מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עליתי במשקלליהי14/02/2013
יותר מדי, אני בשבוע 25 וכבר עליתי 11 ק"ג,
המליצו לי להגיע לתחושת שובע ע"י שתיית מיצים
טבעיים ומרקים וכך הצורך שלי באוכל יפחת.. זה נכון?
האם מיצים יכולים להזין את העובר באותה מידה?
ואם כן איזה מכשיר טוחן כדאי לקנות למטרה הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליתי במשקל - תגובה
דנה שפילמן17/02/2013שלום נעמה,
קודם כל לא רשמת את נתוני משקל וגובה שלך. בהנחה שאת במשקל תקין, מומלץ לעלות עד 16 קג' למהלך כל ההריון.
מיצים גם לא גורמים לשובע למשך זמן, גם מעלים את רמת הסוכר בדם וגם מכילים הרבה קלוריות. לכן, לא מומלצים.
אני ממליצה לך בחום לפנות במהרה לדיאטנית קלינית להרכבת תפריט המתואם לך כדי לספק את כל האנרגיה הדרושה לך, מבלי להיות רעבה ולשלוט על קצב העליה במשקל עד סוף ההריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעליה במשקל בהריון
נטעחן ליבנה17/02/2013הי נעמה,
את אכן מתארת עליה מוגזמת מאוד במשקל לשבוע 25 להריון.
אני ממליצה מאוד לפנות לדיאטנית על מנת למנוע עליה מוגזמת עד לסיום ההריון. ידוע שעליה מוגזמת במשקל במהלך ההריון אינה בראיה לאם או לעובר.
בנוגע לשתיית מיצים הייתי ממליצה מאוד להימנע בכלל.
מיצים מכילים כמויות גבוהות מאוד של סוכרים (פשוטים), ואין להם ערך תזונתי גבוהה. זאת מכיוון ובמיצים יש רק את עסיס הפרי שמכיל את הסוכר ללא הייתרונות של הסיבים התזונתיים שישנם בפירות הטריים בשלמותם.
את אמורה לעלות כ-14 ק"ג בכל זמן ההריון. כאשר בטרימסטר האחרון העליה אמורה להיות של 400 גרם בשבוע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה תלוי במשקל שלך
דניאלה17/02/2013המשקל המומלץ לעלייה הרבה פעמים לא תואם את המציאות ולכן תלוי מה היה המשקל ההתחלתי שלך, רק תזכרי שאת המשקל שאת מעלה אח"כ גם צריך להוריד :) בכל אופן לא שמעתי על מיצים ונראה לי שבמיצים יש המון קלוריות ולכן לא הייתי ממליצה לך אבל מה שכן אני קניתי לא מזמן מחבת חשמלית של גרץ וזה פשוט נהדר! אני מבשלת בלי שמן בכלל! חוץ מפעם אחת שהייתי במעבדת שירות של ברימאג כי הוא לא עבד לי (משהו עם הכבל החשמלי) לא היו לי איתו שום תקלות והוא עובד נון סטופ (אפילו בעלי נהנה מהאוכל). בכל מקרה אם את לא מצליחה לשלוט בעלייה במשקל אני ממליצה לך להתייעץ עם דיאטנית אבל בכל מקרה תשתדלי פשוט לאכול בריא, אצלי זה עובד בכל אופן :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המבורגרתותי07/02/2013
שאלה: האם המבורגר של מזון מהיר (מקדונלד...) -ניתן לאכול ללא חשש בהריון?
אי אפשר לבקש יותר עשוי ממה שהוא.. האם רמת העשייה שלו מותרת לאכילה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזון מהיר בהריון
נטעחן ליבנה07/02/2013דווקא מכל הרשתות במקדונלד הייתי אוכלת ממש ללא חשש. ההקפדה על תנאי סניטריה הם לחם חוקם.
לגבי רשתות אחרות אני לא ממש סגור, אך כמו תמיד אם ההמבורגר החליף צבע אז אכן הבשר בושל היטב ואין חשש לזיהום (לפחות לא מהבשר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסטיתותי06/02/2013
רציתי לדעת...
האם בבקבוק של נסטי/פיוז טי/ אייס טי יש קפאין?
לא מצוין על הבקבוק, זה אומר שאין?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפאין בתה
נטעחן ליבנה06/02/2013אלא אם כן מצויין שהתה אינו מכיל קפאין, יש לצאת מנקודת הנחה שהוא כן מכיל קפאין. אך הכמות של הקפאין בו שולית, ניתן לשתות מעט אייסתי במהלך היום, עד שתי כוסות.
שימי לב שהוא מכיל כמויות גבוהות של סוכר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה במשקלאדר05/02/2013
שלום,
אני נמצאת בשבוע 20 להריון שני.עד עכשיו העלתי כבר 7 קילו!!
בהריון הראשון התחלתי עם משקל של 46.5 והעלתי 9 קילו.בהריון הזה התחלתי עם משקל של 48 קילו וכעת אני כבר שוקלת 55!!
הורדתי את כמות הבצקים(לחמניות,לחם)שזאת הייתה הבעיה העיקרית שלי,אך בכל זאת אני מעלה ומעלה...
מה אני יכולה לעשות כדי לא לסיים את ההריון עם 20 קילו?!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה במשקל - תגובה
דנה שפילמן06/02/2013שלום אדר,
לפי הנתונים שלך אני מעריכה שאת במשקל תקין, בו ההמלצה לעליה במשקל בהריון הנה 11.5-16 קג'. מטרימסטר שני מומלץ לעלות כ-400 גר' בשבוע. כך שהצפי שלך מנקודה זו לעלות זה עוד כ-7 קג' נוספים= סהכ' 14 קג' וזה תקין לחלוטין!
אני ממליצה לך בחום לפנות לדיאטנית קלינית להרכבת תפריט אישי המותאם לך. אין לעשות קיצוצים ללא היוועצות באיש מקצוע, כדי לא לפגוע בך/ בעובר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב עיזיםתותי03/02/2013
קניתי היום בקהוק חלב עיזים של חברת פיראוס, לאחר 3 שלוקים שמתי לב כי אין עליו את המילה " מפוסטר'. הייתי בטוחה שאםשר לשתות אותו בהריון ללא חשש?
האם זה נכון? מותר או אסור?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלב עיזים - תגובה
דנה שפילמן03/02/2013בדרך כלל אצל חברות גדולות אוטומטית כל מוצרי החלב מפוסטרים.
אם את חוששת- פני לחברה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקול קיבהתותי03/02/2013
היי
מחר אני נכנסת לשבוע 9.
רציתי לשאול... איך אני יודעת אם יש לי קלקול קיבה?
אתמול יום שבת אכלתי בחוץ (מה שאני ממעיטה לעשות בגלל מההריון),
אכלתי צ'יפס וחתיכה קטנה מאוד של טוסט (לא הייתי בטוחה לגבי
מה שמו לי בפנים).
היום בבוקר קמתי עם כאב בטן קל וחוסר נוחות בבטן.
הייתי בשירותים פעמיים, צואה רכה. איך אפשר לאבחן מה יש לי ועד כמה זה יכול להיות מסוכן?
תודה לכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקול קיבה - תגובה
נטעחן ליבנה03/02/2013אני ממליצה לפנות לרופא לבדיקה. אך יציאות רכות הם לא ממש אינדיקציה לקלקול קיבה.
קלקול קיבה מתאפיין לרוב בשלשולים מרובים, בחילות וכאבי בטן.
יחד אם זאת אם את חוששת בהחלט מומלץ לפנות לרופא, ולהרבות בשתיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלכוהול בהריוןשלי03/02/2013
שלום. אני בהריון חודש שני. שתיתי כוס אלכוהול 15 אחוז. האם יש סכנת פגיעה בעובר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיף להימנע מאלכוהול
נטעחן ליבנה03/02/2013יחד עם זאת לפי ההלצות שתיה של עד 20 גרם אלכוהול בשבוע לא אמורה לפגוע בעובר.
אני עדיין ממליצה להימנע בהמשך מצריכת משקאות אלכוהוליים, אך כוס שתיה אחת לא אמורה לגרום לנזק לעובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיץ מפוסטרthrv31/01/2013
שלום,
האם ניתן לסמוך על כך שהמיצים של החברות המוכרות (פריגת, ספרינג, וכד') מפוסטרים?למרות שעל האריזה לא כתוב שהמוצר מפוסטר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין בעיה עם מיצים
נטעחן ליבנה03/02/2013אני לא בטוחה שכל המיצים עוברים פיסטור. פיסטור זה למוצרי חלב לרוב....
יחד עם זאת אני לא יודעת על חשש לזיהום משתיית מיצים. כל עוד שמים לב לתאריכי תפוגה, ומאחסנים לפי הוראות היצרן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה היביסקוסמיכל28/01/2013
שלום,
זה עתה גיליתי שאני בהריון שבוע 4, במהלך שבועיים האחרונים שתיתי חליטת הדרים אשר כללה גם היביסקוס. במהלך השבועיים האלה הרגשתי כאבי בטן תחתונה. יש לי 2 שאלות:
האם מותר לשתות את התה בזמן ההריון?
האם כאבי הבטן יכלו לנבוע משתיית תה זה?
מודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה היביסקוס - תגובה
דנה שפילמן28/01/2013שלום מיכל,
הפני את השאלה למומחה בצמחי מרפא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מולטיויטמין ואומגה 3thrv28/01/2013
שלום,
אני בשבוע 11 ולוקחת פריג'נטלי ואומגה 3 של חברת סופהרב. יש לי שתי שאלות:
האחת, האם במקום האומגה ניתן לאכול דגים (בכמות המומלצת) או אגוזי מלך?האם בצורה זו אקבל את התוספים הדרושים?
השניה, לגבי המולטיויטמין, אני ממש מתקשה לבלוע את הכדור, האם ניתן לפורר אותו באיזושהי צורה?בנוסף, במולטיויטמין מופיע ויטמין A ובטא קרוטן כל אחד בכמות של 1500 יחב"ל, האם זה בסדר?כמות שלא תפגע בעובר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מולטיויטמין ואומגה 3 - תגובה
דנה שפילמן28/01/2013שלום,
ניתן לאכול 2-3 מנות דג בשבוע ואגוזים במקום התוסף.
לגבי חיתוך המולטיויטמין- היוועצי עם החברה. כמות הויטמינים שם תקינה ואינה פוגעת בעובר. כמובן שיש לצרוך לפי הוראות היצרן ולא מעבר לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
צוות סופהרב28/01/2013שלום רב,
אומגה 3 מאוד חשובה והכרחית בתקופת ההיריון.
ניתן לאכול במקום התוסף דגים או אגוזים אך לא ניתן לדעת בדיוק את הכמות והריכוז של האומגה 3 שנמצאת בתוך המזונות הנ"ל.
חשוב לבדוק שהדגים עצמם נקיים ממתכות כבדות ורעלים כמו כן מאגוזים למשל את מקבלת עוד תוספות לא מומלצות כמו שומן וכולי..
(מעט שומן הרי מומלץ מאוד, במיוחד והמקור שלו הוא מאגוזים אבל לא בכמויות כאלו).
אחד היתרונות בתוסף הוא שאת יכולה לדעת בדיוק את הכמות של האומגה 3 שצרכת וכמובן לדאוג לקחת מוצרים של חברה טובה שהחומרי גלם שלה נקיים.
בנוגע לפריג'נטלי, היא הרי פורמולה שמיועדת לנשים בהריון ומניקות. כל הרכיבים בתוך המוצר נמצאים במינון נכון ומתאים לתקופה זו, כולל הבתא קרוטן.
אין בעיה לחצות או למעוך את המוצר אבל בתנאי שתצרכי את כל הטבלייה בבת אחת לאחר האוכל.
בברכת בריאות שלמה,
אביבית שלום.
נטורופתית סולגאר-סופרהב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סויהשקמ27/01/2013
אני נמצאת בטיפולי פוריות וקראתי איפשהו שיש להימנע ממוצרי הסויה האהובים עלי
בגלל רכיב שמזכיר בפעילותו את הורמון האסטרוגן. האמנם? מה לגבי צריכת מוצרי סויה במהלך ההריון?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סויה בהריון
נטעחן ליבנה27/01/2013אין שום מניעה לאכול מוצרי סויה במהלך ההריון. הם מקור מצוין לחלבון איכותי לצמחוניות וטבעוניות. ומכיל כמויות גבוהות של סידן, ברזל ואשלגן. יחד עם זאת מכיוון ואין מספיק מחקרים שבדקו האם צריכת סויה בהריון מזיקה לעובר, ההמלצה היא לא לצרוך יותר משתי מנות סויה ביום. מנה = 100 גרם טופו/200 מ"ל משקה סויה.
לגבי טיפולי הפוריות, אני לא מכירה סיבה ספציפית להימנע מסויה במהלכם. יחד עם זאת אני ממליצה להתייעץ עם הרופא או המרפאה בה את מטופלת לגבי הטיפול הספציפי שלך.
בהצלחה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגוזי מלךעדי24/01/2013
שלום (אני בשבוע 23),
האם אכילה של אגוזי מלך באופן יומ יומי תספק את הצורך של העובר לאומגה 3 במהלך ההריון (במידה וכן כמה אגוזי מלך צריך לאכול ביום)?
האם הגוף יודע לפרק את החומצה הלינולאית אשר קיימת באגוזי מלך לEPA ו - DHA?
כמו כן, שמעתי שאגוזי מלך עלולים להיות רעילים אם הם טיפה מתיישנים? הרי קונים אותם כבר מקולפים. האם יש אמת בדבר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לצריכת חומצה אלפא לינולאית
נטעחן ליבנה24/01/2013הי עדי,
ההמלצה היא שבזמן הריון יש לצרוך 1.4 גרם חומצה לינולאית ביום. המקור הטוב ביותר לחומצה לינולאית הוא ממזון צמחי. זרעי פשתן, שמן פשתן, אגוזי מלך, טופו, שמן סויה, תרד, שמן קנולה ועוד.
חומצה אלפא לינולאית היא חומר המוצא לEPA ו-DHA בגוף, כך שאין שום בעיה לצרוך רק אותה במהלך ההריון ולא את החומצות המפורקות ממזון מהחי.
4 אגוזי מלך מכילים 1.36 גרם חומצה אלפא לינולאית, ולכן זה בסדר גמור לצרוך אותם לאורך כל ההריון.
לגבי זיהומים...... יש להקפיד לקנות אגוזים ותבלינים בכלל באריזות סגורות ארמטית על מנת למנוע זיהומים. הקפידי לאחסן את האגוזים במקרר או בפריזר על מנת למנוע התפתחות עובשים או מזהמים. אם יש חשש לזיהום הימנעי באופן מוחלט מהמוצר.
רק בריאות והמשך הריון ולידה קלה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספי מזון טרם כניסה להיריוןME20/01/2013
שלום,
אני צמחונית, (אוכלת ביצים וחלב)
רציתי לדעת אילו תוספי מזון מומלצים?
אני נוטלת את התוסף צנטרום על בסיס יומי, מכיל כבר 0.4 מג חומצה פולית, האם מספיק?
אני רוצה ליטול אומגה 3 ממקור צמחי, האם DHA 100 mg מספיק?
ראיתי שיש להם גם בנוסף תוסף שמכיל שמן זרעי פשתה בכמוסות 1250MG, האם כדאי לקחת גם אותו?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספים מומלצים
נטעחן ליבנה21/01/2013ההמלצה היא לקחת תוסף של מולטיויטמין (פרה נטל) כשלושה חודשים לפני הכניסה להריון.
לגבי האומגה 3, אין לכך המלצה ברורה, גם לא במהלך ההריון.
את יכולה להשיג את האומגה 3 על ידי צריכת דיאטה מאוזנת ונכונה (גם אם את צמחונית).
הכמות של החומצה הפולית המומלצת היא 400 מק"ג, ונראה שאת עומדת בה.
בהצלחה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקת מרק בטעם עןףדיאנא16/01/2013
אני בהריון
שאלתי האם ניתן לשתות בזמן ההריון כוס מים רותחים עם כפית אבקת מרק בטעם עוף בזמן ההריון?? האם מזיק לעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקת מרק בטעם עןף - תגובה
דנה שפילמן16/01/2013אין עדיות שמזיק לעובר, אם כי ממש לא בריא! מכיל כמויות עצומות של מלח, בנוסף לחומרים משמרים ומלאכותיים.
המלצה לשתות חליטות תה/ מרק צח בייתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין D שאלהתותי15/01/2013
אני בת 31, שבוע 6.
מזה כשבוע אני נוטלת פרנטל 9 חודשים-מולטי ויטמין לנשים.
בין היתר הוא מכיל 400 יחב"ל ויטמין D.
לא ברורה לי כמות ויטמין D שאני אמורה ליטול בכל יום כאישה בהריון.
האם הכמות מספקת או לא?
עד עכשיו לקחתי ויטמין D בטיפות, 1600 יחב"ל ליום (4 טיפות).
תודה לכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם את בחסר לוויטמין?
נטעחן ליבנה15/01/2013ההמלצה היום היא על 600 ייב״ל ביום, לנשים בהריון.
השאלה היא למה לקחת כזו כמות? אם את ביסר לוויטמין אני ממליצה להתייעץ עם רופא לגבי הכמות המומלצת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
