מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת שתןאילנית10/04/2012
שלום רב,
בבדיקות שתן שעשיתי מספר פעמים בהפרשים של שלושה חודשים מאחת לשניה הכל יוצא שלילי ורק הליקוציטים יצא 25 כשהנורמה עד 10. רופא המשפחה אומר לי להתעלם מזה אני אישה בת 59 כמובן שלפני מתן השתן לבדיקה התרחצתי תרבית שתן יוצאת שלילית.
רופא נשים אומר שאין קשר לבעיה נשית. האם עלי לפנות לאורולוג ?
אשמח לתשובה,
אילנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן - תגובה
חורחה אוליבה16/04/2012שלום אילנית:
כנירא שהצשובה היא של סטיק, שלא תמיד מדוייקת. עלך לבקש בשיקה מיקרוסקופית של משקעת שתן, כדי לכמת נכון את הליקוציים. בכל מיקרה, אם התרבית שלילית אז אין זיהום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משטח גרוןמיקה09/04/2012
שלום,
בני בן שנה+9 ח' חזר מהגן ב-3.4 עם חום.
ב-4.4 נבדק ע"י רופאת ילדים ונמצא עם נק' לבנות בגרון
והוחלט על משטח גרון בשעה 18:00.
לרוע המזל, קופ"ח איבדה את המשטח (או שכחה לבדוק) ורק ב-8.4 המשטח נשלח למעבדה.
ב-9.4 הגיעה תשובה כי סטרפטוקוקוס A שלילי.
האם תוצאות הבדיקה אמינות מאחר והיא נעשתה באיחור?
בינתיים מיום 4.4 הוא לוקח אנטיביוטיקה, האם כדאי לסיים או להפסיק?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משטח גרון - תגובה
חורחה אוליבה21/04/2012באופן כללית, כדאי לסיים תמיד את הטיפול אנטיביוטי ולא להפסיק באמצע. תבקש המלצה של רופא המטפל. התוצאות הבדיקות אמינות לגבי היום שהדגימה נלקחה. בין התחלת הבעיה והיום של לקחו את הדגימה השהיה,עברו ימים והיה טיפול, אז יכול להיות שכבר אין דלקת.
בכל אופן, אני ממליץ לדב עם הרופא במטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם בהיריון- תפקודי כליותנבט04/04/2012
שלום, אני בשבוע 16+6 ותוצאות בדיקות הדם שלי בנוגע ל- urea, creatinine , uric acid יצאו נמוכות מהרגיל (13, 0.38, 2.1). התוצאות הן כך מההתחלה בערך. לאחר שבוע מנוחה מהרופאה ולאחר שתיית 3 ליטרים [לפחות] כל יום עדיין התוצאות נמוכות.... אני אובדת עצות [והרופאה שלי בחופש...:)]. אנא עצתכם, תודה וחג שמח, נבט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם בהיריון- תפקודי כליות - תגובה
חורחה אוליבה04/04/2012שלום, נבט
ירידת בריכוז של urea, cratinine y uric acid בהריון, הן תופאה תקינה ומוכרת.
לא לגדאוג, וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםיעל02/04/2012
0.48 negative הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - HEPATITIS B Ab
הוספה לטבלת מעקב
HEPATITIS Bs Ag negative הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - HEPATITIS B SURFACE Ag
הוספה לטבלת מעקב
HEPATITIS Be Ag negative הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - HEPATITIS B e Ag
הוספה לטבלת מעקב
HEPATITIS C Ab negative
מבקשת הסבר לתשובות. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה02/04/2012יעלת שלום"
התוצאות מעידות על כך שאין הפטיטיס "בי" וגם לא "סי". תלוי העבודה שלך, אולי כדי לקבל חיסון נגד הפטיטיס "בי", כי התוצאה אומרת שאת לא מחוסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות- המשך
יעל02/04/2012תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- c-reactive proteinנוני30/03/2012
בוקר טוב
עשיתי בדיקת דם והתוצאה של ב- c-reactive protein ויצא0.1
יש לי פיברומאלגיה מה זה אומר בבקשה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר c-reactive protein - תגובה
חורחה אוליבה02/04/2012התוצאה תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם סמוי בצואהפינצי מירי29/03/2012
התקבלה היום תוצאת בדיקה דם סמוי בצואה חיובית 2/6.
עד שאפנה לרופא המשפחה רציתי לדעת מה אומר המספר 2/6
תודה
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם סמוי בצואה - תגובה
חורחה אוליבה02/04/2012לפינצי מירי:
לא מכיר מה המספר אומר,כנירא איזה סוג של כימות. אבל, תוצאה חיובית, אומר שיש דימום במערכת העיכול. יש לבצע פעולות נוספות כדי לברר את המקום המדייק ולהחליט על טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםSarit28/03/2012
Plateles 146 k/ul באדום מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה28/03/2012ערכים נורמאליים נאים בין 150 ל-450 k/uL
התוצאה שלך קטנה מקצט מהנורמה, אבל אני חושב שכדי לחזור על הבדיקה לאמת שכך הדבר.
שלום לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת דם TSHבטי ברוך25/03/2012
שלום....
שמי בטי ברוך רציתי לדעת לגבי בדיקת דם שעברתי.
TSH תוצאת הבדיקה 9.28
T4 15.4
66.3 וויטמין D
אני בת 39 אם לארבעה ילדים....
אודה לך אם אוכל לקבל הסבר עבור בדיקות אלו....
תודה מראש
בטי ברוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקת דם TSH - תגובה
חורחה אוליבה28/03/2012בטי, שלום.
TSH גבוה מעיד כנרא על תת פעילות של בלוטת התריס. צריכה לבקש יעוץ אצל רופא משפחה או אנדוקרינלוג כדי להגיע לאבחון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות דם - בלוטת התריסליאור21/03/2012
אשמח לשמוע מהי דעתך המקצועית לגביי הבדיקות המצורפות.
תודה רבה וערב טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה
ליאור22/03/2012הבדיקה העליונה בוצעה לפני 3 שבועות והתחתונה לפני יומיים (בעקבות תוצאותיה של העליונה).
רציתי לדעת מה משמעות התוצאות ובנוסף כיצד יכול להיות שערכי ה-TSH השתנו במידה כה רבה? (מתת פעילות לערכים תקינים..).
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתגובה.
ליאור01/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקות דם - בלוטת התריס - תגובה
חורחה אוליבה02/04/2012שלום טל: יש כאן בעיה בבלוטת התריס. כנראה שזו הסיבה לביצוע בדיקות האלה. ממליץ לדון על התוצאות עם הרופא המטפל, שמכיר את המצע הקליני שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת דםeti17/03/2012
אני בת 49. בבדיקת BUN נמצאה רמה של 22 (כאשר הטווח 4.6-21).
כמו כן monocytes נמצאה רמה 9.3 (הטווח 2-9) מה משמעות התוצאות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה28/03/2012שלום, אתי
החריגות קטנות ולא משמשעותיות. לא חושב שיש מקם לדאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרהאלמונית15/03/2012
לא מבינה..
קיבלתי תוצאה מבדיקת דם שעשיתי:
619 IU/L
מה זה אומר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה - תגובה
חורחה אוליבה28/03/2012מה בדקו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות לסמנים ראומטייםאור15/03/2012
אבקש לדעת בתוך כמה זמן מתקבלות תוצאות לבדיקות ANA (Antinuclear Antibody( ו- Rheumatoid Factor ? תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות לסמנים ראומטיים - תגובה
חורחה אוליבה15/03/2012זמן תוצאה תלוי בלוח עבודה בכל מעבדה. ככלל, אפשר לקבל RF באותו היום, וANA תוך שבוע מקסימום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עשיתי בדיקת דם לשלילת מחלות מין וישאייל13/03/2012
תוצאות פה:
Treponema palidum Nonreactive בשיטה CMIA ספציפיה
HB Surface Ag Nonreactive
HB Surface Ab mIU/mL 20.69 Reactive
HB Core Ab IgG&IgM Nonreactive
Hepatitis C Ab Nonreactive
HIV 1,2 Ab's NEGATIVE
אשמח לדעת מזה אומר הנתון שנימצא ב-HB Surface Ab ומזה אומר Nonreactive ? והאם הכל תקין ובריא לפי התוצאות ? תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עשיתי בדיקת דם לשלילת מחלות מין ויש - תגובה
חורחה אוליבה15/03/2012אייל,שלום.
Nonreactive אומר שבשיטות לבדיקה, לא נמצא תגובה חיובית.
HBs Ab Reactive אומר שאתה מחוסן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםדניאל12/03/2012
היי, עשיתי לפני שבועיים בערך בדיקת דם, אני בת 18 וחודשיים.
יצא בשלוש בדיקות, eos, mono, baso שחסרות לי כדוריות דם לבנות, כלומר זה יצא בכולן אפס נקודה משהו. איך אפשר לטפל בזה?
בדיקה נוספת היא HDW שיצאה 2.3 ולא הצלחתי למצוא עליה מידע באינטרנט. תוכל להסביר לי בקצרה על מה היא והאם התוצאה תקינה?
רמת הפריטין יצאה 16.4 שזה רחוק מהממוצע, מה אפשר לעשות לגבי זה?
אם תוכל להגיד לי איך לטפל ברמות הנמוכות האלה, מה צריך לעשות, תזונה או כדורים...
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נו למה לא עונים?
שובל16/03/2012צריך לענות לפי הסדר, ולמי שמחכה כבר כמה ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם של ילדה בת 15.5לריסה12/03/2012
Eosinophils % 23.2 מה זה אומר? תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם של ילדה בת 15.5 - תגובה
חורחה אוליבה15/03/2012מעיד על התגובה של מערכת החיסון.יכול להיות בעיה של פרזיטיים או אלרגיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

