מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלוטת התריסמימון גבריאל19/01/2012
ערב טוב אפה ניתן לקבל מדע על בלוטת התריס או פורם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת התריס - תגובה
חורחה אוליבה21/01/2012ב"מידע רפואי" של BeOK, דף רשי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקותאסתי15/01/2012
אימי בת 50 סובלת מסכרת ולחץ דם אחרי ניתוח לב פתוח לפני שנתיים. הייתה מנפגעי האלטרוקסין ולפני חודש קיבלה מרוקח 100 מג אלטרוקסין במקום 50 ולקחה זאת חודש וחצי ללא ידיעה
בשבוע שעבר בדיקות דם- חלבון בשתן 1600- גבוה וGTT גם לא כל כך תקין האם הנזק מאוד חמור לכליות או שהמצב בר תיקון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות - תגובה
חורחה אוליבה16/01/2012שלום אסתי. CCT מהבחן סכרת: אם אימך שכרתי, מובן שלא יהיה תקין.
הנזר כליתי אפשר לעריך יותר טוב בבדיקה Microalbumin-Creatinin Ratio בדגימת שתן מיקרי. הוא לא בר תיקון, אבל אפשר לעצור אותו אם מטפלים כראוי בסיבה (סכרת).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקות דם
מלכה המודאגת26/06/2012שלום אני בת 51 בבדיקות דם ושתן מופיע Basophils 0.01 K/uL וגם Urine,Culture mixed flora מה המשמעות של שנייהם. המודאגת תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת דם בהריוןטלי15/01/2012
שלום רב
אני בהריון, חודש שישי
בספירת דם קיבלתי תוצאה של
Leucocytes 25
כאשר הנורמה היא 0-10
מה משמעות התוצאה?
תודה רבה מראש
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת דם בהריון - תגובה
חורחה אוליבה16/01/2012אולי התוצאה שייך לבדיקת שתן ולא לספירת דם?. אם כן, צריך להסתקל תוצאות של המיקרוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לדעת מה אומרות התוצאותק11/01/2012
שלום
קיבלתי תוצאות של בדיקות דם שעשיתי
אשמח לדעת מה אומרות התוצאות:
TREPONEMA SCR./TPHA
Treponema SCR by ELISA
TOXOPLASMA IgG
POSITIVE: >=8.8
BORDRELINE: 7.2-8.8
NEGATIVE: 0-7.2
CMV IgG
POSITIVE: >1.8
BORDERLINE: 0.4-1.8
NEGATIVE: 0-0.4
מומלץ לזמן ביקור רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה14/01/2012אין כאן תוצאות. רק הסבר על הערכים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוליטיק אינדקס גבוה בבדיקת דםתמר יגב07/01/2012
ביתי היתה אצל נוירולוג בגלל כאבי ראש שקימים כשבועיים
בבדיקת דם התגלה שיש לה המוליטיק אינדקס 24 , מה המשמעות של זה.
מחבה לתשובתכם בתודה מראש תמר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוליטיק אינדקס גבוה בבדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה14/01/2012המוליטיק אינדקס מודיע על איכות הדגימה בה מבצעים הבדיקות. המעבדה המבצעת יכולה להסביר לך יותר על משמעות של ינדקס 24.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם - ערך קריאטיניןמאור07/01/2012
ד"ר שלום,
מחר אני עושה בדיקת דם והרופא ביקש ממני לצום 12 שעות לפני.
ביקשתי לעשות בדיקת דם כדי לבדוק את תפקוד הכליות, פחות מעניין אותי סוכר נתרן וכו'.
במהלך צום של 12 שעות הגוף מפרק שריר, עד כמה שאני מבין פירוק שריר גורם לעלייה ברמת הקריאטינין בדם. היות ואני מצויד במסת שריר לא רעה אני משער שרמת הקריאטינין בדם תיהיה גבוהה יותר לאחר הצום מאשר אצל אדם שאינו מתאמן.
בבדיקות דם אצל בנאדם ממוצע רמת הקריאטינין צריכה להיות 0.7-1.2.
השאלה היא האם כדי לי לא לצום כדי לא לקבל ערך חריג(כלפי מעלה) שאולי הגיוני שיהיה בבנאדם שמתאמן ?
ובקיצור: אם אני יאכל אני יפרק פחות שריר אם אני יפרק פחות שריר יהיה לי פחות קריאטינין בדם לא ?
יש לציין שאני עוסק בפעילות ספורטיבית - אימוני משקולות לתקופה של 8 שנים ובעל מסת שריר גבוהה מהרגיל.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - ערך קריאטינין - תגובה
חורחה אוליבה14/01/2012צום של 12 שעות לא פוגע בשרירת ולכן תוצאת בדיקת קריאטינין תשקף את תפקוד הכליות שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי כבדדניאל05/01/2012
בדיקת תפקודי כבד אחרונה alt-78 ו- ast-46 , לפני 5 שבועות ערכים אלה היו 44 ו- 31 בהתאמה. מאז ומתמיד ערכים אלו היו תקינים אצלי, כרגע לאחר מחלה נוירולוגית, מטופלת ב- אלטרולט 10 מ"ג מזה חודשיים וחצי ואומפרודקס כ- 4 חודשים עם הפסקה באמצע. עד לפני שבוע 40 מ"ג ובשבוע האחרון 20 מ"ג. מה עלי לעשות? מה לבקש מהרופא? האם הכדורים שאני לוקחת גורמים לנזק לכבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקודי כבד - תגובה
חורחה אוליבה06/01/2012דניאל: זכותך לבקשש מי הרופא הסבר על השפעת התרופות על תפקודי כבד. גם לחזור על הבדיקות כדי לאמת האם הכן משהו גורם לך בעיה בכבד, ואם הכן כך, לברר סיבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חריגות בדיקות דם+שתןליאן05/01/2012
שלום, ביצעתי אתמול בדיקות דם ושתן וקיבלתי תוצאות חריגות ורציתי לדעת מזה אומר:
Vitamin B12 197
Folic Acid 3.8
Lymphocytes % 19.8
Leucocytes (U) 100
Erythrocytes (U) 25
ברצוני לציין שאני בת 26 ואני בריאה בדרך כלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל
ליאן05/01/2012שכחתי לציין שהברזל יצא 45
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Moxipen ובדיקות דם ושתןzuzvang04/01/2012
שלום רב,
הנני נשלחתי ע"י רופא נשים לסדרת בדיקות הכוללות:
ESR
Complete blood count
PT(profile)
hCG
Urine,general profile
Urine,Culture
CA 125
בינתיים רופא אחר רשם לי MOXIPEN שאותו התחלתי לקחת. שאלתי היא כמה זמן לאחר סיום קורס MOXIPEN ניתן לגשת לבצע את הבדיקות , האם MOXIPEN יכול להשפיע על תוצאות הבדיקות. יש לציין כי בעלון לצרכן של התרופה כתוב כי היא עלולה לגרום לתוצאה חיובית מוטעת בבדיקת גלוקוז בשתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Moxipen ובדיקות דם ושתן - תגובה
חורחה אוליבה06/01/2012חוץ מי מה שכתוב בעלון לצרכן, את יכולה לבצע יתר הבדיקות ללא השפעתהתרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 20נדב02/01/2012
שלום בבדיקת דם שביצעתי יצא לי קריטנין(של הכליות) תוצאה של 1.11 זה תקין ?
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 20 - תגובה
חורחה אוליבה06/01/2012נדב: התוצאה תקינה. למה בקשו ממל להיבדק? מה תוצאות אחרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותלילךךךךך02/01/2012
שלום - לאחרונה אני סובלת בכאבים ברגליים מהברכיים ומטה בעיקר לאחר ישיבה ממושכת וחולשות בידיים - בצעתי בדיקות דם והחריגות שבהן -
GLUCOSE 120
CREATININE 0.4
GPT (ALT) 40
HEMOGLOBIN A1C % 6.1
רציתי לדעת מה אומרות התשובות והאם זה קשור לכאבים ולחולשות ברגליים ובידיים .
באיזה מחלה מדובר - בדיוק לפני שנה התוצאות של CREATININ היו 0.45 ?
אני אמורה להתחיל בשבוע הבא תהליך פוריות - האם "המחלה " כביכול שיש לי תפריע ? איזה בדיקות אתה ממליץ לי לעבור חוץ מבדיקות דם ?
אני בלחץ נורא ופוחדת - אשמח לתשובה ועזרה - תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
חורחה אוליבה03/01/2012לילך, שלום.
א) תוצאות מראות ניהוך כושל בגלוקוז, מה שצריך לברר ע"י יעוץ רפואי.
ב) Creatinin נמוך זא לא מחלה.
ג) לגבי השפעה על תהליך פוריות, המוסמך לענות לך הוא הרופא/ה שמלווא אותך בתהליך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת רדיקלים חפשיים בדםאהובה01/01/2012
האם ניתן לעשות בדיקה כזאת בקופת חולים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת רדיקלים חפשיים בדם - תגובה
חורחה אוליבה02/01/2012צריך לברר בקופה שלך. יש מעבדות פרטיות שבודקים את רדיקלים חופשיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אומרות הבדיקות האלהNHRHFVI31/12/2011
C:\Documents and Settings\כהן\Desktop\
ניסיון למה לא מצליח לי להוסיף קישור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה אומרות הבדיקות האלה - תגובה
חורחה אוליבה02/01/2012צריך לטפל בשומנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקטור אשמח אם תיתן את דעתך...עדן30/12/2011
cholestrol-104
cholesterol-hdl-41
cholesterol-LDL-52
אני בן 21 בריא בד"כ יש לציין
ועוד שאלה דוקטור מה זה בבדיקות דם mpxi ? יצא לי תוצאה 3-* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוקטור אשמח אם תיתן את דעתך... - תגובה
חורחה אוליבה30/12/2011אפשר לקבל יותר פרטים?. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לך דוקטור אשמח לקבל תשובה לכמהNHRHFVI30/12/2011
מצרפת לך בדיקות דם שלי .
האם מופיע כאן בדיקת הפטויטיס בי .האם יש לי
כי פעם אמרו שיש לי .ופתאום אחרי שנים הרופאה משפחה אומרת שאין לי .
איך בדיקת בלוטת התריס שלי האם בסדר .
כי אני אחרי כימוטרפיה
אשמח עם תתן לי הערכה לידיעה כללית אודה לך מאוד .
WBC 4.5
RBC 4.2
HB 12.0
HCT 37.5
MCHC 31.9
MONO.abs 0.2
BASO abs 0.0
MACRO% 0.5
MICRO% 1.3
FOLID ACID 8.1
UREA 20
SODIUM 143
COLESTEROL 230.2 mg/dl
CHOLESTEROL-LDL calc 149.6
NON HDL_CHOLESTEROL 178 mg/dl
BILIRUBIN-TOTAL 0.3 mg/dl
HYPER% 1.3
MICRO%/HYPO% 0.2* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך דוקטור אשמח לקבל תשובה לכמה - תגובה
חורחה אוליבה30/12/2011א) אין בדיקות של הפטיטיס
ב) אין בדיקות של בלוטת התריס
ג) Cholesterol גבוה. ממולץ להריד אותו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

