פורום מחלות המעי הגס - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמונת לינץ -מתי המחלה יכולה להתפרץ
    דנה
    14/01/2013

    אובחנתי כנשאית תסמונת לינץ ואני רוצה להיכנס להריון, קופות החולים אינן מאשרות לי טיפול PGD ורציתי לדעת במידה והתסמונת עוברת לילדי, מהו הגיל המוקדם ביותר שבו המחלה יכולה להתפרץ? האם ילדים יכולים ללקות בה? או שזוהי תסמונת שמאפיינת מבוגרים מעל גיל 50?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת לינץ -מתי המחלה יכולה להתפרץ - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    15/01/2013

    זה קצת תלוי באיזו מוטציה לקית.
    לרוב הסיכון לסרטן מעי גס מתחיל בעשור רביעי, סרטן רחם מעט מאוחר יותר ושחלות יותר מאוחר. יתר הסרטנים (דרכי מרה שתן מח וקיבה ומעי דק) פחות שכיחים.
    מקובל להתחיל לבצע קולונוסקופיות למבוגרים החל מגיל 25 לערך פעם בשנה עד שנתיים.
    בגיל הילדות נדיר ביותר שיש סרטן וזה קורה רק אם הילד יורש לינץ משני ההורים שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך נרפאתי מקוליטיס
    גדי
    06/01/2013

    שלום חולי קרוהן וקוליטיס אהובים,
    שמי גדי ואובחנתי עם קוליטיס כיבית לפני כשבע שנים.
    כמו בוודאי לרבים מכם גם לי אמרו שהמחלה היא כרונית וחשוכת מרפא ושהפתרון היחיד הוא פתרון תרופתי.
    כמו כן אמרו לי שאין כל קשר בין התזונה שלי למחלה.
    במשך שש שנים לקחתי תרופות כאשר כל כמה חודשים הייתה לי התפרצות מלווה באין ספור שלשולים דמיים והייתי מעלה את המינון עד אשר ההתפרצות הייתה חולפת.
    ניסיתי גם טיפול בדיקור ותזונה על פי הרפואה הסינית, בהתחלה היה נראה שזה עוזר, אך בכל מקרה ההתפרצויות חזרו, ובגדול דבר לא השתנה והייתי צריך להמשיך עם התרופות..

    אך כל זה שייך לעבר!
    לפני כשמונה חודשים בזמן שהייתי בתרגול מדיטציה בבורמה החלטתי שככה אני לא מוכן להמשיך ושאני הולך למצוא פתרון יותר שפוי למחלה.
    התחלתי מחקר מקיף ומייאש ביותר באינטרנט כשאני קורא על דעות מכל הסוגים והמינים, חלקן דומות אחת לשנייה וחלקן הפוכות לגמרי.
    השלב הזה היה מייאש במיוחד, והתמלאתי בפחדים ובתקוות שווא שהנה אולי הדבר הבא באמת יעזור.
    לבסוף הגיעה התשובה.. באחד ממסעותיי באינטרנט מצאתי טיפול תזונתי במיוחד לחולי קוליטיס וקרוהן תזונה המורכבת מפירות וירקות חיים בלבד ומיצי פירות וירקות.
    קראתי גם עדויות של אינספור אנשים שהטיפול שינה את חייהם והחלטתי לנסות.
    הלכתי על זה עד הסוף ואכלתי אך ורק על פי הכתוב בתכנית. הייתי מלא אמונה שזה הדבר שירפא אותי.
    הפסקתי ליטול את התרופות שלקחתי במשך שש שנים ונדהמתי לראות שהמצב שלי רק הולך ומשתפר מיום ליום.
    כעבור בערך חודש כבר לא היה אף סימן למחלה שליוותה אותי במשך שש שנים. השלשולים והדימומים פשוט נפסקו!

    כשאני חושב על מה שעברתי עם המחלה הזו ומה שאנשים בכל העולם עוברים אני מתמלא חמלה לעצמי ולכל האנשים הללו, במיוחד עכשיו כשאני יודע שכל הסבל הזה פשוט מיותר ושכל מה שצריך בכדי להירפא הוא שינוי בתזונה.

    החלטתי להפיץ את הסיפור שלי בתקווה שאנשים עם המחלות הללו ומחלות דומות ידעו שיש להם אפשרות אחרת מאלו המוצעות ע"י הרפואה הקונבנציונלית וע"י מסורות ומטפלים שונים ומשונים.
    אפשרות התלויה בהם בלבד בלי צורך בגורם חיצוני, אדם תרופה או טיפול מסוים כלשהו.
    אשמח שכל מי שמעוניין יפנה אליי בקשר לשאלות או תהיות, ייעוץ או אפילו ליווי וחיזוק בנושא המחלה. פשוט שווה לנסות אפילו אם רק לכמה שבועות ולראות אם זה עובד בשבילכם, מה כבר יש להפסיד? הרי זו אמורה להיות מחלה לכל החיים אז למה לא לפחות לנסות?!
    הדיאטה שעל פיה עקבתי היא של מטפל בשם David Klein
    אין לי שום קשר אליו כמובן ואני רוצה להפיץ את הידע והתמיכה שלי בנושא לחלוטין בחינם. אני רק רוצה שאף אחד לא יסבול יותר מהמחלות הללו שהפתרון בשבילן יכול להיות בסופו של דבר מאוד פשוט!

    אפשר לפנות אליי בפורום ואחזור אליכם בהקדם במייל או בטלפון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך נרפאתי מקוליטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך נרפאתי מקוליטיס - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    06/01/2013

    שלום גדי
    הלוואי שהכל יהיה כל כך פשוט-יש אין סוף דיאטות בתחום זה ואין אחידות בתגובת החולים השונים שניסו אותן.
    אפשר כמובן לנסות אך לא ליותר מדי זמן כך שלא יגרם נזק עם הפסקת טיפולים רגילים במידה ואין תגובה תוך חודש-חודשיים .צריך לבצע את זה בזהירות ועם ראש פתוח.
    דר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעקבות הפרסום שלך

    אסנת
    21/03/2013

    גיל שלום !
    אם תוכל ליצור איתי קשר בעניין מחלת המעי הגס דרך המייל שלי ולהשאיר את מספר הטלפון שלך על מנת שאוכל ליצור איתך קשר בעניין ולשמוע יותר פרטים אני אשמח מאוד .
    כנראה הבן שלי כבן 21 יצטרך להתחיל טיפול תרופתי והייתי מעדיפה קודם לשמוע ממך על התהליך אותו עברת לפני שיתחיל טיפול תרופתי. תודה מראש ואשמח לתגובתך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגדי

    אסנת
    21/03/2013

    סליחה שפניתי אליך בשם גיל הפנייה היא לגדי שוב תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאסנת

    גדי
    21/03/2013

    אני אשמח לעזור אבל לא כתבת את המייל שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גדי

    אסנת
    21/03/2013

    הי גדי מה קורה עם ההתקשרות ביננו העניין די דחוף לי אודה לך אם זה יהיה עוד היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלפון שלי

    גדי
    22/03/2013

    שלחתי את מספר הטלפון שלי במייל תתקשרי מתי שתרצי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי גדי

    אלמוג
    27/10/2013

    אשמח אם תוכל לשלוח לי את התוכנית ואם יש עוד מידע שכדאי לי להכיר ולדעת בנושא.. זה ממש יעזור לי אני סובל כבר 9 חודשים. תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת עזרה

    מיכל
    21/03/2014

    גדי שלום
    האם ניתן לשלוח לך את כתובת המייל בהודעה פרטית?
    אני בהתלקחות חריפה וזקוקה לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון ומבט נוסף, טיפול תזונתי

    גדי
    28/04/2014

    לאחר שנתיים וחצי לערך של שינוי תזונתי במטרה לטפל במחלת הקוליטיס ולאחר הפרסום שלי באתר בנוגע לתהליך שעברתי חשבתי לנכון לעדכן את מי שמתעניין על הנסיון שלי.
    כאמור אני שנתיים וחצי בערך לא לוקח תרופות לאחר ששיניתי את התזונה שבמשך הזמן הזה מתבססת על פירות, ירקות ומעט זרעים ואגוזים.
    היום אני מבין שהמחלה לא עברה שכן היו לי במשך הזמן הזה שני התקפים. אמנם קלים וקצרים ובלי צורך בתרופות אבל עדיין ברור שהמחלה לא נעלמה. ההתקפים קרו בתקופות שהייתי בלחצים וגם בתקופות שלא הקפדתי על התזונה (מי שיש לו ניסיון בעניין בטח יודע שזה קורה ביחד :) ).
    למרות ההתקפים המשכתי בתזונה, אני עדיין מאמין שהיא מתאימה לי גם בגלל המחלה וגם לבריאותי הכללית. אני עושה בדיקות דם תקופתיות והכל תקין. כן גם הB12!
    בכל זאת אני יותר מפוכח כיום ולא חושב שיש פתרון קסום ומיידי לכולם.
    לכל אחד המסע האישי וההתמודדות האישית והפתרון, המלא או החלקי, האישי שלו..
    אני בטח לא יכול לדעת האם התזונה הזו מתאימה לכולם, דיברתי עם לא מעט אנשים בתקופה הזו וכעת ברור לי שזה שינוי קיצוני שלא כולם רוצים או יכולים לעשותו.
    בכל מקרה אני עדיין מאמין כמו שכתבתי בהודעה הראשונה ששווה לנסות ולשנות את התזונה ואורח החיים ושלשינוי כזה יכולה להיות השפעה גדולה על המחלה והבריאות בכלל.
    מה יהיה בטווח הארוך, עוד שנה שנתיים או עשר אני לא יודע, אשמח להמשיך לשתף בניסוי הזה שלי, אני מבטיח להיות כנה גם אם אגלה שזה לא עובד בשבילי יותר.
    אשמח לשתף ולספר עוד למי שמתעניין או אפילו סתם צריך אוזן קשבת לדבר עם מישהו שמתמודד עם דברים דומים.
    שכולנו נרגיש טוב ונהיה בריאים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יצירת קשר

    גדי
    28/04/2014

    שכחתי לציין, מי שרוצה ליצור איתי קשר מוזמן לשלוח תגובה בפורום ואני מקבל על כך עדכון במייל ואחזור אליכם בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לדבר איתך, תודה רבה!!!

    אביב
    19/10/2015

    אשמח לדבר איתך, תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להתעייץ איתך

    אביב
    19/10/2015

    שלום גדי, תודה על השיתוף
    אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר כדי שאוכל להתייעץ איתך
    תודה רבה
    אביב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת הקרוהו

    שרי
    19/10/2015

    היי גדי
    ההייתי רוצה קצת יותר פרטים בנושא הדיאטה שעשית הבת שלי בת 14 וחולה בקרוהן מגיל 9 סיוט שאינו נגמר אשמח לשמוע פרטים
    אנחנו גרים בפלורידה
    תודה שרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום גדי

    יהל
    19/10/2015

    אהלן גדי אשמח לשמוע פרטים
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח אם תיצור איתי קשר

    רינה
    19/10/2015

    שלום גדי..

    אני בת 24 וחולה בקוליטיס כיבית מזה כשנתיים וחצי. בחודש האחרון הייתה התפרצות חזקה שהדליקה את כל המעי הגס.
    אני כרגע על סטרואידים ועומדת להתחיל טיפול ביולוגי.
    באמת מחלה מייאשת. הסיפור שלך נותן תקווה גדולה.
    אשמח אם תיצור איתי קשר

    תודה רבה,
    רינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגדי

    עמליה
    19/10/2015

    אשמח עם תיצור איתי קשר לגבי בני חולה קרוהן עם התקף קשה

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון נוסף של גדי

    גדי
    20/10/2015

    בגלל פניות רבות לאחרונה החלטתי לעדכן את הפורום בהתקדמות שלי בהתמודדות עם המחלה.
    הגישה שלי למחלה ולתזונה בעקבותיה השתנו מאוד בשנים האחרונות.
    הפסקתי לאכול רק פירות וירקות וכעת אני אוכל מגוון של מאכלים ביניהם פירות וירקות אבל גם דגנים ולחם ופחות שם לב לדיאטה מסוימת. ישנם כמה דברים שאני מקפיד עליהם אך לא בצורה קיצונית.
    הבנתי שאין תזונה שתתאים לכולם ואין פתרונות קסם!!! כל אחד צריך להבין מנסיון וטעיה מה מתאים בשבילו, ממליץ מאוד מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע בנושא, כמו נטורופטים, רופאים סיניים ואיורוודים. מוכן להמליץ על כמה שאני מכיר או ששמעתי מאחרים.
    לדעתי יש לעשות מה שאפשרי בשביל להקל על הסימפטומים בעזרת תזונה וכל דרך אחרת גם אם מדובר בתרופות קונבנציונליות אם ממש אין ברירה אחרת...
    במקביל לטיפול צריך להתסכל על אורח החיים שלנו בצורה שלמה, על התזונה, לחצים והתמודדות עמם, התמודדות עם רגשות, שינה, מצבי רוח, פעילות ספורטיבית וכולי..
    התחלתי להבין שהתזונה אכן משפיעה אבל גורמים נפשיים הם מרכיב גדול יותר. לכן טיפול רגשי-נפשי יכול מאוד לעזור. רוב האנשים ששוחחתי איתם וגם אני הינם אנשים ששומרים את הרגשות בבטן, וכמובן הבטן מושפעת מכך...
    לאורך זמן (יותר ממספר שבועות או חודשים) דיאטות או צומות קיצוניים לא מיטיבות עם הגוף והנפש שלנו ולכן יש למצוא דרך יותר מאוזנת וארוכת טווח.
    כמו שלמחלה לקח הרבה זמן להופיע (למרות שנראה שהיא הגיעה פתאום) כך יקח לה כנראה זמן להחלים.
    אמנם אני לא מציע פתרונות קסם ואכן לדעתי זהו יכול להיות תהליך ארוך של הבראה ואולי אף לא הבראה מוחלטת, אבל הדרך הזו תיקח אותנו לגילוי עצמי בכל הרבדים הריגשי, הנפשי והפיזי.
    כיום כך אני מסתכל על המחלה, כהזמנה להתבוננות, כהזמנה להטיב עם עצמי ועם אחרים ולבחור בחירות נכונות שלא יפגעו בי. בזכות המחלה התחלתי לתרגל יוגה ומדיטציה, התחלתי ללמוד לטפל ובחרתי בחיים פחות לחוצים, לכן לא רק רע יוצא מן הקושי שבמחלה!
    להורים שמתמודדים עם מחלת ילדיהם אני יכול להציע שיקחו את הילד שלהם לטיפול נפשי-ריגשי במקביל לטיפולים אחרים ויבדקו איך הילד שלהם מתמודד עם החיים ואיך הם משפיעים עליו עם יכולת ההתמודדות שלהם..
    אין לי עוד הרבה מה להגיד על כך אבל אתם מוזמנים ליצור עימי קשר, לפעמים רק לדבר עם מישהו שעובר חוויה דומה יכול להקל.
    אתם מוזמנים להשאיר את המייל שלכם ואחזור אליכם,
    מאחל לכם רק טוב והמון אהבה בחייכם :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון נוסף של גדי

    גדי
    20/10/2015

    בגלל פניות רבות לאחרונה החלטתי לעדכן את הפורום בהתקדמות שלי בהתמודדות עם המחלה.
    הגישה שלי למחלה ולתזונה בעקבותיה השתנו מאוד בשנים האחרונות.
    הפסקתי לאכול רק פירות וירקות וכעת אני אוכל מגוון של מאכלים ביניהם פירות וירקות אבל גם דגנים ולחם ופחות שם לב לדיאטה מסוימת. ישנם כמה דברים שאני מקפיד עליהם אך לא בצורה קיצונית.
    הבנתי שאין תזונה שתתאים לכולם ואין פתרונות קסם!!! כל אחד צריך להבין מנסיון וטעיה מה מתאים בשבילו, ממליץ מאוד מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע בנושא, כמו נטורופטים, רופאים סיניים ואיורוודים. מוכן להמליץ על כמה שאני מכיר או ששמעתי מאחרים.
    לדעתי יש לעשות מה שאפשרי בשביל להקל על הסימפטומים בעזרת תזונה וכל דרך אחרת גם אם מדובר בתרופות קונבנציונליות אם ממש אין ברירה אחרת...
    במקביל לטיפול צריך להתסכל על אורח החיים שלנו בצורה שלמה, על התזונה, לחצים והתמודדות עמם, התמודדות עם רגשות, שינה, מצבי רוח, פעילות ספורטיבית וכולי..
    התחלתי להבין שהתזונה אכן משפיעה אבל גורמים נפשיים הם מרכיב גדול יותר. לכן טיפול רגשי-נפשי יכול מאוד לעזור. רוב האנשים ששוחחתי איתם וגם אני הינם אנשים ששומרים את הרגשות בבטן, וכמובן הבטן מושפעת מכך...
    לאורך זמן (יותר ממספר שבועות או חודשים) דיאטות או צומות קיצוניים לא מיטיבות עם הגוף והנפש שלנו ולכן יש למצוא דרך יותר מאוזנת וארוכת טווח.
    כמו שלמחלה לקח הרבה זמן להופיע (למרות שנראה שהיא הגיעה פתאום) כך יקח לה כנראה זמן להחלים.
    אמנם אני לא מציע פתרונות קסם ואכן לדעתי זהו יכול להיות תהליך ארוך של הבראה ואולי אף לא הבראה מוחלטת, אבל הדרך הזו תיקח אותנו לגילוי עצמי בכל הרבדים הריגשי, הנפשי והפיזי.
    כיום כך אני מסתכל על המחלה, כהזמנה להתבוננות, כהזמנה להטיב עם עצמי ועם אחרים ולבחור בחירות נכונות שלא יפגעו בי. בזכות המחלה התחלתי לתרגל יוגה ומדיטציה, התחלתי ללמוד לטפל ובחרתי בחיים פחות לחוצים, לכן לא רק רע יוצא מן הקושי שבמחלה!
    להורים שמתמודדים עם מחלת ילדיהם אני יכול להציע שיקחו את הילד שלהם לטיפול נפשי-ריגשי במקביל לטיפולים אחרים ויבדקו איך הילד שלהם מתמודד עם החיים ואיך הם משפיעים עליו עם יכולת ההתמודדות שלהם..

    אם תרצו ליצור עימי קשר אתם מוזמנים להשאיר את המייל שלכם ואחזור אליכם,
    מאחל לכם רק טוב והמון אהבה בחייכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי גדי גם אני חולה קוליטיס כ- 6

    ori320
    25/10/2015

    שנים ורציתי לשאול איזה פירות וירקות כוללת הדיאטה כי לא את הכל מותר וזה בעיתי במיוחד כשיש התקף לאכול פירות וירקות. יש אפשרות ליצור איתך קשר במייל/ טלפון?
    בתודה:
    אורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת להודעה

    ori320
    25/10/2015

    אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה לביתי שאובחנה כחולה בקוליטיס

    חנה נוימן
    01/12/2015

    שלום לך גדי יקר!
    התרגשתי לשמוע על התהליך המדהים שעברת.
    ביתי נשואה ואם לחמישה אובחנה לפני 5 שנים בקוליטיס ומטופלת תרופתית עם הסרט המוכר של רימיסיה זמנית והתפרצויות תכופות . אשמח אם אוכל להיות עימך בקשר טלפוני .
    אני מירושלים ואף לי היסטורית הפרעות עיכול קשות+התקפי חרדה ונטיה להתעלפויות.
    בשבועיים האחרונים ניסיתי 811 ואני מרוצה מאד מהתוצאות . עדין זקוקה לתמיכה ול אינפורמציה נוספת .אשמח אם נוכל לשוחח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהלות לאחר ניתוח מעי הגס
    שרון שחר
    05/01/2013

    שלום רב, אבקש לברר כיצד אמור להרגיש מטופל כ- 5 חודשים לאחר ניתוח להסרת גידול סרטני מהמעי הגס (כריתה של המעי העולה והרוחבי עד 5 ס"מ לפני המעי היורד), האם צפויים כאבים, מיחושים, גזים בבטן וכד'. מה ההמלצות לתזונה, והאם יש צורך בתוספי מזון או חיידקים?

    ברוב תודות מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהלות לאחר ניתוח מעי הגס - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    06/01/2013

    בהחלט יכולים להיות שינויים כי המעי הוא מקוצר והמרה מגיעה בכמות גדולה למעי הגס.כמו כן -טיפולים אנטיביוטיים ואחרים שאולי קיבלת ועוד.
    מומלץ בהחלט פרוביוטיקה המכילה הרבה חיידקים מעל 20 ביליונים לפחות ובכלל כדי לפנו לדיאטנית ליעוץ רחב יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שייטה באת קוליטיס
    מקסים
    05/01/2013

    שלום לפני 3 שנים תטפלי בקוליטיס שהיה לי וזה עבר אבל היום הוא חזר
    השאלה שלי מה התזונה הנכונה שיש לשמור מה אני יכול
    לאכול ומה לא !
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שייטה באת קוליטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שייטה באת קוליטיס - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    06/01/2013

    קשה לתת לך תשובה על סמך מידע הצנוע שמסרתה
    בעת בתקף UC מומלץ להקטין כמות פירות וירקות חיים .כדי בכל זאת שתפנה לרופא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה
    ג'ני
    03/01/2013

    אני בת 23 דיי היפוכונדרית, כבר תקופה שאני סובלת מדיום בצורה, כל פעם זה נשמע יומיים מפסיק לחודש וחוזר שוב, אני לא מרגישה כאב חריג ביציאה, בנוסף מדיי פעם יש לי כאבי בטן לא מוסברים, לפעמים יש נפיחות ממש גדולה וכואבת בבטן. האמת היא שאני קצת מפחדת מהבדיקה של הקולונוסקופיה. אני לא יודעת מה לעשות. וסבא שלי ז''ל נפטר מסרטן המעט והבנתי שזה תורשתי ואני ממש מפחדת.

    אשמח לעזרה. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    06/01/2013

    גם אם יש נטיה גנטית במשפחה-הסיכוי מתבתא רק בגילים מבוגרים יותר בד"כ .דמם רקטלי בגילך -הסיבות הן הבד"כ מקומיות.כמובן -חובה להיבדק ולא בהכרח קולונו -אפשר להסתפק בבדיקה קצרה יותר -סיגמה . כאבי בטן ופיחות יכולים לבוא ממאכלים או מיע עצבני.
    ממליצה לך להיבדק ע" רופא .

    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב
    נונו
    02/01/2013

    שלום

    שאלתי אותכם לפני כחודש על כאבים בצד ימין, מעל מותן מקין למפשעה ורגל ימין..הכאב הץתחיל כך וזז ליד הטור מצד ימין. עשיתי סי טי , רנטגן, אולטראסאונד, בדיקת דם, שתן, צואה שיצאו ת'ינים. בנוסף לכך, בדיקות רופאי נשים ואורולוג שיצאו תקינים. עדיין אני בכאב. אני מקבלת התקף כאב שכולל צמרמורת ובחילות אחרי שבוע של מחזור. אבל הכאב תמיד שם. לפעמים זה רק באזור הירך , המותן ובמפשעה. ולפעמים זז ליד הטבור ולפעמים בשניהם יחד. לפעמים אני אפילו מרגישה דקירות בגב. אין שינויים ביציאות, אין חום, אין הקאות . אני לא מרגישה שהכאב קשור לאוכל. לפעמים אני מתעורתת בלילה עם כאב. יש לי בדיקה שבוע הבא של רופא גסטרו. אני לא מינה מה זה הכבא המוזר הזה? למה לא מצליחים לגלות את המקור שלו? אני מרגישה חסרת אונים .
    האם יש דבר כזה דלקת תוספתן כרונית? האם זה מה שיש שם? האם יכול להיות בעיה אורטופדית למרות שאורטופד בדק אותי ושלל בעיות. או בעיה נוירולוגית...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף לכך

    נונו
    02/01/2013

    אני מרגישה הקלה כאשר אני נושמת עמוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    06/01/2013

    אם כאבים באים בהקשר למחזור -אולי צריך לחזוב על אנדומטריוזיס
    ש כזה מוסג אפנדיציטיס כרונית אך ניתן לראות אותו בCT
    צריך לשלול גם קדחת ים תיכונית (FMF ).
    בסופו של דבר אם כל הבירורים שליליים והסבל נמשך -לשקול ביצוע לפרוסקופיה חוקרת
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן המעי הגס - לא גזר דין מוות
    KRAS Info
    31/12/2012

    קיים פער דרמטי ולא נתפס בסיכוי ההישרדות של חולים בסרטן המעי הגס המאובחנים בשלבים המוקדמים לבין כאלה המאובחנים כאשר המחלה מתקדמת ושלחה גרורות. לכן מושקעים מאמצים רבים בהגברת המודעות לחשיבות הבדיקות לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס. למרות פעילויות הסברה נרחבות, בישראל מאובחנים בכל שנה כ- 1,000 חולים בשלב הגרורתי של סרטן מעי גס. פריצות דרך מדעיות של השנים האחרונות מאפשרות לרופאים להציע טיפולים מתקדמים ויעילים יותר ואף להוביל לריפוי מהמחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן המעי הגס - לא גזר דין מוות - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    01/01/2013

    פריצות הדרך מאריכות חיים בשלב הגרורתי אך לא מביאות לריפוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע טוב
    KRAS Info
    30/12/2012

    אחת מהבדיקות החשובות שניתן לעשות היא בדיקת הגן KRAS שיכולה להצביע על אפשרות טיפולים מותאמים בעיקר במקרים של סרטן המעי הגס בכל הרמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבוע טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע טוב - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    01/01/2013

    אני מבקש לא לערב פרסומות בפורום זה ולבצע בדיקות רפואיות בעצת רופא מומחה בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת שריפה ברקטום לאחר ניתוח במעי
    אמיר
    26/12/2012

    שלום לכולם, אבי עבר ניתוח להוצאת גידולים סרטניים מהמעי הגס מלפני כשבועיים ומאז הוא סובל מכאבים באזור פי הטבעת בעת ישיבה, ,שכיבה ולאחרונה גם בעמידה. הוא אינו נוטל תרופה כלשהי להפכתת הכאב וברצוני לשאול ולקבל המלצות מה הוא יכול לעשות על מנת להקל על מצבו.. האם ישנן תרופות ספציפיות לאזור זה? האם ישנם תנוחות או תרגילים מסויימים וכו'.. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת שריפה ברקטום לאחר ניתוח במעי - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    27/12/2012

    ניתן למרוח משחה עם אלוורה או עזרקאין 1-2%.
    ניתן לשבת באמבט עם מים פושרים.
    התופעות צפויות לחלוף תוך מספר שבועות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות סיטי - שאלה
    אלינור
    23/12/2012

    שלום רב,
    אני בת 38 ללא מחלות ברקע אך נמצאת בבירור כבר כמה חודשים עקב כאבי בטן ממושכים בבטן התחתונה מצד שמאל. ביצעתי בדיקת סיטי בטן-אגן ובתוצאות בין היתר נרשם: "מספר בלוטות איליאקליות משמאל ברוחב עד כ-9 מ"מ ובמורפולוגיה שפירה. האאורטה הבטנית אינה מורחבת".
    שאלותיי:
    מהן "בלוטות איליאקליות"?
    ממה הן נגרמות?
    מה משמעות המשפט שציטטתי?
    האם זה מרמז חלילה על גידולים?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות סיטי - שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות סיטי - שאלה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    23/12/2012

    אלו קשרי לימפה באזור כלי הדם של המפשעה.
    גודלם ומרקמם אינם מחשידים לממאירות. הם אינם מהווים סיבה לכאבי בטן.
    קשר לימפה יגדל מעט בתגובה לכל דלקת או זיהום ולכן מה שמוצג לא נשמע מדאיג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן המעי הגס במשפחה
    מלי
    21/12/2012

    שלום,
    לאחרונה עברה סבתי כריתה של המעי בשל סרטן עם גרורות. אחותה נפטרה מהמחלה בשנות ה-50 לחייה.
    הבנתי שאני נמצאת בקבוצת סיכון. אני בחורה בת 21, בריאה בדרך כלל, אבל לאחר שהתעניינתי מעט באינפורמציה כדי להבין את מה שקורה לסבתי, תוקף אותי חשש גדול, והסיבות הן:
    1. רוב היציאות שלי הן יציאות קטנות וקשות כבר למעלה משנה
    2. אני זקוקה למאמץ רב כדי לגרום ליציאה
    3. אני מתפנה בדרך כלל פעם בשלושה ימים ותמיד יש תחושה של נפיחות
    אני מובכת מאד מנושא וקשה לי לדבר על זה עם ההורים (גורם לדאגה היסטרית) וגם עם רופא.
    בהתחלה חשבתי שזה טחורים, כי היה לי דם ומין נוזל מבריק על הצואה. בדקתי עם מראה ואכן יש לי גוש קטן ואדום שיוצא מפי הטבעת בשעת מאמץ.
    אני מאד מוטרדת. חשוב לציין שאני עוסקת בספורט והתזונה שלי מצויינת.

    ייתכן שבאמת יש לי טחורים? מה הטיפול? והאם יש סיכון לפוליפים או סרטן חלילה?
    איך אני מבקשת קולונוסקופיה מהרופא וניגשת לבדיקה לבד?

    תודה רבה מראש, מצפה לתגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן המעי הגס במשפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן המעי הגס במשפחה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    23/12/2012

    יש לך שתי בעיות נפרדות שאין ביניהן כל קשר:
    1) עצירות. נפוץ מאד בקרב נשים צעירות. לא דרוש לרוב בירור אלא טיפול להסדרת היציאות. גשי לבית מרקחת וקני בקבוק של נורמלקס. ניתן לקחת מנה של 17 גרם מומסת בשתיה עד 4 פעמים ביום. במידה ואין שיפור קבעי תור לרופא גסטרו. נסי גם לשתות הרבה, ולהוסיף סיבים רבים לתזונה כולל סובין פירות וירקות.
    הטחורים הם תוצאה של העצירות. הטיפול קודם כל בעצירות. אם יש דם רב וכאבים גשי לפרוקטולוג. הטיפול החל ממשחה, אמבטיות ישיבה חמות וכלה בקשירת טחורים וניתוח- לרוב למקרים הקשים.
    2) הסיפור המשפחתי- לא קשור כלל לתלונות שלך. כל עוד אין קרוב משפחה מדרגה ראשונה הסיכון נמוך, ומומלץ על מעקב לגילוי מוקדם החל מגיל 40.

    מקווה שהרגעתי אותך.
    כל טוב ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאות כל 3 שעות
    לאון
    17/12/2012

    ד.נ. יש לי מזה שבועיים ומעלה, לראשונה, 6 יציאות ביום, והן רכות (לא מימיות). לקראת סופה של כל יציאה, יש לי תחושה מסוימת של עצירות במשך דקה או שתיים, ולאחריה יוצאת שארית הצואה (כמות קטנה). אין לי חום, כאבי בטן, או תופעות חריגות אחרות. לא ירדתי במשקל (תקין לחלוטין; ואני אדם רזה ופעיל, לא צעיר, תזונתי מאוזנת). הפסקת מאכלי חלב לכמה ימים - לא שיפרה מצב זה. גם מטרוג'יל לא הועיל. תרבית צואה - שלילית. בדיקות דם שגרתיות שבוצעו לפני כחודש (לפני האירוע הנוכחי) היו תקינות. הופניתי ע"י רופא המשפחה לגסטרואנטרולוג, אך ניתן לי תור רק לחודש הבא. האם יכולה להיות סיבה הניתנת לבירור או לשליטה, או המלצה כלשהי, מבלי להידרש לקולונוסקופיה? תודה מראש. בברכה, לאון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יציאות כל 3 שעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאות כל 3 שעות - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    20/12/2012

    בתור "לא צעירה" עם שינויים ביציאות בדרך כלל לא רצוי להמנע מקולונוסקופיה המומלצת בכל מקרה מעל גיל 50 לכל אחד כבדיקת סקר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 6 יציאות רכות

    לאון
    21/12/2012

    לאור הערתך בדבר הצורך בקולונוסקופיה אחרי גיל 50, אבהיר שאני אכן מודע לזה, ועברתי קולונוסקופיה לפני 4 שנים. לכן אבקש התייחסותך לשאלתי המקורית בהתחשב בנתון זה. תודה לאון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאות כל 3 שעות - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    23/12/2012

    במידה ולא בוצע צואה לפרזיטים וביצים כדאי לבצע.
    וכדאי לחזור על התרבית. יש גם חיידק בשם קלוסטרידיום שכדאי לקחת בדיקת צואה עבורו.
    אבהיר כי שלשול עד 4 שבועות נחשב חריף ולרוב הוא מסיבה זיהומית אף שאינה נמצאת בתרבית ושתחלוף כנראה לבד עד שתגיעי לרופא הגסטרו.
    בדיקות דם כדאי לעשות למדדי דלקת כמו CRP.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרוצדורות והפתרון

    לאון
    25/12/2012

    שלום לרופא, האם הפרוצדורות קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה יכולות לזהות את הסיבה לתופעה של יציאות רבות (5 ביממה), הנמשכות במשך מספר שבועות (ללא חום, דימום, כאבי בטן, הרגשה רעה, ירידה במשקל, או תופעות לוואי אחרות), לאחר שבדיקות דם וצואה נמצאו תקינות? והאם ניתן באמצעות הפרוצדורות הללו לפתור את הבעיה המתבטאת בתופעה האמורה? בברכה, לאון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרוצדורות והפתרון - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    27/12/2012

    במקרים מסוימים כן אבל כמו כל בדיקה הסיכוי למצוא משהו הוא לא 100 אחוז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהוי הבעיה ופתרונה

    לאון
    31/12/2012

    ד.נ. האם תשובתך "במקרים מסוימים כן" מתייחסת הן לזיהוי הסיבה והן לפתרון הבעיה שזוהתה? אנא הבהר. שנה טובה. לאון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהוי הבעיה ופתרונה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    01/01/2013

    התכוונתי לזיהוי וגם לטיפול. הטיפול לעיתים באנדוסקופיה ולעיתים תרופתי משלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ונפיחות בבטן התחתונה
    דנה
    14/12/2012

    שלום, מזה כחצי שנה אני סובלת מיציאות לא סדירות, תחושת נפיחות ובחילות. לפני כחודשיים הופיע לי בבטן התחתונה ממש משמאל ומתחת לטבור, מעין ״גוש״ שמרגיש כמו סוג של שריר תפוס ומאורך. הוא גורם לי לדקירות וכאבים עזים ובעת הלחיצה עליו נשמע קול גזים רב מבטני. בימים האחרונים הכאב נעשה בלתי נסבל, אומנם בדיקות הדם והשתן תקינות ואני מקבלת טיפול לתסמונת המעי הרגיז אך באמת אבקשכם לעזור לי להבין מה הדבר יכול להיות. התור לאולטרסאונד הוא רק עוד חודשיים ואני כל כל סובלת ומודאגת. אציין בנוסף שאני בחורה בת 20, בריאה בדרך כלל. רוב תודות!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ונפיחות בבטן התחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ונפיחות בבטן התחתונה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    16/12/2012

    מעי רגיז אכן גורם לסבל רב, למרות שאין לנו כלים היום ברוב המקרים למצוא מחלה ספציפית. לרוב האולטרסאונד גם לא מקדם את האבחנה. יש צורך בהפניה לרופא גסטרו אם ההפרעה באיכות חיים הינה קשה. יתכן ואת זקוקה לשדרוג של הטפול בתסמונת זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמאס לי מה אני עושה?
    תובל
    14/12/2012

    הייי.

    אז ככה היציאות שלי נוראיות! חודש שלם לא היו לי יציאות בלי הגזמה

    הבטן שלי נפוחה בטירוף במידה שאני לא יכולה לשים גינסים ואני כבר שבועיים וחצי עם מכנסי גומי.

    הלכתי לקופת חולים שם נתנו לי נורמלקס ולבולק והסבירו לי על ענין התזונה שלא היה נוראי עוד לפני.

    לאחר השימוש בתרופות הנל ושינוי קל בתזונה התשנו לי היציאות אך עכשיו הן מאוד מאוד רכות, צורתם כשרוך כאילו לא יכולות לצאת גדולות מידי והמידה מועטה מאוד (בוא נגיד לא יוצא כל מה שאני אוכלת).

    מאוחר יותר גילו שיש לי הליקובקטור פילורי אך הרופאה אמרה שזה לא קשור לבטן שלי.

    מה לעשות? אני כבר מיואשת ברמות!

    גם בעניין היציאות (השמנתי 3 קילו) וגם בעניין הבטן הנפוחה שאני נראת בהריון ולא יכולה לשים שום גינס. מה אני עושה? פליז תעזור לי

    אגב, טחורים פנימים יכולים לחסום את דרך מעבר הצואה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאס לי מה אני עושה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמאס לי מה אני עושה? - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    16/12/2012

    יש לך עדיין עצירות גם אחרי הנורמלקס. אם את בריאה מטפלים ורק אם זה לא מסתדר אז מבררים עוד. את יכולה להעלות את מינון הנורמלקס עד 4 פעמים ביום. לפנות לגסטרו אם לא מסתדר לאחר זמן (לפחות שבוע)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני רשמתי למטה מאז ענת גוב אז לי
    משה
    14/12/2012

    אין שום מנורה אדומה ממה שרשמתה ושניבדקתי אצל הגסטרו הוא אמר לי שיש לי מעיי רגיז.אין לי הקאות אין לי אנמיה לא ירדתי במשקל אני שוקל בין 67 ל68 ואין לי דם סמוי האם כל מה שרשמתי שאין לי זה מרגיע הוא שיש עוד סימנים .והאם אני צריך קולונוסקופיה .אין למשפחה שלי עבר כולם בריאים ואני בן 40

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני רשמתי למטה מאז ענת גוב אז לי - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    16/12/2012

    היעוץ כאן אינו תחליף לביקור מרפאה רשמי וב'דיקה גופנית. אכן נשמע ממה שכתבת שניתן להיות רגוע. ההמלצה לבעלי סיכון ממוצע הינה קולונוסקופיה בגיל 50.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום