מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאבים חזקים מאוד בבטן העליונהארז אליהו31/10/2022
יש לי כאבים חזקים בבטן העליונה לאחר ניתוח כיס מרה שעשיתי לפני 17 חודשים אני לוקח 50 טיפות אופטלגין כל יום להרגעת הכאבים כל הבדיקות שעשיתי בסדר לא מוצאים למה הכאבים אני סובל מאוד אני בן 77 שנים אני מבקש עזרה לחיים דחוף מאוד בבקשה תגיד לי מה לעשות זה חיים עבורי ואני מבקש ממך עזרה דחופה תודה .ממתין לתשובתך מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא יודע מה כוללות ״כל הבדיקות״ אבל אם לא מוצאים סיבה בבירור מקיף (דרך
ד''ר דני רוזין04/11/2022רופא גסטרו) אז כדאי לפנות למרפאת כאב לטיפול בכאב כרוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליעת זכוכית של מגן לפוןצביה26/10/2022
זה דוקר לי קצת בגרון וממש מציק צרעבת מוזרה כזאת כמו אחרי שבולעים כדור
ודקירות קטנות
זה מסכון?
בלעתי בטעות חתיכה ממש קטנה אבל היא מציקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סבירות מאד נמוכה שיגרום לבעיה משמעותית
ד''ר דני רוזין26/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולות קטנות בצוואר התחתון בצדדיםגילת26/10/2022
שלום רציתי לשאול אני מרגישה גולות קטנות זזות כאילו אפשר לשחק איתן . יש לי שתים מצד ימין ושלוש בשמאל . רציתי לשאול אם צריך לבדוק את זה והאם זה מסוכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אלו קשרי לימפה שאמורות להיות שם, אם הן קטנות, זזות, לא נוקשות, לא רגישות- זה נורמלי
ד''ר דני רוזין26/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אפנדציט וכאבים חוזריםערן25/10/2022
אהלן
ב3.9 עברתי ניתוח להסרת התוספתן, בניתוח התגלה שהתוספתן התפוצץ והבטן הייתה מלאה בזיהום. שמו לי נקז והייתי מאושפז כ5 ימים.
לאחר כחודש החלו לי כאבים שמזכירים את הכאבים שהיו לי אחרי הניתוח, הלכתי למיון בהמלצת הכירורג עשיתי סיטי (בשביל לראות אם יש קולקציה) אך לא ראו דבר.
שוחררתי הביתה והכאבים השתפרו.
כעבור שבועיים הכאבים חזרו ומאד חזקים, מדגיש שמדובר בכאבים בלבד ללא חום או שלשולים- חזרתי למיון והחליטו לאשפז אותי.
עשו לי אולטרסאונד בטן (כי לא רצו לעשות לי סיטי, עשו לי 3 פעמים ברשלנות) וראו שיש קולקציה קטנה מאד.
רופא אחד טען שייתכן שהכאבים שיש לי מהקולקציה, ורופא אחר חושב שלא יתכן שהכאבים מהקולקציה, אלא ממשהו אחר (שיכול להיות שיש לי קרוהן)
אני כרגע מאושפז כבר 4 ימים עם כאבים חזקים מאד, מקבל 2 סוגי אנטיביוטיקה, פלגין וזינת, ומרגיש אבוד ומבולבל.
רציתי לשאול האם לדעתך מדובר בכאבים מהקולקציה? לא מצליח לקבל בבית חולים תשובות מספקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הקולקציה היא סימן לשארית תהליך דלקתי אז היא יכולה להסביר את הכאב אבל זה לא חד משמעי.
ד''ר דני רוזין26/10/2022לעתים יש קולקציה שאריתית כבר ללא זיהום וללא כאב דלקתי, כך שלא פשוט לשפוט מי צודק. במקרה כזה מטפלים אמפירית כמו בזיהום אבל יתכן שזה ירגע גם בלי טיפול… אין אמת אבסולוטית בתהליכים ביולוגיים. נקווה שיסתדר בקרוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במפשעה ימנית ללא ממצאאיתן22/10/2022
סובל חודשים רבים מכאב לאורך המפשעה הימנית כאב מתגבר ונמשך זמן בהרמת משקל מינימלי ביד ימין וגם בהליכה ממושכת.
בדיקות הדמייה כולל פעמיים א.ס. מפשעות ורקמות וכן בדיקה ידנית של 2 כירורגים מומחים לא נמצא דבר בצד ימין כגון בקע. ממה זה יכול להיות? למי פונים, לאורתופד? אולי צריך מ.אר.אי?
בתודה מראש איתן בן 70.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ה-MRI יכול לעזור באיבחון, בגילוי גורמים לכאב, כולל לעתים בקע חבוי אם נעשה
ד''ר דני רוזין22/10/2022בשעות ולסלבה (עם הפעלת לחץ בטני בעת הבדיקה).
יש סיבות אורטופדיות לכאבים כאלה. לא כל ממצא ניתן או מצריך טיפול ויש כאבים שלא פשוט לפתור- אז נעזרים במשככים, טיפולי כאב שונים או פיזיותרפיה.
לעתים מגיעים לניתוח בקע גם בהעדר אבחנה ברורה אם החשד גבוה ואין ממצאים אחרים, אך לעתים זה ניתוח שאינו פותר את הבעיה…* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוח תוספתןעזרא20/10/2022
בני עבר ניתוח לכריתת תוספתן לפני כשלושה שבועות, כשזה כבר התנקז לו בבטן.
היה 10 ימים מאושפז בבית החולים והשתחרר.
מצבו הכללי טוב, ללא חום וללא אודם.
יחד עם זאת במתן שתן עדיין מרגיש צריבה בבטן ויש לו דגדוגים בפי הטבעת.
במי בן 11.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סביר לגמרי, שאריות הדלקת גורמות לזה ונספגות תוך מספר שבועות
ד''ר דני רוזין20/10/2022אם אין כאבים חזקים, חום או הקאות לא נשמע מדאיג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעילות ניתוח מסטקטומיהדר18/10/2022
שלום פרופסור
אני סובלת כבר שנה וחצי מ Idiopathic Granulomatous Mastitis .ניסיתי סטרואידים ומתתורקסט ועדיין הבעיה קיימת ואני סובלת .האם ניתוח מסטקטומיה יעזור לבעיה באופן וודאי או אם הפרופסור יכול לומר לי כמה אחוזי הצלחה יש והאם יש חששש שהמחלה תגיע גם לשד השני
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זה פיתרון מאד רדיקלי אבל יעיל… כדאי לראות איפה הבעיה בדיוק כי לפעמים
ד''ר דני רוזין18/10/2022היא מרוכזת במרכז מאחורי הפיטמה ואז אפשר להסיר את החלק הזה עם הפיטמה ולשמר את השד…
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התוצאות אם אר איפנינה16/10/2022
לבלב בגודל תקין נגעים ציסטיים עד 8 מ"מ עם קשר לצינור
אשר אינו מורחב.ללא העשרה או רכיב סולידי.
להקריב דיביזום ווריאנט אנטוני.
יכול להתאים side branch ipmn.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא בדיוק ברור מה שואלת אבל תשובה כזו לרוב מצריכה רק מעקב
ד''ר דני רוזין16/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חידוד שאלה לגבי טיפול בתפריםמור14/10/2022
תודה רבה על המענה המהיר!!
אם אפשר מענה אם זה בסדר שאני מחטאת באלכוהול 3 פעמים ביום,
כי ההוראה שאני קיבלתי היא להיות עם זה פתוח (מכסה רק בלילה עם פלסטר גדול) ולא להרטיב.
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשר כמובן זה לא מזיק אבל בשלב כזה הפצע סגור והסיכוי לזיהום חיצוני נמוך
ד''ר דני רוזין14/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי טיפול בתפרים בכף רגלמור13/10/2022
שלום רב, לפני כשבוע עברתי ניתוח בכריות כף הרגל להוצאת גוף זר (הפורום ההנל לא פעיל:) יש לי תפרים לא נמסים. המנתח אמר להוריד חבישה לאחר 3 ימים ולא להרטיב את המקום כשבועיים.
אין סימנים דלקתיים, ואני עם רגל מורמת. רציתי לדעת אם ההתנהלות הגיונית ואם זה בסדר שאני מחטאת באלכוהול 3 פעמים ביום את המקום מפני שהוא ללא תחבושת. לא ניתנה לי הנחייה לכך, אך נראה לי בעייתי לא לחטא כשאין חבישה.
בנוסף האם זה טבעי שמידי פעם יש תחושה של כאב ממוקד במקום, מעין כאב פנימי שנרגע יחסית מהר.
תודה מראש ושנה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת אינפורמציה לשאלה
מור14/10/2022החתך שנעשה גדול יותר כי פתחו שם בעבר, ולכן בניתוח הוציאו גם (ריקמה צלקתית? או משהו כזה.. לא הבנתי)
כאמור עוד שבוע אני אמורה להוציא תפרים- אמרו לי במרפאת אחיות. האזור ממש לא החלים... האם יש סכנה בהוצאה מוקדמת? והאם אוכל לדרוך וללכת על הרגל לאחר הוצאת התפרים?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לרוב מוציאים אחרי שבועיים כי זה סגור מספיק ואין סכנה לפתיחה. ניתן לדרוך- אך יכול עדיין לכאוב ולהגביל במידה מסויימת
ד''ר דני רוזין14/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה לאחר הוצאת גוף זר
מור28/10/2022שלום רב,
אני שלושה שבועות אחרי הוצאת גוף זר מכרית כף הרגל ושבוע לאחר הוצאת תפרים. עדיין איני יכולה ללכת.
1.אין סימנים דלקתיים אבל האזור של הכריות גושי( מעבר למיקום הניתוח) האם זה טבעי סוג הקישיון הזה?
2. מתי לדעתך אוכל לדרוך על כף הרגל? (מבינה שזה אזור נושא משקל ומכאן המורכבות).
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טבעי שיש נוקשות, אין מניעה רפואית לדרוך, כשתרגיש שתוכלי…
ד''ר דני רוזין28/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה הוצאת גוף זר
מור28/10/2022תודה רבה על המענה!
האם יכולה להיות פגיעה ברקמות אם אלך על המקום עם כאב?
יש בערך זמן מוערך לדעתך שאוכל לדרוך..?(כרגע לא מסוגלת)
תודה וסופש נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד הוספה לשאלה האחרונה שהוספתי כעת...
מור28/10/2022האם יש משהו שאוכל לזרז החלמה...? השרייה של הרגל במי מלח או כל דבר......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא משהו שאני מכיר כיעיל, אבל השריה, עיסוי עם קרם לחו וכו׳ יכולים אותי לרכך מעט את הנוקשות ואולי להוריד מהרגישות
ד''ר דני רוזין28/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא סביר שתהיה פגיעה אבל יכול לקחת מספר שבועות עד שהאיזור ירגיש נוח שוב
ד''ר דני רוזין28/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש תודה רבה על המענה והסבלנות שלך!!!
מור28/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי טיפול בתפרים בכף רגלמור13/10/2022
שלום רב, לפני כשבוע עברתי ניתוח בכריות כף הרגל להוצאת גוף זר (הפורום ההנל לא פעיל:) יש לי תפרים לא נמסים. המנתח אמר להוריד חבישה לאחר 3 ימים ולא להרטיב את המקום כשבועיים.
אין סימנים דלקתיים, ואני עם רגל מורמת. רציתי לדעת אם ההתנהלות הגיונית ואם זה בסדר שאני מחטאת באלכוהול 3 פעמים ביום את המקום מפני שהוא ללא תחבושת. לא ניתנה לי הנחייה לכך, אך נראה לי בעייתי לא לחטא כשאין חבישה.
בנוסף האם זה טבעי שמידי פעם יש תחושה של כאב ממוקד במקום, מעין כאב פנימי שנרגע יחסית מהר.
תודה מראש ושנה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לרוב אין בעיה להרטיב אחרי יומיים שלושה (לא השריה במים כמו בריכה אבל רחצה רגילה.
ד''ר דני רוזין14/10/2022תחושת כאב חולף היא נורמלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי לדעתדנה11/10/2022
פאגט סרטן מדוע תסמיניים ישנם רק בשד אחד קשקשת למשל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כי המחלה היא של צד אחד…
ד''ר דני רוזין11/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקה במחלות זיהומיות מכשיר אנדוסקופדבי10/10/2022
שאלה שנורא מלחיצה אותי.
הייתי אצל פרוקטולוג שיבדוק טחורים. הוא בדק עם מכשיר האנדוסקופ ולא חיטא לפני שהבחור שלפניי יצא. המכשיר הרי מוחדר עמוק לפי הטבעת. מה הסיכוי להידבק מממו באיידס במידה ויש לו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
למרות שממילא הסיכוי נמוך מאד מאד, התיאור שלך אינו אמין ולא סביר שבכלל זה מה שקרה. הרי לא היית בזמן הבדיקה הקודמת, לא ראית מה נעשה עם המכשיר,
ד''ר דני רוזין10/10/2022ומעבר לכך שרוב המכשירים המרפאתיים היום הם בכלל חד פעמיים- רק החלק המאיר הוא קבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ההבדל והסיכון לדימוםדן03/10/2022
שלום אני בן 56 לאחרונה שמתי לב שאחרי יציאה יש לי דימום לא כל הזמן אבל לפעמיים רציתי לדעת מה ההבדל והסיכון לדימום כל הזמן מפי הטבעת לבין דימום רק ביציאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דימום ספונטני במידה מסויימת יותר קשור לנגע (כמו פוליפ) ודימום רק
ד''ר דני רוזין03/10/2022ביציאה יותר קשור לראומה המקומית בנוכחות פצע כמו פיסורה או טחור, אבל זה לא הבדל אבסולוטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקהעמי01/10/2022
שלום אני מבוגר היה לי לפני שבוע דימום מפי הטבעת אבל מעט בערך כשלושה ימים אבל רק פעם ביום עבר מאז חודש ולה היה כלום אני מבוגר הופנתי לבדיקות דם שיצאו תקינות כולל הברזל המגלובין וכל השאר הרופאה אמרה שבגלל שהבדיקות יצאו בסדר היא לא נותנת לי כרגע לעשות עוד בדיקות ארצה לדעת את דעתך תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ככלל דימום מפי הטבעת מצריך בירור- וזה כולל קולונוסקופיה. כמובן שיכול להיות
ד''ר דני רוזין01/10/2022שמדובר במשהו בנאלי כמו טחורים, שיחלוף, אבל כדי לא להחמיץ סיבה משמעותית יותר נהוג להשלים בירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

