מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- להוריד 5 קילו ב 5 שבועותסיוון - ת"א19/09/2011
שמעתי שיש אפשרות כזאת עם תוכנית כושר אינטנסיבית.
מישהו מכיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להוריד 5 קילו ב 5 שבועות - תגובה
סיון דוד19/09/2011הי סיון
לא מכירה את התכנית, אבל ממליצה לך לא ליפול בפח ולשלם על תכניות כאלו ואחרות המציעות ירידת משקל מהירה לטווח קצר. מה קורה אחרי זה? מה קורה אחרי 5שבועות כשמפסיקים עם הדיאטה/הטיפול?
ירידה משקל בריאה צריכה להיות הדרגתית ואיטית, ולכלול תפריט מאוזן , ולא דיאטה קיצונית שלאחריה אנו חוזרים למשקל הקודם ועם ריבית. בנוסף , ירידה מהירה מדי במשקל בד"כ נובעת מאיבוד נוזלים ופירוק מסת שריר, ולא מירידה במסת השומן, הדורשת השקעה מרובה יותר.
לידיעתך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגוף נתקעסיגי18/09/2011
בתקופה האחרונה אכלתי פחות מ1000 קלוריות ביום (לא בכוונה) ורציתי לדעת האם יכול להיות שהגוף התרגל לכמות קלוריות מעטה כזו ובימים האחרונים שחזרתי לאכול 1200-1400 קלוריות ליום עליתי במשקל? האם יש דרך להרגיל חזרה את הגוף לכמות קלוריות גבוהה יותר מבלי להשמין ?
אשמח לתשובה, שיהיה שבוע טוב(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגוף נתקע - תגובה
עינת לב ארי18/09/2011בדרך כלל לא "משמינים" מ1200-1400 ק"ל ביום, ובטח שלא מסיקים מסקנות לגבי לאחר המשקל לאחר כמה ימים. אולי את לפני מחזור? אולי בשל מזג האויר החם צברת נוזלים?
המשיכי לאכול לפחות 1400 ק"ל ביום לפחות למשך חודש ואז תוכלי לדעת את השפעת התפריט על גופך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היקף מותנייםדניאל18/09/2011
שלום
בן 35, סובל מעודף משקל לא גבוה, אבל עקשן.
קראתי לאחרונה על שיטה לצמצום היקף מותניים
"בלה קונטור"
האם מוכר לך ?
האם זה אכן יעיל כמו שמפרסמים ? הם מבטיחים תוצאות מראש.
לטענתם מדובר בטיפולי US שמטרתם ללמד את תאי השומן באיזורים מסויימים שהגיע תורם להיות זמינים.
אם אכן זה עובד, אשמח לדעת.
כמובן שלא אעשה את זה במקום דיאטה ופעילות גופנית שאני עושה ממילא, אלא בנוסף. (פשוט נשמע נפלא שאפשר להוריד 8 ס"מ בהיף הבטן במהירות יחסית)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היקף מותניים - תגובה
עינת לב ארי18/09/2011הי יוני. אני לא ממש מכירה את המכשיר אך מניסיוני, פעילות גופנית ותפריט מתאים עושים מצויין את העבודה.
יש לי מטופלת שבמקביל עברה גם טפולים במכשיר זה. לא ראיתי שינוי מהותי בתהליך ההרזיה אצלה או ירידה משמעותית בהיקף המותן לעומת נשים אחרות שנמצאות אצלי בטפול. המחיר ששילמה, לעמות זאת, היה מאוד גבוה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי ברצוני לרדת במשקללירון14/09/2011
אני בת 20. גובי 165 ס"מ ואני שוקלת 54-55 בערך.
אני רוצה להוריד 4 קילו. איך לעשות זאת??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ברצוני לרדת במשקל - תגובה
עינת לב ארי18/09/2011זה פורום תמיכה בדיאטה ולא הנחיה לדיאטה.
חוץ מזה במשקלך הנוכחי, יהיה מאוד מסוכן להוריד במשקל מכיון שזה יכול לפגוע לך בבריאות ולגרום להפסקת מחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעינת- בננה לפני אירובי+אנארוביחנן10/09/2011
האם חצי בננה כחצי שעה(זה זמן טוב?) לפני משחק כדורגל(שעה וחצי) זו הכמות הנכונה או שבננה אחת שלמה עדיפה?
האם בננה זה פרי שמתעכל מהר? ואין בעיה לצרוך אותו סמוך לפעילות גופנית קשה?
תוכלי להסביר לי בפשטות מה יש בננה שהוא נחשב לפרי המומלץ(אני חושב) לפני פעילות גופנית? האם הוא עד כדי כך מפוצץ באנרגייה?
תודה רבהההההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעינת- בננה לפני אירובי+אנארובי - תגובה
עינת לב ארי10/09/2011הפורום הזה איננו עוסק בתזונת ספורט. אנא פנו לפורום המתאים בבקשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשברת...רחל08/09/2011
בוא נשאל ככה..
איך אפשר להוריך 5 קילו ממשקל 55 קילו לגובה 163?
אני לא טיפוס של אורז בשר וכאלה רק גבינות לחם עוגות וסלט שוקולדים ופירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשברת... - תגובה
עינת לב ארי08/09/2011לא. זה פורום תמיכה בדיאטות שפויות ועבור אנשים שזקוקים באמת להפחתת משקל, מה שלא נכון לגבי המקרה שלך.
אנא פני לפורומים אחרים כגון פורום הפרעות אכילה שינסו לעזור לך למה את רוצה להוריד עוד ממשקלך למרות שאת בטווח התחתון של המשקל התקין לגובהך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שגעון!!!!!s.1205/09/2011
בת 27 משקל לפני דאטה 73 -גובה 160 משקל לאחר דיאטה 75 ומה שמשגיע שעליתי 2 קילו תוך יומיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
התחלתי תוכנית דיאטה ביום שבת לפני יומיים של בערך 1300-1500 קלוריות שכוללת ארוחת בוקר וערב וארוחת ביניים שתי פריכיות אורז ושתי כפות קוטג 5% או לפעמים 3% או 1%
3 פעמים פרי וסלט ירקותעם הארוחות הנ"ל
צהריים אני אוכלת כוס-כוס וחצי אורז או קוסקוס או מהאוכל שבישלתי וירקות מבושלים (אגב אני צמחונית ולא אוכלת חוץ מחזה עוף וזה רק פעם בחודש משהו כזה) וגם שותה כוס קפה חלב 1% (או 3% בתוספת מים) אחד בבוקר ואחד בלילה . מיום שבת התחלתי ללכת.יומיים הלכתי כמעט שעה וחצי ( הליכה בקצב בינוני עד מהר) כל יום ביער ליד הכפר שלי ואני עדיין לא הבנתי למה עליתי 2 קילו תוך יומיים מה התוכנית הזאת לא בסדר אני אוכלת הרבה?!!!! האם זה מהספורט ?!!! מהיום אני מאוכזבת ולא יודעת אם להמשיך או לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שגעון!!!!! - תגובה
עינת לב ארי05/09/2011את לא אוכלת מספיק והתפריט לא מאוזן. כדאי שתגיעי לדיאטנית שתעזור לך.
בנוסף, עליה של 2 ק"ג ביומיים יכולה להתרחש רק לפני מחזור או אם את נשקלת בשעות שונות של היום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה הודעה
s.1205/09/2011למה לא עניתם לי?!!...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה הודעה - תגובה
עינת לב ארי08/09/2011עניתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני לא מצליחה להבין את עצמי!חסוי05/09/2011
שלום! אני סובלת מעודף משקל, שוקלת בערך 78 קג וגובה שלי 168,לפני כשנה הצלחתי לרדת 15 קג ואני שומרת יפה, אך יודעת שאני צריכה לרזות עוד ולא מצליחה! משהו עצור בי ואני אוכלת בלי שום סיבה לפעמים, אחר כך מצטערת ומאשימה את עצמי ,אבל אף פעם לא מצליחה למנוע את האיכלה המיותרת ואת הקמצנות שלי לאוכל. המון פעמים במהלך הים אני שמה לב שאייני רעבה באמת אך משהו מכריח אתי לאכול בחברה או מול הטלויזיה או סתם ככה בלי שום סיבה! זה כל כך מפריה לי ואני כל היום מתעסקת רק בזה, מדברת עם אנשים עם הרזייה,מנסה לשכנע את עצמי כל יום שממחר אני אצליח וזה לא קורה. קשה לי לאמין שאני בן אדם עד כדי כך חלש וחסר אופי....איך להתמודד עם הרצון לאכול? איך להצליח ואיך לעבור מהבטחות למעשים...איך להתמיד? תעזרו בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא מצליחה להבין את עצמי! - תגובה
עינת לב ארי05/09/2011הי. את נמצאת בשלב כנראה של האיזון בין מה שהגוף שלך והנפש שלך צריכה לבין וויסות האכילה.
לא כל אחד יכול להיות רזה, על פי הקרטריונים המקובלים . מד מאסת הגוף הנוכחי שלך הוא 27.6 לערך והוא טוב לעין ערוך מאשר היה בעבר , עם עוד 15 ק"ג.
מה שיכול לעזור לך ( ובכך לסייע בידך להוריד עוד במשקל, אך מאוד בהדרגה) זה טפול אצל דיאטנית המתמחה בתחום ההתנהגותי שתעזור לך להבין ולקבל את גופך מצד אחד ותנסה ביחד איתך למצוא את התפריט הבריא עבורך באופן שלא צרגישי רגשות כעס ואשמה לאחר אכילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעינת המקסימהחנן01/09/2011
עינת יכול להיות שהפורום הזה לא מתאים לשאלה שלי אבל אני חייב לשמוע דעה מדיאטנית מקצועיית כמוך.
2.לקחתי חודש וחצי 300 מ"ג מגנזיום אחרי אימון כדורגל(לפני השינה) 4 פעמיים בשבוע אחרי כל אימון, עכשיו בגלל שהאימונים יותר קלים אני רוצה להפסיק לקחת אותם, האם לגוף אין בעיה להפסיק פתאום! לקבל את התוסף אחרי שהתרגל?
תדוה רבה עינת את אלופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעינת המקסימה - תגובה
עינת לב ארי01/09/2011ראשית תודה על המחמאות.
שנית: אתה יכול להפסיק לקחת את המגנזיום בבת אחת, אין צורך להפסיק בהדרגה. אפשר לסמוך על המזון שלך: גרעינים, אגוזים, בשר ושוקולד מריר שיספקו לך את המגנזיום שגופך דורש לחיי היום יום הרגילים עם אימונים קלים.
כמובן שכל זה נכון בתנאי שאתה אוכל מאוזן ומתאים לנתוניך( גיל , משקל, אחוזי שומן, מצב בריאותי, ועוד).
יום טוב
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בריא או לאסיגי31/08/2011
בזמן האחרון יוצא לי לאכול המון תפוחים ביום לפעמים מגיע ל4-5 האם זה גורם נזק? יש המון סוכר בתפוח זה משמין או שהקלוריות שלו שליליות? כלומר העיכול שלו שורף יותר מהקל' שבו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בריא או לא - תגובה
עינת לב ארי01/09/2011בתפוח ממוצע יש כ80 ק"ל שמקורן בכ20 גר סוכר פירות שזה שווה ל4 כפיות סוכר. מומלץ לאכול עד 3 פירות ביום ( ולא פחות מ2). אם בא לך על תפוחים ועכשיו הם בשיא עונתם וטעמם נפלא, אז תאכלי. בכייף. מזון לא נועד ל"השמין" אותנו. הוא נועד גם להנאה שלנו ולספוק רכיבי מזון חינויים.
אם את חושבת שכמות התפוחים מוגזמת ולא בריאה עבורך, אז תפחיתית כמויות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסיגי30/08/2011
עליתי במשקל בעזרת דיאטנית קלינית לאחר ירידה דרסטית שבעקבותה המחזור שלי פסק. כיום אני במשקל תקין אך עדיין לא קיבלתי מחזור (כ-8 חודשים מתחילת הדיאטה). אני יודעת שזה קשור כנראה לאחוז השומן בגוף, אך אחוז השרירים שלי מאוד גבוה מפני שאני עוסקת בספורט . אני אוהבת את איך שאני נראית במשקלי הנוכחי , וגם קרוביי אומרים כי איני צריכה להשמין יותר.
שאלתי היא- 1.האם יש דרך לעלות באחוזי השומן מבלי להשמין? (הכוונה היא לעלות בהיקפים..)
2. האם יכול להיות שישנה סיבה אחרת לכך שהמחזור לא מופיע? (התזונה שלי בריאה ומלאה)
תודה רבה ושבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
סיון דוד30/08/2011הי עלמה
לא ייתכן מצב של עלייה באחוזי השומן מבלי לראות עלייה בהיקפים....
לגבי שאלתך השנייה - במידה ואת מקפידה על תזונה נכונה ומשקלך תקין איני רואה סיבה תזונתית להפסקת המחזור המתמשכת ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא נשים . ישנם מצבים בהם ממליצים על טיפול תרופתי ולאחר מכן המחזור נהיה סדיר. בכל אופן לא נראה שעלייה באחוזי השומן תפתור לך את הבעייה...
בברכה, וכל הכבוד על המודעות ועל מאמצך לעלות למשקל תקין מהמשקל הנמוך בו היית!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה - תגובה
עינת לב ארי30/08/2011מה גובהך ומשקלך כיום? מה אחוזי השומן שלך? האם מדדו אותם? אי אפשר לדעת אם את אכן ברמת אחוזי השומן הרצויים לקבלת מחזור גם אם עלית במשקל ובטח אי אפשר להסתמך על תגובות אנשים בסביבתך שיהוו מדד לתקינות משקלך. כמו כן, האם את עדיין עוסקת בפעילות גופנית רבה? אימון יתר, גם אם משקל הגוף תקין, יכול לגרום לשבושים הורמונליים ולאי סדירות במחזור.
ודרך אגב, בת כמה את? כמה שנים יש לך מחזור?
סליחה על כל השאלות, אך רק לאחר קבלת המידע המדויק ניתן יהיה לענות על שאלותייך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים
סיגי31/08/2011בת 17 גובה 1.65 , משקל 53 , אחוז שומן 19.5% קיבלתי מחזור לראשונה בגיל 13 ומאז היה סדיר עד לפני כ8 חודשים שנפסק לגמרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים - תגובה
עינת לב ארי31/08/2011כמה שקלת לפני שירדת במשקל?
כמה פעילות גופנית את עושה ביום?
איך מדדו לך את אחוזי השומן? בקליפר או במאזניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוזר..דניאלה28/08/2011
האם זה נכון שפעם שניה שמנסים לעשות דיאטה זה יותר קשה מהפעם הראשונה?
מחינה פסיכולוגית..
בבקשה תגידו שכן.. בדיאטה הראשונה שלי ירדתי יפה והיה לי קל יחסית ועכשיו אני כבר כמה שנים מנסה לחזור על אותה דיאטה ומנסה גם דיאטות אחרות מתאמצת בצורה בלתי רגילה, עובדת על עצמי ממש.. אבל פשוט לא מסוגלת.. קשה לי בטירוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מוזר בכלל.. - תגובה
עינת לב ארי28/08/2011דיאטה זה מצב לא נעים הן מבחינה גופנית והן מבחינה פסיכולוגית. הגבלת המזון המתמידה והצורך בעיסוק מתמיד במה שאוכלים וכמה קלוריות יש בזה גורם לתחושות קשות, בעקר כאשר לא עומדים בהקצבות שקבענו לעצמנו ואז, בנוסף לתחושת הרעב התמידית, מופיעה גם תחושת אשמה ותסכול מעצמנו, דבר שמעצים את תחושת אי שביעות הרצון ופגיעה בהערכה העצמית..
אז הנה, אני אומרת לך שכן.זה יותר קשה לעשות דיאטה כשבעברנו התנסות באחת כזו, ובכלל את צריכה כבר להבין שדיאטה איננה הפתרון אלא רק גישה אחרת רחבה יותר בתפיסתה.
בהצלחה.
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחמימות עם מעט חלבון לפני אימוןחנן22/08/2011
האם שעה וחצי או שעה לפני אימון כדורגל של שעה וחצי אפשאר לאכול סנדביץ של 2 פרוסות לחם עם גבינה צהובה אחת?(זו הגבינה היחדיה שאני אוהב :) )
ואם כן כמה זמן הכי מאוחר אפשאר לאכול את הנדביץ הזה?(זה מתעכל מהר או לא)
2.מה את אומרת על אכילת מספר ענבים ירוקים כ25 דקות לפני האימון?
תודה רבה עינת את אלופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה פורום תמיכה בדיאטה ולא תזונת ספו
עינת לב ארי22/08/2011רטאים.
אני אשמח לענות על שאלות אלו אך לא בפורום הזה משום שהוא מיועד לתמיכה בדיאטה ואלו שאלות שיש להפנות לתזונת ספורטאים.
בכל מקרה, אענה לשאלותיך כדי שלא תהיה מתוסכל..:
1. את הכריך עם הגבינה הצהובה לפחות שעה וחצי לפני אימון.
2.את הענבים אפשר עד 15 דקות לפני אימון ואין משמעות לצבעם.
ולבסוף, אני סומכת על שקול דעתך והקשבה לאיתותים מהגוף שלך. תאכל מה שמרגיש לך נוח וטוב לפני אימון וכך תוכל לבדוק איך זה משפיע עליך. כמובן שלפני משחקים אסור לעשות ניסיונות עם אוכל חדש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל מדויק..יהלי19/08/2011
היי,
רציתי לדעת מהו הזמן הנכון להישקל כדי לדעת את המשקל המדויק שלי.
האם זה נכון שהמשקל של הבוקר הוא המדויק?
כשאני נשקלת בבוקר המשקל שלי הוא 49.5
וכשאני נשקלת לאחר ארוחת צהריים משקלי - 50.2
אודה לתשובתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל מדויק.. - תגובה
עינת לב ארי20/08/2011למה חשוב לך לדעת מה משקלך המדויק? במה שונה משקל 50.2 מ49.5? במיוחד שאת יודעת שבאופן קבוע לאחר ארוחה את שוקלת יותר?
ומה שאת מתארת באמת מצביע על כך שאין משקל מדויק ושלא צריך לעסוק בכך.
הפסיקי להשקל כל כך הרבה ותראי שזה יוסיף לך רק בריאות
לילה טוב
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקה איזוטני כחולחנן17/08/2011
אתמול קניתי בחדר הכושר משקה איזונטני כחול בשם perform 02 (גטורייד) ב10 שקלים.
האם לדעתך המשקה הזה ספציפי באמת משקה שיכול לעזור מאוד או שזה משהו לא שווה בכלל?
אני עוסק בכדועף האם את המשקה לקחת לפני (כמה זמן לפני) או אחרי האימון/משחק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקה איזוטני כחול - תגובה
עינת לב ארי17/08/2011בדרך כלל לוקחים משקה איזוטוני תוך כדי מאמץ גופני. כזה המתארך מעל שעה לפחות. אין יתרון בצריכתו לאחר המאמץ הגופני ( אז צריך כמות גבוהה בהרבה של פחמימות מהירות ספיגה וחלבון כמו במשקאות המבוססים על אבקות גיינר או אבקות מי גבינה עם מיץ כלשהו).
מטרתו של משקה איזוטוני הוא לספק אנרגיה תוך כדי הפעילות בתוספת של מלחים ( ברכוז הדומה לריכוזם בדם, על כן הוא נקרא איזוטוני).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת תודה רבה אבל
חנן17/08/2011הבנתי את חשיבות המשקה אבל תוכלי להגיד לי אם את מכירה את המשקה הזה ספציפי ומה את חושבת עליו? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת תודה רבה אבל - תגובה
עינת לב ארי18/08/2011לא. לא מכירה ספציפית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)

