מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ויטמין dאלה19/02/2012
שלום,
בבדיקות דם קיבלתי את התוצאות הבאות עבור ויטמין D :
VIT.D 25-OH 28.80 NG/ML
VIT.D 25-OH < 10 NG/ML = DEFICIENCY
VIT.D 25-OH 10 - 30 NG/ML = INSUFFICIENCY
מה זה אומר והאם הכוונה שיש לי מחסור?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין d - תגובה
חורחה אוליבה20/02/2012כן , יש לך מחסור ומומלץ לקבך יעוץ לעלויה ברמה, לזו יותר "בריא".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם PTאלה19/02/2012
שלום,
התבקשתי לעשות בדיקות דם לפני ניתוח שרוול שאני צפוייה לעבור.
הבדיקות:
PT-INR
PT-SEC
PT %
שאלתי היא האם אני צריכה להיות בצום לפני הבדיקה הזו.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם PT - תגובה
חורחה אוליבה20/02/2012לא צריך הכנה מיוחדת לבדיקה זו. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריאטינין נמוך- משמעות?חנה15/02/2012
ב-3 בדיקות הדם האחרונות שלי, היה לי קריאטינין נמוך מתחת לנורמה, כמו כן כל המוגלובין נמוך.
מה המשמעות יכולה להיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת ערכים
חנה15/02/2012קריאטינין: 0.4 mg/dl
נורמה: 0.51-0.95
סידן: 8.67 mg/dl
נורמה: 8.8-10.6
WBC-4.3 k/ul
NORM:4.5-11
המוגלובין: 11.4 g/dl
נורמה: 12-16
HCT 35.6%
נורמה: 36-46
MCV: 76.8 fL
נורמה: 78-99
MCH: 24.7 pg
נורמה: 26-34
RDW:18%
נורמה: 11.8-15.6
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקריאטינין נמוך- משמעות? - תגובה
חורחה אוליבה15/02/2012חנה, שלום.
לקריאטינין נמוך אין משמעות. לגבי המוגלובין, חיבת לברר סיבה לתוצאות נמוחות. ז"א לבצע בירור אנמיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם COOMBS INDIRECTמלי15/02/2012
שלום,
הריון ראשון היום אני בשבוע 11.
לפני כשבוע וחצי ביצעתי את בדיקתCOOMBS INDIRECT לראשונה
התשובה שהתקבלה:
COOMBS INDIRECT Pos
RH Pos
BLOOD TYPE 0
חשד לנוכחות נוגדן
נא לחזור על הבדיקה
חובה: שם ות.ז. על המבחנה
קיבלתי הפניה לבצע אותה שוב ,היום עשיתי והתוצאה:
COOMBS INDIRECT חיובי חלש
BLOOD TYPE 0
RH Pos
חשד לנוכחות נוגדן
ניתן לחזור בעוד שבועיים
חובה: שם ות.ז. על המבחנה
אין ערכים ואין עוד הסברים ואף אחד לא מסביר לי מה זה ומה עליי לעשות בינתיים
אודה מאוד מאוד לתשובה,הסבר,הנחייה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם COOMBS INDIRECT - תגובה
חורחה אוליבה15/02/2012שלוםת מלי.
תוצאה חיובי במבחן COOMBS INDIRECT, מעיד על הנוכחות של נוגדנים חיזוניים בדמך.
המלצה: תבקשי לזהות את הנוגדן/ים שבדמך. יש נוגדנים שעוברים דרך השיליה, ויש כאלה שלא. אז, להכיר איזה נוגדן יש לך, קובע התנהגות טיפולית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם בהריון ויצא לי NEUTROPHIרוית13/02/2012
בבדיקת דם שעשיתי הבוקר יצא לי תוצאה גבוהה של
neutrophils 68.4T%
6/5 K/ULֵ
האם יש סיבה לדאגה?
התחלתי כעת חודש תשיעי
תודה מראש
רוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם בהריון ויצא לי NEUTROPHI - תגובה
חורחה אוליבה13/02/2012רוית, שלום.
אפשר לקבל גם תוצאות אחרות של הספירת דיפרנציאל?. תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות אחרות לבקשתך - תגובה
חורחה אוליבה20/02/2012אין סיבה לדאבה. החריגה מהנורמה היא קטנה למידי. אולי עם מריצים אותה דגימה אחרי כמה דקות, תיהיה בנורמה, כי הסטיה מתאים לזו של המדידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
רוית20/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם למתכות כבדותtur10/02/2012
ביצעתי בדיקות דם למתכות כבדות בנתיים קיבלתי את התוצאה של אלומיניום ויצא ל37 שזה גבוהה מאוד מה זה אומר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה אם תסייעי לי לדעת היכן מבצעים
דוד21/03/2015שלום,
אודה אם תסייעי לי לדעת היכן מבצעים בדיקה דם בקשר למתכות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל אבנון24/03/2015שלום דוד,
ישנה בדיקת שתן או בדיקת שיער למתכות כבדות.
בדיקות שכאלו נעשות במעבדות פרטיות או אצל מטפלים פרטיים.
חיפוש באינטרנט עשוי לעזור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת קרישה בדםטל09/02/2012
שלום
תוצאת בדיקת PT אצל בתי בת השבע יצאו 11.6, הבדיקות נעשו בגלל דימום שהיה עקב פיסורה בפי הטבעת.
האם יש מקום לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת קרישה בדם - תגובה
חורחה אוליבה12/02/2012טל, שלום.
מספר ללא יחידות וללא תחום נורמאלי למעבדה, אי אפשר להעריך. נתנו לך יחידות ותוצאות נוספות כמו INR?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישה בדם
טל14/02/2012בהמשך לתוצאות PT ששלחתי ביקשת גם את תוצאות I.N.R 1.1
תודה רבה
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישה בדם - תגובה
חורחה אוליבה14/02/2012שלום טל.
PT תקין. אם יש דימומים חדשים, ללא סיבה, אז צריך לבצע בירור מקיף יותר. אחרת, אין צורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם מחוץ לטווחרון07/02/2012
שלום שמי רון קיבלתי תוצאות של בדיקות דם וכמה מהתוצאות נראה שהן מחוץ לטווח אשמח אם תוכלו להסביר לי מה זה אומר
נ.ב לפני 4 שנים עברתי התקף לב עם חסימה של 90%
תודה
רונן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה12/02/2012שךום, רון
חוץ מ-TSH, תוצאות אחרות גביליות. לא חושב שיש לשים לב לאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה שאלה נוספת בבקשה
רון13/02/2012מה אומרת הבדיקה TSH?
צריך לעשות בדיקות נוספות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה שאלה נוספת בבקשה - תגובה
חורחה אוליבה13/02/2012TSH מעל הנורמה מדבר על תת פעילות של בלוטת התריס. מומלץ לאמת את התוצאה ע"י בדיקה חוזרת, ואם התוצאה עדין גבוהה, לקבל יעוץ של רופא אנדוקרינולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה לגבי פיענוח בדיקת דם להריוןמאיה ג.01/02/2012
שלום ערב טוב ,עזרה לגבי פיענוח בדיקת דם להריון ואשמח לדעת אם זה חיובי או לא, ואני 3 חודשים אחרי ניתוח טבעת,אם כן מה לעשות? מודה מאוד 14375 IU/L BETA-HCG
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה לגבי פיענוח בדיקת דם להריון - תגובה
חורחה אוליבה02/02/2012מאיה, שלום.
אם בדיקת רפואית שוללת מקורות אחרים של BETA HCG , אז התשובה זה חיובית.
את השאלה ה-2 צריכה להפנות לרופאים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת דםאתי01/02/2012
שלום, בבדיקות הדם המצא כי ה- HCT אצלי הוא ב- 35.6%, מתחת לנורמה. הופנתי לבדיקות דם כיוון שיש לי אחת לחודש פצעים בלשון למשך כמעט שבועיים בכל פעם, מה שמקשה עליי לאכול ולשתות, כי זה מאוד כואב. האם התוצאה הזו מרמזת על משהו? מה אני צריכה לבדוק בתוצאות של שאר המדדים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה02/02/2012אתי, שלום.
התוצאה לא קשורה לפצעים, והיא עצמה לא חריג מידי. אך ה-Hemoglobin?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם - בלוטת התריס TSHמיכל29/01/2012
קיבלתי השבוע את תוצאות בדיקת הדם שלי השאלה שלי האם הערך 1.49 בבדקה זו אכן תקין ?
ובנוסך לגבי ויטמין D הערך שיצא הוא 25 האם צריך ליטול כדורים או יש טיפול אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - בלוטת התריס TSH - תגובה
חורחה אוליבה31/01/2012תוצאת TSH תקינה. ויטמין D לא מספיק. לגבי הטיפול, צריכה להתיעץ עם רופא שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת שתן חריגה?נינה26/01/2012
MICROALBUMIN-U SAMP 437.30 µg/ml
CREATININE- U SAMPLE 96.5 mg/dl SAMPLE
MICROALBUMIN/CREAT 453.16 µg/mg crea
ערכי הנורמה 30 - 0
אלה תוצאות בדיקת שתן ולא הייתי בצום.
בן 57 סכרת 2 מטופל בזריקת ויקטוזה + לחץ דם גבוה מטופל בכדורים
האם הכליות שלי ניזוקו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת שתן חריגה? - תגובה
חורחה אוליבה31/01/2012הסכרת ויתר לחץ דם מסבירים את התוצאות לא תקינות.
חשוב לאזן גם סוכר וגם את הלחץ, ע"י פעילות, דיאתה או טיפול תרופתי, כדי למנוע התקדמות של הנזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- uric acidנירה23/01/2012
בבדיקות שעשיתי לאחרונה קבלתי תוצאות uric acid 6.3 (נורמה עד6.0) וכן
TSH 4.32 (נורמה עד 4.20) free-t4 תקין האם יש קשר בין התוצאות? מה יכולה להיות
להיות הסיבה לuric acid גבוה? אני לא לוקחת תרופות לא שותה קפה ואלכוהול לא עושה דיאטת חלבונים ואין לי גאוט.למרות שאני בת 72.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר uric acid - תגובה
חורחה אוליבה31/01/2012החריגה מהנורמה ב-2 התוצאות, לא גדולה. ממליץ לעקוב אחרי האותן בדיקות כל כמה חודשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול 200 וLDL 130?בתיה23/01/2012
שלום רב,
הבדיקות דם שלי כולסטרול 200 המקסימום וLDL 130 גם המקסימום
לפני שלוש שנים עברתי ניתוח להחלפת מסתם אורטלי לביולוגי ... ואני מבקשת לדעת מה אני צריכה
אבקש ייעוץ בבקשה. תודה מראש,
לאחרונה קיבלתי ליפידור 20 והקרדיולוג ביקש להפסיק ל-3 חודשים והבדיקות נעשו לאחר מכן . יעוץ בתודה מראש בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול 200 וLDL 130? - תגובה
חורחה אוליבה31/01/2012עדיף להוריד את הערכים, כן ע"י פעילות פיסית ואם זה לא הספיק, גם בתרופות. תמשיכי להתיעץ אצל מומחים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים חריגיםנועה23/01/2012
שלום רב,
אני 4 חודשים אחרי לידה ותוצאות הבדיקה החריגות שהתקבלו מהפניית רופא הנשים הינם:
ALKP-Alkaline Phosphatase 127.8 u/l
Lymphocytes % 43.9 %
האם זה מצביע על תהליך דלקתי במעי? יש מקום לפנות לרופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים חריגים - תגובה
חורחה אוליבה31/01/2012לא חושב שצריך לגעוג על התוצאות אלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

