מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מלאי b12יניב25/11/2011
לפני שנה אמרו לי שחסר לי קצת מלאי b12 לקחתי כדורים כמה חודשים ורציתי לדעת אם עכשיו זה בסדר?
עשיתי בדיקת דם לפני חודש אבל הרופאת משפחה התייחסה רק לb12 בדם ואמרה שלא חסר.
מישהו יכול רק להרגיע אותי שהכל הסתדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלאי b12 - תגובה
חורחה אוליבה27/11/2011אז מה התוצאה של B12 ב-2 הבדיקות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת דםרות24/11/2011
שלום רב
עשיתי בדיקת דם ויצא לי Eosinophils % 10.8 ו Eosinophils # 1 רציתי לדעת מזה אומר, אני מאוד לחוצה כי אני חושבת שאולי יש לי זיהום בגוף שהתחיל אחרי הבדיקת דם ואני רוצה לדעת אם זה קשור
אשמח לתשובה מהירה!!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה27/11/2011המספרים לא ברורים לי. אפשר לכתוב כל התוצאות של דיפרנציאל?. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח של בדיקת שתןשירן24/11/2011
> 10E6 CFU/ML
ESCHERICHIA COLI 0.00
MIC SENSITIVITY
ESBL NEG -
AUGMENTIN <=2 S
AMPICILLIN\SULB <=2 S
AMIKACIN <=2 S
CEFORAL 4 S
CECLOR DERIVED S
CIPROGIS <=0.25 S
ZINNAT 4 S
CEFTRIAXONE <=1 S
ERTAPENEM <=0.5 S
NITROFURAN <=16 S
GENTAMYCIN <=1 S
IMIPENEM <=1 S
OFLOXACIN <=0.25 S
PIPERACILLIN <=4 S
RESPRIM <=20 S
CEFTAZIDIME <=1 S
SG 1.01 SG
LEUCOCYTES UR. 250.00 LEUK./UL
NITRITE +2
PH (URINE) 5.50
PROTEINE UR NEGATIVE
GLUCOSE URINE NORMAL
KETONES NEGATIVE
UROBILINOGEN NORMAL
BILIRUBIN UR NEGATIVE
ERYTHROCYTES NEGATIVE
SEDIMENT RBC 1.00 HPF
SEDIMENT WBC 11.00 HPF
SEDIMENT SQEP +1
SED.BACTERIA +1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת שתן - תגובה
חורחה אוליבה24/11/2011Escherichia coli גורם לך דלקת בדרכי השתן. רופא תיתן לך ATB מתןך רשימה לטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות של ילדיאנה22/11/2011
ילדי בן 7 יחצי ביצע ספירת דם
התוצאות מחוץ לנורמה הן:
IRON-110
MCHC-32.8
NE-UTֵ-37.4לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות של ילדי - תגובה
חורחה אוליבה24/11/2011לא חושב שיש מקום לדעגה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםיוסף22/11/2011
בבדיקת דם שגרתית נתקבלו תוצאות חריגות אני בן 50 ומעשן =הערה במשפחה היה לנו עבר עם מחלות סרטן אח שלי סרטן ראות אמא שד וידוע לי על פוליפם במעי גס
hypo%=6.7 ערך נורמאלי בין 0.0-2.5
rbc=5.78 ערך 4.5-5.5
mch= 26.5 נמוך ערך נורמלי 27-31
mchc=31.4 ערך נורמלי 32.0-35.0
esr=28 ערך נורמאלי 0.0-20.0
cholesterol=173
triglycerides=139
cholesterol-hdl=43
chol calc=103
non-hdl-cholesterol=131
chloride=106 98-106
alfafetoprotein tm=1.5
cea=3.0
psa=0.491* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדין ממתין לתגובתך
יוסף10/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דםאוליביה20/11/2011
רציתי לשאול אותך מה המשמעות של בדיקתggt 98 ועל איזה מחלה זה מצביע? נוסף טריגליצרדים 300 וכולסטרול 240 hdl 41 לא ניבדק L.D.L , אודה מראש ריקי שמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה20/11/2011למרות שאין יחידות, נירא ש-GGT גבןה מהנורמה, ולכן יש לברר יתר התוצאות של כבד.
כל השמנים לא תקינים, ואם הית בצום, יש לבקר אצל רופא כדי ךטפל בעניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חריגות בבדיקת דםיצחק20/11/2011
שלום ד"ר
יש לי עליה חדה באנזימי כבד
ALT-64
AST-49
BILIRUBIN TOTAL-1.85
גם בדיקת נוגדן APCA חיובית.
אני רק אציין שאני סובל מכולסטרול ושומנים בדם כמה שנים ולקחתי עד לפני כשנתיים סטטינים במשך שנה פחות או יותר והפסקתי.
יש במשפחתנו גם כבד שומני שגורם לעתים אפילו לכאבים אחרי האוכל.
האם העליה באנזימים צריכה להדאיג או שיש קשר לתרופות שנטלתי בעבר או לבעיית הכולסטרול?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חריגות בבדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה20/11/2011צריך לברר את העליה באנזימים. לא חושב שיש קשר עם תרופה שנטלת בעבר.
אפשר לתת את שם המלא של APCA.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהacpa
יצחק21/11/2011Anti-citrullinated protein antibodies נוגדני חלבון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהacpa - תגובה
חורחה אוליבה21/11/2011הנוגדנים הם מופעים בדרך כלל במחלות אוטו אימוניות כמן Rheumatoid Artritis
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות-מודאגתאנה17/11/2011
שלום רב,
בת 30 לאחר 2 ניתוחים קיסריים 1 לפני 8 שנים 1 לפני 2 וחצי לאחר ניתוח תפקודי כבד לא יצאו טוב
עשיתי ספירת דם ואלה הם הערכים הנמוכים:
WBC-3.6
HB-11.7
RBC-4.16
HCT.35.4
NEUT-1.6
PT-INR-1.21 מודאגת
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות-מודאגת - תגובה
חורחה אוליבה20/11/2011ספירה מעיד על אנימה קלה, שיש לברר. לשם מה בוצעו PT?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקות
אנה22/11/2011קודם תודה לתשובתך המהירה...
דבר שני PT בגלל שהרגשתי באותו שבוע כאבים ברגל שמאל ויד שמאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר על תוצאות הבדיקותעמית16/11/2011
מבחן פינוי קריאטנין 164 ,אני מבין שזה מעל לנורמה ,מה זה אומר?
באותה בדיקת איסוף שתן התוצאות חלבון 130,חודש קודם 66,קריאטנין 1.7 ,כמו בעבר,נא סודיום 317 חודש קודם 92,אלבומין/קריאטנין רטיו 0 ,
כל זה על רקע של מזה חודשיים קצף בשתן,
התור לנפרולוג ששלח לבדיקות רק בעוד חודש,האם לאור התוצאות כדאי לבקש דחיפות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר על תוצאות הבדיקות - תגובה
חורחה אוליבה20/11/2011הייתי חוזר על הבדיקות ולדעוג שהאיסוף שתן הוא מדויק, ז"את להקפיד לאסוף כל השתן של 24 שעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקות דםסיגל16/11/2011
שלום רב,
אני בת 34, השבוע עשיתי בדיקות דם, יש 2 תוצאות חריגות:
1. UREA - 11 - ערך נמוך.
2. CHLORIDE - 108 - ערך גבוה.
* ערכים נמוכים נוספים - MCV, MCH, MCHC
* ערכים גבוהים נוספים - RDW-CV , MPV
עליי לציין שיש לי טלסמיה .
ברצוני לדעת מה אומרים הערכים בסעיפים 1 ו 2 ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה20/11/2011ל-UREA אין משמעות, וה-Cl קימעט בנורמה. אך ה-Na?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה NA?
סיגל21/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה NA? - תגובה
חורחה אוליבה21/11/2011Na (Sodium) זה נטרן. בדרך כלל משתנה יחד עם Cl.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
סיגל21/11/2011התוצאה של NA - 141, אך זה נרשם בתחום הנורמה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך.. - תגובה
חורחה אוליבה22/11/2011העחיה של Cl לא משמעותית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוששתאני15/11/2011
שלום רב,
אני בת 27 (אוטוטו)
עשיתי היום בדיקות דם כלליות. הכל יצא בטווח הנורמה ברוך ה', חוץ מכמה דברים:
בבדיקת WBC התוצאה 4 (נמוך מהממוצע).
בבדיקת MPV התוצאה 13 (גבוה מהממוצע).
בבדיקת PLT התוצאה נמוכה בהרבה מהממוצע- 107.
חזרתי לרופאה והיא אמרה שעליי לבצע שוב את בדיקת הדם.
שאלתי ומה אחרי זה והיא אמרה שאולי תצטרך להתייעץ עם המטולוג. האמת שאני מאד חוששת.
אשמח ליותר הסבר על הבדיקות הנ"ל ועל השלכותיהן.
תודה רבה!
(אם יש לזה משמעות- ככל הנראה אני בהיריון).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוששת - תגובה
חורחה אוליבה15/11/2011כנירא התוצאות לא מתאימות למצב קליני שהרופאה בדקהת ולכן מליצה לחזור על הבדיקה.
אני חושב שצריך לחזור על הבדיקה כדי לאמת את התוצאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה-אבל
אני15/11/2011למה הכוונה "לאמת את התוצאות"? מה זה אומר? על מה זה יכול להעיד?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה-אבל - תגובה
חורחה אוליבה15/11/2011בכל תוצאה יש מרקיב של טעות שצריך לקחת בחשבון מול אי התאמה בינן לבין מצב קליני כפי שהרופאה בדקה. לאמת אומר לחזור על הבדיקה כדי לשלול טעויות. אחר כך, אם התוצאות חוזרים על עצמן, יש לחפש הסבר בבדיקה קלינית נוספת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אני15/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם ילד בן שנתייםאוריה15/11/2011
היי ד"ר
בעקבות מחת חום הנמשכת 4 ימים ויותר ביצענו הבוקר בדיקת דם לילד.
יש לציין שהוא נמצא בטיפול אנטיביוטי בעקבות פצע מזוהם ברגל.
הטיפול כולל משחה אנטיביוטית ואנטיביוטיקה צפורל.
יצאו כמה ערכים חריגים ואני מצרף אותם:
WBC - 20.82
HCT - 33.1
RDW-DS - 33.8
LYMPHOCYTES - 40.0
NEUTROPHILS - 9.37
MONOCYTES - 1.87
האם בהינתן העובדה שהוא חולה ותחת אנטיביוטיקה זה נחשב סביר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם ילד בן שנתיים - תגובה
חורחה אוליבה15/11/2011אפשר לכתוב כל התוצאות של הדיפרקמציאל?. המספרים לא ברורים ךי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חריגות, אשמח לחוות דעת..ליפז15/11/2011
שלום, עשיתי בדיקות דם שנשלחתי על ידי רופאה אנדרוקולוגית ועל ידי רופאת המשפחה עקב לקיחת הגלולות.. ונבהלתי מהכולסטרול ומעוד בדיקה שאין לי מושג מה היא אומרת.. אשמח לשמוע דעת מומחה..
להלן החריגות של הבדיקה האחרונה:
CHOLESTEROL- 207 (הנורמה בין110 ל200)
SHBG- 268 (שהנורמה בין 18 ל144)
TSH- 4.97 (שהנורמה בין 0.35 ל4.20)
MCHC - 31.6 (שהנורמה בין 33 ל36.7)
UREA - 14 (שהנורמה בין 17 ל43)
מה זה אומר?
תודה מראש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ושכחתי לציין את גילי:21
ליפז15/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אתה לא עונה לכולם? אלא רק למי שאני15/11/2011
שבא לך
לענות לו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אתה לא עונה לכולם? אלא רק למי ש - תגובה
חורחה אוליבה15/11/2011אני לא עונה רק למי שבא לי, אלה רק לשאילות שתשובתן אני יודע. למרבה הצער, יש המון דברים שאני לא יודע, ולכן לא עונה.
אתא מקיר אנשים שיודעים הכל?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםאני14/11/2011
שלום,
אני בשבוע 8 להריון .
מעוניינת לדעת האם לחשוש מתוצאות הבדיקות דם.
TSH 0.12
מה זה אומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
חורחה אוליבה15/11/2011התוצאה נמוכה מהנורמה. ממליץ יעוץ אצל רופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

