), יש לי כאבים חזקים
באזור פי הטבעת. תחושה כאילו סכין חותכת את האזור.
עד לפני כחודש זה גם היה מלווה בדם אבל לאחרונה כבר אין דם, אבל הכאב
נשאר והוא מאוד חזק.
מה יכולה להיות הסיבה (ואני בחור צעיר - עוד לא 30..), ואיך ניתן לפתור אותה..
במשך היום אני כמעט ולא מרגיש את הכאבים. רק בזמן היציאה..
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים כמו סכין - תגובה
ד``ר נתן גלוק03/02/2013יתכן מבעיה באזור פי הטבעת כגון פיסורה (סדק) או טחורים עם קריש דם. פנה לפרוקטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRIME25/01/2013
האם בדיקת MRI יכולה לאתר פוליפים במעי הגס, או דלקות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI - תגובה
ד``ר נתן גלוק29/01/2013זו לא בדיקת הבחירה לדלקות או פוליפים במעי הגס.
הקולונוסקופיה הוירטואלית מבוססת כיום על טכנולוגיה של CT.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעוניינת להימנע מקרינה
ME30/01/2013האם איכות הבדיקה תואמת ל- CT? הבנתי שMRI נחשב טוב יותר אבל האם גם לבדיקת המעי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעוניינת להימנע מקרינה - תגובה
ד``ר נתן גלוק05/02/2013שוב- אין MRI וירטואלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליומיומה בוושטרמי22/01/2013
היי , לאמא שלי יש ליומיומה בוושט , מה לעשות ? כדאי לנתח או לעזוב את זה ככה ?
יש רופא מומחה לזה בידיוק - כירורג ? גסטרולוג ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליומיומה בוושט - תגובה
ד''ר אליזה טיומני23/01/2013ליאומיומה בושט ממצא בדרך כלל שפיר -הכל תלוי מהגודל
רצוי לבצע בירור ע" בדיקת EUS-אולטראסאונד אנדוסקופי -לבדיקת המצב
גסטוראנטרולוגים -הם הכתובת למעקב בנושא זה
בברכה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם קולונוסקופיה נמצאת בסל התרופותמירב22/01/2013
האם בדיקת קולונוסקופיה לנשים מעל גיל 50 נמצאת בסל התרופות או לא למבוטחי כללית מושלם?
והיכן המכון הטוב ביותר על פי המלצתכם לבצעה? ומה עלותה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם קולונוסקופיה נמצאת בסל התרופות - תגובה
ד``ר נתן גלוק22/01/2013מעשית ניתן לבצע את הבדיקה במכוני הקופה ללא עלות. איני מכיר את איכותם של המכונים השונים, אולם כל רופא מומחה מנוסה מאד בבדיקה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת קולונוסקופיה - המשך
מירב29/01/2013בהמשך להודעה הקודמת, כיצד ניתן לקבל את הבדיקה ללא עלות????
(משום שלדברי רופאת המשפחה הבדיקה אינה בסל ((יש לי כללית מושלם, ואני מעל גיל 50)) ולפיכך היא כרוכה בתשלום).
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת קולונוסקופיה - המשך - תגובה
ד``ר נתן גלוק05/02/2013בקשי הפניה לרופא גסטרואנטרלוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים מאחורי הצלעות בימין ובגב ימיןא21/01/2013
שלום,כבר כמספר שבועות יש לי כאבים שהתחילו מצד ימין מאחורי הצלעות. לפני כשבוע התחיל גם כאב/ תחושבת אי נוחות בגב בצד ימין וכאילו משהו מפריע לי (לא ממש כואב) מאחורי הצלעות.
בנוסף-אני סובלת מבחילות הולכות וחוזרות ומעייפות.(התיאבון כרגילץ לא ירוד). בדיקות דם כולל תפקודי כבד ותוספתן-יצאו תקינות. אולטראסאונד בטן עליונה-גם תקין.
גסטרולוג שהייתי אצלו המליץ על גסטרוסקופיה,כשהשערתו היא שארקוקסיה שלקחתי בשל פריצת דיסק גרמה לדלקת בקיבה. הוא לא חושב שזה קשור לכאבי הגב, למרות שלי נראה שזה כן קשור.
אני מאוד מודאגת שמא יש לי משהו במעי הגס. (סבתא שלי נפטרה מסרטן המעי הגס).
האם לעשות קולונוסקופיה? CT?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים מאחורי הצלעות בימין ובגב ימין - תגובה
ד``ר נתן גלוק29/01/2013הכאבים אינם טיפוסיים לסרטן המעי הגס וכן מכוונים למערכת העיכול העליונה (ושט קיבה תרסריון).
אם את מעל גיל 50 או הגסטרוסקופיה תקינה יתכן ורופא הגסטרו שלך כן יחליט על הרחבה לקולונוסקופיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

