מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נמאס לי !מאי22/05/2011
אי ילדה, רק בת 12, ואני כבר שוקלת 77 ק"ג, שזה יותר מאמא שלי ! ואני מדוכאת ואני מתוסכלת ואני כועסת אבל בעיקר אני לא יכולה להפסיק לאכול ! מה אני עושה לעזאזל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נמאס לי ! - תגובה
עינת לב ארי22/05/2011הי מאי. אני מאוד מבינה את הכעס ואת התסכול שלך. זה באמת קשה להסתובב עם משקל יתר בחברה שלנו ובטח כשאת מרגישה שאת שוקלת יותר מאמא שלך. השאלה שלי היא: האם שיתפת את אמא שלך בתחושת הכעס והדכאון שלך? האם ביקשת עזרה? משום שאם לא, זה מה שאת צריכה לעשות: לפנות אל אמא, לספר לה על הרגשתך עם משקלך וגופך ועל הרגשות שמציפים אותך ולבקש את עזרתה, שתיקח אותך לדיאטנית מומחית לתזונה של מתבגרים שתעזור לך לאכול בריא יותר ומתאים יותר לגילך ומשקלך. הכעס הדכאון והתסכול איתם את מסתובבת רק מחמירים את המצב. ברגע שתרגישי שמישהו מקשיב לך ומנסה לעזור לך, כבר יהיה לך יותר קל ותוכלי לאכול במידה ולא בהגזמה. בהצלחה.
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שסקללל21/05/2011
שלום רב!
ראיתי בחוברת של ערך תזונתי ש4 שסקים שווים למנת פרי (50 קק"ל) האם זה נכון?
ומה לגבי הגודל של השסק האם הכוונה ל4 שסקים גדולים , קטנים או בינונים ואיך
אפשר לזהות שסק גדול או בינוני?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שסק - תגובה
עינת לב ארי22/05/2011אכן זה נכון, גודל השסק לא כל כך חשוב. אז אל תתאמצי לזהות את גודל השסק, פשוט תאכלי ותהני.
בתאבון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלההירדן16/05/2011
שלום, כבר חודשיים אני נמצאת בדיאטה, אך בחודש האחרון אני לא מצליחה להוריד במשקל וזה נורא מתסכל. ידוע לי שהדיאטה שלי יחסית דלה : 1000 אולי רצת יותר, קלוריות ליום כולל פעילות גופנית, לכן ההשערה שלי שקצב חילןף החומרים בגופי הואט וזה מתבטא גם ביציאות שלי בזמן האחרון (אחת ליומיים). ברצוני לדעת מה עליי לעשות כעט כדי שאוכל להמשיך לרזות ? אני אוכלת נורא בריא ובארוחות קטנות ומסודרות, אך אם אעלה את צירכת הקלוריות שלי לא אשמין ? מה עליי לעשות כדי להרזות ? והגיוני שהמשקל לא יורד אך אני עדיין רואה תוצאות ? (מזעריות ביותר אך עדיין)
דרך אגב, אני בת 16 גובה 1.63 משקל 55.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלהה - תגובה
עינת לב ארי17/05/2011אני מצטערת אך לא אוכל לסייע בידך. הפורום הוא תמיכה בדיאטה, למי שצריך ונמצא בעודף משקל. משקלך נמוך מהממוצע ועל כן פני לפורום להפרעות אכילה , שם אולי יעזרו לך לברר מדוע את רוצה לרזות עוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבנתי שחשוב לערבב כמה סוגי אגוזיםויקטוריה07/05/2011
תוכלי רק להגיד איך וכמה מבחינה כמותית זה יהיה בריא? כלומר: האם אני לוקחת 7 אגוזי מלך+ קצת שקדים+קצת בוטנים +קצת שומשום מלא -בכערית ואוכלת את זה כארוחת בוקר.. זה טוב?
או שצריך לאכול אותם במהלך כל היום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבנתי שחשוב לערבב כמה סוגי אגוזים - תגובה
עינת לב ארי07/05/2011באופן כללי, לאכול אגוזים זה מצויין. אם לאכול בארוחת הבוקר כל יום? לא הייתי אומרת. ארוחת הבוקר צריכה לכלול פחמומות כגון שבולת שועל או לחם. את האגוזים ניתן לאכול במהלך היום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צום וארוחה בלילהמימי05/05/2011
שלום,
אני שלושה ימים צמתי עקב של הבדיקות וגם ניקוי הרעלים.
רציתי לדעת אם אכין לעצמי ארוחה קטנה בלילה
כמו פתיתי אורז עם קוטג או גבינה לבנה עם תפוז קטן.
משמין? יעלה לי במשקל?
אני שוקלת 76 וגובהי 1.55
אשמח לתשובה
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צום וארוחה בלילה - תגובה
עינת לב ארי05/05/2011ומה את היית עונה על השאלה הזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחח תשובה יפה
אוריתוש15/05/2011..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על מים ומשקלמרים03/05/2011
יש לי שאלה...זה נכון שאם שותים ליטר מים לפני שנשקלים עולים במשקל קילו? כלומר ליטר מים=קילו במשקל??
האם עדיף להישקל ולא לשתות לפני כלום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על מים ומשקל - תגובה
עינת לב ארי03/05/2011אכן ליטר מים שוקל ק"ג אחד ואם שותים ממש לפני שקילה זה יכלל במשקל כק"ג נוסף, אך ברור שהמים האלו יוצאים מהר מהגוף . כדאי להשקל בתנאים קבועים. אפשר לשתות כוס מים עד חצי שעה לפני השקילה ורצוי אחרי שעושים פיפי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא עושה דיאטה.שושנה02/05/2011
שלום, אני בת 24 אחרי שתי הריונות ולידות רצופים שבמהלכם העלתי כ-13 ק"ג ביחד.נתונים- גובה כ-1.60 ומשקל 93 ק"ג.
מאז ומעולם לא הייתי רזה אבל אף פעם לא שנאתי את המראה שלי כמו עכשיו ובטח לא הייתי מודאגת בריאותית.
הבעיה האמיתית היא שאני שונאת דיאטות אני רק קוראת תפריט אני מקבלת בחילה מעצם המחשבה להתחיל דיאטה, ביום צום אני פחות רעבה מאשר כשאני מחליטה לעשות דיאטה תמיד התחמקתי מלקחת את עצמי בידים ולעשות דיאטה נורמלית בגלל זה. אם כבר ניסיתי אז רק דיאטות בזק למיניהם כדוגמת דיאטת כרוב שעבדו מצוין. אני צריכה תוצאות מיידיות אין לי חשק לתהליכים ארוכים במיוחד שאין לי מושג מה יהיה סופם מבחינת זמן ותוצאה. חשוב לצין שכן הלכתי לדיאטנית שהסכימה שאני בעודף משקל אבל כשאמרתי לה מה אני אוכלת התקשתה לבנות לי תפריט כי מה שאני אוכלת הכיל את כמות הקלוריות המומלצת ולא היה לה מה להוריד או לתמרן. עוד יש לצין שעד ההריונות לא עליתית במשקל כ-6 שנים אבל כמו שאמרתי תמיד הייתי בעודף ועכשיו אני בעודף שמבהיל אפילו אותי! אשמח לעצה אם יש כזו...תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עושה דיאטה. - תגובה
עינת לב ארי02/05/2011הי שושנה.
אכן את סובלת מעודף משקל גבוה יחסית לגובהך ואפשר להבין את הקושי שלך לקבל את גופך במצבו הנוכחי ואת כך שאת מודאגת בריאותית.
העניין הוא שאת מחפשת עזרה דרך פורום וזאת לאחר שהיית כבר במפגש אצל דיאטנית שעל פי דברייך לא עזרה לך לפתור את הבעיה.
המעט שאני יכולה להציע לך מבלי להכנס לדיאטות והגבלות קלוריות ( ואני ממש מבינה את הסלידה שלך מתפריטים..) זה רק להתחיל לרשום מה את אוכלת ושותה בצורה מדויקת כולל את הכמויות ואת הרגשתך הכללית ( מצב רוח, עייפות, רעב). רישום מזון נותן תמונה עדכנית להרגלי האכילה האמיתיים שלך ויהוה כלי עזר לאבחון הבעיה. לאחר שבוע תכתבי לנו שנית.
בהצלחה.
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה זה מה שאת אוכלת כל הזמן
דני26/05/2011כדי לרדת במשקל (או יותר נכון, כדי להוריד את השומן המיותר) לא חייבים לעשות פעילות אירובית או להיות באיזה "דיאטה" רצחנית. אני השתתפתי בקבוצת מיקוד שבדקה תפיסה חדשה בנושא ואני יכול להעיד כי ההצלחה הייתה גדולה. ספר בנושא ("המדריך האחרון") היה צריך לצאת לשוק, מומלץ!!!
זה נכון, זה לוקח זמן (תלוי מה תעשי ואיך), אבל התוצאות מובטחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהטל30/04/2011
התחלתי דיאטה לפני חודש וחצי ומבחינת תזונה הכל טוב יפה, אני עושה הכל כמו שצריך. אך שמתי לב שבשבועיים האחרונים המשקל שלי לא השתנה. שבועיים שלמים אני עומדת על אותו במספר וזה ממש לא הגיוני כי אני מקפידה ממש על הכל. הסינה היחידה שעלתה לי בראש הינה צבירת נוזלים. האם זה ייתכן שזה מה שמונע ממני להוריד המשקל ? אם כן, כמה זמן זה נשמר, ? מתי זה אמור "להתרוקן" והאם אני אמורה לראות את זה עליי ? (מבחינה חיצונית). חשוב לציין שאני לא בעודף משקל, אלא בתשקל תקין והדבר שאני מעוניינת בו הוא 2-3 קילו פחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
עינת לב ארי30/04/2011הירידה במשקל בזמן דיאטה נובעת כתוצאה ממאזן אנרגיה שלילי. כלומר הגוף מוציא יותר אנרגיה ממה שהוא מקבל במזון ואת החסר הוא מגייס מתוך מאגרי אנרגיה המצויים בתוכו: שריר ( בדרך כלל בשלב הראשון של התהליך) ושומן ( בשלב המתקדם). לא ציינת כמה ירדת עד כה ומה הנתונים שלך: גובה משקל וגיל והאם את מבצעת גם פעילות גופנית. נתונים אלו חשובים על מנת שאוכל לענות לך תשובה מדויקת יותר.
באופן כללי, בכל תהליך של הרזיה מגיע שלב של עצירת ירידה במשקל מסיבות שונות, לאו דווקא צבירת נוזלים. בדרך כלל, אם מקפידים על אכילה בריאה ופעילות גופנית ממשיכים להוריד במשקל.
רציתי רק לשאול אותך מדוע את רוצה להמשיך ולהוריד עוד אם משקלך תקין?
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתונים
טל30/04/2011גיל: 16 גובה: 1.62 משקל: 55
אני מודעת לכן שמשקלי תקין, (אל דאגה אני לא מתכוונת להסחף ולהוריד יותר מ 2-3 קילו).
אני חושבת שהמשקל שממנו התחלתי היה בערך 57-58...
ואני מבצעת פעילות דופנית כמעט כל יום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתונים - תגובה
עינת לב ארי01/05/2011אם תפריטך מכיל לפחות 1400-1500 ק"ל ביום ורמת הפעילות הגופנית היא כשעה ביום, את יכולה להמשיך ותרדי בהדרגה למה שאת רוצה, אך אם תפריטך מכיל פחות אנרגיה, את חיבת להגיע לייעוץ אצל דיאטנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
טל01/05/2011תפריט אכן מכין פחות קלוריות, בערך כ-1000. לפעמים קצת יותר לפעמים קצת פחות.
בנוסף, אני גם מרגישה שהשרירים שלי התחילים להדלל.
אני מעוניינת לעלות את צריכה בקלוריות היומית אך אם אני אעלה אותה אני לא אשדמין פתאום ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
עינת לב ארי01/05/2011לא, לא תשמיני אך הגוף שלך יפסיק להתדלדל ( מה שמעיד על איבוד מאסת שריר). העלי לפחות ל1400 ק"ל ביום את סך האנרגיה בתפריטך ובמקביל, קבעי פגישה עם דיאטנית לייעוץ אישי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעיינת שלוםאילי26/04/2011
האם את מקבלת דרך קופת חולים לאומית בתל אביב.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעיינת שלום - תגובה
עינת לב ארי26/04/2011לא , למה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה בהריוןאילי26/04/2011
הי בת32בהריון שבוע 9
גובה156שוקלת62.5אני מאוד מפחדת לפתח סכרת איך אפשר להימנע אי לאכול נכון ארוחות קטנות ומה מומלץ כדי שארוך את כל הויטמינים בדרך הטבעית?.........
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה בהריון - תגובה
עינת לב ארי26/04/2011קבעי פגישה עם דיאטנית של קופת חולים.הכי טוב. ייעוץ דרך האינטרנט הוא מאוד בעייתי במיוחד בהריון. כמו כן הפורום הוא תמיכה בדיאטה ולא הרכבת דיאטה.
בהצלחה
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףףףחסויה24/04/2011
שלום לכולם,
אשמח לעזרתך בנוגע לדיאטה.
אני בת 28, 1.64, שוקלת 72 קילו.
כבר 3 שבועות, אני עושה דיאטה,
בוקר: 2 פרוסות לחם קל עם גבינה (עד 5%)
ביניים: פרי
צהריים: בדרך כלל, סלט טונה + ביצה + גבינה (לא אוהבת בשר)
ביניים: פרי
ערב: מרק בכוס (עד 150 קלוריות).
חוץ מזה, אני עושה הליכה 6 ימים בשבוע, כ40 דקות.
ולא שלא ירדתי, אלא עליתי איזה 400 גרם
מה לא בסדר??? למה אני לא מורידה כלום???
אשמח לכל עזרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה מוגזמת ודלת קלוריות - תגובה
סיון דוד26/04/2011שלום
התפריט שלך מכיל כ- 800 קלוריות .תפריט מוגבל בקלוריות בצורה כזו יכול לגרום להאטה בחילוף החומרים, מצב בו הגוף "מוריד הילוך" ועובד לאט יותר ומבזבז פחות אנרגיה ובמקום לרדת במשקל נשארים באותו משקל או אפילו עולים.
אני ממליצה לך להעשיר את התפריט במזונות נוספים, לדוגמא:
בארוחת עשר להוסיף יוגורט
בארוחת צהריים ניתן לגוון ולהחליפה בכוס דגנים+כוס קיטניות . דגנים לדוגמא הם פסטה, אורז (עדיף מלא), בורגול, כוסמת, ,תפו"א, קיטינות לדוגמא הם שעועית, גרגרי חומוס, עדשים, אפונה.... ובכל מקרה להוסיף ירקות בצד.
ארוחת ארבע- את יכולה להוסיף למנת הפרי 7 יח' שקדים או 3-4 אגוזים, או פרוסת לחם עם 1/4 אבוקדו.
ארוחת ערב- במקום המרק נסי לאכול טוסט עם גבינה צהובה דלת שומן, או אם לא אכלת ביצה בצהריים את יכולה להכין כריך עם חביתה וכמובן לפחות 2 ירקות בצד.
שתי הרבה מים.
היי סבלנית לתהליך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה!דריה12/04/2011
היי אני בת כמעט 17 , אני לא יודעת בדיוק את משקלי אבל הפעם האחרונה שנשקלתי היתי במשקל 67. אני בגובה 1.60.
אני כל הזמן רוצה להרזות והשומן בגוף שלי מתרכז בעיקר בבטן.
אני כל הזמן מנסה לשמור ולעשות דיאטות ופשוט לא מצליחה .
ההתפתות המרכזית שלי היא בשוקולדים שאמא שלי קונה בעיקר לאחים הקטניםשלי וגם לי
אני לא מצליחה לעמוד בפני זה ופשוט אוכלת.
אני ממש רוצה להרזות בין 7-8 קילו.
מה אני צריכה לעשות כדי להרזות מהר ולראות תוצאות מהר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה! - תגובה
עינת לב ארי14/04/2011הי נוי, אני לא חושבת שדרך האינטרנט ניתן ממש לעזור לך. מה את בדיוק רוצה? תפריט?: ונגיד שניתן לך, איך תעמדי בפיתוי של השוקולדים שאמא קונה לאחים שלך? דרך אגב, למה את חושבת שהיא לא קונה אותם גם לך? ואם כל כך מפריע לך עודף המשקל שלך ובכל זאת את מגזימה באכילת שוקולדים, מה זה אומר על הרצון שלך לשנות את מצבך?
אני מציעה לך לפנות לדאטנית קלינית מנוסה שתסייע בידך להרכיב תפריט תזונה בריאה ומתאימה לגילך ושיכיל גם שוקולד טעים. ותבדוק יחד איתך איך אפשר לעזור לך לשלוט ולווסת את האכילה שלך כך שתרדי לאט לאט במשקל עד שתגיעי למשקל הגוף הרצוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן נפוחהאלונה10/04/2011
יש לי מבנה גוף רזה, ותמיד הייתי רזה ובדרך כלל גם חסרת חוש תאבון... (הייתי מכריחה את עצמי לאכול)
בזמן האחרון (כחודש) נהיה לי רעב כמו שמעולם לא היה לי, אולי כי התחלתי לאכול בבוקר ולבצע פעילות גופנית בבוקר שדורשת יותר אנרגיות.
אין לי בעיה קצת להשמין, אבל הבעיה היא שזה לא פרופורציונלי, כי רק הבטן שלי נראית נפוחה מהרגיל.
האם יש מאכלים מסוימים שגורמים לזה? מה אני יכולה לעשות כדי להפחית את התופעה?
האם הרעב הוא נורמלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן נפוחה - תגובה
עינת לב ארי14/04/2011את בפורום הלא נכון , תשאלי בפורום לייעוץ רפואי משום ששינוי כל כך דרמטי בהרגלי חיים ובתחושת הרעב יכולים להצביע על בעיה רפואית למשל בעיה בתפקוד בלוטת התריס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לצוות המומחיותליהי03/04/2011
אני בת 35 ולאחר עלייה יחסית משמעותית במשקל (לאחר הפסקת עישון)ועקב כך עלייה בכולסטרול הרע,"שקלתי" לחזור וליטול את תואם הקסניקל,את ה"alli" ,שנמכר בחו"ל ללא מרשם,כפי הידוע.
ידוע לי שהקסאניקל הוא 120 מ"ג לעומת התואם שהוא רק 60 מ"ג ולכן יש להכפיל את הכמות.
הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם על הכדור ועל אופן השימוש בהנחה שאקנה את התרופה בחו"ל וכמובן אשלב אותו עם תזונה נכונה וספורט.
והאם ניתן לקחת אותו במקביל לשימוש בלוסטרל.
אודך על התשובה המפורטת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצוות המומחיות - תגובה
עינת לב ארי03/04/2011הי ליהי. אכן אנחנו מומחיות אך לא בתחום התרופות. לקבלת תשובה לשאלתך יש לפנות לפורום מתאים: ייעוץ רפואי או רוקחות. זאת במיוחד לאור העובדה שאת מטופלת בלוסטרל.
אשמח לעזור בתחום התמחותי: תזונה והתנהגות.
בנוסף: קסינקל איננה תרופה המיועדת , על פי מיטב ידיעתי, לטפול בכולסטרול. כמו כן, פרופיל כולסטרול בעייתי לא בהכרח נובע מעליה במשקל הגוף אלא מייצור פנימי שלא תמיד קשור בתזונה ובאורח החיים. תזונה מתאימה ופעילות גופנית יכולה לסייע אך אם אין השגת איזון בערכי הכולסטרול הרי אז יש לשקול שמוש בתרופות.
יום נפלא.
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסיון דחוף תעני לי אתיעל30/03/2011
אני בתהליך דיאטה ורציתי לדעת אני אוהבת מאוד דלורית אפויה בתנור ללא תבלינים כלל וללא שמן רק אפויה והבנתי שדלורית נחשבת לפחמימה שאלתי היא אם במהלך הדיאטה כדיף לי להמנע כי זה סתם מוסיף קלוריות ומה לגבי דלעת אני אוכלת כל יום דלורית שלמה והיא חייבת להיות בצבע כתום כהה כי כך היא יותר טעיה לי האם היא לא טובה לדיאטה בגלל שהיא מתוקה ונחשבת לפחמימה כו בטטה ותפוח אדמה? יש לציין שאני אוכלת עוד מגוון ירקות כך שירקות לא חסר לי בתפריט תודה על תשובה
איילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירקות עשירים בבטא קרוטן ודיאטה
סיון דוד02/04/2011הי עדן
דלעת ודלורית שייכות למשפחת הירקות ומכילות מעט פחמימות בהשוואה לבטטה או תפוח אדמה:
* 3/4 כוס דלעת או דלורית מבושלת מכילות כ-40 קלוריות ומכילות 8-10 גר' פחמימה
למנה.
* 1/2 בטטה מבושלת או אפויה מכילה 80 קלוריות וכ-15 גר' פחמימה.
* 1 תפוח אדמה בינוני מבושל או אפוי מכיל 80 קלוריות וכ-15 גר' פחמימה.
את בהחלט יכולה לשלב בתפריטך דלורית או דלעת באופן יומיומי , קחי בחשבון שצריכה עודפת של ירקות המכילים בטא-קרוטן עלולה לגרום לגוון עור כתום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)

