מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תבליניםמממ05/11/2011
שלום רב!
האם תבלינים משמינים? האם שמים בהם שמן או שזה רק צמח וזה בריא ?
האם זה נחשב לפחמימה ?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלתי
מממ05/11/2011התכוונתי לתבלינים כמו : כמון , פלפלת חריפה, כורכום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלתי - תגובה
עינת לב ארי05/11/2011תבלינים מקורם בצמחים. רובם עוברים ייבוש וחלקם טחינה. בדרך כלל לא מוסיפים להם שומן אלא מלח ( למשל לזעתר) ושומשום.
כמובן שאין מכילים אנרגיה מרובה והם לא "משמינים".
מומלץ להשתמש בתבלינים בשל תכונותיהם הבריאות. למשל בכורכום ישנם חמרים המעכבים גידולים סרטניים. בפלפל חריף וכמון יש חמרים נוגדי חמצון המסייעים למערכת החיסון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגנזיוםחנן04/11/2011
בלילה שלאחר משחק כדורגל קשה של 90 דקות אני לוקח 400 מ"ג מגנזיום.
אני יודע שזה לא פורום של ספורט אני רק רוצה לדעתך האם הגוף יכול לקבל 400 מ"ג בפעם אחת?(יש כאלה שאומרים לחלק ויש כאלה שאומרים שטוב לקחת בכמות אחת)
אני אישית בעד לקחת את התוסף בפעם אחת בערב ולא לחלק.
תודה רבה עינת!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Gוד שאלה בבקשה לעינת בקשר למגנזיום
חנן04/11/2011האם רק ספורטאי עלית! יכולים להשתמש בתוסף מגנזיום? או גם ספורטאים רגילים(לא חדר כושר) לאחר אימון מאומץ יכולים להשתמש בתוסף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהGוד שאלה בבקשה לעינת בקשר למגנזיום - תגובה
עינת לב ארי04/11/2011גםספורטאים רגילים יכולים להשתמש במגנזיום. רצוי להתייעץ עם דיאטנית קלינית שתבדוק את התפריט האישי ואת סוג האימון ועצימותו לפני שמתחילים לקחת תוספי תזונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמגנזיום - תגובה
עינת לב ארי04/11/2011400 מ"ג זו הכמות המומלצת ליום לאדם מבוגר. לאחר מאמץ גופני ארוך מערכת העכול לא מסוגלת לספוג את כל הכמות. זאת אומרת שחלק מהמגנזיום לא נספג ויוצא מהגוף. אבל אם לוקחים בחשבון שגם במזון יש מגנזיום ומדובר בהשלמה בלבד , זה בסדר גמור ואתה יכול להמשיך לקחת את התוסף לאחר משחק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בשביל הבריאותחנן03/11/2011
אני בחור בן 21 עושה כושר על בסיס קבוע גם אירובי(כדורגל) וגם אנאירובי(חדר כושר).
חשוב לי לשמור על הגיזרה ולאכול כמה שיותר נכון.
בחדר כושר שאני מתאמן מוכרים משקה ספורט ב10 שקלים.
זה המשקה האיזונטני שאני בדרך כלל אוהב לשתות:
ערכים תזונתיים
קלוריות- 124
שומן- 0 גרם
נתרן- 272 מ"ג
אשלגן- 74 מ"ג
פחמימות- 34.2 גרם
חלבון- 0 גרם.
האם משקה כזה, מדי פעם יכול לתרום לי בתור ספורטאי והאם זה באמת משקה בריא בכלל(לכלל האוכלוסייה)?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשביל הבריאות - תגובה
עינת לב ארי03/11/2011משקה ספורט מטרתו לספק פחמימות ומלחים בעת האימון הגופני. יש היגיון לצריכתו רק לאחר שעה של אימון עצים וקשה מפני שעד שעה לאחר תחילת האימון, תזונה רגילה מספקת את צרכיו של הגוף. לאחר שעה רציפה של מאמץ גופני מתרחשים שינויים פסיולוגיים שיכולים לגרום לעייפות אם לא מחדשים את אספקת חמרי האנרגיה והמלחים ופה נכנס לפעולה משקה הספורט..
משקה כזה בהחלט יכול לתרום לרמת הביצוע של מאמצים ארוכים.
אפשר להכין משקה איזוטוני גם לב: כוס מיץ ענבים או דובדבנים+ ממש טיפה מלח ו2 כוסות מים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עינת אבל
חנן03/11/2011האם בכללי בלי קשר לספורטאים האם המשקה הזה בריא בתכולותיו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עינת אבל - תגובה
עינת לב ארי03/11/2011אם הכוונה במושג "בריא" שהוא לא מזיק לבריאות , אז כן. הוא בריא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכנת משקה איזוטני
חנן04/11/2011אמרת לי שאפשאר להכין משקה איזונטני בבית, אני רוצה לאמץ את היטה הזו.
"כוס מיץ ענבים או דובדבנים+ ממש טיפה מלח ו2 כוסות מים"
1.מה זה אומר ממש טיפה מלח? רבע כפית?
2.אמרת שמשקה כזה מטרתו לספק פחמימות ומלחים בזמן האימון ומשקה כזה בהחלט יכול לתרום לרמת הביצוע של מאמצים ארוכים.
שאלתי היא האם המשקה להכנה ביתית כמו שרשמת מתאים לצרכים של המשפט?
תודה רבההההההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלוריתענבר27/10/2011
היי
התחלתי לא מזמן תהליך דיאטה שבמסגרתו אוכלים 6 ארוחות ביום (אני לא אפרט את כל התוכנית עכשיו)
ובמסגרת הארוחות מותר לאכול כמה ירקות שרוצים, השאלה שלי היא האם הדלורית והדלעת נחשבות כירקות או כמנת פחמימה כמו תפו"א ודלעת? אם הן נחשבות כפחמימה ,איזה כמות נחשבת כמנה?
תודה
ענבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלורית =ירק
עינת לב ארי27/10/2011תאכלי כמה שאת רוצה. כנ"ל גם לגבי דלעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרמולוסגבי26/10/2011
שלום עינת,
הבת שלי בקרה אותך היום בקליניקה :-) ובין היתר שאלה אותך בנוגע למוצר. הבנתי ממך שאינך ממליצה עליו מכייון שידועים סיכונים בנוגע למוצר (שלא ידעתי עליהם)
הכוונה שלה ושלי היה לקחת אותו חודש חדשיים בלבד, הייתי שמחה אם תוכלי לפרט את הידוע לך ל מנת שאוכל לקחת החלטה מושכלת האם להפסיק את מה שהתחלנו בו אתמול .
... ...
המון תודה
גבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לטרמולוס
גבי26/10/2011שכחת להוסיף - שאנו מתאמנות 3-4 פעמים בשבוע במכון כושר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לטרמולוס - תגובה
עינת לב ארי26/10/2011אז תקחי למשך חודש חודשיים וזהו. זה לא יגרום נזק (ולא בטוח שיועיל)..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לענית השלמה בבקשהחנן21/10/2011
דיברתי איתך על לקיחת כדורי מגנזיום ותשובתך הייתה:
"כדאי לקחת אותו בערב לפני השינה ולא עם מינרלים אחרים."
מה זה אומר לא לקחת אותו עם מינרלים אחרים? אני שותה אותו עם מים זה לא בסדר?
2. תוכלי להסביר לי בעברית פשוטה מה עושים הכדורים שלוקחים אותם בלילה לשרירים(או לגוף) שלנו?
תודה רבה עינת!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענית השלמה בבקשה - תגובה
עינת לב ארי22/10/2011מצטערת אך זה הוא פורום תמיכה בדיאטה ולא תזונת ספורטאים.
על כן אוכל להתייחס רק לשאלתך לגבי המים: גם אם הם מים מינרלים, הרי אין הם כמו תוספי תזונה בטבליות (הם עדיין רק מים), ועל כן אתה יכול לקחת מגנזיום עם מים אלו וגם עם מי ברז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמגנזיום
שולה26/10/2011אני נוטלת מגנזיום כנגד "תפיסת" שרירים ברגליי פעמיים ביום יחד עם קלציום ומגה גלופלקס. על כמה זמן הפרש בין אלה לבין המגנזיום צריך להקפיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמגנזיום - תגובה
עינת לב ארי26/10/2011למה פעמיים ביום? כמו כן, עדיף לא עם קלציום מכיון שמגנזיום וקלציום יכולים להתחרות בינהם על הספיגה במעיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות אכילהקרן20/10/2011
שלום , אני בת 37 וגם בולמית אני לא מקיאה אבל לוקחת תה סנה בסופי שבוע,
ירדתי במשקל לפני 4 שנים 15 קילו ומאז אני עם הפרעות אכילה כפי שסיפרתי , אני אוכלת במשך כל השבוע תפריט של 1200 ועוסקת בספורט 5 פעמיים בשבוע ובסופי שבוע זוללת ,
וכך שיגרת החיים שלי כבר 4 שנים אני בתפריט קבוע בלי לזוז ממנו,עליתי במשקל ואני צריכה לרדת כ5 קילו ומצד שני הגוף כבר אוכל 1200 קלוריות וקשה לו לרדת, אני מקבלת מחזור וגם לא היה לי הפסקה, אני זקוקה לתזונאית שתתן לי תפריט בשביל לרדת ותנחה אותי לסופי שבוע שאדלג על הבולמוסים ,או קבוצה , ומצד שני אין באפשרותי לשלם הרבה כסף) תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות אכילה - תגובה
עינת לב ארי20/10/2011שלום מימי.
תפריט זה הדבר האחרון שאת צריכה מכיון שזה לא ימנע את הזלילות של סוף השבוע.
מה שכן צריך זה מסגרת טפולית רציפה שתסייע בידך לאתר את המניעים להתקפי הזלילה בסופי השבוע מצד אחד ותאזן את צריכת האנרגיה וההתנהגות המרוסנת שבמהלך כל השבוע שיתכן והיא אחד הגורמים להתקפים מצד שני.
אם אין אפשרות לשלם הרבה כסף לדיאטנית פרטית, פני לקופת החולים אליה את שיכת ובקשי הפניה למרפאה להפרעות אכילה, שם תקבלי מסגרת טפולית הולמת למצבך.
בהצלחה וחג שמח.
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשאר לי 6 קילוs.1216/10/2011
אחרי לידה היתי 96 קילו גובה 160!!!
בת 27
ירדתי כבר 26 קילו היום אני 69 אך זה לקח לי 13 חודשים
נמאס לי כבר הירידה שלי מאוד איטית
כיום אני צריכה לרדת עוד 6 קילו להגיע למשקל תקין !!!
נמאס לי מהדיאטות וכל שאני רוצה להמשיך בספורט שלי בתקופה האחרונה קורה משהו או שאני חולה או שהבן
זה מעצבן!!!!
בבקשה תמיכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשאר לי 6 קילו - תגובה
עינת לב ארי16/10/2011את צודקת שנמאס לך מהדיאטה והגיע הזמן שתביני כי הדיאטה הטובה ביותר היא אכילה בריאה ומתאימה למצבך כאמא (האם בנוסף את עובדת?). דרך אגב, נמצא כי אמהות לתנוקות מוציאות הרבה מאוד אנרגיה במהלך היום גם ללא אימון מסודר כך שאת יכולה להרגע בהקשר זה..
בדרך כלל, כאשר מרפים מהלחץ לרזות, ומתחילים לאכול ולעשות פעילות גופנית שלא על מנת לשרוף קלוריות ושומנים ( וכמובן אכילה מספקת גם מונעת התקפי זלילה שהם הגורם העקרי לאי ירדיה במשקל והשמנה), הגוף יגיע לאט לאט למשקלו הטבעי ולמקום הנכון עבורו.
בהצלחה.
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נואשתרונית15/10/2011
שבוע טוב
אני בת 49 גובה 163 עם עודף משקל של 25 ק"ג.
מבקשת עזרה בבניית תפריט שמתאים להרזייה עד ק"ג/ק"ג וחצי בשבוע
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נואשת - תגובה
עינת לב ארי15/10/2011הי רונית. הורדת 25 ק"ג ( דרך אגב, מה משקלך היום?) איננה יכולה להעשות דרך תפריט באינטרנט.
הגיעי לדיאטנית במקום מגורייך, שלאחר הכרות איתך, הערכה כללית (כולל בדיקות דם ומצב גופני) והערכת הרגלי התזונה שלך וסדר היום האישי ( כולל היכולות לארגון והכנת המזון), תרכיב איתך תפריט מתאים ותעקוב אחר התהליך כך שהורדת המשקל תהיה מתאימה לגילך ולא תפגע בבריאותך הגופנית והנפשית.
בהצלחה
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
רונית15/10/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
עינת לב ארי15/10/2011בכבוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעינת חייב את עזרתך!!!חנן12/10/2011
אני יודע שאולי זה הפורום לא הכי מתאים אבל את התזונאית הבחירה שאני סומך עלייה:
אני מאמן קבוצת כדורגל ילדים בני 13, ביום שבת יש לנו משחק בירושלים בשעה 1 וחצי בצהריים בגלל שאנחנו מאילת אנחנו יוצאים בשעה 8 בבוקר באוטובוס.
יש לנו 4 שעות נסיעה כולל עצירות בדרך להתרעננות.
חוץ מבקבוק מים גדול מה עוד להגיד להם להביא? מה הכי נכון לאכול??? האם מעט פירות וסנדביצים הכוללים גבינה/חביתה כשעה וחצי זה הדבר הכי נכון? המטרה שלי שהם יבואו הכי מוכנים מבחינת תזונה ואני חייב את הטיפים שלך.
כחצי שעה לפני המשחק אנחנו מחלקים לכל אחד תמר 1.
תני לי בבקשה עוד טיפים כי זה פעם ראשונה שאנחנו נוסעים למקומות רחוקים כאלה?
תודה רבהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעינת חייב את עזרתך!!! - תגובה
עינת לב ארי12/10/2011הי שבי.
ראשית, תודה על המחמאות.
שנית, לשאלתך:
כדורגל הוא משחק המאופיין במאמץ אירובי גבוה, כלומר דורש אספקת חמצן וחמרי אנרגיה לפעולת השרירים לאורך זמן ארוך(לא כולל השוער..). על כן יש להכין את הגוף לקראתו ע"י הבאת מאגרי האנרגיה בשריר ( גליקוגן) לרמה מקסימלית ושמירה על נפח נוזלים מירבי ( נוזלי הגוף משנעים חמרים חיוניים ומאפשרים פינוי של חמרי הפסולת).
מכאן יוצא כי חשוב להכין את הילדים למשחק באופן הבא:
בערב שלפני (יום שישי) יש לאכול ארוחה מזינה הכוללת פחמימות מורכבות כגון פסטה , תפוחי אדמה, אורז ועוד, מנת חלבון איכותית וגדולה כגון עוף או בשר בקר או דג וירקות מבושלים ( שעוזרים לשמור על רמת נוזלים גבוה בגוף) וכן לשתות הרבה.
בבוקר המשחק כדאי לאכול ארוחת בוקר לפני שיוצאים: דגני בוקר או דייסת שבולת שועל ( מאוד מומלצת!) או טוסט עם גבינה או חמאה ודבש .
במהלך נסיעה כדאי להמנע מחטיפים כגון ביסלי או דוריטוס בשל תכולת השומן הגבוהה שבהם ולהמנע ממשקאות מוגזים או קלים ( זה מכביד על הקיבה).
כשעה וחצי לפני המשחק כדאי לעודד את הילדים לאכול כריך מלחם אחיד או לחמניה רצוי לא עם מלית כבדה ושומנית כמו נקניק סלמי או טונה בשמן ( עדיף גבינה או קוטג') וכחצי שעה לפני המשחק זה מצויין לתת לילדים 2-3 תמרים ומים, לפחות כוס אחת גדולה כדי לתרום להרמת האנרגיה.
מקווה שעניתי לשביעות רצונך.
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת את מדהימה
חנן12/10/2011תודה תודה תודה רבה רשמתי לעצמי על דף אני מקווה שהם יעשו מה שאני יגיד להם חג שמח לך ולמשפחתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת את מדהימה - תגובה
עינת לב ארי12/10/2011בכייף, למרות שזה לא פורום תזונת ספורטאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגוזים,שקדים וכו'בלי11/10/2011
שלום רב,
יש לי מספר שאלות:
1.בעלי בן 37 מדי יום אני נותנת לו לעבודה 8 שקדים+ 2 אגוזי ברזיל+ 2 תמרים+2 אגוזי מלך כלומר במשך 6 ימים בשבוע רצוף כך כבר שנה,
האם זה בסדר? או שצריך הפסקה?
יש לציין שהוא פעיל בעבודה.
2.האם כדאי לי להצטרף? אני אוכלת יום כן יום לא אגוז מלך+ אגוז ברזיל+תמר.
3. אני שותה 4 כוסות נס קפה ליום עם חלב סויה רזה אני לא שותה חלב רגיל האם יכול להיגרם איזשהו נזק משתיית חלב סויה רזה?
תודה רבה על התשובה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלתי
בלי11/10/2011אולי זהו פרט חשוב לתשובתך אני שוקלת 59 בגובה 1.65 ובעלי שוקל 65 בגובה 1.67
תודה:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחג שמח!
סיון דוד12/10/2011שלום בלי
אגוזים מכילים מגוון של חומצות שומן בריאות לגופנו, והכמות שבעלך צורך היא כ-2 מנות שומן , זוהי כמות תקינה ואין סיבה להפסיק זאת. כמובן שמומלץ שהאגוזים והשקדים יהיו טבעיים ולא קלויים.
לגבייך- אם את צורכת סה"כ 2 אגוזים פעם ביומיים כפי שציינת - זוהי כמות קטנה , פחות ממנה אחת של שומן ואת יכולה להמשיך אפילו באופן יומיומי לצרוך זאת.
בקיצור, איני רואה כל בעייה תזונתית בצריכת האגוזים שלך ושל בעלך
לגבי משקלכם- שניכם נמצאים במשקל תקין -יפה!
שיהיה לכם חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלב הסויה
בלי12/10/2011תודה מקרב לב על תשובתך :-)
ומה לגבי השאלה ששאלתי בנוגע לחלב סויה?
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השמנה קשורה לעישון? ולמחזור?מיטל06/10/2011
האם יש השפעה בין עליית משקל לזמן המחזור החודשי? האם עצם העובדה שאני מעשנת הרבה גם משפיעה? אני בת 21. שמעתי בתוכנית טלוויזיה של דיאטניות שהן אמרו שזמן המחזור מעורר אכילת יתר ושגם עישון משפיע על כך, אבל זה מוזר - חשבתי שעישון מונע השמנה... אני בכל אופן מרגישה שאני אוכלת רגיל ועדיין העליתי במשקל בחודשים האחרונים. במהלכם גם התחלתי לסבול מכאבי מחזור קשים יותר שלא היו לי קודם. האם כל הדברים האלו קשורים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השמנה קשורה לעישון? ולמחזור? - תגובה
עינת לב ארי06/10/2011עליה במשקל יכולה להתרחש גם כאשר מעשנים. אני מכירה הרבה אנשים שסובלים מעודף משקל והם מעשנים ( והתקוה שעישון יעזור להרזיה או ימנע השמנה איננה מציאותית).
לגבי המחזור: עליה מהירה במשקל יכולה להיות קשורה לשינויים הורמונליים ולאי סדירות במחזור, או שינויים באופיו ( כאבים ודימומים). אם זה המצב אצלך, כדאי לגשת לרופא נשים ולהתייעץ איתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות ירידה במשקלדניאלה27/09/2011
שלום,
האם קיימת בארץ מעין חוות ירידה במשקל? (כמו תוכנית הטלויזיה יורדים בגדול)
רק שלא יהיה בטלויזיה כמובן..
תודה רבה וחג שמח:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות ירידה במשקל - תגובה
עינת לב ארי27/09/2011קיימות כמה כאלו:
מצפה הימים
יערות הכרמל
מצפה אלומות
זה מה שאני יודעת. אני מניחה שיש עוד רק צריך לחפש באינטרנט.
חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשר שאלה לגבי דיאטהשימי22/09/2011
שלום רב! התחלתי דיאטה ורציתי להתייעץ.
אני עובדת בקרים בעיקר, מ7-14 כל יום ובעבודה אין לי תיאבוןף אני שותה כוס נס ואולי אוכלת יוגורט גג. אני באה הביתה בצהרים אוכלת סלט גדול עם שניצל תירס/טונה/חזה עם פרוסת לחם שיפון (הלחמים הכבדים והמלאים). אחכ אני אוכלת פרי אחד או שנים ובערב שוב סלט או ירקות מבושלים. כמו כן התחלתי ספורט- סיבוב חישוק כי אני אוהבת והשאר משעמם אותי. האם הדיאטה הזאת טובה ? לציין אם אני אוכלת ארוחת בוקר אני לא מפסיקה לאכול כל היום ולכן מעדיפה להמנע מלאכול בבוקר. אפשר לרדת כך במשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר שאלה לגבי דיאטה - תגובה
סיון דוד25/09/2011שלום אלה
התפריט שלך מכיל פחות מ-1000 קלוריות,דל מדי בקלוריות וברכיבים תזונתיים , ומבלי לדעת נתונים אישיים שלך הייתי ממליצה לך להעשיר אותו, על מנת שתוכלי להתמיד בדיאטה לאורך זמן..
לגבי ארוחת בוקר- אני בד"כ ממליצה לא לוותר על ארוחה זו, בעלת יתרונות רבים,כולל שיפור חילוף חומרים בגוף. ההמלצה היא לאכול ארוחה מאוזנת המשלבת חלבון ופחמימה כמו כריך עם ביצה/גבינה, בכל מקרה לא כדאי מתוק על הבוקר שעלול להגביר את התאבון... וייתכן שזו הבעייה אצלך.
הייתי מוסיפה עוד חלבונים לתפריט בארוחת הערב כמו למשל יוגורט/טונה/קוטג'+ מנת פחמימה לצד סלט ירקות. כמו כן שומנים בריאים כמו אגוזים, שמן זית, אבוקדו- נראה שחסרים בתפריטך.
בהצלחה
ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלותדניאל20/09/2011
שלום
בן 36, מתאמן בחדר כושר במטרה לרדת במשקל (עודף משקל של כ - 10 קילו) ושיפור כושר אירובי.
1.האם אפשר ומומלץ לקחת תוסף L קרניטין, אם כן, באיזה מינון? מתי ? והאם רק לפני פעילות ? האם זה יעיל לשריפת שומנים או עזרה לפעילות עצמה ?
2. שומן בטני - קורטיזול. קראתי שיש קשר בין רמות מתח שמעלות קורטיזול לבין שומן בטני, האם זה נכון ? ואם כן האם יש לבדוק רמת קורטיזול ? ואיך ניתן להוריד במידה וכן?
3. דיאטת HCG - לפי מה שהם מתארים (בפרסומים כמובן) זה נשמע כמו "פעמי משיח". דיאטה של 8-15 קילו תןך 40 יום, כאשר מובטח שזה מחסל רק מאגרי שומן מיותרים,וללא פירוק רקמת שריר (כאשר ידוע שבדיאטות מהירות/ללא פעילות גופנית יש בעיקר ירידה במסת שריר), וללא צורך בפעילות גופנית, האם זה הגיוני ?
4. קנדידה - האם יש קשר ומקום לבדוק זאת בהקשר של קושי מתמשך בירידה במשקל על אף פעילות גופנית ודיאטה ?
המון תודה על הסבלנות והתשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
סיון דוד25/09/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_תזונת_ספורט' id=link]תזונת ספורט[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


