מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ניתוח אנדוסקופי לתיקון הפרדות בטנית ובקע טבוריאסנת פרידמן20/06/2023
אובחנתי עם הפרדות בטנית של 5 סמ ובקע טבורי של 2 סמ. האם ניתוח זאת האפשרות היחידה שלי לתיקון? האם אפשר לקבל שמות של רופאים שמבצעים ניתוח כזה בשיטה אנדוסקופית. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תיקון רק בניתוח- אבל לא תמיד חייבים לתקן…
ד''ר דני רוזין20/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובה לגבי ניתוח הפרדות בטנית
אסנת פרידמן28/06/2023מתי לא צריכים לתקן? אין לי כאבים אבל הבנתי שזה יכול להוביל לבעיות שונות וחמורות ושההפרדות היא בדרגה חמורה. אילו עוד אפשרויות יש? פיזיותרפיה ברמה הזאת כבר לא תעזור כנראה…
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פיזיותרפיה יכולה לעזור גם אם לא תחזיר את ההיפרדות לחלוטין. ובסה״כ יש מעט מאד בעיות הנובעות מהיפרדות,
ד''ר דני רוזין28/06/2023ואם מופיעות ניתן לטפל אז- אין בזה שום סכנה ויש נטיה להגזים בחומרה של זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אסנת פרידמן29/06/2023תודה על התשובה, ומה לגבי הבקע הטבורי (שגם רואים אותו חיצונית. טבור בולט ובטן מעט נפוחה), האם אין חשש להחמרה והשלכות נוספות? לפי מה שהוסבר לי על ידי רופא מומחה, יכול להיות בעיות בנשימה בזמן שינה כתוצאה מההפרדות והבקע . כאבי גב חמורים כאבי בטן ..ההחלטה הזאת אם לנתח או לא מאוד קשה לי, במיוחד שמדובר בדרגה חמורה יחסית של הבעיה
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
זה בדיוק סוגי ההפחדות השכיחים… נדיר שזה קורה.
ד''ר דני רוזין29/06/2023כמובן שניתן לעקוב ואם יש תופעות כאלה לטפל. גם הטבור- לרוב אינו מסוכן אבל אם מפריע פיזית או קוסמטית אפשר לתקן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת mri בטן או אגןדפנה20/06/2023
צהריים טובים ד"ר רוזין
ברצוני לדעת בבקשה מה כוללת בדיקת mri אגן
הכוונה איזה איברים נבדקים במהלך בדיקה זו
ומה כוללת בדיקת mri בטן
איזה מהבדיקה מתאימה מעקב לאחר תוספתן מעובה ומעקב אחרי ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואיד
תודה לך על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מתאים mri בטן (אם בכלל יש סיבה לעשות), אגן בודק בעיקר את אברי האגן העמוק או השלד סביב
ד''ר דני רוזין20/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש שומני בבטן ימנית תחתונההודיה18/06/2023
שלום רב,
עברתי לאחרונה אולטרסאונד בטן ימנית תחתונה לאחר שהורגש גוש.
התוצאה היא גוש שומני בגודל 4.5-1.5 ס"מ, ממוקם בשכבת ההיפודרמיס במראה לא אחיד, גבול לובורלי המתאים לפסאודו ליפומה וכי דרוש מעקב קליני ואולטרסאונד נוסף בעוד חצי שנה.
אשמח לדעת האם ניתן לעשות פעילות גופנית במצב כזה (כפיפות בטן, הליכות וכו')? תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כן אין מגבלה
ד''ר דני רוזין20/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקרה של דימום חוזר ביציאותזהבי16/06/2023
ערב טוב,
בן 55 עם הסטוריה ארוכת שנים של טחורים וקשירות (הקשירה האחרונה לפני כמה שנים)
בעבר היו מקרים של דימומים אחת לשנה בערך כאשר בשנתיים האחרונות יש אחת לחדש-חודשיים
פעם אחרונה לפני כ-3 שבועות שנמשך כשבוע במהלכו שמתי נרות פרוקטוגליבנול - לעיתים הדימום מיד בתחילת היציאה לפני הצואה ולפעמים בסיומה כאשר מידי פעם (לעיתים רחוקות) היו חתיכות קטנות של דם קרוש (אני מניח שזה גלד מהטרור שפשוט נפתח !?)
הערב שוב דימום בסוף הצואה כאשר מיד לאחרי שמתי נר בניגוד לפעמים קודמות שהמתנתי מספר ימים לתת צ’אנס שיפסק לבד.
לציין כי הדימומים הם לא רק על הנייר אלא המים באסלה אדומים וגם שלפעמים יש הרגשה במהלך היום כאילו של רטיבות בפי הטבעת.
המוגלובין לפני שבועיים 14.4 למרות שבוע דימום
שאלותיי
1. האם לפי התיאור מדובר בטחורים חוזרים ? זמן הדימום ביחס ליציאת הצואה ?
2. האם ניתן לשים נרות ללא הגבלה כלשהיא עד שנפסק ? פעמיים ביום ? האם הנרות אכן מיועדות להפסקת הדימום או רק להקלה בכאבים ?
3. האם יתכן ותכיפות הדימום בשנתיים+ האחרונים יכולה לנבוע מזה שאני נוטל מדללי דם (אספירין ופלביקס) בגלל צינתור שעברתי לפני שנתיים ? (אמור להפסיק את הפלביקס בעוד כחודש)
למרות שיש לי את הדימומים שנים רבות בהפוגות ארוכות בעבר, זה מבהיל אותי כל פעם מחדש
תודה על מענה ויעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהחלט נשמע שמדובר בטחורים שוב כמקור הדימום, אם כי במצבים כאלה גם
ד''ר דני רוזין17/06/2023קולונוסקופיה חשובה כדי לשלול מקור אחר במעי הגס.
מעבר למשחות יש גם מקום לשקול התערבות כמו קשירות או ניתוח טחורים, ביחוד כשיש צורך להמשיך מדללי דם. שווה להגיע לפרוקטולוג לבדיקה ויעוץ מסודרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות צד שמאל דופן בטן תחתונהרוני14/06/2023
היי שלום רב
לפני כשבוע וחצי שמתי לב לנפיחות בדופן הבטן השמאלית
ממש רואים הבדל סימטרי בין הצדדים
הופניתי למיון לטובת בירור שני רופאים ראו אותי וטענו בפני שזה נראה להם כמו לימפומה (שומני) אין גושים במישוש ואני מציין שאני לא מרגיש שום כאב
הופניתי לבירור אולטרסנד .
ביצעתי אולטרסנד הבדיקה הייתה תקנה בהחלט ללא ממצא חריג
ניגשתי אמש שוב לרופא כירוג והוא טען בפני שיש לי קרע קטן. שריר הבטן ובגלל זה הנפיחות .
ביקשתי הבחנה יותר מדויקת כגון ct או mri והוא טען בפני שהוא לא חושב שאני צריך כי אין לי שום כאב
אני מתאמן הרבה ועוסק רוב הזמן בכושר
אני מציין שעדין נפוח לי וזה מוציא אותי מדעתי שמא אנחנו מפספסים משהו
בברכה רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא לימפומה (סרטן לימפה) אלא ליפומה…
ד''ר דני רוזין14/06/2023יש סיבות לא מעטות לנפיחות כזו, אכן בדיקת הדמיה כמו סיטי או MRI יכולה לעזור באיבחון
לא מדובר על משהו מדאיג אבל כדאי לברר ביחוד אם מפריע אפילו במראה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות בדופן הבטן
רוני14/06/2023כן טעיתי ליפומה
אם הus לא הראה כלום האם צריך לדאוג
והאם הנפיחות תרד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא חושב שיש סיבה לדאגה אם האולטרסאונד לא הדגים בעיה אם כי הוא לא מראה כל דבר.
ד''ר דני רוזין14/06/2023אפילו לא ברור אם הנפיחות נובעת מדופן הבטן עקב קרע, או שיתוק חלקי של השריר, או שיש ממצא פנימי שדוחף את הבטן החוצה.
סבירות גבוהה שיגמר בכלום אבל שווה לברר
בכל מקרה בדברים האלה אין דחיפות וניתן להמתין קצת לראות אם יש שיפור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCT בליטה דופן שמאל
רוני15/06/2023היי
בהמשך לשיחתנו אמש ביקשתי היום בכל זאת צילום CT להיות רגוע.ברצוני לצרף לך תמונה של הבליטה שלא מפסיקה להדיר שינה מעלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נראה כמו חולשה של דופן הבטן. הסיטי יתן תמונה מדוייקת אם יש שם קרע, לעתים זה מעיד על פגיעה בעיצבוב
ד''ר דני רוזין15/06/2023השריר והוא נהיה רפוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבליטה דופן שמאל
רוני15/06/2023לפי התמונה אני יכול להיות רגוע ?.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רגוע כן אין משהו מסוכן- רק לא בטוח שיש לזה פיתרון טוב. נראה מה בסיטי.
ד''ר דני רוזין15/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבליטה בדופן שמאל
רוני15/06/2023לא הבנתי את התשובה אין לזה פיתרון טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא לכל בליטה יש פיתרון. אם זה בקע ניתן לתקן, לחולשת שרירים ממקור עצבי אין הרבה אפשרויות טיפול.
ד''ר דני רוזין15/06/2023לכן חשוב לאבחן, הסיטי יעזור להגדיר את הבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית אלכוהול לאחר ניתוח כיס מרהמור12/06/2023
שלום,
האם יש מניעה לשתות אלכוהול שבועיים לאחר ניתוח כריתת כיס מרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא- כמובן הכל במידה…
ד''ר דני רוזין12/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים שמחמירים בבטן תחתונהדינה11/06/2023
ערב טוב דוקטור רוזין
ברצוני לדעת האם כאב בבטן תחתונה בימין אשר מחמיר בדריכה , בעת מגע באזור הכואב
בעת יציאות מורגש הכאב גם בבטן התחתונה באותו המקום
וגם ברקטום
מה יכולות להיות הסיבות לזה ?
לפעמים הכאב מקרין לירך למותן אבל לא באופן קבוע
כאשר לוחצים במקום יש כאב
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יכולות להיות סיבות רבות מאד… אם זה משהו מתמשך כדאי להתייעץ עם רופא גסטרו
ד''ר דני רוזין11/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת קרוהן או קוליטיסדן11/06/2023
שלום רב
שמי דן , בן 29
מה הדרך הטובה לאבחן את מחלת קרוהן או קוליטיס
מלבד קולונוסקפיה
ניתן בבדיקות סיטי ? Mri ?
האם מחלות הנ"ל קשורות לעבודה הכרוכה בעומס רב ?
אני עובד בענף ההייטק בלחץ אטומי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין ממש קשר מוכח ללחץ נפשי. בדיקות הדימות שמנית יכולות לעזור באבחנה
ד''ר דני רוזין11/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיתוי ניתוח להסרת תוספתןבר10/06/2023
שלום דוקטור רוזין
שאלתי אותך בעבר מספר שאלות ורציתי לחדד בשנית את הסיטואציה כרגע
כמה זמן רצוי שיעבור מניתוח לכריתת סיגמואיד עד לניתוח נוסף להסרת תוספתן ( במידת הצורך )
והאם בדיקת mri בטן לאחר 9 שבועות מהניתוח שעברתי יכולה להיות רלוונטית מבחינת המצב בבטן לאבחון ממצאים אשר יכולים להסביר כאבים ולא להטעות בטווח הזה של הזמן שעבר ?
תודה לך שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כן זה מספיק זמן אבל זה בעיקר תלוי אם יש בכלל סיבה לעוד ניתוח ומהי
ד''ר דני רוזין11/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות ממושכת לאחר כריתת סיגמואידרחלי10/06/2023
בוקר טוב
ברצוני לשאול אותך בבקשה האם ניתן לקחת נרות גליצרין לטיפול בעצירות במקום נורמלקס שלא מסייע לי ומגנוקס גורם לי לשלשול
חודש לאחר ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואיד
בנוסף האם פרוביוטיקה יכולה לסייע בנוגע לעצירות ?
האם זה שכיח לאחר ניתוח מהסוג הנ"ל?
ואם כן מתי צפי שזה ישתפר
לעולם לא סבלתי מעצירויות
רק בעת הופעת התקף דיברקוליטיס הראשון שהיה לי
תודה לך דוקטור על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות שינוי בפעילות המעי לאחר ניתוח, לרוב מתאזן בהמשך,אפשר להשתמש בכל סוגי התכשירים לעצירות, מה שעוזר
ד``ר דני רוזין10/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קביעת ניתוח לכריתת הסיגמואידנטלי10/06/2023
בוקר טוב ד"ר
אני מועמדת לניתוח לכריתת הסיגמואיד עקב מחלת הסעיפים בקרוב
מה השיטה המומלצת לניתוח
לפקרוסקופי או פתוח ?
קראתי שבניתוח לפקרוסקופי החלמה יותר מהירה אך הדיוק והוצאת המקטע החולה לוקה בחסר
שנית
האם יתכנו כאבים בנוסף לצד שמאל גם בימין
האם גם שם ישנם סעיפים ?
כמה זמן החלמה נדרש להחלים מניתוח מהסוג הנ"ל?
תודה על המענה
שבת שלום
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניתוח לפרוסקופי הוא טוב וזה מה שמקובל היום, אינו פחות מדוייק אך כמובן
ד''ר דני רוזין10/06/2023שהטכניקה והמיומנות חשובים.
כאב מימין לעתים נילווה כי הסיגמה מונחת ימינה, אבל הכריתה היא משמאל הלבד. לעתים יש סעיפים באיזורים אחרים של המעי אבל נדיר מאד שזה דורש ניתוח.
ההחלמה היא של מספר שבועות, זה אינדיבידואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה הקודמת שלי
נטלי10/06/2023בוקר טוב ד"ר רוזין
במידה והסיגמה מונחת בימין אז מדוע מוציאים את החלק השמאלי או חלק ממנו ?
הרי גם שם יש סעיפים הכוונה בימין ויכולה להיווצר דלקת .מה ההגיון ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
היא לא מחוברת בימים היא חלק מהמעי השמאלי… רק מכיוון שהיא יחסית מפותלת
ד''ר דני רוזין10/06/2023וחופשית היא לפעמים ״נופלת״ ימינה ושם מורגש הכאב. תראי בתמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
נטלי10/06/2023אז בעצם נותרים סעיפים בצד הימני אם כורתים רק חלק מהמקטע השמאלי ?
טז הניתוח לא פותר את הבעיה בעצם
עדיין יכולות להיות דלקות וצריך להקפיד על תזונה מותאמת ?
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא הבנתי. לרוב אין סעיפים מימין, רק הסיכמה ״מונחת״ קצת ימינה. וגם אם יש סעיפים מימין הם לרוב לא גורמים לבעיה.
ד''ר דני רוזין10/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בלבלב בדיקה מ8.6רוני דעיה09/06/2023
שלום
אימי במעקב שנים של אולטרסאטנד וסיטי בלבלב
אימי ביצעה אולטרסאונד בלבלב
בדיקה קודמה לפני שנה וחצי היה 1.7*2.4
כעת גדלה .הופנתה לסיטי בטן מצורף אולטרסאונד מ8.6 .לא מבין מה רשום בבדיקה מלבד הגודל האם יש מקום לדאגה צריך להסירה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כן- מחייב השלמת בירור בחשד לגידול. סיטי בשלב ראשון כפי שהומלץ
ד''ר דני רוזין09/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לבלב
רוני דעיה09/06/2023בהמשך
האם ניתוח עושים גם בגיל מעל 90
באיזה מצבים עושים ניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לרוב לא, אבל זה מאוד תלוי במצב הבריאותי
ד''ר דני רוזין09/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבלב סיטי וחיים רגילים
רוני דעיה09/06/2023מבין שאם לא מסוכן אפשר לחיות רגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מה לא מסוכן? צריך אבחנה קודם
ד''ר דני רוזין09/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ביופסיה כיב מרהכריסטינה09/06/2023
היי אני בת 28
ב16.5 עברתי כריתת כיס מרה לפרוסקופית(עקב אבנים) שעברה בהצלחה ללא סיבוכים
היום ראיתי באתר הקופ״ח שיש תוצאות פתולוגיה של הכיס מרה
1. האם לוקחים לבדיקת פתולוגיה כל איבר שעובר ניתוח? כי בכלל לא אמרו לי שנילקח לפתולוגיה אלא רק אמרו שהכל עבר מצויין
2. האם תשובת הפתולוגיה תקינה?
תוצאת הפתולוגיה-
תשובה היסטופתולוגית-
התקבלה צנצנת מסומנת בפרטי נבדק/ת ובה כיס מרה פתוח באורך 8 ס"מ וברוחב 3 ס"מ, סרוזה אפורה חלקה, רירית אפורה מגורגרת. עובי הדופן עד 0.4 ס"מ, לא נראו אבנים בחלל.
בדופן החיצוני באיזור הציסטיקוס נמצא מבנה קשרי בקוטר 0.5 ס"מ.
חתכים: 1.1 כיס מרה 1.2 מבנה קשרי.
אשמח ממש למענה תודה רבה🙏🏻* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כן כל דבר שמוציאים חייבים לשלוח, זה שגרתי.
ד''ר דני רוזין09/06/2023לא שלחת את התשובה (באנגלית). רק את התיאור…
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצרפת את התוצאה במלואה
כריסטינה09/06/2023תודה על המענה אני מצרפת את כל הקובץ של הביופסיה
אשמח אם תוכל להסתכל תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תקין. משקעי כולסטרול שזה דבר שכיח בכיס מרה.
ד''ר דני רוזין09/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה
כריסטינה09/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי אשמח לקבל עזרה בנושא בריאותיאלין08/06/2023
היי אני התקלחתי והרגשתי גוש באזור בית השחי כמו גולה כזאת לא רואים את זה וזה לא כואב לי אני ממש מפחדת שזה סרטני האם אתה חושב שזה סרטני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סביר להניח שלא רוב הגושים שם אינם קשורים לסרטן. אם לא יסוג תגשי לבדיקת רופא
ד''ר דני רוזין08/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בצואה וירידה בהמוגלוביןאנה08/06/2023
שלום דוקטור
ברצוני לדעת מה ירידה בהמוגלובין תוך 4 ימים , בדיקה בוצעה ביום ראשון והבוקר מערך של יום ראשון התוצאה היתה 13.1 הבוקר 12
יכולה להעיד
בנוסף היה לי הבוקר דימום בצואה חד פעמי אם אני לא טועה כך זה היה נראה , אני לא בטוחה זה היה תוך כדי שלשולים באמצע הלילה, סליחה מראש על התיאור
האם זה יכול להיות קשור לזה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרטים נוספים בהמשך לשאלה
אנה08/06/2023לא ציינתי שבדיקות הדם של תאי דם לבנים וcrp היו תקינות
ברקע נותחתי לפני חודש פלוס בצורה לפרסוקופית כריתת סיגמואיד בצפון הארץ
יותר כאבים בימים האחרונים בצד ימין של הבטן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא בטוח שזו ירידה משמעותית. אם אין המשך דימום תבדקי שוב שבוע הבא
ד''ר דני רוזין08/06/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
אנה08/06/2023בצידה והדימום הינו חד פעמי ישנו צורך לחזור על בדיקות הדם ?
לא ציינתי שהדימום הופיע עם כאבי בטן ושלשולים
האם זה בסדר להישאר במצב הנוכחי ולחכות עד שבוע הבא ?
למה עליי לשים בימים הקרובים מבחינת תסמינים שמצריך ללכת להיבדק במוקד חירום או במיון
תודה לך על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אפשר לחכות לשבוע הבא
ד''ר דני רוזין08/06/2023אם אין דימום משמעותי כאבים חזקים או חום גבוה אין מה לרוץ לבדיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

