פורום מחלות המעי הגס - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן תחתונה
    בני
    27/10/2013

    היי אני בחור בן 32 , מזה כשנה אני סובל מכאבי בטן באיזורים שונים זה התחיל באשכים ואז המשיך לאיזור הטבור והאגן והרופא איבחן פרוסטטיטיס , אחר כך התחלתי להרגיש רע גם בבטן עליונה וכאבים חוזרים עם צרבות , בנוסף מדי פעם היו לי שלשולים )פעם בשבוע למשך יום או יומיים( . בתוך פחות מחודש איבדתי 7 אחוז ממשקלי לאחר ששיניתי מעט הרגלים והפסקתי לשתות שתיה מתוקה. נבהלתי מאיבוד המשקל המהיר וחזרתי לאכול ולשתות כמו פעם ורק אחרי 4 חודשים חזרתי למשקל המקורי. ביצעתי אולטרסאונד בטן עליונה ותחתונה ומצאו לי אבנים אסימפטומטיות בכיס מרה וכבד שומני , אחר כך נשלחתי ל ct ולא מצאו את האבנים ולא נכתב כלום לגבי כבד שומני (האם הגיוני שנעלם) אבל מצאו טחולון וערמונית שנוגעת קלות ברצפת השלפוחית . במהלך הבירור של הבטן העליונה גילו בגסטרוסקופיה בקע סרעפתי לא גדול. הכאבים בבטן התחתונה הם אלו שיותר אקוטים, לפעמים בלילה הרגשתי כאילו אני ישן על כדור באיזור הטבור והכאבים לפעמים חדים לפעמים מופיעים כקו שורף ולפעמים כשטני נוגע קלות בבטן כמו לטיפה אני מרגיש שריפה קלה על פני העור ולפעמים לא )זה לא הופיע כשהרופא לחץ לי על הבטן). לאחרונה גם מופיע קצף בשתן אבל הבדיקות יצאו תקינות. הרופא טוען שהמקור הוא כנראה שרירים ואובד עצות , אני מיואש . מה עוד ניתן לעשות אני מוכן ללכת לכל רופא פרטי אבל לא יודע למי לפנות. לפי הרופא שלי אין ועם בקולונסקופיה , האמנם? האם לאבד משקל בכזו מהירות אבל להעלות אותו בחזרה לאט יכול לרמז על מחלה מתקדמת? בבקשה תעזרו לי להבין למי עלי לפנות (העלו גם השערה שזה ibs אבל היציאות לא עונות על הקריטריונים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן תחתונה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    29/10/2013

    בני,

    המקרה סבוך מכדי לדיין אותו במסגרת הפורום.
    מציע שתיגש לחוות דעת שניה בבית חולים גדול או במרפאה פרטית באזור מגוריך אם יש לך בטוח. לא אוכל מטעמים קולגיאלים לתת שם ספציפי, אולם שאל את רופא הגסטרו אצלו היית למי הוא ממליץ ללכת לחוות דעת שניה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן שמאל וקולונוסקופיה
    לירון
    25/10/2013

    שלום, אני בת 26 בריאה בד"כ. לאחרונה ( חודשיים אחרונים) סובלת מכאבי בטן תחתונה צד שמאל. עשיתי את כל הבדיקות האפשריות: בדיקות דם, בדיקות גניקולוגיות, שתן, אולטראסאונד, צילום בטן וסיטי בטן- כולן תקינות. עדיין סובלת מכאבי הבטן השמאלית, יש עצירויות לפעמים. רופא הגסטרו שלי טוען שכנראה היציאות שלי לא מלאות ולכן יש כאבים. בכל זאת נקבע לי תור לקולונוסקופיה. האם בגיל שלי , ולאור הבדיקות שביצעתי עד כה יכול להיות שיש פוליפ, וזאת הסיבה לכאבים????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן שמאל וקולונוסקופיה - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    25/10/2013

    פוליפ קטן אינו גורם כאבים אך דברים אחרים כגון דלקת אם ישנה הרבה יותר שכיחים בגילך וגורמים כאבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא גסטרו
    רון
    24/10/2013

    שלום קיבלתי בפורום זה המלצה לגשת לרופא גסטרואנטרולוג ולערוך בדיקת קולונסקופיה. קבעתי תור והתור הכי קרוב הוא לעוד חודש . אם מצבי לא טוב אני מפחד שעוד חודש זה יהיה אבחנה מאוחרת מידי כי לפי מה שידוע לי אם מגלים את סרטן המעי הגס מוקדם אז זה משפר את סיכויי ההישרדות. מה עלי לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רופא גסטרו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא גסטרו - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    24/10/2013

    תור לחודש זה סביר מאד, לרוב זה טווח שלא מעלה ולא מוריד סיכויי השרדות מסרטן מעי גס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן מעי הגס עם גרורות לכבד ולריאות
    רונית
    22/10/2013

    בוקר טוב ,
    לאימי גילו סרטן מעי הגס עם גרורות לכבד ולריאות , לאחר 3 חודשי טיפול ביצענו סיטי נוסף שהראה כי הטיפול אכן אפקטיבי ברוך השם וכךל התוצאות שהיו בסיטי הראשון קטנו בסיטי השני .
    לאור התוצאות המעודדות הרופא המטפל החליט להפסיק את אחת התרופות הקשות דבר שמאוד שימח אותנו אך גם העלה שאלות :
    אודה לחוו"ד המקצועית האם זה נכון להוריד כל כך מהר את אחת התרופות ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן מעי הגס עם גרורות לכבד ולריאות - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    24/10/2013

    לא ניתן לקבל חוות דעת על סמך הנתונים שסיפרת.
    תמיד שוקלים את התועלת מתרופה כנגד ההפסד והסבל מתופעות הלוואי, הטיפול אגרסיבי יותר בצעירים מאשר במבוגרים וככל הנראה זה מה שהטה את הכף לטובת הפסקת אחת מן התרופות.
    אם תרצו חוות דעת שניה לרוב הביטוחים המשלימים מכסים ייעוץ כזה במרפאות הפרטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן מעי הגס עם גרורות לכבד ולריאות - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    24/10/2013

    שלום רונית
    על מנת לבצע הערכה מדויקת צריכים לדעת פרטים מלאים וכן להעריך את אימך
    קשה מאוד לענות לך על שאלתך ללא שקיימים כל הפרטים ובלי לראות את החולה.
    יתכן וקיים הגיון בכך
    בכל מיקרה זה לא קשור לגיל החולה.אלא לנתונים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוסף סיבים ופנטסה
    שירי
    21/10/2013

    שלום,

    האם יש בעיה עם לקיחה של פנטסה וקונסיל (תכשיר פסיליום) ?
    מקפיד על הפרדה של כשעתיים בינהם

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוסף סיבים ופנטסה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוסף סיבים ופנטסה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    24/10/2013

    אין בעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי לתרופות לקוליטיס
    יעלי
    15/10/2013

    שלום, אני בת 38, אמא לארבעה, חולת קוליטיס מזה קרוב ל- 4 שנים. לפני שנה וחצי עברתי התקף חמור, שטופל בקורטיזון ובסופו עברתי לטיפול עם אימוראן. לפני חצי שנה היה התקף נוסף, שהפעם הצלחתי להתגבר עליו ללא סטירואידים - עם כדורי רפאסל וחוקנים בלבד, תוך העלאת מינון האימוראן. לפני כחודש סיימתי עם החוקנים ומאז אני לוקחת רק כדורי רפאסל (במינון של 4 גרם ליום) ואימוראן (150 מ"ג ליום). בשבועיים-שלושה האחרונים אני סובלת משינויים קיצוניים במצבי רוח ותגובות רגשיות לא פרופורציונליות (של מועקה ללא סיבה, עצב מוגזם, בכי וכו') - תופעות שאם לא הייתי יודעת שאין סיכוי, הייתי יכולה לחשוב שאני בהיריון.. כשקראתי את דפי התרופות ראיתי שברפאסל מצויינת תופעת לוואי שיש לגשת בגינה לרופא והיא "רגישות יתר". האם הקושי הרגשי קשור לתרופות? האם זו רגישות הייתר עליה מדובר? מה יכול להיות הגורם לתופעה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי לתרופות לקוליטיס - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    24/10/2013

    רגישות יתר מדובר על תופעות אלרגיות כמו פריחה קוצר נשימה וכן הלאה, לא על רגישות במצב הרוח.
    לא הייתי מיחס את התיאור שלך לתרופות...
    תבדקי כוונים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן מעי הגס עם גרורות בכבד
    רונית
    09/10/2013

    שלום רב,
    שאלה לפני ארבעה חודשים גילו אצל אמי גידול במעי הגס ששלח גרורות לכבד
    בארבעה החודשים האחרונים היא עברה טיפול כימי וביולוגי ואתמול עברה CT חוזר
    השאלה היא :
    אמי התחילה את המחלה כאשר ממדד המרקר היה 57 ולפני יומיים עברה בדיקות דם ומדד המרקר ירד ל41

    עם הניסיון שצברתם למה הייתם מצפים בתוצאות הCT
    ההמתנה היא פשוט בלתי נסבלת מה השערתכם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן מעי הגס עם גרורות בכבד - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    13/10/2013

    שלום רונית האונקולוג המטפל אמור להעריך את המחלה ע"י CT והמרקר הוא רק יכול לסמן את המגמה אך אין ביטחון בכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בהתרוקנות וצריכת סיבים
    שירי
    07/10/2013

    שלום רב,

    בשנים האחרונות סובלת מעצירות. "מסתדרת" תוך שימוש בדיאטה רבת סיבים ונטולת קמח לבן. שותה הרבה מאוד ועוסקת בפעילות גופנית.

    לאחרונה, אין הללו עוזרים לי כבר. הצואה רכה אך מתקשה בהפקתה ואם כן מצליחה אזי צורתה דקה מאוד.

    הוספת קונסיל (תכשיר פסיליום) או דגני פייבר 1 (עשירי סיבים לא מסיסים) שאת שניהם לא צרכתי בעבר דווקא עוזרת לי כעת.

    אני מתקשה להבין: למרות שתזונתי בעבר הכילה כמות גדולה של סיבים היא אינה עוזרת לי כרגע ומצד שני הוספת סיבים נוספים כן עוזרת. האם קיים הסבר ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בהתרוקנות וצריכת סיבים - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    24/10/2013

    כמות הסיבים בדיאטה לרוב לא מגיעה לזו שמוסיפים בסיבים תזונתיים כמו קונסיל. זו פשוט תוספת כמות. אם את מסדרת עם זה אז הכל בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים בהרגלי היציאה
    יעל
    05/10/2013

    שלום רב.
    עוד 3 חודשים בת 40. בשנה באחרונה בטיפולי פוריות של הפרייה,בחודשיים האחרונים בהפסקה מהטיפולים אבל התחלתי לפני חודש בדיוק לקחת כדורי DHEA לשיפור הרזרבה השחלתית, עד אז ובמיוחד בחודשים שקדמו לזה היו לי יציאות קשות ועצירויות (הייתי מתרוקנת רק פעם ביומיים ), כשהתחלתי לקחת את כדורי ה DHEA התחלתי להרגיש שהם עושות לי כאבי בטן כמו קלקולי קיבה קטנים ויציאות רכות פעמיים ביום, מה שלא אופייני היה ליציאות העבר שלי. החלטתי לפני שבועיים להפסיק עם הכדור כדי להבין האם זה ממנו, אבל עדיין נמשכות היציאות הרכות ( מדד5-6 בסולם בריסטול) פעמיים ביום.
    יש לציין כי לפני כחודש וחצי היה לי כאב בטן חזק יחסית בבטן שמאל תחתונה במשך כחצי שעה ולאחר מכן כמה ימים חוסר נוחות שם, וזה חלף לגמרי ( ללא חום או שום תופעות אחרות).
    כיום לאר שאני שבועיים בלי הכדורים , אין לי כאבי בטן ולא דימומים, רק יציאות רכות מאד פעמיים ביום ,שזה לא אופייני להרגלי היציאות שלי, אני כבר כל כך לחוצה מזה שרק מלחשוב על זה והלחץ כל השבוע האחרון אני מוצאת את עצמי עם יציאות כאלו( אני ממש לחוצה) ולא יודעת האם זהו משהו רציני, האם זו תופעת לוואי מצטברת של כל השנה האחרונה עם ההורמונים, או שזה משהו יותר רציני במעי אני רוצה לקוות שאני לחוצה והיפוכונדרית. בעבר לא היו לי מחלות מעי ושום כלום.
    כמו מה זה נראה לכם ? והאם להתעלם מזה ולקוות שהשינויים האלו יעברו, או להתחיל בסדרת בדיקות ???

    תודה מראש,
    יעל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינויים בהרגלי היציאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים בהרגלי היציאה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    06/10/2013

    מצבים הורמונליים ונפשיים יכולים להשפיע על תדירות היציאות ועל המרקם.
    עם זאת הקשר לתרופות אצלך אינו מובהק ויש לעשות בירור ראשוני אצל רופא גסטרו, מבלי להכנס לסחרור של לחץ.
    ככל הנראה יבוצעו בדיקות צואה ודם בסיסיות ועל פי שמיעת הסיפור ושיקול דעת גם בדיקות אנדוסקופיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנמה
    דורון
    04/10/2013

    שלום, קניתי איזי גגו מיקרו אנמה, ואני משתמש בו על מנת "להתנקות" לפני קיום יחסי מין אנאליים.
    רשום בתכשיר לא להשתמש בו בתדירות, כמה נחשב תדירות גבוהה? (השתמשתי בו פעם בחודשיים כל פעם במנה אחת של 8 מ"ל)
    והאם זה מזיק אם משתמשים בתכשיר גם כשאין עצירות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנמה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    06/10/2013

    פעם בחודשיים אינה תדירות גבוהה
    יש צורך להזהר לא לפגוע ברירית המעי מצינורית החוקן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד עליי להיזהר

    דורון
    06/10/2013

    כיצד עלי להיזהר לא לפגוע ברירית המעי בעת החדרת צינורית החוקן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן שמאלית תחתונה וסי טי
    לירון
    30/09/2013

    שלום, אני בת 26 וסובלת כבר חודש מכאבים עמומים בבטן השמאלית תחתונה. נשלחתי למ'ס בדיקות אשר יצאו תקינות לחלוטין- בדיקות דם, שתן, צואה, אולטרסאנד גניקולוגי ואולטרסאונד בטן. הכאבים נמשכים ורופא גסטרו שביקרתי אצלו טוען שכנראה מדובר בדלקת (אזור המעי) ושלח אותי לבדיקת סי טי בטן. שאלתי היא האם סיטי כן יכול לראות את המעי לעומת בדיקות אחרות כמו אולטראסאונד? וגםהאם ישנם אפשרויות נוספות שיכולות להתגלות אצלי מלבד דלקת לאור כל תוצאות הבדיקות שנעשו ויצאו תקינות? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן שמאלית תחתונה וסי טי - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    01/10/2013

    בדיקת סיטי יכולה לזהות התעבות של אזור במעי אך אין היא יכולה להבדיל מה גורם את ההתעבות לאור כך יתכן שתצטרכי לבצע בירור אנדוסקופי כגון קולונוסקופיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן שמאלית תחתונה

    לירון
    02/10/2013

    עשיתי בדיקת סי טי בטן והתוצאות תקינות לחלוטין. אין שום ממצא חריג. אני עדיין מרגישה כאבים בצד שמאל ותחושת כובד ולפעמים בחילה לאחר ארוחה. יש לי 2 שאלות: האם קולונוסקופיה יכולה לראות משהו ששום בדיקה שכבר ביצעתי ראתה? ואם יש צורך לבקש בדיקת נשיפה מחשש לחיידק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן שמאלית תחתונה - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    03/10/2013

    כן בקולונוסקופיה ניתן לראות תהליכים בתוך המעי שקשה לראותם באמצעים אחרים כמו כן. אם אכן יש כאבי בטן ניתן לבצע בדיקת נשיפה לשלול גם סיבה זו לכאבי בטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן שמאלית

    לירון
    14/10/2013

    איזה תהליכים יכולים להיות לי? אני נורא לחוצא והתור לרופא גסטרו רק עוד שבועיים. זה יכול להיות מאוד מסוכן? או משהו דלקתי? יש לציין שעדיין יש לי כאבים עמומים בבטן השמאלית תחתונה וכל הבדיקות שהזכרתי בהודעה הראשונה תקינות לחלוטין. אני רק בת 26 מה יכול לקרות שם באזור שסיטי לא ראה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד מול mri
    איתי
    30/09/2013

    שלום רב. אני בן 42 ולפני חודשיים הופניתי לאולטראסאונד בטן בעקבות כאבים בבטן הימנית התחתונה. בתשובה נכתב כי נמצא מוקד היפואקוגני עם גבולות בלתי סדירים בגודל 3.4 ס"מ בחלל התוך צפקי עם זרימת דם בתוך התהליך. בעקבות כך הופניתי לבדיקת mri בפרוטוקול mre עם שתית חומר ניגוד+הזרקת גדולוניום לפני כשלושה שבועות אשר יצאה תקינה ונכתב שאין כל ממצאים במעיים ובבטן הימנית התחתונה. שאלותיי:
    1. האם עלי להיות רגוע כעת, או שנדרש גם קולונסקופיה?
    2. האם mri בטן הוא אכן מספיק חד לצורך מיפוי החלל התוך צפקי?
    בתודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אולטראסאונד מול mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד מול mri - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    01/10/2013

    בדיקת mri היא הרבה יותר מדויקת מסונר בכל מיקרה קולונוסקופיה לא תראה ממצאבחלל הבטן הייתי שוקל כמובן בתאום עם רופא מטפל סונר ביקורת לראות האם הממצא נראה שוב בבדיקה זו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בתוסף סיבים
    שירי
    27/09/2013

    שלום,

    סובלת מעצירות ומסתייעת בקונסיל ככפית ביום (שליש ממנה יומית מכסימלית אפשרית לפי מה שכתוב על התכשיר).

    מבקשת לדעת האם שימוש יומיומי בתכשיר זה לאורך זמן מזיק ? האם יגרום למעי "להתרגל" אליו לעומת העבר שהסתייעתי בו מידי פעם בלבד ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש בתוסף סיבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בתוסף סיבים - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    29/09/2013

    אין בעיה בשימוש בסיבים תזונתיים לאורך זמן, ניתן להעלות ללא חשש עד 20 גרם ליום בהדרגה. תופעות לואי אפשריות נפיחות וגאזים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בהתרוקנות
    שירי
    26/09/2013

    שלום,

    בשנות הארבעים לחיי (לא ילדתי).
    חווה קושי בהתרוקנות המתבטא בך שמרגישה צורך אך בעת כיווץ השריר לא מצליחה להפיק את היציאה למרות שהיציאה רכה. כלומר לא בעיית עצירות הנובעת מקושי של הצואה.
    אוכלת באופן קבוע תזונה עשירה בירקות, דגנים מלאים והרבה מים. עושה פעילות גופנית קבועה.לא עוזר.

    צורת היציאה החלקית היא צרה וארוכה ומועטה.

    נעזרת בקונסיל או נרות גליצרין בעת הצורך.

    ברור לי שיש לבצע בירור אך מהנתונים היבשים אבקש את דעתך.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בהתרוקנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בהתרוקנות - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    29/09/2013

    יתכן ומדובר בשימוש לא נכון בשרירי רצפת האגן או בבעיה עצבית (פחות סביר).
    יש צורך בבירור של רצפת האגן כולל בדיקת רופא, מדידת לחצים ובדיקות פיזיולוגיות נוספות כגון אולטרסאונד דינמי. רקטלי ו/או פרוקטוגרפיה (בדיקה של תהליך היציאה עצמו)
    מתבצע בבתי החולים הגדולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן שמאלית תחתונה
    לירון
    19/09/2013

    שלום, אני בת 26, סובלת למעלה מחודש בכאב עמום בבטן השמאלית תחתונה. במהלך החושדש פיתחתי שלשולים, הקאה פעם אחת ובחילות, לאחר שבוע הרגשתי טוב יותר אך הכאב בצד שמאל תמיד קיים. לפעמים מאוד מורגש ולפעמים פחות. יש לציין שעברתי את כל הבדיקות הגניקולוגיות- הכל תקין. בדיקות דם- תקינות. בדיקת שתן- תקין בדיקת צואה - תקין. הרופאת משפחה טוענת שכנראה מדובר בוירוס. האם לחכות שזה יעבור למרות שעבר כבר חודש או לדרוש בדיקות נוספות? תודה רבה מראש, לירון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בטן שמאלית תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן שמאלית תחתונה - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    19/09/2013

    הייתי מבקש בדיקת אולרטראסאונד בטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבטן שמאלית תחתונה

    לירון
    21/09/2013

    אתמול הרופא אמר לי שכנראה יש דלקת באזור המעיים וצריך לעשות אולטרסאונד. האם אולטרסאונד יכול לראות את המעיים או דלקות באזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבטן שמאלית תחתונה - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    21/09/2013

    בדיקת אולטראסאונד לא מיועדת לבדיקת המעיים אלא לאברי בטן אחרים כגון
    כבד טחול לבלב כליות שלפוחית שתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבטן שמאלית תחתונה - תגובה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    22/09/2013

    מציע שתפני לרופא גסטרו. לשקול בדיקות דם וצואה נוספות ואולי קולונוסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום