פורום תמיכה בדיאטה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגיוני ?
    טל
    29/03/2011

    לאחרונה יוצא לאכול הרבה קוטג' בארוחות שלי. האם זה נורמלי לאכול חבילה וחצי של קוטג' ליום (5%) ? חשוב לציין שזה נכלל במסגרת הקלוריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגיוני ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגיוני ? - תגובה

    עינת לב ארי
    29/03/2011

    למה לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליח לי
    שירן
    28/03/2011

    שלום רב!
    אני זקוקה בדחיפות לעזרה...אני אוכלת תפריט דיאטה שניתן לי ע"י תזונאית המכיל 1200 קלוריות.בנוסף אני עושה כל יום הליכה שעה ביום בקצב מהיר.חוץ מיום מנוחה אחד. לאחר כשבועיים עדיין לא נראית שום ירידה,אלא להיפך עליה של כחצי קילו. מה ההגיון.??? אני כן אציין שבעבר עשיתי הרבה דיאטות יו יו....העובדה שאיני יורדת טיפה מתסכלת ורציתי לדעת האם יש סיבה לעניין? עשיתי בדיקות דם והן בסדר גמור.
    אנא עיזרו לי
    תודה מראש
    שירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליח לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליח לי - תגובה

    עינת לב ארי
    29/03/2011

    אני מבינה את תסכולך, אך האם לדיאטנית שאת נעזרת בה יש תשובה עבורך? אם אין לה, כנראה וגם לי לא תהיה תשובה.
    ודרך אגב, בדיאטות בעבר כן היית יורדת במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    טל
    24/03/2011

    תון כמה זמן בערך מתחילת הדיאטה אמורים להתחיל לראות תוצאות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    עינת לב ארי
    25/03/2011

    שאלה בעייתית. תלוי איזו דיאטה?, מה עודף המשקל ההתחלתי?, האם משלבים פעילות גופנית או לא? ואיזה סוג של פעילות? והמצב הבריאותי?. אין חוקים קבועים!!בעקרון, כבר בשבוע הראשון ניתן לראות תוצאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורח חיים בריא
    חן
    22/03/2011

    שלום אני בת 21 גובהי הוא 1.65 ואני שוקלת 73, פעם כבר עשיתי דיאטה והגעתי ל60 ק"ג. אבל אחרי הדיאטה התחלתי לחגוג כמו שאומרים גרתי בדירה עם חברות והגעתי ל90 ק"ג, מכיוון שהגוף התרגל לדיאטה הוא העלה מאוד מהר. ואז עשיתי שוב דיאטה ירדתי 17 קילו וממש קשה להמשיך אני כל הזמן מנסה ונשברת. השאלה איך אני משנה לעצמי את התפיסה שגם שאני ירזה אני ישמור על זה כאורח חיים ולא כדיאטה זמנית . תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אורח חיים בריא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורח חיים בריא - תגובה

    עינת לב ארי
    22/03/2011

    את צריכה ייעוץ אישי ולא דרך האינטרנט. אנשים לא עולים 30 ק"ג רק כי הם חוגגים לאחר דיאטה. זה אומר כי לאוכל יש תפקיד מרכזי בחיים שלך וצריך לבדוק מה זה מחליף? על אילו מצוקות זה "יושב" על אילו רגשות, תסכולים וסבל? איך אפשר לעבור ל"דבר" בשפה אחרת המבטאה רגש ולא רק דרך אוכל?. לדעתי,
    את לא יכולה להמשיך לרדת במשקל לא רק בגלל המעצורים הגופניים כי אם גם בגלל העובדה שלא טיפלת בבסיס הבעיה שלך ואת זה אי אפשר לעשות דרך פורום כי אם רק דרך טפול אישי.
    צר לי אם לא עניתי בכיוון אליו כיוונת ( דרך האוכל) אך אני בטוחה כי אם תגיעי לדיאטנית מומחית להפרעות אכילה היא תוכל לסייע בידך.
    בהצלחה
    עינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדבקות תמצית הודייה
    יסמין
    22/03/2011

    שלום,
    רציתי לקבל חוות דעת אודות השילוב בין מדבקות תמצית הודייה ודיאטה.
    האם אכן יש השפעה על דיכוי התיאבון בעזרת המדבקות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדבקות תמצית הודייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת לענות לך. אין

    עינת לב ארי
    22/03/2011

    לי מושג. ההודיה באופן כללי לא הוכיחה את עצמה בטפול בעודף משקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ דחוף
    יעל
    20/03/2011

    אני בתהליך דיאטה ורציתי לדעת אני אוהבת מאוד דלורית אפויה בתנור ללא תבלינים כלל וללא שמן רק אפויה והבנתי שדלורית נחשבת לפחמימה שאלתי היא אם במהלך הדיאטה כדיף לי להמנע כי זה סתם מוסיף קלוריות ומה לגבי דלעת אני אוכלת כל יום דלורית שלמה והיא חייבת להיות בצבע כתום כהה כי כך היא יותר טעיה לי האם היא לא טובה לדיאטה בגלל שהיא מתוקה ונחשבת לפחמימה כו בטטה ותפוח אדמה? יש לציין שאני אוכלת עוד מגוון ירקות כך שירקות לא חסר לי בתפריט תודה על תשובה
    איילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ דחוף - תגובה

    עינת לב ארי
    20/03/2011

    תמשיכי לאכול את מה שאת אוהבת , אפשר לאכול דלורית שלמה ביום וגם דלעת. רק דבר אחד חשוב לזכור, שיש לגוון את התפריט וירקות בלבד הם לא אופציה גם אם אין בהם הרבה פחמימות ואנרגיה.
    בנוסף: עודף ירקות כתומים ( נגיד: יותר ממ2 גזרים ביום, דלורית שלמה וחתיכת דלעת) יכולים לגרום להצטברות של בטא קרוטן בגוף שצובע את העור בכתום. זה לא מומלץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטנית בריאטרית
    יעל הצפונית
    16/03/2011

    שלום לדיאטניות, רציתי לדעת אם אתן מכירות דיאטנית בריאטרית באזור הגליל העליון,כי אני מבינה שמי שעברה קיצור קיבה צריכה אחת כזו,ולא מספיק דיאטנית רגילה.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטנית בריאטרית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטנית בריאטרית - תגובה

    עינת לב ארי
    16/03/2011

    אני עובדת עם מטופלים לאחר ניתוחים בריאטרים.
    הנייד שלי: 0507760128

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל
    tal
    13/03/2011

    אני בן 31, עושה דיאטה מזה חודשיים וירדתי עד כה 3 ק"ג. האם הגיוני? ירידה איטית מדי? מה ההמלצה לכמות ירידה במשקל בדרך כלל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל - תגובה

    סיון דוד
    13/03/2011

    שלום
    קצב ירידת משקל מומלץ הינו 0.5-1 ק"ג בשבוע, 2-4 ק"ג בחודש. ירידה של 3 ק"ג בחודשיים הינה יפה ותקינה ובהחלט אינה איטית.
    היה רגוע סבלני וסלחני כלפי גופך, הירידה במשקל משתנה מאדם לאדם ומתקופה לתקופה לכל אורך התהליך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוזר מאוד בבקשה מענה!!
    מרים
    11/03/2011

    שלום, לאחרונה חזרתי לאכול מסודר לאחר תקופה של דיאטות כאסח קיצוניות.
    בשבועות הראשונים לא עליתי במשקל והופתעתי כי אכלתי הרבה יותר ממה שהייתי רגילה...
    השבוע הוספתי לתפריט בערך כ100 קלוריות ליום ,התפריט הכולל כרגע הוא בערך 1300 ועליתי בערך חצי קילו...יש לציין שחזרתי לרקוד פעם בשבוע ואני עושה ספורט.
    האם עליי להמשיך לאכול את התוספת או לצמצם את התפריט??
    העלייה קשורה אולי למסת שריר? טונוס השריר?
    יש לציין שמשקלי תקין: 45-46 ק"ג גובה :1.57...
    אשמח לעצה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוזר מאוד בבקשה מענה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוזר מאוד בבקשה מענה!! - תגובה

    עינת לב ארי
    13/03/2011

    אנא פני לפורום הפרעות אכילה, שם תקבלי תשובות יותר מוסמכות למצבך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב
    שוני
    11/03/2011

    רציתי להתייעץ עם הדיאטניות בפורום לגבי מה שקורה איתי.
    אני בן 39 שוקל 92 וגובהי 181.
    אז ככה אתחיל לספר שלפני חמש שנים שקלתי 125 קילו אכלתי הכול לא בריא פיצות בורקס לחם לבן והרבה זבל.
    אך חל שינוי תודעתי בהרגלי האכילה והתחלתי לאכול נכון ולנהל אורח חיים בריא . שיבולת שועל לחם חיטה מלאה קל,אגוזי מלך, שמן זית , ירקות ופירות והפסקתי עם כל האוכל המזיק . כך הורדתי את משקלי ל72 אך לאורך זמן לא הצלחתי לשמור על 72 ועליתי ל96 .במאמץ גדול ירדתי ל86 ולא הצלחתי לשמור וכרגע אני על 92 אנא תעזרו לי אני מבין שלפי גילי וגובהי אני צריך לשקול 80, עד 84 אני לא יודע מה עוד לעשות אני לא שמן אפילו שאני 92 אני גבוה ורחב אבל יש לי קצת בטן וזה מפריע לי מאד אולי אציין שאפילו שהייתי 72 היתה לי קצת בטן כזו קטנה . אני רוצה לשקול בין 80ל 84 ואני לא יודע מה לעשות אני רוצה לרדת ולשמור על המשקל . הדיאטנית בקופת חולים אמרה לי שאני יודע מה לאכול ואני אוכל נכון פשוט הגיל הגובה והמשקל של 72 או 84 זה לא אני . כלומר שלאורך זמן לא יכול להחזיק משקל כזה כי אני חוסך מעצמי מזון ואחר כך מפצה ואוכל כפול ולכן זה לא המשקל הריאלי שלי אבל קשה לי להשלים עים זה ואני רוצה לרדת במשקל. אפרט את המזון שאני אוכל.
    בוקר
    2 פרוסות חיטה מלאה קל עם 2 כפפות גבינה לבנה 5 אחוז
    עשר
    פרי
    צהריים
    כוסמת מאודה או אורז מלא או פלפל ממולא בקר ואורז או עוף בתנור או מרק ירקות
    ארבע
    פרי
    ערב
    או שאני מותר כי אני לא רעב או 2 פרוסות לחם חיטה מלאה קל 2 כפות גבינה 5 אחוז.
    בנוסף יש לי חולשה למתוק ואני יודע שזה לא בריא אבל אני אוכל שלוש ארבע פעמים בשבוע סוכריות גומי מתוקות הנחשים שהילדים אוכלים אני אוהב את זה כל פעם אני אוכל 150 גרם סוכריות גומי. וגם פעם בשבוע אניאוכל 2 יחידות קטנות של ג'חנון ללא מרגרינה .
    קשה לי לותר על הג'חנון והסוכריות גומי והדיאטנית אמרה שזה בסדר כי הסוכריות גומי זה לא נורא זה רק סוכר והג'חנון בגלל שזה רק 2 יחידות קטנות וללא מרגרינה זה גם לא נורא . לכן אני לא מבין למה אני לא מרזה לפי התפריט שרשמתי לכן ושכחתי לציין שאני מת על פופקורן להכנה בבית גרעיני תירס בסיר עם כף שמן ואני אוכל שתי צלחות מזה אני אוהב את זה ואוכל מזה שלוש פעמים בשבוע לפעמים במקום ארוחת ערב זה כמו חטיף מלוח אבל הרע במיעוטו עדיף על ביסלי או תפוציפס.
    בנוסף אני מתאמן חמש פעמים בשבוע אימון שכולל 25 דקות הליכה 15 דקות אופנים משקולות אימון מחזורי משקל נמוך והרבה חזרות ושחייה 20 דקות חמש פעמים בשבוע
    אנא עזרו לי וייעצו לי איך לרדת ל 84 אני מאד רוצה לרדת אנא עזרו לי ואימרו לי מה לעשות
    תודה מראש שון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב - תגובה

    עינת לב ארי
    13/03/2011

    הי שון, צר לי אך אני מסכימה עם הדיאטנית בקופת החולים שלך: המשקל הטבעי של הגוף שלך הוא בסביבות ה90 ק"ג וזה קשור למבנה הגוף שלך שמקורו בתורשה ומאסת שריר ( עשו לך בדיקה של אחוזי שומן?). אתה עושה כל מה שאתה יכול כדי לשמור ( ודרך אגב, התפריט שהצגת איננו מאוזן וחסר בו חלבון ופחמימות מורכבות, אך אני לא יכולה להרכיב לך תפריט דרך האינטרנט) וכבר נוכחת שאינך יכול להיות במשקל נמוך לאורך זמן מכיון שזה נגמר בהתקפי זלילה. מה שאתה צריך באמת, זה שיעזרו לך לקבל את הגוף שלך כמו שהוא, להנות ממה שהשגת במעבר לאכילה בריאה, וזה הישג לא קטן בכלל!! ולבדוק מדוע אתה כל כך עסוק בגוף שלך ( גם כאשר משקלך נמוך ) ואיך אפשר לקחת את האנרגיות הללו למקומות חיוביים?
    בהצלחה.
    עינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיון דוד דיאטנית מדהימה פשוט מלכה !
    יעל נויה
    08/03/2011

    התקשרתי בנואשות ואפילו בלי להכיר אותי ענתה לי על שאלות ממש מתוקה מומלץ בחום יש לה ידע נרחב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיון דוד דיאטנית מדהימה פשוט מלכה ! - תגובה

    סיון דוד
    13/03/2011

    שמחתי לעזור...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה להרזות..
    חגית
    06/03/2011

    היי שמי חגית אני בת 16.5 ואני מנסה להרזות כבר המון זמן ולא מצליחה... יש תקופות שאני מורידה בכמויות של האוכל למשך תקופה מסויימת וכאשר אני חוזרת לאכול רגיל אני משמינה הכל בחזרה.. אני שוקלת 67 ואני 1.70..
    ביום יום אני אוכלת בדרך כלל סנדוויץ בבית ספר מלחמניה עם חביתה וירקות ותפוח בצהריים מה שיש בבית בדרך כלל זה פסטה בולונז או שניצל אורז סלט וצ'יפס או פלפל ממולא עם סלט ועוד.. בין לבין אני אוכלת או חטיף או עוד תפוח ובערב או סלט עם טוסט או קורנפלקס כריות ולאחר מכן בדרך כלל מעדן "דני".
    כאשר אני מורידה משהו ממאכלים אלו אני מרגישה חוסר לאחר תקופה מסויימת ושאני חוזרת לאכול אותם אני משמינה הכל בחזרה..
    הייתי רוצה שתגידי לי אם יש משהו שאני יכולה לשנות בתפריט שתעזור לי במהלך ההרזיה או להוריד משהו מהתפריט?
    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליחה להרזות..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה להרזות.. - תגובה

    עינת לב ארי
    06/03/2011

    לא , את לא יכולה להוריד מהתפריט כי אז תכנסי לחוסר ואכילה מפצה שתעלה אותך במשקל. אולי תוסיפי פעילות גופנית , זה יעזור לך לייצב את המשקל חוץ מזה משקלך תקין לגובהך. אם את רוצה ייעוץ יותר מפורט פני לדיאטנית בקופת החולים אליה את שייכת.
    בהצלחה.
    עינת לב ארי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חגית
    06/03/2011

    אך יש דברים שאני יכולה לשנות בתפריט שהם פחות קלוריות ושהם יעזרו לי להוריד במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    עינת לב ארי
    06/03/2011

    לא, אין צורך, תוסיפי עוד ירקות וקצת שמן זית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות ולחם חיטה
    נ.מכ
    02/03/2011

    עינת שלום

    אני כבר 3 חודשים אוכל לחם קל חיטה מלאה .הלחם עושה לי עצירות כמו גם לחם דומים שניסתי . אני בחור שמתאמן 3 פעמים בחד"כ .שותה מים כמה שאפשר

    ועדיין ועצירות לא מרפה אני כבר עך סף ייאוש . וכבר השלתי מעלי 10 ק"ג

    נ.ב איך את מסבירה את זה ואומרים שלחמים מדגנים מלאים עוזרים בעיכול ויציאות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות ולחם חיטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות ולחם חיטה - תגובה

    עינת לב ארי
    02/03/2011

    הי . לעתים סיבים לא מסיסים כמו סיבי חיטה יכולים לגרום לעצירות. פנה לדיאטנית שתסייע בידך למצוא תחליפים ולפתור את הבעייה. ייתכן שאתה פשוט אוכל מעט מידי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממתיק
    יעל הצפונית
    27/02/2011

    שלום רב,
    אני סכרתית ומשתמשת בנוזל של סוכרזית להמתקה בבישול כתוספת ליוגורט וכד'.
    רציתי לדעת אם זהו תכשיר מומלץ להמתקה. כתוב שהוא מכיל סודיום ציקלמט,סודיום סכרין וחומצה בנזואית.אם לא מומלץ האם תוכלי להפנות אותי למוצר מחברה אחרת שיהיה בצורת נוזל. יש לציין שהכמות היומית שאני צורכת הוא טיפות ספורות ביום.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממתיק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממתיק - תגובה

    עינת לב ארי
    28/02/2011

    הי יעל. את בהחלט יכולה להמשיך להשתמש בממתיק הזה, הוא בטוח לשימוש ובמיוחד כאשר את צורכת כמויות לא גדולות. הרגישי בטוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמנה תמיד
    אנה
    27/02/2011

    היי :)
    קשה לי מאוד
    כל החיים אני שמנה
    3 פעמים ירדתי 10 קילו ועליתי אותם, הייתי מלא אצל דיאטנית ואני כבר יודעת בדיוק תפריטי דיאטה והצלחתי לרדת 12 קילו פעם אחרונה
    שמעתי על חלי ממן ועשיתי את התפריט שלהם, אבל צריך לקנות מלא ולא לפספס אף פרי ולא מעדן וקשה לי ככה לא תמיד יש לי אוטו לנסוע לסופר והם יקרים גם
    אני ממש שמנה שוקלת 99 גובה שלי 1.68. וממש קשה לי, לא מתלבשת יפה כל החברות שלי הולכות לקניות ואני פשוט לא רוצה לקנות לכלום :(
    השאלה שלי, אם אעשה את התפריט הזה, שאוכל לעשות הכי ארד במשקל?
    בוקר נס קפה עם כפית סוכר וחטיף אנרג'י
    צהריים מעט מעט ממה שאמא הכינה
    ארוחת ארבע סנדוויץ לחם קל וגבינה לבנה 5 אחוז
    ערב כנ"ל ובערב תפוח ולישון
    ובהמשך היום מלא מלא מים, והליכה של 3-4 פעמים בשבוע של 45 דקות
    האם אוכל לרזות ככה? תוך כמה זמן אוכל לרדת 30 קילו ככה בערך? :\
    אני מיואשששששת בקשה תענו לי :(
    ועוד שאלה קטנה. האם יש הבדל בין חלב 3 אחוז ל1 אחוז כשעושים דיאטה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמנה תמיד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמנה תמיד - תגובה

    עינת לב ארי
    28/02/2011

    שלום אנה. לא ציינת בפנייתך בת כמה את, אך אני מניחה שאת צעירה מכיון שאמא שלך מכינה את האוכל בבית.
    נשמע כי את מאוד סובלת: את מתארת דימוי גופני ודימוי עצמי נמוך שקשור למשקל שלך ואלי גם לדברים אחרים וגורם לך שלא לצאת ולהתלבש יפה, ובנוסף את מתארת ניסיונות רבים לירידה במשקל, שרובם אגב הצליחו ( זה לא ממש קל להוריד אפילו 10 ק"ג), אך הסתיימו בעלייה מחודשת של ק"ג, דבר שגורם לך להרגיש עוד יותר רע עם עצמך.
    ואני שואלת: גם אם את כבר יודעת להרכיב לעצמך תפריט דיאטה, האם עוד דיאטה תעזור ? אולי את צריכה משהו אחר? אולי טפול אחר שייגע גם בסיבות שבגללן, כשאת לא "בדיאטה" את זוללת באופן כזה שגורם לך לעלות ליותר מ90 ק"ג, ובשביל זה צריך לאכול ממש המון , לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום