מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלת נוגדניםקומנט27/03/2011
בחורה צעירה, ברקע אולצרטיב קוליטיס שאובחנה לפני מספר חודשים, בשאלת מחלת צליאק :
עשיתי בדיקת נוגדני טרנס גלוטמינאז והתוצאה היתה תקינה הערך 1.3 u/ml
בבדיקת MRI היתה הרחבת לולאות מעי בג'ג'ונום עם ריבוי קפלים,
כשבאבחנה המבדלת תסמונת תת ספיגה וצליאק.
נשללה מחלת קרוהן.
1. האם עם בדיקת נוגדנים כזו עדיין יתכן צליאק ?
2. האם כשיש חסר בנוגדני IGA האם התוצאה היא ממש 0 ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת נוגדנים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני27/03/2011לשלילת מחלת צליאק ובמיוחד נוכח חסר בIGA אפשר לבצע בדיקות דם נוספות במו -נוגדנים נגד אנדומיזיום וDGP
כמו כן במקרה כזה מומלץ לבצע גסטרוסקופיה עם לקיחת ביופסיות מחלק אחרון של תריסריון קרוב לגיגיונום
בהצלחה
דר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זאת בעיה שיש צורך לטפל בהשושנההה24/03/2011
יש לי שאלה האם מה שיש לי זאת בעיה ומה זה
אז ככה יש לי כול הזמן דקירות בבטן כול פעם אחרי שאני אוכלת אורז פסטה ועוד כמה
יש לי ממש כאבי בטן הכאב נעלם רק אחרי שאני עושה גרפים ובמיוד מפליצה אבל ממש הרבה פליצות ויש לי ריח ממש לא נעים שאני מפליצה ואני אחותי אמרה לי ללכת לטיפול דחוף אני לא יודעת עם זה אכרחי יש לזה טיפול זה נראה לי גזים ?
איך מטפלים בזה יש מצבים שאני מתקפלת ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זאת בעיה שיש צורך לטפל בה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני27/03/2011שלום שושנה
אם מצב היום הוא שונה ממה שהיה בעברבעבר וזה מפריע לך כפי שאת כותבת-כן כדאי לפנות לרופא לבדיקות כמו רגישות לסוכר החלב -לקטוזה ,לשלול רגישות לקמח וכו'
בהצלחה
ד,ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימורן+הומירהחיים21/03/2011
שמי חיים אובחנתי כחולה בקרוהן לפני מספר חודשים. אני בין 40 והאבחנה היתה במעי הגס עם דלקת פרקים. טיפול אגרסיבי של סטרואידים + פנטסה + אימורן + הומירה.
היום לאחר 3 וחצי חודשים מטופל רק עם אימורן 100 מ"ג והומירה 40 מ"ג .
תופעות הפיזיות: כאבי שרירים בכל הגוף , וכאבי ברכיים ,בחילות תמידיות. היציאות תקינות פעם ביום. בדיקות דם אחרונות שקיעה תקינה, ו CRP ,תקין חוסר בויטמין D-25 . שאלתי יש מצב שאימורן והומירה יש להם חלק בבחילות ובכאבי השרירים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימורן+הומירה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני21/03/2011כן ,כאבי שרירים יכולים להיות קשורים לתרופות ולפעמים קשה להבדיל מיאיפה הכאב-פרק או שריר
אחרי 3 חודשים ורמיסיה מעבדתית וקלינית אפשר להקטין מינון של אימורן ל50 מג' ביום
אפשר גם לנסות להוסיף תוספי מזון מסוג0 CURKUMIN 100- מג' ביום
תרגיש טוב
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה עזרהרחלי16/03/2011
אני בת 64 לא עברתי אף פעם בדיקת קולונוסקופיה. החלטתי כעת לעבור גם בגלל מחושים בבטן התחתונה וגם בגלל גזים. ביום הבדיקה עשיתי כל מה שצריך לקחתי את התרופה שתיתי 3 ליטר מים (כל רבע שעה כוס מים) אחרי 4 שעות לקחתי עוד שקית של התרופה ושוב שתיתי. הגעתי לבדיקה ואז הבלגן התחיל הרגשתי לא טוב דפיקות לב מועצות רעידות בכל הגוף שכרכורות ועילפון. את הבדיקה לא עברתי, במקום הבדיקה קיבלתי אינפוזיה של 2 ליטר נתרן. מסתבר שהתרופה והמים הרבים הוציאו מגופי את כל המלחים.
וכעת לשאלתי איך אוכל לעבור את הבדיקה אם רצוני לדעת מה קורה לי במעי הגס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה עזרה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני19/03/2011שלום רחלי
יש עוד צורות הכנה -מרוקן . אם אין לך סיפור משפחתי -אולי כדי לבצע בדיקה וירטאלית?
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות תכופות- קיבה בהירהאור14/03/2011
אני סובלת כשבועים וחצי מיציאות תכופות מתפזרות ובהירות לפעמים אני לא יכולה להתאפק.
אשמח לקבל יעוץ, מה עלי לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות תכופות- קיבה בהירה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני15/03/2011שלום לאור
אין שום פרטים
אם זה מהשהוא חריף ,שונה ,חדש -יכול להתאים לזהומי- מאוד רצוי לבצע תרבית צואה ולאחר מכן-לקבל תכשירי ביסמוט כמו קלבטן ופרוביוטיקה כמו CO-BIOTIC 2 כדורים ביום .אם מצב רציני יותר -לפנות לרופא
בברכה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תשובהשרית10/03/2011
ד"ר עליזה שלום,
שמי שרית בת 49, ביצעתי קולנסקופיה וירטואלית עקב דמם רקטלי ועצירות..
תוצאות הבדיקה הן להלן:
הושגה הדגמה מלאה של המעי הגס עם דיסטנסיה טובה לאחר הכנסת אויר דרך צינור ברקטום.
הבדיקה בוצעה בשני מצבים: בשכיבה על הגב והמשך בשכיבה על הבטן.
הבדיקה בוצעה עם סימון צואה.
הודגם רפלקוס למעי הדק הסופי.
אין עדות לפוליפים הגדולים מ- 5 מ"מ ואין עדות לתהליך תופס מקום לאורך כל המעי הגס.
בסיסי הריאות תקינים.
הכבד דרכי המרה , הלבלב, הטחול, האדרנלים והכליות ללא ממצא מיוחד.
בקע טבורי קטן, מכיל שומן.
אין עדות לגושים באגן או למיימת.
אין עדות להרס גרמי.
השאלה שלי- מה תוצאת הבדיקה אומרת? האם הכל תקין,? מה זה אומר שיש לי בקע טבורי המכיל שומן? איזה טיפול אני צריכה לקבל? האם בדיקה זו אמינה?
האם הדמם והעצירות שממנה אני סובלת נובע מבקע תבורי?
אודה מאוד לתשובתך והנחייתך.
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אני לא מקבלת תשובה
שרית17/03/2011למה אני לא מקבלת תשובה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תשובה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני19/03/2011שלום שרית כבר ענתי לך אך אכתוב לך שוב-הבדיקה תקינה . ממצא לוואי -בקע טבורי קטן עם שומן בתוכו
אם אין לך שום תלונה לגבי הבטן אז כעת בקע שלך היא חסרת חשיבות קלינית. דיוק הבדיקה הוא טוב מאוד למטרת גילוי מוקדם בקבוצות אוכלוסיה בסיכון רגיל
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומנ י* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה נוספת
שרית20/03/2011האם הבקע התבורי עם שומן עלול לגרום לעצירות?
אודה מאוד לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
שרית20/03/2011וממה נוצר בקע תבורי עם שומן ? וכיצד למנוע הגדלת הבקע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני21/03/2011לא ,בקע טבורי קטן לא יכול לגרום לעצירות אלה ההפך -לחץ מוגזם בשרותים או מאמץ פיזי מופרז יכולים לגרום להווצרות והגדלת הבקע
תרגישי טוב
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך
שרית22/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיהרות10/03/2011
שלום. בגיל 60 עברתי קולונוסקופיהכחלק מבדיקות למינעה של סרטן המעי הגס והיו סעיפיםרבים בסיגמא. בגיל 66.5 עכשיו עברתי שוב קלונוסקופיה ואותה תשובה השאלה שלי עד איזה גיל צריך לחזור על הבדיקה?אין במשפחה סרטן המעי הגס או מחלות מעי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני11/03/2011שלום רות
אם אין סיפור משפחתי של סרטן וגם לך אישית אין בעיות ולא היו צריך לעשות פעם ב 10 שנים עד גיל 75 .
בברכה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיבה לא סדירה גזים וכאבים המלווי בהפלוני09/03/2011
כיבה לא סדירה גזים וכאבים המלווי בהם , הדבר התחיל במהלך השנה וחמיר יש לציין כי לפני כן סבלתי מכיבה רגישה אך שום דבר כרוני , לפני כשנה התחלתי לעבוד במוקד ,אופי העבודה הינו אינטנסיבי ומלווה בעצבים ולחצים, הארוחות שאני ניזון מהם עוד בעבר היו "לא בריאות" לרוב טוסטים מגבינה צהובה , לאחר שהבעיה החלה אני משתדל להתמיד ולאכול ירקות ופחות ג'אנק.. בדיקות דם תקינות לאחרונה בצעתי בדיקות צואה ושתן אך התוצאות עדיין לא חזרו , האם יש בדיקות נוספות שעלי לבקש או טיפול שעלי לשקול.. ? תודה על עזרתכם..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרטים נוספים
פלוני09/03/2011אני בן 24 לפני השנה האחרונה נהגתי להתאמן פעם בשבוע גם לא על בסיס קבוע מתחילת הבעיה חשתי בהתנפחות בבטן אז שקלתי 70+- גובהה 1.78ו ללא נפיחות בבטן היום אחרי שנה הבטן נפוחה מספיק כדי להחשיב את אותה בתור קרס קטנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים נוספים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני12/03/2011שלום רב
אתה מוסו יפה מאוד סיפור קלסי של התפתחות תסמונת מעי הרגיש IBS על רקע של " קיבה רגישה " כבר בשנים שעברו
כדאי לך לפנות למרפאה שמטפלת בתסמונת שכיחה זו בבתי חולים איכילוב,מאיר תל השומר ו עוד בנוסף -אתה יכול להיכנס לאתר IBS.ORG.CO.IL -ושם לקרוא על זה.
כדי גם להתיעץ עם דיאטנית ולהוציא רק דברים שעלולים לתרום לריבוי גזים כמו כרובים, קיטניותת חלב שוקולד גלידה
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון
פלוני13/03/2011תוצאות בדיקת הדם ,שתן והצואה יצאו תקינות אך הבעיה עדיין נמשכת התחלתי בלקיחת פרוביוטיקה וקולוטאל , קיימת תחושת שיפור קלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצד שמאל של בטן תחתונהרמי09/03/2011
שלום לך
מיזה כתקופה ארוכה כואב לי במחיוחד כשאני יושב כל היום לחוץ על הכיסא במשרד(הנהלת חשבונות)יושב ממש כימעט מכוווץ מרוב לחץ העבודה
כל בוקר אני קם ומתחיל להרגיש מעין דקירה קטנה ולא נוחה בצד שמואל של הבטן למטה
מה שמתפתח במשך היום ובישיבה לכאב חד יותר ומציק
בדיקות קולונוסקופיה שעשיתי לפני שנה וקצת הראו שהכל תקין גם בדיקות הגסטרוקופיה הראו תקינות ct בטל עליונה הראה שהכל תקין למעט הגדלה מועטה של אונה כבד ימני
והגדלה מועטה של בלוטת הערמונית לפי רופא המשפחה זה עדין בסדר
אולטרא סאונד בטן תחתונה משום מה שלל את ההגדלה של אונה ימנית של כבד
כמו כן עשיתי בדיקות לפי מה שרופא משפחה אומר זה מעי רגיז מטופל בקולוטל וכדומה למעי רגיז אך הדקירות בבטן לא מפסיקות חייב לצין שאני המון יש לי בחילות בבוקר וכאילו רוצה להקיא למרות שלא יוצא כלום מה עוד צריך לעשות ולבדות כדי לדעת מה הבעייה
(חייב לציין שאני מעשן וגם קצת אלכוהול מידי פעם (חייב גם לציין שהדקירות במשך היום כאילו מתפתחות לכאב יותר חזק בבטן התחתונה צד שמאל למטה וכאילו זה מקרין על למעלה בצד שמאל הרגשה נוראית
אבקש עצתיך
תודה מראש מודאג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי לציין
רמי09/03/2011שחכתי לציין שאני בגיל 49 בהמשך להודעה הקודמת של כאב בצד שמאל למטה בבטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב בצד שמאל של בטן תחתונה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני09/03/2011שלום רמי
קשה לעשות אבחנה באינטרנט ובמיוחד שעברתה כל הבדיקות אפשריות והן תקינות .דבר זה מעיד על העדר בעיה אורגנית ומצביע יותר לכיוון בעיה תפקודי .
יתכן באמת שישיבה ממושכת באוירה של לחץ נפשי גבוהה בתנוחה שהיא לא ארגומטרית-מביאים לתחושתך. זה שקולוטל לא עזר לא עומר כלום -יש הרבה תרופות וטיפולים משלימים לIBS תפנה למרפאות שמתעסקים עם מחלות תפקודיות בבתי חולים
בהצלחה ד,ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהב"ש
איילה01/11/2013עם זה מלווה בירידה במישקל, תתעקש לקבל סיטי פאט שם רואים את הדברים יותר ברור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית יציאה סדירהמיכל09/03/2011
היי,
אני בחורה כבת 21 בריאה לחלוטין, מאז ומתמיד אין לי יציאה סדירה (אחת לשבוע)
בעזרת אצבע יש לי יציאה כל יום ולפעמיים גם כמה פעמים ביום.
מה גורם לכך?
האם יש סיכון לזיהום בדרך זו?
אשמח לקבל תשובות,
בברכה,
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית יציאה סדירה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני09/03/2011שלום מיכל
מה שאת מתארת זה לא מצב תקין-זה נקרה שאת סובלת מעצירות מסוג חסימתי כאשר בעיה משמעותית באיזור רצפת האגן.
לא יודעת איפה את גרה אך את צריכה לפנות למכוני גסטרו ולעבור בירור וטיפול ברצפת האגן ועצירת בכלל. יש מרפאות כאלו בבית חולים איכילוב,תל השומר ,בלינסון ,שארי צדק
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע בקרוב לפי הטבעתזקוקה לעזרה08/03/2011
שלום,
כבר כשנה אני סובלת מצריבה בפי הטבעת והייתי כבר אצל מס רופאים:בתחילה זה היה טחור וניתן טיפול במשחה לאחר מכן פיסורה וניתנה משחה נוספת,לאחר המשך צריבה הופיע הפצע הזה,פצע פתוח בקרוב לפי הטבעת שעפ חוות דעת רפואית אחרת זה מעצירות ומאמץ וריבוי במשחות לא מתאימות שגם גורמות לגירוי.המשחה הניתנה היא אקומיצין שעזרה אך הפצע חוזר מידי חודשיים וכרגע המשחה לא ככ עוזרת(קבלתי מרשם נוסף מרופא המשפחה).עברתי בדיקת סרטן המעי הגס לפני שנה לאחר הופעת התופעות ולעיתים עצירויות ודוד שחלה במחלה.הבדיקה יצאה תקינה.
האם יש לי סיבה לדאוג?אולי משהו התפספס?ממה נובע הפצע הזה ולמה חוזר מס פעמים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע בקרוב לפי הטבעת - תגובה
ד''ר אליזה טיומני08/03/2011שלום
פצע בקירבת פי הטבעת שכל כך החמיר במהלך השנה-זו תופעה שזקוקה לבירור וטיפול עד לקבלת ריפוי
יתכן ויש צורך לביופסיה-פן זה מחלה עורית? אני לא יודעת איפה את גרה-יש מספר רופאים פרוקטולוגים ידועיי שם שכדי לשמוע את דעתם -כמו פרוםפ' רבאו מיכה ,ד"ר גרינברג רון ,פר' סייפן ,Sדר טולצינסקי חגית -תנסי לשמוע עוד דעה
S"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמיכה של אחותמשה07/03/2011
ברצוני לבקש את עזרתכם אימי עברה ניתוח במעי הגס ויש לה סטומה היא אמורה להשתחרר מחר מבית החולים עין כרם שאלתי מי יודע על אחות באזור בית שמש שתוכל לאזור לה גם ככה היא שבורה נפשית מאוד תודה רבה נ.ב.אין לה ביטוח משלים של כללית היות ובשנתיים האחרונות לא שילמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמיכה של אחות - תגובה
ד''ר אליזה טיומני08/03/2011שלום למשה
יש בישראל אגודה שנקראת " סטומה" והיא נותנת שירותי אחיות ומידע הדרוש בטיפול בבעיה הזאת
אני מופתעת שלא עמרו לכם במחלקה לפני השיחרור.
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוליטיסרות07/03/2011
שלום.קוליטיס ניתן לאבחן רק בקולונוסקופיה רגילה?ואים אי אפשר לעבור קולונוסקופיה רגילה אז על ידי איזה בדיקות אחרות ניתן לאבחן? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוליטיס - תגובה
ד''ר אליזה טיומני08/03/2011שלום לרות
קוליטיס -זו דלקת ברירית המעי ובכדי לרואת אותה ולדגום לאיבחון מדוייק של הסיבה יש צורך לבדוק את המעי מבפנים -אין דרך אחרת-כל השאר הן בדיקות המרמזות אך אנדוסקופיה-זו בדיקה אולטמטיבית.אפשר לבצע אותה גם בהרדמה כללית
בברכה ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באגןלירון06/03/2011
יש לי טחורים פנימיים הם יוצאים ונכנסים לאחר יציאה.
התחילו לי כאבים באגן בימים האחרונים האם יכול להיות קשר
בין הכאבים לטחורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באגן - תגובה
ד''ר אליזה טיומני08/03/2011שלום לירון
הטחורי עא הם לא מודלקים וללא טרומבוס וכאב בד"כ לא מהבים סיבה לכאבים באגן -חפסו סיבה אחרת
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיה וירטואליתרות02/03/2011
שלום.עברתי את הבדיקה ונאמר לי שזה מכשיר של פיליפס 64 פרוסות של גנרל אלקטריק והבדיקה נמשכה בין 10 ל15 דקות הבדיקה היתה תקינה.ורשום בסוף הדגמת אברי הבטן והאגן אינה אופטימלית בשל העדר חומר ניגוד ומינון קרינה נמוך. האים לפי זה ניתן להבין שהקרינה נמוכה?ושאלה נוספת האים ניתן לאבחן בקולונוסקופיה וירטואלית מצב של קוליטיס?או שרק פוילפים.? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה וירטואלית - תגובה
ד''ר אליזה טיומני02/03/2011מזל טוב
כן באמת בדיקה עם קרינה נמוכה
לא כל כך מתאים לאבחנה של קוליטיס כי זו מחלה ברירית וצריכים לראות בעיין
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

