מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- TSH האם עלי לדאוג?לב12/12/2011
שלום
אני מנסה להכנס להריון והרופא שלי נתן לי לבצע מס בדיקות בין היתר בדיקות דם.
הדבר היחיד שנראה לי בדיקת ה TSH
TSH 5.66 MIU/ML (0.34-5.60 . מחוץ לסוגריים יש * בקצה מה זה אומר??
וזו הבדיקה היחידה שהיא מודגשת ???
האם זה עלול להשפיע על החוסר יכולת להכננס להיריון???
יש לי תופעות כגון : יובש מוגזם בכל הגוף, עייפות, ועוד...
מה ניתן להסיק מהתוצאות הללו??
המשך יום טוב, ממתינה למענה
לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TSH האם עלי לדאוג? - תגובה
חורחה אוליבה12/12/2011התוצאה וגם התופעות מעידות כנירא על תת פעילות של הבלוטה. את חייבת ךברר סיבה ולטפל בבעיהץ רופא אנדוקרינולוג יכול לעזור ללא ספק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק בשתןאורטל08/12/2011
בת 22 ,לא חולה בשום מחלה כרונית למעט אסתמה,גובה ומשקל תקינים,לא שותה ולא מעשנת.
לפני כשבוע עשיתי בדיקת צואה ותרבית צואה-הכול יצא תקין .
בדיקת שתן ותרבית שתן-הכול תקין פרט לחיידק Klebsiella pneumoniae שנמצא ב00.00 בשתן אך עדיין לא טופלתי עם אנטיביוטיקה.
שאלתי היא:
האם חיידק הקלבסיילה בשתן יכול לגרום לי לסיבוכים בריאות,במחזור הדם ולהוות סכנה ממשית לחיי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק בשתן - תגובה
חורחה אוליבה11/12/2011משהו לא מסתדר; הכול תקין פרט לחיידק ?pneumoniae Klebsiella שנמצא ב00.00
אפשר לברר, בבקשה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתןסיגל08/12/2011
שלום,
הרופא שלי שלח אותי לבדיקות דם - בבדיקה של LEUCOCYTES
התוצאה הראתה - גבול תחתון 0 - גבול עליון 10 - והתוצאה שלי הראתה *100 . זה די מדאיג אותי אודה לך אם תחזור אלי בהקדם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן - תגובה
חורחה אוליבה11/12/2011הנתונים שייכים לבדיקת שתן, והם חלקיים. מש ראו במיקרוסקופ? יש בדרך בדיקת תקבית?. למה שלחו אותך לבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרבית שתן
סיגל18/12/2011בבדיקת תרבית שתן שעשיתי -
התוצאה של URINE CULTURE הייתה: צמיחה מעורבת של מספר סוגי חיידקים.
רציתי לדעת מה זה אומר והאם יש לי דלקת בשתן ? או משהוא אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם WBC נמוךשני07/12/2011
היי אני סובלת מאנמיה המון שנים אף פעם לא התעמקתי בבדיקות דם ועכשיו קיבלתי תוצאות מהבדיקה האחרונה החלטתי להתעמק וראית שהערך WBC נמוך שאני קוראת על כך באינטרנט זה נותן הסבר קצת מלחיץ!!!!! האם יש מה לדאוג או שזה תוצאה מהאנמיה
כמובן שתיאמתי תור לרופאת משפחה אבל לצערי זה יקרה רק עוד שבוע...
אודה על תשובתך המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם WBC נמוך - תגובה
חורחה אוליבה07/12/2011WBC לא קשור לאנמיה. בנוסף, לא כתבת את התוצאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה למה זה כן קשור?
שני07/12/2011אז למה זה כן קשור ?
איזה ערכים לרשום לך תוצאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתוצאה 3.3
שני07/12/2011.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה למה זה כן קשור? - תגובה
חורחה אוליבה08/12/2011אני חוזר: WBC לא קשור לאנמיה. פשוט אמרת WBC נמוך בלי לתת תוצאה וערכי איחוס שלך, כדי להעריך.
אנמיה מוגדרת על פי תוצאות המוגלובין. אם הכן יש לך אנמיה ממושכת, חייבת להתיעץ עם רופא כדי לברר סיבה וסוג האנמיה, ואז לקבל טיםול מתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה רצינית בתפקוד בלוטת התריס.איגי ניצן06/12/2011
ד"ר שלום רב.
הנני בחורה בת 27, אתמול לפי תוצאות בדיקות הדם הבנתי שה- thc שלי הוא 0.02
במעבדה נלחצו מאוד ועוד לא יצא לי לפנות לרופא עקב כך, הבנתי שהנורמה היא 0.15 ואצלי מסתבר כמעט ואין תפקוד בבלוטה.
הנני בחורה רזה. ופתאום בלי סיבה ובלי לשנות את הרגלי האכילה התחלתי להשמין בלי להבין מדוע. אני מאוד פוחדת מהשמנה, מעולם לא הייתי שמנה ואני רגילה לרזון היפה שלי, כמו כן כל הזמן קר לי, יש לי צמרמורות קור נוראיות שמלוות בזיעה קרה תמידית, אני גם מרבה לאחרונה להזיע בכפות הידיים ובגב, דברים שלא היו בעבר.
אני כל הזמן עייפה וחלשה, והדופק שלי הוא מאוד מאוד חזק לעיתים אני מרגישה שהלב יצא ממקומו או רקותיי יתפוצצו!
האם כל אלו נובעים מתוצאה זו של הבלוטת תריס??
האם זהו תת פעילות ומה אני עושה על מנת לשקם עצמי בהקדם?
לפי איך שזה היה נראה, במעבדה הם היו מאוד מודאגים. האם יש סיבה לדאגה?
אשמח מאוד לתשובה. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה התבלבלתי הכוונה הייתה ל tsh
איגי ניצן06/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה רצינית בתפקוד בלוטת התריס. - תגובה
חורחה אוליבה06/12/2011התוצאה מעיד על פעיךות יתר של הבלוטה. את צריכה לבקר אצל רופא משפחה או אנדוקרינולוג, כדי לברר סיבה של התוצאה והסמפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותחני04/12/2011
שלום
אני בת 27 ולאחרונה אני סובלת מסחרחורות ובחילות כול יום לאיזה כמה שעות אבל אנימתפקדת כי אין לי ברירה
עשיתי היום ספירת דם ובדיקת הריון והריון יצא שלילי
ובבדיקת דם יצא plt מתחת לנורמה.
רציתי לדעת אם זה משהוא לא טוב
יש לי 2 ילדים הקטנה בת 9 חודשים והפסקתי להניק לפני חודשים בערך ועדיין לא קיבלתי מחזור לכן עשיתי בדיקת הריון כדי לשלול את ההפשרות הזאות
ולאחרונה אני בקושי שותה כי אני שוחכת או שאין לי זמן וגם לגבי אוכל
להלן התוצאות :
7.1 K/µl
RBC 4.48 M/µl
HB 13.2 g/dL
HCT 37.5 %
HCT/HGB Ratio 2.8
MCV 83.7 fl
MCH 29.6 pg
MCHC 35.3 g/dl
RDW 13.6 %
MPV 8.7 fl
PLT 147.0 K/µl
MACRO% 0.1
MICRO % 1.5
HYPER% 0.7
HYPO % 0.5
MICRO%/HYPO% 3.00
CH 28.40
NEUT% 71.5 %
LYM% 19.4 %
MONO% 5.4 %
EOS % 1.7 %
BASO % 0.3 %
LUC% 1.7 %
LYMP.abs 1.4 K/µl
NEUT.abs 5.1 K/µl
MONO.abs 0.38 K/µl
EOS.abs 0.1 K/µl
BASO abs 0.02 K/µl
LUC abs 0.12
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות - תגובה
חורחה אוליבה04/12/2011הסטיה לא משמעותית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת שתןדורין04/12/2011
שלום לך
אני בת 50 עשיתי בדיקת שתן היום וקבלתי תשובה חלקית שיש לי לויקוציטים 500
זה מופיע עם כוכבית בצבע אדום
Leucocytes (U) | cell/µl | (
0 )
10 *
500
|
Erythrocytes (U) | cell/µl | (
0 *
10 )
10
|
שאלתי מה זה אומר ?
בתודה מראש
דורין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת שתן - תגובה
חורחה אוליבה04/12/2011כדאי לקבל כל התשובה ולא להסתמך על חלקים. התשובה היא של סטיק: מה ראו במיקרוסקופ?. החלק שחסר: תרבית?. אם התושה נכונה, אפשר שיהיה לך דלקת בדרכי השתן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום וברכהאני04/12/2011
בוקר אור. אני בת 20 ואני מאוד חוששת מבדיקות הדם שעשיתי לפני יומיים :
HCT 36.8 % (מראה שזה נמוך מהנורמה)
WBC 12.26 (גבוה מהנורמה)
MONO.abs 1.13 (גבוה מהנורמה)
FOLIC ACID 2.1 (מראה שזה נמוך מהנורמה)
אני קצת חוששת אני צריכה מה זה אומר?איזה חיידקים יש לי מז'א אומרת....
אשמח לתשובה כלשהי תודה רבה ויום טוב!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום וברכה - תגובה
חורחה אוליבה04/12/2011חריגות של HCT ו-MONO לא רלוונטיות. FOLIC ACID נמוך דורש תיקון. לשם כך צריכה לדבר עם רופאך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםme03/12/2011
שלום עשיתי בדיקת דם ואלה התוצאות החריגות:ורציתי לדעת מזה אומר? תודה.
rbc 3.93 הנורמה: {4.2-5.4}
hct 35.8 הנורמה: {37.0-47.0}
mch 31.7 הנורמה: {26.0-31.0}
eos% 11.2 הנורמה: {0.0-7.0}
eos.abs 0.7 הנורמה: {0.0-0.6}* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה04/12/2011אנמיה קלה. eos : צריך לברר. אפשרות של פרזיטים או אלרגיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קומודיןחני30/11/2011
אבי מקבל כ4 שנים קומודין בהתאם לתוצאת בדיקת הדם.לאחרונה החליט הרופא שאין צורך במתן התרופה.האם אפשר להפסיק פתאום............. יתכן שהגוף לא זקוק יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קומודין - תגובה
חורחה אוליבה01/12/2011רק את והרופא יודעים הנסיבות: למה היה צורך בלהתחיל בטיפול ?, מה השינוי שגורם עכשיו להפסקת התרופה ?. כל אלה נושאים ששווה לדון עם הרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקותיעל30/11/2011
שלום רב. אני סובלת זה זמן מה מטחורים פנימיים מדממים.מטפלת בקשירות ומאחר והיו לי ירידות בהמוגלובין בודקת מדי פעם המוגלובין. בתקופה האחרונה - תקין . היום הייתי אמורה לבצע בדיקת המוגלובין והיה לי פתאום דימום די משמעותי. שעתיים אח"כ בצעתי בדיקה והתוצאה היתה טובה. 12.8 . האם יתכן שבמהלך זמן קצר כזה שלאחר דימום כזה לא תהיה עדין השפעה בתוצאות הבדיקה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות - תגובה
חורחה אוליבה01/12/2011אולי כן היתה השפעה, והתוצאה מעיד על ההמוגלובין שלך אחרי הדימום. אנוחנו לא יודעים איזה המוגלובין היה לך קודם. בצד השנית קשה להעריך כמות "לאחר דימום כזה". אך אפשר להעריך את הדימום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירה ממחט עם דם במועדוןחייל30/11/2011
דוקטור שלום רב !
דקרו אותי עם מחט עם דם בכף היד . עשיתי בדיקות דם יום אחרי זה וקיבלתתי את התוצאות הנ"ל
wbc-11.4
neutrophils % 82.5
neutrophils no 9.4
lymphocytes % 12.4
lymphocytes no 1.4* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקירה ממחט עם דם במועדון - תגובה
חורחה אוליבה01/12/2011הנסיבות לא ברורות. צריך לבדוק מחלות שעוברות דרך מגע עם דם. ספירת דם לא רלוונטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות בדיקת דם תודהליאת29/11/2011
LIPEMIC INDEX NORMAL
HEMOLYTIC IND. NORMAL
ICTERIC INDEX NORMAL
IRON 26.00 UG/DL ( 50.00- 170.00)*(.........)
FERRITIN 6.30 NG/ML ( 8.10- 230.00)*(.........)
WBC 6.40 K/UL ( 4.00- 10.00) (...*.....)
NEUTROPHILS 3.00 K/UL ( 1.80- 6.60) (.*.......)
NEUTROPHILS % 47.10 % ( 46.00- 68.00) (*........)
LYMPHOCYTES 2.86 K/UL ( 1.10- 3.50) (......*..)
LYMPHOCYTES % 45.00 % ( 15.00- 45.00) (........*)
MONOCYTES 0.31 K/UL ( 0.08- 0.90) (..*......)
MONOCYTES % 4.90 % ( 2.00- 9.00) (...*.....)
EOSINOPHILS 0.14 K/UL ( 0.00- 0.60) (.*.......)
EOSINOPHILS % 2.22 % ( 0.00- 6.00) (..*......)
BASOPHILS 0.05 K/UL ( 0.00- 0.15) (..*......)
BASOPHILS % 0.83 % ( 0.00- 1.50) (....*....)
RBC 5.13 M/UL ( 3.90- 5.40) (......*..)
HEMOGLOBIN 12.20 G/DL ( 12.00- 16.00) (*........)
HEMATOCRIT 37.40 % ( 35.00- 45.00) (.*.......)
MCV 72.90 FL ( 80.00- 98.00)*(.........)
MCH 23.70 PG ( 27.00- 33.00)*(.........)
MCHC 32.50 G/DL ( 32.00- 35.50) (*........)
PLATELETS 212.00 K/UL ( 150.00- 400.00) (.*.......)
MPV 9.80 FL ( 6.50- 11.50) (.....*...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאות בדיקת דם תודה - תגובה
חורחה אוליבה30/11/2011יש חוסר ברזל. חייב לברר סיבה ולטפלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmv בפעם השנייהטלי29/11/2011
מצ"ב תשובות ב.דם (הנני בשבוע 6 להריוני)
הנני בשבוע ה6 להריוני מצ"ב תשובות ב.דם cmv
CMV-IGG 5.00 IU/ML ( 0.00- 0.39) (.........)*
(CMV IGG <0.4 IU/ML = NEGATIVE )
(CMV IGG 0.4-0.6 IU/ML = BORDERLINE)
(CMV IGG >0.6 IU/ML = POSITIVE )
CMV-IGM BORDERLINE
HBS ANTIGEN NEGATIVE
ANTI HBS 1.00 MIU/ML
Nonimmune
RUBELLA -IGG >100
(עד 15 : לא מחוסן )
(30-15 : כ"ל נוגדנים נמוך )
(יותר מי 30 :מחוסן )
TOXOPLASMA-IGG 3.00 IU/ML ( 0.00- 7.10) (...*.....)
Negative
(TOXO IGG <7.2 IU/ML = NEGATIVE )
(TOXO IGG 7.2-8.8 IU/ML = BORDERLINE)
(TOXO IGG >8.8 IU/ML = POSITIVE )
TOXOPLASMA-IGM NEGATIVE
CMV-AVIDITY >30
(CMV AVIDITY: <20% = LOW AVIDITY)
(CMV AVIDITY: >30% = HIGH AVIDITY)
(CMV AVIDITY: 20% - 30% = BORDERLINE)
CMV IGM METHOD2 BORDERLINE
TPHA NEGATIVE
אציין ואוסיף כי לפני 6 שנים במהלך הריוני עם תאומים בבדיקות דם שעשיתי התגלה כי נדבקתי בCMV בשליש הראשון (בשבוע 22 עשיתי מי שפיר שיצא תקין לשני העוברים)
מה ךלעשות ??????.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצ"ב תשובות cmv מההריון הקודם
טלי29/11/2011CMV-IGG 3.60 IU/ML
POSITIVE
{CMV IGG > 0.4 IU\ML = REACTIVE . CMV IGG < 0.4 IU\ML = NON REACTIVE}
CMV-IGM POSITIVE
{CMV IGM =POSITIVE:EVIDENCE OF CURRENT OR RECENT INFECTION}
{CMV IGM =NEGATIVE:NO EVIDENCE OF CURRENT OR RECENT INFECTION}
/VIDAS/ ELFA בדיקה בוצעה בשיטת
HBS ANTIGEN NEGATIVE
ANTI HBS 0.10 MIU/ML
NEGATIVE
(ANTI HBS > 10 MIU/ML = IMMUNE)
(ANTI HBS < 10 MIU/ML OR NEGATIVE = NON IMMUNE)
RUBELLA-IGM* 0.14
NEGATIVE
(INDEX VALUES < 0.600 = NEGATIVE FOR IGM ABS TO RUBELLA VIRUS)
(INDEX VALUES > 0.600 AND <0.799 = EQUIVOCAL)
(INDEX VALUES =>0.800 =POSITIVE FOR IGM ABS TO RUBELLA VIRUS)
RUBELLA -IGG 194.60 IU/ML
POSITIVE
{RUBELLA IGG > 30 IU/ML = POSITIVE =IMMUNE}
{RUBELLA IGG < 15 IU/ML = NEGATIVE =NON IMMUNE}
{RUBELLA IGG 15-30 IU/ML = BORDERLINE}
15-6-97 הערכים הנ"ל החל מתאריך
TOXOPLASMA-IGG 0.10 IU/ML
NEGATIVE
(TOXO IGG <2 IU/ML =NEGATIVE:NO EVIDENCE OF PAST OR RECENT INFECTION)
(TOXO IGG >3 IU/ML =POSITIVE:IMMUNE RESPONSE FROM PAST OR RECENT INFECTION)
(TOXO IGG 2-3 IU/ML=BORDERLINE)
15-6-97 -הערכים הנ"ל : החל מה
TOXOPLASMA-IGM 0.29
NEGATIVE
(INDEX VALUES =< 0.499 =NON REACTIVE FOR IGM ABS TO TOXO GONDII)
(INDEX VALUES > 0.500 AND < 0.600 = EQUIVOCAL. TEST A SECOND SPECIMEN)
(INDEX VALUES => 0.600 =REACTIVE FOR IGM ABS TO TOXOPLASMA GONDII)
CMV-AVIDITY 9.5
6-4-2003:החל מ
(CMV AVIDITY: >30% = HIGH AVIDITY)
(CMV AVIDITY: 20% - 30% = BORDERLINE)
(CMV AVIDITY: <20% = LOW AVIDITY)
TPHA NEGATIVE
BL.GR.-RH O RH POSITIVE
COOMBS INDIRECT NEGATIVE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםשמעון28/11/2011
שלום רב
משהוא דקר אותי ממחט במועדון , עשו לי בדיקות דם יום למחרת
ורציתי לדעת מה זה אומר כי ראיתי שהנתונים הנ"ל קצת גבוהים
wbc-11.4
neutrophils % 82.5
neutrophils no 9.4* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה01/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

