מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אביאנה גלולה לגלי חוםתקוה13/11/2014
יש האומרים שגלולות אורמונילות לגלי חום גורמות לציסטות
בשחלות ובשד. אני לקוחת אביאנה לגל חום ומאוד מרוצה.אך
מפחדת .
מחכה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביאנה גלולה לגלי חום - תגובה
ד``ר איתן פאר27/11/2014אין לי מושג מאן את לקחת את האימרה הנ'ל. אבל אין בכך נכונות קלינית, ציסטות בשדיים יש בכל שד מעבר לגיל 50 כתהליך טבעי לחלוטין שאינו קשור כלל לסרטן. וגם אינו קשור כלל לטיפול ההורמונלי. המשיכי ללא חשש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעותיעלה12/11/2014
שלום רב
אני בת 51 ולפני כחמש שנים חליתי בסרטן שד. בעקבות כימותרפיה פסק המחזור. אין לי גלי חום אבל לעתים אני מזיעה מאוד. האם הזעות הן בעצם סוג של גלי חום? אם עד עכשיו לא היו לי גלי חום, זה אומר שכבר לא יהיו לי? אני מוטרדת כי אם אני אתחיל לסבול מזה לא תהיה לי אפשרות לקחת הורמונים.
אני רואה עד כמה חברות שלי סובלות מגלי חום ואני חוששת שזה גם יגיע אליי, ולא תהיה לי דרך להתמודד עם זה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעות - תגובה
ד``ר איתן פאר12/11/2014המקור לגלי חום הינו סרוטונין במוח אשא הפרשתו וספיגתו נשלטת ע'י אסטרוגן. ולכן בהעדר אסטרוגן, כלומר בגיל המעבר מופיעים גלי החום. הבעייתיות היא שבשנים האחרונות יותר ויותר עובדות קושרות גלי חום למחלת אלצהיימר ולכן אשר כלל לזלזל בהם. הטיפול האפקטיבי ביותר היה ויהיה אסטרוגן.
אבל במידה ואסור לתת אסטרוגן, הרי שמגוון התרופות המאזנות סרוטונין, בהם משתמשים בעיקר הפסיכיאטרים נגד חרדות ודכאונות ( תרופות מעכבי ספיגת סרוטונין SSRI) נמצאו כאפקטיביות למדי נגד גלי החום אבל במינון הרבה הרבה יותר נמוך מזה שמשתמשים בו הפסיכיאטרים.
הזעות באופן כללי אינן גלי חום שכן לא מגיעות בצורת גלים ולא מעירים בלילה משינה ( כפי שתמיד מאפיין גלי חום) ולהן נדרש ברור רפואי נפרד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המפורטת
יעלה12/11/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעידות ,מרגש לא טוב כללי...מידי פעםלירז10/11/2014
האם מוכר למישהי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעידות ,מרגש לא טוב כללי...מידי פעם - תגובה
ד``ר איתן פאר10/11/2014באיזה הקשר את מציינת תופעות אלו?, פחד, חרדה, תגובה לתרופות, מחלה בסיסית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל המעבר בגיל 40אור09/11/2014
שלום רב,
תוצאות הבדיקות הוכיחו שאני בשלב גיל המעבר. התחלתי טיפול הורמונלי חליפי- פתר את כל תופעות גיל המעבר. מידי פעם ובעיקר אם החסרתי גלולה. אני מקבלת מחזור. האם זה תקין? או שמא אין אני אמורה לקבל מחזור כשאני נוטלת את הגלולות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל המעבר בגיל 40 - תגובה
ד``ר איתן פאר10/11/2014הכל תלוי באיזה סוג ובאיזו דרך את מקבלת את ההורמונים שכן יש מסלול טיפולי הורמונלי בו מקבלים מחזור מדי חודש וזה לחלוטין תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל המעבר בגיל 40
אור10/11/2014סליחה לא פרטתי. אני מטופלת באביאנה. נוטלת את הכדורים ברצף.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל המעבר בגיל 40 - תגובה
ד``ר איתן פאר10/11/2014אוויאנה נחשבת כיום לטיפול ההורמונלי הנמוך ביותר כך ששכיחה של גלולה בהחלט תגרום לדימום. מסקנה- לחבר את האוויאנה למברשת שינים היות ולא שוכחים לצחצח שיניים לפני השינה, ואז גם לא שוכחים לקחת את הכדור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמוניםאור09/11/2014
שלום, אני בת 48 מטופלת במדבקות אווראל קונטי 50 זה שבעה חודשים עקב גלי חום ודפיקות לב, כאשר המדבקות מאד עוזרות אבל גורמות לדימום ממש דמי כמו מחזור בן 5 ל-6 ימים ולאחר שבוע שוב דימום כך שיוצא לי פעם בשבועיים לקבל מחזור. יש לציין שכבר מספר שנים סובלת מגלי חום שהשנה החריפו לכן לוקחת הורמונים ועד לפני שלקחתי הורמונים היו לי כל שלוש עד ארבעה חודשים כתמים חומים בערך 3 ימים, כאשר בפעם האחרונה לפני שלקחתי מדבקות לא היו לי 5 חודשים כתמים שזה אולי אומר שהגעתי לחלוטין לגיל המעבר. אני לא מסוגלת לסבול יותר את הדימומים החוזרים ונשנים זה שבעה חודשים. יש לציין שבצעירותי סבלתי בהריונות מהיפרהימזיס שזה בחילות והקאות מרובות ולא יכלתי כלל לסבול כדורים נגד הריון ניסיתי הרבה סוגים אבל גם הם גרמו להקאות ובחילות כך שהגעתי למסקנה שגופי לא סובל כל סוג של הורמונים, וזאת הסיבה שבחרתי במדבקות ולא בכדורים. שאלתי אליך מניסיונך הרב עם מטופלות, האם יש נשים שכל כדור גרם להם לבחילות ולא יכלו להשתמש בהורמונים ? והאם יש לך הצעה לכדור שיכול לעזור ממבחר הרב של הכדורים שהינך יודע שלא גורם לבחילות ודימומים ? או שנגזר עליי גורלי להמשיך במדבקות ולסבול דימומים ? אודה מאד על תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורמונים - תגובה
ד``ר איתן פאר10/11/2014ברור ומובן שהמדבקות פשוט לא מתאימות לך שכן את לא אמורה כלל לדמם תחת אוורל קונטי.
מצד שני סוג ההורמונים וכן המינון שבטיפול הורמונלי לגיל המעבר שונה לחלוטין מגלולות נגד הריון כך שסביר מאד להניח שלא יהיו לך כלל התופעות מהם סבלת בעבר. לסבר את הידע- מינון אסטרוגני של טיפול בגיל המעבר הוא 1/16 מזה של גלולה למניעת הריון ( ו 1/900 מההפרשה האסטרוגנית היומית של שילייה במהלך הריון)
כל שהפתרון היותר נכון לגביך יהי לעבור לכדורים במינון נמוך כגון אוואיה, או לחילופין ללכת על מדבקות אוורל סקווי שבעצמן גורמות לדימום מחזורי מבוקר חודשי. לבחירתך ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת שימוש בלוויאליהודית08/11/2014
בעקבות הכתמה דמית קלה למשך 10 ימים בצעתי אולטרסאונד שיצא תקין.
בצעתי גם בדיקת קלופוסקופיה שאף יצאה תקינה. נמצאו ציסטות עליהן ציור כלי דם.
לדעת הרופא מדובר בדימום כתוצאה מלקיחת הורמוני לוויאל. החלטתי להפסיק לקחת הורמונים כמובן הפסקתי בהדרגה ע"פ המלצת הרופאה.
כיצד עלי למזער את תופעות הלוואי: גלי חום, חרדות, מצב רוח ירוד, תיאבון מוגבר?
אני חשה שהגוף נתון בסטרס/חוסר איזון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת שימוש בלוויאל - תגובה
ד``ר איתן פאר08/11/2014תחזרי לליביאל או טיפול חלופי אחר. וללא חשש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך טיפולנטע05/11/2014
שלום רב
אני נאלצת להתחיל טיפול בגיל מוקדם,44 אחרי שהבנתי את ההשפעה על הבריאות לטווח רחוק.השאלה מה קורה בגיל 50 לאחר שיחלפו חמש השנים בהם מותר לקבל טיפול.האם אז ייגזר עליי "להשלים" עם כל התופעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך טיפול - תגובה
ד``ר איתן פאר08/11/2014חמש השנים לטיפול הורמונךי כלל לא מקודשים. נהפוך הוא. ההמלצות כיום לא להפסיק טיפול הורמונלי לפחות עד גיל 60 ורק אז לנסות להפסיק לבדוק האם הגוף מסוגל כבר להסתדר ללא או שמא להמשיך מעבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
נטע08/11/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלי חוםרווית05/11/2014
שלום ,
אני בת 47 בתקופה האחרונה יש לי גלי חום .
אבקש לדעת אלו תרופות טבעיות להקלה קיימים ,ומה מומלץ אני לא רוצה לקחת תרופות הורמונליות.
תודה רווית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלי חום - תגובה
ד``ר איתן פאר08/11/2014בדיקה על מעל 1500 מאמרים שבדקו כמעט כל סוג אפשרי של תרופות " טבעיות" הנמכרות בבתי טבע, וכן טיפולים כגון אקופונקטורה, הומאופתיה ועוד מצביעים שלכולם אפקט פלצבו ולא , הם אינם תחליפים לטיפול הורמונלי שהגוף זקוק לו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספת לשאלתינועה04/11/2014
עכשיו אני רואה שיש עוד תשובה,LH 3.55 FSH 6.6 . PROG 1.36 להזכיר לך האם הגעתי סוף סוף לגיל המעבר , אני מאוד סובלת מהמחזור האם יש אפשרות להמעיט אותו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלתי - תגובה
ד``ר איתן פאר08/11/2014טרם הגעת לגיל המעבר ואין ביכולת הבדיקות לנבא מתי זה יקרה.
אבל כפי שכבר ציינתי בעבר אנחנו לא מטפלים בכותרות אלא בבני אדם. כלומר , ברגע שיש לך סימפטומים את צריכה לקבל טיפול ללא כל קשר לבדיקות הדם ולכן הן לחלוטין מיותרות.
במקרה ועדין יש מחזורים , ביחד עם סימפטומם, הרי שאת בתקופה הפרימנופאוזלית ואז הטיפול הוא "תוספי" ולא חלופי, כלומר צורה ומינון אחרים שמשתלבים עם הפעילות ההורמונלית שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל המעברנועה04/11/2014
קיבלתי תשובה לבדיקת דם להורמונים , והתשובה היא fsh 6.6 אני בת 54 עדיין מקבלת מחזור האם הגעתי לגיל המעבר, איזה תשובה או מספר fsh אני צריכה שיהיה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל המעבר - תגובה
ד``ר איתן פאר10/11/2014כבר קיבלת תשובה בהמשך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אילו בדיקות מומלץ בכל שלבדנה02/11/2014
ד"ר שלום,
אני בת 52 בתקופה של לפני הפסקת המחזור. הוא מתקצר ממועד למועד ויש לי תופעות של רגישות יתר לעיתם מדוכדכת , קוצר רוח לעיתים שלא אופייני לי בדר"כ , נפיחות בבטן וכאבי ראש תכופים . שאלתי ,מתי מומלץ לגשת לבדיקות מעמיקות וממתי מתחילים טיפול הורמונלי ובדיקות של צפיפות עצם.
האם חובה להמתין לטיפולים רק בסיום המחזור באופן מוחלט. או אולי יש טיפולים גם לפני?
האם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילו בדיקות מומלץ בכל שלב - תגובה
ד``ר איתן פאר04/11/2014באופן מיידי אין כל צורך בבדיקות בכדי לקבוע הצורך בטיפול אצל מי שסובלת מתופעות של העדר איזון הורמונאלי. הטיפול במצבים כמו שלך לא יקום או יפול על סמך תוצאות של בדיקות כאלו ואחרות אלא על סמך תלונותיך. והיות ויש כאלו, ללא כל קשר האם יש או אין עדין מחזורים, חובה להציע לך טיפול שיקל עליך, ויש טיפולים בנידון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דר' אפעל בנידון
דנה04/11/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולות קלייר רק כדי להקל על המחזורד``ר איתן פאר31/10/2014
אני בת 47.5 בריאה, נוטלת גלולות קלייר רק כדי להקל על המחזור. המחזורים שלי תמיד היו קשים וגלולות (נטלתי 10 שנים גלולת יסמין ובשנה וחצי האחרונה נוטלת קלייר) מקילות עלי. רופאת הנשים שלי ייעצה לי שבגלל הגיל כדאי לי לעבור לנובופם. השאלה שלי - עד איזה גיל מותר ליטול גלולות והאם כדאי לעבור לנובופם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נובופם - תגובה
ד``ר איתן פאר01/11/2014לא עצה טובה שכן נובופם אינו מתפקד למניעת הריון אלא כטיפול הורמונלי תוספי כאשר מתחיל להיות אי סדירות במחזור עם תופעות של גיל המעבר.
תמשיכי עם הגלולות עד גיל 50 בשקט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אויאנה השמנהגלית30/10/2014
התחלתי לקחת אויאנה לפני שבוע והשמנתי כבר 3 קילו. האמת שיש לי יותר חשק לפחמימות. אני פוחדת להמשיך ולעלות במישקל. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אויאנה השמנה - תגובה
ד``ר איתן פאר01/11/2014שום טיפול הורמונלי לא מסוגל לגרום לעליה של 3 ק'ג במשקל תוך שבוע - לפי מיטב ניסיוני העשיר
האם מדובר באגירת נוזלים? ( בצקות או נפיחות בקרסוליים?)
אני מתלבט לגבי התשובה הנכונה לבעיתך.
אבל אני חושב שיש מקום להמשיל את האוויאנה לפחות לשתי חפיסת מלאות ורק לאחר מכן להחליט לגבי המשך או מעבר לתרופה אחרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדבקות אווראל קונטי 50אילנה29/10/2014
שלום רב, לקחתי מדבקת אווראל קונטי בטעות יום רביעי במקום יום חמישי. דוקטור מה אתה מייעץ לי ? האם להדביק את פני ליפה בירנפלדהמדבקה השניה בשבוע הבא ביום שני כרגיל או כי הקדמתי להדביקה יש להחליפה ליום ראשון ? כיון שאני חוששת מדימום עקב הטעות, תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדבקות אווראל קונטי 50 - תגובה
ד``ר איתן פאר01/11/2014בד'כ אין דימום ואין חשש כך שאת יכולה להמשיך האופן שבו בחרת ונוח לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופיל יום 2 למחזורלירון28/10/2014
E2 75
PROG 3.1
LH 37
FSH 58
גיל 49. רווח בין מחזורים התקצר והפסיק להיות סדיר. מה המשמעות על פי הבדיקות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופיל יום 2 למחזור - תגובה
ד``ר איתן פאר29/10/2014לא ברור מדוע היה צורך לבצע בדיקות דם. הרי בגילך , ובמיוחד לאור השינויים שאת חווה בסדירות המחזורים, מובן מאליו שאת בתקופה המוגדרת בפרי מנופאוזה ( טרום מנופאוזה).
והיות ולא מטפלים בהגדרות אלא בבני אדם, ההחלטה לגבי טיפול כלשהו מתקבלת על סמך תלונות או סימפטומים מהם את סובלת ושפוגעים באיכות חייך.
במידה ואין כאלו עדין, הרי שאין כל צורך להציע טיפול בשלב זה .
במידה ויש, תקבלי את הטיפול ללא כל קשר לבדיקות הדם או לנוכחות מחזורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
לירון29/10/2014הבדיקות נעשו ביוזמתי...
חשבתי שזה עוזר להבחין אם הדימומים קשורים רק לעניין ההורמונלי או שיש טעם לחפש סיבה נוספת -רחמית וכו.
כמו כן הבנתי שטיפול לפעמים מותחל באופן מניעתי ללא תלות בסימפטומים וחשבתי שבדיקת דם יכולה לסייע בהחלטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד``ר איתן פאר29/10/2014בשורה האחרונה- ללא כל סימפטומים אין בשלב זה צורך טיפולי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)


.jpg)
