מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כבאים מעל לחודשנונו25/11/2012
אני פונה אליכם אחרי הרגשת ייאוש מוחלטת. לפני כחודש , התחלתי להרגיש כאבים בצד ימין במפשעה ומעל למותן ימין, הכאבים מלווים בבחילות כאשר הכאב ממש מתחזק יש גם צמרמורת. בפעם הראשונה התחלתי להרגיש את הכאבים אחרי שבוע של קבלת מחזור. ביקרתי בבית חולים, נעשו בדיקות דם, שתן ובדיקה פיזית הכל יצא בסדר ושוחררתי הביתה. לפני יומיים חזרתי עם אותם כאבים והתקף בחילות וצמרומרת (לא הצלחתי לישון) וגם כן אחרי שבוע של קבלת המחזור. ב 7-11 עשיתי סי טי , הכל תקין חוץ מנוזל חופשי בכמות קטנה באגן .אני לא יודעת למה זה גורם) לפעמים הכאבים לא קשורים למחזור אבל ההתקף החזק בא אחרי שבוע של מחזור. כבר ביקרתי אצל 3 רופאי נשים שאמרו שהכל תקין בשחלות וברחם. הרופאה בבית החולים , ציינה שאולי מדובר באנדומטריוזים שמגלים דרך ניתוח. המליצה על נטילת גלולות. הרופאים בבית החולים גם ביצעו צילום אולטראסאונד וגם פה אמרו שהכל תקין. ההתקף בא ואחרי זה יש כאבים. אני לא יודעת מה לעשות פשוט יואשת . המליצו לי על קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה. אין לי שלשולים, אין לי שינויים חריגים ביציאות מלבד עצירות באופן נדיר מאד. אין דם ביציאות. לפעמים אני מרגישה שהכאב מתחזק אחרי אוכל....האם יכול להיות דלקת בתוספתן? יש כאב ליד הטבור גם וזה יותר מציק מאשר כואב ..הבחילות והצמרמורת הן הדבר הכי קשה..לפעמים יש תכיפות במתן שתן לפעמים יש הפרשות אחרי ההתקף. קבעתי תור אצל אורולוג גם אבל אני נורא דואגת מהבדיקה הזאת..לא יודעת למה..
מה אני יכולה לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה ...כאבים
נונו25/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבאים מעל לחודש - תגובה
ד``ר נתן גלוק25/11/2012אין מה לדאוג מתור אצל אורולוג. צריך באמת לשלול אבנים בדרכי השתן כגורם שכיח לכאבים מן הסוג שתארת.
קחי את הגלולות כאשר הומלץ.
אם הבעיה נפתרת לפני הקולונו והגסטרו אז טוב. אם לא בכל זאת כדאי לבצע את הבדיקות, לאחר שרופא גסטרו יבדוק אותך ויחליט על הצדקתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מהלב
נונו26/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה.האים נדרש טיפול אחרי ניתוחנתן24/11/2012
שלום רב.
אמא שלי בת 75 עברה ניתוח כריתת מעי הגס שמאלי.
בכולנוסקופיה לקחו ביופסיה וחיה חשד לחדירה של סרטן מעבר לפוליפ, אז המליצו אל ניתוח.
השאלה האים יש צורך בטיפולים אל סמך תוצאות ביופסיה שהיתקבלו אחרי ניתוח ומפורתות למטה. חוץ מיזה בדיקות בנורמה.
קטע מעי גס פתוח לכל אורכו מראש באורך 52 ס''מ ובקוטר עד 4 ס''מ, קצה אחד פתוח בקוטר 2 ס''מ, מרוחק מכל הקצוות (נמצא באמצע של התכשיר). בחתכים, בנוי מרקמה אפורה נוקשה גמישה, לא חוזר לדופן המעי. בצמוד לגידול נצמא אזור צבוע כדיו שחור בקוטר כ-1.5 ס''מ. כמו כן נמצאו עוד 4 פוליפים, הגדול בקוטר 0.3 ס''מ, הפוליפים מרוחקים מהגבולות. בבדיקת רקמת השומן נמצאו 6 קשרי לימפה, הגדול בקוטר 0.3 ס''מ. באותה צנצנת נמצאה טבעת בקוטר 1.5 ס''מ. 1- קצה ראשון 2-,2- קצה שני 2-, 3- גידול 2-, 4- פוליפים 4-, 5- קשרי למפה -9, 6- אזור עם דיו שחור 4-, 7- טבעת 2-.
LEFT COLECTOMY:
- ULCERATED, MODERATELY DIFFERENTIATED ADENOCARCIONOMA INFLITRATING THE SUBMOCOSA AND FOCALLY THE INNER MUSCULAR LAYER.
- TUBULAR ADENOMA SHOWING LOW GRADE DYSPLASIA.
- HYPERPLASTIC POLYPS
- SURGICAL MARGINS, SURGICAL RINGS AND 6 PERICOLIC LYMPH NODES NEGATIVE FOR MALIGNANCY.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה.האים נדרש טיפול אחרי ניתוח - תגובה
ד``ר נתן גלוק25/11/2012עושה רושם שאין חדירה לקשרי לימפה ואין צורך בטיפול נוסף. לכו להתיעצות סופית אצל אונוקולוג. יהיה צורך במעקב אצלו וכן קולונוסקופיה בעוד שנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידה בצואהשוש21/11/2012
הי, אני בן 30 בריא בדרך כלל. חודשיים אני סובל משלשול מימי עם כדורים קטנים בהתחלה ואז עבר להיות צואה רכה. עשיתי בדיקות דם מקיפות - כולל שקיעת דם , תפקודי כבד ו... הכל תקין . דם סמוי בצואה אין לי . עשיתי 3 תרביות צואה ואני רואה שבשלושתם מופיע שיש לי קנדידה... צילום בטן עשיתי - תקין. יש לציין שאני כבר כמה 3 חודשים נמצא בתקופה לחוצה... אשתי ילדה לא מזמן ואני לא הייתי מוכן נפשית לשלב הזה. ועוד משהו חשוב אני נמצא בתקופת דיכאון כי הבדיקות שלי תקינות ומצד שני אני עדיין משלשל/ צואה רכה. אני צריך להיפגש עם רא המומחה בגסטרו. השאלה שלי האם הופעת פטריית קנדידה בכל בדיקת תרבית צואה אומרת שיש לי קנדידה במעיים? ושאלה שנייה האם יכול להיות שאין לי כלום וזה מהסטרס ?? אשמח לדיעת רופא מומחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה בצואה - תגובה
ד``ר נתן גלוק25/11/2012סטרס בהחלט יכול להיות קשור.
קנדידה בדרך כלל משמעותית רק בחולים מדוכאי חיסון ולא כל כך אצלך.
קח בינתיים סטופאיט או אימודיום לפי הצורך ותגיע למרפאת גסטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקב במעיאני19/11/2012
איזה בדיקה מאבחנת נקב במעי כתוצאה מבליעת גוף זר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקב במעי - תגובה
ד``ר נתן גלוק25/11/2012צילום בטן וחזה או בדיקת CT.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות של שבוע+גבי16/11/2012
ד"ר אני משתגע כבר!!כל כניסה לשירותים הפכה לסיוטט
ביום שבת אני בן 23, התגלתה אצלי פיסורה קטנה לאחר כאבים של 4 ימים.
אחרי שהייתי אצל הרופא שגילה אותה היא נעלמה לבד אחרי יומים..אין כאבים כמעט ובכלל
אבל מאז אני פשוט בעצירות!! אין כלום שום דבר לא יוצא!!
מה לא עשיתי??אני שותה כמו גמל אוכל כף דבש בבוקר כוס שמן זית קניתי תוספת מזון של סיבים תזונתיים שותה תה וכלום..כבר שבוע שכלום לא יוצא..
בנוסף לזה גם התחיל להיות לו עצירות בשתן(?!?!) מה קורה לי לגוף??
אני עומד מול השירותים 7 דקות מתת להשתין ולא יוצא!! רק כשזה כבר ממש לוחץ אני מצליח להשתין ואז זה שורף..
מה קורה לי דוקטור?? אני לא טיפוס חולני ביקושי שפעת יש לי פעם בשנה ועכשיו נפל עלי הדבר הזה אני פשוט בדיכאון..בבקשה תעזור ליי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות של שבוע+ - תגובה
ד''ר אליזה טיומני16/11/2012ומה קרה לרופא משפחה וותיק וטוב??!! למה לא פניתה לרופא?
סיפור של שתן עושה רושם זהומי.בנוגע לעצירות-קח כל יום 2-3 כפות שמן פראפין פעמיים ביום + אגיולקס-כף פעמיים ביום עם יוגורט.אבל בתחילה כדי "לפתוח את הפקק" היתי מציעה בזהירות לבצע חוקן ניקוי עם מיים ושמן זית
לפיסורה -מומלץ משחה מיוחדת פעמיים ביום -רקטוגזיק-דרך הרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור - צואה רכהשוש15/11/2012
שלום, אני בן 30 בריא בדרך כלל. לפני חודש וחצי התחלתי לשלשל - שלשול מימי עם כדורים קטנים. המצב השתפר לאחר כחודש - השלשול הפך לצואה רכה וזה עדיין לא חלף. יש לי לפעמים כאבי בטן אבל זה לא ממש מכאיב ואני לא מצליח לזהות מיקום כאב. עשיתי בדיקות דם פעמיים יצאו תקין ( כולל crp ו esr ) . דם סמוי אין לי - עשיתי בדיקה. בדיקת חיידקים בצואה אני מחכה לתשובות... בבדיקת צואה היה לי leukocytes ++. רופא משפחה אומר לי שהכול תקין, התייעצתי עם גסטרואנטרולוג הוא אמר שכנראה מדובר בדלקת במעיים וביקש שאעשה 3 תרביות צואה ברצף של 3 ימים והרגיע אותי בזה שלפי הסימפטומים זה לא אמור להיות מפחיד. יש לציין שאני מודאג מהמצב ואין לי תאבון - הורדתי 6 קילו במהלך חודש וחצי... תדירות צואה זה פעם ביום. מעוניין בדיעת רופא מומחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור - צואה רכה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני15/11/2012מראש אני מזהירה שאין לסמוך על התיעצות באינטרנט כי עדיין זה לא יכול להחלחף רופא.
בכל מיקרה -חסרים פרטים רפואים רבים-עברתה איזה בדיקות הדמיה כמו CT-US- לאור ירידה משמעותית במשקל?? עדיין גורם זהומי -גבוהה ברשימה
לשלול IBD -מחלת דלקת כרונית במעי -רצוי לבצע בדיקת צואה לקלפרוטאקטין-במעבדה במכון גסטרו באיכילוב בעלות לא גבוהה.
זה שאין מרקרים לדלקת -מרגיע ובכל זאת אתה עדיין לא מרגיש טוב. עד שאתה סיים את הבירורים תנסה לקחת VSL#3 -פרוביוטיקה הכי חזקה באולם-קצת יקרה -שקית ביום לפני ארוחת בוקר-לחודש.
לשקול בכל זאת קורס אנטיביוטיקה מסוג פרוטוציד /פסיגין ל 7 ימים פעמיים ביום אחרי אוכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירור - צואה רכה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני15/11/2012סליחה שכתבתי הכל במין זכר לא שמתי לב שמדובר בכותבת -אישה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
שוש19/11/2012תודה ד״ר אליזה, הנושא עדיין מפריע לי ברמות השלשול חזר ואני מרגיש חסר אונים. מה אני יכול לעשות כדי לקדם דברים.... הנושא מתחיל להפריע לי בעבודה, בשינה - לא מצליח לישון ותוך כדי נהיגה... עשיתי את הבדיקות של תרבית צואה ואני עדיין מחכה לתשובות... קשה לי להמשיך לחיות עם האי וודאות הזו . מה את מציעה לי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שני בדיקות CT תוך זמן קצרארז15/11/2012
שלום
לפני כשלושה חודשים עברתי CT עמוד שדרה עכב פריצת דיסק. עוד שבוע אני אמור לעבור עוד CT לבדיקת קלנוסקופיה וירטואלית .
האם מדובר בכמות קרינה גדולה מידי? האם מומלץ לבצע במקום קלנוסקופיה רגילה?
תודה
ארז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני בדיקות CT תוך זמן קצר - תגובה
ד``ר נתן גלוק15/11/2012זה תלוי בגיל. בגדול, עד גיל 40 יש יותר דאגה מחשיפה לקרינה מבדיקות CT. מ40 עד 60 זה קבוצת ביניים, מעל 60 אין כמעט בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בן 38 וחצי. אני מניח שזה קרוב..
ארז20/11/2012ל 40.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאותאילנה12/11/2012
שלום
בשבוע האחרון שמתי לב שהיציאות שלי קשות ויוצאות בעיגולים קטנים וקשים,
מה זה אומר??
בדרך כלל היציאות שלי קשות אך התופעה הזו חדשה לי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות - תגובה
ד''ר אליזה טיומני13/11/2012לעיתים זה יכול לסמן מצב של לחץ וסטראס נפשי,שתיה לא מספקת ,או כמות נמוכה של סיבים בתזונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צניחת איברים - דחוף..סיגל11/11/2012
אני סובלת מצניחת רחם מאובחנת, בדרגה 2-3 (אני בת 38 ואין הריונות בעברי) וסובלת גם מעצירות קשה. אני מאמינה שיש לי גם צניחת מעיים, ולאחר בדיקת קולונוסקופיה הרופאה הבודקת אמרה שזה כנראה מה שיש לי. הגעתי למצב שהצואה מצטברת במין כיס מעי (לפי ההרגשה כשאני לוחצת עם האצבעות) ויוצרת פקק איום שלא מצליח לצאת. לפני יומיים היתה לי יציאה שארכה יותר משעתיים מתישות, מה שהוביל לטחורים ולאיבוד הרבה דם. מאז אני מפחדת ביותר להיכנס לשירותים, ולא מעיזה ללחוץ.. הכל מאוד כואב ואני מפחדת גם מהטחורים וגם מהלחץ שעלול אולי להשפיע על צניחה נוספת של הרחם.. כך שאני פשוט לא מוציאה כלום..
השאלה שלי בעיקר היא לאן לפנות? והאם ישנה אופציה ניתוחית בה מרימים את המעיים עם רשת או בדרך אחרת כמו שיש בצניחת רחם. (כרגע עדיין אין לי תור לניתוח להרמת הרחם, והבנתי מהמנתחת שזה לא הכרחי לעשות אותו בדחיפות).
כמובן שאני עושה תרגילים לחיזוק רצפת האגן, אך כפי שאתה בטח קורא , זה לא מספיק.
אודה על תשובה מהירה, בעיקר על אופציות ניתוחיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צניחת איברים - דחוף.. - תגובה
ד''ר אליזה טיומני11/11/2012סיפור קליני מרשים מאוד. עד עכשיו לא עבר בירור ואיבחון של רצפת האגן??
לפני כל אופציה ניתוחית יש לבצע איבחון טוב כי ניתוחים ברצפת האגן יכיולים להיות בעיתיים.
קיימת שורת בדיקות שעליך לבצע והחשוב-דפקורגפיה- אשר מתבצעת במכון גסטרו בבית חולים איכילוב או תל השומר. שם אפשר גם לבצע שאר הבדיקות . במכון גסטרו -פועלת מרפאת רצפת האגן ולאחר סיום הבירור את מוזמנת לועדה רב מיקצועית לסיכום והחלטה על סוג הניתוח אם בכלל. מאוד מומלץ לפנות לשם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצניחת איברים -דחוף -תגובה
סיגל11/11/2012תודה רבה רבה על התשובה המהירה, אתקשר מחר בבוקר למכון הגסטרו באיכילוב (קראתי מעט על מה שצפוי לי שם)
האם אני יכולה פשוט לקבוע תור לבדיקות או שאני צריכה להגיע קודם לתשאול?
כמו כן, האם עלי להביא הפנייה ו/או התחייבות מקופת החולים (אני בכללית מושלם)?
שוב, ממש תודה רבה, אני מאוד מעריכה את הזמן שהקדשת עבורי ועבור הפורום הזה.
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצניחת
דר טיומני אלי12/11/2012כמובן את חייבת בהפניות לכל הבדיקות הללו לאחר תשאול ע" הרופא במרפאת מכון גסטרו.
כמובן טופס 17 מקופה או תשלום פרטי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת תוספי ויטאמין לפני ביצוע גסטררןצה לדעת11/11/2012
שלום רב,
עלי לעבור בדיקת גסטרוסקופיה בעוד כ- 3 שבועות.
אני לוקח תוספי ויטאמין בי ו-די.
האם עלי להפסיקם טרם הבדיקה וכמה זמן לפני ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת תוספי ויטאמין לפני ביצוע גסטר - תגובה
ד``ר נתן גלוק11/11/2012לא להפסיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בקולון-תוצאות בדיקה פתולוגיתליכטנפלד הרמי11/11/2012
מעוניינת בהסבר על סוג הסרטן לפי האבחנה שקבלתי-
sigmoid colon biopsy
adenocarcinoma
p12-11822/1
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן בקולון-תוצאות בדיקה פתולוגית - תגובה
ד``ר נתן גלוק11/11/2012לא מופיעים של כל פרטים למעט אנדוקרצינומה, קרי סרטן.
המספרים שהבאת הם רק מספר סידורי של הדגימה
היקף וסיכון יהיה ניתן לקבוע טוב יותר בעת הניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן מעי גרורתי לכבד שלב 4ליר10/11/2012
אבי בן 77 חלה בסרטן מעי גרור.י לכבד שלב 4.לפני שלושה שבועות עבר טיפטל כימו ראשון בפולפירי שלצערי פשוט הפיל אותט עד לכדי כשל כלייתי ואפ היה בסכנת חיים. כעת מצבו התייצב והכליות חזקו לתפקד אך אבא בשום פנים ואופן לא אוכל יש לן חשקים אך לא יכול חאכול. לדבקיו יש לו בחילות כל הזמן ומקבל פרמין שלר ככ עוזר. אנו קרובים ליציאה מבית החולים אך חוששים מאוד מחוסר התאבון שלו למרות שמקבל כל הזמן נוזלים. האם חוסר התאבון זה בגלל המחלה שיושבת במעי או שעדייו ישנה השפעת כימו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן מעי גרורתי לכבד שלב 4 - תגובה
ד''ר אליזה טיומני11/11/2012סיבות לחולשה ,בחילה וחוסר תאבון במצבו יכולות להיות רבות ומחלה עצמה במקום הראשון ,כמובן כמוטרפיה מוסיפה,תבקשו מרופאים לקבל לבחילה תרופה חזקה יותר בשל זופראן.
ויש גם קנאבים רפואים שניתן לקבל לחולים אונקולוגיים-עוזר לחוסר תאבון ובחילה .
בצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא נותנים לאימי אוכל?נויה08/11/2012
אמי בת 65 הגיעה למיון עקב חסימת מעיים ב- 3 מקומות. היא עברה ניתוח באופן מיידי לשאיבת המזון שחסם את המעיים ומאז במשך 4 ימים לא ניתן לה אוכל אלא רק עירוי נוזלים.
השאלות שלי:
1. מדוע לא ניתן לה עדיין מזון?, האם זה בגלל שהמעיים "חולים"?
2. כמה זמן אדם יכול לחיות ללא מזון?
3. האם כדאי לבקש מהרופאים שיתנו לה בעירוי סוכרים על מנת שתרגיש יותר טוב ולא יהיו לה כאבי ראש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא נותנים לאימי אוכל? - תגובה
ד``ר נתן גלוק09/11/2012המעיים כעת לא יכולים לסבול אוכל, צריך להמתין כמה ימים בסבלנות. הגוף יסתדר עם עירוי נוזלים, ואת החוסרים היא תשלים היטב לאחר הההתאוששות מן הניתוח. קרוב לודאי שהיא מקבלת נוזלים המכילים גם סוכר. אם היא סובלת מכאבים אין מניעה מלתת לה בוריד משככי כאבים- בקשו מהצוות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה רכה וגזיםמיכל07/11/2012
במשך חודשיים אני סובלת מצואה רכה הרגשה ש חוסר התרוקנות והרבה גזים חשוב לציין שאני בת 40 בריאה בדרך כלל עברתי בדיקות דם מקיפות כולל ספירת דם שקיעת דם ובדיקת צואה הכל יצא תקין מה זה יכול להיות ואיך אפשר לטפל??
בברכה מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף
מיכל08/11/2012היו לי ימים שאחרי האוכל הייתי מקבלת כאבי בטן שנרגעים לאחר שרותים הבטן שלי נפוחה רוב הזמן ואני שומעת קולות גירגורים מהבטן כרגע לוקחת פרוביוטיקה שבזכותה כבר לא כואבת הבטן אבל עדיין צואה רכה גזים והרגשת חוסר התרוקנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצואה רכה וגזים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני08/11/2012אם עד כה לא היו לך תופעות הללו -צריך לבדוק-חסריםפרטים-היה איזה אירוע זהומי או לקיחת אנטיביוטיקה ב 3-4 חודשים אחרונים? תרופות כל דהם כולל תוספי מוזון למיניהם?סטראס?
צריך לקבל טיפול סימפטומטי ולעקוב -חודשיים -לא עושם אבחנה של תסמונת מעי הרגיש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן למעשה
מיכל08/11/2012בתקופה האחרונה עברתי המון סטרס וכן הכל התחיל עם מאין וירוס בקיבה עם צואה צהובה ושלשולים האם יש קשר בין הדברים ? ליתר דיוק זה כבר כמעט 3 חודשים הסימפטומים יש מצב ל מעי רגיש ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תתסמונת המעי הרגיש או בעיות עיכולדנה02/11/2012
שלום,
אני בת 26 סובלת שנים מבעיות בקיבה, כשאני מוטרדת, עוברת תקופה קשה בלחץ ובמחשבות מרובות.
התסמינים שיש לי באים והולכים, ועכשיו שוב מזה שבוע שאני סובלת מגזים, יציאות רכות בצבע כתום עם אוכל לא מעוכל פעמיים -שלוש ביום, התכווצויות בבטן שלאחר מכן אני חייבת להתפנות, וכאבים בבטן תחתונה, בצד שמאל למטה בפרט.
האם זה תסמונת המעי הרגיז? איך ניתן לטפל בזה ולמזער את התסמינים? מה עוד זה יכול להיות? יש אפשרות שזה אלרגיה לגלוטן? צליאק?
אני מגיעה למצב שאני לא יכולה לנהל חיי יום יום רגילים, נעדרת מעבודה ולימודים.
יש לציין שאני כבר חודשיים על תפריט תזונתי מיוחד בגלל שגילו לי קנדידה במעיים, ולוקחת תוספים כמו פרביוטיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תתסמונת המעי הרגיש או בעיות עיכול - תגובה
ד``ר נתן גלוק06/11/2012מתאים מאד למעי רגיז. יש צורך בביקור מסודר אצל רופא גסטרו במרפאה לעבור על כל הסימנים, לבדוק ולהחליט איזה טיפול להתאים לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

