מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקת בלבלברונית28/05/2013
שלום,
האם דלקת בלבלב זה מדבק?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בלבלב - תגובה
ד``ר עופר פורים28/05/2013לא כלל וכלל לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן בצד ימין תחתון, מתחת לטבורחיים12/05/2013
שלום,
אני בן 31. אין במשפחתי היסטוריה של מחלות מעי.
בחודשים האחרונים יש לי כאבי בטן, בעיקר באזור של צד ימין תחתון (מתחת לגובה הטבור). הכאב הוא כאב חלש, לא מפריע לתפקוד בשום צורה. אני פשוט מרגיש מעין "התכווצות" חלשה כזו. זה התחיל לפני כמה חודשים, ואני חושב שבזמן האחרון התדירות של הכאב הזה מעט גבוהה יותר.
בחודש האחרון הרגשתי לפעמים את אותו כאב גם בצד שמאל (גם מעל לטבור וגם מתחת לטבור), וגם לפעמים במרכז הבטן מעט מעל הטבור ושם זה היה יותר כמו דקירה חלשה. אבל לרוב הכאב הזה הוא בצד ימין תחתון.
אני חושב שהצואה בחודש האחרון מעט רכה יותר. אין שלשול, אין עצירות, אין דימום, אני הולך לשירותים באותה תדירות שהייתי הולך תמיד ואין תחושה של חוסר התרוקנות. אבל המרקם שלה מעט רך יותר.
מבחינה בריאותית ההרגשה תקינה לחלוטין. אין בחילות, אין הקאות, אין חום וכו'.
הופנתי לבדיקות הבאות במהלך החודש האחרון:
אלוטרסאונד בטן עליונה + תחתונה: תקין
בדיקת דם: תקינה
בדיקת שתן: תקינה
צואה Parasitesאova micr : אין טפילים
צואה Concent.for ova : אין טפילים
Stool culture : שלילי לאנטרופתוגנים
כרגע כאמור סיימתי את כל הבדיקות אליהן רופא המשפחה הפנה אותי ואני מחכה לתור לרופא גסטרו שיהיה בעוד חודש, ורציתי לדעת האם עקב כל הבדיקות התקינות, יש חשש ממשי לסרטן בבטן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן בצד ימין תחתון, מתחת לטבור - תגובה
ד``ר עופר פורים12/05/2013על פניו לפי מה שכתבת הסיכוי לסרטן הוא לא גבוה אבל אם אתה עדיין סובל מכאבים למרות אפשר לבצע CT בטן בפרוטוקול לבלב שרגישותו גבוהה מאולטראסאונד וכמובן אין תחליף לפגישה עם רופא פנים אל פנים אולי מדובר בתסמונת מעי רגיז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות קולונוסקופיה וירטואליתיוסי12/05/2013
בגוף ההודעה התוצאה היא:
מודגם חשד להיצרות קצרה אבל קשה עם התעבות צירקולרית באזור מעבר הרקטוסיגמה (בשכיבה על הבטן).
מה גורמים שיכולים ליגרום התעבות הדופן בצורה כזאת?
התוצאה התקבלה היום עם המלצה לקולונוסקופיה רגילה אבל הייתי רוצה להבין את הנושא בצורה טובה יותר. או היכן אוכל ליקרוא על הנושא?
בתודה מראש
יוסי דור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות קולונוסקופיה וירטואלית - תגובה
ד``ר נתן גלוק12/05/2013גורמים שונים כולל דלקות, חשיפה לקרינה אולם בראש וראשונה חשוד לשלול ממאירות של מערכת העיכול.
גש לקולונוסקופיה בהקדם האפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות קולונוסקופיה וירטואלית - תגובה - תגובה
ד``ר עופר פורים12/05/2013אני מסכים בהחלט עם תשובתו של ד"ר גלוק הצרות במעבר רקטוסיגמא מעלה חשד גבוה לממאירות על כן יש לבצע קולונוסקופיה רגילה בהקדם האפשרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרוהן ונסיעה למזרחדליה06/05/2013
שלום,
אני מתכנן טיול של ארבעה חודשים במזרח. יש לי קרוהן, האם אני צריך להערך במיוחד למשהו ספציפי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרוהן ונסיעה למזרח - תגובה
ד``ר נתן גלוק06/05/2013אם המחלה מאוזנת- להצטיד בטיפול הרפואי הקבוע שלך משך תקופת הנסיעה. וכמובן בביטוח רפואי.
הייתי מצטיד בSOS ציפרו ואולי גם פרדניזון אם אתה ברמת מחלה שזקוק לזה.
עקרונית עצם הנסיעה לרוב בסדר לחולי קרוהן ואין לרוב החמרות יוצאות דופן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספתן.*אלה*24/04/2013
שלום רב,
אינני יודעת אם זהו הפורום המתאים לשאלתי אך אשאל בכל מקרה..
אני בת 26, בגיל 11 עברתי ניתוח לכריתת תוספתן דלקתי ״ שהתפוצץ״ והיה במצב ממש חמור.
כיום אני מנסה להיכנס להריון יותר משנה ללא הצלחה, אני מנסה למצוא סיבות לכך וקראתי לא מזמן שיכולה להיגרם בעיית פוריות עקב הדבקויות במערכת הרבייה ובכך למנוע את הכניסה להריון.
רציתי לדעת מידע בנושא, עד כמה זה שכיח באחוזים? מה הסיכוי שזאת הבעיה שלי?
האם יש לכל טיפול או שזה נזק בלתי הפיך?..
אני קצת חרדה אשמח מאוד לתשובה
תודה מקרב לב..:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספתן. - תגובה
ד``ר עופר פורים25/04/2013לאי כניסה להריון סיבות רבות כולל הדבקויות שמנית אני מציע שתפני בהקדם לגניקולוג שיעזור לך לברר את הסיבה וגם לטפל בה.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יכולה להיות הסיבה ליציאות דקות?חנה23/04/2013
לפני חודשיים הורידו לי 2 אדנומות גדולות ויש לי או עצירויות עם יציאות דקות או שלשול מלווים כאבי בטן מימה זה יכול להיות ??
והאם יש קשר לכך שכהפרוקטול בדק אותי כשגילנו את הפוליפים הוא אמר בגובה 14 ס"מ זה נמצא ובקולונסקופיי'ה מצאו בגובה 30 ס"מ גדול גדול למה יש שוני כזה במקום האם יש עוד היכן שהפרוקטולוג אמר???.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה יכולה להיות הסיבה ליציאות דקות? - תגובה
ד``ר נתן גלוק23/04/2013יש לך עצירות ושלשול לסירוגין. יחד עם זאת כבר עשו לך קולונוסקופיה והורידו את מה שנראה מדאיג כך שהסיכוי שנותר משהו גדול אינו גבוה- בקולונוסקופיה סוקרים את כל המעי. יתכנו הבדלים בהערכת העומק בין הקולונו ובין הפרוקטלוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן בצד ימיןאלי23/04/2013
שלום,
אני בחור בן 31, בריא, בלי היסטוריה משפחתית של מחלה כלשהי.
לפני כחצי שנה התחיל לי כאב חלש ועמום בבטן, בצד ימין תחתון (מתחת לגובה הטבור). הכאב הופיע פעם ביומיים-שלושה, ולאחר מכן החל להופיע בתדירות גבוהה יותר. מדובר בכאב עמום שמורגש כמעין "התכווצות" חלשה.
בחודש האחרון הכאב מופיע לעיתים קרובות, ולעיתים נראה שהכאב מעט "עובר מקום": הרבה פעמים הוא באמת בצד ימין תחתון, אבל לעיתים אני מרגיש אותו יותר לכיוון "הצד" (אפילו לפעמים עם נטיה קטנה לכיוון הגב), לפעמים מעט יותר גבוה (צד ימין אבל בגובה הטבור פחות או יותר), ומעט פעמים גם הרגשתי את הכאב בצד שמאל תחתון.
כל הכאבים האלה די חלשים ולא מפריעים לחיי היום יום, אבל כן מורגשים.
בנוסף, בחודש האחרון, השתנתה צורת היציאות והן מעט "רכות" יותר (לא שלשול).
אין לי בחילות ואין הקאות, והתאבון לא השתנה.
כשהלכתי לרופא המשפחה הוא הפנה אותי לאולטראסאונד בטן (אני מחכה לבדיקה בעוד כשבועיים), אבל לפי מה שקראתי אולטראסאונד בטן לא נותן תמונה של המעי.
האם כדאי לבקש בדיקות נוספות?
מה הסיכוי שמדובר במשהו חמור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן בצד ימין - תגובה
ד``ר נתן גלוק23/04/2013רוב כאבי הבטן קלים ובלתי מוסברים ועוברים לבד.
עם זאת שומה עלינו למצוא את המקרים בהם כן מדובר במחלה בת טיפול.
אישית לא נראה שאולטרסאונד בדיקת הבחירה. מציע לגשת לרופא גסטרו אחרי שבצעת בדיקות דם כולל ספירת דם, כימיה של הדם, CRP ושקיעת דם. הוא יבדוק אותך ואת הבדיקות דם ויחליט האם יש צורך בבירור נוסף כמו קולונוסקופיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופהדנה23/04/2013
ברצוני לדעת האם התרופה laevolac במינון של
20 מיליליטר ליום 3 פעמים בשבוע יכולה לגרום
להתמכרות והסתגלות לתרופה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה - תגובה
ד``ר נתן גלוק06/05/2013לא תרופה ממכרת בעקרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות ויציאות דקותחנה20/04/2013
בת 39 בריאה בעקבות יציאות דמיות במשך שנים התגלה אצל פרוקטולוג גידול בגובה 14 ס,מ בקוטר 3 ס,מ בקולונסקופיה נמצאו 2 גדולים במעי עולה 1 ס,מ ובגובה 30 ס"מ מהרקטום גדול בקוטר 4 ס"מ שניהם אדנומות אולם מאז רוב הזמן אני עם עצירות ונאלצת לקחת משלשלים היציאות שלי דקות כמו של תנוק וזה לדעתי הגורם לעצירות מה לעשות??? האם מצניחת רחם ששנים אני לוקה בה יכולה לגרום לעצירות?האם יש מצב שיש גדול נוסף בגובה שהפרוקטולוג ראה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות ויציאות דקות - תגובה
ד``ר עופר פורים20/04/2013לעצירות סיבות רבות,כולל אנטומיות ופזיולוגיות,לא כתבת מתי ביצעת את הקולונוסקופיה אך יש צורך לחזור על הבדיקה לוודא ניקיון מפוליפים כשנתיים -שלוש מביצוע הבדיקה האחרונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברום הבטןרביד15/04/2013
שלום רב
אני בת 47 וסובלת מזה שנים מאי נוחות באיזור הבטן העליונה עד כדי קושי לנשום לעתים .באחרונה עברתי בדיקת גסטרוסוקופיה שהצביעה אל אירוזיות נודולריות .הסבירו לי שזה גסטריטיס ,דלקת כרונית או תחילתו של כיב .עמדתי לעבור בדיקת קולונוסקופיה אך הגעתי עם כאב ראש שלא קשור לדעתי לבדיקה ,וכאבי בטן .בחדר הבדיקה גברו כאבי הראש והבטן עד כדי קושי לנשום ,ופחד שאם עכשיו אין אויר אזי אולי לא אתעורר מהטשטוש (שבדכ מרדים אותי ) .יש סיבה לדאגה ?
האם יש דרך להפיג את המתח ?
הרופא שאמור היה לבדוק הוא אותו זה שביצע את הגסטרו' והודיע לי דקה לפני שהורדמתי שאחד הסיכונים הוא מוות .אולי הלחיץ אותי לראות אותו שוב (למרות שביקשתי שלא הוא יבדוק ).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
רביד15/04/2013לעתים אני מדממת בעת הניגוב .האם יש מקום להודיע על כך לרופא הבודק ?
לא ידוע לי על טחורים אולם הרופאה אמרה שגם אם יש אין מה לעשות אם זה .לפני כעשור נבדקתי ולא מצאו ,אולם מאז לא נבדקתי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו - תגובה
ד``ר עופר פורים15/04/2013יש מקום להודיע לרופא אבל זהו סימפטום שמצריך לבצע את הבדיקה.מלבד זאת חלפו עשר שנים וההנחיה לחזור על הבדיקה כל 10 שנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם כוונתך
רביד15/04/2013שזהו סימפטום המצריך לבצע את בדיקת הקולונוסקופיה או את הבדיקה לגילוי טחורים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם כוונתך - תגובה
ד``ר עופר פורים15/04/2013כוונתי לבצע קולונוסקופיה באם תקינה אז יש צורך לבדיקה האם יש טחורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים ברום הבטן - תגובה
ד``ר עופר פורים15/04/2013יש כנראה מקום אולי לקחת תרופת הרגעה לפני הבדיקה בתאום כמובן עם הגסטרואנטרולוג המצבע את הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכל לפרט בבקשה לגבי זריקת הטשטוש ?
רביד15/04/2013מה היא מכילה ?
אני נרדמת ממנה למרות שזה רק טשטוש .
יש מקום לחשש שלי שמא לא אתעורר ? :-)
(גם כך קשה לי לנשום כאמור )
לפעמים גם בלילה אני לא נרדמת מרוב הקושי. סוג של פחד .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכל לפרט בבקשה לגבי זריקת הטשטוש ? - תגובה
ד``ר עופר פורים15/04/2013זריקת טשטוש מכילה חומר המשמש להרדמה קצרת טווח הסיבוכים ממנה יכולים להיות כמו בסיבוכים בניתוח אני מציע לך לשוחח לפני הבדיקה עם הגסטרואנטרולוג על מנת לנסות להפחית את החרדה או לחלופין לבצע קולונוסקופיה וירטואלית שלא נותנת חומרי טשטוש הרדמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיה וירטואליתרונית10/04/2013
שלום רב ,שמי רונית בת 54 עברתי לפני 24 שעות בדיקת קולונוסקופיה וירטואלית שעברה בצורה תקינה,אבקש לדעת האם ייתכנו כאבי בטן בלתי פוסקים יממה אחרי הבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה וירטואלית - תגובה
ד``ר עופר פורים10/04/2013שלום רונית
כאבי בטן יכולים להיות לאחר שתית החומר המרוקן.אך אם הם נמשכים ומתעצמים פני במהרה לבדיקת רופא \חדר מיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני שתיתי מרוקן
רביד15/04/2013ועוד שעה לפני הקולונוסקופיה הרגילה הרגשתי שלא התרוקנתי לגמרי .האם זה תקין ?
האם העובדה שאת הלקסדין שלקחתי בלילה השני לא לקחתי בשעה שהומלצה אלא כ 4 ש' אחכ היא זו שהשפיעה על ההרגשה שלא התרוקנתי דיי ?
אני מבינה שהמרוקן כשלעצמו גורם לכאבי בטן אולי זה מסביר את הכאבים שהיו לי לפני הבדיקה ?האם לא עדיף פיקולקס (אני בת 47 אם זה משנה ).בהוראות נתבקשתי לשתות את המרוקן .מה רע בפליט אנמה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני שתיתי מרוקן - תגובה
ד``ר עופר פורים15/04/2013אנשים ללא מחלות רקע כלשהן בריאים לחלוטין ההכנה הרגילה נעשית עם פיקולס ולאו דווקא עם מרוקן,רצוי להקפיד על ההכנה כפי שכתוב ולזכור לקחת את התרופות בזמן פליט אנמה היא לא הכנה מספיקה לקולונוסקופיה מכיון שמשפיעה רק על החלק הסופי של המעי ולא על חלק הראשון של המעי הימני ולכן לא משתמשים בו בהכנה.אם ההכנה לא מספיקה ניתן לבצע הכנה כפולה עם עוד כדורי לקסדין .
הגסטרואנטרולוג ידריך אותך בדיוק לגבי ההכנה המתאימה לך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים 3 חודשים ויותרלימור10/04/2013
ד"ר שלום
כבר רשמתי שהיו שלשולים וקיבלתי טיפול אנטביוטי שלא עזר ובנוסף בדיקות צואה תקינות.
לפני 4.5 שנים עברתי קולונסקופיה בגלל סיפור דומה שהיה תקין כולל סוף מעי דק כולל ביופסיות. היהי לי גם הליקובקטור שאובחן בתבחין נשיפה קיבלתי אז טיפול אנטיביוטי ועבר.
היום לאחר השלשולים המרובים אלו בדיקות עליי לעשות???
אם עשיתי קולנסקופיה לפני 4.5 שנים האם אני צריכה לעבור זאת שוב??
יש גם כמובן רגישות בקיבה.
ביקור אצל גסטרו עוד חודש .
אני בת 39.
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים 3 חודשים ויותר - תגובה
ד``ר נתן גלוק10/04/2013שלום,
אם השלשולים הללו היו כבר אז ועברת קולונוסקופיה אין סיבה לבדיקה חוזרת. רופא הגסטרו עשוי להמליץ על בדיקות נוספות כמו גסטרוסקופיה ובדיקות צואה ודם מיוחדות יותר, אולם חשוב ביותר לשמוע את הסיפור במרפאה ולראות שוב את כל מה שעברת על מנת להחליט על הצורך בבירור נוסף. אין כל כך קשר להליקובקטר לשלשול.
אם השלשולים קיימים כבר שנים ניתן בשקט לחכות לתור בעוד חודש.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חודש לאחר הורדת אדנומותחנה03/04/2013
בת 39 בריאה חודש לאחר הורדת שני אדנומות אחת בקוטר 4 ס"מ בסיגמה ואחת בקולון עולה 1 ס"מ אתמול ראיתי שוב דימום שהופיע ללא כאב יחד עם שלשול לאחר תקופה של עצירויות (לאחר הקולוןסקופיה היו לי עצירויות ועכשיו יותר טוב) בקולונסקופי'ה הורידו אותם וכתבו שהמעי נראה תקין האם אין לי מה לדאוג למרות שיש לי רגישות בבטן תחתונה שמאלית???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חודש לאחר הורדת אדנומות - תגובה
ד``ר נתן גלוק03/04/2013דימום לאחר כריתת פוליפים מופיע לרוב תוך שבוע מהכריתה אבל יתכן עד חודש.
אם זה דימום משמעותי לפנות למיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר הורדת אדנומותויש לי דמום רקטליחנה02/04/2013
בת 39 לאחר הורדת 2 אדנומות גדולות ראיתי דימום בצואה אין לי כאבים או תחושה של טחור מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר הורדת אדנומותויש לי דמום רקטלי - תגובה
ד``ר עופר פורים02/04/2013דימום אחרי כריתה של אדנומות במעי יכול להופיע אך אם אינו נפסק יש לפנות לחדר מיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תשובה פתולוגיתד24/03/2013
שלום רב,
אבי נותח בקולון העולה בעקבות גידול סרטני. להלן תשובת הפתולוגיה:
mod diffrentiated adenocarcinoma t3n0
נא עזרתכם בהבנת המצב והמשמעויות הטיפוליות
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח תשובה פתולוגית - תגובה
ד``ר נתן גלוק24/03/2013שלום ד'
מדובר על גידול סרטני המערב את דופן המעי וחודר את שכבותיו אולם אינו מגיע לקשרי הלימפה. זו נקודה חשובה לנושא התחזית ומשפר את סיכויי ההחלמה.
לגבי הצורך בתוספת טפול כמותרפי הנושא יידון עם האונקולוג המטפל אליו ישודך אביך בעקבות הניתוח.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה המהירה וחג שמח
ד25/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיענוח תשובה פתולוגית - תגובה
ד``ר עופר פורים24/03/2013שלום ד
מדובר על גדול סרטני של המעי הגס הנקרא שלב 2,בשלב זה הגדול חדר דרך הדופן של המעי הגס אך אין בלוטות לימפה נגועות חסרים מספר פרטים נוספים אך ניתן באופן כללי לומר
כי בשלב זה ישנן מספר אפשריות טיפוליות אשר יקבעו לפי גילו ומצבו ומחלות הרקע שלו של אביך בניהם
מעקב ללא טיפול כימי ,טיפול כימי,וכן אפשרות ע"י בדיקה מסוימת להעריך סיכוי חזרה וע"י כך לקבל החלטה מושכלת מהו הרווח של הורדת סיכוי החזרה של טיפול כימי לאביך ואז לקבל החלטה האם לתת לו טפול כמותרפי.
הרבה בריאות וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה המהירה וחג שמח
ד25/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

