מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
תודה שוב
1693021/06/2011הלכתי לרופא .. והאמת אושפזתי עם חשד מאוד גדול שאני הולך לעבור ניתוח של תוספתן. בסוף, בדיקות דם תקינות, US הציג מעט נוזל באזור התוספתן, אבל ה CT היה תקין (בלי חומר ניגוד זה נעשה, ונראה כי התוספתן שלי תקין לחלוטין)
היה לי הגדלה מינורית של בלוטות הלימפה.
שוחררתי עם הוראות מעקב.
סתם שאלה, אם זה לא היה אפינדיקס, מה יכול להיות שגרם לזה בהתחשב שבדקות הדם (ספירה ותפקודי כבד) תקינות לחלוטין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שוב - תגובה
ד``ר נתן גלוק22/06/2011יש מצב של דלקת בקשרי לימפה של הצפק. יתכן ובזה מדובר. כדאי להפנות את השאלה לרופאים שטיפלו בך- הם יודעים את הפרטים המדויקים על פי הבדיקה וההדמיה.
כל טוב
ד"ר גלוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן ימין תחתונה1693020/06/2011
שלום,
אני בן 24, בריא בדרך כלל, פרט לבעיית IBS לא מטופלת.
אני לוקח קונסרטה 54 מ"ג ובעקבות ת"ל אני לוקח סטילנוקס 10 מג לשינה.
היום בסביבות שעה 2 בלילה התחילו כאבים עזים במרכז הבטן, והאמת עכשיו בשעה 17:00 בדקתי אותם והם התחילו לזוז לכיוון התוספתן שלי. הכאבים נעלמים בלחיצה ומפיעים כשמוציאים את היד.
חשוב לי לציין שאני כבר כמה ימים עם חום - אומנם לא מדדתי אבל הרגשתי שהידיים והראש שלי חמים, וזה עבר לי עם אקמול.
אני לא יודע מה לעשות.
אני סטונדט לרפואה, ומפחד שאבחנתי את עצמי בדלקת תוספתן אבל לא יודע באמת אם אלה הם הסימנים.
אשמח אם תכוונו אותי מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן ימין תחתונה - תגובה
ד``ר נתן גלוק20/06/2011גם סטודנטים לרפואה עשויים לחלות.
גש בדחיפות למרפאה אצל רופא מנוסה או למוקד. אם הכל מושבת גש למיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קודם כול
1693020/06/2011הכוונה שלי הייתה כאילו שאני לא אתחיל לדמיין מחלות אצלי.
בכול מקרה
הבעיה היא שיש שביתת רופאים, ומצד שני הוא שאין לי בחילות ולא הקאות, האם הם חייבים להתפתח גם?
הכאב מחריף - זה נכון, ואני לא מעז לקחת אקמול ולא לאכול או לשתות מחשש שזה באמת יתדרדר ואני אצטרך ניתוח. אבל עדיין, זהו הסממן היחידי שיש לכול הבעייה (יחד עם החום שלא נמדד במד חום אלא בעזרת הידיים של השותף שלי ...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קודם כול - תגובה
ד``ר נתן גלוק20/06/2011ידידי
אי אפשר לעשות אבחנה דרך המחשב- צריך בדיקה גופנית.
גש להבדק.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאים לאחר קולונוסקופיהישראל20/06/2011
שלום!
אודה על הסבר של הממצאים הבאים:
במעי גס ימני 70 ס"מ ביציאה - פוליפ רך והוה - 1 ס"מ - ליפומה נצפו סעיפים בסיגמה.
נצפו טחורים פנימיים גדושים.
ביופסיה- לא
אבחנות- diverticulosis hemorrhoids
תודה, ישראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאים לאחר קולונוסקופיה - תגובה
ד``ר נתן גלוק20/06/2011סעיפים- ממצא שכיח באוכלוסיה. ממצא שפיר. נובע מחולשת דופן המעי עם הזמן. עשוי לדמם, אך לרוב נשאר שקט.
טחורים גדושים- לפנות לפרוקטולוג במידה ויש תלונות כמו דמם.
ליפומה- גידול שומני שפיר, אין צורך בביופסיה, מאבחנים לפי מראה בזמן הפעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת המעי הרגיז או יותר מזה?ד20/06/2011
שלום,
אני בת 28, לפני כמעט שנה התחילו אצלי כאבי בטן עליונה בצד שמאל, ביצעתי בדיקות דם והכל היה תקין, לאחר מכן ביצעתי בדיקות צואה לשלילת חיידקים למיניהם, והתופעות רק המשיכו להחמיר, שלשולים לרוב מלווים בכאבי בטן ולפעמים עצירויות, וריר בצואה. לאחר כמה זמן ראיתי גם דם טרי בצואה ונשלחתי לפרוקטולוג שאישר טחורים. אני נמצאת במעקב אצל רופא גסטרו והוא שלח אותי לבצע קולונוסקופיה. לאחר ביצועה נאמר לי שהמעי שלי מפותל ושהצליחו לבצע רק 3/4 מהבדיקה- עד לקפל הכבד (או משהו בסגנון). כשחזרתי לרופא הוא אמר לי שלא נראה לו שכדאי להמשיך עם הבדיקות ושלדעתו זה מעי רגיז. לפני יומיים (יומיים לפני קבלת המחזור- הבנתי שזה נורמלי שהתסמינים מחריפים) באמת התחילו יותר כאבי בטן ושלשולים אפילו פעמיים ביום, ואני רואה שבניגוב יש לי ריר שהוא ממש כהה- כמעט שחור.. וזה נורא מדאיג אותי. האם אני צריכה להמשיך בבדיקות או שעשיתי מספיק? האם יש סיבה לדאגה? אין היסטוריה של סרטן המעי במשפחתי. אודה לתשובה מהירה. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת המעי הרגיז או יותר מזה? - תגובה
ד``ר נתן גלוק20/06/2011מהטקסט שאת מתארת התלונות מתאימות מאד למעי רגיז. עם זאת אין תחליף להתרשמות ישירה מול הרופא המטפל ומן התיאור שלך הרושם כי הוא כן דואג להתעמק ולחשוב על המקרה שלך. אני מציע שתפני אליו את השאלות והדאגות שלך על מנת לקבל ממנו הסבר ותמיכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ד20/06/2011תודה על תשובתך המהירה,
בנוגע להפרשות המאוד כהות- שחורות יחד עם הריר, האם זה משהו אופייני למעי הרגיז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד``ר נתן גלוק20/06/2011ריר אופיני למעי רגיז.
שחור ממש פחות אופיני- הרופא המטפל צריך להתרשם במה מדובר. יכול להיות שיבקש ממך ספירת דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספירת דם
ד20/06/2011אני נורא מצטערת שאני ממשיכה לשאול, פשוט קביעת תור לרופא גסטרו לוקחת הרבה זמן, ואני ממש מודאגת. מה זה בדיוק ספירת דם? והאם יש חשש למשהו סרטני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן תחתונהטלי19/06/2011
שלום רב, לבעלי (בן 34 היום) לפי שנתיים החלו כאבים קלים ואי נוחות בבטן בערך באמצע מדי פעם. אך לאחרונה התחילו הכאבים להחמיר, להופיע לעיתים תכופות יותר וגם להתמקד במקום אחד=צד שמאל באמצע קצת מתחת לצלעות.
לאחר בדיקות=CT, אולטראסאונד, קולונוסקופיה תקינים, נאמר לו שכנראה מדובר במעי רגיז. הוא קיבלת דיאטה מאוד קפדנית (שהוא עומד בה יפה) אך אין שום שיפור, כל יום הבטן כואבת ומציקה.
(היציאות בסדר, בלי כאבים/דם/סדירות ברמה יומית)
האם יכול להיות שיש לו איזה חיידק או דלקת קטנה? מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן תחתונה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני19/06/2011שלום טלי
אם כל הבדיקות תקינות ואין סימנים מדאיגים בבדיקות דם קרוב לוודי מדובר בתסמונת מעי הרגיש. תנסו בינתיים לקחת כדור בשם COLOTAL שעוזרת לכאביבטן
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן מעי הגסלימור19/06/2011
שלום רב
אמא שלי בת 56 עם הסטורייה עשירה של סרטנים במישפחתה ביצעה לראשונה בחייה קולונוסקופיה נמצא שם גוש בצורת פרסה בעל מראה ממאיר
ביצענו CT בטן אגן חזה ללא שום ממצא פאתולוגי , השאלות
1. הבנתי שזה ש-CT תקין זה לא אומר שאכן אין גרורות אם כך מה הסיכוי שיש גרורות מפושטות וסי טי הכל תקין? היתכן?
2. מה עושים כעת ? ניתוח או טיפול?
3. המנתח בו אני מעוניינת יוכל לנתחה רק בעו ד שבועיים האם כדאי לחכות או שעדיף לפנות למנתח אחר לניתוח מוקדם יותר
אני מאוד מודאגת מבקשת לדעת כל מה שאפשר יצאתי מהסי טי שמחה ולאחר מכן הבנתי ששמחתי לשווא....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן מעי הגס - תגובה
ד''ר אליזה טיומני19/06/2011שלום לימור
לפני הניתוח מקובל לבצע PETCT לוודה שאין גרורות קטנות
התשובה הסופית נקבעת בזמן הניתוח
עד שתעשו PET יעברו שבועיים
בהצלחה לאמא
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים בלתי פוסקים .מוטי סינואני15/06/2011
אני משלשל כבר 3 חודשים , אין לי מושג למה ? פרטים נוספים בפל. 0545212955 . אשמח לקשר מיידי מה עושים . ? אני רוצה לשלול את הקשה מכל . מוטי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים בלתי פוסקים . - תגובה
ד''ר אליזה טיומני18/06/2011שלום מוטי חסרים פרטים רפואים רבים ולא ניתן לתת תשובה בצורה בזו.
אנו לא מתקשרים לגולשים אבל אתה יכול לבוא למרפאה שלי או של מישהו אחר שאתה רוצה
פרטים ניתן לראות בפורטל זה
בברכה דר אליזהה טיומנ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליקובקטור פלודיחלי15/06/2011
רציתי לדעת עם זה מדבק?ובאיזה צורה?האם אני צריכה לעשות בדיקת צואה בנוסף?
האם כל התחושות שיש לי זה נוגע לחיידק כתפיים רדומות קשיי נשימה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובקטור פלודי - תגובה
ד``ר נתן גלוק15/06/2011אין צורך בבדיקת צואה בנוסף, זה או בדיקת צואה או תבחין נשיפה.
עקרונית זה עובר מאדם לאדם אולם מעבר להיגינה טובה אין מה לעשות בענין, החיידק קיים באחוזים גבוהים באוכלוסיה.
החיידק לא מסביר הכל, כתפיים ושינה הם סיפור אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק הליקובקטר פילוריחלי13/06/2011
גילו לי את החיידק והתחלתי טיפול רציתי רק לדעת האם לחיידק הזה יש תוכעות שאני מרגישה כמו כאב נוראי בבטן הרגשתי שהבטן בוערת לילחץ בלב חולשה
האם הטיפול אמור לעזור ?
האם החיידק יכול לחזור שוב לאחר שנבריא?
מימה זה מגיע ?
והאם כל מה אני מרגישה זה נוגע לחיידק יש לציין שאני מטופלת בציפרלקס מיזה שבועיים וחצי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק הליקובקטר פילורי - תגובה
ד``ר נתן גלוק14/06/2011החיידק ידוע כגורם לתופעות שונות בבטן העליונה ובהחלט יתכן שתחושי שיפור לאחר הטיפול.
הטיפול יעיל ובמידה והחיידק מוכחד הוא כמעט ואינו חוזר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשוליםטלי11/06/2011
שבוע טוב,
אימי בת 80. ביום ד' האחרון בלילה היא חטפה כל הלילה התקף של שילשולים בלתי פוסקים ואף הקיאה. היא תארה זאת כגל של קיא שפתאום עלה לה ובמקביל גל של שלשולים. היא לא חשה כאבים ובחילות ולא היה לה חום או תחושות נוספות. ההתקף נרגע בבוקר. היא פנתה לרופא המשפחה המכיר אותה (יסודי ובעל ראייה מערכתית) שאמר לה שאם שוב זה יחזור על עצמו - שתיטול כדור קלבטן (להקלה סיפטומטית). הוא חשב שאולי אכלה משהו שגרם לה לקלקול קיבה. בבוקר שלפני ההתקף היא אכלה באיזה אירוע ככף קטנה של איטריות מבושלות עם ירקות וזהו (כל יתר המזון שאכלה אחר כך היה מזון ביתי טרי שאני ואנשים נוספים אכלו גם כן). היא חשדה שאולי זה המקור (אם כי לי זה לא נראה). מאז ועד היום בבוקר (שבת בבוקר) היא לא שלשלה ולא נטלה את הכדורים אך היום בבוקר היא שוב חטפה התקף של שלשולים, לדבריה מתון יותר מהפעם הקודמת אך היא רצה כשלוש פעמים מ 7 בבוקר עד הצהרים לשרותים ושילשלה. בעקבות זאת היא נטלה את הכדור (קלבטן). אני מתחילה לדאוג שמא לא מדובר כאן בקלקול קיבה או איזה וירוס כי אני מניחה שלו היה מדובר במשהו ויראלי, או סתם קלקול קיבה, זה היה ממשיך ברציפות ואז נרגע ולא מפסיק ליומיים ושוב מתחדש. אני בחרדה שמא זה ביטוי למשהו פתלוגי יותר. עד כה לא היו לה בעיות מעי. היא לא ביצעה מעולם בדיקת קולונסקופיה לשם איתור מוקדם ומניעה, משום שהיא אלרגית לחומר המרוקן. אני עדיין מאוד מקווה שזו אפיזודה חולפת אך לאור העובדה שזה הפסיק ליומיים ושוב התחדש הבוקר, אני מאוד חרדה שזה חלילה ביטוי לסרטן המעי. מה זה עוד יכול להיות??? תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים - תגובה
ד''ר אליזה טיומני12/06/2011שלום עינת
דבר ראשון יש לבצע תרבית צואה מחר בבוקר
רושם שבאמת מדובר בקילקול קיבה שזה דבר שכיח בקיץ . לאחר מסירת תרבית צואה יש לקחת 3 כדור קלבטן ביום שעתיים אחרי אוכל במשך 5 ימים -יציאה תהיה שחורה ובמקביל להתחיל לקחת פרוביוטיקה -חיידקים ידידותיים 2 כדורים ביום רבע שעה לפני האוכל למשך 2-3 שבועות בשם CO-BIOTIC
קרוב לוודיא שהכל יחלוף
בנוגע למעי הגס- סיפור שלה לא נראה כביטוי לסרטן -אך צורך לבדיקת מעי הגס יש לבדוק מול רופא משפחה אשר מכיר את כל הסיפור כולל סיפור משפחתי
בהצלחה
ד"ראליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן אצל ילדה בת 7 וחציעופר07/06/2011
שלום רב,
אצל בתי החלו להופיע כאבי בטן לפני כחודשיים,היא מתלוננת על כאבי בטן במיוחד ובאופן די קבוע בבוקר לאחר ששותה או אוכלת דבר מה.בתיאור המיקום היא מדגימה עם היד באיזור בטן עליונה(בין קיבה למעי דק ) כללי,לא נקודתי.כמו כן קיים ריח רע מהפה .לכן הילדה נימנעת מלאכול בבוקר ורק בבית הספר היא אוכלת בהפסקה.
פנינו לרופאת ילדים ונישלחנו למספר בדיקות:דם ,אולטרא סאונד,וצואה לחיידק הליקובטור פילורי.כל זה ליפני בירור אצל רופא גסטרו ילדים.
נכון לעכשיו ביצענו את בדיקת הצואה שיצאה שלילית(אף כי נלקחה לילה ליפני הבדיקה ולא נשמרה בתנאי קירור).בדיקת אולטרא סאונד לבטן שיצאה תקינה.
עם בדיקת הדם יש בעיה של פחד מצד הילדה ,אבל אני משוכנע שנעבור גם את זה.
האם לפי הסימנים הנוכחים ייתכן ומדובר ב-RAP , ותו לא?
כמו כן האם ניתן לאבחן הליקובטור פילורי גם ע"י בדיקת נשיפה?
תודה מראש,עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן אצל ילדה בת 7 וחצי - תגובה
ד``ר נתן גלוק07/06/2011ניתן לאבחן הליקובקטר בתבחין נשיפה אולם בדיקת הצואה טובה גם כן ודורשת פחות שיתוף פעולה.
RAP היא אבחנה הניתנת לאחר שלילת גורמים אורגאניים- יש צורך בביקור במרפאת גסטרו ילדים והשלמת בירור קודם לכן.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותמשה06/06/2011
סרו-אימונו
ANTISTREPTOLYSIN O 87 U/ml 0 230
C-REACTVIEPROTEIN <0.08 mg/dI 0 .5
RHEUMATOID FACTOR <11.30 IU/ml 0 15
*ANTINUCLEAR AB Negative
DNA )ds) ab 3.0 IU/ml 0 6
COMPLEMENT C3 103 mg/dl 90 180
COMPLEMENT C4 17 mg/dl 10 40
HEPATITIS Bs Ag - negative
HEPATITIS bclgm - negative
HEPATITIS Bs Ab -0.23- negative miu/ml
HEPATITIS Be ab - negative
HEPATITIS bc ab tot, - negative
tsh-5.51 t4-free19.5
EOS.abs 1.0
EOS% 11.9
RBC 5.77
lg-total 1200.9H
ממצאים בבדיקה: שמורה ריריות לחות טוגור שמור מצב כללי טוב.אודם בגרון קל.שקדים לא מודלקים . אוזניים ללא סימני דלקת. ללא סימני גירוי מניגיאלי.ריאות נשימה בועית.ללא ציפצופים.ללא חירחורים. לב-קצב סדיר קולות צלולים.ללא אוושות.בטן רכה,כבד וטחול לא מוגדלים.צואר-ללא נפיחות
מה המשמעות הבדיקה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
ד``ר נתן גלוק06/06/2011ההדפסה של הבדיקות אינה אידאלית, אם כי הרושם כי כולן בתחום הנורמה. על כל פנים
צריך לגשת עם הבדיקות לרופא המטפל להמשך מעקב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה לא נעימהחלי04/06/2011
מיזה מספר חודשים הכתפיים שלי רדומות לאחרונה סובלת מבעיות נשימה קשות שבמקביל מרגישה כמו אבן שיושבת באמצע הבטן ונורא מציקה לי תוך כדי הראש נרדם לי כולל הידיים מה זה זה יכול להיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה לא נעימה - תגובה
ד''ר אליזה טיומני04/06/2011קשה לענות לך אני אפילו לא יודעת בת כמה את -תפני לרופא משפחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע לתחושה הלא נעימה
חלי05/06/2011אני בת 32+ 9 חודשים אחרי לידה הייתי אצל רוב הרופאים המקצועים כולם אומרים לי הכל בסדר אין כלום כשתופס אותי הלחץ בראש זה גורם לי לחולשהורעידות בגוף כולל קשיי נשימה מה זה יכוללהיות הפסיכיאטר אמר לי חרדה ואני מטופלת בציפרלקס וובן לי לא נראה חרדה עשיתי את כל הבדיקות הנדרשות ואין כלום
אני חסרת אונים וקשה לילתפקד ביום יום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע לתחושה הלא נעימה - תגובה
ד``ר נתן גלוק05/06/2011חלי שלום,
התלונות שאת מתארת (שילוב של לחץ בראש, רעידות, קשיי נשימה כובד בחזה ובבטן) אינן נובעות ככל הנראה ממערכת העיכול. ממליץ לתת צ'אנס לתרופות הפסיכיאטריות לפעול ולנטר תגובה אצל רופא המשפחה ו/או הפסיכאטר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיבוי מעי הגסנעמה02/06/2011
בתשובות של C.T בטן, נמצא: עיבוי של המעי הגס ללא ממצא ספציפי.
להבנתי זה יכל להיות דלקת או התחלה של ממצא סרטני.
אין לי סיפטומים נוספים.
מה המשמעותשל ממצא זה
(את ה C.T עברתי ע"מ לבדוק משהו אחר)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיבוי מעי הגס - תגובה
ד''ר אליזה טיומני04/06/2011שלום נעמה
תשובה של עיבוי דופן בבדיקת CT שהיא לא מכוונת למעי והמעי לא הוכן בצורה מתאימה -לעיתים חסר משמעות ובמיוחד שאין ממצאים נלווים נוספים
חסרים פרטים בכדי לענות מדוייק יותר
בברכה ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאוששות לאחר ניתוח כריתת מעירות30/05/2011
נותחתי לכריתת מעי גס ימני עקב פוליפ גדול. מאד הניתוח עברו כחמישה שבועות ואני עדיין מאד חלשה. אמנם מתפקדת ועובדת אבל מתעייפת מהר מאד. כשאני עייפה מתחילים גם מיחושים באזור הניתוח. האם זה נורמלי וכמה זמן אמורה להמשך ההתאוששות מהניתוח עד לחזרה לכושר רגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאוששות לאחר ניתוח כריתת מעי - תגובה
ד''ר אליזה טיומני31/05/2011שלום רות
התאוששות מלאה היא עד 3 חודשים אך את גם צריכה לתרום לזה-לאכול טוב,בהדרגה לעלות בפעילות ספורטיבית וכו'
בהצלחהד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה באכילת בשר כאשר יש קרוהןאווה29/05/2011
שלום ...
אני רוצה לעזור לסבתא שלי היא בת 80 ויש לה קרוהן.אני רוצה לדעת כמה שיותר על המחלה,הייתי רוצה לדעת אם היא יכולה לאכול בשר של פרה,עוף או איזה שהו בכלל. אשמח מאוד לתשובה מכיוון שחיפשתי בכל מיני מרומות וזה לא צויין אך היא טוענת שאסור לה..תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה באכילת בשר כאשר יש קרוהן - תגובה
ד''ר אליזה טיומני31/05/2011שלום אווה
קשה לתת לך עיצה עם כל כך מעט פרטים על סבתך .בכל מקרה אם מצב תחת פיקוח ואין בעיות חריפות רצוי ומולץ לאכול בשר פרה והודו ודגים לפחות 3 -4 פעמים בשבוע
בהצלחה ובתאבון לסבתך
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

