פורום מחלות המעי הגס - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום בצואה
    ימית
    31/08/2011

    הי אני בת 25 לפני כשנה אובחן אצלי בארט אפיטל והרניה לקחתי כדורים אומפרודקס בשבוע האחרון זה החמיר יש כאבי בטן ובחילות הרופא אמר לא נורא ושלח לבדיקת דם ואולטרסאונד שיצאו תקינות ביומיים האחרונים יש דם בצואה בצבע בורדו בתוך הצואה עצמה ולא מסביב מה זה יכול להיות? אני מחכה לתור לבדיקת סיטי בטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום בצואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום בצואה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    31/08/2011

    יש סיבות רבות לדימום בצואה החל מטחורים וכלה בסעיפים, פוליפים וכו'.
    לגשת לפרוקטולוג ולרופא גסטרו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות קשה
    יקי...
    30/08/2011

    מעוניין להיגמל מלקסדין סובל כבר ארבע חודשים בעקבות טיפול אנטביוטיקה וסותרי חומצה שפצעה לי את הקיבה מה לעשות אני מודאג ומפחד? אני מרגיש שהאוכל מתעכל כולל גזים אבל אין יציאה... יש רצון ופשוט כלום???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות קשה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    31/08/2011

    גש לרופא גסטרו לשמוע באופן מסודר את הסיפור ולהתאים טיפול.
    בתור התחלה הקפד על פעילות גופנית, שתיה מרובה ודיאטה עם סיבים מרובים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבטן שמאל תחתונה
    מיכאל
    29/08/2011

    שלום רב,

    בן 21. יש עודף משקל ויל"ד. מטופל בENALAPRIL, בכמות של 20 מ"ג ליום. ממוצא אשכנזי ומזרחי.

    במהלך החודשים האחרונים מרגיש שהאוכל עולה לי בחזרה לגרון, אך עיקר הבעיה בהרגשה של עוויתות, גזים מרובים, חוסר שליטה על יציאת גזים, נפיחות וכאבים עמומים בעיקר בצד שמאל של הבטן התחתונה ובצד שמאל של הבטן בכלל. לעיתים אי הנוחות והגזעים אף מגיעים לאיזור החזה. התסמינים מגיעים בשילוב עם שינוי בעקביות ובמרקם היציאות (עצירות, צבע צואה רגיל ואולי מעט בהיר, לא רך או קשה מדיי - אך אין שלשול בכלל). בדרך כלל הנפיחות וכאבי הבטן מוקלים לאחר התפנות. אין ירידה משמעותית במשקל (לבד מירידה קלה ומבוקרת כחלק מתהליך השלת ק"ג).

    לאחרונה התחלתי בירור גסטרולוגי במסגרתו הופניתי לבדיקות דם (הכולל פרופיל כבד) בדיקות צואה וUS בטן עליונה. התוצאות:
    1. US ללא חריגויות (לפני כשנה ביצעתי גם US בטן, כחלק ממעקב נפרולוגי, בה נאמר לי שיש לי כבד בעל גודל תקין ומרקם שומני, אך בUS האחרונה שביצעתי לפני כשבוע מרקם הכבד היה הומוגני וגודלו תקין).
    2. תרבית צואה ללא עדות לחיידקים ופרזיטים (בחודש אפריל היה לי גסטרואנרטיטיס עקב קמפילובקטר).
    3.תוצאות בדיקות הדם:

    ALK.PHOSPHAT. 74.00 U/L
    ALT(GPT) 26.60 U/L
    AST(GOT) 24.00 U/L
    BILIRUB.TOTAL 0.69 MG/DL
    IRON 90.10 UG/DL
    TRANSFERRIN 244.40 MG/DL
    CERULOPLASMIN 19.00 MG/DL
    FERRITIN 45.00 NG/ML
    WBC 7.60 K/UL
    NEUTROPHILS 4.60 K/UL
    NEUTROPHILS % 61.30 %
    LYMPHOCYTES 2.09 K/UL
    LYMPHOCYTES % 27.70 %
    MONOCYTES 0.72 K/UL
    MONOCYTES % 9.60 %
    EOSINOPHILS 0.09 K/UL
    EOSINOPHILS % 1.13 %
    BASOPHILS 0.02 K/UL
    BASOPHILS % 0.30 %
    RBC 5.85 M/UL
    HEMOGLOBIN 14.40 G/DL
    HEMATOCRIT 44.00 %
    MCV 75.20 FL
    MCH 24.60 PG
    MCHC 32.70 G/DL
    PLATELETS 203.00 K/UL
    MPV 11.20 FL
    RDW 14.40 %
    GLUCOSE 90.00 MG/DL
    BUN 10.70 MG/DL
    CALCIUM SERUM 9.59 MG/DL
    CHOLESTEROL 154.68 MG/DL
    CREATININE SER. 0.91 MG/DL
    SODIUM SERUM 139.06 MMOL/L
    POTASSIUM SERUM 4.38 MMOL/L
    HDL-CHOLEST. 49.43 MG/DL
    LDL-CHOLEST. 92.00 MG/DL
    PHOSPHORUS 3.83 MG/DL
    TRIGLYCERIDES 66.12 MG/DL
    URIC ACID 6.46 MG/DL
    PROLACTIN 265.16 M/UL
    TSH 3.01 MIU/ML
    VITAMIN B12 164.00 PG/ML

    * בבדיקות דם שעשיתי לפני כשנה הייתה עדות למיקרוציטוזיס והיפוכרומיה, מה שעדיין נמצא בבדיקות הללו.
    * עשיתי לפני שנה בדיקה לדם סמוי בצואה והתוצאה הייתה תקינה.

    1. הייתכן ומדובר במעי רגיז?
    2. האם הליקובקטר יכול לגרום לתסמינים שיש לי ולחריגויות בבדיקות הדם?
    3. האם יש לי אנמיה?
    4. האם נדרשת קולונסקופיה?

    מעט מודאג, אודה לתשובתכם (כמובן אמשיך בבירור).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בבטן שמאל תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבטן שמאל תחתונה - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    08/09/2011

    מיכאל-אין אפשרות להשיב לך על בעיותך המורכבות במסגרת האתר -יש לטפל בזה מולר הרופא שלך
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנועתיות של הושט
    חיים
    27/08/2011

    שלום רב
    בן 57 לפני שנתיים היה לי אירוע מוחי המורגי וכתוצאה מיכך המיפלגיה ספסטית בצד שמאל והמי דיסוטניה לאחר שבועיי מאירוע המוחי הרגשתי כאב בבטן מצד שמאל שהייה נע כל הזמן ברדיוס של 10 ס”מ
    לאחר בירורים ונסיונות ,התברר שהאוכל לא יורד מהושט לקיבה,בצילום בריום
    רואים שהבריום “חוזר”לושט,( יש לציין שאין ליצרבת ואין לי תחושת שריפה ,אבל בחילות לרוב,)
    מהצילום בריום כנראה בגלל ההמיפלגיה הספסטית מצד שמאל,הטונוס המוגבר מיתנגד לתנועתיות הוושט ומיתגבר ככל שמוזרם יותר חומר ומונע כניסת בריות מהוושט לקיבה
    אני כעת לאחר שעתיים שותה הרבה מים ומנקה את הושט וחוזר חלילה
    לאחר ניסיונות מתברר לי שלחם מחיטה נבוטה הקיבה מרשה להיכנס וכן מי סודה נקלטים טוב, כמו כן מתברר שבכל מאכל שאני אוכל יש איזו”משהו באוכל שהגוף דוחה ועד שאני לא מנקה יש לי תחושת בחילה,וגם האוכל לאחר מיכן נידחה
    כמו כן גבינה בולגרית וצפתית הוא מעכל ,אבל דוחה את השומן,יש לציין שלפני האירוע מוחי שקלתי 75 וכעת אני שוקל 62 וממשיך לרדת,
    מהעושים , הצילו
    תושנ מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תנועתיות של הושט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנועתיות של הושט - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    27/08/2011

    שלום חיים
    הסיפור שלך נשמע מוזר-במהלך שנתיים לא עברתה שום בירור תנועתיות הושט אמיתי? צילום -זו בדיקהה לא מספקת ולא מדוייקת
    כדי לך לבצע בדיקות ושט כמו מנומטריה וניטור חומציות ואז אפשר לראות איך לעזור לך
    בברכה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון מוזר

    חיים
    27/08/2011

    רק בחודשים האחרונים הבנתי שהכאב זה בגלל האוכל הלא מעוכל שתקוע בושט
    עשיתי בדיקת צילום בריום
    וכן גסטרוסקופיה שבה גילו חיידק הליקובקטור וטיפלתי בו,ואולם הכאב המשיך ואז התחלתי לפלוט מהגרון אותו אוכל שהיה לו אותו טעם ברגע שבלעתי והבנתי מיזה שהאוכל לא נכנס לקיבה
    לפני שבוע הייתי בבדיקה נוספת אצל פרופסור נוביס ואז הוא מראה לי בצילום בריום שהבריום חוזר מהקיבה
    הערתי לו שיש לי המפלגיה ספסטית עם טונוס מוגבר ואז הפרופסור אמר שיכול להיות הבעיה שהטונוס מונע מהבריום להיכנס כלומר ריפולוקס הפוך והפנה אותי לבדיקות מונומטריה ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות קשה
    יעקב
    24/08/2011

    שלום לך ד"ר אני משתמש בלקסדין כבר ארבע חודשים בעקבות טיפול של אנטביוטיקה וסותרי חומצה שעשו לי פשוט פקק ונאלתי להגיע למיון בד"כ היציאות מילדות שלי כול 3, 4 ימים עכשיו העצירות הפכה לכרונית בלי לקסדין אני סובל מכאבי בטן נפיחות וכאב בצד שמאל בטן תחתונה אני מעוניין מאוד שמערכת העיכול תחזור לפעילות עצמאית ללא לקסדין ....מה לעשות אני מיואש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות קשה - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    25/08/2011

    לא ניתן לבצע בירור עצירות כרונית דרך האינטרנט-עדיין...
    במיוחד שיש החמרה במצבך
    כדי לך לפנות למרפאה או רופא גסטרו שמתעסקים בתחום הזה שיברר לך נושא זה
    מבצעים מספר בדיקות לבירור המצב ואז מחליטים על סוג הטיפול תרופתי או אחר
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונסקופיה והנקה
    גלי
    22/08/2011

    שלום רב! אני בת 36, חודשיים אחרי לידה (שנייה) ומיניקה הנקה מלאה. גם אחרי הלידה הזו וגם אחרי הלידה הקודמת היו קשיים רבים וכאבים בשבועות הראשונים במתן הצואה. לפני כשבועיים כל האסלה התמלאה דם (זה קרה פעמיים גם אחרי הלידה הראשונה). זה היה דם טרי ואדום. בד"כ, בשגרה, אין לי בעיות במתן צואה. לאחר ההריון הראשון לא התרגשתי מהתופעות הנ"ל, וגם הרופא לא. ההבדל הוא שבין שני ההריונות גילו לאמא שלי סרטן המעי הגס (בגיל 61), ולאבא שלי הורידו פוליפים בבדיקת קולונסקופיה. כך שאני בקבוצת הסיכון... אני תכננתי לעשות קולונסקופיה כשאפסיק להניק (בתכנון- בעוד כשנה), כעת אני חושבת לעשות את הבדיקה מוקדם יותר. האם ההכנות לבדיקה יהרסו לי את ההנקה? (אני מוכנה לשאוב יממה ולזרוק את החלב, אם זה סיפור של יממה בלבד), ההנקה מאוד חשובה לי. אשמח לשמוע את דעת הרופא. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קולונסקופיה והנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונסקופיה והנקה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    23/08/2011

    ההכנות לבדיקה לא יהרסו את ההנקה- הן פועלות באופן מקומי במעי לנקותו. הקפידי לשתות הרבה על מנת לא להתיבש ולשמור על תפוקת החלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן המעי הגס- גילוי מוקדם
    שני
    22/08/2011

    לפני חודש הובחנתי כמי שלוקה בסרטן המעי הגס, נמצאו במעי שלושה פוליפים שהוצאו ואחד מהם היה סרטני עם גבולות לא ברורים. מבדיקת קולונוסקופיה שביצעתי חודש וחצי אחרי נמצא בלט קטן, מה המשמעות של בלט זה במצבי? הוא נשלח לביופסיה והדיאגנוזה תגיע רק עוד 10 ימים. אני אמורה עוד שבוע וחצי כבר להכנס לניתוח, תודה רבה שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן המעי הגס- גילוי מוקדם - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    22/08/2011

    לא כל כך ברור לי מה פירוש "בלט"? כוונה ל"בליטה"? אולי זה פוליפון קטן שלא נראה בבדיקות קודמות
    ובכל מקרה הרי אתה הולך לניתוח ואז המעי יצא ? או שזה במקום אלר?
    בכל מיקרה אני לא רואה מקום לדעגה
    בברכה ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשול מימי - נמשך שבוע
    בן 37
    19/08/2011

    שלום רב,

    אני בן 37 ובריא
    זה מספר ימים, החל מיום שבת בלילה, שאני סובל משלשול מימי מלווה בעצירויות או בשיפור במצב.
    במהלך השבוע הבעי הופיעה מספר פעמים עם עצירות לסירוגין.
    ביום ב' וג' הרגשתי שיש שיפור כולל יציאה יחסית קשה.
    ביום ג' בצהריים שוב הגיע השלשול המימי.
    ביום ד' בבוקר שוב שילשתי, ועד הלילה הייתה לי מעין עצירות.
    בלילה הייתה לי יציאה קשה יחסית, ונראה ששוב הגיע השיפור.
    החל מיום ה' בבוקר אני משלשל באופן תדיר כל שעתיים בערך.
    יש לציין כי באופן כללי הרגשתי טוב במהלך השבוע.
    לא היה לי חום.
    לא הופיעו כאבי בטן משמעותיים - יש בעיקר תחושת אי נוחות וכאבים קלים.
    יש לי תאבון, למעט הערב.
    ניסיתי לאכול לפי "כלכלת מניעה", אך זה לא ממש עזר.
    כן, נטלתי תרופה נגד שלשול (שלשול X) ביום א', אך מעבר לכך לא.
    התופעה בעיקר מטרידה ופוגעת במהלך השגרה שלי.
    מה שסיפרתי פה אני אספר לרופאה - קבעתי תור.

    האם ממה שאני ניתן להצביע על כיוון מסוים לגורם?
    האם התופעות שאני מתאר מצביעות על מצב חמור יחסית או סביר?

    המון תודות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשול מימי - נמשך שבוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשול מימי - נמשך שבוע - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    20/08/2011

    שלום לבן 37
    דבר ראשון -מצב רחוק מחמור
    השכיח בקיץ בישראל-זה שילשול זהומי חיידקי או ויראלי
    הטיפול -תכשירי ביסמוט-5 ימים 3 פעמים ביום-לדטוגמה קלבטן בתוספת של פרוביוטיקהה כמות טובה ל 2- 3 שבועות בסוגCO-BIOTIC . הכל אפשר לקנות ללא מרשם
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה ?
    yerushalmi
    18/08/2011

    בן 36 ,היה לי סרטן הוד´גקין לימפומה לפני 12 שנה בערך,לאחר מספר שנים עברתי נתוח לייזר להסרת פוליפים ב אנוס ,בדיקה מאוחרת גלתה שנשאר עוד כמה בחלק התחתון..המשכתי בחיי ..בחודש האחרון היו לי הרבה תחושות של כאבי בטן בחלק שמאל של הבטן..וגם תופעות גזים מרובות..ייחסתי זאת לשנויי תזונה..וללחצים עם אשתי..(וגם לבעית טחורים חולפת בשבוע האחרון)אבל אתמול..הייתי קצת בפניקה..ראיתי דם באסלה לאחר יציאה-בהיר,וכמובן קראתי הרבה ברשת..אני לא פוסל את האפשרות הברורה מאליה,וגם לא מפחד להלחם..,שאלתי היא לגבי סיכויי ההחלמה ..והאם ייתכן (שבמידה ויעלה בבדיקות,שכן)שזה עדיין בשלב מוקדם.?אני בריא באופן כללי,ואדם די חזק,גם מנטלית,כמובן שכל חולה לשעבר פוחד מהמלחמה הבאה,לא צפיתי שזה (אולי) יגיע משם..אשמח לקבל תגובה לגבי הנתונים הללו.

    בכל מקרה יילך לרופא משפחה בימים הקרובים,אז כל עניין הבדיקות וכולי בטח ייקח קצת זמן.
    בתודה מראש.אלמוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי שאלה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה ? - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    19/08/2011

    דבר ראשון-לנקות עמדה אופטימית -דבר ראשון ושני ואולי שלישי בדמם רקטלי אצל בן אדם צעיר ללא סיפור משפחתי של סרטן מעי הגס-זה טחורים או סדק -בעיות באיזור פי הטבעת .מותר לך לחלות גם במחלות פשוטות.....
    כמובן יש צורך בבדיקה קולונוסקופית בהקדם כמו אצל כל אדם עם כאבי בטן ודמם רקטלי . מה מצבך מבחינת מחלת לימפומה שהיתה? ברמיסיה? אתה במעקב?
    בברכה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום רקטלי..

    yerushalmi
    21/08/2011

    ראשית תודה רבה לך על התגובה המהירה והאופטימית! ד"ר אליזה ט.
    לגבי העניין,אין לי הסטוריה משפחתית של סרטן מעי הגס...אלא של לימפומה (אחות ..דודים..),ראשית אני מבין מתרגום... שרמיסיה זו הפוגה?..אני עברתי בזמנו 4 חודשים כימו..ו20 יום בערך רדי.. וזהו...(כבר לאחר 3 חודשים..הכל היה בסדר..אבל עשו זאת להשלים את הטיפול)וחשוב לציין שגילתי זאת מוקדם מאוד.. 2A בגלל הרגישות המשפחתית...עם שתי בלוטות לימפה בצואר מוגדלות....והעניין החל לזלוג לכיוון בית החזה...לכשנגמר כל הבירוקרטיה..והחלתי באמת טיפולים,ברוך השם..עבר הכל בשלום..ומאז התחמקתי מהדסה עין כרם בערך 7 שנים...עד שהבנתי שאני חייב לבדוק....וברוך השם הכל היה תקין...אז אני צריך להבין מדבריין לעשות מעקב..?כל שנה?..ומה זה אומר..רמיסיה...זה אומר שמתי שהוא זה ייתפרץ שוב...ב100 אחוז?....אני מקווה מאוד שבענייןם כרגע זה באמת...רק עניין מקומי של טחורים...אבל הסימפטומים...גזים ..שינויים בצואה..ומיחושים (שנעלמו כבר) בחודש האחרון בצד שמאל..הביאו אותי למסקנות כוללניות...
    אחכה לבדיקה..ובע"ה נקווה לטוב
    תודה גדולה שוב לך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן ממושך
    תהל
    18/08/2011

    שלום רב, מזה חודשיים סובלת מכאבי בטן בצד שמאל של הטבור. עשיתי את הבדיקות הבאות וכולם תקינות: בדיקות דם וספירת דם, בדיקה גניקולוגית, בדיקת נשיפה, בדיקת צליאק, אולטרא סאונד בטן עליונה, קולונוסקופיה וירטואלית. האמת שזה נמאס ללכת עם כאב כזה כל הזמן ולא לדעת מאיפה זה בא. אשמח לשמוע את המלצותיכם לפתרון. האם יש בדיקות נוספות שעלי לבצע? תודה מראש תהל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בטן ממושך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן ממושך - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    19/08/2011

    עםמכלול בדיקות שעשית ועשית לא מעט כולל CT -שליליות יש סיכוי רב שזה לא על רקע אורגני .חסרים פרטים אנאמנסטיים בקשר לטיב הכאב ואפילו לא ברור מה גילך..
    בכל מיקרה יתכן שזה קשור למחלה תפקודית,התכווצויות בבטן ויש לטפל בהתאם-תנסי קולוטל 3 פעמים ביום . אם קיים קשר לאוכל אולי לשקול ביצוע גסטרוסקופיה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום נמוך
    יוגב
    17/08/2011

    שלום רב
    כיצד להתייחס לתופעה של חום נמוך 37.1-37.5 בצהריים (בבוקר -תקין) ? בוצעו תרבית שתן ומשטח גרון .(בן 63 ,כשנה אחר כריתת חלק המעי הגס והוצאת גרורה בכבד . מרגיש טוב)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום נמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום נמוך - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    17/08/2011

    כמובן יש לבצע PET CT לוודה שאין הישנותמ התהלך יכול להיות משני לתרופות ועוד ... רשימה ארוכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש צורך בקולונוסקופיה?
    אמיר
    17/08/2011

    אני בן 44, בריא . לאחרונה התחילו בעיות של עצירות וכמו כן הצואה יוצאת דקה מאד ושוקעת באסלה (לא צפה). עשיתי בדיקה לגילוי דם סמוי בצואה והתוצאה היתה שלילית.
    שאלותי:
    1)האם עלי לבצע בדיקת קולונוסקופיה?
    2)מה עדיף-קולונוסקופיאה רגילה או וירטואלית. אני חרד מהקולונוסקופיה ורציתי לדעת האם אפשרי לבצע קולונוסקופיה וירטואלית. (ידוע לי שזו בדיקה שעולה כסף).
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש צורך בקולונוסקופיה? - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    17/08/2011

    שינוי משמעותי בהרגלי יציאה דורשים בירור אנדוסוקפיה אך במידה ואין לך סיפור משפחתי או פוליפים בעבר בהחלט אפשר לבצע קולוגרפיה וירטואלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני סובל מקוליטיס במעיים הגס
    איציק
    17/08/2011

    האם ניתן להוסיף סיבים תזונתיים באבקה

    קבלתי את ההתקף לפני כעשרים יום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני סובל מקוליטיס במעיים הגס - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    17/08/2011

    ישנ כל מיני סיבים באבקה-BENEFIBER--KONSYL--PSYLLIUM

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה זקוקה לעזרה
    פוחדת
    17/08/2011

    שלום
    אני מזה שנה סובלת מעצירות לא ניכנסת לעשות צועה ללא לקסעדין בלי הכדור הזה אני סובלת מעצירןת ודימום
    הייתי השבוע אצל רופא כירוג הוא בדק את פי הטפעת ושלל טחורים פנימיים או חיצוניים יש לי כבר חודשיים דלקת באגן אני מטופלת על ידיי אנטיביוטיקה סינט פעמיים ביום
    אחותי כיבלה את מחלת הסרטן במעיים בידיוק בגילי והיא כיום ניקראת חולה סופנית וכל התסמינים של כאבים באגן ועצירות הם מה שהיה לך במשך 4 שנים ואף רופה לא עלה על זה עד שיצא לה דם בצואה והיא היתעלפה ואבחינו במחלה האים עליי לידאוג מה עליי לעשות?
    השמח לקבל תשובה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה זקוקה לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה זקוקה לעזרה - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    17/08/2011

    התשובה המתבקשת -לא להסס ולבצע קולונוסקופיה -היום זה בדיקה לא מסובכת-מקבלים זריקת טישטוש ולא מרגישים דבר
    חוץ מזה אנטיביוטיקה בעצמה יכולה להגדיל את העצירות
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבירטיקולים
    רות אהרן
    16/08/2011

    יש לי כנראה דלקת בדבירטיקולים כאבים בשיפולי הבטן. התחלת דיאטת דלת סיבים על פי עצת תזונאית וכן התחלתי לקבל כדורי אנטיביוטיקה מרופא המשפחה. כבר יומיים היציאות שלי הן חלקיות בלבד ורכות. האם מותר לקחת אבקת סיבים קונסיל או פסיליות לשיפור היציאות. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דבירטיקולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבירטיקולים - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    16/08/2011

    כן ,מותר ומולץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום