מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אקטיפרין בהריון ולאחריוסגלית12/12/2011
שלום, נטלתי אקטיפרין בהוראת הרופא כשהייתי הריון וגם לאחריו במשך שנתיים לסרוגין ללא הוראה מהרופא (אקטיפרין מכיל ברזל, חומצה פולית וסרין).
האם היה עליי לקבל הוראה באם להמשיך ואם לאו מרופא הנשים?
היום הנני עוברת טיפולי פוריות, האם להמשיך לקחת את הכדור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקטיפרין בהריון ולאחריו - תגובה
דנה שפילמן13/12/2011שלום סיגלית,
על כך את צריכה להיוועץ עם הרופא המטפל שלך שמכיר אותך ויודע מה מומלץ לך באופן אישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןחסויה11/12/2011
היי אני בשבוע 10 להריון. ואני לוקחת פרנאטל ובזמן האחרון כל פעם שאני אוכלת משהו אז יש לי כאבי בטן. ואז אני נמנעת מלאכול.. האם זה תופעה טיבעית להריון או מצריך בדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
דנה שפילמן12/12/2011שלום,
בטרימסטר ראשון יש תופעות במערכת העיכול שבדכ' מתבטאות בבחילות והקאות, יכול להיות גם כאבי בטן. גם אי אכילה מחמירה את הכאבים, לכן מומלץ לאכול ארוחות קטנות כל 2-3 שעות. באם זה משהו חריף/ מטריד אותך, אני ממליצה לך לפנות לרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר לשתות אלכוהול בהריון?viki11/12/2011
שלום!
רציתי לדעת האם מותר לשתות אלכוהול בהריון?
אני מדברת על לא יותר מכוס - שתיים של יין בשבוע כי זה מה שהייתי רגילה לשתות.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר לשתות אלכוהול בהריון? - תגובה
דנה שפילמן11/12/2011שלום ויקי,
תסמונת אלכוהול עוברית- FAS היא תסמונת כתוצאה מהשפעת אלכוהול על העובר. כמובן שככל ששותים יותר כך גדל הסיכון לתסמונת. מכיוון שיש נשים שגם משתיה מועטה מאוד של אלכוהול העבירו את התסמונת לעובר, כיום ארגוני הבריאות ממליצים להימנע לגמרי משתית אלכוהול במהלך ההריון!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד עוףחן09/12/2011
כבד עוף אפשר לאכול בהריון?לפחות כמה חתיכות ?4-5?וכל כמה זמן אפשר?
כי אמרו שהוא מכיל ויטמין A ולא טוב לאכול הרבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד עוף - תגובה
דנה שפילמן11/12/2011אםשר לאכול אחת ל 1-2 שבועות, שיהיה עשוי טוב.
אין חשש לעודף ויטמין A מכמה חתיכות כבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קופאיןג'ו08/12/2011
אני בשבוע 6. האם שתיית כוס קפה הפוך ביום נחשבת לתקינה? האם עדיף לשתות קפה נטול?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קופאין - תגובה
דנה שפילמן08/12/2011שלום ג'ו,
בהריון אפשר לצרוך עד 300 מג' קפאין, שזה שווה ערך לכ-3 כוסות קפה ליום.
יש לקחת בחשבון שקפאין נמצא גם בשוקולד, קולה ותה.
לא מומלץ לצרוך קפה נטול, גם ללא קשר להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספגטי "ביסלי" צבעוניחן07/12/2011
אם מותר בהריון לאכול ספגטי "ביסלי" כזה צבעוני,כתום וירוק ?זה לא צבע מאכל או משהו כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספגטי "ביסלי" צבעוני - תגובה
דנה שפילמן07/12/2011אכן צבע מאכל ולא מומלץ אך יותר על רקע בריאותי כללי ולא ספציפי בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה שומרlula05/12/2011
שלום. שאלה לגבי שומר. אני אוהבת לשתות תה שומר ושותה הרבה. הבנתי שצמח השומר מפריש חומרים/אסטרוגנים שאינם בריאים בהריון. מה המשעות של זה? והאם לפני כניסה להריון רצוי להפסיק לשתות שומר או שאלו חומרים שנעלמים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה שומר - תגובה
דנה שפילמן06/12/2011שלום,
אני לא בקיאה בצמחי מרפא, יש להפנות את השאלה למומחה בתחום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי חומצה פוליתבץ01/12/2011
שלום רב,
אני נמצאת בתחילת ההריון שבוע 6, חיה כרגע בחו"ל מעוניינת לרכוש מולטיויטמין של
gnc רק שראיתי שם שכמות החומצה הפולית היא 800 מק"ג חומצה פולית..כשאני יודעת שהכמות הנדרשת היא רק 400 מק"ג...
האם זו בעיה?
האם לרכוש או לא??? זו נחשבת חברה בטוחה וטובה?
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי חומצה פולית - תגובה
דנה שפילמן02/12/2011שלום בץ,
בהריון אפשר לצרוך יותר, 800 מקג' לא בעייתי.
החברה מוכרת, אם את חוששת את יכולה להתקשר לחברה עצמה ולהתייעץ מולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצים קשות בהריוןמאיה01/12/2011
כמה זמן צריך לבשל ביצה קשה?
אם בישלתי 15 דקות על אש נמוכה וחלק מהחלמון עדיין קצת רך/רטוב
זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביצים קשות בהריון - תגובה
דנה שפילמן01/12/2011שלום מאיה,
החלמון אמור להיות קשה, לא חייב ממש יבש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלמון ביצה בגלידת האגן דאזמאיה01/12/2011
שלום, אני בשבוע 17 וכעת שמתי לב שבגלידה שאכלתי יש ברכיבים גם חלמון ביצה.. זה לא מהווה בעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלמון ביצה בגלידת האגן דאז - תגובה
דנה שפילמן01/12/2011שלום מאיה,
לא ידוע על בעיה באכילת גלידות ממוסחרות, אם כי אכן חלמון לא מבושל הינו מסוכן. אני מליצה לך לפנות לחברה ולברר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בקשר לחלמון בגלידה
מאיה01/12/2011אם הוא לא מבושל הוא בהכרח מסוכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בקשר לחלמון בגלידה - תגובה
דנה שפילמן02/12/2011הסיכון הוא נוכחות חיידק הסלמונלה שיכול להימצא בחלמון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרת הריון וירידהבמשקלדניאלה30/11/2011
שלום רב,
התחלתי את הריוני בעודף משקל משמעותי. אני 1.70 והתחלתי את ההריון במשקל של 84 לאחר שזללתי ועליתי במשך שלושה חודשים מעל ל-12 קילו.
עד שבוע 26 עליתי 5 קילו למשקל של 89 ואז הובחנתי כחולת סכרת הריון והתחלתי דיאטהמיוחדת.
אני שבועיים בדיאטה וירדתי 3 קילוגרם למשקל של 86 ונראה לי שהיד עוד נטויה.
האם זה תקין לרדת במשקל?
האם אני יורדת בגלל העודפים הרבים שהיו לי ?
מודאגת מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת הריון וירידהבמשקל - תגובה
דנה שפילמן01/12/2011שלום דניאלה,
בזמן הריון לא אמורים לרדת במשקל, וודאי לא בקצב כזה. מן הסתם אם את שומרת יותר אז את יורדת. אני משערת שאת עושה דיאטה שנתנו לך!? אני ממליצה לך לפנות בהקדם לדיאטנית קלינית להרכבת תפריט המותאם לך ומעקב משקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף נוזלי לחומצה פוליתמורן28/11/2011
הי,
יש לי בעיה בבליעת כדורים ורציתי לדעת האם יש איזשהוא תחליף נוזלי לחומצה פולית? אם כן, מה עלי לבקש?
תודה מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף נוזלי לחומצה פולית - תגובה
דנה שפילמן29/11/2011שלום מורן,
פני לבית מרקחת/ חנות טבע והתייעצי איתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוגה בתנורחן28/11/2011
כל עוגה מכילה ביצים חלבונים וחלמונים ונאפה בתנור כמה מעלות אפשר עד שישמיד את החיידקים של הביצים חיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוגה בתנור - תגובה
דנה שפילמן29/11/2011מעל 70 מעלות החיידקים מושמדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלות בבקשהלילך ל.28/11/2011
1.מרק עם כורכום-האם זה בסדר לצרוך כורכום?שמעתי שיכול לגרום להתכווצויות ברחם
האם זה נכון?
2.קפה הפוך - אם אני שותה קפה 1 ביום אבל הפוך בגודל בינוני כפי שיש בבתי הקפה
האם זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתי שאלות בבקשה - תגובה
דנה שפילמן29/11/2011שלום לילך,
לכל חומר ותבלין יש השפעות שונות על הגוף. החשש מההשלכות של תבלין מסוים הוא בדכ' אם צורכים בכמות גבוהה. כורכום הוא תבלין נפוץ שמשתמשים בו בכמות קטנה אך בתבשילים רבים ולא ידוע על בעיות איתו. כמובן שלא תצרכי אותו מרוכז בקפסולות.
אפשר לשתות עד 3 כוסות קפה ליום, לא חזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקת מרק בטעם עוףעדי28/11/2011
שלום,
אני בהריון אך השאלה היא לאו דווקא קשורה ישירות...
אתמול פתחתי קופסת אבקת מרק בטעם עוף שמכסה הניילון שלה נראה מעט נפוח.
האם זה בסדר להשתמש במוצר או שזה מעיד על קלקול?
תודה.
נ.ב.
בעלי אכל אוכל שתובל בזה וחש בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקת מרק בטעם עוף - תגובה
דנה שפילמן29/11/2011שלום עדי,
בדכ' מוצר נפוח יש לחשוד בו. אני ממליצה לך לפנות לחברה ולשאול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)