מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- השלמה לעינת בבקשהשבי06/04/2012
דיברתי איתך על תוסף מגנזיום. אמרת שאפשאר לקחת לאחר כל אימון, ואפשאר לתסף רק לאחר אימונים אינטנסיבים
יש לי 5 אימונים בשבוע. מתוך ה5 אימונים יש לי 3 אימונים קשים, ו2 האימונים האחרים הם אימונים לא קשים מדי שבהם לא רצים הרבה.
לדעתך אני אמור לקחת אחרי כל אימון את התוסף? או רק לאחר אימון שמתאמצים באמת?
תודה רבה
נ.ב אל תפני אותי לפורום אחר בבקשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השלמה לעינת בבקשה - תגובה
עינת לב ארי08/04/2012קח רק לאחר האימונים הקשים, אין צורך לאחר אימון קצר במידה ואתה אוכל מאוזן.
חג שמח.
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתייה מרובהשבי05/04/2012
שלום לך.
בגלל שאני אוהב לעשות הרבה ספורט כמו לדוגמא, ריצות, אימון משקולות בחדר הכושר, כדורגל וכו' אני שותה הרבה מים במהלך היום.
רוב הפעמיים שאני מסתכל על השתן הוא בצבע בסדר, אך לפעמיים אני רואה שצבע השתן צהוב ממש המצביע על התייבשות, באותו רגע אני מתחיל לשתות כמות גדולה של מים.
האם המחשבה שלי נכונה?
תודה רבה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתייה מרובה - תגובה
עינת לב ארי05/04/2012באופן עקרוני כן. אם אתה רואה שצבע השתן כהה יש לצאת מהשרותים ולשתות כוס אחת או שתיים של מים לרוויה. לא צריך מעבר לזה.
חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאון בדיאטה.חן27/03/2012
שלום אני חן 1.65 משקל 67, אני בעבר גם עשיתי דיאטות פעם ירדתי 13 קילו,פעם 17 קילו ולא מזמן גם 6 קילו , השבוע התחלתי דיאטה וירדתי רק חצי קילו זה ממש מעט לשבוע ראשון. והעניין הוא שאני כל היום חושבת על זה ואני רואה את הגוף שלי כשאני ערומה ממש נגעלת מעצמי ואני כל היום עם יסורי מצפון .אני ממשיכה לאכול בריא ולעשות הליכות , אולי בגלל שכבר עשיתי דיאטות בעבר הגוף שלי לא רוצה לרדת במשקל..
סליחה שחרפתי ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון בדיאטה. - תגובה
עינת לב ארי28/03/2012הי חן.
זה בסדר עם החפירות..
מה שאת מתארת הוא תוצאה נפוצה של דיאטות הרזיה:יורדים בגדול , עולים בגדול, יורדים שוב, עולים וכו וכו עד שבפעם הבאה הגוף אומר את דברו: "לא רוצה לרדת!!!!
תפסיקי לשגע אותי!."
זה הגוף, אך במוח שלך את ממש לא מרוצה ממראה גופך ואפילו נגעלת ממנו..
כבר כמה פעמים ירדת ועלית במשקל והגעת למקום שאולי היית מרוצה מהגוף שלך ( לא בטוחה בכך..) . למה? ומה יקרה אם תצליחי להוריד במשקל ותהיי ממש מרוצה מהגוף שלך ולא תגעלי ממנו, האם תשמרי על משקל זה? כנראה שלא.
על כן תשובתי היא:
כי את צריכה טפול מתאים שיבדוק איתך את המרכיב הרגשי ותפיסת הגוף שלך ויסייע בידך סוף סוף, לא לעשות דיאטה אלא לאכול על פי הצרכים של הגוף.רק אז יש סיכוי שתגיעי אל המשקל הטבעי והמתאים למבנה גופך בלי סבל, תסכול ונזק כתוצאה מתנודות קיצוניות המזיקות גם לגוף וגם לנפש.
בהצלחה
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ldl 126אסתי26/03/2012
שלום בתוצאות בדיקה הראה שיש ליLDL 126 רופא המשפחה הפנה אותי לדיאטנית עד שאגיע לדיאטנית שזה מעל לחודשיים אבקש לדעת מה עלי לאכול כדי להוריד את רמת הכולסטרול LDL126 הגבוה ?לפי דברי הרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ldl 126 - תגובה
עינת לב ארי26/03/2012שלום אסתי.
צר לי, אך זה הוא פורום תמיכה בדיאטה ולא ייעוץ לנושאי שןמנים וכולסטרול בדם. בכל מקרה, ייעוץ כפי שאת מבקשת דורש הרבה מידע כגון: גיל, פעילות גופנית, טפול תרופתי, רקע משפחתי, מצב רפואי: למשל האם יש בעיות בתפקוד בלוטת התריס , רמת הכולסטרול הכללית ורמות ה-HDL ועוד ועוד. מאוד לא מקצועי יהיה לתת לך מענה דרך הפורום.
בכל מקרה מאחלת לך בריאות שלמה ולמרות שאין לי את כל הרקע הנדרש עלייך, יש לי הרגשה שאת יכולה לחכות בלי לחץ עד לייעוץ אצל הדיאטנית.
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות קלוריותניסן21/03/2012
שלום רב
אני קונה כל יום כריך שמיניה( לחם לבן) עם ממרח טונה שמכיל מיונז טונה וביצים ורציתי לדעת כמה קלוריות במקסימום יש בכריך כזה אני מאמין שהוא שוקל משהו כמו 250 גרם...תודה מראש ובבקשה אל תפנו אותי למחשבונים זה לא קיים שם ואל תגידו שאני לא צריך להתעסק בזה ירדתי הרבה במשקל ולא בא לי לעלות תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמות קלוריות - תגובה
סיון דוד22/03/2012הי ניסן
בכמה פרוסות לחם מדובר ? 2 פרוסות או שזה כריך כפול? לא כ"כ ברור לי מה זה כריך שמיניה..
2 פרוסות לחם גדולות( לא רגילות) מכילות כ- 200 קלוריות, ותוספת טונה+ביצה+מיונז בערך עוד כ-200-250 קק"ל
סה"כ במקסימום 450 קלוריות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמות לחם
ניסן22/03/2012לחמניית שמיניה כמו חלה קטנה שמשקלה בסביבות 150 גרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמות לחם - תגובה
סיון דוד22/03/2012אוקיי אז הלחמניה הזו מכילה כ-300 קלוריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אננסשבי19/03/2012
האם שילוב של מיץ אננס +2 כוסות מים+רבע כפית מלח מתאים למשקה איזוטוני?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אננס - תגובה
עינת לב ארי21/03/2012תנסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום עינתשבי08/03/2012
אם סיימתי אימון ארוך חזרתי הביתה ואני רוצה לשתות משקה איזוטוני וגם לאכול ארוחה טובה אחרי האימון, האם מותר באותו הארוחה לשלב גם משקה ספורט וגם ארוחה גדולה?
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקה איזוטוני לאחר אימון - תגובה
סיון דוד08/03/2012שלום
מטרת משקה איזוטוני הינו שמירה על מאזן נוזלים ומלחים תקין ומניעת התייבשות בעת פעילות גופנית, מומלץ לצרוך אותו בכל פעילות גופנית עצימה שאורכה למעלה מ60 דקות, שים לב- מומלץ לצרוך אותו תוך כדי האימון על מנת שיסייע למאזן הנוזלים במהלכו ויסייע במתן אנרגיה בזמן הפעילות, במידה והאימון ארוך ועצים כדאי לשתות משקה זה גם בסיום האימון.
תפקיד הארוחה בסיום האימון הוא לחדש את מאגרי האנרגיה ולשקם את השריר. ארוחה זו צריכה לשלב חלבונים ופחמימות , אני מניחה שאתה שואל מבחינה קלורית אם ניתן לשלב משקה בארוחה ולכן אם אתה בתהליך של ירידת משקל כדאי לשים לב שגם במשקה האיזוטוני יש פחמימות ויש לקחת זאת בחשבון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השלמת נוזליםשבי07/03/2012
אומרים שלאנשים המצבעים אימונים יום יום חשוב לשמור על צריכה נורמאלית של מלחים.
איך שומרים על צריכה נורמאלית של מלחים? יש איזה מדד?
תודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השלמת נוזלים - תגובה
עינת לב ארי07/03/2012לא, אין מדד כמו צבע השתן לצריכת נוזלים מספקת. אוכלים רגיל ומתבלים את האוכל עם קצת מלח. במשקה האנרגיה יש מלח שמספק את רב האובדן בפעילות הגופנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השלמה לעינתשבי28/02/2012
שאלת אותי האם הפומליות שנותנים לנו לפני האימון הם מקיבוץ מהצפון?
הפומליות הם מקיבוץ בדרום דווקא.
לדעתך עדיף לא לאכול כחצי שעה לפני האימון בכלל? או למרות החומיצות של הפומליות עדיף לאכול כי תיהיה תגובה אנרגתית טובה?
האם שוקולד לפני אימון הוא עד כדי כך גרוע כמו שעושים ממנו?? הרי גם תמר מעלה את הסוכר ומוריד אותו חזרה לא?
נ.ב
אני יודע שזה לא הפורום המתאים אבל אני מאמין ששאר חברי הפורום יתעניינו בתשובתך :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השלמה לעינת - תגובה
עינת לב ארי28/02/2012לגבי הקבוץ, פשוט רציתי לדעת באיזה איזור של הארץ אתה מתגורר..
לגבי הפומליות: תראה, זה דבר מאוד אישי התגובה אליהן. צריך לנסות ולהרגיש באופן אישי את ההשפעה שלהן.
אני בעד לאכול חצי שעה לפני אימון ארוך ועצים של יותר משעה.
לגבי השוקולד מול התמר, אכן שניהם מכילים סוכר אך זה שבשוקולד נספג יותר מהר כך שהאפקט הגליקמי שלו גבוה יותר מה שמשפיע על הפרשת האינסולין והאחרון יכול לגרום לנפילת סוכר במהלך האימון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה אחרונה לעינת בבקשהשבי27/02/2012
אמרתי לך שאני משחק כדורגל שעה וחצי-שעתיים ביום.
עד עכשיו היה מביאים לנו בננות ותמרים לפני אימון אבל הפסיקו עם זה.
מעכשיו מביאים לנו פומליות לפני האימונים/משחקים.
האם לדעתך פומליות מספר דקות לפני אימון יכול לתת אנרגיה טובה לאימון?
תודהההההה בבקשה עינת תעני!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה אחרונה לעינת בבקשה - תגובה
עינת לב ארי27/02/2012עדיף בננות ותמרים. פומליות יכולות להיות יותר חמוצות ומשפיעות על תפקוד מערכת העכול. אלו פומליות ממושב בצפון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעינת שאלה קטנהשבי27/02/2012
קראתי באינטרנט תגובה על משקה איזוטוני בו היה כתוב הרבה דרכים להכין משקה כזה לספורט, אחד "המתכונים" היה כזה:
מים בטעמים+רבע כפית מלח, לכל 1/2 ליטר משקה.
מה דעתך על המשקה הזה? מתאים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעינת שאלה קטנה - תגובה
עינת לב ארי27/02/2012כמה ג"ר פחמימות יש במים עם טעמים?אין לי כזאלו בבית וגם לא יהיו כך שאני לא בקיאה ברכיזוים. בעקרון משקה איזוטנוי צריך להיות על ריכוז של 6 אחוז פחמימות לא יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להוריד משקלדיאנה22/02/2012
שלום.אני אחרי 2 לידות,העליתי 25 קילו תוך שנתיים.אוכלת המון ,כיצד להוריד במשקל ולחזור להיותך חטובה? גובה שלי 169 משקל 91 קילו. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך להוריד משקל - תגובה
עינת לב ארי22/02/2012תפני לפורום דיאטה . פה זה פורום תמיכה בדיאטה. את צריכה להתחיל בקבלת ייעוץ הולם של תכנית תזונתית ופעילות גופנית בהתאמה לאורח חייך והעדפותייך התזונתיות, כמו גם לבדוק מה סיבת העליה הגדולה במשקל (כלומר, מה גורם לך לאכול הרבה מעבר לרצוי לך?).
בהצלחה
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייב את עזרתך.שבי18/02/2012
היי עינת אני חייב תשובתך!!!!
אמרתי לך שבערב אני לוקח תוסף מגנזיום(300-400 מ"ג) לאחר משחק כדורגל.
בתקופה האחרונה פעם בכמה ימים אני מזיע בלילה,חלק מהמיטה הופכת למים, וגם הגוף מים.
אני לא יושן בטמפרטורה גבוהה, בלי בגדים ארוכים ולא שמיחה חמה מדי.
האם לדעתך בתקופה (מספר שבועות) שבה אני מזיע בלילה אני מאבד את המגנזיום שלקחתי לפני השינה? עד כדי כך שאני צריך לצרוך עוד מעט מהתוסף?
אשמח אם תסבירי לי בבקשה, והאם להזיע בלילה זה דבר שצריך טיפול?
תודה רבה בבקשה תעני לי:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייב את עזרתך. - תגובה
עינת לב ארי18/02/2012לא חס וחלילה אל תיקח עוד תוסף. אם הזעת הלילה הזו חריגה ואיננה תופעה שאתה מכיר, רהי יש להגיע לרופא , רצוי רופא ספורט, ולערוך בירור רפואי מקיף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעינת בבקשהשבי17/02/2012
אמרתי לך בעבר שאני משחק כדורגל מקצועני.
במחצית המשחק אני תמיד שותה את השמקה האיזטוני שהמלצת לי עליו.
שחזרתי הביתה ראיתי שהשתן צהוב מדי.
האם כדאי להכין עוד משקה איזטוני בבית כדי למנוע חוסר של נוזלים חשובים, או שמשקה איזטוני אחד מספיק ביום וכדאי לשתות מים.
תודה רבה עינת :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעינת בבקשה - תגובה
עינת לב ארי17/02/2012זה אומר שלא שתית מספיק. פשוט תשתה עוד 2 כוסות מים לאחר המשחק (אין צורך במשקה איזוטוני).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך זה יכול להיות? מה לעשות?אני11/02/2012
ירדתי בערך 30 קילו ועכשיו לא רק שאני לא יורדת אני אפילו עולה!
אתמול אכלתי 600 קלוריות והיום בבוקר נשקלתי והייתי חצי קילו יותר מאתמול בבוקר!
אני נשקלת תמיד בלי בגדים, בבוקר, אחרי שהייתי בשירותים.
אני ממש מתוסכלת לא יודעת כבר מה לעשות.
איך אני משנה את זה? מה אני צריכה לעשות כדי לרדת?
אני עושה ספורט, אני אוכלת לא אוכלת זה לא משנה....במקרה הכי הכי טוב אני פשוט נשארת באותו משקל אבל בימים האחרונים אני גם עולה..
בבקשה אני צריכה עזרה זה משגע אותי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך זה יכול להיות? מה לעשות? - תגובה
עינת לב ארי11/02/2012מה גובהך ומשקלך הנוכחי? בת כמה את? האם ערכת בדיקות דם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אני13/02/2012הגובה שלי הוא 168-9 משקל 59 אני בת 16 וחצי...
עשיתי בדיקות דם חסר לי ויטמין D,חומצה פולית, ברזל, והורמונים מעט נמוכים.
אני יודעת שאני במשקל תקין, אבל אני עדיין יכולה לרדת 2-3 קילו..
אני יורדת במשקל רק בצום מוחלט עם מים.
אם אני אוכלת 300 קלוריות במקרה הטוב מה שקורה זה שאני פשוט לא עולה אבל גם לא יורדת.
אולי יש מאכלים מסויימים שאני צריכה להימנע מהם?
אני גם אוכלת מאכלים דיאטטים כמו חלב דל, יוגורט 0%, סוכרזית וכו'...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
עינת לב ארי13/02/2012חמודה, עם כל הכבוד , זה לא הפורום המתאים לשאלות אלו. זה פורום תמיכה בדיאטה לאלו שיש להם מה להוריד..שאלות אלו מתאימות יותר לפורום הפרעות אכילה שם עונים לאנשים שנמצאים במשקל תקין או מתחת לו ורוצים לרדת עוד במשקל, מה שאומר שיש להם תפיסה לקויה של גופם/ן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אני14/02/2012זה לא קשור להפרעות אכילה.
ירדתי 30 קילו.
אני לא מצליחה להוריד את ה3 האחרונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
עינת לב ארי14/02/2012מניסיוני זה בלתי אפשרי. הגוף שלך הגיע לאיזון תסתפקי במה שהשגת עד כה ותהני מגופך ומהשינוי שעשית. חוסר שביעות הרצון בגלל אילו 2-3 ק"ג פשוט מקלקלים לך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


.jpg)