פורום גסטרואנטרולוגיה ילדים, מחלות כבד ילדים - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • יציאות רכות ושלשול מתמשך לפעוט
    מיכל
    23/01/2011

    ד"ר שלום רב,
    בני בן שנה ושמונה חודשים,ילד בריא ונבון. נכנס לראשונה לגן לפני חודשיים (עד אז היה איתי בבית). הבעיה היא שמהרגע שנכנס לגן יש שינוי ביציאות שלו.
    זה התחיל לאחר ששהה שבועיים ראשונים בגן, בתקופה של שלושה שבועות רצופים של יציאות רכות מאוד עד שלשול כפעמיים שלוש ביום בצבע חרדלי ירוק. לאחר תקופה זו -חלפו התופעות -והיציאות חזרו להיות תקינות לחלוטין (במרקם ובצבע) לפרק זמן של שבוע בלבד. לאחר מכן התחיל גל של ממש שלשולים של 7-10 פעמים ביום ,ולכן הנחתי כי מדובר בוירוס. לאחר שבוע של אותו "וירוס" הילד חזר לגן והיציאות שבו להיות תקינות לחלוטין, ושוב לאחר 4 ימים בגן, חזרו ה"שלשולים".. כרגע הילד איתי בבית כבר שבוע. ביומיים הראשונים אכן היציאות היו רכות/מימיות בתדירות מאוד גבוהה (7 ביום) ולאחר מכן התדירות ירדה והגיעה אף ליום בו היתה יציאה אחת בלבד במרקם" סביר". יום אח"כ (בעודו בבית!!) חזרו השלשולים עם תדירות של 4 ביום. היום לדוגמא היו 3 יציאות מאוד מאוד רכות (במרקם דייסתי).
    אני כבר מיואשת.... אני כבר לא יודעת להבדיל מתי יש לו וירוס ומתי לא. הוא בכלל לא מגיע לגן (בהתחלה הגננת היתה מתקשרת שאגיע לקחת כי הוא משלשל..ולכן ברגע שהיציאות משתנות -אני לא שולחת אותו לגן, ולכן רוב הזמן הוא איתי בבית...).
    מה עושים? עד הרגע שנכנס לגן לא היו לנו תופעות כאלו כלל וכלל...
    אציין כי בנוסף לתזונה הרגילה ,הוא ניזון גם מ 3 פעמים ביום ממטרנה חלבית רגילה (כפי שאכל ורגיל מיום הוולדו).
    אשמח להתייחסות בנושא.
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להתייחסות...

    מיכל
    25/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאות רכות ושלשול מתמשך לפעוט - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    30/01/2011

    פני לרופא המטפל. יתכן ורצוי לתת לילד פלגיל לשבוע. קרוב לודאי שמזדהם בגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זנטק וסימיקול לפגית
    הילה
    23/01/2011

    שלום רב,
    בתי נולדה בשבוע 30 .כיום בת 13 שבועות כרונולוגי , 3 שבועות מתוקן.
    כבר מספר שבועות מתפתלת במהלך ואחרי אוכל. בכי נוראי שיכול להימשך שעתיים ואפילו יותר.גם כשהיא נרדמת,היא ממשיכה להתפתל מתוך שינה.
    העלייה במשקל לא מספקת ולכן קיבלנו אינפמיל וזנטק 0.6 כפול 2 (משקלה 3.3 ק"ג).
    אחרי כמעט שבוע עם אינפמיל חזרנו לסימילאק נאושר (עצירות וצואה קשה מאוד).
    כיום עם סימילאק נאושור+ זנטק.
    עדיין אחרי האוכל צורחת הרבה מאוד זמן .זורקת את הרגליים, משלבת את האצבעות בעצבנות ומכווצת את הבטן כנראה בשל צרבת+גזים.
    האם אפשר לתת לפני האןכל גם סימיקול וגם זנטק?
    האם ,למרות גילה הצעיר, ניתן לשלב קורנפלור בסימילאק נאושור?
    תודה רבה הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זנטק וסימיקול לפגית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זנטק וסימיקול לפגית - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    25/01/2011

    ניתן לתת סימיקול. הסיבה הכי סבירה היא קוליק. אם עליית המשקל אינה מספקת ניתן להוסיף מעט קורנפלור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיעוט ביציאות
    סיגל
    23/01/2011

    ביתי בת 3 חודשים. בגיל חודש בערך היתה לה עצירות של מספר ימים עם יציאה קשה. מאז יש לה מיעוט ביציאות, פעם בשבוע וגם בעזרת מי שזיפים. ולאחרונה ניתן גם נר גליצרין לאחר 8 ימים. רופא הילדים נתן לה לפני שבוע לבולק (כפית ליום) מאז סובלת מגזים וכאבי בטן ללא שיפור ביציאות.
    יש לציין כי היא אוכלת חלב אם כמעט ללא תוספת של מטרנה.היציאה של פעם בשבוע רכה ללא גושים גדולים ובצבע חרדל. האם יש טעם להמשיך לתת לה את התרופה שמציקה לה? האם זה לא תקין היציאות פעם בשבוע לתינוק יונק ? מה יכולה להיות הבעיה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיעוט ביציאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיעוט ביציאות - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    25/01/2011

    יציאה פעם בשבוע היא עדיין בגבול התקין בהנקה. אם הדבר אינו גורם לאי נוחות אין צורך לטפל. בכל מקרה, אם יש תופעות לואי מתרופה כדאי להפסיק ובמקרה הצורך לנסות טיפול אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה בצבע ירוק
    חופית
    23/01/2011

    שלום.
    בתי בת- 5 מתלוננת מזה כחודש על כאבי בטן.
    אתמול יצאה לה צואה בצבע ירוק.
    מה יכולה להיות הסיבה?
    עלי לציין שהיא לא אכלה שום דבר ירוק או שמכיל
    צבע מאכל ירוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה בצבע ירוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה בצבע ירוק - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    25/01/2011

    אין משמעות לצבע זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן ממושכים
    שני
    22/01/2011

    בתי בת ה-12 סובלת מכאבי בטן חזקים מזה כ- 3 שבועות, לאחר חום בן יום אחד ותלונות על כאבי שרירים ובטן, אותם ייחסו להתקררות.רופא אחר אמר שמצא דלקת בלוע, נתן אנטיביוטיקה אך משטח הגרון -תקין. לאחר המשך תלונות, רופא אחר אמר שיש קולות מעי מוגברים והתכווצויות מעיים, נתן תרופה להרפיית שרירים שלא עזרה. רופאת הילדים שלחה לצילום חזה, U.S דרכי השתן ובטן-תקינים. גם בדיקות דם מלפני שבועיים תקינות, אך חזרה עליהן מראה ירידה ב- WBC מ- 8.3 ל- 4 ופריטין 15. בעוד מס' ימים נערוך תבחין נשיפה (מחכים לזמן הפסקה מהאנטיביוטיקה). כאבי הבטן שלה מאוד חזקים, אינם ממוקדים, לעיתים לחץ בצלעות, לעיתים דקירות והתכווצויות במרכז ובבטן התחתונה.מדובר בילדה בריאה, התיאבון תקין, היציאות רגילות ואף שללנו קשיים וחרדות ממקור פסיכולוגי. היא אינה הולכת לביה"ס בטענה שהכאבים חזקים מאוד וקשה לה לשבת לאורך זמן. האם תלונותיה תואמות הימצאות חיידק אותו נמצא בתבחין הנשיפה? האם יש בדיקות נוספות עליהן אתה ממליץ ולאיזה סיבות אפשריות הסימפטומים עשויים להתאים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן ממושכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן ממושכים - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    25/01/2011

    התלונות אנן ספציפיות לחיידק הליקובקטר פילורי. יתכנו תלונות כאלה אחרי מחלה זיהומית פשוטה. ממליצה שימוש בקלבטן או משכך כאבים ועידוד הילדה ללכת לבי"ס. אפשר גם לנסות טיפול בתרופות נוגדות חומצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל - תינוק בן 7.5 חודשים
    קצת מודאגים
    19/01/2011

    שלום לרופאים המכובדים,

    בננו בן שבע וחצי חודשים, הריון ולידה תקינים. נמצא במעון, נולד בשבוע 39 במשקל 3.8 ק"ג.
    ינק עד גיל ארבעה חודשים. מאז ניזון ממטרנה חלבית (סבל מריפלוקס שעבר לגמרי בחודש האחרון). ולאחרונה התחיל לאכול מעט פירות ומרק. נכון להיום אוכל כ- 150 מ"ל בממוצע כ- 7 פעמים ביום.

    להלן השקילות שעבר:

    גיל חודש - 4.8 ק"ג (עליה של קילו), גובה 54.5 ס"מ
    גיל ארבעה חודשים - 7.95 ק"ג (עליה נוספת של כמעט 2 ק"ג), גובה 64.2 ס"מ
    גיל שישה וחצי חודשים - 7.85 ק"ג (ירידה של 100 גרם), גובה 69.2 ס"מ
    גיל שבעה וחצי (המשקל היום) - 7.5 ק"ג (ירידה נוספת של 350 גרם), גובה 70 ס"מ

    כלומר, משיא משקלו בגיל ארבעה חודשים ועד היום הוא ירד כמעט בחצי קילו במקום לעלות (ירד מאחוזון 90 לאחוזון 10)

    חשוב לציין שלאחרונה היה קצת חולה, בתקופות הללו הוריד כמויות באופן משמעותי, כמו כן הקיא, אך יחד עם זאת כעבור מספר ימים חזר לאכול כרגיל.

    בהתיעצות עם רופאת הילדים, בהתחלה לא התרגשה מהירידה של ה- 100 גרם אך לאחר הירידה הנוספת שולחת אותנו לבירור באישפוז יום.

    שאלותנו:
    1. האם יש סיבה לדאגה?
    2. האם אישפוז יום זה המקום לבירור העניין או שמה יש לפנות למומחה גסטרו ילדים?
    3. אלו בדיקות מומלץ לבצע לבירור הירדיה של בננו במשקל?
    4. האם יש לבדוק רגישות לגלוטן, ציליאק?

    תודה מקרב לב






    3.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל - תינוק בן 7.5 חודשים - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    20/01/2011

    אכן כדאי לברר. במסגרת אשפוז יום ניתן לבצע בדיקות במהירות יחסית אך כדאי שיהיה גם יעוץ גסטרו'. צריך לבצע בדיקות דם כולל צליאק.לשקול גם תבחין זיעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בלתי פוסקת של תולעים אצל ביתי
    רוני
    19/01/2011

    שלום . שמי רוני . שאלתי נוגעת לביתי . ביתי בת ה- 4.5 סובלת מזה מס' חודשים מתולעים במעיים . ההבחנה הינה על ידי מראה התולעים מידי יום בישבנה זאת לאחר שמתלוננת על גירוד והצקה בפי הטבעת . תחילה, לפני מס' חודשים, טופלה בוורמוקס שניתן לה ע"י רופאת המשפחה שלא סייע לה , ולאחר פניה נוספת לרופאה, טענה הרופאה כי לא ניתן לטפל שוב בוורמוקס בתקופה הקרובה ודרשה ממני לחפש חלופה טבעית בחנויות הטבע . החלופה שמצאתי הינה תוסף תזונה הניקרא וורמטין המכיל קורנית וזירעי דלעת , וגם תוסף זה לא סייע לה , כמו כן ניסינו אני ואישתי מס' פעמים למרוח לה מעט מיצי שום כחלק מ"תרופות סבתא" למיניהן ולא סייעו לה . כעת עדיין הילדה סובלת מהתולעים, ואף אחיה בן ה- 5.5 נידבק ממנה . אני מקפיד להמשיך לטפל בה ובאחיה עם הוורמטין ,ללא תוצאות . חשוב לי לציין שאנו במשפחה מאד שומרים על היגיינה וניקיון בבית , אולם בשהות ביתי בגן , מידי יום , ההקפדה על ההגיינה שונה ופחותה מבבית באופן לגיטימי . מבקש את סיועך . מה ניתן עוד לעשות ע"מ לסייע לביתי בבעיה זו ? . תודה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בלתי פוסקת של תולעים אצל ביתי - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    20/01/2011

    הדבקה חוזרת שכיחה בגיל זה. יש לתת טיפול כל המשפחה כולל המבוגרים (וחזרה עח טיפול אחרי 10 ימים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ורמוקס

    רונה
    24/01/2011

    גם אצלנו יש בעיית תולעים חוזרת אצל ילדה בת 5. בערך כל חודשיים שלושה היא מקבלת ורמוקס. שתי שאלות:
    האם התרופה מזיקה בתדירות כזו?
    איך בדיוק צריך לקחת אותה? כל רופא אומר משהו אחר.

    תודה,
    רונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרפסים מרובים
    טל ה
    19/01/2011

    ביתי בת ה13 סובלת מזה כחודש ממשהו שדומה לגרפסים מרובים מאוד מאוד בעיקר בשעות הערב אולם גם לאורך היום. הדבר גם מטלטל את ראשה והיא סובלת מאוד מכך.
    רופאת המשפחה נבוכה ואינה יודעת במה המדובר.
    לתור דחוף לגסטרו ילדים דרך קופת חולים עלינו לחכות 3 שבועות.
    מה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרפסים מרובים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרפסים מרובים - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    20/01/2011

    צריך לראות אם מדובר בגיהוקים או שיהוקים. לעתים נובע מבליעת אויר מרובה (לעיסת מסטיק, עפרון וכד').

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה קשה אצל ילד בגיל 8
    יפית
    18/01/2011

    בני בן 8 מזה זמן רב סובל מצואה קשה כמו אבנים ולכן מפחד לעשות יציאות ולכן מלכלך גם את התחתון. כל פעם רופא הילדים נותן אבילק , ניסיתי גם שמן פראפין , כלום לא עוזר.
    השאלה כמה זמן צריך לקחת תרופה ועל מה אתם ממליצים?
    לאיזה רופא עליי לפנות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה קשה אצל ילד בגיל 8

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה קשה אצל ילד בגיל 8 - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    20/01/2011

    כדאי לפנות לגסטרו' ילדים. הטיפול צריך להנתן במינון מתאים ולתקופה ארוכה, להקפיד על ישיבה יומית בשרותים. לעתים יש צורך גם ביעוץ פסיכולוגי.
    בספרא מרפאה יחודית לבעיות אלה- ניתן לקבוע תור ב 5305006

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשיית צרכים בתחתונים בגיל 8
    לימור נעים
    18/01/2011

    האם יכול להיות קשר בין צליאק לעשיית צרכים בתחתונים?
    אני צריכה לציין כירק שנה לאחר שהתגלה הצליאק ביתי התחילה לעשות את צרכיה בתחתונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשיית צרכים בתחתונים בגיל 8 - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    20/01/2011

    אין קשר בין הדברים. עשיית צרכים בתחתונים היא בעייה התנהגותית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ENDOMYSIAL Ab חיובי
    יורם
    17/01/2011

    האם ENDOMYSIAL Ab חיובי אומר בהכרח צליאק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ENDOMYSIAL Ab חיובי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ENDOMYSIAL Ab חיובי - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    20/01/2011

    בסבירות גבוהה אך לא ב 100%. ישנם מצבים בהם הבדיקה חיובית והביופסייה תקינה. האבחנה הסופית נעשית בביופסייה מהתריסריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי על השאלה? האם הבדיק
    גילי
    17/01/2011

    שלום יש לי ילד בן 3 וחצי האם הבדיקה מראה את מחלת הצליאק?
    CELLIAC SCREEN 200 Includes TTG and DGP

    T.TRANSGLUTAMINAS 2.3 IgA isotype of tTG

    ENDOMYSIAL Ab Negative IgG + IgA iso. of endomys.

    תודה.
    את האמת שאני מאד מודאגת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי על השאלה? האם הבדיק - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    20/01/2011

    הבדיקה אינה מצביעה על צליאק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס.. בבקשה עזרה דחופה
    מיטל
    16/01/2011

    -יתי בת חודשיים ועשרה ימים מאז גיל שבוע הייתה משמיעה "כיחכוחים" לאחר האוכל כאילו משהו תקוע לה בגרון.. בערך בגיל חודש התחילה לצרוח בזמן האוכל כאילו אני שופכת לה חומצה בפה..לציין שהייתי נותנת לה מים היא היתה מצליחה לבלוע אבל ברגע שהכנסתי מטרנה היא הייתה צורחת בטירוף לא הצליחה לאכול למרות שהיתה רעבה ביותר..ההתקפים היו במיוחד בלילה ומאז הם כבר עברו לכל משך היום... בנוסף יש לה עוויתות חזקות בבטן גם בזמן השינה מתעוותת בלי הפסקה כמעט ,בצורה קשתית כלפי מעלה..שורטת את פניה..מגהקת, בוכה ומשמיעה קולות כאילו קשה לה לנשום
    וחסרת מנוחה רוב שעות היום והלילה...לפני ארבעה שבועות התחילה להקיא..הקיאה כ4 פעמים בימים שונים ולפלוט מעט בערך פעם ביום יומיים לא כל הזמן ולא אחרי כל ארוחה ואפילו התייבשה (היינו בבית חוליםנתנו לה עירוי -לא עשו שום בדיקה מעבר לבדיקת שתן) אין ירידה משמעותית במשקל..היא מקבלת ארוחות של אינפמיל כל שלוש שעות בין 90 ל120 סמ"ק בכל ארוחה אבל ניראה שהיא מאוד רעבה בנוסף כבר ארבעה שבועות עם זנטק..אומנם ההקאות פסקו והיא אכן עלתה במשקל אבל החוסר שקט לא פסק ואף החמיר אנחנו יכולים לשמוע כאילו משהו עולה ויורד לה בבטן (כאילו הופכים בקבוק עם מיים)גם בלילה שהיא ישנה..היא ממש סובלת וחסרת מנוחה...
    איך אנחנו יכולים לעזור לה על מנת להחזיר לה את החיוך לפנים..
    מעטים הרגעים שהיא שקטה..האם באמת מדובר בריפלוקס??? הרי היא לא מקיאה או פולטת ממש..מה זה יכול להיות ? מה לבדוק ואיך אפשר לעזור...בבקשה אני נואשת לתשובה...בתודה מראש מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד דבר ששכחתי להוסיף

    מיטל
    16/01/2011

    היא מקבלת זנטק פעמיים ביום 1 CC בנוסף היא אינה מסוגלת לישון \ לשכב על הגב על הצד או על הבטן היא ישר מתעוררת בחוסר שקט או בבכי . היא ישנה רק על כרית גבוהה כמעט בישיבה או על טרמפולינה אני ממש חוששת שזה יפגע לה בגב או בהתפתחות.. בנוסף עושה הרבה תנועות של הקאה ומכניסה ידיים לפה ועושה פרצופים כאילו יש לה טעם לא טוב בפה..
    אודה על תשובה מהירה..תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון זנטק
    אימא
    16/01/2011

    ביתי בת 3 חודשים, שוקלת 5 ק"ג.
    כאשר שקלה סביב 4 ק"ג קיבלנו מהרופא הנחיה ל-0.3 פעמיים ביום. האם מינון זה מתאים גם למשקלה הנוכחי? לציין שנראה כי יש החמרה במצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מינון זנטק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון זנטק - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    20/01/2011

    המינון הוא 2 מג'/קג' גוף למנה, פעמיים עד 3 ביום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרופטוקוקים
    רות
    16/01/2011

    ברצוני לדעת ילדה בת 4.5 עם קולטיס גילו סטרופטוקקוים טופלה באנטיביוטיקה עשרה ימים בבדיקה חוזרת יש עוד סטרופטוקוקים הרופא ילדים אמר להמשיך לעוד עשרה ימים אנטיביוטיקה. האם זה לא מסוכן ומדוע לא עבר אחרי טיפול של 10 ימים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטרופטוקוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרופטוקוקים - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    20/01/2011

    אין קשר לקוליטיס. הטיפול בשיקול רופא הילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום