מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ספירת דם והרגשה כלליתאלעד14/11/2011
אשתדל למקד את הנתונים:
1] בן 33.5. ברקע סובל מOCD לא מעט שנים ומטופל תרופתית כעת ע,י לוסטרל 250 מ"ג וטופמקס 200 מ"ג ליום.
2] לאחרונה מרגיש תסמינים של חולשה, כאבי ראש, חוסר מיקודיות במחשבה, עייפות מוגברת, קשיי עיכול וחוסר תיאבון, רעידות משמעותיות בידיים ובכלל הרגשת תשישות מעבר לעומסים הרגילים של הגוף.
בבדיקות הדם עד כה נצפתה חריגה בתחום השומנים בדם בעיקר ותחילתה של אנמיה מסוימת.
4] בבדיקה מאתמול ניצפתה עליה בהמוגלובין אך ירידה קיצונית בPLT
מ360,000 ביולי האחרון ל119 אתמול.
האם אין כאן ממצא חריג משמעותית בצירוף החולשה הכללית?
תודה רבה ובשורות טובות.
מצ"ב הספירת דם מאתמול:
WBC 8.20 K/UL ( 4.00- 10.00) (.....*...)
NEUTROPHILS 6.20 K/UL ( 1.80- 6.60) (.......*.)
NEUTROPHILS % 75.20 % ( 46.00- 68.00) (.........)*
LYMPHOCYTES 1.48 K/UL ( 1.10- 3.50) (*........)
LYMPHOCYTES % 18.10 % ( 15.00- 45.00) (*........)
MONOCYTES 0.45 K/UL ( 0.08- 0.90) (...*.....)
MONOCYTES % 5.40 % ( 2.00- 9.00) (...*.....)
EOSINOPHILS 0.09 K/UL ( 0.00- 0.60) (*........)
EOSINOPHILS % 1.05 % ( 0.00- 6.00) (.*.......)
BASOPHILS 0.02 K/UL ( 0.00- 0.15) (*........)
BASOPHILS % 0.26 % ( 0.00- 1.50) (.*.......)
RBC 4.69 M/UL ( 4.30- 6.00) (.*.......)
HEMOGLOBIN 14.40 G/DL ( 13.50- 17.50) (.*.......)
HEMATOCRIT 40.50 % ( 38.00- 50.00) (.*.......)
MCV 86.40 FL ( 80.00- 98.00) (..*......)
MCH 30.70 PG ( 27.00- 33.00) (.....*...)
MCHC 35.60 G/DL ( 32.00- 35.50) (.........)*
PLATELETS 119.00 K/UL ( 150.00- 400.00)*(.........)
MPV 9.20 FL ( 6.50- 11.50) (....*....)
RDW 14.20 % ( 11.00- 16.00) (.....*...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם והרגשה כללית - תגובה
חורחה אוליבה15/11/2011אין אנמיה בתוצאות. לגבי PLT, כדאי לחזור לבדיקה כדי לאמת נתון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לויקוציטים בשתןחגית13/11/2011
בבדיקת שתן
לוקוציטים 250.00
SG 1.01
PH 6
SEDIMENT WBC 5.00HPF
SEDIMENT SQEP +
SED. HYALIN CAST 2.00 HPF
כל השאר שלילי או נורמל
URINE COLTURE - NEGATIVE
אשמח לשמוע חוות דעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לויקוציטים בשתן - תגובה
חורחה אוליבה13/11/2011כמות הלויקוציטים במיקרוסקופיה (5) היא תקינהת ומתאים עם CULTURE NEGATIVE.
לא חושב שצריך משהו אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות תפקודי כליותאור09/11/2011
בבדיקת דם שביצעתי ערכים של תפקודי כליות: urea 14, creatinine 0.5, uric acid 2.2 .מה משמעות תוצאה זו? ממתינה לתשובה בתודה מראש אור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות תפקודי כליות - תגובה
חורחה אוליבה13/11/2011תוצאות תקינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טלסמיהרעות09/11/2011
האמת שאין לי מושג.אבל אולי אם ארחיב קצת תוכל לסייע לי.
נשלחתי לבדיקות גנטיות מכיוון שאני בהיריון. האחות לקחה ממני מספר דגימות דם עבור הבדיקות שנמצא כי יש לבצע והסבירה כי עליי גם לבצע בדיקה דם נוספת שהרופאה הכללית שלי צריכה לתת לי הפנייה עבורה. במסמך שקיבלתי ששמו בדיקות סקר לנשאות מחלות תורשתיות, תחת הכותרת מחלות קשות- לשקול בחיוב, מופיע השם טלסמיה- ספירת דם.
שאלתי היא,האם התוצאה לבדיקת דם עבור המחלה הזו לוקחת המון זמן כמו שאר הבדיקות הגנטיות שביצעתי או שמא זה כמו שאר בידקות הדם הרגילות שעושים במעבדות הרגילות (ולא הגנטיות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טלסמיה - תגובה
חורחה אוליבה15/11/2011ספירת דם נעשה בכמה דקות, ולקבל תשובה יכול לקחת יום. לבדיקות לשלילת או אימת של טלסמיהת יכולות לקחת זמן ארוך יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דםק09/11/2011
שלום,
אשמח לקבל פענוח לתוצאות הבדיקות שעשיתי:
HEMOGLOBIN A- 98%
טווח- 96.4-97.8
HBA2- 2
טווח - 2.2-3.3
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל תשובה
ק14/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MPV 12.8ליז09/11/2011
שלום
בעלי עשה בדיקות לפני כ-4 חודשים והתגלה כסוכרתי לייט (HEMOGLOBIN A1C % - 6.6). וגם קצת כולסרול
הוא היה די שמן...101 ק"ג - ל-1.60 מטר
מאז הבדיקות - נכנס למשטר דיאטה (מלווה בדיאטנית) והתחיל להתאמן בצורה רצינית בחדר כושר . והיום הוא שוקל 88 ק"ג
הרופא שלח אותו לבדיקות נוספות :
שנתנו את החריגות הבאות:
MPV 12.8 (בשנת 2008+2009 היה 10, ב - ינואר 2011 היה 7) זה עלה משמעותית
MCH 26.9
MCHC 32.8
טרם קיבלנו את תוצאות הסוכר והכולסטרול הרע...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MPV 12.8 - תגובה
חורחה אוליבה09/11/2011אין מקום לדאגה. צוצאות אחרות הן החשובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ליז09/11/2011תודה ...אני יודעת שאני קצת הסטרית..
ממתינה לתוצאות של בדיקת הסוכרת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בציפורן ברגלקארין07/11/2011
ערב טוב ערכתי לפני כחודש בדיקת תרבית מיקולוגיב בציפורן בבוהן
קיבלתי תוצאות שהראו להלן :
צמחו פטריות שאינן פתוגניות
בנוסף בבדיקת תרבית הראשונה נראתה תוצאה כזו:
שלילי לא נראו פלימנטים פטריתיים בציפורן הרגל
מה אומרות תוצאות אלו?
אשמח לתשובה וזאת לאחר שעשיתי מספר טיפולי לייזר על מנת להעלים את הפטרייה ב2 הבוהנות. האם הפטרייה חוסלה?
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בציפורן ברגל - תגובה
חורחה אוליבה09/11/2011תשובה ראשונית היא של מיקרוסקופיה, ישיר בדגימה, ולכן כתבו: שלילי "לא נראו" פלימנטים פטריתיים בציפורן הרגל.
תוצאה השנית, היא של תרבית, ולא צמחו פיטריות פטוגניים.
נרהא עם כך שהטיפול הצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טלסמיהאני07/11/2011
שלום
האם תוצאות בדיקת הטלסמיה-ספירת דם לוקחת המון זמן כמו בדיקות גנטיות אחרות שעשיתי דרך המעבדה המיוחדת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טלסמיה - תגובה
חורחה אוליבה09/11/2011אפשר לברר הביטוי: "בדיקת הטלסמיה-ספירת דם" ? . תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- B12אריה06/11/2011
מה הנורמה של ויטמין B12 שצריך להיות לאדם.יש לי 199 האם זה טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר B12 - תגובה
חורחה אוליבה06/11/2011אצלנו נורמה בין 200 ל-950 pG/mL
אם היחידות זהות, אתה בגבול הנמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםנדב05/11/2011
כימיה:
UREA(MG)-36.1
ALT(IU)-26.6
GGT(IU)-16
ALP(IU)-81
AST SGOT (IU)-105
BILIRUBIN TOTTAL(MG)-2.48
BILIRUBIN DIRECT(MG)-0.1
CREATINIE(MG)-1.22
67.8-(-FERRUM(UG
305-(TRANSFERRIN דם:
RDW%-CV-13.6
BASO%-0.3
EOS%-2.6
MONO%-7.8
LYM%-31
NEU%-58.4 20 ניגשתי לבדיקות אלו בשל הקאות בעיקר לאחר אוכל ומעט עייפות
הבדיקה נעשה כ15שעות לאחר פעילות גופנית(כדורגלן)
להתייחסותך המעמיקה אודה!!
תודה...
(יש לציין שמחר אני ניגש לבדיקות דם חוזרות של סרולוגיה לצליאק סרולוגיה ויראלית כימיה תפקודי כבד וכליות וחלבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא להתייחס
נדב05/11/2011לא להתייחס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםנדב05/11/2011
כימיה:
UREA(MG)-36.1
ALT(IU)-26.6
GGT(IU)-16
ALP(IU)-81
AST SGOT (IU)-105
BILIRUBIN TOTTAL(MG)-2.48
BILIRUBIN DIRECT(MG)-0.1
CREATINIE(MG)-1.22
67.8-(-FERRUM(UG
305-(TRANSFERRIN דם:
RDW%-CV-13.6
BASO%-0.3
EOS%-2.6
MONO%-7.8
LYM%-31
NEU%-58.4 בן 20 ניגשתי לבדיקות אלו בשל הקאות בעיקר לאחר אוכל ומעט עייפות
הבדיקה נעשה כ15שעות לאחר פעילות גופנית(כדורגלן)
להתייחסותך המעמיקה אודה!!
תודה...
(יש לציין שמחר אני ניגש לבדיקות דם חוזרות של סרולוגיה לצליאק סרולוגיה ויראלית כימיה תפקודי כבד וכליות וחלבון C וספירת דם ומבדלת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא להגיב
נדב05/11/2011לא הלתייחס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהציפי03/11/2011
תוצאות בדיקה בתרבית שתן: Str. agalactiae gr B
Streptoc. agalactiae gr B
Penicillin רגיש
Ceftriaxone רגיש
Vancomycin רגיש
Erythromycin רגיש
Clindamycin רגיש
מה זה אומר? האם יש קשר ל2 הפלות ( לאחר IVF) שעברתי בחצי שנה האחרונה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
חורחה אוליבה06/11/2011אין קשר להפלות. את צריכה לטפל בזיהום ב-1 מה-ATB המומלצות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דםנדב03/11/2011
אני מבצע בראשון ספירת דם וגם בדיקה של בלוטת התריס ותפקודי כבד וכליות וסרולוגיה האם עלי להיות בצום לפני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם - תגובה
חורחה אוליבה03/11/2011לא אכרחי, אבל מומלץ לבקש הנחיות למעבדה שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםאנה02/11/2011
עשיתי בדיקות דם.
בבדיקת דם IRON יצאה לי 161 מה זה אומר? מודגש באדום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה02/11/2011קצט מעל הנורמה. לא משמעותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם קיימת דאגה ?נורית02/11/2011
גבר בן 72 - בבדיקת הדם נמצא:
C-REACTIVE PROT. - 20.7
כשהתוצאה צריכה להיות פחות מ- 5
מה זה יכול להיות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם קיימת דאגה ? - תגובה
חורחה אוליבה02/11/2011צריך לחפש סיבה. הבדקה לא מעיד על סיבהת ויש להעזר בבדיקת קלינית ע"י רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

