מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיואשתמירי18/06/2012
שלום,אני בת34, גובה 1.6 משקל 68,נשואה,2 ילדים קטנים, עובדת במשרה מלאה פלוס, בגיל 24 ירדתי 25 קג והגעתי למשקל 60, שמרתי ,אך עליתי המון בהריונות.מבחינת הבנה ואיך אני צריכה לאכול אני יודעת הכל,אך לא מצליחה להקפיד לא על תזונה מאוזנת ולא על פעילות גופנית סדירה.בשנה הקרובה אין תקציב פנוי לקבוצות תמיכה ולא לחדר כושר,אשמח לקבל רעיונות איך להיכנס לתל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת - תגובה
עינת לב ארי18/06/2012בוקר טוב.
אולי אעזור לך להיות פחות מיואשת אם אראה לך את החיובי במה שספרת: זה שאת שומרת על הישיגייך גם אם עלית 8 ק"ג מעל משקל המינימום שהגעת אליו. בדרך כלל לאחר ירידה גדולה במשקל מתרחש "ריבאונד" כלומר עליה בחזרה וזה היה קורה גם אם היית בתכנית תזונה ואימונים מסודרת. עדיין את 17 ק"ג פחות ממשקל השיא שלך!
בנוסף, את ממש לא צריכה להרגיש רע עם כך שאת לא מתאמנת. מחקרים מצאו כי אם לילדים קטנים מוציאה אנרגיה כמו ספורטאי מקצועי. לגבי התזונה, כדאי שתפני לדיאטנית בקופת חולים (זה כרוך בתשלום קטן) שתסייע בידך לארגן תפריט בריא גם בימי עבודה לחוצים. זה טוב גם לך וגם למשפחה שלך. תזונה בריאה ומסודרת תסייע בידך להוריד מעט במשקל ולהרגיש יותר טוב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מירי18/06/2012שלום עינת,תודה על התשובה, באמת הצלחת לעודד אותי מעט.אני במסגרת צבאית,ניגשתי לפני כחצי שנה לדיאטנית, אך לא התחברתי אליה והיה לי קשה להמשיך.אין לי אפשרות לגשת לדיאטנית אחרת, האם יש לך עוד רעיונות כגון קבוצות תמיכה ללא תשלום ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
עינת לב ארי18/06/2012אמרת שיש לך בעיה כספית על כן את מוגבלת באפשרויות שלך. אין ספק שצריך כימיה עם הדיאטנית אך אין לי פתרון אחר עבורך ובקבוצות לא תקבלי מענה אישי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מירי18/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בבולמוסיםאני5505/06/2012
שלום רב!
אני מנסה מזה כשנה להוריד ממשקלי כ-10 קג, ה BMI שלי הוא 27.
יש לי בעיה, אני שומרת יפה כשבוע ואז יום אחד מגיעים בולמוסים שקשה לי לשלוט בהם מאוד.יש לציין שאני שומרת על כושר.
רציתי לדעת מה עלי לעשות בכדי להצליח לשלוט בבולמוסים האלה?
אני אוכלת בהם גם דברים שלא ממש טעימים לי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בבולמוסים - תגובה
עינת לב ארי05/06/2012שלום לך
את מתארת תופעה האופיינית לדיאטה: כלומר מצב של הגבלת מזון וקלוריות מבלי להתחשב בצורכי הגוף ובאופן הגורם לרעב מצטבר. התוצאה כפי שאת מתארת, לאחר תקופה, שהרעב והצורך בפיצוי מתגברים על משמעת הדיאטה וגורמים לבולמוסים של אכילה. במקרים מסוימים זה יכול להתפתח להפרעות אכילה ולאחרונה יצא מחקר המחזק את הקשר ואומר שדיאטות הן גורם הסכון העקרי להתפתחות הפרעות אכילה והשמנה..
הפתרון, על מנת שתצליחי להוריד במשקל ולהרגיש תחושת הצלחה במה שאת עושה, הוא להגיע לדיאטנית שתבנה ביחד איתך תפריט מתאים ועשיר יותר על פי סדר היום וההעדפות האישיות שלך כדי למנוע התקפי בולמוסים ( כמו כן צריך ייעוץ מקצועי של דיאטנית שתמדוד היקפים ואחוזי שומן בגופך כדי לקבוע את משקל גוף הרצוי וההגיוני שלא תמיד תואם את רצון הלקוח..)
בהצלחה
עינת לב ארי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהאיילה03/06/2012
רציתי לדעת כמה קלוריות במשולש פיצה מהחנות וכמה קלוריות בטוסט שאני קונה מלחמניה עגולה עם חור אולי קוראים לזה בייגלה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
עינת לב ארי04/06/2012במשולש פיצה כ-350 ק"ל וכך גם בטוסט עגול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירותשבי02/06/2012
הרבה פעמיים יוצא לי לשתות פרישייק + חלב מחוץ לבית.
הבעיה שהפירות מוכנסים לתוך מקרר ויכולים להיות שם מספר שבועות אם לא חודשיים.
פירות לדוגמא בננה, תמר, אננס וכו'.
האם הפירות לא מאבדים מהויטמנים שלהם, ומהבריאות שלהם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירות - תגובה
עינת לב ארי04/06/2012כמובן שקירור ממושך של פירות יכול לפגום בערכם התזונתי. מצד שני, אי אפשר להחזיק אותם חודשים בקרור ואם הדוכן הינו ברחוב מרכזי והתחלופה גבוהה הרי משתמשים בפירות טריים ואפשר להתרם מערכם התזונתי.
בלי קשר לשאלה (או אולי עם קשר לנושא הפורום..)ההמלצה שלי היא לא להתייחס לשייק כזה כאל מנת פרי אלא כאל מנה מתוקה שצורכים מידי פעם. פירות כדאי לאכול בצורתם הטבעית.
בתיאבון
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טריגליצריד ביטניתאליהו יצחק20/05/2012
אני דק ופעיל אבל כלום לא עוזר-יש עצות?מוכן לקראתם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טריגליצריד ביטנית - תגובה
עינת לב ארי21/05/2012עצות למה? כולם רוצים להיות דקים ופעילים, אשריך וטוב לך, לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת תפריט הרזיהליאור14/05/2012
שלום רב, אני בת 27, גובה 1.71 ומשקל 65 ק"ג. ברצוני להפחית מס' ק"ג ממשקלי.
אני אוכלת עפ"י תפריט שניתן לי ממאמן כושר, אשמח מאוד לקבל חוות דעת מקצועית עליו.
והאם הוא יכול להביא לירידה במשקל.
בנוסף למה שכתוב למטה, אני מקפידה על שתייה מרובה ואכילת כמות גדולה של ירקות שונים.
ארוחת בוקר:
1 כוס חלב 1%
30 גרם ברנפלקס
ארוחת ביניים:
יוגורט 1.5%
6 שקדים
ארוחת צהרים:
סלט גדול
כפית שמן זית או כף רוטב לייט או כף טחינה מוכנה
200 גרם בשר אדום רזה / הודו / עוף או קופסת טונה במים
1 כוס תוספת פחמימה בריאותית (כוסמת, חיטה, אורז מלא, קינואה) / תפ"א גדול
ארוחת ביניים:
2 פירות
ארוחת ערב:
סלט גדול
150 גרם קוטג' 3% או 150 ג' פסטרמה דלת שומן או 2 ביצים
2 פרוסות לחם מלא שיפון (משקל כל פרוסה 45 גרם)
כף טחינה גולמית או 2 כפות מיונז 5% או 2 כפיות שמן זית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קיבלתי מענה לשאלתי
ליאור21/05/2012אשמח אם תוכלו לענות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת תפריט הרזיה - תגובה
סיון דוד25/05/2012הי דנה
את נמצאת במשקל תקין ביחס לגובה , ואני מניחה שמטרתך באימונים היא לשפר את הרכב הגוף יותר מאשר את המשקל הכללי- כלומר להוריד אחוזי שומן ולהוסיף מסת שריר. ההמלצות שלי-
לגבי ארוחת הצהריים- יש מקום להפחית את כמות הבשר לכ-120 גרם ולא יותר, או לחילופין 120 מנת דג אפוי.משומר
לגבי ארוחת הערב- הייתי ממליצה לך להחליף את הלחם לפרוסות קטנות יותר (במשקל 30 גרם) או לאכול פרוסה וחצי ...
שאר התפריט נראה בסדר
מה לגבי שתיה חמה? שימי לב לכמות הסוכר והחלב בשתייה....
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ליאור28/05/2012--- 120 גרם חזה עוף - לפני או אחרי בישול?
---- אני שותה פעמיים ביום קפה ללא סוכר ועם מעט מאוד חלב 1%.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
סיון דוד12/06/2012הכוונה למשקל העוף לפני בישול.
לגבי השתייה החמה- נראה בסדר גמור.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאילנית06/05/2012
אני בת 37.
משקלי גבוה מאוד 90 ק"ג.
גובהי מטר ושישים.
17 שנה אני בהשמנת יתר-מנסה להוריד בכל הדיאטות האפשריות-מורידה קילו שניים עד עשרה ומחזירה הכל בחזרה.
אני נואשת מהמראה-מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
עינת לב ארי06/05/2012בטפול מתאים של דיאטנית המתמחה בגישת ה"דיאטה ללא דיאטה" , אולי תוכלי להגיע סוף סוף לבדיקת הסיבות לאכילה הבלתי מווסתת שלך כולל הגורמים הרגשיים העומדים מאחוריה. כמובן שלפני שמתחילים טפול יש להבין כי מדובר בטפול ארוך ללא תוצאות דרמטיות של ירידה מהירה במשקל.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה והתאוששות לרוכביםשבי05/05/2012
רציתי להתייעץ איתך.
אני בן 27 רוכב אופניים 5-6 פעמיים בשבוע בקבוצה קטנה, כשעה וחצי לערך ביום(לפעמיים יותר לפעמיים פחות) ועוד אימון משקולות פעמים שלוש בשבוע.
אחד הנושאים שעלו לאחרונה זה תיסוף כדורי מגנזיום.
רוב הרוכבים לא מתספים עצמם בכדורי מגנזיום. גם אני לא.
אחד הרוכבים המבוגרים פשוט אמר לנו שאנחנו חיביים לקחת מגנזיום לאחר הרכיבה כדי לעזור לגוף להתאושש מהר יותר מהרכיבה. הלכתי וקניתי מגנזיום ציטאראט.2 המוכרות בחנות אמרו לי כל אחד לקחת כמוץ שונה ולכן אני לא בטוח.
התזונה שלי פחות או יותר טובה.
האם את ממליצה לי לקחת מגנזיום לאחר הרכיבה? אם כן בערך כמה מ"ג?
2.האם באמת יש חשיבות של לקחית מגנזיום? או שזה עוד כדור "פלא" שלא ממש תורם?
נושא אחר-
חלק מהרוכבים שאני פגוש שותים משקאות ספורט עם מעט מלח.
הם אומרים שמומלץ לשתות במהלך הרכיבה, וגם לאחר הרכיבה כדי להשלים נוזלים ומלחים.
האם משקה שכזה באמת יכול לתת כזו אנרגיה במהלך הרכיבה? ויכול למנוע התכווציות שרירים?
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה והתאוששות לרוכבים - תגובה
עינת לב ארי06/05/2012הייתי שמחה לענות לך בפירוט אך הפורום עוסק בתמיכה בדיאטה ולא ייעוץ לספורטאים. נכון שעניתי בעבר על שאלות מסוימות אך אני לא רוצה להפוך זאת לנוהג.
אענה באופן כללי כדי לא לאכזב לחלוטין: מגנזיום הוא מינרל חיוני ביותר לספורטאים וחשוב לבדוק את כמותו במזון( אפשר גם לעשות בדיקת דם) הוא מצוי בתזונה מאוזנת במידה וצורכים מספיר ירקות ירוקים קטניות ואגוזים, אך קשה להגיע לכמות הנדרשת בעת מאמץ גופני. ישנם תוספי מגנזיום שניתן להשתמש בהם אך חשוב להתייעץ עם תזונאי ספורט לפני כן.
לגבי המלח במי השתיה ( המצוי גם במשקאות ספורט) במאמצים מעל לשעה ובתנאי חום כדאי לשתות מהם על מנת להחזיר לגוף מלחים האובדים בזיעה וכן, חשוב לעשות זאת תוך כדי פעילות ולא אחריה. לעתים זה קריטי.
ולבסוף: בעלי ניסיון (המבוגרים שבחבורה), בדרך כלל יודעים מה הם אומרים, אך שוב, הם אינם מחליפים ייעוץ תזונתי מותאם אישית!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחסויה24/04/2012
שלום.. אני בת39 גוב 1.68 משקל63.7 ..מנסה לרזות אך נשברת כל פעם מחדש ..כבר יומים אני בבוקר אוכלת סלט כרוב בצהריים סלט ירקות+חזה עוף+כף טחינה שותה מים בטעם(תפוח) ובערך 3 כוסות תה (כפית סוכר בכל אחת) ספורט אני לא עושה, עןבדת פיזית במסעדה והמון שעות על הרגלים(10 שעות) ..האם כך אצליח לרדת במשקל?(רוצה 8ק"ג)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
סיון דוד24/04/2012שלום
לצערי הדרך בה את מנסה לרדת במשקל לא תעזור לך
לגבי משקלך- את במשקל תקין מבחינת יחס משקל לגובה ואני מניחה שמטרתך היא להוריד באחוזי השומן באופן כללי ולא בהכרח במשקל - כלומר שינוי בהרכב הגוף ,את יכולה לנסות להוריד אחוזי שומן ולשפר את מסת השריר כך שעיקר השינוי יהיה בהקפים ופחות במשקל נטו.
ההמלצות שלי:
נסי להקפיד על ארוחות מסודרות כל 3-4 שעות
נסי להחליף את השתייה המתוקה בשתיית מים בלבד(ולא מים בטעמים- המכילים סוכר) , שתייה חמה להפחית כמה שניתן את כמות הסוכר
נסי להקפיד על צריכת מוצרי חלב דלי שומן עשירים בסידן אשר מסייעים לשמירה על עצמות ולירידה במשקל
המשיכי לצרוך ירקות כפי שכתבת- לפחות 5 מנות ירק ו2-3 מנות פרי ליום
זכרי כי דיאטה קיצונית לא תחזיק מעמד זמן רב וכאשר תפסיקי אתה את עלולה לעלות חזרה במשקל ובאחוזי השומן בגוף
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמשה23/04/2012
האם במהלך הדיאטה מותר לאכול פרוזן יוגורט 1% ללא סוכר בלי שום תוספת וכמה קלוריות יש בכוס הכי קטנה
תודה לעוזרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
עינת לב ארי23/04/2012כמובן אפשר לאכול, אך אנא בבקשה ממך אל תשאל אותנו על ערכים קלוריים במזונות שונים, יש מספיק אתרים באינטרנט שאתה יכול למצוא תשובות לשאלות אלו.. ודרך אגב במנה קטנה של יוגורט קפוא יש כ60-80מקלוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהמשה22/04/2012
שלום קוראים לי נועם בן 19 וחצי הגובה שלי 171 ומשקלי 76 אחרי 4 חודשיים של דיאטה הורדתי 30 קילו ואני לא מצליח עכשיו לשמור יותר באוכל למרות שאני צריך להוריד עוד עשרה קילו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
עינת לב ארי22/04/2012מי שיורד 30 ק"ג ב4 חודשים פוגע לעצמו בגוף בכמה אופנים שגורמים לעצירת הירידה ואולי גם לבעיות נוספות כמו התקפי זלילה, דיכאון וחוסר אנרגיה:
1. הוא צובר רעב וחסך גדול באוכל שלאחריו יש צורך בפיצוי.
2. הוא גורם לגוף להאט את חילוף החמרים ולהסתגל לכמות אנרגיה קטנה מאוד ובכך הירידה במשקל נעצרת.
3. הוא גורם לאיבוד שריר, שהיא רקמה פעילה וחשובה לחילוף חמרים.
אתה חייב להגיע לדיאטנית בדחיפות!!שתמדוד אחוזי שומן בגופך, תבדוק את התפריט , תשלח אותך לבדיקות דם מתאימות ותבנה יחד איתך תפריט חדש. כמו כן תבדוק מדוע אתה רוצה לרדת עוד במשקל למרות שהגעת למשקל גוף תקין ונורמלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- RMRקרן19/04/2012
לאחר דיאטות קיצוניות מעוניינת לבצע בדיקת RMR ובדיקת חומצת החלב שמתבצעת בוינגייט האם על סמך תוצאות בדיקות אלו אוכל לתקן את תזונתי? כמה זה אמין?
וכמה כלים זה נותן לתזונאי להכיר את החילוף החומרים וקביעת תפריט ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר RMR - תגובה
עינת לב ארי19/04/2012זה מאוד אמין ויכול לתת כלים לתזונאי. מכון ווינגייט הוא מכון רציני והמטפלים בו עברו ההסמכה והכשרה ארוכה ואם את חושבת שהבדירה חיונית עבורך אל תהססי לפנות אליהם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי היי היי היי היינויה17/04/2012
אני בת 25 גובה : 1.60 משקל : 60
קיבלתי קסניקל 120 מ"ג מרופא .
אני לא סובלת מבעיות כלשהם ואני בריאה לחלוטין .
הוא נתן לי ואמר לי שאוכל לרדת במשקל עם הכדורים .
רציתי לדעת האם זה נכון ?
כמה אני צריכה לקחת ביום ?
אם לוקחים 2 כדורים ביום האם יש לזה השפעה
גדולה ויעילה יותר ?
כמה ניתן להוריד בחודש { יחד עם אכילה נכונה } ?
האם התהליך הזה נכון עבורי ?
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קסניקל - תגובה
סיון דוד17/04/2012הי שלי
לא ממליצה לך לקחת קסניקל!!!!
מבחינת יחס משקל לגובה (מדד הנקרא BMI) את בטווח התקין ואינך נמצאת בעודף משקל!!!
במידה ואת לא מרוצה מהרכב גופך ורוצה לרדת באחוזי השומן בגוף נסי להגביר את הפעילות הגופנית היומיומית שלך, צאי להליכה רגלית 30 דק' כל יום, בחרי לעלות במדרגות ולא במעלית, העדיפי לדבר בטלפון בעמידה ולא בישיבה , כל פעילות קטנה נחשבת....
לגבי הכדורים הנ"ל: קסניקל הינו טיפול לירידה במשקל המומלץ לאנשים בעודף משקל עם BMI =30 ומעלה ( לך יש BMI=23 כפי שחישבתי לך!!! ואת במשקל תקין), ומי שנוטל את הכדור צריך לשלב תזונה נכונה על מנת לראות תוצאות. וכמובן - כמו לכל טיפול תרופתי -יש לו תופעות לוואי אז ככה שבאמת לא חושבת שאת מתאימה לטיפול בתרופה זו.
אם תעלי את רמת הפעילות הגופנית שלך ותשלבי תזונה נכונה תגיעי לתוצאות טובות ולירידה באחוזי השומן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקויקרן16/04/2012
לפי התורה של הנטורפטיה אופן הטיפול שלהם טיפול התחלתי על ידי ניקוי רעלים
עד כמה ניתן לסמוך על האופן הזה ?
במצבי אני נמצאת במקום שאני צריכה לשקם את הגוף ביצעתי בעבר דיאטות נוראיות והיום אני בלי פחמימות ומבצעת ספורט ולא יורדת .. הפרעות אכילה
במטרה היא באמת טובה אך מפחדת מהתוצאות
אשמח לקבל תשובות כנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי - תגובה
עינת לב ארי16/04/2012הי קרן.
חוץ מדיאטות ניסית טפול אצל דיאטנית המתמחה בהפרעות אכילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
קרן17/04/2012לא היתי בטיפול אצל תזונאית של הפרעות אכילה כי כל הזמן יש לי במחשבה ששם אשמין
ויתחילו לתת לי הרבה אוכל
אני היום לא רזה נמצאת חמישה קילו מעל המשקל שלי בחיי מודעת לגוף שלי
אך לא מודעת מה להכניס והורסת אותו על ידי דיאטות קיצוניות
וממש לא יודעת איך אוכל ליצב את הגוף ולרדת ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
עינת לב ארי17/04/2012למה את חושבת שאם תגיעי לדיאטנית היא תגרום לך להשמין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
קרן17/04/2012סתם לידע כללי חשוב לי שתראי מה אני אוכלת והאם זה לדעתך קצת
בוקר - 2פרוסות לחם קל +_2 כפות גדולות של קוטז וירקות
ביניים ירקות
צהריים ירקות מבושלים 2 צלחות גדולות וחזה עוף או כרעיים
ביניים יוגורט +תפוח
ערב - סלט כרוב (לא קנוי) כף טחינה וקופסה של קוטז 5 אחוז
י5 קפה עם חלב
לדעתי זה בסדר ולא הרבה חשוב לי לראות בראיה שלך איך התפריט?
ולגבי שאלתך ?? לא יודעת יודעת בשביל לייצב את הגוף אולי יוסיפו לי אוכל ולכן פוחדת
ואני משמינה...למרות תפריט זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
עינת לב ארי17/04/2012בת כמה את? מה גובהך? מה משקלך? כמה ספורט את עושה? האם יש לך מחזור? את עובדת? היכן את גרה? לבד או עם ההורים או בן זוג?
המון שאלות אך רק ככה אפשר להתייחס ברצינות למה ששאלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
עינת לב ארי18/04/2012הBMIשלך הוא 22 וזה אומר שאת בתוך טווח המשקל הרצוי לגובהך, אפילו בחלק הנמוך שלו. אם תרדי 5 ק"ג תכנסי לתחום המסוכן של תת משקל וכל המשתמע מכך.
על כן התפריט שכתבת כאן לא מתאים ולא מגוון מספיק אך אין זה המקום(פורום) להרכיב תפריט אחר.
אני חוזרת על המלצתי: גשי לדיאטנית המומחית להפרעות אכילה. היא לא תשמין אותך אך תעזור לך לקבל את הגוף שלך כפי שהוא היום ותדריך אותך לאכילה בריאה ומאוזנת והכי חשוב תסייע בידך להמנע מעיסוק אובססיבי ומעייף במחשבות על אוכל ומשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף?שבי08/04/2012
עד עכשיו הייתי אוכל קבוע כשעתיים לפני האימון 2 פרוסות לחם עם גבינה צהובה.
האם סנדביץ של מצה עם גבינה צהובה יכול להחליף סנדביץ לחם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף? - תגובה
עינת לב ארי08/04/2012כמובן. חשוב רק לשתות כוס מים נוספת כאשר אוכלים את המצה מפני שהיא יבדה מאוד או להרטיב אותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


.jpg)