מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כריתת כיס מרה ופעילות גופניתכריסטינה27/05/2023
היי
אני בת 28
ב-16.5 עברתי כריתת כיס מרה לפרוסקופית
הניתוח עבר בהצלחה ללא סיבוכים
התאוששתי מהר מהניתוח ואני מרגישה טוב
מתי אפשר להתחיל לעשות פעילות גופנית? למשל הליכה מהירה של 40 דקות 4 פעמים בשבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתנצלת,הייתי בטוחה שההודעה הקודמת לא נשלחה ואני רואה שכבר ענית תודה רבה!
כריסטינה27/05/2023מתנצלת,הייתי בטוחה שההודעה הקודמת לא נשלחה ואני רואה שכבר ענית
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כבר עניתי. יכולה אם מרגישה טוב
ד''ר דני רוזין27/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד שמאל בטן תחתונהדן26/05/2023
שבת שלום דוקטור
שמי דן
רציתי לשאול אותך
יצא לי לאכול גבינות קשות בעלות אחוזי שומן גבוהים ביחס לתזונה היומית שלי בחודשים האחרונים
מבחינת פירות - אכלתי מלון יותר מהרגיל
זה היה שונה מהתפריט היומי שלי שלא כולל בתוכו את הפרודוקטים שציינתי
כל זה עקב חג השבועות
היום הופיעו לי כאבים בבטן תחתונה בשמאל
ברקע נותחתי לפני כחודש וחצי לכריתת הסיגמואיד במעי הגס עקב דיברקוליטיס
האם יכול להיות קשור לתזונה ?
מלבד זאת האם אני יכול לחזור לפעילות גופנית הכוללת ריצה ? הרמת משקולות ? ספינינג?
תודה חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יכול להיות קשור לתזונה ולכן צפוי להסתדר עם חזרה לתפריט המוכר. אחרי חודש וחצי אין בעיה לחזור לפעילות מלאה
ד''ר דני רוזין26/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה המשך לשאלה הקודמת
דן26/05/2023האם עליי לעבור לתזונה של נוזלים בלבד כרגע ?
האם כתוצאה מתזונה זו שאכלתי יכולה להיווצר דלקת ? חסימה באזור ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה ששאלתי
דן27/05/2023בוקר טוב ד"ר
רציתי לעדכן שבנוסף לכאב בטן תחתונה בשמאל החלו כאבים ברום הבטן
הבטן אינה קשה באופן כללי
התחלתי לשלשל באמצע הלילה מספר פעמים עד עכשיו
כולל צואה רכה וצהובה
אני מתנצל מראש על התיאור
מה אתה ממליץ לעשות ?
נותחתי בצפון הארץ ואין לי אפשרות לגשת כרגע להיבדק באותו בית החולים אני נמצא בדרום הארץ
תודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לחזור לתזונה מאוזנת, אוכל ״קל״ יותר ואם אין חום או כאבים חזקים אפשר להמתין ולתת למערכת העיכול לחזור לאיזון
ד''ר דני רוזין27/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט לאחר כריתת כיס מרהכריסטינה26/05/2023
היי
אני בת 28
עברתי כריתת כיס מרה ב16.5 בניתוח לפרוסקופי
הניתוח עבר בהצלחה ללא סיבוכים
ההחלמה עבורי עברה בקלות ואני מרגישה טוב
מתי אפשר לחזור לפעילות גופנית למשל הליכה מהירה של 40 דקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יכולה כבר
ד''ר דני רוזין26/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי המנתח
שרון04/06/2023היי יכולה לומר אצל מי נותחת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח אבצס pnsאתי23/05/2023
בתי עברה לפני חודשיים ניתוח לכריתה של 4 אבצסים ,הפצע עדיין פתוח 2.5ס"מ יש לציין שהיא קצת מלאה...
האם זמן ההחלמה שונה בין אבצס ל4 אבצסים?
עדיין מגרד וסובלת מחוסר נוחות , מזיעה המון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כן יכול לקחת מס׳ חודשים, תלוי בגודל ועומק החתך
ד''ר דני רוזין23/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לביקורתפאולה21/05/2023
שלום דוקטור רוזין
האם יש משמעות לעלייה בניטרופילים בבדיקות דם שעשיתי הבוקר
הטווח עד 75 בתוצאות 79
לפני כחודש וחצי עברתי ניתוח לכריתת הסיגמואיד במעי הגס כתוצאה מדיברקוליטיס
עד כה הבדיקות היו תקינות לפני כשבוע
Crp תקין , תאי דם לבנים תקינים
בסיטי בטן לפני כחודש תוספתן מעובה
בימים האחרונים כאבים בבטן תחתונה בימין שבאים והולכים
לא היה חום
האם תוצאת הבדיקה מעידה על תהליך דלקתי ?
האם ישנו צורך לחזור על הבדיקה ואם כן מתי לדעתך
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חסר משמעות. מציע להפסיק עם הבדיקות המרובות ופשוט לחזור לשיגרה
ד''ר דני רוזין21/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוש תשובה פתלוגיתחיה21/05/2023
Uninvaisive papilary urothelial carcinoma
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זה גידול של דרכי השתן עם שינוי בתאים עצמם אבל לא הגיע לדרגה של גידול פולשני שיכול להתפשט
ד''ר דני רוזין21/05/2023אבל יש לי הרגשה שהניסוח לא מדוייק עדיף לראות צילום של התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה וקוצר נשימהאילנה21/05/2023
שלום דוקטור רוזין
לפני כשנתיים התחלתי לסבול מקוצר נשימה במאמץ הכי קל, ליחה מרובה ועוד תסמינים
לאחר בירור שנעשה לפני שנה
גסטרוקופיה תקינה
צילום וושט עם בליעת בריום הראה ריפלוקס עד השליש העליון של הוושט
האם בדיקת גסטרוקופיה יכולה לצאת תקינה למרות שהצילום הראה משהי אחר ?
נוטלת נקסיום 20 בשוטף לפעמים מפסיקה אותו
היום לאחר הליכה מעט מאומצת וארוחת צהריים הרגשתי תסמינים שכבר היו בעבר של ריבוי ליחה, קוצר נשימה במאמץ הכי קל
קושי בבליעה הכוונה תחושה שמזון נתקע באזור בית החזה וגם שתייה
הכוונה אפילו למים שהם לא יורדים למטה ואף עושים כאב בבית החזה
ללא הקאות
אני כחודש לאחר ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואיד עדיין מחלימה לכן כתבתי הליכה קצת מאומצת של 7 ק"מ
האם יכול להיות קשר מהמאמץ שעשיתי לאחר תקופה שלא הייתי בפעילות ?
שוב לא מדובר בריצה אלא הליכה
והאם יש קשר לתסמינים שהיו לי ועדיין יש לריפלוקס ?
מה עליי לעשות לגבי זה ?
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אחרי ניתוח צריך לתת לגוף להחלים ואין פלא שיש תופעות כמו קוצר נשימה או הפרעות לאורך מערכת העיכול
ד''ר דני רוזין21/05/2023אם זה ימשך מעבר לחודשיים שלושה צריך להשלים בירור ריאתי ואם אין הסבר יתכן והרפלוקס אחראי- בהחלט יתכן שהוא יראה בבדיקה דינמית כמו שיקוף בלייה ולא בסתם הסתכלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לכריתת הסיגמואידאוסנת20/05/2023
בוקר טוב ד"ר רוזין
אני עברתי ניתוח לכריתת הסיגמואיד במעי הגס לפני מספר ימים בשיטה לפרוסקופית בבית חולים בצפון הארץ עדיין מאושפזת פה
יש כאבים, עצירויות
מתי ניתן לדעת האם ההשקה הצליחה כמה זמן לאחר הניתוח צריך לעבור בכדי לראות שאין סיבוכים
האם עצירויות היא חלק מתהליך ההחלמה מתי זה אמור להשתפר
והאם כאבים במקומות שונים בבטן זה סביר לאחר ניתוח ?
האם לאחר ההחלמה יהיה ניתן לאכול הכל ?
ברקע יש מחלת סעיפים
תודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לרוב תוך מספר ימים, 5 עד 7, כשהמעיים פועלים ואין סימנים לסיבוכים, זה
ד''ר דני רוזין20/05/2023סימן שההשקה תקינה. כאבים שונים יכולים להיות וגם חזרת פעילות המעי יכולה להתעכב, בסופו של דבר חוזרים לתזונה רגילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבצס בעצם הזנב - הרדמה מקומית שלא באמת אפקטיביתאיריס טל19/05/2023
הבן שלי סבל מאבצס בעצם הזנב שנוקז במיון בשיבא ע״י כירורוג תורן. הגיע כשהאבצס היה גדול יחסית ובלי ראש( אוגמנטין ומשחות לא עזרו). נעשתה לו הרדמה מקומית( שלא עזרה בכללללל!!!) הוא צעק שם וצרח. השאלה שלי- אם דבר חוזר חלילה, האפ אםשרי לעשות בהרדמה מלאה? לא מוכנה שיחווה כאבים כאלה שוב, ואם כן, מה הפרוצדורה. לא ייתכן שבימינו הליך כזה ילווה בכאבים עזים כאלה, חייבת להיות דרך אחרת, תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צודקת, בנוכחות דלקת ההרדמה המקומית פחות יעילה. בהחלט יש אפשרות להרדמה כללית אם צריך- פעמים רבות
ד''ר דני רוזין20/05/2023בהרדמה המקומית כן יעילה מספיק וחוסכת צום, אישפוז והמתנה לא קצרה לחדר ניתוח פנוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופנית מתונה לאחר ניתוחפאולה18/05/2023
שלום דוקטור רוזין
ברצוני לדעת מה המשקל המקסימלי שניתן לשאת לאחר ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואיד
הכוונה לא בחדר כושר כמובן
אלא שבשוטף של היומיום
כאשר עושים קניות וכיוב
ואם ישנה הגבלה לכמה זמן בדרך כלל
תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אחרי החלמה תקינה של מספר שבועות אין מגבלה
ד''ר דני רוזין18/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
פאולה18/05/2023תודה על המענה
מה הכוונה אחרי מספר שבועות ? חודש חודשיים ?
לגבי החלמה תקינה
כיצד מבחינת רפואית זה בא לידי ביטוי מבחינתך
תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אחרי לפרוסקופיה אין הרבה סכנה בפעילות גופנית, בין שבועיים לארבעה כשהכאבים חולפים
ד''ר דני רוזין18/05/2023אפשר לחזור לפעילות מלאה. זה יותר אינדיבידואלי מאשר רפואי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוביוטיקה לאחר ניתוח לכריתת הסיגמואידפאולה17/05/2023
בוקר טוב ד"ר רוזין
ברצוני לדעת האם מומלץ לקחת פרוביוטיקה לאחר ניתוח לכריתת הסיגמואיד במעי הגס? לשיקום פלורת המעי עקב ריבוי נטילת אנטיביוטיקה ועזרה בעצירות האם פרוביוטיקה מסוג ויומיקס יכולה להועיל יותר מפרוביוטיקה אחרת ? האם פרוביוטיקה בטיפות לילדים הניתנת בטיפות יכולה להיות מותאמת למבוגרים במינון גבוה יותר ? תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהחלט הגיוני להשתמש למרות שאם אין הפרעות ספציפיות ופעילות המעי תקינה הרי שתזונה
ד''ר דני רוזין17/05/2023רגילה ובריאה תאפשר לחיידקי המעי להשתקם גם בלי תוספים.
לא ממש מכיר לעומק את ההבדלים בין התכשירים השונים, אם כי נוטה להאמין שאין הבדלים דרמטיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתכשירים כנגד עצירות
פאולה17/05/2023שלום בשנית ד"ר רוזין
בהמשך לשאלתי הקודמת
ברצוני לשאול אותך בבקשה האם מגנוקס נוזלי לטיפול בעצירות יכול לגרום לתלות בתכשיר ? להשפעות לטווח ארוך? כנ"ל לגבי נורמלקס ? אנ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא. זו לא ממש התרופה אלא המעיים שעלולים לסבול מבעיית תנועתיות. לזמן קצר ודאי שאין בעיה עד איזון, לאורך זמן כדאי תכשירים טבעיים ותזונה רבת סיבים
ד''ר דני רוזין17/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טאבורי בגודל 6 מ"ממוני16/05/2023
בבדיקת רקמות רכות
הודגם בקע טאבורי פתח 6 מ"מ
לא הודגמה קלקולציה נוזלית
זה נחשב גדול/קטן ואם אפשר לחכות אם אין כאבים וכו'?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קטן וניתן לחכות אם לא מפריע
ד''ר דני רוזין16/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת תוספתן לאחר תאונת דרכיםנתנאל15/05/2023
שלום רב,
לפני כשנה עברתי תאונת דרכים ופחות מ-24 שעות לאחר מכן כבר הייתי עם כאבי בטן חזקים מאוד, שבאובחנו במיון כדלקת בתוספתן, עם צורך להיכנס לניתוח בהקדם.
כמובן שמספר שעות לאחר מכן כבר נותחתי.
אתמול שמעתי מעוד מכר שהיה לו סיפור דומה - הוא עבר תאונת דרכים ומספר שעות לאחר מכן עבר ניתוח אפנדציט.
רציתי לדעת האם אכן יתכן קשר בין חבלה טראומטית לדלקת בתוספתן?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא שידוע. כנראה צירוף מקרים, יתכן והתאונה היתה קשורה לכאב מקדים שהסיח את תשומת הלב…
ד''ר דני רוזין15/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת מעל תפריםדניאלה13/05/2023
בוקר טוב ד"ר רוזין
ברצוני לדעת האם בצקת שנעלמה מעל תפרים באזור מפשעה יכולה לחזור בשנית
נותחתי לפני 6 שבועות
הסרת סיגמואיד
החלק הוצא מאזור המפשעה
מאתמול שוב סוג של נפיחות מעל התפרים
זה קרה לאחר מאמץ בזמן יציאה
היה כאב באזור החתך ובטן תחתונה
הבוקר יש נפיחות מעל החתך
המקום אינו כואב רק רגיש
תודה לך על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כן הבשלה של צלקת זה תהליך ארוך ויש שינויים שיכולים לקרות לאורך שבועות וחודשים
ד''ר דני רוזין13/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה באצבע והכוונהסיגל13/05/2023
בוקר טוב ד"ר רוזין
מקווה שזה הפורום המתאים לשאלתי
רציתי לדעת לאן עליי ח
לפנות
יצא לי מעין גוש בליטה בצמוד לאצבע בכף היד
שגדל בימים האחרונים
לאן עליי לפנות
רופא עור ? כירורגיה ?
מה יכולות להיות הסיבות?
תודה רבה על המענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה להמחשה
סיגל13/05/2023מצרפת בשנית תמונה להמחשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סוג של יבלת… לא מסוכן ויכול לסגת אבל אפשר להתייעץ עם רופא עור אם מפריע ואין שיפור
ד''ר דני רוזין13/05/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)



.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

