מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאב דוקר בבטן התחתונהדינה29/04/2023
לילה טוב,דוקטור!
לפני כשעתיים התחילו לי מין דקירות ממש חזקות מאוד 3-4 פעמים ברצף ואז הכל נעלם ועוד חצי שעה עוד פעם.וכך זה חוזר.אין לי בחילות או חום.איך אפשר למנוע את הכאב.הוא ממש חזק.הכאב בנקודה אחת 3-4 ס"מ מעל המפשע.הבטן רכה ולא נפוחה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשר לקחת משכך כאבים ולראות מה מתפתח. אם זה ממשיך, או מלווה בבחילות, הקאות, חום - כדאי לגשת להיבדק
ד''ר דני רוזין30/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי חסימה חלקית של המעייםםםםםיניר28/04/2023
שלום רציתי לדעת עם בחסימה חלקית יש יציאות לא מצליח לתפנןת כמה ימים ןכןאב לי בבטן בצד שמואל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לעתים יש, אבל לא כל עצירות היא חסימה
ד''ר דני רוזין28/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור גודל ציסטה בגוף הלבלב לאחר שינוימירב27/04/2023
שלום ד"ר, בבדיקת ראשונה (מצורף קובץ) של אולטרה סאונד איברים התגלה בגוף הלבלב ציסטה בגודל 1.2*1.4 ס"מ ובבדיקת מעקב חוזרת לאחר כשנה הערך גדל ל 9*15 מ"מ.
אני מאוד מודאגת, האם יש חשד למשהו מסוכן? תודה רבה על המענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מרבית הציסטות בלבלב שפירות אל יש כאלה בעייתיות שדורשות מעקב או אפילו ניתוח.
ד''ר דני רוזין27/04/2023השלמת הבירור מעשית על ידי בדיקות נוספות- MRI, אולטרסאונד אנדוסקופי, כדי לבדוק מאפיינים נוספים פרט לגודל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר רוזיןמשה24/04/2023
ערב טוב ד"ר רוזין
כבר שלושה חודשים מרגיש תחושת כאב עדין/חוסר נוחות בשינוי תנועות, התכופפות או כאשר אני צוחק ממש או אפילו מתפלל אני מרגיש את שיפול בטן שמאל משהו מציק כזה
אין בליטה או גוש גם לא בזמן הפעלת לחץ תוך ביטני. אבל יש תחושה של משהו מציק/לפעמים כאב עדין כאשר מפעיל את שרירי בטן תחתונה בצד שמאל
כירוג בשיבא בדק אותי ואמר שהוא לא מרגיש בקע לא בימין ולא בשמאל
עשיתי אולטרסאונד מפשעה שמאלית שלא הודגם בקע
לאחר מכן עשיתי אולטרסאונד אשכים שגם יצא תקין פרט קורד מעובה
שלאחר חודש ממנו עשיתי עוד אולטרסאונד אשכים ויצא שהקורד חזר לגודלו המקורי
האם ד"ר חושב שכדאי לעשות ct? במידה וזה בקע קטן מאוד שאפילו כירוג ואולטרסאונד לא רואים ומרגישים מה הסיכוי ש ב ct כן?
לפי התיאור שלי עוד איזה מקור לכאב/חוסר נוחות יכול להיות לכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לפעמים נעזרים ב-MRI לאיבחון, גם של בקע וגם של אבחנות אחרות שעשויות להסביר את הכאב
ד''ר דני רוזין24/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה היא שהרופא לא רוצה לתת ct או mri
משה24/04/2023בטענה שאין ממצא לא אצל כירוג ולא באולטרסאונד שהכאבים יחלפו ולא להתייחס
השאלה שלי ד"ר האם זה הגיוני 3 חודשים לכאב ממקור שרירי שלא נצפה באולטרסאונד?
שכחתי לציין גם כאשר אני מפיח מרגיש בשיפול בטן שמאל משהו קטן מתנפח וחוזר חזרה. אציין שוב ללא כל בליטה מעל העור גם במישוש אלא רק תחושה פנימית מביפנים. ממש מסתכל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן יש דברים שנראים ב-MRI ולא באולטרסאונד
ד``ר דני רוזין24/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבצס במפשעה חוזראור24/04/2023
שלום , בחצי שנה האחרונה יוצאים לח אבצסים במפשעה , בדיוק באותו מקום , פעם ניקזו בבית חולים , פעם שניה אנטיביוטיקה , ופעם שלישית עכשיו , אני רוצה לטפל בזה שלא יחזור , לאיזה רופא אני צריכה לפנות , איזה תחום , מי מטפל בזה לא נקודתית רק לנקז אלה לראות מה עושים שלא יחזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כירורג או פלסטיקאי, לכריתה של הציסטה שמזדהמת
ד''ר דני רוזין24/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ לגבי ממוגרפיהעמית22/04/2023
שלום רב.
לפני כשלוש שנים ביצעתי בפעם הראשונה ממוגרפיה שאוטלטרסאונד. אולטרסאונד תקין לגמרי, בממוגרפיה הכל היה תקין חוץ מרקמה פליגנדלורית אסימטריה במיקום מרכזי, birads 3.המליצו על מעקב.
לא חזרתי למעקב במשך שלוש שנים...בשבוע שעבר כירורג שד בדק אותי ואמר שהבדיקה הידנית תקינה. לאחר יומיים ביצעתי ממוגרפיה, שוב הכל היה תקין חוץ מרקמה פליגנדלורית ואסימטריה במיקום מרכזי. בהערה כתוב שהאסימטריה בולטת יותר מבדיקה קודמת לפני 3 שנים. burads 3.
באולטרסאונד כתוב שאין עדות לממצאים שנראו בממוגרפיה. אולטרסאונד birads 2
אני ממש בלחץ. האם צריך mri?
מה הכוונה באסימטריה ברקמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
באסימטריה הכוונה שצפיפות הרקמה בשד אינה אחידה או שיש הבדל משמעותי בין הצדדים
ד''ר דני רוזין22/04/2023זה לא בהכרח סימן לבעיה, לרוב פשוט עניין של מבנה הרקמה.
BIRAD3 נחשב שפיר רק דורש מעקב, אין המלצה לביופסיה. עקרונית ניתן להשלים MRI אך אין ממש צורך עם תשובה כזו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר דני עזור לי בחוות דעתך אני עובד עצותבר19/04/2023
שלום לד"ר.
בן 20 חייל ללא עבר רפואי ברוך ה'
לפני כ שלושה חודשים לאחר הרמה של משקל כבד הרגשתי כמו דקירה באזור המפשעה שמאלית
היו לי כאבים כאילו מתחתי שריר באזור המפשעה במשך שבוע ועברו
לאחר כשבוע מהמקרה שיחקתי כדורגל עם חבר וכשחזרתי הביתה חזרו הכאבים העמומים באזור המפשעה וגם עם הקרנה לאשכים
משם התחלתי סדרת בדיקות שכללה:
אולטראסונד דופלר מפשעה שמאלית ותצואותיה לא הודגם בקע מפשעתי ואין עדות לבלוטות לימפות מוגדלות
לאחר מכן פניתי עם התוצאות לכירוג מומחה בשיבא שבדק אותי וטען:לא הרגשתי בבדיקת מישוש בקע בשתי המפשעות בטן וגינליה
וגם האולטראסונד מאשר כך
יצאתי ממנו אומנם שמח שאין בקע אבל ממה הכאבים?
אז הלכתי למיון שמה עשו לי בדיקת מדדי דלקת בדם שיצאו תקינים ושלחו אותי לאורולוג במיון שטען על ידי מישוש בלבד שמדובר בדלקת באפדידימיטיס עם אוריכטיס ללא שום טיפול עם 3 ימי מנוחה
הכאבים המשיכו והבנתי שאני חייב לנסות לעשות משהו אז לקחתי ציפרודקס בלי מרשם רופא במשך 6 ימים ואכן הרגשתי הטבה כלשהי
פניתי לאורולוג אחר שהפנה לאולטראסונד אשכים
תוצאות אולטראסונד אשכים:אשכים במרקם הומוגיני ושווה
בעלי זרימה שווה בשתי הצדדים
אין עדות לווירקוצלה
אין להידרוצלה
אפדידימיטיס תקין ושווה בשתי הצדדים
קורד מעובה משמאל
חזרתי לאורולוג נתן לי 10 ימים ציפרודקס שכן עזרו אבל לא כל כך כי עדיין נשארו הכאבים העמומים לפעמים אומנום לא כמו שהיו
השאלה שלי האם זה בקע שלא ראו ובגלל זה הקורד מעובה
או שהסננה של חבל הזרע זו דלקת שלוקחת לה זמן לעבור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם אין עדות בבדיקות לבקע אז כנראה שלא… תמתין בינתיים, קח משככים לפי הצורך ונראה מה קורה בחודשים הקרובים
ד''ר דני רוזין19/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לד"ר על המענה המהיר מעריך מאוד
בר20/04/2023היום עושה אולטרסאונד אשכים לאחר חודש מהקודם כדי לראות שהקרוד משמאל חזר לגודלו
שאלתי היא:
במידה ותוצאות האולטרסאונד מראות שהקורד עדיין מעובה
מה הד"ר ממליץ לי לעשות כדי לעלות על הבעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
להמתין עוד כמה שבועות ולעקוב אין בזה דחיפות או סכנה
ד''ר דני רוזין20/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה לד"ר על המענה המהיר
בר20/04/2023תוצאות אולטראסאונד אשכים דופלר מהיום 20.4.23:
אשכים במרקם תקין ושווה בעל זרימה שווה בשתי הצדדים
אפדידימיטסים בגודל תקין ללא עיבוי
וורקוצלה קלה מצד שמאל
הידרוצלה זעיר מצד שמאל
צד ימין ללא הידרוצלה או וירקוצלה
לסיכום: וריקוצלה קל מצד שמאל
אני לא מבין ד"ר איך בתאריך 13.3.23 עשיתי אולטרסאונד אשכים ויצא שהכל תקין פרט לקרוד מעובה משמאל
ולאחר כחודש הקורד לא מעובה אבל יש וירקוצלה קלה
האם הגיוני שיווצר ורקוצלה תוך חודש מהבדיקה האחרונה?
ואם הקרוד כרגע לא מעובה אז זה אומר שאכן הייתה דלקת באשך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפיענוח MREליאם19/04/2023
אשמח לעזרה להבין מה זה אומר קיבה בדיסטנציה
ומה זה בלוטות במיזנטריום ובמפשעה?
האם צריך להמשיך לבדוק משהו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קיבה נפוחה- לעתים יש הפרעה מסויימת בהתרוקנות הקיבה והיא מתנפחת, אבל אם אין חסימה והיא מתרוקנת בסופו של דבר אז אין צורך בטיפול כלשהו.
ד''ר דני רוזין19/04/2023סלואו. הלימפה מצויינות בתשובה כי רואים אותן אבל הן תקינות לא מוגדלות ולא חשודות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהMRE
ליאם19/04/2023היי תודה על המענה
נשלחתי לבדיקה בגלל כאבי בטן קשים וקיבה שמתנפחת כל הזמן ויש צורך בניקוז בזונדה כל פעם… ללא ממצאים בבדיקות מיפוי התרוקנות
אז מה כן עושים מכאן?
מה אפשר לעשות עם התופעה של הקיבה שמתנפחת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יש תרופות שעוזרות להפעלת הקיבה אבל לעתים זו בעיה קשה לפיתרון- עד כדי כך שלעיתים יש צורך בהתערבות ניתוחית כמו הכנסת צינור קבוע לקיבה שיהווה שסתום.
ד''ר דני רוזין19/04/2023צריך להתייעץ עם רופא גסטרו שעוסק בתנועתיות המעי. לעתים סכרת גורמת לכך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיענוח
ליאם19/04/2023איך נקרא הניתוח הזה או הפעולה הזאת?
איזה סוג של צינור? מדובר בצינור הזנה או משהו אחר?
דיברו איתי על הכנסת צינור הזנה למעי שעוקף את הקיבה כטיפול זמני
אבל מה יכול להיות טיפול קבוע?
כל הטיפולים בתרופות כשלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
צינור הזנה למעי זה פיתרון אחד, שעוקף את הקיבה. אם מצליח לאכול בצורה מספקת
ד''ר דני רוזין19/04/2023מבחינה תזונתית אפשר להכניס צינור לקיבה רק כדי לנקז אותה באפיזודות של הנפיחות, אם זה קורה לסירוגין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיענוח
ליאם19/04/2023זה לא קורה לסירוגין
זה כרוני. אני נמנעת מלאכול כי הקיבה כל הזמן נפוחה. יורדת במשקל.
מה שכתבת על הניתוח , באיזה ניתוח מדובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
במצב כזה האפשרות היא אכן להתקין צינור הזנה למעי הדק ולוותר על הזנה דרך הקיבה
ד''ר דני רוזין19/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קישקוש או קילוףליהי19/04/2023
שלום בת 52 בשנתיי ם האחרונות יש לי קשקוש עדין בשני הפטמות לפעמיים יחד ולפעמיים באחד ולאחר שבוע בשני הרופאה שלחה לבדיקות ונימצא שזה בסר קראתי באינרנט שעם יש בשני הצדדים אים מה לחשוש מה אתה חושב דר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נכון עקרונית אם כי לא במאה אחוז, כשזה בשני הצדדים יותר סביב שזו בעיה של העור ולא גידול
ד''ר דני רוזין19/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוסיקורט או טרידרםקטרין18/04/2023
יש לי אבצס חוזר בבית השחי (פעם 3), רופא עור המליץ משחת פוסיקורט.
אבל במרשם הביא טרידרם. מה עליי לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשר להשתמש זה גם שילוב של סטרואידים ואנטיביוטיקה (קצת שונה), יחד עם אנטיפטרייתי
ד''ר דני רוזין18/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בתוספתן והטיפולמאי17/04/2023
בוקר טוב דוקטור
אני 13 יום לאחר ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואיד במעי הגס כתוצאה מדיברקוליטיס
יש לי מספר שאלות ברשותך
1. ישנה בצקת נפוחה מעל התפרים במפשעה שעוד יותר התנפחה + כאבים בבצקת עצמה שלא היו , תקין ?
2. בבדיקת סיטי בטן שעשיתי לפני 5 ימים
נרשם :
פיתולי המעי מצב אחרי סיגמואידקטומיה
בסמוך לקו הסיכות נראית קולקציה מעוגלת עם האדרה היקפית בקוטר 5 ס"מ, מתאים לציסטה בשחלה מימין שגדלה בהשוואה לבדיקה קודמת
ללא הסננת שומן ניכרת בסמוך
סיטי בטן קודם לפני 5 שבועות
התוספתן מעובה כפי שנראה בבדיקה קודמת עד 1.3 ס"מ עם הסננה קלה בסמוך יכול להתאים לאפדציטיס
יש לציין שקיבלתי טזוצין דרך הוריד במשך 3 שבועות
אין שינוי בבדיקה
קלינית כאבים בבטן תחתונה וצד ימין מזה שבוע וחצי
מעבדה תקינה
כיצד אפשר לוודא שאכן מדובר בדלקת תוספתן ?
מלבד בדיקת הסיטי ?
תודה רבה על העזרה הדחופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא מבין את הסיטואציה. 13 יום אחרי ניתוח? ומטופל אנטיביוטית 3 שבועות? ובניתוח לא בהסתכלות על התוספתן אם היתה בעיה ידועה קודם?
ד''ר דני רוזין17/04/2023לגבי הצלקת כן זה נשמע סביר לשבועיים אחרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת בתוספתן והטיפול
מאי17/04/2023צהריים טובים בשנית
תודה רבה על המענה
אסביר את עצמי בשנית
אני 14 יום לאחר ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואיד במעי הגס כתוצאה מדיברקוליטיס
3 שבועות לפני הניתוח הגעתי למיון עקב החמרה בסיטי בטן ופיסטולה במעי הדק שהתבררה כהדבקה של לולאות מעי דק שהופרדו בניתוח ולא פיסטולה לדברי המנתח
טופלתי שבוע בטריאדה רוצפין ופנצילין ופלאגיל
לאחר שבוע הוחלפה האנטיביוטיקה דרך הוריד לטזוצין שבועיים נוספים ואז נותחתי
לדברי המנתח התוספתן נראה רגיל בניתוח
סיטי לפני 5 שבועות ביום הגעתי למיון וסיטי לפני 5 ימים ללא שינוי במצב התוספתן כפי שמפורט בסיטי
המנתח חושב שזו אולי צלקת כתוצאה מאירוע של פרפורציה ופריטוניטיס במעי כתוצאה מדיברקוליטיס שעברתי לפני חודשים
יש לציין שעברתי את הדמיות לאחר הפרפורציה והתוספתן היה תקין לחלוטין
ההחמרה מופיעה רק בסיטי שעברתי במיון לפני 5 שבועות ובסיטי שעברתי לפני 5 ימים לפני שחרור מבית החולים עקב תלונות שלי על כאב בטן תחתונה מצד ימין שעד כה לא חלף
שוחררתי עם טיפול אנטיביוטי פומי של ציפרודקס ופלאגיל לשבוע
1500 מג פלאגיל ליום ו1500 מג ציפרודקס ליום
טרם הטבה
אשמח לשמוע ממך מה עליי לעשות
מה הבדיקות הנוספות שיכולות לאשרר את המצב
Mri , אולטרסאונד?
יש לציין שמעבדה היתה תקינה מספר ימים לאחר הניתוח וגם נכון לאתמול
כמובן שאתמול נעשתה תחת הטיפול האנטיביוטי
לגבי הממצא הנוסף שהופיע בסיטי קולקציה מעוגלת ליד התפרים
המנתח אומר שזה נראה כמו ציסטה בשחלה למרות שביום שבוצע הסיטי נעשה אולטרסאונד וגינאלי שלא הראה בעיה מיוחדת ורופא הנשים ציין שזה אינו ממקור גינקולוגי
אני מרגישה שמשהו פה לא תקין
איני רוצה להסתבך עם התוספתן ולהגיע למצב של נקב
מבחינת המנתח לא הגיוני שתחת טיפול דרך הוריד שקיבלתי במשך 3 שבועות ההדמיה נשארה אותו הדבר
מה היית מציע לי לעשות במצב כזה?
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת בתוספתן
מאי17/04/2023הכוונה שהפרפורציה והפרטוניטיס היו לפני 6 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אם אין יום ומדדי דלקת, בדיקת הבטן על ידי הכירורג תקינה ובניתוח נראה תוספתן תקין
ד''ר דני רוזין17/04/2023לא הייתי עושה כלום כרגע זמן כה קצר אחרי הניתוח מבחינת התוספתן שנראה תקין בניתוח. מה שכן- צריך לוודא שהממצא אינו אבצס בסמוך לחיבור המעיים אבל שוב- אם הכל רגוע אין צורך בהתערבות דחופה, רק מעקב הדמייתי. הכי חשוב לחזור לכירורג כדי שיעבור על כל המידע ויחליט מה הלאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת בתוספתן והטיפול
מאי17/04/2023אחר הצהריים טובים דוקטור
לגבי תשובתך שישנו הצורך לוודא שהממצא אינו אבצע בסמוך לחיבור המעיים
כימיה הדרך הטובה ביותר לוודא את זה?
שנית לגבי מעקב הדמייתי
מהי הדרך הטובה ביותר לעקוב
Ct , mri , אולטרסאונד?
יש לציין שבצעתי 5 הדמיות של סיטי בטן במהלך חצי השנה האחרונה שזה יתר על המידה כמדומני
תודה רבה על העזרה עד כה
אני מעריכה את תשובותייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אפשר לעקוב ב-US. אם אין מדדי דלקת ופעילות המעי תקינה אז פחות סביר שזה אבצס
ד''ר דני רוזין17/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת תוספתן והטיפול
מאי17/04/2023ערב טוב
תודה רבה על המענה
במידה והיתה לך את האפשרות לבחור בין אולטרסאונד או mri מה היית בוחר להדמייה הטובה ביותר והמדויקת להמשך המעקב ?
שנית
באם 10 ימים של כאב בטן תחתונה צד ימין שלא חולף לא צריך להדליק נורת אזהרה?
שוב תודה על המענה והעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אם זה נראה היטב באולטרסאונד שהיא בדיקה פשוטה וקלה הייתי בוחר בזה.
ד''ר דני רוזין17/04/2023אם הכאב מתון ואינו מלווה בסימני ומדדי דלקת, ובוא יחסית סמוך לניתוח, אפשר להעזר במשככים ולעקוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות ביופסיה לאחר ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואיד במעי הגס
מאי19/04/2023צהריים טובים ד"ר רוזין
תודה רבה על העזרה עד כה
מעריכה זאת
אשמח לעזרתך בפענוח תוצאות ביופסיות שנלקחו במהלך ניתוח לכריתת סיגמואיד במעי הגס
אירוע ראשון פרפורציה ופריטוניטיס לפני כחצי שנה
אירוע שני של דלקת לפני 6 שבועות ואז נותחתי
תודה רבה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מראה מה שהיה ידוע- סעיפים במעי עם סימני דלקת שהיתה שם
ד''ר דני רוזין19/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח לכריתת הסיגמואיד במעי הגס כתוצאה מדיברקוליטיס
מאי20/04/2023בוקר טוב ד"ר רוזין היקר
ברצוני לדעת בבקשה כמה זמן נהוג לתת זריקות קלקסן לאחר אשפוז בגין ניחוח לכריתת הסיגמואיד כתוצאה מדיברקוליטיס
יש לציין שיומיים לאחר הניתוח התחילו דימומים למשך יומיים לכן הופסקו הזריקות לאחר מכן חידשו אותם לעוד מספר ימים שבסהכ היו 8 ימים
המנתח המליץ לא להמשיך
יש לציין שאני בתנועה מרובה מיום למחרת הניתוח
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עקרונית משלימים הרבה פעמים ארבעה שבועות אבל זה תלוי בגורמי סיכון ואם המהלך תקין והתנועתיות חזרה במלואה אפשר אכן לקצר
ד''ר דני רוזין20/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח לכריתת הסיגמואיד
מאי20/04/2023בוקר טוב בשנית
תודה על המענה המהיר
ברקע סגירת pfo עקב אירועי tia
עדיין דלף בינוני
נוטלת אספירין במינון של 100
ומספר ימים בנוסף לדימום הרקטלי שהתחיל כנראה כתוצאה מפצע החיבור בהשקה והפסיק
היה גם דימום בזקיק בשחלה לכן הופסק
כרגע הכל תקין
האם היית ממליץ לחזור להזריק לעוד שבועיים בכל זאת על מנת למנוע סיכונים ?
תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא כבר אין צורך
ד''ר דני רוזין20/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ברשותך
מאי20/04/2023ערב טוב דוקטור רוזין
ברצוני לשאול אותך בבקשה
לאחר ניתוח כריתת סיגמואיד בעקבות דיברקוליטיס
במידה וישנה בעיה בהשקה
תוך כמה זמן ניתן לראות זאת לאחר הניתוח ומהם התסמינים במידה וישנה בעיה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לרוב תוך 5-7 ימים זה מתבטא בסימני דלקת בבטן- כאבים, הקאה, חום, בדיקות דם עם ממדי דלקת
ד''ר דני רוזין20/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתסמינים לאחר ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואיד במעי הגס כתוצאה מדיברקוליטיס
מאי22/04/2023שבוע טוב דוקטור
ביממה האחרונה יש לי כאבים בטן אמצעית ובימין
מלווה בדופק חזק בימין
בחילות היו צמרמורת...ומינימום תיאבון
אין חום
ריבוי יציאות גדול מהרגיל עם ריר בצואה
יציאות רכות מעורבות גם בצבע צהוב
סליחה על התיאור
יש לציין שלא בצעתי קולונוסקפיה לעולם וטרום ניתוח מכיוון שחששו שיהיה לי נקב נוסף
מה דעתך ? מה עליי לעשות ע"פ התסמינים הנ"ל?
תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בשלב זה ללא חום ועם פעילות מעי אפשר להמתין, אפשר לעקוב אחרי ספירת דם
ד''ר דני רוזין22/04/2023דרך רופא המשפחה שגם יבדוק את הבטן. אם יש החמרה משמעותית כדאי להגיע למיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
מאי23/04/2023ערב טוב דוקטור רוזין
ברצוני לדעת בבקשה
ספירת דם שלי מהבוקר וcrp תקינים אך למרות זאת עדיין כאב בימין בבטן התחתונה ללא שיפור
מה עליי לעשות? פשוט להמשיך לעקוב?
יש לציין כי סיימתי טיפול לפני 3 ימים בציפרודקס ופלאגיל ל6 ימים
אז אולי זו הסיבה שהמעבדה עדיין תקינה ?
שאלה נוספת ברשותך
האם תיתכן ירידה בהמוגלובין כל מספר ימים , בכדוריות דם אדומות לאחר הניתוח שעברתי לפני 3 שבועות
כריתת הסיגמואיד במעי כתוצאה מדיברקוליטיס
הדבר היחיד השונה הינו התזונה שלי בחודש וחצי האחרון
לא אוכלת בשר והכלכלה בעיקר רכה
לפני הניתוח הייתי סביב 13 13.5
תודה רבה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לחכות בסבלנות. החלמה זה תהליך של כמה שבועות, הדרגתי
ד''ר דני רוזין23/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח לכריתת הסיגמואיד במעי הגס
מאי23/04/2023שלום דוקטור רוזין
האם התכוונת בנוגע להחלמה גם בהתייחסות לבדיקות הדם שצירפתי הכוללות את ההמוגלובין , כדוריות אדומות?
שאלה נוספת ברשותך
מכיוון שהופסק לי קלקסן לאחר שבוע מהניתוח
כרגע חלפו 3 שבועות
האם ישנו צורך לעקוב אחרי תפקודי קרישה ?
בנוסף איזה בדיקות מקיפות עליי לעשות כחודש פלוס לאחר הניתוח על מנת לראות שהכל חזר למקומו ?
תוך כמה זמן ניתן לחזור לפעילות גופנית מתונה כגון פילאטיס , שחייה וכיוב ?
תודה רבה על העזרה שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אין צורך בבדיקת קרישה. ספירת דם עוד שבועיים שלושה. חזרה הדרגתית לפעילות,
ד''ר דני רוזין23/04/2023שחיה אפשר, מאומץ יותר בהדרגה בשבועות הבאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
מאיה24/04/2023שלום דוקטור רוזין
אודה לעצתך האם ניתן לעשות משהו
כאב בצד ימין בלתי נסבל תחת משככים
בהליכה, ישיבה, בשיעול,במתן שתן
ביציאה אם מתאמצת
ספירת דם מאתמול תקינה
מה עוד ניתן לעשות ?
במידה וזה התוספתן על סמך הסיטי לא ניתן לנתח כי עברתי ניתוח לפני 3 שבועות לכריתת הסיגמואיד
מה עוד ניתן לעשות לדעתך ?מזה ששבועיים וחצי אני לא משתפרת להיפך
תודה רבה על העזרה עד כה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אם אין שיפור בימים הקרובים כדאי לחזור למנתח ולשקול עוד הדמיה
ד''ר דני רוזין24/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות לגבי הדמייה
מאי24/04/2023תודה רבה על המענה
איזו הדמייה לדעתך עליי לעשות ?
יש לציין שct נעשה 4 פעמים בחצי שנה האחרונה
אחרון לפני 12 יום
האם להישאר תחת כאב בבטן תחתונה וצד ימין שמחמיר בדריכה, ישיבה , שיעול לא מסכן אותי לימים הקרובים?
שאלה נוספת ברשותך
האם ניתן לקחת נורמלקס לאחר הניתוח?
תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אם אין מדדים נוספים בעייתיים אז לא מסוכן לחכות עוד כמה ימים, כאב אחרי ניצוח אינן נדיר. ניצן לקחת נורמלקס בשלב הזה
ד''ר דני רוזין25/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
מאי25/04/2023אחר הצהריים טובים דוקטור רוזין
ברצוני לדעת בבקשה
האם ראית מקרים של עיבוי תוספתן ודלקת בסיטי שנשאר ללא שינוי לאחר הדמייה נוספת שנעשה 5 שבועות לאחר מכן?
ובזמן הזה ניתן טיפול אנטיביוטי דרך הוריד ( פלאגיל רוצפין ואמפצילין לשבוע וטזוצין לשבועיים )
בהאם הדבקות במקום יכולה לגרום לכאב שאני מתארת כבר כשבועים וחצי בצד ימין של הבטן התחתונה?
במידה וכן כיצד מאבחנים הדבקות ?
האם ניתן לטפל ?
תודה רבה על כל העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כן לפעמים זה עיבוי תגובתי וכאן שאינו ממש משמעותי.
ד''ר דני רוזין25/04/2023הדבקות לרוב אינה גרומת לכאב אלא אם חוסמת את המעי. זה פשוט סוג של צלקת פנימית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
מאי25/04/2023שלום בשנית ד"ר רוזין
מהי הדרך הטובה ביותר לבדוק האם מדובר בהדבקות ? מה הטיפול בהדבקות ?
מה יכולות להיות הסיבות לכאב מתמשך בצד ימין אם מדובר בצלקת
ושוב אשאל ברשותך לאבחון יותר מדויק לדלקת בתוספתן ובמידה יש לי את האפשרות לעבור בדיקת mri במקום אולטרסאונד האם זה עדיף ומדויק יותר ?
תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אין דרך טובה לאבחן הדבקות וזו לא מחלה שדורשת טיפול אלא תגובה טבעית.
ד''ר דני רוזין25/04/2023מציע לתת לגוף להשלים את מהלך ההחלמה הטבעי שלו אחרי ניתוח ולא לנסות לחפש עוד בדיקות ועוד טיפולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
מאי26/04/2023ערב טוב ד"ר רוזין וחג שמח
ברצוני לשאול אותך בבקשה
האם כאב תפיסה של גב תחתון שהופיעה לי הבוקר שקמתי מהמותן ומטה עד קו האגן שמשפיעה על הרמת הרגל ויציבה יכולה להיות קשורה לניתוח שעברתי לכריתת הסיגמואיד לאחר 3 שבועות או שאין קשר בין הדברים ?
במידה ולא האם מותר לקחת תרופות נוגדות דלקת במצב הנוכחי לאחר ניתוח במקום למרוח משחה כדוגמת וולטרן גל שעד כה לא עזרה
בנוסף שאלה נוספת מתי נהוג לחזור לתזונה כוללת סיבים תזונתיים לאחר הניחוח ?
תודה רבה על העזרה שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
מאי26/04/2023רציתי לדייק
תפיסת הגב בצד שמאל מהמותן עד האגן
ישנו קושי להרים את הרגל , לעלות מדרגה וכיוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מותר לקחת תרופות, ומותר לאכול סיבים, אם מערכת העיכול חזרה לפעולה.
ד''ר דני רוזין27/04/2023אבל אם יש שלל של תלונות לאחר ניתוח כדאי לחזור למנתח לבדיקה לוודא שהכל בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהMri בטן
מאי28/04/2023צהריים טובים ד"ר רוזין
ברצוני לשאול אותך בבקשה
מה בדרך כלל בודקים בבדיקת mri בטן
האם ניתן לאבחן סעיפים, קרוהן , קוליטיס, פיסטולה במעי הדק? בקע סרעפתי ?
למה בעצם מיועדת הבדיקה?
תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כל הנ״ל. אפשר לבדוק את כל אברי הבטן
ד''ר דני רוזין28/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
מאי29/04/2023בוקר טוב ושבת שלום ד"ר רוזין
רציתי לשאול אותך בבקשה
מה סוג בדיקת mri בטן המתאימה ביותר לדעתך למעקב אחר תוספתן מעובה וכאבים בבטן אמצעית ומעלה
Mri אנטרוגרפיה ?
אחר ?
הכאבים במרכז הבטן למעלה היו כבר לפני הניתוח ועדיין כואב לי
נקסיום ומשפחתו לא עוזר לי...
מה הדרך הטובה ביותר לבדוק את מהות הכאבים ?
ושאלה אחרונה
האם עצירות שהתחילה לאחר פרפורציה לפני כחצי שנה צריכה להשתפר עם הזמן ? הניתוח שעברתי אמור לעזור לאחר שהוצאנו את החלק המודלק ?( עד הפרפורציה לא סבלתי מזה לעולם...להיפך המעי היה פעיל ביותר
תודה על העזרה שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא חושב שצריך שום בירור נוסף כעת אחרי ניתוח. אם אחרי תקופת ההחלמה, מינימום חודש וחצי, זה ממשיך כדאי לפנות לבירור גסטרו נוסף ואז יוחלט אילו בדיקות להשלים
ד''ר דני רוזין29/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת וכאב בצלקת פנימית, באזור הטבורעמרי14/04/2023
לפני כשנה עשיתי ניתוח אפנדציט, הניתוח הושלם בהצלחה וחזרתי לעצמי לאחר מספר ימים. שלושה וחצי שבועות לאחר הניתוח עשיתי אימון משקולות שבין היתר הרמתי 70 קילו למספר חזרות.
יום לאחר האימון התחיל לי כאבים באזור המפשעה והצלקת הלקרוסקופית בתבור. מספר ימים לאחר מכן הכאבים היו יותר ממוקדים באזור הצלקת הלקרקוסקופית מתחת לתבור.
מאז עשיתי CT וMRI שפסלו חשש לבקע או משהו אחר מסוכן.
עשיתי אולטרה סאונד בו היה כתוב ״השרירים של דופן הבטן תקניים, לא מדובר בבקע תבורי, מדובר בצלקת קלואידית. רחוב הצלקת 9 מ״מ ו13 מ״מ עומק.
הצלקת מגיעה עד מפגש השרירים ומכילה מעט נוזל בתוכה. ״
בהמלצת האולטרה סאונד הלכתי למרפאת כאב לעשות זריקות של סטרואידים ישירות לצלקת הפנימית (קורטיזון).
הזריקות הפחיתו את הכאבים באזור התבור והמפשעה אבל עדיין נשארו.
מצורפת גם כן תמונה של התבור לאחר שאני גירדתי אותו כי כאב לי באזור שם. הוא תמיד קצת אדום (הרבה פחות בתמונה) ולא תמיד כואב - חשוב לציין שאין הפרשות או נוזל שיוצא מהתבור רק כאב סביב התבור, והצלקת שמתחת לתבור.
אשמח ממש לעזרה ומה אתה מציע לעשות (בין אם זה בדיקות דם או טיפול מומלץ).
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השאלה בכלל כמה זה מפריע ואם מחייב טיפול. זה לא נראה חריג במיוחד,
ד''ר דני רוזין14/04/2023ועם הזמן רוב הבעיות האלה פוחתות בעוצמה. אפשר לגשת ליעוץ אצל פלסטיקאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת וכאב בצלקת פנימית, במיוחד בתוך התבור
עמרי14/04/2023זה מאוד מפריע וכואב.
כרגע זה כבר שנה ככה והכאב טיפה פחת בגלל זריקות סטרואידים אל תוך הצלקת הפנימית.
אבל רוב הכאב מגיע מאזור התבור, יותר נכון ממש מבפנים.
פלסטיקאי אמר שאין לו איך לעזור.
אם זה מאוד מפריע מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כדאי לעשות הדמיה, אולטרסאונד למשל, לוודא שאין בקע, ולהגיע לכירורג- אולי ע״ש מקום לניתוח בהתאם לממצאים.
ד''ר דני רוזין14/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשיתי אולטרה סאונד כמו שתיארתי ולא היה ממצא לבקע, המוצא האחרון זה כירורג? ככל הנראה מדובר בדלקת בצלקת הפנימית
עמרי14/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ח״א יודע אם ״מוצא אחרון” אבל לעתים כשצלקת עושה בעיות מסירים אותה ותופרים מחדש
ד''ר דני רוזין14/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבת שלי בת 15 צריכה התייעצות דחופהאורין14/04/2023
היי הבת שלי בת 15 סובלת מעודף משקל מאוד קשה לפני כחמש חודשים עשינו בדיקה של בלוטת התריס והבדיקה יצאה תקין עכשיו היא הרגישה בעורף מין גולה היא מאוד בלחץ רציתי לשאול מה זה יכול להיות תודה רבה היא חושבת שזה מחלה כלשהי וניסיתי להסביר לה שזה בטח סתם וזה יעבור אבל היא מתעקשת ופוחדת ללכת לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הסיכוי שזה משהו בעייתי אפסי, אולי גוש שומני או ציסטה עורית. שתלך להיבדק הלי חשש
ד''ר דני רוזין14/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בבית השחיזהבית13/04/2023
היי,
בת 33 בריאה בדכ, לפני כחודשיים הבחנתי בנפיחות קלה בבית שחי שמאל, בחלקו האצמעי של בית השחי, לא מרגישה כלום במישוש.
קבעתי תור לכירורג שד, אך התור רחוק בעוד כחודשיים.
האם יש סיבה לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא, נפילות קלה ללא תסמינים נילווים אינה סיבה לדאגה או בדיקה דחופה, כמובן שאם תהיה הימרה,
ד''ר דני רוזין13/04/2023הופעת תסמינים אחרים או גדילה מהירה יהיה צורך להקדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים בפי הטבעתתתתתתתתיניב09/04/2023
שלום יש לי גבר שבוע גירודים בפי הטבעת ותחושה של משו זז שם ובניגוב היה אדום על הניר מזה יכןל להיות יש לי גם גירודים באשכים ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גירוי של העור, טחורים, דלקת- יש סיבות שונות. בשלב ראשון ניתן לשמור על היגיינה מקסימלית
ד''ר דני רוזין09/04/2023בשטיפות האיזור, שימוש במרכך של העור כמו וזלין, ואם לא מסתדר לפנות לבדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

