מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות דםגלית07/03/2012
חורחה תודה רבה גלית NSE-TM 9 NG/ml
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם
גלית21/03/2012מתי תהיה תשובה -האם התוצאה תקינה ן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם
גלית21/03/2012מתי תהיה תשובה -האם התוצאה תקינה ן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם
גלית21/03/2012מתי תהיה תשובה -האם התוצאה תקינה ן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם
גלית21/03/2012מתי תהיה תשובה -האם התוצאה תקינה ן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MCHCדניאל07/03/2012
שלום
בבדיקת דם, התוצאה היחידה שחרגה מהנורמה היתה :
MCHC 35.80 G/DL ( 32.00- 35.50) (.........)*
כלומר הערך הנמדד היה מעט גבוה 35.8
האם יש לזה משמעות כלשהי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MCHC - תגובה
חורחה אוליבה15/03/2012אם יתר התוצאות תקינות, אן בעיה: MCHC חישוב בין תוצאות אחרות, ובמיקרה שלך התוצאה לא גבוה במיחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניסיון אחרוןליאור07/03/2012
אני לא יודעת אם יש בעייה במחשב שלי או בפורום.. או אצל שנינו.. אולי בגלל שחג :-) אבל בכל פעם זה חותך את ההודעה שאני כותבת בדיוק באותו מקום.
אני מנסה פעם אחרונה, הפעם עם קובץ.
אם זה לא יילך אז צר לי.. ותודה רבה על הנכונות לעזור.
סליחה על הבלאגן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניסיון אחרון - תגובה
חורחה אוליבה15/03/2012TSH גבוה מעיד על תת פעילות של בלוטת התריס. כדאי לברר סיבה, ויש לזה בדיקות נוספות שרופאך יכול לעמליץ.
והפעם הניסיון הצליח: חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחנה בשל הרזיה ללא סיבהגלית06/03/2012
,תוצאות בדיקות דם (לצורך אבחנה בשל הרזיה ללא סיבה):
ESR-40
NSE TM- 9
CA15.3 -21
תודה רבה
מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה07/03/2012גלית, שלום
-
ESR מוגבל. היא בדיקה לא ספציפי, שיכול להשלים תמונה קלינית. Ca 15-3, תקינה, אם היחידות U/mL
לגבי NSE, יכלה לתת יותר מידה? תודה.
יש בדיקות נוספות? מה הכוון החיפוש של רופאך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חריגות בבדיקת דםמיכאל06/03/2012
Lymphocytes 43.4
TSH 6.57
מה פשר החריגות האלה ומה צריך לעשות איתם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חריגות בבדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה07/03/2012שלום מיכאל.
TSH גבוהה מעיד על תת פעילות של בלוטת התריס. צריך לברר סיבה לכך, ע"י בדיקת נוספות וכשיהיה אבחון, להתחיל טיפול מתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםדניאל01/03/2012
שלום
קיבלתי הפניה לבדיקות דם מאנדוקרינולוג ובין היתר יש בדיקת :
MARKER HCG.
האם זה קשור להורמון הנשי HCG וקשור לתרסיס בדיאטת HCG ?
מה הסיבה שצריך לבדוק זאת אצל גבר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה07/03/2012יוני, שלום
HCG הורמון לא רק נשי. אני מניח שהסיבה קשורה לסיבה שבגללה פנית לרופא. הוא מכיר את המצב הקליני שלך, ובטח מוכן לענות על השאילותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלונקס לפני בדיקת דםליאת01/03/2012
שלום רב רציתי לדעת אם ניתן לקחת קלונקס לפני בדיקת דם ? האם אין השפעה של הקלונקס על תוצאות הבדיקה? הקלונקס נלקח למטרת הרגעה -בגלל חרדות מהבדיקה תודה ליאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלונקס לפני בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה07/03/2012כל בדיקה ואפילו לכל שיטת בדיקה, יש את ההנחיות מיוחדות להן. לכן אי אפשר לתת תשובה כללית.
כדאי תמית לבקש הנחיות פרתניות של המעבדה שתבצעת את הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת בדיקות דםי.ב01/03/2012
שלום
אבקש את חוות דעתך לבדיקות דם המצורפות , האם הרמות האלו עדיין נחשבות תקינות ? :
wbc-4.93
lymp.abs-1.75
neut.abs-2.56
neut%-52
mono.abs-0.35
eo על עזרתך בפיענוח התוצאות
י.ב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה07/03/2012הן בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדד לויקוציטים גבוהמרינה27/02/2012
שלום.
קיבלתי מדד 100 בלויקוציטים, בבדיקת דם ושתם שיגרתיות, וראיתי שהגבולות הם
0-10. מה זה אומר? דבר נוסף, האם ניתן לגלות הריון בבדיקות אלו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדד לויקוציטים גבוה - תגובה
חורחה אוליבה27/02/2012אם התוצאה נכונה, אומר שיש לך לויקוציטים מעל הנורמה בשתן. צריך לברר סיבה, ואפשר להתחיל בתרבית שתן.
גילוי הריון דורשבדיקה מיוחדת: רמה של הורמון HCG.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת CARDIAC PROFדניאל26/02/2012
שלום
בהפנייה לבדיקות דם כלליות ע"י ראומטלוג
אחת הבדיקות היתה - CARDIAC PROF
האם ידוע לך מהי הבדיקה הנ"ל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת CARDIAC PROF - תגובה
חורחה אוליבה27/02/2012ה"פרופיל" קרדיאלי יכל להשתנות ממעבדה למעבדה, או בין הקופות. באופן כללית כולל בדיקות המעידות על המצב הנוכחי ועל הסיכויים יחד עם נתנים קליניים של פציינט.
בדיקות שבדרך כלל כלולות:
SGOT, CK, LDH, CRP, GLUCOSE ו-LIPIDS PROFIL (Colesterol, triglicerides, LDH -LDL colesterol)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CK-CREAT.KINASEמוטי26/02/2012
בדיקה אחרונה שלי העלתה ממצאים 639 U/L.
לפני שנתיים 519.
בדרך כלל בריא לחץ דם מאוזן.
בעיה כליתית (קראטיניו 1.72) ללא טיפול מיוחד למעט מעקב שנתי.
עוסק בספורט חדר כושר + ספיניניג.
אודה על התיחותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CK-CREAT.KINASE - תגובה
חורחה אוליבה27/02/2012CK עבוה מוכרת בין אלה שעוסקים בפעולה ספורטיבית כבדה. אין מקם לחשוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שומנים בדם וגלוקוזאריק26/02/2012
עשיתי בדיקת דם כולל שומנים, כולסטרול וגלוקוז. לא ידעתי מה בדיוק מספר השעות שצריך להימנע מלאכול לפני. וכך יצא שאכלתי בלילה וסה"כ חיכיתי כמה שעות פחות ממה שהייתי אמור(אבל חיכיתי לפחות 8 שעות).
האם זה גורם נזק משמעותי לבדיקה? על איזו בדיקות זה משפיע ולאיזה כיוון (מעלה, מוריד, אקראי?)?
האם כדאי לעשות את הבדיקה שוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שומנים בדם וגלוקוז - תגובה
חורחה אוליבה27/02/2012שלום, אריק
8 שעת צום מספיק לגלוקז.לגבי השומנים, ממלץ 12 עד 14 שעת צום, כיוון שהערכים נקבעו במצב כזה. פחת שעות, יכולים לגרם תוצאות גבוהת יותר. יש כאלה האומברים שאין בכלל צורך בצום, כדי לקבל תמנה ריאלית של המצב של ניבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיטון חיובי בשתן - 50נעמה23/02/2012
פעם ארשונה בחיי שיש לי תוצאה חיובית של קיטונים - בכמות 50
יש לציין שאני חולה כרגע בשפעת קשה , האם יש קשר או שצריך לבצע שנית? מה זה אומר? הגלוקוז שלי הוא 82 בצום 12 שע' תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיטון חיובי בשתן - 50 - תגובה
חורחה אוליבה25/02/2012נעמה, שלום.
צום + חום יכולים להסביר את הקיטנים השתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- hsrמאיה23/02/2012
היי יצא לי בבדיקת דם
ESR 1 hour 26
הנורמה היא 20
קראתי שזה מצביע על זיהום חמור אם על תהליך סרטני
אבל שהבדיקה לא תמיד אמינה.
אני אנמית..יש קשר?
אני בת 17
אני ממש לחוצה מזה
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר hsr - תגובה
חורחה אוליבה25/02/2012Nאיה, שלם
יש קשר בהחלט בין ESR ל-אנימיה. ממלץ לטפל באנימה ולחזר מידי פעם על מדידה של ESR. עם הכן אנימה היא הסיבה, התצאות יחזרו לנורמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 9 חודשים -שיעור ניוטרופילים נמוךחגית ס.ט.23/02/2012
שלום רב
בני בן9 חודשים
שיעור ניוטרופילים 17.4%
שיעור לימפוציטים 72%
רשום בהסברים הכללים כי ייתכן ומדובר בזיהום חיידקי.
מה עלי לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 9 חודשים -שיעור ניוטרופילים נמוך - תגובה
חורחה אוליבה25/02/2012חגית, שלום.
תצאות של בדיקות דם משלימים תמונה כללית שחלק חשוב ממנה היא מצב קליני והיטוריה של פציינט. הרופא הילדים שביקש את הבדיקה ומכיר את בנך, הוא מי שיכול לפנח את התוצאות ולעמליץ על ההתנהגת טיפולית עם יש צורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

