פורום מחלות המעי הגס - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פוליפ
    ארי
    25/09/2011

    שלום,
    בבדיקת קולנוסקופיה נמצא פוליפ בגודל 2.5*1.8*2.0, בתוכו גידול סרטני ללא הגעה לשוליים להלן האיבחון:
    Maligant Polyp composed of a well differentiated adenocarcimona arising in adenomatous polyp, Margin are free of tumer (3 mm Distance). no Vasculo - lymphatic Muscosa seen.
    מהבנתי את הרופא המטפל, הגידול לא הגיעה לשוליים ולכן אין לעשות דבר אלא לבצע בדיקה נוספת בעוד שנה. שאלתי - האם לא כדאי לדגום את אזור הכריתה כבר עכשוו במקום להמתין עוד שנה?
    אשמח לחוות דעתך.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליפ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    25/09/2011

    חסרים פרטים :על הפולים -גודל? גבעול? וגם על החולה עצמו
    בד"כ לאחר כריתת פוליפ כזה חוזרים לדגום מקום הכריתה לוודה שלא נשארה ריקמת פוליפ שלא נכרתה
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסינוס אדנוקרצנומה
    MALIMA
    25/09/2011

    שלום רב,

    במרץ האחרון התגלה לאבי סרטן מסוג מוסינוס אדנוקרצנומה ממקור אפנדיקס.
    (שלב4) גרורות מפוזרות באומנטום ובפרינטאום.
    קיבל 9 קורסים של אווסטין+FU5 ,סיטי מאוגוסט הראה שהמיימת חזרה, ושהגרורות צפופות מאד עד כדי כך שכמעט לא נשארה שכבת שומן. מעבר לזה יש לו גרגיר אבן כליה צד ימין וקשרית בRUL ריאות כל השאר נראה תקין.
    בחודש האחרון אבי היה מאושפז עם חסימת מעיים (מעי דק) קיבל טיפול שומרני בצורת צום וזונדה להוצאת כל הפסולת מהגוף.
    נאמר לנו ע"י אחד הפרופ' שייתכן שיהיה אפשר לנתח (HIPCׂ ).
    החליפו לפרוטוקול של אוקסליפלטין+FU5 ארבעה קורסים. (אחכ הערכת מצב) לאחר טיפול הראשון אבי מרגיש חלש עד מאד, חסר תיאבון לחלוטין, הקיא כבר מס' פעמים, כמובן שמצב רוח ירוד מאד, פיזית ונפשית הוא נראה רע.
    הוא מקבל מירו 1 ובונדרמין 1 לפני שינה ולכאבים כדור אופטלגין ברוב הזמן עוזר פרט למצבי חסימה.
    שאלותיי:
    * האם נראה לך שטיפול זה יכול להיות יעיל?
    * שמעתי שישנה בדיקה בחו"ל שניתן לוודא לאיזה סוג של טיפול כימי סרטן זה "רגיש", מה יכול לעבוד עליו אייך מגיעים לבדיקה זו?
    *האם את יודעת על בי"ח בחו"ל שיודע לטפל בסוג זה של סרטן??

    * כמה זמן יש לאבא שלי?
    תודה ושבוע טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוסינוס אדנוקרצנומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסינוס אדנוקרצנומה - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    25/09/2011

    שלום למלימה
    זה לא הפורום המתאים לשאלותיך שהם מפורטות מדי
    אני מציעה שתפנה עם אותם השאלות לרב פירר ושם תוכל לקבל תשובות מדויקות ואביאטקטיביות במידה ואתה לא מסופק במידע שקיבלתם מרופאים מטפלי
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב
    עופר
    23/09/2011

    ברצוני לדעת לגבי מחלת הקוליטיס אם כל המעי הגס נפגע מהדלקת מה ההשכלות ומה ניתן לעשות במקרה כזה ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    25/09/2011

    שלום עופר
    מכיוון שכחצי ספר של גסטרואנטרולוגיה -זה על קוליטיס - לא ניתן לספק כל המידע במסגרת הפורום הזה
    יש פורום מיוחד על מחלות מעיים דלקתיות -תפנה לשם אך אתה חייב לדעת יותר פרטים בכדי לקבל תשובות-: איזה סוג?מה חומרה? פרטים על חולה עצמו וכו'
    בהצלחה
    ד,ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריר עם דם בצואה
    מ.
    22/09/2011

    דחוף מאוד !!!!!!!!!
    שלום , אני בחורה צעירה.
    עברתי לפני כ 3 חודשים ניתוח אפנדקטומי שהסתבך עקב נקב במעי ובפתולוגיה נמצאו גרנולוציטים שהובילו לחשד למחלת קרוהן.
    עברתי קולונוסקופיה עם גסטרוסקופיה וasca והן יצאו שליליות.
    לפני כחודש יצא לי דם טרי בצואה ואמרו שזה פיסורה שמתי משחה וזה עבר.
    כעת תפס אותי כאב בטן חזק מאוד שכמעט לא יכולתי ללכת ושלשלתי מספר פעמים.
    השלשולים מלווים בריר צהבהב - הרבה ריר !! עם מין קרישי דם אדומים כהים בתוך הריר .
    האם זה יכול להיות מהפיסורה שלא נרפאה או שזה משהו מדאיג יותר ועמוק יותר ואני צריכה שוב להתאשפז ?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריר עם דם בצואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריר עם דם בצואה - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    22/09/2011

    אם בבירור אנדוסקופי שעברת לא היו סימני מחלת מעי דלקתית אזאי גם האירוע הזה עדיין יכול להיות משהוא שלא שייך למחלה כרונית אלה זהום חריף כלשהוא. חשוב לבצע תרבית צואה ולקחת טיפול סימפטומתי בקלבטן ופרוביוטיקה ואם אין תגובה ב 5 ימים לשקול הוספה של אנטיביוטיקה וזה בתנאי שאין כאבים חזקים בפי הטבעת של פיסורה ( דומים לאלו שהיו כבר בעבר ).
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    אושרה
    20/09/2011

    כבר דיי הרבה זמן,אני מרגישה דקירות בפי הטבעת ובכל האזור שם המתלווים בכאבי בטן בצד ימין למטה, זה לא כל יום, לא התיחסתי לזה כ"כ וחשבתי שזה קשור לפטריה שיש לי..
    עכשיו אני קצת דואגת, האם אני צריכה לדאוג? זה יכול ליהיות משהו מסוכן?
    תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    20/09/2011

    לכותב-כותבת אנונימי/ת
    אם יש תלונות חדשות אשר מפריעות ונמשכות יש לפנות לבדיקה לרופא משפחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה בצבע לבן
    נורית
    20/09/2011

    הרופא נתן לי רפאסאל לטיפול של חודש לטחורים
    (לא לצורך קרוהן או קוליטיס)
    אתמול לקחתי את הנר הראשון והיום ראיתי שיצאה לי צואה עם כתמים לבנים
    האם זה קשור לנר? כי ראיתי שצבע הנר הוא לבן בז'? האם זה משפיע על צבע הצואה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה בצבע לבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה בצבע לבן - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    20/09/2011

    נר יכול לתת צבע לבנבן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סונר בטן
    יוגב
    20/09/2011

    בסיכום של סונר בטן נאמר "כבד לאחר כריתה חלקית , מרקם בלתי הומוגני היפראקואי ללא הדגמת ממצא מוקדי גושי בכבד" איזו משמעות לכך ? אני כשנה לאחר הוצאת גרורה מן הכבד (וכריתת חלק המעי הגס)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סונר בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סונר בטן - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    20/09/2011

    לא נמצאה עדות לגוש אך המרקם הכבד לא יחיד יתכן עקב השמנת כבד או סיבות אחרות
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירותתת...
    יקי...
    19/09/2011

    סובל מעצירות ומשתמש כמה חודשים בלקסדין אייך אפשר להיגמל מזה הגוף התרגל ביצעתי בדיקת קולונוסקופיה שיצאה תקינה...? מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירותתת...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירותתת... - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    20/09/2011

    יש הרבה סיבות לעצירות ולא ניתן לתת לך יעוץ על רגל אחת באתר -כמו כן אין שום פרטים החל מגיל ועוד ועוד
    אז כדי שתפנה לרופא שמתעסק בתחום זה
    בברכה ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוליטיס פעילה
    עמעמי
    19/09/2011

    שלום לדר' ושנה טובה!

    הנני חולה קוליטיס ב30 הס"מ הסופיים ועד לפי הטבעת.
    המחלה פעילה באופן תמידי וברמה בינונית (דחיפויות).

    השאלה שלי:
    איזה תהליך מתוך תהליך העיכול הכללי מתרחש ב30 ס"מ האחרונים?
    כתוצאה מכך, מהם המינרלים ו/או הויטמינים שהגוף שלי "מפסיד"?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוליטיס פעילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוליטיס פעילה - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    20/09/2011

    במחלת קוליטיס מתרחשת דלקת ברירית הפנימית של המעי
    אין איבוד מיוחד של ויטמינים אך בהחלט יש תהליכים המתקיימים בזמן קיום דלקת כרונית-ירידבהמוגלובין ? ירידה בחלבונים? ועוד
    צריך לשאוף להפסיק תהליך הדלקתי הכרוני
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח להסרת גידול מהמעי הגס
    אורלי
    14/09/2011

    שלום רב,

    לפני כחודשיים וחצי אמי עברה ניתוח להסרת גידול מהמעי הגס.
    לאחר הניתוח בוצע ניקוז של הנוזלים מאיזור הניתוח . לאחר מספר ימים הניקוז הוסר והחור שבוצע בבטן נסגר. באותו איזור נוצר גוש ענק (שהלך וגדל עם הזמן) קשה וכואב. בנוסף היא נמצאת בתקופת טיפולים כימיים . מה ניתן לעשות כדי להיפטר מהגוש ,והאם הגוש הוא כתוצאה מהצטברות נוזלים באיזור? בבית החולים בו היא אושפזה לא התייחסו לבעיה זו והתמקדו בסרטן בלבד. האם עלינו לפנות לכירוג ?

    תודה,
    אורלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח להסרת גידול מהמעי הגס - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    20/09/2011

    כן בהחלט ובדחיפות!!
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בבטן
    אמה
    10/09/2011

    שלום לך. עברתי לפני שנה וחצי ניתוח בבטן עקב כאבים ובדיקות שהעלו חשדות.
    התגלה שיש לי סרטן השחלות. הגידול היה מעל המעיים ולחץ לי על המעי. התבטא בכאבים כל הזמן וכשהייתי צריכה לעשות את הצרכים כאבים עד כדי צעקות כאב.
    בניתוח ניקו את הגידול הוציאו לי את הרחם והשחלות.קבלתי טפולים כימוטרפיים אותם סיימתי לפני 9 חודשים.לאורך כל התקופה שלאחר הניתוח ועד היום הבטן כואבת לי ומתנפחת ומתקשה במיוחד לאחר אכילה או שתייה.כשאני יושבת או שוכבת יותר טוב .בעמידה או הליכה או שינוי ממצב למצב מאד כואבת נפוחה ומתוחה. עשיתי בדיקות ויש מעט נוזלים בבטן. עשיתי קולונסקופיה הכל בסדר בפנים אך הרופאה ציינה שהבדיקה הייתה קשה בגלל הנתוח שעברתי. עולה השערה מאד רצינית שהבעייה: הדבקויות במעי ובבטן. אני מיואשת כבר, קשה לי לתפקד ולפעמים הנפיחות הרבה והכובד מקשה עליי את הנשימה.
    בבקר ההרגשה יותר טובה ומתגברת עם התקדמות היום כשאחה"צ ובערב השיא.
    האם יש איזשהוא טיפול או פתרון לעניין?
    מתחננת לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בבטן - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    12/09/2011

    שלום לאמה
    אני מבינה שאין כעת עדות לחזרת המחלה??
    אם אין - כדי אולי לשקול לקחת פרוביוטיקה לשפר את חיידקי המעיים שנפגעו לאחר הניתוח וטיפולים כמוטרפיים.
    הכי טוב שיש שמוVSL #3 לוקחים אחד בבוקר
    כמו כן תנסי נגד תפיחות כדורי קולוטל 2* 2 ביום
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף אחד לא מאמין לי
    שירן25
    08/09/2011

    שלום
    אני בן 26 מגיל 13 סובל מכאבי בטן עזים שילשולים לעתים הקאות בחילות צחושה כללית לא טובה באזור החזה
    וצריבה חזקה וכואבת מתחת למפתח הלב, גזים
    וצורך כל הזמן לחפש שירותים לחץ בפי הטבעת השריר לא רפוי
    מודע לכך שבגיל 13 ההורים עברו גירושים ולקחתי קשה
    ההיתי אצל פסיכולוגים ועם הזמן התמודדתי עם הגרושים הכאבי בטן חלפו ברמה היומיומית וחזרו במצבי לחץ מבחנים ראיונות עבודה אבל זה כבר לא הISSUE איך שאומרים
    הכאבים הם בדרך כלל בבוקר בשעה שהייתי צריך ללכת לבית ספר הרבה פעמים לא הלכתי ללכת לצבא וכמובן בחיים היום ללכת לעבודה אני כבר כשבועיים לא בעבודה אחרי החודש האחרון שהחריף לא מתפקד פשוט אחרי גסטרוקופיה עם דלקת קטנה שחלפה כנראה קולונסקופיה תקינה הביאו לי כדור קולפרמין חצי שעה לפני אוכל לא ממש עוזר בכאבים בבוקר רקטופואם קצף לפי הטבעת לא מרגיש הקלה
    וחשוב לציין שעברתי בעבר ביופידבק שלא עזר עברתי אימון אישי שדי עזר לי בהרגשה הכללית בחיים אבל לא עזר בכאבי בטן וגם הרבה פעמים ביטלתי מפגשים בגלל הכאבי בטן בתוכו גם גיליתי שאני סובל מהפרעת קשב וריכוז. אני היום נשוי + 1
    עובד בעבודה מאוד מסודרת הכנסה גבוהה "החיים יפים" איך שאומרים
    אז למה אף אחד לא מאמין לי? אני כל בוקר סובל העבודה שלי נמצאת שעה וחצי נסיעה וההתמודדות לסבול את הכאבים בהסעה מתאפק לא לעשות על עצמי ממש אי אפשר
    הרבה פעמים ירדתי באמצע חיפשתי מהר שירותים וחזרתי הביתה
    התחלתי דיאטה מלפני כחודש לתזונה נכונה ירדתי במשקל אבל הכאבי בטן לא חלפו ואולי אפילו התגברו
    אני הרבה פעמים מבטל פגישות עם חברים לא הולך לארועים כי אני יודע שאני אחפש שירותים ואני אצטרך לסבול ולהתאפק מכאבים
    אני פשוט מיואש
    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אף אחד לא מאמין לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף אחד לא מאמין לי - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    10/09/2011

    שלום למיואש
    ראיתי אותך בכל מיני פורומים
    אם אתה באמת רוצה לנסות ולפתור את הבעיות שלך תפנה למרפאת מחולת תפקודיות במכון גסטרו בבית חולים איכילוב -זו מרפאה מיוחדת במינה,רב תחומית עם צוות מומחים מנוסים בתחומים שונים
    תוכל לקרוא על זה באתר של בית חולים איכילוב
    .
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה
    נעה
    05/09/2011

    8 שנים סבלתי מקוליטיס, גדל לי פוליפ סרטני קרוב לפי הטבעת.
    בניתוח הוצא כל המעי הגס כולל החלחולת. לפני הניתוח עברתי הקרנות קצרות.
    היום אני עם סטומה קבועה ואעבור טיפול כימותרפי מונע למשך חצי שנה.
    האם ניתן לקבל טיפול זה ע"י כדורים. האם צריך נוסף לכך טיפול בוריד.
    מאחר ולא קיבלתי הסבר רחב על כל האפשרויות הותקן לי פורט. שהוזמן ע"י האחות ללא פגישה לשיחה.
    1. האם הפורט גורם דלקות?
    2. האם הטיפול בפורט כל 4 שבועות למנוע סתימה הוא מסוכן?
    בקופ"ח הוצאו לי התפרים אחרי 10 ימים.
    1. החתך לא סגור לגמרי, אני גם רואה חלק מהפורט.
    2. המקום מעט אדום
    3. בעורק הראשי נראית מעט מוגלה, קיבלתי משחת פוסידין לחבוש פעמיים ביום.
    ברצוני להוציא את הפורט, כי אני רוצה טיפול בכדורים.
    האחות אמרה שלא ניתן להוציא את הפורט לפחות 3 שבועות מיום ההתקנה, האם זה נכון?
    האם יכולים למנוע ממני להוציא את הפורט?
    תודה מראש נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    06/09/2011

    שלום נעה
    לא ניתן לתת לך תשובה מיקצועית ומדוייקת כי חסרים המון פרטים כמו גיל שלך ומצב מחלת הסרטן-סוג וכו'
    את חייבת להיפגש בדחיפות עם רופא שמטפל בך -אונקולוג או כירורג ולהפנות אליו את כל השאלות-אם שמו פורט נכרא יש צורך בטיפול דרך הוריד אבל לפי סיפור יכול להיות שהוא מזוהם? חייבת להיבדק ויחד עם רופא להחליט על המשך הדרך-את -חלק פעיל בריפויך!!!!
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואש חייב עזרה דחוף!
    משה
    04/09/2011

    שלום!
    שמי משה חייל בן 19.לפני כ-3 חודשים החל אצלי בעיות במערכת העיכול שבאות לידי ביטוי בכך שאני משלשל קרוב ל8-10 פעמים ביום לעיתים גם שילשולים דמיים.יש לציין שלא רק שלשולים אלא לעיתים גם יציאה קשיחה עם ריר מסביבה.בנוסף החלתי להרגיש במהלך התקופה האחרונה כאבים נוראים בעת יציאת הצואה אח שלי הבכור ראה את פי הטבעת והבחין במין חתיכת בשר על דופן המעי משהו שהוא לא רגיל במיוחד.
    הפנו אותי לבדיקות דם שחלקם לא יצאו תקינות הבולטות שבהם ferrum-56 .wbc-4.3 . אלו 2 הבדיקות שלא היו בטווח התקין.עברתי לפני 3 שבועות בדיקת קולונוסקופיה קצרה בה הרופא זיהה את האבחנה הבאה :"איזורים של אודם ברקטום ורקטו-סיגמה חורנים?דלקת?אבחנה קולונוסקופית:proctitis?"
    יש לציין שנלקחה דגימת ביופסיה שתוצאותיה היו:fragment of rectal mucose within normal limits. לפי הבנתי באנגלית התשובה של הביופסיה שהיא תקינה לחלוטין.
    שאלותיי הם:
    1.אם הביופסיה יצאה תקינה זאת אומרת שאין דלקת והאבחנה הראשונית של הרופא הייתה שגויה?
    2.אם זה לא פרוקטיטיס(לפי הביופסיה) אז מה כן זה יכול להיות?אני ממש סובל מכאבים איומים.אשמח אם תוכל להגיד לי לפי התיאור שלי מה לדעתך זה יכול להיות.
    יש לציין שבמהלך השלושה חודשים האחרונים ירדתי כ-6 קילו במשקל.
    אודה לך מאוד שתענה לי על שאלתי הארוכה ,שכן אני חסר אונים ולא קיבלתי שום טיפול עד היום.תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואש חייב עזרה דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד דבר ששכחתי לציין

    משה
    04/09/2011

    זאת העובדה שהייתי אצל רופא גסטרו עם הממצאים והוא החליט להפנות אותי לבדיקת CT אנטרוגרפיה ועוד בדיקת קולונוסקופיה ארוכה.החשש שלי הוא שיש משהו אך שום בדיקת לא הוכיחה עדין בידיוק מה יש לי ולכן לא עולים עליה אני כבר כמה חודשים סובל ללא טיפול!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד דבר ששכחתי לציין - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    06/09/2011

    שלום למשה
    הסיפור שלך באמת מרשים ובדיקת CT חשובה מאודבמקרה זה- היא תאבחן או תשלול מחלה דלקתית במעיים כמו קרון ודברים אחרים
    חשוב בהחלט לבצע בדיקה של כל המעי הגס לשלול אם בכל זאת יש דלקת מעל הקטע שנבדק בסיגמה
    כדאי בינתיים לבקש מרופא טיפול מקומי לפי הטבעת אם יש לך שם כאב וטיפול נגד כאבי בטן עד שתסיים את הבירור כמו סםזמלגין או קולוטל. צריך לזרז את הבדיקות אם אתה יורד במשקל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד''ר נכבדה!

    משה
    06/09/2011

    תודה על תשובתך העניינית.
    שאלה נוספת שברצוני לשאול היא:אם וכאשר כל הבדיקות יצאו תקינות (שאני מאוד מקווה שכך יהיה) מה לדעתך יכולה להיות הבעיה?אני פשוט חושש שלא עולים על הבעיה והעניין מאוד מגביל אותי בתפקוד היום יומי והסבל של הכאבים הוא בלתי אפשרי.
    תודה והמשך יום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמו כן אם תוכלי להתייחס לבדיקה הCT

    משה
    07/09/2011

    ד''ר יקרה הבוקר הגיעה אליי תשובה הCT בטן והיא כזאת:
    אין לזהות שינויים דופניים המתאימים ל- IBD .
    לימפאדנופטיה מזנטריאלית ובבטן ימנית תחתונה, כמתואר, מזנטריק לימפאדניטיס?

    אודה לך אם תוכלי להתייחס לתשובת הCT בטן ולהגיד לי מה היא אומרת.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמו כן אם תוכלי להתייחס לבדיקה הCT - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    08/09/2011

    יש בלוטות לימפה מוגדלות באיזור בטן ימנית תחתונה-חשוב לדעת מה הגודל וכי זה יכול להעיד על איזה תהליך זהומי שאתה עובר . ולעיתים אם הם קטנות -יכולים להיות חסרי משמעות
    רצוי אולי לשקות יחד עם רופא גסטרו שלך לקבל קורס אנטיביוטיקה
    בהצלחה
    ד"ראליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד''ר נכבדה! - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    08/09/2011

    אפשר לדבר על זה לאחר סיום בירור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אניזימוס
    בת 23
    03/09/2011

    אני בת 23. סובלת 3.5 שנים מעצירות שלא קשורה נובעת מתזונה לקוייה (כן צורכת סיבים מספיק מהמזון, אולי אפילו יותר מידי, ושותה). הורדתי מוצרים מהחי אפילו מלבד ביצים.
    עשיתי בדיקות בתל השומר (אולטה סאונד פרינאלי, ומנומטריה אנורקטלית. גילו שיש לי אניזימוס וכיווץ קבוע ותמידי. לא הצלחתי לרוקן בלון, וגם לא הרגשתי בכלל צורך להתרוקן עד שהבלון לא הגיע ל-240 סמ"ק. לפני כן לא הרגשתי כלום.
    יש לי IBS (הפסקתי מוצרי חלב). יש לי כל הזמן התנפחות בטנית לאחר ארוחות, ובחילה, ותחושה שאוכל עולה מהארון. מרגישה גם מלאות יחסית מהר. משתדלת שנפח ארוחות לא יהיה גדול, ולעיתים תכופות לנשנש במקום ארוחות גדולות.
    הצואה לא קשה, אבל לא מסוגלת לדחוף אותה או להרפות שריר ולאפשר מעבר. כל דחיפה היא בעצם כיווץ.
    פסיליום לא עוזר לי. הדבר היחיד שמשפיע על העניין זה ריטלין, מגביר פעילות מעיים. אבל הרי זה לא יכול להיות טיפול קבוע יומיומי שמונע. משתמשת קבוע בנרות כי לא מסוגלת אחרת.
    מה מומלץ לעשות? האם כדאי לנסות רפואה משלימה או דיקור?
    האם עדיין מוכרים חלב מגנזיה? האם ניתן לבנות עליו כטיפול?

    הצילו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אניזימוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אניזימוס - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    06/09/2011

    במיקרים של אניזמוס המופיעה על רקע של תסמונת מעי הרגיש יש צורך לטפל בוזמנית בשניהם-לא הציעו לך בתל השומר לעשות טיפול בביופידבק רקטלי וכללי?
    אפשר גם לבצע היפנוזה רפואית -מאוד עוזר
    מגנזים-זה פתרון קבוע כי הוא בטיפול ארוך גורם לבריחת קלציום ואת בחורה צעירה
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום