מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- Mri בטן לאחר פעולהאפרת12/05/2023
שבת שלום דוקטור רוזין
האם יש מניעה לעבור בדיקת mri בטן או
Mre מעי דק
בסמוך לניתוח לכריתת הסיגמואיד
אני 5 ימים לאחר ניתוח
תודה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין סכנה בבדיקה עצמה אבל יש סיכון מוגבר לשינויים של אחרי ניתוח שיטעו ויקשו על הפיענוח, אז לא מומלץ אם אין משהו דחוף שמחייב את זה
ד''ר דני רוזין12/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה הקודמת
אפרת12/05/2023שוב שלום ,
אם כך מתי מומלץ לעבור את הבדיקה בכדי לראות תמונה ברורה ושאינה מטעה ויכולה להטעות לגבי הפענוח , כמה זמן בעצם לאחר הניתוח
תודה בשנית !
שבת שלום לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תלוי מה בדיוק השאלה ולמה נעשית הבדיקה
ד''ר דני רוזין13/05/2023למה בכלל צריך אחרי ניתוח?
שינוייםמאחרי ניתוחי אורכים מספר שבועות, אבל זה מאד תלוי מה מחפשים ומה רוצים לראות, לא ברורה לי האינדיקציה לבדיקה ולכן קשה לענות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרצינומה BCC ניתוחים חוזריםדוד11/05/2023
בשנים האחרונות עברתי מספר פעמים ניתוח להוצאת קרצינומה, הניתוח האחרון היה במרץ וזה היה הפעם השלישית שאני עושה באותו מקום בכתף כי לא יצא הכל, כנראה אצטרך שוב ניתוח באותו מקום. האם אין צורך לעשות לי סי.טי או U.S לראות מה קורה שם והאם זה מסוכן. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זו מחלה מקומית שאינה שולחת גרורות ולכן אין צורך בבדיקות האלו
ד''ר דני רוזין11/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אנדוסקופי בקע בטבור ותיקון היפרדות שריריםמור10/05/2023
שלום ד"ר ,
נאמר לי כי יש לי בקטע קטן בטבור והיפרדות שרירים. הדבר גורם לי לבעיות רפואיות כמו נפיחות בבטן וכאבים... . רציתי לדעת אם יש אפשרות לנתח בגישה אנדוסקופית את הבקע וגם לטפל בשרירי הבטן - היפרדות בטנית.
האם אתה מבצע תיקון מסוג זה גם כשהם קטנים אבל גורמים לסבל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשר אבל לרוב לא מוצדק ולא הסיבה לסימפטומים,
ד''ר דני רוזין10/05/2023מציע להיזהר מפיצויים של ניתוחים מיותרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח אנדוסקופי בקע טבורי והיפרדות שרירים
מור19/05/2023תודה רבה על התשובה המהירה. למה לא מומלץ לבצע ניתוח אנדוסקופי לבקע טבורי ולהיפרדות בטנית ? זה מאוד מפריע לי גם רפואית וגם אסתטית.
שאלה נוספת האם בניתוח אנדוסקופי נשארת צלקת גדולה ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ניתן לבצע זאת אנדוסקופית והצלקות קטנות. רק שזה דורש בדיקה - עד כמה ההיפרדות גדולה,
ד''ר דני רוזין20/05/2023האם היא משמעותית ואכן מצדיקה ניתוח (לרוב לא…), ואם אין סיבות אחרות לתופעות המתוארות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כירורגיה שד - סיכות בעקבות ניתוחמרים דביר10/05/2023
לפני 12 שנה עברתי LAMPECTOMY, ויש לי 11 סיכות בפנים. עד לאחרונה הם לא הפריעו לי, אבל כעת כמעט בכל תנועה יש לי כאבים. יש מה לעשות ? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ה״סיכות״ אינן גורמות לכאב, אלו לא סיכות חדות אלא קליפים ניתוחיים חסרי משמעות או נזק.
ד''ר דני רוזין10/05/2023יש סיבות רבות לכאבים בשד, רובם קשורות למבנה רקמת השד, או שינויים לאחר ניתוחים/קרינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפנדיציט התפוצץ, עבר ניתוח אבל עדין יש זיהוםרונית10/05/2023
קרוב משפחה אושפז אחרי CT שבו אובחן שיש לו זיהום באפנדיציט.
עברו שעות מהאישפוז עד שנותח במהלכם האפנדיציט התפוצץ.
הוא עבר ניתוח לקרוסקופי - למרות שהתפוצץ. המנתח אמר ששטפו את הבטן במהלך הניתוח.
כרגע יוצאות הרפשות מוגלטיות מהניקוז, יש כעבים וזיהום.
המנתח אמר שיש צורך לנתח שוב כדי לשטוף אבל הוא לא יודע מתי ואם יעשו זאת.
בהתחשב בכך שכל הסיפור הסתבך כיוון שחיקו יותר מידי מראש בביצוע הניתוח, האם יש צורך לדרוש שינתחו מיד?
האם אפשר לעבור לבית חולים אחר שבו יקבל טיפול יותר רציני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דיברנו… לרוב אין מה ״לרוץ״ לניתוח חוזר- צריך לשקול טוב את היתרונות והחסרונות
ד''ר דני רוזין10/05/2023אשמח לקבל סיכום של פירוט המצב והמהלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה לאחר ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואידנופר06/05/2023
שלום דוקטור רוזין
ברצוני לשאול אותך בבקשה
מדוע הדעות בין תזונאיות גסטרו לכירורגים שונות בנוגע לתזונה לחולי דיברקוליטיס לאחר ניחוח לכריתת הסיגמואיד
מבחינה כירורגית המנתחים אומרים שניתן לאכול הכל
מבחינת תזונאיות ישנן המשך הגבלות בנושא התזונה
לא לאכול זרעים, פיצוחים, עשבי תיבול , שומשום , עגבניות ועוד רשימה ארוכה
הרי מטרת הניתוח לאפשר לחזור לתזונה רגילה עד כמה שאפשר
מדוע זה כך לדעתך ומניסיונך?
אתן לך דוגמא
היום ישבתי בבית קפה
אני תחת תזונה דלת סיבים
הזמנתי פיצה ללא זרעים , פטריות , עשבי תיבול ווכיוב
רק לאחר שאכלתי חלק מהמנה שמתי לב שהיו בין הבצק לגבינה מעין גרגרים של זעתר או משהו אחר וברוטב העגבניות היו זרעים
מדובר בכמות מעטה אומנם
האם זה מסכן אותי ?
אני חודש לאחר ניתוח
איך ניתן ולאיזה הוראות עליי להישמע בנוגע לתזונה ?
תודה רבה על המענה
ך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זה לא מסכן. קשה להסביר הבדלים בגישות ברפואה, אבל עקרונית לאחר ההחלמה מהניתוח התזונה
ד''ר דני רוזין06/05/2023אמורה להיות רגילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה כואבת באזור עצם הירךאיתמר06/05/2023
לפני כמה ימים הופיעה לי בליטה באזור של עצם הירך הימנית שבהתחלה הייתה קשה מאוד וכאבה כשהפעילו עליה מעט לחץ, חשבתי שזו סתם ציסטה שתעבור תוך כמה ימים אבל היא רק החמירה.
אחרי כמה ימים נוצרה שם נפיחות ורודה בעור בגודל של כסמ וחצי, מאוד רכה למגע כאילו יש בפנים נוזל- ובאזור מסביב לנפיחות עדיין קיימת התחושה הקשה שהייתה בהתחלה, מרגיש כאילו הבליטה הקשה מהימים הראשונים עדיין קיימת מתחת לנפיחות שנוצרה שם. היא יוצרת לי ממש קושי בהליכה, רוב הצעדים שלי כנראה לוחצים על הפצע.
אני גם חולה קוליטיס ומטופל ברמיקייד ואימוראן.
מה הפצע הזה יכול להיות? לאיזה רופא צריך לגשת כדי לבדוק אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נשמע כמו סתם אבצס עורי בהתהוות, אולי משנית לכריתה, אבל בנוכחות מחלת
ד''ר דני רוזין06/05/2023מעי דלקתית זה יכול להיות תופעה עורית של המחלה כמו אריתמה נודוזום (טיפוסי יותר בשוק). אפשר להתייעץ עם רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע צלקתיהדס04/05/2023
הי,
עברתי לפני 4 חודשים ניתוח לסגירת סטומה ותיקון בקע צלקתי בדופן הבטן עם תפירה, ללא רשת.
האם מתקבל על הדעת שאני עדיין זקוקה לחגורת בטן על מנת לנהוג( ידני), להתנהל ביום יום ולשבת במיוחד, יש לי עדיין כאבים ואי נוחות. יש לציין ששמרתי לא לעשות שום ספורט ולא להרים כבד במשך 3 חודשים והכאבים עברו כמעט. התחלתי לשחות ולנהוג יותר, הכאבים חזרו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האיזור יכול להישאר רגיש ותהליך ההצטלקות מתמשך, למרות שאחרי מספר חודשים
ד''ר דני רוזין04/05/2023האיזור כבר מספיק חזק. אם יש עדיין רגישות ו חגורה עוזרת אין בעיה להמשיך איתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופנית לאחר ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואידנופר03/05/2023
שלום דוקטור רוזין
האם ניתן לשלב פעילות כגון מיידנפולס לאחר ניתוח לכריתת הסיגמואיד במעי הגס כתוצאה מדיברקוליטיס?
ואם כן כמה זמן לאחר הניתוח ?
בנוסף פעילויות כפילאטיס , יוגה האם ניתן ?
שאלה נוספת ברשותך
האם ניתן לקחת מגנוקס נוזלי לטיפול בעצירות במקום נורמלקס שלא תמיד עוזר ?
אני כחודש לאחר הניתוח עדיין כאבים
טרם חזרתי לאכול תזונה עם סיבים
תודה לך על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשר לחזור בהדרגה לכל פעילות כמה שבועות לאחר הניתוח.
ד''ר דני רוזין04/05/2023לעצירות אפשר לקחת כל מה שעוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומפליטיס הפנייה לניתוחשלומי02/05/2023
שלום
היה לי הפרשות בצבע חום כהה מהטבור לפני מס' ימים.
אחכ זה נהיה בצבע לבן/שקוף.
עקב כך פניתי לכירורג בקופ"ח והוא אמר לי שזה אומופליטיס ושיש אבצס בטבור.
והוציא לי את זה(זה מאוד כאב)
אחר כך סיפרתי לו שזה קורה לי בערך פעם בשנה.
והא אמר ונתן לי הפנייה לניתוח.(בלי אולטרסאונד)
2 שאלות בבקשה:
1.האם זה נכון שאני חייב ניתוח או שאפשר לחכות,כי מאז שהוא הוציא לי את זה.ההפרשות פסקו לגמרי.
2.יש לי כאבי בטן שהתחילו אחרי הפרוצדורה הזאת,ואני לא יודע אם יש קשר לזה או שסתם אני עם וירוס בבטן וכאלה..
אשמח לתשובתך המלומדת.
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין חובה לנתח כי זה לא מצב מסוכן, אבל יש לזה נטיה לחזור, לעצים בגלל מבנה הטבור והצטברות
ד''ר דני רוזין02/05/2023הפרשות. אפשר להקטין את הסיכון לעוד דלקות על ידי חיטוי יומיומי של הטבור (אלכוהול או פולידין) מעבר להיגיינה הרגילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפרים נמסים לאחר ניתוחנופר02/05/2023
צהריים טובים דוקטור רוזין
לפני חודש עברתי ניתוח לכריתת הסיגמואיד במעי הגס כתוצאה מדיברקוליטיס בגישה לפרוסקופית
את החלק המודלק הוציאו דרך המפשעה
תפרים נמסים
נשאר חוט שיצא מהמקום
במרפאת אחיות האחות הוציאה את החוט ויצא חוט באורך של 8 ס"מ לערך
האם זה יכול לפגוע בתפרים הפנימיים ?
יש לציין שזה לא כאב בעת המשיכה
תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא אין שום השפעה על הסגירה הפנימית
ד''ר דני רוזין02/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן אמצעית ועליונהנופר02/05/2023
צהריים טובים ד"ר רוזין
ברצוני לדעת בבקשה מה הן הסיבות לצואה שומנית ומה יכולות הסיבה לכאב במרכז הבטן האמצעית ולמעלה מופיע באופן קבוע ומשתפר מעד מאוד לאחר יציאה האם מלבד קולונוסקפיה בדיקת mri בטן יכולה לעזור באבחון ואם כן איזה סוג של mri ? איו באפשרותי לעבור קולונוסקפיה רק בעוד 5 חודשים
תודה לך על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רשימת הסיבות ארוכה אבל ככלל צואה שומנית נוסעת מהפרעה בספיגה, או
ד''ר דני רוזין02/05/2023בגלל הפרעה בלבלב שמפריש חומרים שעוזרים לפירוק ולספיגת, או בגלל בעיית ספיגה במעי עצמו. בעיות מהסוג המתואר מטופלות על ידי רופא גסטרו וכדאי להתייעץ בכיוון הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד למוקוצלה, האם זה בסדר להמתין?רחל01/05/2023
שלום,
גילו לאחותי דרך אולטרסאונד שעשתה בהקשר אחר בכלל מוקוצלה ככל הנראה, חושדים שזה הממצא.
בגלל שהוא גדול ולא יודעים בדיוק איפה הוא יושב או בשחלה או במעי הגס,
הוחלט להכניס מצלמה לבדוק מה זה ואז להחליט לגביו- כנראה יסירו אותו ועל הדרך להוציא את התוספתן שכנראה גורם לבעיות.
אין לה כאבי בטן או חום או תסמינים כאלו, היא במקרה גילתה בעקבות האולטראסאונד.
הניתוח אמור להיות עוד חודש,
האם אין חשש בלחכות? הרופא לא היה נראה מודאג בעניין הזה.
ולהמשיך להתנהל כרגיל? היא אמורה לסוע גם לחופשה כמה ימים לדעת שאין מה לדאוג.
אני רק רוצה לוודא. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זה תהליך איטי של חודשים ולעתים שנים כך שעקרונית כמה שבועות לא ישנו.
ד''ר דני רוזין02/05/2023כמובן שכשיודעים מנסים לעכב כמה שפחות. באחוז קטן עלולה להיות פריצה של המוקוצלה וזה כלול לגרום לפיזור אבל הסיכון אינו גבוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
רחל02/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע שלא נסגר לאחר ניתוחשמרית01/05/2023
נותחתילפני 14 יום להסרת ברגים מקרסול. היום אני רואה שהפצע פתוח למרות שהוציאו את התפריםשהיו בצורת סיכות שדכן. וכל הפצע לכל העומק פתוח כמו ספר.
שמו לי פלסטרים ואמרו לי שבוע לא להרטיב.
איך אני יודעת שחיברו נכון את שני החלקים? הדבר די מדאיג אותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשר לקרב בפלסטרים, זה מקובל ולא כל כך בעייתי להצמיד את שני הצדדים
ד''ר דני רוזין01/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בקיבה בעיקר אנטרליתראסם זועבי30/04/2023
מספר חודשים אני סובלת מאי נוחות צרבת חוסר תיאבון היה גם הפרשות בפי טבעת עם כאיבים אחרי שלקחתי תרופה מסוג ppi נרגע
עשיתי קולנוסקןפיה יצא תקין וגסטרוסקופיה יצא דלקת בעיקר אנטרלית לקחו ביופסיה 2 מכילים אני מודאג מאוד מזה כי אני כבר סובל מזה יותר משנה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מעבר לאי הנעימות אין ממש סיבה לדאגה, צריך לבדוק שאין חידק הליקובקטר
ד''ר דני רוזין30/04/2023בביופסיה של הקיבה שדורש טיפול אנטיביוטי, מעבר לכך המשך הטיפול הוא על ידי PPI ומעקב רופאי גסטרו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

